>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

26.04.2018

#Поради_від_Радника

 Чи усі учасники закупівель звертають особливу увагу на проект договору, який є невід’ємною частиноютендерної документації?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

За перший квартал 2018 року вінницькі аудитори забезпечили відшкодування втрат на 11 млн грн

До адміністративної відповідальності у звітному періоді притягнуто 35 посадових осіб.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

Держенергоефективності сформувало базу понад 2 тис. будівель державних установ для ЕСКО-інвесторів

Оновлену Інформаційну базу потенційних об’єктів енергосервісу опубліковано на веб-сайті 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

24.04.2018

Офіційне роз’яснення: Як і коли закуповувати ліки, що не увійшли до Нацпереліку

Докладно про нормативне регулювання раціонального планування бюджету медзакладу на ліки для пацієнтів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника

В який термін замовнику потрібно виконати рішення органу оскарження

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель» на 2017 рік.

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Оля
06.04.2018 13:32

Доброго дня. Підприємством було укладено прямий договір про надання послуг, в якому визначено кількість послуг, ціна даної послуги та загальна сума договору. Через деякий час вартість послуг зросла тому Виконавець надіслав листа та додаткову угоду про збільшення ціни послуги та суми договору. Чи потрібно в даному випадку робити зміни до додатку до річного плану та збільшувати орієнтовну вартість закупівлі?

Відповідь: Доброго дня! Після укладення договору вносити зміни до дотатку до річного плану закупівель, в тому числі і щодо зміни очікуваної вартості, не має необхідності. Внесення інформації до річного плану закупівель/додатку до річного плану закупівель здійснюється до початку дій по проведенню закупівлі (укладення прямого договору; оприлюднення матеріалів закупівлі по допороговим закупівлям, оголошення і тендерної документації при проведенні відкритих торгів, оприлюднення повідомлення про намір укладення договору при проведенні переговорної процедури). Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Лікарня
06.04.2018 12:53

Доброго дня! Підкажіть, будьласка, у допорогових закупівлях теж керуватися ст. 22 ЗУ "Про Публічні закупівлі", технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку, а у разі якщо таке посилання є необхідним, повинно містити вираз "еквівалент". Чи можливо не приймати пропозиції з еквівалентом? Якщо так, як обгрунтувати таке рішення. Заздалегідь дякую!

Відповідь: Доброго дня. Порядок проведення допорогових закупівель не регулюється Законом України “Про публічні закупівлі”. Зокрема проведення допорогової закупівлі в системі Prozorro регулюється Порядком здійснення допорогових закупівель затверджених наказом ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 № 35. Відповідно до п.6.4 цього Наказу, у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Отже замовник має право як зазначати конкретну марку продукції, що пропонується до закупівлі так і передбачати можливість надання еквіваленту. У випадку проведення закупівлі з можливістю надання пропозиції з еквівалентом рекомендуємо прописувати не лише конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а і якісні та технічні характеристики товару. Щодо обгрунтування рішення про проведення закупівлі, то в слід пам’ятати, що проведення закупівлі з еквівалентом є Вашим правом, а не обов’язком. Надати поради щодо такого обгрунтовування є проблематичним оскільки вони залежать від того, що закуповується, яка вартість, строки для закупівлі і багато іншого. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Віталія
05.04.2018 15:35

Після проведення торгів, було виявлено, що один із учасників, це державне підприємство, надав довідку, що він має кінцевого бенефіціарного контролера. А при перевірки відомостей в ЄДР запис про бенефіціара відсутній. А другий учасник, теж державне підприємство, подав інформацію про відсутність бенефіціара (в ЄДР відсутня інформація), згідно Господарського кодексу ст. 64-1. Ці два учасника підпорядковуються одному міністерству. Чи являється довідка першого учасника підставою для відхилення пропозиції?

