>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

27.07.2017

Підсумки навчання 20-21 липня 2017 року на тему:

 «Закон України “Про публічні закупівлі” від теорії до практики. Особливості роботи з майданчиками та веб-порталом prozorro.gov.ua»

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
27.07.2017
Читати всю статтю ...

З наступного року заклади охорони здоров'я будуть звітувати за зібрані благодійні внески з фізичних та юридичних осіб

25 липня Міністерство охорони здоров’я України підписало наказ №848

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
27.07.2017
Читати всю статтю ...

26.07.2017

3-4 та 10-11 серпня м. Київ.

Навчання та підвищення кваліфікації для замовників 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

Міністерство юстиції внесло зміни в порядок реєстрації юросіб

25 липня набув чинності наказ Міністерства юстиції України від 30.06.2017 № 2063/5

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

НКРЕКП зобов'язав ліцензіатів, які здійснюють розподіл електричної енергії користуватись ProZorro

раніше НКРЕКП вже внесло аналогічну вимогу до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва та постачання електричної енергії

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...
03.06.2016 15:19   Юрій
Добрий день, прошу вибачення хочу задати Вам декілька питань. - Замовник має на території 2 корпуси, наприклад корпус №1 та №2 які знаходяться за однією адресою. - Замовник планує в корпусі №2 провести капітальний ремонт та запланувало на це 18.0 млн.грн. - Перед капітальним ремонтом Замовник зробив проект на суму приблизно 800.0 тис.грн. без тендеру. - Потім ми замовили і пройшли експертизу проекту яка знизила нам вартість робіт до 14 460 000,0 грн. - Тепер нам потрібно укласти договір з службою замовника. ПИТАННЯ. 1. Чи правильно ми уклали прямий договір на проект на суму 800,0 тис.грн без тендеру? 2. Чи потрібно тендер на послуги служби замовника якщо вартість цих послуг буде менше 1,5 млн. грн.? 3. Чи потрібен тендер на авторський нагляд? 4. Що буде правильніше, а саме при складані ДКТ вставляти технічне завдання у вигляді проекту чи дефектного акту? 5. Що робити якщо під час проведення вже будівельних робіт будуть змінюватися якісь види робіт, тобто будуть проводитися незаплановані роботи? 6. Чи потрібно по завершенню будівництва знову проходити експертизу? -- З повагою, Ханік Юрій Петрович
Ответ: Доброго дня! 1.Відповідно до частини 1 статті 2 Закону України «Про здійснення державних закупівель» даний Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1 мільйон 500 тисяч гривень. Згідно пункту 23 частини 1 статті 1 Закону роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, які включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Отже в вашому випадку, якщо предмет закупівлі було визначено як роботи (проектування) в таку випадку відповідно до Закону вам не потрібно проводити торги. Щодо 2 – 3 питання відповідно до частини 1 статті 2 Закону України «Про здійснення державних закупівель» даний Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1 мільйон 500 тисяч гривень. Отже якщо предмет закупівлі буде перевищувати межі Закону Вам потрібно проводити торги. 4. Радимо Вам сформувати вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі на підставі проекту та дефектного акту, але дотримуючись вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону. 5. Відповідно до пункту 6 частини 2 статті 39 Закону можна застосувати переговорну процедура закупівлі як виняток у разі: необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. 6. Згідно з пунктом 16 Постанови КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» повторна експертиза проекту будівництва проводиться після його коригування, якщо це призвело до зміни проектних рішень, а також у разі, коли це пов'язано із зміною державних будівельних норм та вихідних даних щодо проектування. Строк проведення повторної експертизи встановлюється договором, укладеним між замовником експертизи та експертною організацією, виходячи з обсягу змінених проектних рішень і не може перевищувати строк, зазначений у пункті 14 цього Порядку. Редакція Журналу «Радник в сфері державних закупівель» презентує новинку - Практичний посібник в сфері публічних закупівель для учасників та замовників по новому Закону "Про публічні закупівлі". Посібник містить закон з коментарями від редакції, постанови, накази, нові форми документів, всі актуальні роз'яснення МЕРТУ з коментарями експертів, листи інформативного характеру, покрокові порядки проведення процедур закупівель, зразок антикорупційної програми та всіх супутніх документів, та безліч корисної інформації. Ціна та замовлення за посиланням: http://radnuk.com.ua/posluga/manual/