>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

18.08.2017

До уваги замовників!

Кабінет Міністрів України затвердив зміни до постанови Уряду від 4 квітня 2001 р. № 332 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.08.2017
Читати всю статтю ...

17.08.2017

Підсумки семінару для замовників 15 серпня 2017 року на тему:

Дізнаємось та користуємось новинками у сфері публічних закупівель та в prozorro 2017

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.08.2017
Читати всю статтю ...

Україна відкрила дані про бенефіціарів компаній

та стала першою країною у світі, яка приєдналася до Глобального реєстру бенефіціарних власників

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.08.2017
Читати всю статтю ...

16.08.2017

Оприлюднено Постанову Кабміну, якою внесенно змін до Порядку функціонування електронної системи закупівель

 передбачається удосконалити окремі положення Порядку з метою належного функціонування електронної системи закупівель

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.08.2017
Читати всю статтю ...

МОЗ України пропонує відтермінувати вимогу закупівлі лікарських засобів за Нацпереліком до 1 січня 2018

МОЗ України підготовлено проект постанови Кабінету Міністрів України

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.08.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель»

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Ганна
19.06.2017 14:35

Добрий день. Підприємство, що веде діяльність в окремих сферах господарювання. У грудні 2016 року у додаток до Річного плану було внесено закупівлю бензину (ДК 021:2015 – 09132000-3) у сумі 200 000 грн. та дизельного палива (ДК 021:2015 – 09134200-9) у сумі 600 000 грн. Було укладено з одним контрагентом прямий договір, з публікацією звіту в систему. У зв’язку з підвищенням споживання ПММ, додано Річний план та оголошено відкриті торги на суму 500 000 грн. Але аналіз показав, що запланованої кількості бензину до закінчення процедури відкритих торгів, може не вистачити. Постає питання – чи можливо відкоригувати існуючий додаток до Річного плану (за 5 знаком) шляхом збільшення необхідної суми та кількості бензину за рахунок зменшення суми та кількості дизельного палива? При цьому внести зміни до прямого договору з постачальником . Дякуємо.

Відповідь: Добрий день! Ні, Ви не можете вносити зміни до річного плану/додатку до річного плану після початку відповідної закупівлі. Крім того, у Ваших діях з укладанням спочатку прямого договору вбачається спроба поділу предмета закупівлі з метою уникнення процедури відкритих торгів. Звертаємо увагу, що питання внесення змін до договору, укладеного за результатами допорогової закупівлі регулюється положеннями Цивільного та Господарського кодексів України, а також умовами самого договору. Детальніше з цим питанням Ви можете ознайомитись на стор. 34-37 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 10 (61) за квітень 2017 року. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85-71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Рустам
16.06.2017 12:30

Доброго дня. Прошу Вашої консультаційної допомоги з наступного питання. Ч.3 ст.32 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначено, що у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Чи допускається визначення переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, у випадку якщо договір все ж таки було укладено, але в процесі його дії було розірвано (наприклад, якщо учасник частково або в повному обсязі не виконує умови договору), при цьому сума договору перевищує 200 тис. грн. Приклад: За результатами аукціону переможцем по ціні є Учасник №1, якого замовник визнає переможцем. Відповідно розгляд тендерної документації Учасника №2 не розглядався (термін дії тендерної пропозиції 90 днів). Між Замовником та Учасником №1 укладається договір. За результатами неналежного/невиконання договору Учасником №1 Замовником ініціюється розірвання договору (ця подія трапляється у термін, що не перевищує 90 днів, тобто тендерна пропозиція Учасника №2 ще дійсна). Питання: Чи може замовник укласти договір з Учасником №2 без проведення тендеру (нового), або ж навпаки, Замовник зобов'язаний у будь-якому випадку після розірвання договору оголошувати новий тендер? Заздалегідь вдячний за відповідь.

Відповідь: Доброго дня! Ні така процедура в Законі України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) не передбачена. Відповідно до п.5 ч. 1 ст. 1 Закону договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Відповідно до ч.1 ст. 10 Закону замовник оприлюднює договір про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладання. Звіт про результати процедури закупівлі автоматично формує та опубліковує електронна система закупівель. Відповідно до ч.1 ст. 10 Закону, у випадку розірвання договору, замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня його розірвання. Якщо потреба у закупівлі відповідного предмета закупівлі не зникла, замовник повинен наново внести цей предмет закупівлі до річного плану/додатку до річного плану і розпочати нову процедуру закупівлі, керуючись при виборі виду процедури, вартісними межами встановленими в ч.1 ст. 2 Закону. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Ольга
16.06.2017 10:00

Доброго дня! Допоможіть, будь ласка,розібратися у наступному питанні. Відкриті торги було оголошено з урахуванням ПДВ. Системою електронних торгів було обрано найкращу пропозицію. Це виявилась пропозиція Учасника-ФОП, пропозиція якого не враховує ПДВ (він платник єдиного податку). Якщо до ціни його пропозиції добавити ПДВ, вона буде вища за пропозицію наступного Учасника. Кого визначати у даній ситуації переможцем? Дякую.