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п.9.ч.1.ст.17 Закону про публічні закупівлі замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена п. 9 ч.2 ст.9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" щодо кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності. Відповідно до статті 64-1 Господарського кодексу України усі підприємства, крім державних та комунальних підприємств, зобов’язані встановлювати свого кінцевого бенефіціарного власника, регулярно оновлювати і зберігати інформацію про нього та надавати її державному реєстратору, у випадках та в обсязі, передбачених законом. З зазначеного необхідно зробити висновок про те, що інформація про беніфіціарного власника державними підприємствами не подається і відповідно не відображається в ЄДР. Відповідно до ч.7 ст.28 Закону про публічні закупівлі замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Отже, відповідаючи на Ваше запитання, необхідно відмітити, що підставою для відхилення могло бути відсутність інформації в ЄДР про кінцевого беніфіціарного власника, проте для державних підприємств надання цієї інформації законодавством не передбачено. При цьому також враховуємо, що державне підприємство не може мати кінцевого беніфіціарного власника, оскільки таким може бути виключно фізична особа, в той час як засновиком державного підприємства є держава в особі певного міністерства. Відхилити з підстав надання недостовірної інформації також проблематично, оскільки в даному випадку вона не є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 8-15 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №6 (69) червень 2017 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ліна
05.04.2018 15:07

Добрий день. Ми бюджетна організація. Плануємо придбання кабінету фізики на загальну суму 300 тис. грн. Даний кабінет повинен включати наступні предмети та обладнання: ноутбук, проектор, інтерактивна дошка, багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-ксерокс), меблі (парти і столи учнівські, стіл вчителя та стіл демонстраційний), демонстраційні обладнання та матеріали, обладнання та матеріали для проведення лабораторних робіт з фізики. Питання: чи можемо ми провести одну процедуру закупівлі (відкриті торги) для придбання всіх вище перечислених предметів і обладнання? Якщо так, то допоможіть правильно підібрати код ДК 021:2015 для даної закупівлі.

Відповідь: Доброго дня. На нашу думку провести закупівлю в межах єдиної процедури закупівлі не можливо навіть якщо закупівлю буде проведено за лотами. При цьому необхідно звернути увагу, що до закупівлі пропонується обладнання та матеріали для яких в ДК 021:2015 існують різні коди Єдиного закупівельного словника. Отже необхідно провести закупівлю по кожному коду ДК 021:2015 окремо і в залежності від вартості предмета закупівлі (з врахуванням всіх інших закупівель по кожному коду окремо) визначити порядок її проведення (допорогові і надпорогові). З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 34-37 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №4 (67) квітень 2017 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Олена
05.04.2018 14:52

Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, якщо замовник вимагав від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії. В ході виконання договору, до нього планується внести зміни згідно із частиною 4 статті 36 Закону, які призведуть до зменшення вартості цього договору. Питання: чи необхідне у такому випадку коригувати суму банківської гарантії? І, якщо необхідно, то яким чином це зробити?

Відповідь: Доброго дня! Дане питання врегульовано “Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах” затвердженим постановою правління НБУ від 1.12.2014 № 639. Відповідно до пп.14 п.26 гарантія повинна містити умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби). Однією з підстав внесення змін до гарантії в частині зменшення вартості може бути зменшення вартості договору. Проте слід звернути, що внесення змін до гарантії є правом, а не обов’язком. Порядок внесення змін до гарантії врегульовано Розділом IV зазначеного Положення пунктом 32 якого передбачено можливість зменшення суми гарантії. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Олена
05.04.2018 10:59

Доброго дня! Ми (бюджетна установа) маємо дві проектно - кошторисні документації по одній будівлі: на капітальний ремонт по заміні вікон на суму 800 тис. грн та капітальний ремонт по утепленню фасаду на 6 млн грн. 1) Чи правильно ми розуміємо, що оскільки мова йде про різні види робіт, то заміну вікон ми можемо провести через звіт про укладений договір, а на утеплення фасаду проводити відкриті торги? 2) На утеплення фасаду в цьому році в кошторис закладено та виділено 1600000 грн. Коли і в яких розмірах буде надалі проводитись фінансування нам не відомо. Питання полягає в тому, яку суму вносити в річний план закупівель (6 млн. грн. чи 1600000 грн) та на яку суму оголошувати відкриті торги? Якщо відкриті торги оголошувати на 6 млн., то як невизначеність у фінансуванні обумовити в тендерній документації та чи можна отримати приклад довгострокового договору для уникнення проблем з казначейством? (osvita@komr.gov.ua)

