>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

20.11.2017

Поради_від_Радника

Чи може останній день кінцевого строку подання пропозицій припадати на вихідний?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд визначив пріоритетним казначейське обслуговування через систему "Клієнт казначейства - Казначейство"

На Урядовому порталі оприлюднено постанову Кабінету Міністрів Українивід 15.11.2017 № 816-р 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.11.2017
Читати всю статтю ...

МЕРТУ оприлюднило лист з рекомендаціями для складання тендерної документації

В п’ятницю на офіційному веб-порталі Мінекономрозвитку України було оприлюднено лист від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.11.2017
Читати всю статтю ...

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель» на 2017 рік.

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Міська лікарня
30.05.2017 11:19

Доброго дня! Підкажіть, будьласка, змінюється голова тендерного комітету, створювати новий ТК чи змінювати склад старого тендерного комітету? Дякую.

Відповідь: Доброго дня! В першу чергу зауважимо, що для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет затверджуються рішенням замовника. Голова тендерного комітету призначається замовником, організовує роботу комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій. Детальніше див. статтю 11 Закону України «Про публічні закупівлі», якою і регулюються відносини щодо створення та діяльності тендерного комітету та уповноважених осіб замовника. Виходячи з вашого питання, не потрібно створювати новий тендерний комітет, а можна продовжувати роботу складу “старого” тендерного комітету. Замовник має право прийняти рішення про призначення голови тендерного комітету та перерозподілити функції діючих членів тендерного комітету за необхідності, якщо ці питання вирішуються в адміністративному порядку. У випадку, якщо це передбачено умовами Положення про тендерний комітет та за необхідності, новий голова тендерного комітету має право самостійно прийзначити заступників і секретаря тендерного комітету та перерозподілити обов’язки серед членів діючого тендероного комітету. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

В'ячеслав
30.05.2017 09:18

Доброго дня! Прохання допомогти з роз’ясненням наступного питання. Установою з розрахунку річної потреби на початку року заплановано проведення закупівлі: - папір офісний – 1 000 000,00 грн.; - канцелярське приладдя – 300 000,00 грн. ; - Архівні коробки для зберігання паперів – 150 000,00 грн.; Всі вищезазначені закупівлі відносяться до одного коду класифікатору ДК 021-2015 (3019) та, відповідно, при одночасному їх придбанні потребують проведення процедури відкритих торгів. Однак, придбання паперу офісного та канцелярського приладдя заплановано на листопад – грудень 2017 року після надходження відповідного фінансування. Потреба ж в придбанні архівних коробів для зберігання паперів на суму – 150 000,00 грн. – нагальна та, відповідно, забезпечена на поточну дату фінансуванням. Питання: Чи можливо зараз провести закупівлю архівних коробів для зберігання паперів на суму – 150 000,00 грн. шляхом проведення допорогової закупівлі, тобто БЕЗ проведення тендерної процедури? В свою чергу, під час проведення наприкінці року закупівлі решти товарів за цим же кодом ДК (папір офісний та канцелярське приладдя) проводити відкриті торги.

Відповідь: Доброго дня! Зважаючи на те, що Ви на початку року знали про те, що протягом року необхідно закупити по одному коду закупівлі ДК 021-2015 (3019) товар на загальну вартість, що перевищує 200 тис. грн., то в цьому випадку Ви повинні проводити процедуру закупівлі відповідно до Закону про публічні закупівлі - відкриті торги. В той же час замовник не обмежений обов’язком проводити закупівлю однією процедурою. В залежності від виділення коштів, виробничтх потреб чи іншого замовник має право провести кілька процедур закупівель, але зважаючи на те, що загальна вартість предмета закупівлі на рік дорівнює або перевищує 200 тис. грн., всі закупівлі повинні відбутися відповідно до вимог Закону про публічні закупівлі шляхом проведення відкритих торгів (переговорної процедури у виняткових випадках). Отже проведення закупівлі архівних коробів для зберігання паперів на суму – 150 тис. грн. Рекомендуємо Вам провести через відкриті торги. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Наталія
29.05.2017 10:44

Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, розібратись у ситуації: нашому підприємству з місцевого бюджету виділено кошти на закупівлю бензину. Планування бюджету, відповідно, було у минулому році, тому вартість бензину закладена у розмірі 22 грн. за 1л. на суму 44 тис.грн. Чи можемо ми провести закупівлю на дану суму, але зменшити об’єм закупівлі, чи не буде це порушенням норм діючого законодавства?

