>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

19.10.2017

Увага!

Нові форми бюджетної звітності на Еdata

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.10.2017
Читати всю статтю ...

Швидкий доступ до всіх інструментів для дослідження публічних закупівель

Команда DOZORRO створили на своєму порталі сторінку, яка містить посилання на  інструменти та сервіси

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.10.2017
Читати всю статтю ...

18.10.2017

Перші електронні майданчики публічних закупівель адаптовано для ЕСКО-тендерів

На сьогоднішній день, декілька авторизованих електронних майданчиків публічних закупівель вже можуть проводити електронні аукціони із закупівлі енергосервісу

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.10.2017
Читати всю статтю ...

17.10.2017

Порада від Радника

Як потрібно визначати вартість предмета закупівлі робіт, щоб помилково не перевищити межу в 1,5 млн. грн.?  

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.10.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель» на 2017 рік.

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Віталій
22.09.2017 11:49

Добрий день. Установою за тимчасовим кошторисом придбано товари за кодом CPV за ДК 021:2015 – 44110000-4 – Конструкційні матеріали на суму, наприклад, 6000,00 грн. без використання електронної системи закупівель. Після доведення кошторису на рік необхідно здійснити ще закупівлю за цим кодом на суму, наприклад, 47000,00 грн. без використання електронної системи закупівель. Згідно роз'яснення Мінекономрозвитку "Щодо планування закупівель" від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06, у разі якщо замовником було здійснено закупівлі відповідно до тимчасового кошторису, після затвердження та доведення кошторису на рік (у разі якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів) обрання і проведення процедур закупівель здійснюється без урахування обсягів закупівель, здійснених відповідно до тимчасового кошторису, керуючись вартісними межами, визначеними в частині першій статті 2 Закону. Чи необхідно в такому разі оприлюднювати звіт про укладені договори?

Відповідь: Доброго дня! Згідно частини 1 статті 2 Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Отже в Законі чітко встановлена вимога саме до предмета закупівлі. Рекомендуємо у разі якщо вартість предмета закупівлі складає або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, оприлюднити звіт про укладений договір. Додатково звертаємо увагу, що в Листі МЕРТУ № 3302-06/21890-07 від 15.07.2016 зазначено, що замовники оприлюднюють звіт про кожний укладений договір за умови, що вартість предмета закупівлі у такому договорі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень (Детальніше Журнал № 8 (59) за серпень 2016 на стор. 9. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у вересні проводяться в Києві (щотижня), а також в Житомирі (12-13 жовтня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Любов
21.09.2017 17:22

Доброго дня! Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, закупівля робіт здійснюється за об’єктами будівництва з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 із зазначенням в дужках предмета закупівлі відповідно до показників 2-5 цифр ДК 021:2015. Питання: відповідно до якого словника треба визначати вартість предмета закупівлі, щоб не перевищити межу 1,5 мільона грн.

Відповідь: Доброго дня! Згідно розділу 3 Порядку визначення предмета закупівлі визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Отже вартість потрібно визначити за об’єктом будівництва. Детальнішу інформацію щодо даного питання Ви можете прочитати в Журналі № 1 (64) за січень 2017 стор. 35. З прикладами визначення предмета закупівлі Ви можете ознайомитися в Журналі № 2 (65) за лютий 2017 на стор. 8 – 11.

Ирина Ф.
21.09.2017 14:32

обрий день! Будь-ласка, надайте роз’яснення в наступній ситуації: закупівлю було розпочато у середині серпня та визначено кінцевий термін поставки товару до 30.09.2017. Але так трапилось, що в термін визначення переможця у тендерному комітеті не було кворуму, у зв’язку з чим (аргументовано) визначення переможця було перенесено на кінець вересня, що призвело до відтермінування укладання договору. Після визначення переможця перший день коли можна укладати договір - 02.09.2017, тобто після кінцевого терміну поставки. Учасник готовий поставити товар на першому тижні жовтня. Замовник планував укласти угоду відповідно до умов закупівлі, та в той же день додаткову угоду на подовження терміну поставки товару на 2 тижні, проте казначейство не дозволяє таку угоду, аргументуючи тим, що договір не може бути укладено з простроченням термінів поставки. Чи вірно це? Дякуємо!

Відповідь: Доброго дня! Це не питання казначейства. Згідно частини 2 статті 7 Закону перевірка наявності документів, визначених в абзаці другому цієї частини, проводиться підрозділом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, який здійснює обслуговування замовника, шляхом перегляду документів, розміщених в електронній системі закупівель. Отже за Законом казначейство перевіряє саме наявність а не правильність документів. 2. В Законі відсутні підстави для неукладення договору з описаних вище підстав. 3. Не можемо зрозуміти питання. Ви написали 02.09.2017 - можливо 02.10.2017? 4. Можливо підписати договір і потім додатковою угодою продовжити строк поставки (дії договору). Згідно пункту 4 частини 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Увага Акція на 2018 рік (Плати за один отримуй два усього за 212 грн). Передплативши журнал до 31.10.2017 на весь 2018 рік та сплативши до 1 січня 2018 року, Ви отримаєте друкований журнал та доступ до електронних версій з 2011 по 2018 рік включно.

Лебединський Максим Анатолійович
20.09.2017 16:33

Доброго дня! Замовником оголошено проведення відкритих торгів із закупівлі дизельного палива у кількості 50 000л за ціною 20,00грн./л загальною вартістю 1 000 000,00грн. З моменту оголошення середня вартість дизельного палива зросла до 22,00грн./л. Тобто за 1 000 000,00грн. можливо придбати 45 455л, або 50 000л можливо придбати за 1 100 000,00грн. Питання: чи можливо внести зміни в оголошення та ТД до моменту настання кінцевого строку подання пропозицій з відповідним перенесенням строків. Якщо так, то які змини необхідно внести: зменшити кількість товару, або підвищити загальну вартість закупівлі. Чи можливо не вносити зміни в оголошення та ТД, а після укладання угоди за результатами торгів укласти додаткову угоду на підвищення ціни, отримавши відповідну інформацію в ДП «Держзовнішінформ» на дату оголошення закупівлі та на дату укладання додаткової угоди. Тобто закупівлю оголошено 01.07.2017р. ціна 20,00грн./л, на момент укладення додаткової угоди 01.08.2017р. ціна 22,00грн./л.

Відповідь: Добрий день! Виходячи з роз'яснення МЕРТУ (лист № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016) замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель/додатку до річного плану закупівель (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмет закупівлі, орієнтовний початок процедури закупівлі) до здійснення відповідної процедури. Тобто внесення змін до вартості предмета закупівлі можливе до моменту оголошення закупівлі. У разі якщо потреба змінити очікувану вартість закупівлі виникла вже після опублікування на веб-порталі Уповноваженого органу замовник може відмінити процедру закупівлі потім внести зміни до річного плану закупівель та розпочати нову процедуру закупівлі. Детальніше про це у Журналі № 4 (67) за квітень 2017 року на стор. 34-37. В той же час, відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зміна істотних умов договору про закупівлю можлива у випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Таким чином, по-перше, ця норма стосується тільки товару. По-друге, зміна ціни в розрахунку на одиницю товару не повинна впивавати на загальну вартість договору про закупівлю. Тобто, при збільшенні ціни одиниці товару замовник зменшує закупівлю кількості товару таким чином, щоб загальна вартість договору про закупівлю не збільшилась. По-третьє, для внесення відповідних змін необхідно підтвердити факт коливання ціни на товар. Підтвердженням факту коливання ціни на товар може бути документ, виданий відповідним органом, організацією, установою, які мають повноваження здійснювати моніторинг цін на товари, визначати зміни ціни товару на ринку. Крім Торгово-промислової палати України, таку довідку можуть надати також ДП “Держзовнішінформ”, ДП “Укрпромзовнішекспертиза” і цей перелік не є вичерпним. Для підтвердження факту коливання ціни в документі (ах), який(і) видається компетентною організація, повинно бути зазначена діюча ринкова ціна на товар і її порівняння з ринковою ціною, на дату з якої почалися зінюватися ціни на ринку (тобто відбулося коливання). Це і буде підтвердженням факту коливання ціни на товар. Необхідно зазначити, що ціна може коливатись як у бік збільшення, так і у бік зменшення. З даним питанням ви можете також ознайомитись на сторінках 37-38 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 12 (63) за грудень 2016 року. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у вересні проводяться в Києві (щотижня), а також в Житомирі (12-13 жовтня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Лебединський Максим Анатолійович
20.09.2017 16:31

Доброго дня! У першому кварталі поточного року замовником проведено 1 процедуру закупівлі товарів на суму 3млн.грн. В другому, третьому, четвертому кварталі проведені ще 3 процедури того самого товару на суму по 3 млн.грн. при кожній закупівлі, тобто загальна сума складає понад 133тис. євро. Питання: чи було порушено Закон? Чи потрібно було в другому кварталі вже проводити закупівлю відповідно до ч.4 ст.10 Закону у зв’язку з тим, що загальна сума перевищила 133тис. євро.?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Тобто, мова йде конкретно про закупівлю, а не про загальну вартість кількох закупівель одного і того ж предмету закупівлі. Таким чином, у Ваших діях не має порушення Закону і проводити міжнародну закупівлю не було потрібно. Крім того, звертаємо увагу, що згідно ч. 7 ст. 2 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Але замовник проводячи кілька процедур відкритих торгів, замість однієї міжнародної, Закон не порушує, тому що процедури відкритих торгів не уникає. Детальніше з цим питанням Ви можете ознайомитись у Журналі № 8 (71) за серпень 2017 року на стор. 41. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Лебединский Максим Анатолійович
20.09.2017 16:30

Доброго дня! В 2016 році замовником, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, проведено процедуру закупівлі робіт та укладено договір №1 на суму 10,9млн.грн. 23.06.2017р. прийнято рішення про проведення переговорної процедури відповідно п.6 ст.35 Закону, розміщено повідомлення про намір укласти договір з попереднім виконавцем робіт у сумі 4млн.грн. 20.07.2017р. укладається додаткова угода до договору №1 від 2016р., згідно якої зменшено договірну ціну до 6,7млн.грн. 27.07.2017р. за результатами переговорної процедури укладається договір №2 у сумі 4млн.грн. Питання: чи було порушено Закон у зв’язку з тим, що на момент укладення угоди №2 від 27.07.2017р. у сумі 4млн.грн., вартість по першій угоді складала 6,7млн.грн. Тобто вартість додаткових робіт перевищила 50 відсотків.

Відповідь: Добрий день! Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Додаткова угода є невід'ємною частиною договору. Відповідно ціна головного (первинного) договору береться за останньою діючою на цей час редакцією, яка враховує всі зміни внесенні до договору додатковими угодами до цього договору. Таким чином, на момент укладення за результатами переговорної процедури договору про закупівлю додаткових робіт, сума такого договору перевищує 50 % вартості головного (первинного) договору (6,7*50%=3,35 млн.грн < 4млн.грн), тому договір №2 укладено із порушенням п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону. Увага Акція на 2018 рік (Плати за один отримуй два усього за 212 грн). Передплативши журнал до 31.10.2017 на весь 2018 рік та сплативши до 1 січня 2018 року, Ви отримаєте друкований журнал та доступ до електронних версій з 2011 по 2018 рік включно.

Євгенія
19.09.2017 17:11

Скажіть будь ласка, якщо нами був укладений договір на 33 тис. грн, був опублікований звіт про укладений договір, оскільки за рік сума закувпівлі не перевищує 200 тис. грн, зараз ми робимо додаткову угоду на зменшення вартості договору: Питання №1: Чи праваморні наші дії Питання №2 Як це відобразити в звіті якщо, технічної можливості це зробити не має?

Відповідь: Добрий день! Договір за результатами допорогової закупівлі укладається відповідно до вимог Цивільного та Господарського кодексу України. Дія ЗУ “Про публічні закупівлі” на такий договір не розповсюджується. Виходячи з наведеного. По першому питанню. Внесення змін до договору, укладеному за результатами допорогової закупівлі, регулюється Цивільним та Господарським кодексами України та умовами самого договору. Тому, ви можете внести зміни до договору, якщо це передбачено самим договором та не суперечить вказаним законодавчим актам. По другому питанню. В ЗУ “Про публічні закупівлі” та в Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженому наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35 відсутня вимога до замовників оприлюднювати повідомлення про внесення змін до договорів, укладених за результатами допорогової закупівлі. Детальніше дане питання розглянуто в розяснення МЕРТУ від 25.11.2016 Журнал № 1 (64) за січень 2017 на стор. 31. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у вересні проводяться в Києві (щотижня), а також в Житомирі (12-13 жовтня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Євгенія
19.09.2017 14:46

Добрий день, підскажіть чи можна зараз купувати газ і розподіл газу у одного контрагента?

Відповідь: Відповідно до п.п. 27 та 28 ч. 1 ст. 1 ЗУ “Про ринок природного газу” (далі - Закон) від 09.04.2015 № № 329-VIII постачальник природного газу (далі - постачальник) - суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу. Постачання природного газу - господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і полягає в реалізації природного газу безпосередньо споживачам на підставі укладених з ними договорів. Відповідно до п. 35 ч.1. ст. 1 Закону розподіл природного газу - господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газорозподільною системою з метою його фізичної доставки споживачам, але що не включає постачання природного газу. Таким чином, постачання природного газу та його розподіл вимагають наявності окремих ліцензій. Згідно даних Зведеного переліку суб'єктів природних монополій (дійсний станом на 31.08.2017), який розміщено на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=136411&schema=main) ринок розподілу природного газу є монопольним. Відповідно до ст. 39 Закону оператор газорозподільної системи не може провадити діяльність з видобутку, транспортування або постачання природного газу. Оператор газорозподільної системи має бути юридично та організаційно незалежним від інших видів діяльності на ринку природного газу, не пов’язаних з розподілом природного разу. Таким чином, виходячи з умов Закону один суб'єкт господарювання не може одночасно постачати та розподіляти природний газ. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Юлія Іванівна
19.09.2017 11:14

Доброго дня! Така ситуація:Для придбання реактивів наша установа провела процедуру відкритих торгів На очікувану вартість 350000,00 грн, укладено договір на 340000,00 грн. , Під час кожної поставки були додаткові угоди на зменшення ціни за одиницю, таким чином договір виконано на суму 270 000,00 і вивільнено 70000,00грн. але для забезпечення установи реактивами до кінця року , є потреба ще на приблизну суму 230000. Додаткових коштів нам не виділили. Чи можна зняти по інших договорах суми , які ми не використаємо до кінця року , а також вивільнені по додаткових угодах і так назбирати всю суму? Як це відобразити в річному плані?

Відповідь: Добрий день! У листі МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2017 зазначено, що Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Якщо очікувана вартість предмета закупівлі є меншою ніж вартісні межі, встановлені ч.1 ст. 2 Закону замовник може провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель, або уклавши прямий договір. Разом з тим при здійсненні закупівель без проведення процедур закупівель, передбачених частиною першою статті 12 Закону, товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник керується положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, а також Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), без урахування здійснених закупівель за тим же предметом у поточному році, за якими укладені відповідні договори. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. У Вашому випадку, враховуючи, що вартість нового предмету закупівлі (230 тис. грн) перевищуватиме вартісні межі, визначені у ст. 2 Закону, необхідно проводити процедуру відкритих торгів, попередньо включивши цю процедуру до річного плану закупівель. (Детальніше з цим питанням можна ознайомитись у випуску журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42). Проте, звертаємо Вашу увагу на те, що в Законі це питання не врегульовано, а роз'яснення МЕРТУ носять рекомендаційний характер. В будь-якому випадку замовник самостійно приймає рішення щодо застосування процедури закупівлі. Увага Акція на 2018 рік (Плати за один отримуй два усього за 212 грн). Передплативши журнал до 31.10.2017 на весь 2018 рік та сплативши до 1 січня 2018 року, Ви отримаєте друкований журнал та доступ до електронних версій з 2011 по 2018 рік включно.

Руслана
19.09.2017 11:05

Добрий день. У мене є таке питання: наша організація оприлюднила план на 300000,00 грн. по предмету 33600000-6 Фармацевтична продукція. Провела відкриті торги на даний предмет закупівлі. Торги пройшли з сумою 210000,00 грн. Тобто ми зекономили 90000,00 грн. Підкажіть, будь-ласка, як тепер ми можемо використати ці кошти? Це буде новий предмет закупівлі? Якщо новий, то як його потрібно відобразити в річному плані (Це буде додаток до річного плану)? Чи потрібно корегувати старий план (тобто змінити 300000,00 грн. на 210000,00 грн.)? Ми на ці кошти можемо купувати різні предмети закупівлі чи тільки фармацевтичну продукцію? Чи можемо ми ці кошти розділити на декілька сум і на різні предмети закупівлі? І як проводити закупівлю на ці кошти: відкриті торги, допорогова чи додаткова угода? А якщо ці кошти будуть стосуватись цієї ж закупівлі, то як їх використовувати: Заключити додаткову угоду з цим же постачальником на збільшення кількості зазначених в закупівлі медикаментів, чи ми можемо закупити інші медикаменти не вказані в закупівлі. Буду дуже вдячна за відповідь.

Відповідь: Доброго дня! Відповідь на Ваше питання міститься в листі інформативного характеру Уповноваженого органу (Мінекономрозвитку України) № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016. Так, здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон, Закон про публічні закупівлі); 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках. Разом з цим, у данному листі Уповноважений орган зазначає, що здійснення закупівель у вищеперерахованих випадках можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору . Разом з тим при здійсненні закупівель без проведення процедур закупівель, передбачених частиною першою статті 12 Закону, товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник керується положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, а також Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), без урахування здійснених закупівель за тим же предметом у поточному році, за якими укладені відповідні договори. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Водночас під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору (абзац четвертий частини першої статті 2 Закону). (Детальніше з цим питанням можна ознайомитись у випуску журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42). Щодо першого питання. Таким чином, виходячи зі змісту листа МЕРТУ, зекономлені Вами унаслідок проведення закупівлі 90 000,00 грн є новим предметом договору. Щодо другого питання. У випадку потреби здійснити нову закупівлю, на виконання норми Закону, передбаченої частиною першою статті 4 Закону, замовник зобов'язаний відобразити таку закупівлю у річному плані закупівель/додатку до річного плану (залежно від вартісних меж, визначених частиною першою статті 2 Закону). Тобто, якщо очікувана вартість майбутньої закупівлі складатиме 90 000,00 грн – таку закупівлю необхідно відобразити в додатку до річного плану. Щодо третього питання. Корегувати річний план після здійснення закупівлі (приводити його у відповідність до взятих за договором зобов’язань) не потрібно, адже річний план/додаток до річного плану закупівель не є звітним документом, фактично це реєстр закупівель, які планує здійснити замовник, створений задля інформування учасника про такі закупівлі. Щодо четвертого та п’ятого питання. У випадку, якщо Ви маєте потребу використати зекономлені 90 000,00 грн, про які йде мова у Вашому питанні, саме для придбання ідентичного предмета закупівлі, за яким Ви вже провели процедуру закупівлі з очікуваною вартісттю 300 000,00 грн (або для придбання інших предметів закупівлі, за якими Ви вже проводили процедури закупівель), потреба у новій(их) закупівлі(ях) повинна бути обґрунтованою та документально підтвердженою. У випадку, якщо Ви маєте потребу у придбанні нових предметів закупівлі (які ще не купували протягом року), Ви керуєтеся безпосередньо очікуваною вартістю. Тобто, оскільки, у данному випадку мова йде про 90 000,00 грн, відповідно дана сума є меншою від вартісних меж, встановлених в частині першій статті 2 Закону про публічні закупівлі, отже замовник може провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель (допорогова закупівля шляхом здійснення конкурсного відбору у системі), або уклавши прямий договір. З урахуванням вищевикладеного, Ви маєте право дані кошти розділити на декілька сум і на різні предмети закупівлі. Щодо шостого та сьомого питання. У випадку, придбання нового предмета закупівлі з очікуваною вартістю 90 000,00 грн замовник може провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель (допорогова закупівля шляхом здійснення конкурсного відбору у системі), або уклавши прямий договір. У випадку, придбання такого ж предмета закупівлі з очікуваною вартістю 90 000,00 грн (за умови наявності такої потреби та відповідного обгрунтування у ній) замовник може провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель (допорогова закупівля шляхом здійснення конкурсного відбору у системі), або уклавши прямий договір. Закон про публічні закупівлі (стаття 36 Закону) не передбачає збільшення загальної вартості договору про закупівлю (договору, укладеного за результатами здійснення процедур закупівель). Таким чином, при необхідності здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника, Ви можете укласти прямий договір. Також, рекомендуємо Вам ознайомитися з матеріалами щодо планування, викладеними у випуску журналу № 4 (67) за квітень 2017 року на стор. 34-37. Одночасно, звертаємо Вашу увагу на те, що в Законі, дані питання не врегульовано, а роз'яснення МЕРТУ носять рекомендаційний характер. В будь-якому випадку замовник самостійно приймає рішення щодо здійснення відповідної закупівлі. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у вересні проводяться в Києві (щотижня), а також в Житомирі (12-13 жовтня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Євгенія
19.09.2017 11:02

добрий день, чи можемо ми провести закупівлю газу застосувавши переговорну процедуру, якщо підприємство постачальник занесено в перелік суб'єктів природних монополій?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до положень ЗУ “Про ринок природного газу” від 09.04.2015 № № 329-VIII, зокрема ст. 13 цього Закону, ринок постачання природного газу є конкурентним і у споживачів є можливість вільного вибору постачальника природного газу. Крім того, у Зведеному переліку суб'єктів природних монополій (дійсний станом на 31.08.2017), який розміщено на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=136411&schema=main) відсутні монополісти, які надають послуги постачання природного газу. В ньому присутні виключно суб'єкти господарювання, які займаються розподілом природного газу. Враховуючи зазначене, при закупівлі природного газу, замовники проводять процедуру відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що згідно п.4 ч.2 ст. 35 ЗУ “Про публічні закупівлі” замовник може провести переговорну процедуру як виняток у випадку якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Євгенія
18.09.2017 16:07

Добрий день, підскажіть будь ласка, якщо закупівля здійснюється в 2017 році на 2018 рік, оцікувана вартість предмета закупівлі 350 тис. грн. 1) Коли повинен бути затверджений Річний план закупівель на цю звкупівлю? 2) В який план влючати цю закупівлю якщо процедура закупівлі почнеться в жовтні 2017, а закінчеться в січні 2018?

Відповідь: Добрий день! Враховуючи схожість обох запитань, надаємо відповідь відразу на обидва запитання. В ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) не врегульовано питання щодо того, коли потрібно складати річний план на наступний рік. Тобто, замовнику не забороняється затверджувати річний план, наприклад, на 2018 рік в кінці 2017 року і розпочати процедуру закупівлі в 2017 році, а завершувати закупівлю вже у 2018 році. Тому, Ви можете включити згадану у Вашому запитанні закупівлю або до річного плану закупівель на 2017 рік, або до річного плану закупівель на 2018 рік. Увага Акція на 2018 рік (Плати за один отримуй два усього за 212 грн). Передплативши журнал до 31.10.2017 на весь 2018 рік та сплативши до 1 січня 2018 року, Ви отримаєте друкований журнал та доступ до електронних версій з 2011 по 2018 рік включно

Ольга Павлівна
18.09.2017 16:03

З 17.01.2017р. при проведенні закупівлі лікарських препаратів предмет закупівлі визначається по показнику третьої цифри ДК 021:2015.з позначкою у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського препарату. Якою мовою має бути написана ця позначка МНН – українською, латинською, англійською?

Відповідь: Добрий день! Рекомендуємо в предметі закупівлі лікарських засобів зазначати міжнародну непатентовану назву (МНН) лікарського засобу українською мовою і латиню. З прикладами визначення предмета закупівлі лікарських засобів можна ознайомитись у випуску Журналу № 2 (65) за лютий 2017 року на стор. 8-11. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у вересні проводяться в Києві (щотижня), а також в Житомирі (12-13 жовтня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85- 71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес- ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга Павлівна
18.09.2017 16:01

Як визначити предмет закупівлі товарів та послуг у випадку, якщо четверта цифра коду «0» і далі цей код не має розшифровки в ДК 021:2015?

Відповідь: Добрий день! Предмет закупівлі визначається згідно Порядку визначення предмету закупівлі (далі - Порядок), затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 у відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. Згідно Порядку предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Таким чином, визначення предмета закупівлі товару або послуги за третьою цифрою буде порушенням. Тому рекомендуємо знайти інший код з Єдиного закупівельного словника за четвертою цифрою. Для більш зручного визначення конкретного коду класифікатора рекомендуємо користуватись сервісами доступними за наступними посиланнями: 1) http://cep.kse.org.ua/article/cpv/index.html - цей сервіс дозволяє побачити за яким CPV-кодом інші замовники купують аналогічні товари. Друга частина сервісу - інформація про постачальників вибраного в пошуку товару (ТОП-20 за кількістю переможних процедур). Також є додаткова можливість обрати постачальника за певним регіоном. Вся інформація, представлені в цьому сервісі, з офіційного API ProZorro. Зокрема, за даними цього сервісу оренду генератора здійснювали за кодом: 51110000-6 Послуги зі встановлення електричного обладнання. 2) http://radnuk.com.ua/poshyk-dk/ - сервіс пошуку за ключовим словом в словнику CPV на нашому офіційному сайті. Тут також можливо зробити пошук за кодом-CPV. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Чернівецьке
18.09.2017 15:43

Доброго дня!Підкажіть будь-ласка чи може бути уповноважена особа людина, яка тільки здубуває вищу освіту(попередня освіта технікум)???Дякую!

Відповідь: Добрий день! Відповідно до абз. 1 ч. 2 ст. 11 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) Уповноважена особа повинна мати вищу освіту. Відповідно, якщо людина не має вищої освіти, вона за Законом не може бути Уповноваженою особою. Детальніше з цим питанням можна ознайомитись у випуску Журналу № 4 (55) за квітень 2016 року на стор. 30-33. Увага Акція на 2018 рік (Плати за один отримуй два усього за 212 грн). Передплативши журнал до 31.10.2017 на весь 2018 рік та сплативши до 1 січня 2018 року, Ви отримаєте друкований журнал та доступ до електронних версій з 2011 по 2018 рік включно.

Всього записів: 3113
Сторiнки: назад  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10  вперед