Відповідь: Добрий день! У Вашому випадку Ви повинні розглядати тендерну пропозицію Учасника-ФОП, пропозиція якого визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна, на відповідність вимогам тендерної документації і якщо вона відповідає умовам тендерної документації, визначаєте його переможцем. Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційним. З цього питання є однозначна позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України висловлена, наприклад, за результатами розгляду скарги № UA-2016-05-04-000047-с.а2 чи у рішенні АМКУ № 40-р/пк-пз від 10.06.2016. Детальніше з інформацією можна ознайомитись на стор. 40 журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 11 (62) за листопад 2016 року та стор. 15-18 журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року. Крім того, звертаємо увагу, що згідно із ч. 4 ст. 36 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця закупівлі. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Тетяна
15.06.2017 17:19

Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, з визначенням процедури закупівлі. 1)Щодо технічного переоснащення та коду 99999999-9. Відповідно до ДБН А.2.2-3-2014, технічне переоснащення -це комплекс заходів щодо підвищення експлуатаційних властивостей об'єктів виробничого та невиробничого призначення, введених в експлуатацію в установленому порядку, що реалізується шляхом впровадження передових техніки та технології, механізації і автоматизації виробництва, оновлення та заміни застарілого і фізично зношеного устаткування новим, більш ефективним. Даний вид робіт не відповідає жодному коду CPV, отже, керуючись розясненям МЕРТ України від 07.02.2016 №3302-06/3816-06, нами було прийнято рішення обрати код 99999999-9. В цьому році у нас є кілька обєктів, де планується проведення технічного переоснащення. Підскажіть, будь ласка, чи приймати "код 99999999-9" за код класифікатора CPV та чи НЕОБХІДНО ЙОГО СУМУВАТИ з іншими такими кодами при визначенні процедури закупівлі? 2)Щодо закупівель будівель виробничого та невиробничого призначення та інженерних споруд Вивчивши визначення «будівля», «інженерна споруда», все ж вважаю, що мова йде про закупівлю готових побудованих об’єктів. Класифікація будівель та споруд це підтверджує http://www.uazakon.com/big/text320/pg1.htm У нас практики закупівлі готових об’єктів немає, ми або будуємо, або робимо ремонт, або реконструкцію, або переоснащення. В зв’язку з вищезазначеним вважаю, що положення про визначення предмету закупівлі будівель виробничого та невиробничого призначення та інженерних споруд нас не стосується 3)Щодо навчання Прошу допомогти розібратись з визначенням предмету закупівлі послуг з професійної підготовки та перепідготовки. Відповідно до порядку визначення предмету закупівлі, що затверджений наказом МЕРТ №454 від 17.03.2016: Визначення предмета закупівлі послуг з професійної підготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян, що надаються за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, здійснюється за окремими професіями (спеціальностями, напрямами або галузями знань), які визначаються відповідно до Класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 липня 2010 року № 327, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. це положення стосується лише Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України при закупівлі послуг підготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян? якщо ні, то підскажіть, будь ласка, як застосовувати на практиці норму " визначається ... за окремими професіями (спеціальностями, напрямами або галузями знань), які визначаються відповідно до Класифікатора професій ДК 003:2010). Як в річному плані прописувати дані пінкти. Я є працівником державного підприємства, ми використовуємо код CPV 80530000-8 Послуги у сфері професійної підготовки?