Відповідь: Доброго дня! Згідно частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Ви маєте право як на початку року здійснити планування усіх закупівель та обсягів та відповідно скласти і затвердити річний план закупівель/додаток до річного плану закупівель, так і планувати закупівлі поступово по мірі необхідності. У листі МЕРТУ (вих. № 3302-06/29640-06 від 14.09.16 детальніше Журнал № 10 (61) стор. 38 -41) зазначено, що частиною 1 статті 4 Закону передбачено можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмета закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені та не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель/додатка до річного плану відповідно до наявного фінансування, потреби в товарах, роботах, послугах тощо до здійснення відповідної закупівлі. Отже, можна дійти висновку, що зміни можливо вносити, але до початку відповідної закупівлі. Також звертаємо увагу, що кожна закупівля згідно статті 4 Закону відображається в річному плані і така закупівля повинна відповідати річному плану. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Аня
26.05.2017 14:55

Добрий день. Підкажіть, будь ласка, якщо є діючий тендерний договір про покіс трави та збирання листя, обсяг робіт з покосу згідно договору виконаний, проте договір діє до виконання послуг зі збирання листя. Проте у нас виникла необхідність у здійсненні покосу трави. Чи можна у такому разі заключити новий прямий договір на покіс трави, якщо ще дія тендерного договору не закінчилась??

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до позиції МЕРТУ, що відображена у листі інформативного характеру від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 (детальніше див. випуск журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року, стор. 38–42) ураховуючи, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону. Вам потрібно орієнтуватися на вартісні межі та виходячи з них обирати процедуру закупівлі. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Инна
25.05.2017 15:37

Чи обов'язково затверджувати в організації порядок здійснення допорогових закупівель та призначати відповідальну особу за здійснення допорогових закупівель, якщо Замовником не поводяться допорогові закіпівлі через електронну систему, а оприлюднюються лише звіти про укладені договри в системі електронних зкакупівель?

Відповідь: Доброго дня! Згідно з частиною 1 статті 11 Закону для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Що ж стосується допорогових закупівель Ви можете призначити для проведення допорогових закупівель відповідальну особу по допороговим закупівлям або створити комітет з допорогових закупівель. Отже тендерний комітет або уповноважена особа будуть розмішувати інформацію за Законом (річний план…) а наприклад відповідальна особа буде займатися допороговими закупівлями. Порядок проведення допорогових закупівель рекомендуємо затвердити оскільки в ньому буде визначено порядок проведення допорогових закупівель, права та обов’язки відповідальних осіб та інше. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Алла
24.05.2017 16:54

Підкажіть будь ласка, чи можна зробити закупівлю робіт з розробки проектно-кошторисної документації та робіт з капітального ремонту однією процедурою закупівлі?

Відповідь: Доброго дня! Законодавство про публічні закупівлі не містить заборони на здійснення одночасної закупівлі з розробки проектно-кошторисної документації та проведення будівельних робіт (в тому числі і проведення капітального ремонту). Разом з тим, з метою розширення конкуренції, рекомендуємо проведення двох процедур закупівель. Так як не кожна проектна організація має можливість здійснювати будівельні роботи і навпаки - не кожна будівельна організація може розробляти проектно-кошторисної документацію. В той же час будівельна організація має можливість залучити проектну організацію для розробки проектно-кошторисної документації в якості субпідрядника. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Алла
24.05.2017 16:49

Доброго дня! Надайте будь ласка роз'яснення як діяти у ситуації наведеній нижче. Учасником під час подання тендерної пропозиції було подано довідку у довільній формі про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Хоча як виявилося пізніше заборгованість була наявна. Замовником було визнано переможцем торгів учасника, і вже як переможець він надав довідку про відсутність заборгованості (погасив її коли його визнали переможцем). Чи може тендерний комітет змінити своє рішення?

Відповідь: Доброго дня! Надати однозначну відповідь на Ваше питання ми не можемо оскільки недостатньо необхідної інформації. В зв’язку з цим виникає питання до Вас. Яким чином виявилося, що пізніше, що була наявна заборгованість? Також звертаємо увагу, що згідно частини 7 статті 28 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Згідно пункту 3 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ганна
24.05.2017 14:09

Доброго дня!В тендерній документації Замовника є вимога " якщо учасник не є виробником товару, що планується простачатися,у складі конкурсної пропозиції учасника надаєтьс оригінал листа від виробника про згоду на відвантаження вказаної учасником у складі тендерної пропозиції партіі товару та яким підтверджується інформація про виробника". Учасник надає договір з виробником в якому вказано найменування продукції поставки, що пропонується у складі конкурсної пропозиції.В договорі вказано, що виробник виконує поставку товару на основі заявок покупця без зазначеної кількості, так як договір заключався в березні 2017р. до кінця 2017р., а також надає Атестат виробника, в якому є вся необхідна інформація про виробника. Чи правомірна вимога Замовника на гарантійний лист виробника?

Відповідь: Доброго дня! Аналізуючи практику Антимонопольного комітету України, який відповідно до п.14 ч.1. ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі” є органом оскарження, можна дійти висновку, що дана вимога є дисримінаційною та такою, що обмежую конкуренцію, ставлячи суб'єкт господарювання в залежність від дії чи бездіяльності виробника товарів. Тому при встановленні вимог документації слід враховувати положення ст. 3 Закону, а саме принципи здійснення закупівель (в тому числі і принципу недискримінації). Аналогічна ситуація розглядалась Антимонопольним комітетом України. З позицією органу оскарження Ви можете ознайомитись на сторінці 33 журналу “Радник в сфері державних закупівель” №12 (63) за грудень 2016 року. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Олена
24.05.2017 12:22

планується проведення капітального ремонту 4 об'єктів (склади) роботи однотипні (утеплення. Якщо брати по кожному об'єкту то вартість ремонту не перевищує поріг (для 5 мл) так наприклад, утеплення одного складу - 1м200т грн. А якщо брати всі об'єкти то буде більше 5 млн. На прозоро виставляємо пооб'єктно. Питання- якщо у сукупності ремонт всіх складів становить більше 5 млн, а закупівля ремонту буде проводитись окремо по кожному об'єкту, чи підпадає це під тендер?

Відповідь: Доброго дня! Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17 .03 .2016 № 454 (далі — Порядок). Згідно з Розділом III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі — ДСТУ Б .Д . 1 .1-1:2013), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серп-ня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Якщо роботи проводяться по окремому об’єкту, на який складений окремий об’єктний кошторис (кошторисний розрахунок), їх закупівлю замовник здійснює, керуючись вартісними межами, встановленими частиною першою статті 2 Закону. При цьому для визначення об’єкту (це одна будівля чи декілька) слід звіритись з даними бухгалтерії щодо наявності інвентарних номерів на кожну будівлю. У випадку якщо кожна будівля має свій інвентарний номер (і відповідно свій проект з будівництва), то в цьому випадку кожна будівля буде окремим об’єктом. У випадку, якщо кілька будівель будувались за одним проектом і в бухгалтерії значаться за одним інвентарним номером, то в цьому випадку кілька будівель становять один об’єкт. У разі, якщо вартість робіт по одному об’єкту є нижчою меж, визначених в частині першій статті 2 Закону, закупівля таких робіт здійснюється без застосування процедур закупівлі, передбачених Законом. Детальнішу інформацію по даному питанню Ви можете прочитати в Журналі № 1 (64) на стор. 35 -37. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Людмила
24.05.2017 12:00

Доброго дня. У мене виникло наступне запитання. Якщо, наприклад, в результаті проведених торгів виграв учасник, у якого, скажімо, рахунок відкрито в одному з банків, щодо якого застосовуються санкції, відповідно до Рішення Ради Нац.безпеки і оборони України від 15.03.2017 року. Але сам учасник торгів не підпадає під дію санкцій. Ми, як замовник, маємо відхилити такого учасника? І як це прописати правильно у тендерній документації? Дякую!

Відповідь: Доброго дня! Якщо учасник вашої процедури закупівлі відсутній в Рішенні РНБО від 28 квітня 2017 року введеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків та не підпадає під дію санкцій, то це не може бути підставою його відхилення з наведеної вами підстави. В тендерній документації можна зазначити, що здійснення розрахунків по договору закупівлю здійснюється через банківські установи, не зазначені в Рішенні РНБО. Детальнішу інформацію по санкціям Ви можете прочитати в Журналі № 4 (67) за квітень 2017 на стор. 40 – 41, та в Журналі № 6 (69) за червень 2017 на стор. 46 - 47. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Олена
23.05.2017 15:30

Доброго дня! Що ви можете порадити - яким чином при укладанні прямих договорів без застосування електронної системи Замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону? Що ви можете запропонувати як приклади?

