>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

15.08.2018cal

15.08.2018

Мінекономрозвитку оприлюднило лист рекомендаційного характеру


 від 07.08.2018 № 3304-04/33947-06 щодо відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі  

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

14.08.2018

#Поради_від_Радника


Заборона здійснення державних закупівель як санкція.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

Отримання позивачем індивідуальної податкової консультації


зміст якої відповідає нормам чинного законодавства

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.08.2018cal

13.08.2018

Підсумки навчання 9-10 серпня м. Одеса


 "Прозорі закупівлі: від рішень Антимонопольного до судової практики та моніторингу”

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України


Лебединський Максим Анатолійович
26.06.2018 15:21

Доброго дня! На початку року замовником проведено 1 «міжнародну» процедуру закупівлі товарів на суму 60млн.грн. В травні оголошено другу процедуру на 60млн.грн., яка не відбулась у зв’язку з тим, що до оцінки допущено менше двох тендерних пропозицій. Після цього замовником на протязі двох місяців проведено 10 процедур «звичайних» відкритих торгів того самого товару на суму по 3 млн.грн. при кожній закупівлі, тобто загальна сума складає понад 133тис. євро. Питання: чи було порушено Закон? Чи потрібно було проводити закупівлю відповідно до ч.4 ст.10 Закону у зв’язку з тим, що загальна сума перевищила 133тис. євро. та відповідно до Закону Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону?

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ч.4 ст.10 Закону про публічні закупівлі, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро, а для робіт - 5150 тисячам євро замовник повинен провести так звану «міжнародну» процедуру. При цьому слід звернути увагу, що законодавець при проведенні міжнародної процедури вживає поняття «вартість закупівлі», а не «вартість предмета закупівлі». Також звертаємо увагу, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Тому в плані кожна закупівля повинна бути спланована окремо. Отже замовник має право у разі потреби провести кілька так званих «звичайних» закупівель і це не буде вважатися поділом предмету закупівлі з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону про публічні закупівлі оскільки Вами було проведено 10 відкритих торгів. Таким чином при проведенні закупівель Вами не було порушено чинного законодавства. Більш детальну інформацію можна отримати на стор.41 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №8 (71) серпень 2017. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чекає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Ірина
26.06.2018 09:37

Доброго дня ,допоможіть будь-ласка розібратися.У нас на коммунальному підприємстві існує тендерний комітет(закупівлі проводяться відповідно до Закону про публічні закупівлі) та комітет з так званих електронних(допорогових) закупівель (закупівлі проводяться відповідно до Наказу № 35 ДП "Зовнішторгвидав України"). До повноважень якого комітету відноситься оприлюдення звітів про укладені договори (які перевищують 50тис.,але менше 200тис)? Дякую

Відповідь: Доброго дня. Для того щоб відповісти на Ваше питання слід проаналізувати положення про тендерний комітет і положення про комітет з допорогових закупівель. При цьому слід врахувати, що Законом про публічні закупівлі не встановлено обов'язку для тендерного комітету здійснювати оприлюднення звітів про укладені договори. Відповідно до ч.3 ст.11 Закону про публічні закупівлі тендерний комітет забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону. Закупівля, за якою оприлюднюється звіт про укладені закупівлі, не є публічною закупівлею в розумінні Закону. Разом з тим Замовником може бути покладено обов’язок на оприлюднення звітів про укладені договори як на тендерний комітет так і на комітет з допорогових закупівель. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чекає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

КП "Благоустрій Кременчука"+
25.06.2018 10:57

Добрий день, підкажіть будь-ласка, за першим разом торги були відмінені, за другим разом торги відбулися та визначений переможець, укладено договір, але потім він був розторгнутий та розпочато нову процедуру. Якщо за новою процедурою торги будуть відмінені, чи можливо провести закупівлю товару за переговорною процедурою? Дякуємо

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п.2 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Як вбачається з запиту торги, за другим разом, відбулися за результатами яких було укладено договір про закупівлю. Отже, для проведення переговорної процедури згідно п.4 ч.2 ст.35 Закону про публічні закупівлі необхідно щоб знову було відмінено процедуру закупівлі два рази. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чекає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Любов
25.06.2018 09:55

Доброго дня! Прошу надати роз'яснення з наступного питання. Відповідно до абз. 2 та 3 ч. 1 ст. ЗУ "Про публічні закупівлі" цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) не може перевищувати зазначених вище сум в межах одного Договору чи в межах коду ДК за рік?

