>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

15.11.2017

Позиції органу оскарження - Антимонопольного комітету України.

https://youtu.be/He7Nc8WYxSU Практика оскарження, щодо вимог тендерної документації, а саме щодо встановлення досвіду роботи працівників учасника.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Державний Бюджет на 2018 рік прийнято у першому читанні

Документ передбачає суттєве збільшення фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

П'ятий всеукраїнський Forum Zakupki, Львів

9 листопада, готель Таурус

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель» на 2017 рік.

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Тетяна
01.06.2017 08:40

Замовником була розпочата переговорна процедура закупівлі, строк укладання договору 35 днів. Підписант у відряджені, а строк укладання договору спливає. Чи може Замовник відмінити переговорну процедуру та на якій підставі.

Відповідь: Добрий день! Вичерпний перелік підстав для відміни переговорної процедури наведено в ч.4 ст.35 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Одна з цих підстав відміни замовником переговорної процедури - це непідписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Просимо звернути увагу, що Законом встановлено вимогу для підписання договору протягом 35 днів лише для учасника переговорної процедури закупівлі. В той же час, вимога щодо необхідності відміни переговорної процедури у випадку непідписання до кінця терміну у 35 днів договору про закупівлю саме замовником, в ЗУ “Про публічні закупівлі” відсутня. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний ля Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Ірина
31.05.2017 17:37

Доброго дня! Дайте будь ласка відповідь на таке запитання: Нашою установою проведено процедуру відкритих торгів, за результатами якої укладено договір на постачання лікарських засобів. Постачальник повідомив, що планує підвищити ціну на окремі препарати (відповідно до ст. 36, п. 4, пп.2 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме не більше ніж на 10 відсотків). Але, які підтверджуючі документи коливання такої ціни на ринку, ми як замовник маємо право вимагати від постачальника.

Відповідь: Доброго дня! В першу чергу зауважимо, що згідно п. 2 ч.4 ст. 36 ЗУ “Про публічні закупівлі” зміна істотних умов договору про закупівлю можлива у випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Таким чином, по-перше, ця норма стосується тільки товару. По-друге, зміна ціни в розрахунку на одиницю товару не повинна вплавати на загальну вартість договору про закупівлю. Тобто, при збільшенні ціни одиниці товару замовник зменшує закупівлю кількості товару таким чином, щоб загальна вартість договору про закупівлю не збільшилась. По-третьє, для внесення відповідних змін необхідно підтвердити факт коливання ціни на товар. Підтвердженням факту коливання ціни на товар може бути документ, виданий відповідним органом, організацією, установою, які мають повноваження здійснювати моніторинг цін на товари, визначати зміни ціни товару на ринку. Щодо переліку органів, установ, організацій, які уповноважені надавати інформацію про коливання ціни товару, то в розясненні Мінекономрозвитку № 3302-06/34307-06 від 27.10.2016 вказано лише Державну службу статистики України, але зазначимо, що Держстатом цей перелік не обмежується. Так, Держстат здійснює моніторинг цін тільки на окремі види товарів, робіт та послуг. Тому за підтвердженням коливання ціни на товари можна звертатись, наприклад, до Торгово-промислової палати України, ДП “Держзовнішінформ”, ДП “Укрпромзовнішекспертиза”. Для підтвердження факту коливання ціни в документі (ах), який(і) видається компетентною організація, повинно бути зазначена діюча ринкова ціна на товар і її порівняння з ринковою ціною, на дату проведення аукціону або укладання договору про закупівлю. Це і буде підтвердженням факту коливаня ціни на товар. Необхідно зазначити, що ціна може коливатись як у бік збільшення, так і у бік зменшення. З даним питанням ви можете також ознайомитись на сторінках 37-38 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 12 (63) за грудень 2016 року. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує з 12-14 червня поглиблене трьохденне навчання за Законом «Про публічні закупівлі» від перших кроків до проведення процедур та основної практики. Особливості роботи з майданчиками, веб-порталом prozorro.gov.ua, та модулями аналітики у закупівлях. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте: детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися; доступ до постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель; 2 місяці безкоштовних консультацій; 30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель».