Відповідь: Доброго дня. При розгляді даного питання слід звернути увагу на визначення робіт в розумінні Закону про публічні закупівлі. Відповідно до п.22 ч.1 ст.1 Закону України “Про публічні закупівлі” роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. При цьому Закон не передбачає можливість поділу закупівлі, зокрема капітального ремонту, в залежності від видів робіт. Таким чином, незважаючи на те, що існують дві проектно-кошторисні документації на проведення капітальних ремонтів по будівлі, закупівля робіт по капітальному ремонту об’єкта повинна передбачати всі види робіт на загальну вартість. Ви маєте право провести закупівлю капітального ремонту по заміні вікон та капітальному ремонт у по утепленню фасаду як в межах однієї закупівлі в цілому або по лотам, а також провести процедури відкритих торгів на кожен вид капітального ремонту: окремо на капітальний ремонт по заміні вікон і окремо на капілтальний ремонт по утепленню фасаду. Щодо питання закупівлі на 6 млн.грн чи 1,6 млн. грн, то законодавством детально не врегульовано порядок проведення такої закупівлі. Разом з тим, зважаючи на загальну вартість капітального ремонту по утепленню фасаду (6 млн. грн) закупівлю необхідно проводити через проведення відкритих торгів. При цьому замовник має право провести кілька відкритих торгів в межах виділених коштів по кошторису, що не буде вважатися поділом предмету закупівлі. Проте замовник може провести єдину процедуру закупівлі на 6 млн. грн та включити до договору положення про те, що роботи проводяться в межах затверджених та виділених кошторисом коштів. У випадку, якщо договір є перехідним на інші бюджетні періоди, то необхідно укласти основний договір на загальну вартість та додаткові договори на кожен рік окремо в яких передбачити обсяг та вартість проведення капітального ремонту згідно виділених асигнувань. по послугам з теплопостачання для дочірнього підприємства комунального підприємства обласної ради. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 28-30 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №8(71) жовтень 2017 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Инфекционная больница
05.04.2018 09:47

Добрый день! Провели допороговую закупку на агрохимическую продукцию (Дез. Средства), поставщик, который предложил наименьшую сумму предоставил все документы, которые указаны в документации, только вместо оригинала эквивалент продукции. В нашей документации указано, что * У разі посилання Замовником в тендерній документації на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, потрібно читати вираз «або еквівалент» Еквівалент повинен обов’язково підходити для використання в інфекційних установах. У разі подачі аналогу/еквіваленту пропозиція розглядається замовником та приймається рішення чи відповідає такий аналог/еквівалент потребі замовника. Якщо замовник приймає рішення, що не відповідає, пропозиція відхиляється. Подскажите, пожалуйста, правомерны ли наши требования на счет эквивалента? Имеем ли мы право не указывать вообще выражение «эквивалент», а написать нужную нам торговую марку товара? Мы инфекционная больница, нам нужны именно оригиналы товаров, а не их эквиваленты. Как нам правильно прописать в документации нужные нам требования? Указывать марку товара или его качественные и технические характкеристики? Спасибо!

Відповідь: Доброго дня. Порядок проведення допорогових закупівель не регулюється Законом України “Про публічні закупівлі”. Зокрема проведення допорогової закупівлі в системі Prozorro регулюється Порядком здійснення допорогових закупівель затверджених наказом ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 № 35. Відповідно до п.6.4 цього Наказу, у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Отже замовник має право як зазначати конкретну марку продукції, що пропонується до закупівлі так і передбачати можливість надання еквіваленту. У випадку проведення закупівлі з можливістю надання пропозиції з еквівалентом рекомендуємо прописувати не лише конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а і якісні та технічні характеристики товару. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Анастасия
04.04.2018 11:54

Добрий день. Після проведення процедури відкритих торгів на закупівлю палива було укладено договір 02.04.2018 року. Згідно умов договору на підставі накладних, замовник сплачує суму договору. На вимогу надання накладних учасник вимагає збільшити двічі на 10 % ціну за одиницю ( обіцяє надати довідку Торгово-промишленої палати), але жодних коливань ціни на ринку не відбувалось. Яким чином зобов'язати учасника виконати умови договору, оскільки ми готові в повному обсязі купити весь товар разовою поставкою? Як в такому випадку відмінити торги? Що зробити щоб укласти договір з іншим учасником, оскільки на нову процедуру немаємо часу? Яким чином перевірити справжність довідки промишленої палати