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Визначення предмету закупівлі здійснюється відповідно до Порядку визначення предмету закупівлю, затвердженого наказом МЕРТУ 17.03.2016 №454. При цьому вартість предмета закупівлі визначається не по договору, а по коду ДК згідно Порядку визначення предмета закупівлі, якщо це товари або послуги в межах бюджетного року. Особливістю є закупівля робіт і послуг з поточного ремонту об’єктів оскільки в даному випадку вартість визначається не по коду ДК, а по об’єкту. У випадку якщо очікувана вартість по предмету закупівлі буде меншою зазначених сум в межах одного коду ДК (або по об’єкту), то замовник проводить закупівлі шляхом укладення прямого договору або з використанням системи Прозорро як допорогову закупівлю. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чакає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Руслан
25.06.2018 09:33

Доброго дня. Замовнику (бюджетна установа) згідно кошторису на початку року виділені кошти на закупівлю товару у розмірі 120 тис.грн. з яких укладено прямий договір на суму 2 тис. грн. Згодом виділена субвенція по тому ж коду на 2 млн. грн. та наразі на таку суму коштів проводяться відкриті торги. У червні місяці виділені депутатські кошти на суму 15 тис. грн. Чи має право Замовник укласти прямі договори на суму 15 тис. грн. та 118 тис.,чи повинен сумувати ці суми та проводити відкриті торги? Дякую

Відповідь: Доброго дня. В даному випадку необхідно рекомендуємо провести відкриті торги. При цьому можна провести як об’єднану закупівлю так і закупівлі на 118 тис. грн. і 15 тис. грн. окремо. Оскільки про кошти в розмірі 118 тис. грн. Ви знали ще на початку року та могли їх включити в процедуру відкритих торгів, яку проводили. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чакає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Обласна лікарня
23.06.2018 11:08

Добрий день! Були проведені відкриті торги на закупівлю вугілля, перша закупівля не відбулась (подана 1 пропозиція), друга закупівля не відбулась (подана 1 пропозиція). Згідно ст. 35 п. 2 абз. 4, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, ми маємо провести переговорну процедуру закупівлі на тих же умовах, що і попередні відкриті торги? Чи можемо ми провести ці переговори з тим учасником, який два рази єдиний подавав пропозицію? Чи нам потрібно шукати нових постачальників? Заздалегідь дякуємо за відповідь.

Відповідь: Доброго дня. В описаному випадку законодавством не регламентується спосіб вибору учасника за переговорною процедурою. Отже Ви маєте право провести переговорну процедуру з учасником, який двічі подавав пропозиції. Крім того Ви маєте право відшукати іншого учасника (учасників) та провести з кожним з них окремо переговори за результатами яких прийняти рішення про укладення договору. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чакає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Ніна
22.06.2018 16:31

Замовник проводить процедуру закупівлі відкриті торги на розгляді Учасник з мінімальної пропозицією, за розглядом якої встановлено наступне. Вимога відповідно до тендерної документації: «Документи, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у торгах згідно ст.17 Закону: 1. Довідка учасника, складена у довільній формі, що засвідчує відсутність підстав щодо відмови в участі у процедурі закупівлі та/або відхилення тендерних пропозиції, зазначених по кожному пункту частини 1 статті 17, окрім пунктів 1 та 7 ч.1 ст.17 Закону» Відповідно до цієї вимоги Учасник надав довідку в довільній формі із зазначення Закону України «Про здійснення державних закупівель» та перелічив пункти визначені вже не чинним Законом. Чи є це причиною для відхилення? Якщо це є причиною для відхилення, який пункт обрати: наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону, чи тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації?