Відповідь: Доброго дня! Враховуючи великий обсяг запитання надаємо відповідь по пунктам. Відповідно до ч.7 ст. 2 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон”). Ваше питання не зрозуміле. Звертаємо увагу, що відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі (далі - Порядок), затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами) під час здійснення закупівлі будівель виробничого та невиробничого призначення та інженерних споруд різного функціонального призначенння предмет закупівлі визначається згідно з Державним класифікатором будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженим наказом Держстандарту України від 17.08.2000 № 507, за показником другого знака із зазначенням у дужках кокретної назви будівлі або інженерної споруди. При цьому, відповідно до п.18 ч.1 ст. 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Також звертаємо увагу, що згідно частини 3 статті 2 Закону дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є: придбання, оренда землі, будівель, іншого нерухомого майна або майнових прав на землю, будівлі, інше нерухоме майно. 3. Дійсно ч. 6 розділу ІІ Порядку стосується визначення предмета закупівлі послуг з професійної підготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян, що надаються за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Відповідно до ч. 1 розділу ІІ Порядку предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 17 ч. 1 ст.1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви послуги. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Снежана К.
15.06.2017 15:10

Доброго дня, як відмінити закупівлю "Звіт про укладений договір"

Відповідь: Виходячі зі змісту запитання можна дійти висновку, що Вами було здійснено закупівлю без використання електронної системи закупівель, у відповідності до умов абзацу 4 ч.1 ст. 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі- Закон), шляхом укладання прямого договору з учасником та оприлюднено звіт про укладені договори в електронній системі закупівель. В цьому випадку, можливість відміни закупівлі ні Законом, ні Порядком здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35, не передбачено. Проте Ви можете розірвати сам договір, керуючись при цьому положеннями Цивільного та Господарського кодексів України, а також умовами самого договору. Нагадуємо, що при допороговій закупівлі, розміщувати в електронній системі закупівель звіт про виконання договору не потрібно. Звертаємоувагу! Редакція журналу надаєконсультації у зручний для Вас час. Консультаціїв будь-якийробочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилинконсультацій. Індивідуальніконсультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Варвара К.
15.06.2017 15:10

Добрый день! подскажите пожалуйста, как в архив списать старую тендерную документацию? делать ли протокол тендерного комитета?

Відповідь: Доброго дня! При цьому в ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі- Закон) не визначено повний перелік документів з питань публічних закупівельї, а також питаня щодо термінів її зберігання, списання або знищення. В цьому випадку рекомендуємо звернутись до інших нормативно-правових актів. Зокрема, до Переліку типових документів, які створюють під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затверджений наказом Мінюсту від 12.04.2012 № 578/5, зареєстрованим у Мінюсті 17.04.2012 № 571/20884 (далі Перелік № 578/5). В ньому визначено терміни зберігання для відповідної документації ,який як правило становить не менше 3 років, але після закінчення строку дії договору, угоди за умови завершення перевірки державними податковими органами та/або органами державного фінансового контролю. Докладніше з питанням зберігання та знищення тендерних документів, переліком інших нормативних документів з цього питання Ви можете ознайомитись на стор. 18-24 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 6(69) за червень 2017 року. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Марина
15.06.2017 08:46

Доброго дня! В який термін ми повинні розмістити зміни до річного плану закупівель на data.gov.ua, якщо на власному веб-сайті він складає 30 днів?

Відповідь: Доброго дня! Згідно п. 26 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою КМУ від 21.10.2015 № 835 (далі - Положення) строк оприлюденння річного плану після затвердження/внесення змін до нього на офіційному веб-сайті розпорядника інформації становить 30 календарних днів. Відповідно до п. 23 Положення розпорядник інформації протягом одного робочого дня після оприлюднення (оновлення) наборів даних на своєму офіційному веб-сайті оприлюднює такі набори даних на своїй веб-сторінці на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних. Детальніше з цим питанням Ви можете ознайомитись на стор. 11-13 журналу “Радник у сфері державних закупівель” № 12 (63) за грудень 2016 року. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Міська лікарня
14.06.2017 09:03

Добрый день! Подскажите, пожалуйста, как быть в следующей ситуации: провели допороговую закупку на закупку картофеля по цене 7 грн. в апреле 2017г. до конца 2017года, летом соответственно картофель нового урожая стоит 15-17грн. Имеем ли мы право заключить с тем же поставщиком новый договор на закупку картофеля нового урожая по 17грн. не расторгая тот договор, который был заключен в результате допороговой закупки по 7 грн.? Большое спасибо!

Відповідь: Добрий день! Так, Ви можете укласти такий договір. Але, нагадуємо, що при виборі процедури закупівлі, за якою Ви будете укладати новий договір, необхідно керуватись вартісними межами, встановленими в ч.1 ст.2 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Тетяна
14.06.2017 08:20

Відповідно част.2 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право вносити зміни в тендерну документацію увесь період подачі пропозицій, тобто до кінцевого терміну подачі пропозицій. Чи правильно ми розуміємо, що замовник вносить зміни до технічної частини, кількості предмету закупівлі, але не має право змінювати сам предмет закупівлі та його очікувану вартість, оскільки відповідно до ст.4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану закупівель. Чи має право замовник в період проведення процедури закупівлі вносити зміни до річного плану закупівель?