Відповідь: Доброго дня! Дане питання досить часто виникає у тому випадку коли учасник використовував демпінг для здобуття перемоги на аукціоні. Крім того слід зважити на те, що весняний період (зважаючи на польові роботи) завжди супроводжувався зростанням цін на ПММ. Відповідно до ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених цією статтею. Також слід пам’ятати, що відповідно до ст. 629 ЦК України договір є обов'язковим для виконання сторонами. Отже сторони повинні виконати умови договору відповідно до взятих на себе господарських зобов’язань. Разом з тим ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі надає право учасникам договору вносити до нього зміни в перелічених випадках, зокрема змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Проте така зміна обумовлена наступним: в договорі про закупівлю повинно бути встановлено можливість застосування цієї норми та порядок її застосування; вона стосується лише товару; зміни ціни може відбутися лише за умови коливання такої ціни такого товару на ринку; вартість договору не повинна збільшуватися (отже збільшення ціни призводить до зменшення обсягу закупівлі). У випадку невиконання договірного зобов’язання однією стороною інша сторона має право звернутися до суду з позовом про виконання зобов”язань за договором. Також можуть бути застосовані штрафні санкції передбачені договором та звернуто стягнення на забезпечення виконання договору, якщо воно було передбачено умовами договору. Зважаючи на те, що за результатами процедури закупівлі укладено договір відмінити цю процедуру не можливо. Відповідно, враховуючи, що Законом про публічні закупівлі не передбачено такої можливості, не можна укласти договір з іншим учасником навіть у випадку розірвання вже укладеного договору. Отже закупівля можлива лише шляхом проведення нової процедури закупівлі. Перевірити справжність довідки можливо через звернення до торгово-промислової палати (її територіальної структури) якою видано цю довідку. Перевірити коливання ціни на товар можна звернувшись до торгово-промислової палати (її територіальної структури), ДП “Держзовнішінформ”, ДП “Укрпромзовнішекспертиза”.З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 40-42 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №2 (65) лютий 2017 р. та сторінках 8-13 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №4 (61) квітень 2018 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Віталій
04.04.2018 11:45

Добрий день! Які документи при здійсненні допорогових закупівель продуктів харчування можна вимагати від учасників закупівлі, зокрема стосовно якості, поставки (транспорту, працівників)? Дякую

Відповідь: Доброго дня! Перелік цих документів може бути значним. Все залежить від позиції Замовника. Як показує практика Замовники вимагають: на підтвердження якості продукції: декларацію виробника, посвідчення про якість, сертифікат якості, стандарт продукції тощо. Щодо транспорту: документи на користування транспортом та його державну реєстрацію, рішення або повідомлення про державне реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, документи на проведення дезінфекційних робіт транспортих засобів (договори, акти наданих послуг, документи організації, що здійснює надання послуг, документи про проходження дезінфекторами відповідних навчань та медичного огляду тощо. Щодо працівників: документи на працевлаштування водіїв, експедиторів транспортних, вантажників, проходження ними медичного огляду, гігієнічних навчань тощо. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Віталій
04.04.2018 11:42

Добрий день! В оголошенні про проведення процедури "Відкриті торги" визначено предмет закупівлі Тверде паливо - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 09110000-3 (Вугілля кам'яне марки ДГ). В технічному описі зазначено, що розмір кусків згідно з ГОСТ 19242 вугілля кам'яне марки ДГ повинен бути 13-100 мм (з ДСТУ 7146:2010). Як повинно бути зазначено в договорі/специфікації до договору/накладній/рахунку: вугілля кам'яне марки ДГ чи вугілля кам'яне марки ДГ 13-100? Дякую

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ДСТУ 3472:2010 Вами визначено марку вугілля - ДГ. Розміри вугіллі марки ДГ визначаються відповідно до ГОСТ 19242: 13-25, 13-50, 13-100, 25-50, 25-100, 25-200, 50-100. Вами обрано розмір кусків вугілля 13-100 про що і зазначено в технічному описі. При цьому рекомендуємо в договорі про закупівлі зазначити предмет закупівлі/договору виходячи з того, що зазначено в оголошенні процедури закупівлі/тендерній документації - “Вугілля кам'яне марки ДГ”, а в специфікації до договору, накладній, рахунку вже відображати “Вугілля кам'яне марки ДГ 13-100”. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Віталій
04.04.2018 11:28