Відповідь: Доброго дня. В цьому випадку слід виходити з того, що тендерна пропозиція повинна відповідати вимогам тендерної документації оскільки замовником встановлено вимоги щодо відсутності підстав для відхилення згідно ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», а не ст. 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель». Разом з тим для прийняття рішення щодо відхилення пропозиції учасника необхідно врахувати вимогу тендерної документації і наданий учасником документ. Лише після детального співставлення слід зробити висновок. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чакає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Ann
22.06.2018 15:06

Доброго дня. Учасник (юр.особа) надає лист-згоду на обробку персональних даних, де зазначає інформацію від лиця юр.особи, а не від особи, щодо якої подано інформацію (текст листа: "ТОВ "1111" дає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних."). Чи відповідає зміст даного листа вимогам ЗУ "Про захист персональних даних"?

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ст.1 Закону України «Про персональні дані» цей Закон регулює правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних. Згідно ст.2 цього Закону персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Отже лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чакає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Ольга
22.06.2018 13:58

Доброго дня! Ми підприємство, що здійснює свою діяльність в окремих сферах господарювання. В 2018 році було укладено договір на закупівлю електричної енергії за переговорною процедурою. Сума договору складає 29 млн. грн. В даному договорі визначено перелік об’єктів та споживання електричної енергії по кожному з них. На даний момент необхідно підключити новий об’єкт. Кількість електроенергії та сума яку планується сплатити по даному об’єкту не перевищує 100 тис. грн. Як в даному випадку краще вчинити: 1) провести переговорну процедуру для укладення нового договору; 2) укласти прямий договір без проведення процедур закупівель, так як сума закупівлі не перевищує меж визначених ст. 2 ЗУ „Про публічні закупівлі”.

Відповідь: Доброго дня. Звертаємо увагу на лист Уповноваженого органу, в якому зазначено, здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Разом з тим при здійсненні закупівель без проведення процедур закупівель, передбачених частиною першою статті 12 Закону, товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник керується положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, а також Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), без урахування здійснених закупівель за тим же предметом у поточному році, за якими укладені відповідні договори. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Отже зважаючи на те, що виникла додаткова потреба, про яку не було відомо під час проведення закупівлі на 29 млн. грн., замовник має право укласти прямий договір на 100 тис. грн. та оприлюднити звіт про укладений договір. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чакає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Юрій
22.06.2018 11:34

Доброго дня. Якщо учасник надав майже всі документи на період аукціону, але ми просили окрему довідку про наявність 15 заправочних станцій по м. Києву, Учасник надав лише довідку про розташування всії заправочних станцій яку ми теж просили. Чи є підстава його відхилити на підставі пункту 4-го частини першої статті 30 (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації)???

Відповідь: Доброго дня. Зважаючи на невиконання учасником вимог тендерної документації в частині надання довідки про наявність 15 автозаправних станцій в м.Києві, пропозиція цього учасника підлягає відхиленню на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону про публічні закупівлі. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чакає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Єгор
22.06.2018 11:25

Доброго дня! Законом не визначено розмір кроку аукціону. Його розмір прописаний лише у наказі №35 щодо допорогових закупівель (0,5-3%). Чи може бути крок аукціону по процедурам закупівлі згідно Закону меншого або більшого розміру ніж у допорогових закупівлях??

Відповідь: Доброго дня. Зважаючи на те, що Законом про публічні закупівлі крок аукціону не визначено замовник має право самостійно його встановлювати. При цьому крок аукціону може бути як меншим так і більшим ніж розмір визначений у допорогових закупівлях. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чакає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Тетяна
22.06.2018 11:20