Відповідь: Доброго дня! Так, Ви праві замовник дійсно може вносити зміни до тендерної документації до закінчення строку подачі тендерних пропозицій, крім випадків, які потягнуть за собою необхідність внесення змін до річного плану/додатку до річного плану (зміна предмету закупівлі, очікуваної вартості). Це пов'язано з тим, що замовник може вносити зміни до річного плану/додатку до річного плану виключно до початку відповідної закупівлі, про що зазначено у роз'ясненні МЕРТУ (№3302-06/29640-06 від 14.09.2016). Детальніше з цим роз'ясненням та нашими коментарями Ви можете ознайомитись на стор. 38-41 журналу №10 (61) за жовтень 2016 року та стор. 34-37 журналу №4 (67) за квітень 2017 року. У випадку, якщо такі змін потрібно внести, доведеться відміняти процедуру закупівлі, вносити до річного плану нову закупівлю з виправильним предметом закупівлі і очікуваною вартістю закупівлі та розпочинати нову закупівлю. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Марина
13.06.2017 15:41

Доброго дня! Нами було двічі проведено відкриті торги на 215 тис. грн на закупівлю послуг по збиранню врожаю, пропозицій не надійшло, зарас знайшли ФОП що згоден надати послуги за 198 тис. грн. за якою процедурою можна укласти договір ? якщо сума менша

Відповідь: Доброго дня! В описаній ситуації можливо два шляхи проведення закупівлі. У випадку, якщо очікувана вартість закупівлі залишається 215 тис. рн., то Ви можете провести переговорну процедуру згідно п.4 ч.2 ст.35 Закону України “Про публічні закупівлі”. Також ви можете “обнулити” цю закупівлю в річному плані закупівель і внести позицію про закупівлю на очікувану вартість 198 тис. грн. до додатку до річного плану закупівель і після цього укаласти прямий договір. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Ірина
13.06.2017 10:32

Добрий день, порадьте будь-ласка, в кінці червня планують виділити додкошти (бюджетники) на газ 180000 тис. грн., а на електроенергію 80000 грн., запитання: нам краще нові договори заключити на ці кошти чи додугоди до попередніх договорів?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до позиції МЕРТУ, що відображена у листі інформативного характеру від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 (детальніше див. випуск журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року, стор. 38–42) виділені Вам додаткові кошти можна вважати новими предметами закупівлі. При цьому, очікувана вартість закупівлі по кожному не перевищує вартісні межі встановлені ч.1 ст. 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). В такому випадку, можемо порадити Вам внести відповідні зміни до додатку до річного плану закупівель, зазначивши ці закупівлі окремими позиціями та провести по ним процедури допорогової закупівлі (укласти прямий договір та розмістити в системі звіт про укладені договори відповідно до ч.1 ст.10 Закону або здійснити у системі конкурентний відбір серед постачальників). Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85-71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Марина
12.06.2017 13:16

Доброго дня! На минулому тижні була стаття про зміни у єдиному закупівельному словнику а саме про поточний й капітальний ремонт-про об'єднання цих понять під один код, як її знайти ?("пошук" не допоміг)

Відповідь: Добрий день! Зазначені у вашому запитанні зміни, затверджені наказом МЕРТУ від 09.03.2017 № 341 “Про завтердження Зміни №1 до національного класифікатора ДК 021:2015”. Детальніше з текстом наказу та внесеними змінами Ви можете ознайомитись на стор. 42-43 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 4 (67) за квітень 2017 року. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга
12.06.2017 11:33

Доброго дня. Наша установа - селищна рада, в якій створено тендерний комітет.Згідно статті 11 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) тендерний комітет забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом. Згідно статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником. Хто повинен затверджувати тендерну документацію в селищній раді і яким документом (тендерний комітет своїм рішенням, оформленим у формі протоколу, чи сесія селищної ради своїм рішенням)?