Добрий день шановна редакція! Тендерною документацією/документацією про проведення допорогової закупівлі встановлена вимога щодо надання документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника закупівлі щодо підпису документів пропозиції. Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника та договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі підтверджується протоколом засновників або випискою чи витягом з протоколу засновників, та/або наказом про призначення, та/або довіреністю, та/або дорученням, та/або іншим чинним документом, що підтверджує повноваження уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції та договору про закупівлю. Який документ чи пояснення повинен надати учасник - фізична особа-підприємець? Якщо пояснення, то якого змісту воно повинно бути? Дякую

Відповідь: Доброго дня! Для підтвердження повноважень учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця рекомендуємо надати сканований витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сканований паспорт (або інший документ, що посвідчує особу) та скановану довідку про присвоєння ідентифікаційного номера. У тому випадку якщо документи тендерної пропозиції\договір про закупівлю буде підписувати від імені фізичної особи-підприємця інша фізична особа рекомендуємо надати скановану нотаріально посвідчену довіреність або інший документ, згідно якого передано повноваження (наприклад доручення). Крім того рекомендуємо надати довідку довільної форми (досить часто її вимагають замовники) в якій зазначити, що Ви є ФОП і не маєте можливості надати протокол засновників, виписку чи витяг з протоколу засновників, наказ про призначення які можуть бути надані виключно юридичною особою та про те, що повноваження по підписанню тендерної пропозиції/ договору про закупівлю посвідчуються відповідними документами (перелік зазначено вище). З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 22-24 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №5 (68) травень 2017 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ірина
03.04.2018 17:13

Для проведення закупівлі послуги з поточного ремонту будівлі установі були виділені кошти у сумі 1700000,00грн із державного бюджету та 800000,00грн. із місцевого бюджету на загальну суму 2500000,00грн.При проведені відкритих торгів на закупівлю послуги було передбачено забезпечення тендерної пропозиції у виді електронної банківської гарантії у сумі 25000,00грн. Переможець торгів не надав у 5-денний строк документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону та був дискваліфікован, тим самим не виконав свої зобов'язання згідно багнівської гарантії. Відповідно до ст.24 Закону, кошти, що надійшли як забезпеченя тендерної пропозиції ( у разі якщо вони не повертаються учаснику) підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Прошу пояснити як саме треба повертати до бюджету суму у даному випадку : чи потрібно повернути всі кошти до державного бюджету, чи потрібно повертати частину коштів (і яку) до державного бюджету та частину коштів (і яку) до місцевого бюджету.

Відповідь: Доброго дня. Бюджетна установа, для зарахування коштів, які надходять від гаранта відкриває у відповідному органі Державного казначейства України за місцем обслуговування окремий рахунок за балансовим рахунком 3711 "Інші рахунки клієнтів Державного казначейства". Рахунок 3711 відкривається відповідно до Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 22.06.2012  № 758. Відповідно до п.45 ч.2 ст.29 Бюджетного кодексу України до доходів загального фонду Державного бюджету України належать кошти, отримані від надання учасниками процедури закупівель як забезпечення їх тендерної пропозиції (пропозиції конкурсних торгів), які не підлягають поверненню цим учасникам в частині здійснення закупівель за рахунок коштів державного бюджету. Згідно п.40 ч.1 ст.64 Бюджетного кодексу України до доходів загального фонду бюджетів міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення, міст Києва та Севастополя, районних бюджетів, бюджетів об’єднаних територіальних громад належать кошти, отримані від надання учасниками процедури закупівель як забезпечення їх тендерної пропозиції (пропозиції конкурсних торгів), які не підлягають поверненню цим учасникам в частині здійснення закупівель за рахунок коштів бюджетів об’єднаних територіальних громад, районних, міських бюджетів. Отже отримані кошти, що надійшли як забезпеченя тендерної пропозиції ( у разі якщо вони не повертаються учаснику) підлягають перерахуванню до відповідного бюджету пропорційно їх частки в очікуваній вартості предмета закупівлі. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85- 71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Марина
03.04.2018 16:21

Добрий день! Бюджетна організація в 2018 році планувала провести переговорну процедуру закупівлі послуг по забезпеченню функціонування нерухомого майна з балансоутримувачем. Розрахункова вартість послуг на рік становить 330 тис. грн. Але кошторисом на 2018 рік на дані цілі виділено лише 160 тис. грн. Є ймовірність,що поступово протягом року для закупівлі вказаних послуг будуть виділені додаткові кошти і загальна сума закупівлі перевищить 200 тис. грн. Питання: Яким чином Замовнику провести першу закупівлю на суму 160 тис. грн.? За допомогою переговорної процедури закупівлі або укласти прямий договір з оприлюдненням "Звіту про укладений договір"? Та яку застосувати процедуру закупівлі на додатково виділені кошти??? Дякуємо.