Добрий день. Прошу Вашої допомоги. ПублічнИМ акціонернИМ товариствоМ акціонернИЙ БАНК „Укргазбанк” (далі-Замовник) проведнно відкриті торги № 272/18 (публікація на власному веб-сайті : http://www.ukrgasbank.com/about/tender_committee/) «Послуг різних» (Комплекс клінінгових та експлуатаційних послуг з сервісного технічного обслуговування інженерних систем і обладнання будівель/приміщень банку) код за ДК 021-2015 – 98300000-6. 1) Питання :” Чи відноситься Публічне акціонерне товариство акціонернИЙ БАНК „Укргазбанк” (94,940948 % акцій Замовника (ПАТ АБ “Укргазбанк”) належить Державі Україна, в особі Міністерства фінансів України) до Замовників у розумінні ЗУ “Про публічні закупівлі”? 2) Нами направлено Скаргу до ПАТ АБ “УКРГАЗБАНК” щодо порушення умов п. 7. ст.2. ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якого забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом. Також, направлено скаргу до Державної аудиторської служби України (далі - ДАСУ), щодо Проведення моніторингу закупівлі : «Послуг різних» (Комплекс клінінгових та експлуатаційних послуг з сервісного технічного обслуговування інженерних систем і обладнання будівель/приміщень банку) код за ДК 021-2015 – 98300000-6. у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі”. ДАСУ надано відповідь (за підписом Голови ДАСУ), що наш лист буде враховано під час наступного заходу державного фінансового контролю у Замовника. Нас не влаштовує результат. Питання : ”Порадьте, яким чином краще оскаржити дану бездіяльність ДАСУ і куди”? Потрібно, щоб Дасу провели моніторинг закупівлі - відповідно до своїх повноважень. ДЯКУЮ!!!

Відповідь: Доброго дня. Аналіз чинного законодавства не дає можливість визначити ПАТ АБ «Укргазбанк» замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на це, на закупівлі що проводяться цим банком, не розповсюджуються вимоги Закону про публічні закупівлі. При цьому банк може використовувати систему електронних закупівель Прозорро для проведення власних закупівель. Проте ці закупівлі матимуть статус «допорогові закупівлі». Оже органи ДАСУ не мають право здійснювати перевірку закупівель банку на відповідність Закону про публічні закупівлі в тому числі проводити моніторинг. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чакає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Анна
19.06.2018 10:56

Добрий день! Підкажіть будь ласка, чи обов'язково потрібно нумерувати протоколи чи можливо ставити тільки дату без номера протоколу в закупівлях "Відкриті торги" та "Допорогових закупівлях"? Десь ця інформація зазначена?

Відповідь: Частиною 4 статті 11 Закону про публічні закупівлі визначено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюють протоколом. Питання щодо нумерації протоколів Закон про публічні закупівлі не регулює. Та згідно з пунктом 111 Типової інструкції з діловодства в центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої Постановою КМУ від 30 листопада 2011 р. № 1242, номер (індекс) протоколу повинен відповідати порядковому номерові засідання. Нумерацію протоколів ведуть у межах календарного року окремо за кожною групою протоколів засідання відповідного колегіального органу: колегії, технічних, наукових, експертних комісій, рад тощо. У реквізиті «місце засідання» зазначають назву населеного пункту, в якому відбулося засідання. Що стосується допорогових закупівель, то дія Закону про публічні закупівлі на них не розповсюджується. Зокрема, тендерний комітет згідно ст. 11 Закону не відповідає за проведення допорогових закупівель. Для їх проведення замовник повинен призначити відповідальну особу (осіб) або комітет з допорогів. При цьому, яким чином така відповідальна особа або комітет з допорогів оформлюватимуть свої рішення Законом про публічні закупівлі не визначено. Але, по аналогії з тендерним комітетом можна оформлювати рішення по допороговим закупівлям протоколами і керуватись при цьому вищевказаною Типовою інструкцією. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Олена
18.06.2018 15:26

На початку року укладено договір на постачання електричної енергіі за переговорною процедурою. У постачальника змінилася назва підприємства але не змінився код ЄДРПОУ та індивідуальний податковий номер. Чи потрібно оприлюднювати повідомлення про внесення змін до договору на прозоро?