Відповідь: Доброго дня! Згідно ч. 3 ст. 11 ЗУ “Про публічні закупівлі” тендерний комітет або уповноважена особа (особи): планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом. В частині 4 цієї ж ст. 11 визначено, що рішення тендерного комітету оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Олена
12.06.2017 10:09

1. За п. 9.5. Порядку №35 рішення про відміну закупівлі приймається, якщо протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій замовником не прийнято рішення про дискваліфікацію чи про переможця закупівлі. За п. 11.1. Порядку №35 замовником може бути прийняте рішення про скасування закупівлі. Чим відрізняється відміна закупівлі (п. 9.5. Порядку №35) від скасування закупівлі (п. 11.1. Порядку №35), в яких випадках приймається яке рішення чи ці рішення ідентичні? Ці рішення не обов’язково оприлюднювати, можливо лише внести запис в електронну форму? 2. Який строк зберігання в електронній системі (вільного перегляду) документів по допороговій закупівлі? 3. Якщо в установі діє тендерний комітет і відповідальний по допорогах, оприлюднення звіту про укладений договір на суму понад 50 тис. може замовник покласти на відповідального по допорогах? 4. Чи необхідно оприлюднювати установі обласного рівня річний план закупівель на веб-сторінці Єдиного державного веб-порталу відкритих даних згідно постанови КМУ від 21.10.2015 №835? Якщо необхідно, то з якого часу діє такий обов’язок? За відсутності власного офіційного веб-сайту (наявна лише сторінка у фейсбуці) річний план закупівель оприлюднюється на сторінці у фейсбуці? Дякую.

Відповідь: Доброго дня! Враховуючи велику кількість запитань надаємо відповіді окремо по кожному. 1. В п.п. 9.5. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35 (далі Порядок № 35) міститься пряма вимога замовнику завершити закупівлю шляхом підписання договору або відміни Закупівлі протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій. Тобто, тут встановлено пряму вимогу до замовника відмінити закупівлю у разі якщо вона не буде завершена у конкретно визначений строк. В п.п. 11.1 Порядку № 35 визначено, що виключно замовник може скасувати закупівлю, але із зазначенням аргументованих підстав для цього. До таких підстав відноситься, наприклад, зникнення потреби у закупівлі; вивлення помилки в документації допорогової закупівлі, яке відобулось після завершення періоду уточнень; відсутність коштів на закупівлю, тощо. Таким чином, в цьому пункті мова йде про право замовника скасувати закупівлю на будь-якому її етапі при наявності аргументованих підстав. Зазначені рішення, як правило у вигляді скан-копії протоколу тендерного комітету або уповноваженої особи, оприлюднюються під час здійснення процедури скасування/відмінни закупівлі в електронній системі закупівель для обгрунтування наявності відповідних підстав. Спосіб і місце для підвантаження такого документа Ви можете уточнити в службі підтримки електронного майданчика, послугами якого користуєтесь. 2. Відповідно до п.п. 15.2 Порядку № 35 строк зберігання документів, відомостей, інформації на електронних носіях повинен бути не меншим за строк, встановлений законодавством для відповідних документів на папері. Детальніше зі строками зберігання документації Ви можете ознайомитись на стор. 18-24 журналу “Радник у сфері державних закупівель” № 6 (69) за червень 2017 року. 3. Так, Законом це не заборонено. При цьому звертаємо увагу, що згідно ст. 10 Закону відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). 4. Необхідно, якщо Ваша установа відноситься до розпорядників інформації у розумінні ЗУ “Про доступ до публічної інформації”. Так, відповідно до ст. 10-1 ЗУ “Про доступ до публічної інформації” розпорядники інформації зобов’язані надавати публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднювати і регулярно оновлювати її на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на своїх офіційних веб-сайтах. В 2015 році Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 21.10.2015 № 835, якою було завтерджено Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних (далі - Положення). Згідно п. 26 Положення строк оприлюденння річного плану після затвердження/внесення змін до нього на офіційному веб-сайті становить 30 календарних днів. Відповідно до п. 23 Положення все що оприлюднюється на офіційному веб-сайті протягом 1 робочого дня підлягає оприлюдненню на Єдиному державному порталі відкритих даних. Детальніше з цим питанням Ви можете ознайомитись на стор. 11-13 журналу “Радник у сфері державних закупівель” № 12 (63) за грудень 2016 року. Слід зазначити, що сторінка у соціальній мережі не є офіційним веб-сайтом, тому якщо у Вас не має власного веб-сайту, Ви можете публікувати річний план на офіційному веб-порталі вищестоящої організації.Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ульяна Ф.
09.06.2017 13:20

Доброго дня. У нас виникла необхідність здійснення закупівлі енергосервісу. Але стикаємось із такою проблемою: технічної можливості опублікувати дану закупівлю на майданчику e-tender немає (крок підвищення показника ефективності енергосервісного договору та інше). Чи є вихід із даної ситуації?

Відповідь: Доброго дня. Зателефонуйте будь-ласка до редакції та залиште контактний номер телефону.

Всього записів: 3013
Сторiнки: назад  3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12  вперед