>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

10.10.2018cal

10.10.2018

Лист МЕРТУ № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018


Щодо застосування нецінових критеріїв оцінки

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

Судова практика - закупівля за додатково виділені кошти


Справа про притягнення до адміністративної відповідальності

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

Завантажуємо та вивчаємо


Наказ № 196, порядкок застосування та самі ризик індекатори

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
09.10.2018cal

09.10.2018

Зустрічайте ювілейний випуск журналу "Радник в сфері державних закупівель" № 10 (85) за жовтень 2018 р.,


для користувачів програми радник-інфо http://radnuk.com.ua/radnuk-info/ електронний журнал доступний для завантаження.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України


Ann
24.04.2018 09:08

Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка: 1) чи має право Замовник, керуючись п.7 ч.2 ст.28 Закону, звернутися до учасників процедури закупівлі, як до «підприємств (установ, організацій) відповідно до їх компетенції», за підтвердженням інформації, наданої ними у тендерних пропозиціях? 2) наведіть, будь ласка, приклади, до яких органів державної влади, підприємств, установ, організацій Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником.

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п.7 ч.2 ст.28 Закону про публічні закупівлі замовник, за підтвердженням інформації наданої учасником, має право звернутися до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. В той же час необхідно зазначити, що цією нормою не надано право звернення замовника до самого учасника, оскільки вважається, що ним повинна бути надана повна інформація в складі тендерної пропозиції. Перелік органів державної влади, підприємств, установ, організацій до яких може звертатися замовник залежить від предмету закупівлі і інформації, яка повинна бути підтверджена. При цьому цей перелік не обмежений конкретними організаціями. Наприклад якщо проводиться закупівля продуктів харчування замовник має право, з метою підтвердження проходження медичного огляду працівниками учасника, звернутися за необхідною інформацією до лікарні, якою видавалися особисті медичні книжки. Якщо учасником надано довідку про наявність певної кількості працівників, то замовник має право звернутися до державної фіскальної служби з метою перевірки даної інформації. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання

Андрій
23.04.2018 15:56

Ми державна установа. Планом заходів на 2018 та 2019 роки передбачено закупівлю послуг з аудиту де ціна послуг у графі «Обсяг фінансування у 2018 році в грн.» становить 1 409 564 грн.. Даний аудит проводиться щорічно. Замовник при розробці технічного завдання зауважив на те що План на два роки тож і договір можна підписувати на два роки. Тобто у суму 1 409 564 грн. повинен бути включен аудит за 2017 та 2018 при цьому договір буде діяти до 2019 року включно. Питання. Чи можна укладати договори про закупівлю на два роки, чи все ж таки варто проводити закупівлю на кожен рік окремою процедурою. Чи були взагалі в практиці укладені договори на закупівлю послуг, що діяли не рік , а два і три.

Відповідь: Доброго дня. Зважаючи на те, що замовником закупівлі виступає державна установа, провести закупівлю товарів та послуг на кілька бюджетних періодів не є можливим. При цьому Законом України “Про публічні закупівлі” не встановлено обмежень щодо часу дії договору про закупівлю. Разом з тим при проведенні закупівель слід звертати увагу на бюджетне законодавство відповідно до якого закупівля товарів та послуг проводиться в межах бюджетного року відповідно до виділених асигнувань. Отже зважаючи на це, якщо видатками на 2018 рік не передбачено видатків на 2019 рік Вам необхідно провести закупівлі на 2018 та 2019 роки окремо. Разом з тим, у випадку закупівлі робіт, передбачається можливість проведення закупівлі на кілька років відповідно до проектно-кошторисної документації. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 28-30 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №8 (71) серпень 2017 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Дмитро
20.04.2018 16:31

Доброго дня! Замовником через подання до участі менше двох пропозицій двічі було відмінено закупівлі робіт, що були оголошені за процедурою відкритих торгів, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника були однакові в обох закупівлях. Проте, зазначені закупівлі були оголошені та відмінені в різних роках, 2017 та 2018. Відповідно до положень ч.1 ст.4 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Чи можливо за таких обставин застосування переговорної процедури закупівель у відповідності до положень п.4, ч.2 ст.35 Закону України "Про публічні закупівлі"?

Відповідь: Доброго дня. Законом про публічні закупівлі не врегульовано даного питання. Зі змісту Закону не вбачається обмеження в строках проведення відкритих торгів для можливостей проведення переговорної процедури. Отже незважаючи на те, що процедура відкритих торгів по одному предмету закупівлі проводилась в 2017 та 2018 роках, за необхідних умов замовник має право провести переговорну процедуру закупівлі відповідно до п.4 ч.2 ст.35 Закону про публічні закупівлі. Проте слід зазначити, що Міністерство економічного розвитку та торгівлі України притримується думки, що всі процедури закупівлі (дві відкритих торгів та переговорна процедура) повинні відбутися в межах одного календарного року. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках журналу «Радник в сфері державних закупівель» стор. 30-38 №6 (69) червень 2017 р. та стор. 18-25 і 36-37 № 3 (66) березень 2017 р. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Вікторія
20.04.2018 14:53

Доброго дня. Нами (відділом освіти) оголошено допорогову закупівлю на Капітальний ремонт покрівлі школи. Однією з вимог кваліфікації учасника є надання аналагічного договору на виконання робіт, які є предметом закупівлі. Учасник надав копію договору на виконання робіт з капітального ремонту покрівлі школи, але замовником будівництва виступає інша будівельна організація, а не бюджетна установа.Запитання: чи можна такий договір вважати аналогічним предмету закупівлі?

Відповідь: Доброго дня. Аналогічним договором підтверджується досвід виконання робіт. При цьому замовник не має права встановлювати, що аналогічний договір повинен бути укладеним з бюджетною організацією, оскільки дана вимога є дискримінаційною. Зважаючи на те,що учасником підтверджено досвід виконання аналогічних договорів, наданий договір є аналогічним предмету закупівлі незважаючи на те, що замовником виступала не бюджетна, а інша будівельна організація. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Олена
19.04.2018 16:03

Доброго дня! Ми - комунальне підприємство вирішили закупити Товар на суму 90 000, 00 грн. (звіт про укладений договір). Внесли зазначену суму в Додаток до річного плану закупівель, уклали прямий договір, але цей Договір був розірваний за згодою сторін (оплата не здійснювалася та Товар не поставлявся). Через два дні було вирішено укласти новий Договір на закупівлю цього Товару за цим же кодом на суму 88 000, 00 грн. з іншим підприємством. Підкажіть, будь ласка, чи необхідно було корегувати план закупівель після розірвання першого Договору? Та чи можна другий Договір прив'язати до цієї суми (якщо предмет закупівлі залишився таким же)? Або необхідно було внести в Додаток до річного плану нову закупівлю на суму 88 000, 00 грн?

Відповідь: Доброго дня. Вами було проведено закупівлю шляхом укладення прямого договору і оприлюднення звіту про укладені договори. Дана закупівля здійснювалася у відповідності до запису в додатку до річного плану закупівель. Укладенням договору Вами було завершено закупівлю інформацію про яку було внесено до додатку до річного плану закупівель. Оже навіть при розірванні договору, для проведення нової закупівлі по тому ж предмету закупівлі, замовник повинен внести новий запис до додатку до річного плану закупівель, а не проводити редагування запису закупівля по якому вже відбулася. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання

Дмитро
19.04.2018 15:11

Доброго дня! Підскажіть будь-ласка "виконання робіт з розроблення генерального плану населеного пункту та зонінгу" - будуть являтися "роботами" чи "послугами" відповідно ЗУ "Про публічні закупівлі"?

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п.22 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Отже зважаючи на те, що населений пункт не є об’єктом в розумінні Закону, закупівля робіт з розроблення генерального плану населеного пункту та зонінгу повинна проводитись як закупівля послуг. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Зоряна
19.04.2018 11:29

Доброго дня! Нашою установою оголошено процедуру відкритих торгів,та отримано лист з держаудитслужби про порушення складання тендерної документації, а саме : -1) у тендерній документації в п. 1 "Кінцевий строк подання тендерної пропозиції " Розділу 4 "Подання та розкриття тендерної пропозиції"Замовником зазначено:"Дата та час кінцевого терміну подання пропозицій визначаються в оголошенні про проведення процедури закупівлі" - Держаудитслужба посилаючись на ст1 Закону п.29 про те що тендерна документація не є обєктом авторського права зазначає що не вказавши конкретне число і дату нами порушено п.13 ч.2 ст 22. 2)У розділі "Інші вимоги та відповідні документи" До пункту Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерних пропозицій " для юридичних та фізичних осіб підприємців нами зазначено вимогу про надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб та громадських формувань чим порушили ст.17абз.1ч.3 та п.2ч.2 ст22; На підставі даних порушень вимагають виправити , а в разі неможливості ( вже визначено переможця, але ще не укладено договір)відмінити закупівлю. Які наслідки можуть бути у випадку завершення закупівлі ? Чи є дані порушення такими , що призведуть до адміністративної чи кримінальної відповідальності голови і секретаря тендерного комітету?

Відповідь: Доброго дня. Державною аудиторською службою України висунуто справедливі зауваження по невідповідності умов тендерної документації вимогам Закону про публічні закупівлі. Разом з тим, замовник не може відмінити процедуру закупівлі після оголошення переможця і оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Дана позиція зокрема відображена в постановах ВГСУ від 23.11.2017 № 909/251/17 та від 01.03.2017 № 910/16460/16. Отже відповідно до норм Закону про публічні закупівлі замовник зобов’язаний укласти договір після визначення переможця закупівлі. Проте замовник не позбавлений права після укладення договору звернутися до учасника-переможця з пропозицією про його розірвання і за досягнення згоди розірвати договір. У випадку укладення договору, для захисту інтересів держави, прокуратура може звернутися до суду про визнання договору недійсним у зв’язку з порушенням норм законодавства про публічні закупівлі. Разом з тим, зважаючи на порушення виявлені держаудитслужбою існують сумніви в задоволенні позову. Підстави для притягнення до адміністративної відповідальності визначені ст. 164-14 Кодексу України про адміністранивні правопорушення. Проте серед підстав зазначених в цій статті відсутні підстави для притягнення до адміністративної відповідальності за порушення зазначені держаудитслужбою. Підстав для притягнення до кримінальної відповідальності також не вбачається. З додатковою інформацією можна ознайомитися на в журналі журналу «Радник в сфері державних закупівель» стор. 34-41 №3 (78) березень 2018 р. та стор.11-23 №10 (73) жовтень 2017 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Світлана
18.04.2018 14:09

Доброго дня. Нашою установою були оголошені відкрити торги на закупівлю ліків,а саме антибіотиків. До оголошення тендерної документації деякі члени тендерної комісії прийняли рішення в перік документів не включати гарантійні листи від виробників так як вважали це за дискримінацію. Після проведення торгів за найнижчою ціною був акцептований постачальник, який надавав препарати виробництва індія.А як відомо у даних препаратів багато побічних ефектіві лікарі дуже незадоволені даними препаратами.Чи правельні дії вчинили деякі члени тендерної комісії,щодо виключення гарантійних листів.

Відповідь: Доброго дня. Тендерний комітет є колегіальним органом і рішення приймаються шляхом голосування. Під час голосування кожен член тендерного комітету приймає особисте рішення яке відображається в протоколі засідання тендерного комітету. Тому оцінити правильність чи не правильність дій членів тендерного комітету досить тяжко так як при розгляді цього питання слід враховувати те, на що направлені гарантійні листи те, що дані ліки допущені до обігу в Україні та багато інших факторів.. Слід також зазначити, що вимога надання гарантійних листів від виробника може бути розцінена як дискримінаційна зважаючи на те, що прийняття участі в тендері буде обумовлено дією або бездіяльністю третьої особи (якщо участь в тендері буде приймати не виробник) по наданню чи ненаданню гарантійного листа. Детальніше з рішенням суду щодо вимоги по виробнику Ви можете ознайомитися в Журналі № 8 (71) за серпень 2017 на стор. 42. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Наталія
18.04.2018 13:40

Ми бюджетна установа, на початку року провели переговорну процедуру( тендер двічі не відбувся через недостатню кількість учасників) на закупівлю дров паливних на суму 202 тис.грн. та уклали договір в межах бюджетних асигнувань на рік. Так як обсягів закупівлі у порівнянні з минулим роком недостатньо, у квітні додатково виділено бюджетне фінансування на 69 тис.грн. Питання:проводити тендер на 69 тис.грн. чи як на додаткові кошти можна укласти прямий договір ?

Відповідь: Доброго дня! Звертаємо увагу на лист МЕРТУ № вих. № 3302-06/29640-06 від 14.09.16 (Детальніше Журнал № 10 (61) за жовтень 2016 на стор. 38 - 42) відповідно до якого зазначено, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. У випадку виділення додаткових коштів, про які замовник не знав під час проведення попередньої закупівлі, він має право провести допорогову закупівлю (в тому числі укласти прямий договір) у тому випадку, якщо виділені бюджетній установі кошти є меншими від передбачених в ч.1 ст.2 Закону про публічні закупівлі меж (до 200 тис. грн на закупівлю товарів та послуг, до 1,5 млн. грн.. у випадку закупівлі робіт). З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках38-42 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №10 (61) жовтень 2016 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартістьучасті включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видачасертифікатів про навчання.

Тетяна
18.04.2018 10:49

Добрий день, прошу допомоги. Фонд гарантування вкладів фізичних осіб чи відноситься до Замовників у розумінні ЗУ “Про публічні закупівлі” (зокрема закупівля : ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ПРОВОДИТЬ ДОДАТКОВИЙ КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ ВІДБІР ЗА НАПРЯМОМ «ЮРИДИЧНІ КОНСУЛЬТАНТИ» (У ТОМУ ЧИСЛІ «РОБОТА З АКТИВАМИ»). Ссилка : http://www.fg.gov.ua/91-news-uk/35156-fond-provedyt-dodatkovyi-kvalifikatsiinyi-vidbir-za-napriamom-yurydychni-konsultanty-u-tomu-chysli-robota-z-aktyvam. Завчасно дякую!

Відповідь: Доброго дня! Фонд гарантування вкладів фізичних осіб відноситься до замовників у розумінні Закону про публічні закупівлі. В той же час, відповідно до ч.3 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є товари і послуги, необхідні для виконання Фондом гарантування вкладів фізичних осіб покладених на нього функцій та повноважень, визначених Законом України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» щодо виведення неплатоспроможних банків з ринку. Разом з тим кваліфікаційний відбір за напрямком “Юридичні консультації” не є закупівлею у розумінні Закону не підпадає під його дію. Проведення відбору осіб здійснюється відповідно до Положення про порядок відбору осіб, які можуть виконувати роботи (надавати послуги) неплатоспроможним банкам або банкам, що ліквідуються, Фондом гарантування вкладів фізичних осіб, затвердженого рішенням виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб 28.03.2016 № 434. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Світлана
17.04.2018 16:27

Доброго дня. Нашою установою проведені відкриті торги на закупівлю ліків. Уклали договір і оприлюднели,але після оприлюднення виявилась помилка різниця між сумою укладеного договору та звіту про результати проведення процедури закупівель в 0,05 коп.Як діяти в цій ситуації чи можна суму договору збільшити доп.угодою на 0,05 коп як у звіті.

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ч. 2 ст. 36 Закону про публічні закупівлі замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно ч.4 ст. 36 Закону про публічні закупівлі умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Відповідно до ч.1 ст. 37 Закон про публічні закупівлі договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону. Зважаючи на зазначене, у випадку, якщо вартість договору про закупівлю відрізняється від ціни пропозиції під час аукціону, договір про закупівлю є нікчемним - таким, що не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов’язані з його недійсністю. Згідно ч.2 ст.215 ЦКУ недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Рекомендуємо Вам для виконання норми Закону, а саме ч. 4 ст. 36 Закону, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури укласти договір на за тою вартістю за якою переможець переміг на аукціоні. Отже Ви повинні укласти договір про закупівлю відповідно до результатів аукціону, а затим укласти додаткову угоду (п.5 ст.36 Закону) на зменшення вартості та привести її до необхідної величини.З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 11-23 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №10 (73) жовтень 2017 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга
16.04.2018 15:22

Добрий день. Чи буде в раднику роз"яснення щодо нового проекту закону 8265 від 13.04.2018. Якщо раніше обов"язки по закупівлям частіше за всього делегувались співробітникам, то зараз буде вимога брати на цю посаду окрему людину?

Відповідь: Доброго дня! В номері 5 (80) травень 2018 року буде оприлюднено загальний огляд проекту закону. Після прийняття закону Верховною Радою України та його підписання Президентом України нами будуть оприлюднені більш детальні розгляди нововведень в розрізі їх застосування на практиці. Щодо прийняття на посади осіб, які будуть займатися виключно питаннями, то необхідно відмітити, що запропонованими змінами не встановлюється такого обов’язку для замовників. Разом з тим замовник і сьогодні не позбавлений права вводити посади осіб, які будуть безпосередньо займатися питаннями закупівель. МЕРТУ наказом від 10.08.2016 № 1328 затверджено Зміну № 5 до Національного класифікатора України ДК 003:2010 “Класифікатор професій” відповідно до якої назву професії “фахівець з державних закупівель” змінено на - “фахівець з публічних закупівель”. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання

Тетяна
16.04.2018 14:59

Доброго дня ! Ознайомившись з Проектом Закону про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України, виникає питання до ініціаторів змін: не секрет, що основними замовниками є бюджетні організації, де члени тендерних комітетів працюють на добровільних началах та в ущерб виконанням своїх основних функцій та посад ( питання оплатити піднімати не можна взагалі, бо всі розуміють,якщо немає таких посад в штатному розписі організації, немає і оплати). Після змін до Закону, роботи у тендерного комітету збільшиться принаймні вдвічі. Мабуть перед тим як впроваджувати зміни до Закону, потрібно було врегулювати питання введеня обовязково посадових одиниць до штатного розпису організацій ( щоб люди займались тільки державними закупівлями), достойних посадових окладів для членів тендерного комітету ( щоб не було соблазну до корпуційних вчинків). Я думаю, що мене підтримує більшість в Україні, хто займається державними закупівлями, донесіть будь-ласка нашу позицію ( ви ближче до наших законодавців).Дякую

Відповідь: Доброго дня! Постараємося донести Вашу позицію. Разом з тим звертаємо увагу, що Закон України “Про публічні закупівлі” цього питання не вирішує. В той же час замовник і сьогодні не позбавлений права вводити посади осіб, які будуть безпосередньо займатися питаннями закупівель. МЕРТУ наказом від 10.08.2016 № 1328 затверджено Зміну № 5 до Національного класифікатора України ДК 003:2010 “Класифікатор професій” відповідно до якої назву професії “фахівець з державних закупівель” змінено на - “фахівець з публічних закупівель”. Проте введення цієї професії (одиниці) до штату і встановлення гідної заробітної платні обумовлюється штатним розкладом і фондом оплати праці, а також бажанням керівника Замовника. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Людмила
16.04.2018 11:02

Доброго дня! Як правильно відхилити переможця торгів на етапі укладання договору, адже представлені зразки товару не відповідають нашим очікуванням( реально дуже дешеві та неякісні), а також ціни на даний товар ще й завищені. Мали на меті закупити велику кількість канцтоварів хорошої якості, тому й сума закупівлі була великою. Учасник знизив ціну та пропонує товар сумнівної якості.

Відповідь: Доброго дня. Законом про публічні закупівлі, що також встановлено і судовою практикою, а також практикою розгляду скарг в АМКУ не передбачено можливість відхилення тендерної пропозиції учасника після оголошення його переможцем закупівлі. Невідповідність зразків також не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Згідно пункту 2 частини 1 статті 30 Закону про публічні закупівлі Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщопереможець:відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;В цьому випадку можемо порекомендувати детально виписувати вимоги щодо якісних характеристик предмета закупівлі в тендерній документації з наступним їх відображенням в договорі про закупівлю. Після укладення договору Ви маєте можливість пред’являти учаснику вимоги щодо якості предмета закупівлі передбачені умовами договору. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Вікторія
16.04.2018 08:39

Доброго дня. Сума зведеного кошторису на капітальний ремонт трохи більше 1,5 млн.грн. Підскажіть, будь-ласка, чи необхідно роботи по капітальному ремонту закуповувати через процедуру "відкриті торги", якщо сума самих робіт менше 1,5 мнл.грн.?

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п.22 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі, роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Разом з тим до вартості кошторису включаються інші роботи, закупівля яких проводиться окремо (наприклад авторский та технічний нагляд). У випадку, якщо закупівля інших робіт (послуг) проводиться окремо замовник проводить закупівлю на залишок коштів (наприклад лише на будівельні роботи) в залежності від вартості цих робіт: до 1,5 млн.грн (в окремих сферах - до 5 млн. грн) має право провести допорогову закупівлю або укласти прямий договір та при необхідності розмістити звіт про укладені договрори, а при перевищенні даних сум (порогів Закону) - процедуру відкритих торгів. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Всього записів: 3699
Сторiнки: назад  16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25  вперед