>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

26.04.2018

#Поради_від_Радника

 Чи усі учасники закупівель звертають особливу увагу на проект договору, який є невід’ємною частиноютендерної документації?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

За перший квартал 2018 року вінницькі аудитори забезпечили відшкодування втрат на 11 млн грн

До адміністративної відповідальності у звітному періоді притягнуто 35 посадових осіб.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

Держенергоефективності сформувало базу понад 2 тис. будівель державних установ для ЕСКО-інвесторів

Оновлену Інформаційну базу потенційних об’єктів енергосервісу опубліковано на веб-сайті 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

24.04.2018

Офіційне роз’яснення: Як і коли закуповувати ліки, що не увійшли до Нацпереліку

Докладно про нормативне регулювання раціонального планування бюджету медзакладу на ліки для пацієнтів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника

В який термін замовнику потрібно виконати рішення органу оскарження

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель» на 2017 рік.

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


В'ячеслав
02.04.2018 11:37

Нашим закладом було проведено двічі відкриті торги по 5 лотам і двічі вони не відбулися. Постало питання проведення переговорної процедури. Чи можлива зміна переліку товару, наприклад частину товару з 1 лоту перенести в 2 лот, при цьому назва та загальна кількість закупівлі не змінюється?

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону про публічні закупівлі переговорна процедурап закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Згідно п. 18 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. П.37 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі лотом визначається частина предмета закупівлі визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Отже у разі, якщо при перенесенні зміни переліку товару по лотам не відбуватиметься зміна предмета закупівлі, не змінюватимуться його технічні та якісні характеристики; вимоги до учасника також не будуть відрізнятися, як варіант можна провести переговорну процедуру. Разом з тим просимо врахувати, що Контролюючі органи можуть висловити претензії щодо такої зміни зважаючи на те, що у випадку її застосування під час проведення відкритих торгів можливе б було проведення торгів з необхідною кількості учасників. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 18-22 та 36-37 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №3 (66) березень 2017 р. та сторінках 43-44 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №9 (72) вересень 2017 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Олена
02.04.2018 10:45

Добрий день! Допоможіть розібратися: ми, як замовник, провели відкриті торги на капітальні роботи із строком виконання робіт та фінансування на 2 роки. У Договорі, укладеному з підрядником у 2017 році (відповідно до проекту договору тендерної документації), зазначено у розділі "Джерела та порядок фінансування робіт (об'єкта)":Після надання Підрядником підтверджуючіх документів про укладення договору на придбання матеріалів, Замовник перераховує Підряднику попередню оплату у розмірі 30% від суми затвердженого кошторису на 2017 рік по даному Об’єкту (для придбання матеріалів), відповідно до п.1.3. Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник отримав попередню оплату у 2017 році від суми фінансування по об’єкту на 2017 рік.Чи правомірно внесення змін до цього Договору,шляхом укладання додаткової угоди, у частині перерахування підряднику попередньої оплати у розмірі 30% від суми затвердженого кошторису на 2018 рік по даному Об’єкту? Чи є попередня оплата істотними умовами договору про закупівлю? У разі перерахування попередньої оплати у розмірі 30% від суми затвердженого кошторису на 2018 рік по даному Об’єкту, чи є це порушенням законодавства та чи передбачена відповідальність для членів тендерного комітету у даному випадку? Дякую.

Відповідь: Добрий день! Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених ч. 4 ст. 36 Закону. Відповідно до ст. 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. З цього випливає, що крім предмета, ціни та строку дії договору до істотних умов договору відносяться і інші умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода або ж такі умови є необхідними для договорів данного типу. Отже зважаючи на те, що в процедурі закупівлі замовники (майже завжди) вимагають від учасників згоди з проектом договору, всі умови договору (до останньої крапки) є істотними. Так, договір підряду є типовим договором. Питання укладення та виконання таких договорів регулюється Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - Загальні умови). Відповідно до п. 5 Загальних умов договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є, зокрема, порядок розрахунків за виконані роботи. Таким чином, враховуючи ст. 180 ГКУ та Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, порядок розрахунків за виконані роботи це істотна умова договору підряду. Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених ч.4 ст. 36 Закону. Проте, в ч.4 ст. 36 Закону відсутні випадки за яких можливо внести зміни до порядку розрахунків за виконані роботи. Щодо притягнення членів тендерного комітету, то у випадку укладення додаткової угоди до адміністративно відповідальності фактично притягнути неможливо виходячи з тлумачення ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Разом з тим, в залежності від наслідків укладеної додаткової угоди, може ставитися питання про притягнення до кримінальної відповідальності. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 24-27 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №1 (64) січень 2017 р., сторінках 36-41 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №12(63 грудень 2016 р. та сторінках 11-23 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №10 (73) жовтень 2017 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Tata
30.03.2018 12:46

