>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

15.11.2017

Позиції органу оскарження - Антимонопольного комітету України.

https://youtu.be/He7Nc8WYxSU Практика оскарження, щодо вимог тендерної документації, а саме щодо встановлення досвіду роботи працівників учасника.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Державний Бюджет на 2018 рік прийнято у першому читанні

Документ передбачає суттєве збільшення фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

П'ятий всеукраїнський Forum Zakupki, Львів

9 листопада, готель Таурус

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...
20.06.2017 09:25   Олена
Доброго дня! Надайте будь ласка роз’яснення стосовно процедури зміни вартості договору на закупівлю ремонтних робіт. Договір було укладено у 2016 році за процедурою відкритих торгів. В договорі присутній пункт щодо: «вартість договору може бути змінена за умови непередбачуваних випадків, зокрема тих, що пов'язані із зміною встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу інфляції і зміною курсу валют у бік збільшення». Які документи ми маємо надати замовнику? Чи можливо збільшувати вартість договору додатковими угодами декілька разів в разі виконання довгострокового договору?
Ответ: Добрий день! Згідно ст. 180 Господарського кодексу України ціна договору відноситься до істотних умов договору. Якщо договір про закупівлю укладено за процедурою, здійсненою відповідно до положень ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) виключний перелік підстав для внесення змін до істотних умов договору визначено у ч.4 ст. 36 Закону. Згідно п. 7 частини 4 статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Також згідно п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Отже для того щоб застосовувати зазначені Вами підстви зміни істотних умов договору потрібно щоб такий договір обов`язково містив порядок зміни ціни. Щодо викладених у Вашому запитанні підстав слід заззначити наступне. Індекс споживчих цін (індекс інфляції) обчислює Держстат відповідно до Методологічних положень щодо організації статистичного спостерження за змінами цін (тарифів) на споживчі товари (послуги) і розрахунків індексів споживчих цін, затверджених наказом Держстату від 01.07.2013 № 190 (зі змінами) (далі Методологічні положення № 190). Перелік з понад 300 позицій товарів/послуг, ціни на які відстежує Держстат наведено у додатку 2 до Методологічних положень № 190. Відповідно ця підстава може бути застосована тільки, якщо відповідний предмет закупівлі включено до цього переліку. Зміна ціни договору залежно від зміни курсу валют можлива лише за наявності у предмета закупівлі імпортної складової. Якщо ж товар/роботи/послуги мають українське походження, то привязка ціни договору до курсу валют безпідставна. Детальніше з інформацією щодо внесення змін до істотних умов договору можна на стор. 27-35 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 5 (56) за травень 2016 року та стор. 35-37 журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року. Також потрібно зазначити, що вносити зміни до істотних умов можливо лише до діючого договору. При цьому внесення змін до істотних умов договору це право, а не обов'язок замовника.До того ж, внесення змін, які призводять до збільшення ціни договору, а значить до додаткових витрат бюджету завжди знаходяться у полі уваги контролюючих органів. Тому, хочемо застерегти від зловживання можливостями зміни ціни договору і рекомендуємо слідувати правилу: один показник змінюється лише за однією ознакою. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie