Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

20.02.2018

Визнання недійсним рішення Замовника

про відхилення тендерної пропозиції Учасника та визнання недійсним рішення Замовника про відміну торгів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.02.2018
Читати всю статтю ...

Набув чинності Закон про корпоративні договори

Як зазначили автори Закону, його розробка була направлена на підвищення рівня корпоративного управління в акціонерних товариствах та товариствах з обмеженою відповідальністю

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.02.2018
Читати всю статтю ...

19.02.2018

#Поради_від_Радника

 Віднесення посад фахівців з публічних закупівель до посад державної служби та/або до посад працівників, що виконують функції з обслуговування

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.02.2018
Читати всю статтю ...

SMART-регіони: лайфхаки у ProZorro

 Бориспіль.
Дата проведення:
- 22-го лютого (перший день) – для організаторів (замовників);
- 23-го лютого (другий день) – для постачальників.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.02.2018
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель» на 2017 рік.

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Діна
19.07.2017 08:19

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, відповідно до п.17, ч.2, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про залучення субпідрядника у разі закупівлі робіт. Чи поширюється ця вимога для надання послуг?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до п.17 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у разі закупівлі робіт, тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Розміщення в тендерній документації вимоги щодо зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядника (ів) при закупівлі послуг Законом не передбачено.Також звертаємо увагу, що згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплатужурналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Тетяна
18.07.2017 16:43

Добрий день! Замовник закуповує послуги з водовідведення та акумуляції стічних вод за декількома договорами на загальну суму більше 5 млн. грн.. Чи потрібно проводити процедуру закупівлі відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо сума закупівлі по договорам, які підпадають під абз. 5 част.4 ст. 2 Закону, перевищує 1 млн. грн. (порогову планку), а сума закупівлі по договорам, які підпадають під Закон, не перевищує один мільйон.

Відповідь: Добрий день! Відповідно до ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; а також до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. При цьому, в ч. 4 ст. 2 Закону визначено перелік предметів закупівлі, при закупівлі яких дія Закону не поширюється на замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання.В зв’язку з цим, якщо замовник, який провадить діяльність в окремих сферах господарювання здійснює закупівлю предмета, який потрапляє в перелік, визначений в ч. 4 ст. 2 Закону, дія Закону в цьому випадку на такого замовника не розповсюджується. Якщо замовник є замовником в розумінні Закону і предмет закупівлі не входить в перелік, визначений ч.3 та ч.4 ст. 2 Закону, такий замовник при виборі процедури закупівлі керується вартісними межами, встановленими в ч. 1 ст. 2 Закону. ? Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, який затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 предмет закупівлі послуг замовник визначає згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Таким чином, якщо загальна вартість предмета закупівлі послуг, визначеного відповідно до показника четвертої цифри основного словника, який планується закупити за рік дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень для замовників, чи дорівнює або перевищує 1 млн грн для замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, на таких замовників розповсюджується дія Закону. Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників в липні-серпні проводяться в Києві (щотижня), а також в Одесі (17-18 серпня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Руслана
18.07.2017 16:06

Добрий день. Підкажіть, будь-ласка, відповідь на наступне питання: у нас в організації є відповідальна особа за проведення допорогових закупівель та тендерний комітет. Хто має затверджувати додаток до річного плану та який механізм затвердження?

Відповідь: Добрий день! Ні в ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), ні в Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35 не передбачено право чи обов’язок відповідальної особи за проведення допорогових закупівель затверджувати додаток до річного плану. В той же час, відповідно до ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону тендерний комітет або уповноважена особа (особи) планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель. Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи) (ч. 1 ст. 10 Закону). Таким чином, додаток до річного плану затверджує тендерний комітет або уповноважена особа. Згідно ч. 4 ст. 11 Закону рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Радник в сфері закупівель звертає Вашу увагу на те, що саме зараз діють неймовірні знижки на передплату нашого журналу на ІІ півріччя: 1092 грн за 6 журналів замість 1272 грн. Передплатний індекс журналу: 89613. Більше детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном: (044) 451-85-71.

Ірина
18.07.2017 12:07

Доброго дня! Надайте, будь ласка, роз’яснення стосовно такого питання. Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, ПОВИНЕН НАДАТИ ЗАМОВНИКУ ДОКУМЕНТИ, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті». Виникло запитання: в який спосіб переможець торгів повинен надати даний пакет документів замовнику, а саме: шляхом завантаження сканованих копій даних документів в електронній системі або надати оригінали документів замовнику в паперовому вигляді за адресою замовника? Дякую!

Відповідь: Добрий день! Відповідно до ч.1 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Надання замовнику інформації, документів учасником або переможцем торгів в паперовому вигляді Законом не передбачено. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Ольга
12.07.2017 13:57

Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, як поступити у наступній ситуації: торги було оголошено з ПДВ на суму 396 тисяч. Система визначила переможцем ФОПа (який не є платником ПДВ) із запропонованою ним сумою 383 790 грн. Ми підписуємо договір на цю суму (щоб не дискримінувати учасника). Коли ми до цієї суми додаємо суму ПДВ, вона перевищує план закупівель (адже ПДВ лягає на витрати підприємства), а це вже виходить як перевитрати державних коштів. Як бути в цій ситуації, зменшувати суму договору додатковою угодою, чи є інший шлях вирішення даної ситуації?

Відповідь: Добрий день! По-перше. Ви діяли вірно, розглянувши тендерні пропозиції учасників за однаковим підходом, незважаючи на те, чи є вони платниками ПДВ чи ні. По-друге. Відповідно до ч.4 ст. 36 ЗУ “України про публічні закупівлі” умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. У Вашому випадку, тендерна пропозиція Переможця складає 383 790 грн., відповідно і договір на закупівлю Ви укладаєте на цю ж суму і нічого до неї потім не додаєте. При цьому, раз Переможець не є платником ПДВ, сума договору також вказується без ПДВ. Детальніше з цим питанням, а також з тим як формується в такому випадку звіт про результати процедури можна ознайомитись у випуску журналу №10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 15-18, у випуску журналу №12 (63) за грудень 2016 року на стор. 45 та №5 (68) за травень 2017 року на стор. 38-39. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. В липні навчання для замовників буде проходити у Львові (20-21 липня), Одесі (17-18 серпня) та у Києві (у липні кожен четвер-пятниця). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Енга Сергіївна
10.07.2017 11:53

Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, відповідь, як правильно обрати процедуру закупівель у наступній ситуації: Згідно робочого проекту, вартість будівельних робіт складає більше трьох мільйонів грн. Водночас, роботи за проектом, розподілені на 4 черги. На даний час, у цьому році планується виконати роботи лише за першою чергою.Вартість першої черги робіт складає триста тисяч грн. Можливо, будуть кошти і на другу чергу. Ми обрали процедуру закупівель "відкриті торги" на закупівлю робіт за першою чергою, керуючись тим, що вартість всього проекту перевищує вартісний поріг, визначений у ч.1 аб.2 ст 2 Закону. Чи правильні наші дії? Дякую.

Відповідь: Добрий день! По-перше, провівши процедуру відкритих торгів на першу чергу будівництва, Ви не порушили вимоги Закону України “Про публічні закупівлі”. Але йдучи таким шляхом, Ви будете змушені проводити відкриті процедури на кожну чергу. Тобто кожну чергу у Вас може виконувати інший генпідрядник, що може викликати проблеми із сумісністю робіт, які виконуються в рамках різних черг будівництва, а також між різними генпідрядниками (якщо роботи будуть вестись одночасно по кількох чергах). Для уникнення таких проблем можна використовувати інший алгоритм дій. Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, який затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Згідно роз’яснення МЕРТУ від 25.11.2016 № 3302-01/38216-06 при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва, тобто на загальну вартість робіт відповідно до затвердженого кошторису.Детальніше у випуску журналу № 1 (64) за січень 2017 року на стор. 35-37. Якщо проектом передбачено тривалість робіт на строк, що перевищує 1 рік, можна діяти наступним чином. В оголошенні про закупівлі і тендерній документації замовник вказуєтакий строк виконання робіт, який відповідає терміну виконання всього об’єкта будівництва, вказаного в проекті будівництва. За результатами процедури закупівлі, відповідні строки також зазначаються в договорі про закупівлю (договорі підряду). Відповідно до Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов’язань та проведення платежів, затверджених наказом Державної казначейської служби України від 29.04.2013 року № 68(із змінами і доповненнями) об'єкт будівництва, строк виконання робіт по якому перевищує 1 рік, вважається перехідним. За результатами процедури закупівлі, укладається договір підряду на весь термін виконання робіт. В договорі підряду зазначається, що розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах та за наявності відповідного бюджетного фінансування. Радник в сфері закупівель звертає Вашу увагу на те, що саме зараз діють неймовірні знижки на передплату нашого журналу на ІІ півріччя: 1092 грн за 6 журналів замість 1272 грн. Передплатний індекс журналу: 89613. Більше детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном: (044) 451-85-71.

Наталія 10.07
10.07.2017 11:39

Доброго дня! Просимо Вашої консультації з 2- ох запитань: 1) Ми – бюджетна установа. Провели відкриті торги на закупівлю послуг з поточного ремонту благоустрою території. На торги було подано пропозиції від 2-х учасників, які запропонували динамічну договірну ціну (при цьому у нашій тендерній документації , а також у проекті договору не було конкретизації вимоги щодо виду договірної ціни). Чи можемо ми укласти договір по динамічній договірній ціні? Просимо поради, як описати у договорі правильно регулювання питання договірної ціни. 2) Чи можемо ми в процесі виконання договірних зобов’язань по даному тендеру замінити якийсь відрізок роботи (наприклад не робити сходів, бо в процесі роботи відпала у них потреба, а за ці кошти зробити щось інше н-д: зробити поточний ремонт кабінету на тій же ж території. Як оформити таку зміну?Дякуємо.

Відповідь: Добрий день! По 1 запитанню. Особливості складання та узгодження договірних цін визначені пунктом 6.3 на¬ціонального стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі — ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 договірна ціна може встановлюватися за твердим (тверда договірна ціна) чи приблизним (динамічна договірна ціна) кошторисом. Динамічна договірна ціна встановлюється відкритою і може уточнюватись протягом всього строку будівництва і використовується при складному і тривалому будівництві. Вибір яку договірну ціну обирати: динамічну чи тверду, здійснює замовник. Але, звертаємо Вашу увагу, що положення ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 в частині застосування динамічної ціни, які передбачають можливість її уточнення протягом усього періоду будівництва, суперечать положенням частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Враховуючи, що Закон України «Про публічні закупівлі» є спеціальним Законом, який регулює питання публічних закупівель, необхідно керуватись його положеннями. Таким чином, динамічну договірну ціну, на разі, практично не можливо застосовувати в договорі підряду. Крім того, поточний ремонт не передбачає тривалі строки виконання. По 2 запитанню. Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.З Вашого питання випливає, що Ви хочете внести зміни до предмету договору. При цьому, згідно ст. 180 Господарського кодексу України предмет договору є істотною умовою договору. Відповідно до частини 4 статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених в ч. 4 ст. 36 Закону. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Володимир
07.07.2017 12:37

1. Чи обов'язкове прийняття Порядку/Положення про проведення допорогових закупівель органами місцевого самоврядування?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до абзацу 4 ч.1 статті 2 Закону під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Таким чином, Замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель в допрогових закупівлях. У разі використання Замовником електронної системи закупівель в допрогових закупівлях застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35. При цьому, відповідно до роз'яснення МЕРТУ (лист № 3302-06/31462-06 від 30.09.2016), повноваження органів місцевої влади та місцевих державних адміністрацій щодо надання рекомендації по застосуванню електронної системи закупівель не є предметом регулювання Закону. Повноваження органів місцевого самоврядування та місцевих державних адміністрацій визначені Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України “Про місцеві державні адміністрації” та іншими нормативно-правовими актами про що зазначено в окремому. Таким чином, органи місцевого самоврядування самостійно визначають доцільність прийняття Порядку/Положення про проведення допорогових закупівель. Детальніше з роз'яснення МЕРТУ та коментарями редакції журналу можна ознайомитись у випуску журналу № 11 (62) за листопад 2016 року на стор. 45–47. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Лариса
06.07.2017 19:11

Доброго дня. В тендерній документації вказана вимога, що «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи (підзавантажити в Систему в окремому файлі), що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами 1 і 2 статті 17 Закону: …..-п.6 - сканкопію документа (-ів), виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службову (посадову) особу, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа». Дата оприлюднення повідомлення про намір укласти договір 03.07.2017 о 16:10. Учасник завантажує в систему сканкопію вказаного документа датованого 02.02.2017 року. Термін подання вищевказаних документів спливає 08.07.2017 о 16:10. Тобто, умова частини 3 ст. 17 Закону умова ДКТ не виконана. Є підстава відхилення. Засідання тендерного комітету щодо даного питання проходить 10.07.2017. Посилаючись на вірус «Петя», 10.07.2017 учасник надає оригінал довідки особисто. Чи законно буде, якщо тендерним комітетом буде прийняте рішення на користь учасника? Дякуємо за допомогу.

Відповідь: Добрий день! З Вашого запитання випливає наступне. Учасник-переможець завантажив скан-копію документа, виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службову (посадову) особу, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває, дата формування якого не відповідає умовам тендерної документації, а тому не може слугувати підтвердженням відстуності підстав, визначених ст. 17 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). Згідно ч. 1 ст. 30 Закону, якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статею 17 Закону, замовник відхиляє його тендерну пропозицію. Рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника приймається тендерним комітетом самостійно. Крім того, враховуючи, що в ст. 17 Закону чітко визначено, що Переможець надає документи про відсутність підстав, передбачених ч. 1 ст. 17 Закону у 5-ти денний термін з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надання цих документів переможцем після кінцевого строку для їх подання є порушенням вимог Закону. Також, відповідно до ст. 14 Закону документи повинні подаватись в електронному вигляді. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Гала
06.07.2017 11:36

Шановна редакція, просимо вашої допомоги у розясненні наступного питання. Розробка проектно-кошторисної документації на поточний ремонт підлоги є послугою чи роботою? Оскільки відповідно до ЦК України це є підрядом, а отже роботою. Але за Єдиним закупівельним словником 71240000-2 "Архітектурні, інженерні та планувальні послуги та КЕКВ 2240 - є послугою.

Відповідь: Добрий день! Відповідно до розділу ІІІ Порядку визначення предету закупівлі, затердженого наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454 предмет закупівлі робіт визначається замовником згідно з п. 22 частини першої ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі” за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої-п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Відповідно до п. 22 ч.1 ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон)роботи - це проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Згідно Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 16.05.2011 № 45, проектні роботи - це роботи, пов'язані зі створенням проектної документації для будівництва об'єктів. Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» будівництво- це нове будівництво, реконструкція, розширення, технічне переоснащення діючих підприємств, реставрація та капітальний ремонт об'єктів будівництва. Таким чином, складання проектно-кошторисної документації для поточного ремонту не є проектними роботами. Враховуючи це, а також п. 17 ч.1 ст. 1 Закону, згідно якого поточний ремонт - це послуги, складання кошторису на проведення поточного ремонту є послугою. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Марина
05.07.2017 15:35

Доброго дня, підскажіть будь ласка, чи потрібно корегувати плани закупівель після завершення відкритих торгів і підписання договорів по найбільш економічно вигідні пропозиції, що є нижчою за стартову ціну, яка була відображена в плані, якщо так, то як правильно це робити?

Відповідь: Добрий день! Замовнику не потрібно вносити зміни до річного плану після завершення відкритих торгів і підписання договору по найбільш економічно вигідній пропозиції, що є нижчою за ціну, яка була відображена в плані. Оскільки у п. 6 форми річного плану, затвердженого наказом МЕРТУ від 22.03.2016 № 490 зазначається очікувана вартість предмета закупівлі. Якщо за результатами проведеної процедури закупівель утворилась економія, замовник може перерозподілити їх у порядку, наведеному у роз'ясненні МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016. В ньому, зокрема, зазначено, що перерозподіл коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель (3), можливий після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у цьому випадку вважатиметься новим предметом договору. Детальніше з цими питаннями можна ознайомитись у випуску журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42 та у випуску журналу № 4 (67) за квітень 2017 на стор. 34-37. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Олена
05.07.2017 15:32

Доброго дня. Замовником за результатами відкритих торгів було укладено договір про закупівлю спеціалізованих меблів. У зв’язку зі зростанням цін на плити ДСП, з яких виготовляються меблі, є необхідність збільшити ціну за одиницю товару згідно п.2 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» (зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків). Одиницями товару є відповідні різновиди меблів (столи, лави і т.п.). Підкажіть будь ласка, чи достатнім буде представлення Учасником довідки про середній рівень цін на плити ДСП, з яких виготовляються меблі, виданої Торгово-промисловою палатою України, для того щоб внести зміни у Договір на підставі п.2 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та змінити ціну за одиницю товару (столу, лави тощо)? Також, чи необхідно у разі збільшення ціни за одиницю товару, зменшувати обсяг закупівлі та укладати другу додаткову угоду на підставі п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника)? Дякую.

Відповідь: Добрий день! Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю товару на підставі п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) повинно бути обгрунтоване та документально підтверджене. Такий документ (ти) повинен підтверджувати факт коливання (півдвищення) ринкової ціни саме на товар, який є предметом закупівлі. При цьому, внесення змін до договору у випадку зміни цін на складові товару, що є предметом закупівлі, Законом не передбачено. Таким чином, у Вашому випадку, для збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 %, необхідно отримати від учасника довідку, видану ТПП України, в якій буде підтвердженно факт коливання ціни саме на товар, який є предметом закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що крім ТПП України відповідні довідки також можуть видавати ДП “Зовнішторгвидав” та ДП “Укрпромзовнішекспертиза” і цей перелік не є вичерпним. При цьому, в п.2 ч.4 ст. 36 Закону визначено, що в результаті зміни ціни за одиницю товару у розмірі не більше ніж на 10 % не повинна збільшитись сума, визначена в договорі. Таким чином, збільшуючи ціну за одиницю товару у розмірі не більше ніж на 10 % одночасно пропорційно зменшується кількість товару, що закуповується у обсягах, достатніх для того, щоб при збільшені ціни одиниці товару не збільшилась загальна вартість закупівлі за договором. Відповідні зміни до договору про закупівлю вносяться шляхом укладання додаткової угоди, в якій вказується нова ціна за одиницю товару та новий (зменшений) обсяг закупівлі такого товару. Детальніше з цим питанням можна ознайомитись на стор 35-37 журналу № 10(61) за жовтень 2016 року. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Тетяна
05.07.2017 13:50

Замовником було проведено процедуру відкритих торгів, які не відбулися через відсутність достатньої кількості учасників. При проведені повторної процедури закупівлі товару для розширення кола учасників замовником було змінено очікувану вартість, кількість та добавлені кваліфікаційні вимоги. Якщо процедура відкритих торгів знову буде відмінена чи можливе проведення переговорної процедури?

Відповідь: Згідно п.4 ч.2 ст. 35 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), переговорна процедура застосовується як виняток, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Таким чином, після зміни умов тендерної документації, для отримання підстав для проведення переговорної процедури, Вам необхідно знову розпочати та відмінити дві процедури відкритих торгів через відсутність достатньої кількості учасників, не вносячі при цьому зміни до тендерної документації в частині вимог до учасника, предмету закупівлі, його технічних та якісних характеристик. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Виктория Ф.
05.07.2017 09:18

Доброго дня! Потрібна консультація. В нас на підприємстві всі закупівлі є допороговими (до 200 тис грн). Чи потрібно нам створювати тендерний комітет з 5 чоловік, чи можна призначити лише уповноважену особу?

Відповідь: Добрий день! Тендерний комітет та уповноважена особа здійснюють свою діяльність у відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557. Цими документами не передбачено, що тендерний комітет або уповноважена особа (особи) повинні проводити допорогові закупівлі. В Порядку здійснення допрогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35 визначено, що допрогові закупівлі проводить замовник. Відповідно, для проведення допорогових закупівель Замовник може створити коміт з допорогових закупівель або призначити відповідальну особу, яка проводитиме допорогові закупівлі. При цьому, особи які входять до тендерного комітету можуть окремо призначатись замовником відповідальною особою за проведення допорогових закупівель. В той же час, згідно ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи) (ч. 1 ст. 10 Закону). Безпосередньо, для проведення допорогових закупівель замовником призначається відповідальна особа або створюється комітет з допорогових закупівель, які діють на підставі внутрішнього регламенту або порядку проведення допрогових закупівель. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Ангеліна
04.07.2017 09:50

Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, алгоритм введення у штатний розпис посади "Фахівця з питань закупівель" до централізованої бухгалтерії дошкільних навчальних закладів (5 садків, об`єми закупівель лише продуктів харчування на рік - більш 2 млн.грн плюс інші товари, роботи та послуги), якщо затверджує штатний розклад начальник районного відділу освіти. Секретар нашого тендерного комітету обіймає посаду бухгалтера, вищої освіти не має, але досвід у проведенні закупівель великий, неонократно проходила навчання з питань закупівель (у тому числі і в "Раднику з питань публічних закупівель"). Чи можна призначити її на посаду "фахівця з питань закупівель" та залишити секретарем тендерного комітету?

Відповідь: Добрий день! В першу чергу, звертаємо Вашу увагу, що в Законі України “Про публічні закупівлі” відсутня вимога щодо наявності вищої освіти у секретаря тендерного комітету. Що стосується посади «фахівець з публічних закупівель», то наказом Мінекономрозвитку від 10.08.2016 № 1328 було затверджено Зміни та доповнення № 5 до національного класифікатора України «Класифікатор професій ДК 003:2010» , якими введено професійну назву «фахівець з публічних закупівель» з кодом КП 2419.2, яка належить до класифікаційного угруповання КП «Професіонали у сфері маркетингу, ефективної господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності». Таким чином, до штатного розкладу можна вводити посаду «фахівець з публічних закупівель», розробити та затвердити посадову інструкцію такого фахівця. Якщо на цього фахівця буде покладено обов'язки секретаря тендерного комітету, необхідно зазначити про це в його посадовій інструкції. При цьому, у Вашому випадку, в посадовій інструкції не повинно бути зазначено, що фахівець з публічних закупівель повинен мати вищу освіту. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Всього записів: 3318
Сторiнки: назад  21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30  вперед