Доброго дня! Замовником проведено переговорну процедуру ,щодо закупівлі "Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Послуги з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії)-за кодом СPV за ДК 021:2015-09320000-8" згідно пункту 2 частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі"та укладено договір. Постачальником ,який є дочірнім підприємством комунального підпиємства обласної ради надано рішення сесії обласної ради про зміну тарифу з 1.04.2018 року. Тариф збільшено більше чим на 10% від вказаного в договорі.В договорі обумовлено випадни зміни істотних умов договору згідно ч.4 ст 36 Закону. Виникає ситуація розторгнення договору на підставі збільшення тарифу,та проведення переговорної процедури на залишок невикористаної на дану закупівлю суми по новому тарифу?

Відповідь: Доброго дня! В даній ситуації немає необхідності розривати договір про закупівлю та проводити переговорну процедуру закупівлі. З запитання вбачається, що Ви зазначаєте про підстави збільшення вартості договору передбачені п.2 ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі. Але в даній ситуації підлягає застосуванню п.7 ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі, а саме можливість зміни регульованих цін (тарифів) і нормативів. Зважаючи на те, що відбулася зміна тарифу, який затверджується відповідним органом (органом місцевого самоврядування, НКРЕКП) необхідно застосуовувати саме цей пункт Закону. Крім того слід звернути увагу, що обмежень в 10% даним пунктом не передбачено. Отже Ви маєте право додатковою угодою врегулювати внесення змін ціни у зв’язку зі зміною тарифу на більш ніж 10% згідно п.7.ч.4.ст 36 Закону про публічні закупівлі на підставі рішення сесії обласної ради, якщо ним встановлено збільшення тарифу по послугам з теплопостачання для дочірнього підприємства комунального підприємства обласної ради. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 35-37 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №10 (61) жовтень 2016 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Оксана Ф.
30.03.2018 09:54

У разі передачі функцій замовника, якщо розпорядчим документом не визначено правонаступництва, договір про закупівлю потрібно розривати ?

Відповідь: Доброго дня. На нашу думку в даномувипадку договір підлягає розірванню виходячи з наступного. Відповідно до ст.104 ЦК України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов’язки переходять до правонаступників. З Вашого питання вбачається, що в даному випадку слід розглядати не питання правонаступництва, оскільки замовник продовжує свою діяльність, а передання ним своїх прав та обов’язків за правочином (відступлення права вимоги), та/або питання виконання обов’язку боржника третьою особою (переведення боргу)(ст. 512 ЦК України). П.9 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі встановлено виключний перелік замовників діяльність яких по проведенню публічних закупівель регулюється цим законом. При цьому, відповідно до п.20 ч.1. ст. 1 цього Закону встановлено, що публічна закупівля це придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Згідно ч.3 ст.35 Закону про публічні закупівлі забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом. Отже у випадку передачі функцій замовника іншій особі, яка у розумінні Закону про публічні закупівлі являється замовником, є порушенням законодавства про публічні закупівлі, оскільки Законом не передбавчено такої можливості. Відповідно до ч.3 ст. 512 ЦК України кредитор у зобов'язанні не може бути замінений, якщо це встановлено договором або законом. Зважаючи на імперативність норм Закону про публічні закупівлі, зміна кредитора у зобов’язанні не може бути проведена без здійснення процедури закупівлі передбаченого цим Законом. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 44-45 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №4 (79) квітень 2018 р. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Сергій
30.03.2018 08:54

Орган місцевого самоврядування.У 2017 році нами, згідно проектно-кошторисної документації на будівництво паркану був заключений прямий договір на виконання даних робіт на суму 1400000грн. До кінця 2017 року підрядник виконав роботи на 60% - 840000грн.У 2018 році здійснюємо коригування проектно-кошторисної документації на решту робіт на суму 700000грн., які виділяє сесія.Тоді, згідно зведеного кошторису, загальна сума стає 1540000грн.Чи потрібно проводити тендер на суму відкорегованого проекту?