Відповідь: Добрий день! Рекомендуємо оприлюднювати повідомлення про внесення любих змін до договорів про закупівлю і ця рекомендація грунтується на наступному. З одного боку, п. 11 форми повідомлення про внесення змін до договору, затвердженої наказом МЕРТУ № 490, передбачено, що повідомлення оприлюднюється на підставі внесення змін тільки до істотних умов договору, визначених частиною четвертою статті 36 Закону. У Вашому випадку, реквізити не є істотними умовами і взагалі умовами договору. Але у статті 10 Закону визначено, що повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу протягом трьох днів з дня внесення змін. Тобто в Законі не вказано конкретно повідомлення про які зміни необхідно публікувати. Тому, враховуючи, що Закон має більшу вагу ніж наказ органу центральної державної влади, вважаємо, що необхідно оприлюднювати повідомлення про внесення будь-яких змін до договору про закупівлю. Редакція журналу «Радник в сферідержавних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Олександр
18.06.2018 15:05

Доброго дня! В січні 2018 року нами було укладено договір на постачання природного газу. 18.06.2018 року нам принесли додаткову угоду до договору де зазначено, що "Розрахунки за поставлений Споживачеві газ здійснюється за цінами, що вільно встановлюються між Постачальником та Споживачем. Підписуючи цей договір, Споживач підтверджує що ознайомлений з тим, що протягом дії договору ціна на газ може змінюватись, про що сторони укладатимуть відповідні додаткові угоди. Підписуючи цей договір, споживач підтверджує що йому надане належне повідомлення про порядок зміни ціни газу протягом дії Договору і ніяких інших повідомлень про зміну ціни газу не вимагається". А пунктом 3.1 який вони хотят змінити в договорі зазначена сума договору. Також в додатковій угоді прописано що вона відповідно до ст. 631 вступає в силу з 01 червня 2018 року. Чи правомірно змінити пункт 3.1. де зазначена сума договору на пункт 3.1. який зазначений вище. Також питання якщо відкриті торги проводились на суму 240 тис. грн. в результаті аукціону сума зменшилась до 198 тис. грн. потрібно робити звіт про укладений договір чи ні?

Відповідь: Добрий день! По першому питанню. Відповідно до вимог ч.4 ст. 36 Закону про публічні закупівлі умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків перелічених в ч.4 ст. 36 Закону. Зверніть увагу, що відповідно до вимог ст. 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Таким чином, учасник подавши тендерну пропозицію погодився з проектом договору про закупівлю, а значить всі умови такого договору є істотними і можуть змінюватись на підставах передбачених ч.4 ст. 36 Закону. Якщо у Вашому договорі порядок оплати не є істотною умовою договору, Ви можете вносити зміни до договору в цій частині, в тч. застосовуючи положення ст. 631 Цивільного кодексу України. Проте, у будь-якому випадку ціна є істотною умовою договору і змінюється виключно на підставах передбачених ч. 4 ст. 36 Закону. При цьому, виходячи з роз’яснень МЕРТУ (лист від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06) внесення змін до умов договору повинно бути обгрунтованим та документально підтвердженим в кожному окремому випадку. Слід також зазначити, що згідно ч.1 ст. 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом про публічні закупівлі. Тобто Закон про публічні закупівлі є спеціальним для договорів укладених за результатами публічних закупівель (відкриті торги, переговорна процедура, конкурентний діалог). Внесення змін до таких договорів із порушенням вимог Закону про публічні закупівлі буде підставою для визнання недійсними змін, що до них вносяться. По другому питанню. Вами оголошено та проведено процедуру відкритих торгів. Якщо за її результатами відкритих торгів сума договору про закупівлю складатиме 198 тис. грн, торги від цього не перетворюються на допорогові. Тому, за результатами відкритих торгів, якщо визначено Переможця, з ним Замовник укладає договір про закупівлю в строки визначені ст. 32 Закону про публічні закупівлі. Згідно ст. 10 Закону замовник повинен оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. Тому звіт про укладені договори оприлюднювати не потрібно. Детальніше з розяснення МЕРТУ щодо зміни істотних умов договору можна ознайомитись у журналі №12 (63) за грудень 2016 року на стор. 36-41. Також з цим питанням можна ознайомитись у випуску журналу № 10(61) за жовтень 2016 року на стор. 35-37.

Всього записів: 3595
Сторiнки: назад  2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11  вперед