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до абз.4 ч. 1 ст. 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Враховуючи викладене, Замовник повинен дотримуватися принципів здійснення закупівель визначених ст. 3 Закону. Як приклад, Ви можете провести торги без використання торгової площадки шляхом торгів за безпосердньої участі учасників; провести селекторні (телефонні) торги; провести моніторинг ринку, зібрати комерційні пропозиції від потенційних учасників та інше. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Олена
23.05.2017 14:22

Доброго дня! В установі наказом керівника створено тендерний комітет, затверджено положення про тендерний комітет. Для здійснення допорогових закупівель наказом кервника Установи затверджено Положення про допорогові закупівлі,в якому визначено вартістний поріг для застосування електронної системи закупівель. Чи правильно буде призначення наказом кервника Установи відповідальної особи за проведення допорогових закупівель відповідно до Положення про допорогові закупівлі з числа членів тендерного комітету? Або це повинна бути особа - не член тендерного комітету?

Відповідь: Доброго дня! Законодавством не встановлено заборони членам тендерного комітету проводити допорогові закупівлі. Відповідно до статті 11 Закону про публічні закупівлі на тендерний комітет (або уповноважену особу) покладається обов’язок проведення саме надпорогових закупівель. В свою чергу ми рекомендуємо допорогові закупівлі проводити особам, які не є членом тендерного комітету. Але в будь-якому випадку визначення особи, яка буде здійснювати допорогові закупівлі, є правом керівництва замовника. Детальніше про провадження діяльності у сфері закупівель уповноваженою особою у випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 4 (55) за квітень 2016 року на стор. 30-33. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ілона
22.05.2017 09:23

Доброго дня! Замовником проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт з реконструкції. В процесі виконання виникла потреба у виконанні додаткових робіт. 1. Якщо під час виконання договору виникає економія коштів, чи можливе виконання додаткових робіт в межах суми договору за результатами відкритих торгів? 2. Чи є додаткові роботи, виконання яких не можливо було передбачити, іншим предметом закупівлі, при тому, що окремий кошторис на додаткові роботи не розробляється, а коригується первинний? 3. Чи завжди обов’язково застосовувати пункт 6 частини 2 статті 35 Закону при виконанні додаткових робіт? Чи застосовувати даний пункт, як виключення, коли загальна вартість додаткових робіт перевищує 1,5 млн. грн.. та не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору?

Відповідь: Доброго дня! У випадку, якщо вартість додаткових робіт є меншою ніж 1,5 млн. грн. Закон України “Про публічні закупівлі” не підлягає застосуванню, отже Ви маєте право здійснити допорогову закупівлю шляхом укладення прямого договору або проведення закупівлі через електронний майданчик чи за допомогою іншого механізму закупівлі. В тому випадку, якщо вартість додаткових робіт дорівнює або перевищує 1,5 млн. грн. Ви повинні провести відкриті торги або застосувати переговорну процедуру відповідно до п.6 ч.2 ст.35 Закону про публічні закупівлі. При цьому предмет закупівлі залишається той же, а в дужках зазначається - додаткові роботи. Додаткову інформації з цього питання Ви можете отримати ознайомившись з інформацією розміщеною на сторінках 35-37 журналу “Радник в сфері державних закупівель” №1 (64) січень 2017 року. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Наталія
19.05.2017 14:17

Доброго дня!Підкажіть,будь-ласка,як діяти в такій ситуації:27 лютого відбулося підняття ціни на газ,відповідно зменшилися обсяги закупівлі,сума не змінилася.В березні ціна зменшилася.Ми зменшуємо відповідно суму договору,обсяг не змінюємо, чи маємо право збільшити обсяги закупівлі до тієї кількості, яку подавали на торги?Чи при зменшенні ціни кількість не можемо змінювати ні в якому випадку?Дякую.

Відповідь: Доброго дня! В листі інформативного характеру МЕРТУ від 27.10.2016 детальніше Журнал № 12 (63) за грудень 2016 року на стор. 40 зазначено, що пункти 1–7 частини четвертої статті 36 Закону не передбачають випадків щодо збільшення обсягів закупівлі після підписання договору про закупівлю до повного виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі. Крім того, зазначаємо, що кожен з вищезазначених випадків застосовується у залежності від виникнення підстав, що спричинили внесення відповідних змін до договору про закупівлю. Таким чином, внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим в кожному окремому випадку. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Тетяна
19.05.2017 12:54

Доброго дня! Що саме потрібно вказувати в оголошенні про проведення відкритих торгів п.7 "Кількість товарів....", загальна кількість всіх товарів чи кількість найменнувань (кількість порядкових номерів)?

Відповідь: Доброго дня! Наказом № 490 від 22.03.2016 року було затверджено форми документів у сфері публічних закупівель, які формуються при проведені процедури закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». В даному пункті ви вказауєте кількість товарів, послуг чи робіт, яку ви купуєте в рамках даної закупівлі. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Всього записів: 3168
Сторiнки: назад  16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25  вперед