Відповідь: Доброго дня! Для надання відповіді недостатньо інформації. Разом з тим прошу звернути увагу на те, що якщо Вами здійснено зміну проектно-кошторисної документації у зв’язку зі зміною вартості матеріалів, зміни індексу споживчих цін чи зміни зарплати, то зважаючи на імперативність норм ст.36 Закону про публічні закупівлі, які визначають виключні випадки для зміни вартості договору, дане коригування не може бути проведено. Відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1/1:2013 до складу ціни вартості будівництва (як для допорогових так і надпорогових закупівель) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально- технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально- технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Отже, подаючи свою пропозицію для укладення договору учасник і замовник повинні були закласти відповідні ризики у вартість будівництва. Якщо Вами попередній договір розірвано, та зважаючи на те, що вартість нової закупівлі буде становити менше 1500 тис. грн (700 тис. грн) Ви маєте право провести допороргову закупівлю. Проте у Вас можуть виникнути складності з перевіряючими органами для яких необхідно буде обгрунтувати чому в договорі 2017 року не було закладено відповідні ризики (так як в цьому випадку Ви повинні були б провести відкриті торги) і на якій підстав здійснюється коригування вартості договору зважаючи на те, що відповідно до ст. 629 ЦК України договір є обов’язковим до виконання сторонами. Навіть у випадку, якщо договір в 2017 році не було виконано з певних причин він повинен бути виконаний в повному обсязі згідно умов договору. При цьому виконання зобов’язань договору строками не обмежується.З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 37-40 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №8 (71) серпень 2017 р.

Тетяна
29.03.2018 14:56

Добрий день. Ми замовники.Розпочали закупівлю за процедурою-відкриті торги.В період подання пропозицій одержали запитання від учасника -" Добрий день. Викладіть будь-ласка на майданчику тендерну документацію в форматі ворд". Дайте будь ласка відповідь, які повинні бути наші дії та якою має бути відповідь на дане запитання учасника. Дякуємо.

Відповідь: Доброго дня! Законодавством про публічні закупівлі не визначаєтьсмя формат в якому замовник повинен розміщувати тендерну документацію. Для полегшення роботи учасників процедури закупівлі з матеріалами тендерної документації переважна більшість розміщує цю документацію в форматі«word». В той же час, зважаючи на обопільну зацікавленість замовника і учасника в результатах процедури закупівлі можемо порекомендувати розмістити тендерну документацію в форматі «word», а також, за бажанням, і в форматі «pdf».Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Яна
29.03.2018 14:40

Доброго дня! Підскажіть будь ласка як може вчинити Тендерний комітет, щоб секретар тендерного комінете не друкував Протоколи на закупівлі які відбуваються прямими Договорами?Дякую.

Відповідь: Доброго дня! Для надання повної відповіді інформації не достатньо. Відповідно до ст. 11 Закону про публічні закупівлі на тендерний комітет покладаються питання проведення закупівель у відповідності з цим Законом. Зважаючи на те, що допорогові закупівлі (в тому числі і закупівля за прямим договором) Законом не регулюється, замовником може бути передано повноважень про проведення допорогових закупівель іншим особам (не тендерному комітету). Відповідно в Положенні про тендерний комітет Вашої організації повинно бути відображено, що тендерний комітет здійснює виключно надпорогові закупівлі. Законодавством не передбачено, що при проведенні допорогових закупівель іншими особами (не тендерним комітетом) повинен складатись протокол. Разом з тим навіть у випадку проведення допорогових закупівель тендерним комітетом може бути в Положенні про тендерний комітет відображено, що рішення про проведення закупівлі за прямим договором приймається не тендерним комітетом, а відповідно до ст. 10 Закону про публічні закупівлі секретар та голова комітету несуть відповідальність лише за повноту та достовірність оприлюдненої інформації (звіт про укладені договори). З додатковою інформацією по питанню визначення предмета закупівлі можна ознайомитися на сторінках 8-15 журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 11 (74) листопад 2017 р.З додатковою інформацією та 37-40 №8 (71) серпень 2017 р.Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Віолетта
29.03.2018 10:42

Добрий день! Підкажіть, будь-ласка, з наступного питання. Замовником проведено відкриті торги. При розгляді остаточної пропозиції учасника-переможця, яка надана після проведеного аукціону, замовником з'ясовано, що вартість предмету закупівлі згідно прикріпленої остаточної пропозиції менша на декілька копійок від вартості після аукціону. Чи правильно ми розуміємо, що це арифметична помилка учасника (учасник переможець після аукціону не може надати пропозицію з точністю до копійки) чи потрібно відхиляти учасника.