Відповідь: Доброго дня! Зважаючи на те, що кошторисом на 2018 рік Вам виділено 160 тис. грн. Дану закупівлю можна провести шляхом укладення прямого договору та оприлюднення “Звіту про укладені договори” форму якого затверджено еаказом МЕРТУ 22.03.2016 № 490. У Випадку, якщо сума додатково виділених коштів буде дорівнювати або перевищуватиме 200 тис.грн необхідно буде провести процедуру закупівлі відповідно до ст. 12 Закону України “Про публічні закупівлі”. Разом з тим, зважаючи, що в заданому запитанні недостатньо інформації, може виникнути ситуація, що це буде не закупівля, а відшкодування понесених витрат, яка не є закупівлею в розумінні Закону про публічні закупівлі. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 36-37 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №3 (66) березень 2017 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Іван
03.04.2018 08:58

Доброго дня! Бюджетна організація планує проведення тендеру на реконструкцію об"єкту за кошти місцевого бюджету. Кошторисна вартість об’єкта складає близько 6,5 млн.грн. На даний час є кошти близько 800 тис.грн. Чи маємо ми право на даний момент провести роботи на суму 800 тис.грн. без проведення тендерної процедури.

Відповідь: Доброго дня. В даному випадку слід провести процедуру відкритих торгів на кошторисну вартість. Відповідно до п. 22 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. У тому випадку, якщо Вами буде проведено допорогову закупівлю на суму 800 тис. грн перевіряючими органами це буде розцінено як поділ предмету закупівлі з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону про публічні закупівлі. Більш того може виникнути ситуація, коли буде проведено допорогову закупівлю, а згодом буде виділено 2 млн. грн і необхідно буде провести відкриті торги за результатами яких перемогу отримає не той учасник з ким було укладено договір за результатами допорогової закупівлі. Отже необхідно провести відкриті торги на вартість 6,5 млн. грн. В договорі необхідно відобразити, що виконання робіт здійснюється відповідно до виділених бюджетних коштів. Крім того, зважаючи на те, що будівництво даного об’єкту скоріше за все буде здійснювартися в кількох бюджетних періодах , укласти додатковий договір в якому зазначити перелік робіт на даний період в межах виділених коштів. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 35-37 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №1 (64) січень 2017 р., сторінках 20-22 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №12 (63) жовтень 2016 р. та сторінках 28-30 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №8 (71) серпень 2017 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Зоряна
02.04.2018 15:52

Доброго дня! Підкажіть будь-ласка як сформувати очікувану вартості реактивів лабораторних та медичних виробів, якщо згідно Постанови КМУ від 25.01.2017 р №43 скасовано оптово-відпускні ціни на медичні вироби.

Відповідь: Доброго дня! Зважаючим на те, що вартість предмета закупівлі не регулюється відповідними органами, визначення очікуваної вартості та її затвердження цілком лягає на плечі тендерного комітету (уповноваженої особи) або осіб, що проводять допорогові закупівлі. Для визначення очікуваної вартості замовником самостійно встановлюються шляхи її пошуку. Це може бути моніторинг ринку шляхом направлення листів до кількох продавців такого товару з метою отримання комерційних пропозицій, це може бути пошук по аналогічним закупівлям в електронній системі закупівель Prozorro або мережі Інтернет (в цьому випадку рекомендуємо зробити скрін шот інформації) чи інші шляхи пошуку ціни за товар з необхіними умовами поставки. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Детальнішу інформацію, щодо визначення очікуваної вартості Ви можете прочитати в Журналі № 1 (76) за січень 2018 на стор. 23-28. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Всього записів: 3422
Сторiнки: назад  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10  вперед