Відповідь: Доброго дня! В даній ситуації необхідно виходити зі ст.37 Закону про закупівлю відповідно до якої договір є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог ч. 4 ст. 36 цього Закону (умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури). Отже Ви повинні укласти договір про закупівлю відповідно до результатів аукціону, а затим укласти додаткову угоду (п.5 ст.36 Закону) на зменшення вартості та привести її до необхідної величини. Виключні підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені ст. 30 Закону про публічні закупівлі та розширенню не підлягають. По документам, які подаються після аукціону (крім по ст 17 Закону) замовник не має прав на відхилення тендерної пропозиції оскільки вона подається до закінчення строку подання тендерних пропозицій і всі документи, що подаються після кінцевого строку їх подання не є тендерною пропозицією.Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Наталія
29.03.2018 09:50

Ми бюджетна установа, провели тендер на 2018 р.( не по лотах) на закупівлю яловичини-кількість 3000 кг, сума 253 тис. та курятини-кількість 1635 кг,сума 98 тис. На даний час виявляється, що кількість курятини буде недостатня, а яловичини- надлишкова. Чи можемо в рамках одного договору збільшити кількість курятини за рахунок зменшення яловичини?Чи потрібно скласти додаткову угоду на зменшення суми договору ( по яловичині) і на вивільнені кошти укласти прямий договір( якщо сума разом 98 тис.плюс вивільнені кошти 101 тис.буде менше 200 тис.)чи треба проводити новий тендер?

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ч.4 ст. 180 Господарського кодексу України умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Підстави для внесення змін до договору про закупівлю визначені виключно підставами передбаченими ч.4 та ч.5 ст. 36 Закону про публічні закупівлі. Серед визначених підстав відсутні підстави для коригування номенклатури та її кількості в межах укладеного договору. Отже у випадку необхідності Ви можете розірвати договір про закупівлю або зменшити його вартість і провести відповідну закупівлю залежно від вартості предмета закупівлі (до 200 тис. грн - допорогову, від 200 - відкриті торги). З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 37-40 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №8 (71) серпень 2017 р.Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Тетяна
28.03.2018 10:53

Добрий день. Прохання надати роз'яснення з приводу того, чи можливо за одним предметом закупівлі, проводити (у розрізі філій, що розмущені у різних областях країни) закупівлі за процедурою - відкриті торги та переговорна процедура.

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до Закону про публічні замовником є юридична особа. Структурні підрозділи та одиниці юридичної особи не є замовниками в розумінні Закону. В цьому випадку визначення порядку закупівлі (допорогові чи надпорогові) здійснюється замовником виходячи з меж закупівлі визначених ч.1 ст. 2 Закону. У тому випадку, якщо загальна вартість передмета закупівлі перевищує допорогові межі замовник проводить закупівлі в розірізі процедур визначених ст. 12 Закону про публічні закупівлі. При цьому замовник (юридична особа) має право передати повноваження по проведенню закупівель тендерним комітетам структурних одиниць. Таким чином структурними одиницями можуть проводитися відкриті торги та переговорні процедури закупівель на закупівлю певного предмета по вказівці замовника незалежно від вартості закупівлі (від 1 коп) як одночасно всіма структурними одиницями так і порізно. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Оля
27.03.2018 11:32

В додатку до річного плану закупівель передбачена закупівля з публікацією звіту про укладений договір. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі – лютий 2018 року. У зв'язку з тривалим терміном підписання Договір буде укладено у березні. Чи потрібно вносити зміни до додатку до річного плану та змінювати орієнтовний початок проведення процедури закупівлі.

Відповідь: Доброго дня! Питання проведення допорогових закупівель (в тому числі і шляхом оприлюднення звіту про укладений договір) і відображення відповідної інформації в додатку до річного законодавчо не врегульовано. У випадку проведення надпорогових закупівель статтею 4 Закон про публічні закупівлі визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану закупівель. По анології рекомендуємо Вам проводити допорогові закупівлі (в тому числі і шляхом оприлюднення звіту про укладений договір) відповідно до вимог Закону про публічні закупівлі. Отже у випадку підписання договору про закупівлю в березні 2018 р. рекомендуємо здійснити коригування в додатку до річного плану закупівель в частині орієнтовного початку проведення закупівлі - березень 2018 р. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 37-40 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №8 (71) серпень 2017 р. та стор. 34-37 журналу № 4(67) квітень 2017 р. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга
26.03.2018 15:31

Здаствуйте, скажіть будь ласка, в який термін потрібно виконати рішення замовнику (тобто внести зміни в тендерну документацію, відмінити процедуру закупівлі та інш..) Антимонопольного комітету, з моменту винесення повного рішення? або ж резолютивної частини?. І куди саме технічно розмістити на майданчику виконану вимогу Антимонопольним комітетом замовником?? Дякую

Відповідь: Доброго дня! Законом не встановлено строку для виконання рішення АМКУ по скарзі, що стосується порушень в сфері публічних закупівель. Вбачається, що законодавець вирішення цього питання поклав на плечі замовника оскільки проведення процедури направлено на задоволення його потреби і для прискорення її проведення саме він зацікавлений в найшвидшому виконанні рішення АМКУ. Розміщення в системі Прозоро відбувається в залежності від того на що направлена скарга. Якщо скарга була направлена на внесення змін до тендерної документації, то замовник вносить відповідні зміни до тендерної документації в порядку визначеному ч.2 ст.23 Закону про публічні закупівлі та розміщує нову редакцію тендерної документації та зміни до неї в розділі “Тендерна документація”, при цьому попередня редакція тендерної документації перекреслюється, та автоматично спрямовується в історію змін цього розділу. У випадку, якщо скарга стосувалася питань відхилення тендерних пропозицій та визнання переможця, то замовник вчиняє дії відповідно до рішення АМКУ та розміщує відповідне рішення (протокол) в розділі “Протокол розкриття”. Крім того про виконання рішення АМКУ повинно бути підтверджено в Прозоро в розділі “Скарги до процедури” шляхом зміни статусу на “Виконано Замовником”. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro - в березні 2018 року в Києві (щотижня), 30 березня – в Івано-Франківську. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85- 71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Катерина
26.03.2018 14:15

Добрий день! Допоможіть будь ласка правильно визначити предмет закупівлі при закупівлі: - Послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; - Послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок; - Послуги з виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації землі; - Послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Відповідь: Доброго дня! Визначення предмета закупівлі цілком лягає на замовника. Надати пораду по визначенню передмету закупівлі незнаючи деталей закупівлі в цілому дуже проблематично. Ми лише можемо порекомендувати : для розробки проектів можна використати код 79420000-4; для проведення експертизи - 71310000-4; для проведення інвентаризації - 79990000-0, по інвентаризації землі - 71340000-3. Можемо порекомендувати також здійснити аналіз подібних процедур закупівель в системі Прозоро через пошук ключового слова. А також Ви можете використати для пошуку предмета закупівлі такий ресурс - http://cep.kse.org.ua/article/cpv/index.html. З додатковою інформацією по питанню визначення предмета закупівлі можна ознайомитися на сторінках «Радник в сфері державних закупівель» № 1(64) січень 2017 стор. 44-46 та № 2 (65) лютий 2017 стор. 8-11.

Ян
26.03.2018 11:19

Добрий день! Що робити якщо зробили закупівлю, але забули внести її в Prozoro до додатку річного плану? Чи потрібно вносити "заднім числом"?

Відповідь: Доброго дня! Рекомендуємо внести дану інформацію в систему Prozoro. Разом з тим, навіть внесення даної інформації не позбавить Вас проблем оскільки дане порушення може стати підставою для визнання договору недійсним та притягнення винних осіб до адміністративної відповідальності. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro - в березні 2018 року в Києві (щотижня), 30 березня – в Івано-Франківську. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Володимир
26.03.2018 09:05

Доброго дня!ми бюджетна організація.В поточному році ми вже використали кошторисні призначення за КЕКВ 2240 на поточний ремонт будівель.В разі додаткових кошторисних призначень можливо додатково використати кошти без проведення тендера на поточний ремонт в сумі 180,0 тис.грн на обєкт на який ми вже витратили 190,тис.грн

Відповідь: Доброго дня! Дане питання знайшло своє відображення в листі МЕРТУ від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06. Згідно даного листа, зазначено, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, робо-ах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Отже, у випадку виділення Вашій органіації додаткового фінансування в розмірі 180 тис. грн на об’єкт, на який вже було використано 190 тис. грн може бути проведено допорогову закупівлю в тому числі і шляхом укладення прямого договору. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим . З додатковою інформацією по даному питанню можна ознайомитися на сторінках «Радник в сфері державних закупівель» № 10(61) жовтень 2016 стор. 38-42.

Всього записів: 3422
Сторiнки: назад  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10  вперед