Катерина
31.05.2017 15:51

Доброго дня!Допоможіть, будь ласка! Було проведено тендерну процедуру за Законом України "Про здійснення державних закупівель" № 1197-VII від 10 квітня 2014 року(на сьогодні втратив чинність), у результаті якої було укладено договір строком дії на два роки (тобто до 31.12.2017р.). На даний час виникла потреба у внесенні змін до даного договору шляхом підписання додаткової угоди. Питання: яким Законом ми повинні керуватися при внесенні змін на сьогоднішній день - ЗУ "Про здійснення державних закупівель" № 1197-VII чи ЗУ "Про публічні закупівлі" № 922-VIII ??? Чи потрібно оприлюднювати додаткову угоду про зміни до договору на веб-порталі Уповноваженого органу якщо тендерна процедура проводилась за ЗУ "Про здійснення державних закупівель" № 1197-VII?

Відповідь: Доброго дня! Згідно з ч.5 Розділу ІХ “Прикінцеві та перехідні положення” ЗУ “Про публічні закупівлі” з 1 серпня 2016 року ЗУ “Про здійснення державних закупівель” втратив чинність. Положення ЗУ “Про публічні закупівлі” також не поширюються на правовідносини субєктів сфери державних закупівель, які виникли до набрання чинності цього Закону. Таким чином, при внесенні змін до договору, у Вашому випадку, необхідно керуватись умовами договору, Цивільним та Господарським кодексами України. При цьому, в зв”язку із втратою чинності ЗУ “Про здійснення державних закупівель” та Порядку розміщення інформації для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 25.06.2014 № 743, підстави оприлюднювати зміни до Вашого договору відсутні. Про це йде мова, в т.ч. у роз”ясненні Мінекономрозвитку № 3302-06/38247-06 від № 25.11.2016. Але враховуюючи, що офіційний загальнодержавний веб-портал “Державні закупівлі” (www.tender.me.gov.ua) все ще функціонує, доцільно було б публікувати зміни до договору та звіт про виконання договору на цьому веб-порталі доти, доки він не припинив свою роботу. Більш детально з даним питанням ви можете ознайомитись на сторінках 36-41 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 12 (63) за грудень 2016 року та на сторінках 30-31 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 1 (64) за січень 2017 року. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний ля Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Катерина
31.05.2017 14:47

Добрий день! Допоможіть розібратися в такій ситуації: Замовником оголошено процедуру закупівлі відповідно до норм ч. 4 ст. 10 Закону "Про публічні закупівлі" (міжнародні торги). За результатами електронннх торгів Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з учасником, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію. Чи підлягає оскарженню рішення Замовника у разі, якщо одним з учасників виявлено, що переможець надав недостовірні дані щодо предмета закупівлі, які впливають на ціноутворення?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до ч.7 ст.28 ЗУ “Про публічні закупівлі” у разі наявності факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника можуть бути оскаржені учасником процедури закупівлі. З метою оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника суб’єктом оскарження подається до органу оскарження скарга у формі електронного документа через систему електронних закупівель. Відповідно до ч.2 ст.18 ЗУ “Про публічні закупівлі” скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Виходячи з викладеного, учасник може скористатися своїм правом на оскарження з підстав наведених Вами у вказані вище строки. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. З детальною інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ірина Ф.
31.05.2017 14:35

здравствуйте, подскажите, пожалуйста, как действовать в такой ситуации?: По результатам аукциона победил участник с наименьшей ценой, его пропозиция была принята. в ТДК было написано «или эквивалент» -(покупался монитор модели Асус vx229h с колонками, а победителем предлагался Филипс 226v4lab с колонками, тендерным комитетом он был признан как эквивалент. Но поступило обращение, что это не является эквивалентом, т.к. там используется устаревшая технология матрицы, а за матрицу в ТДК ничего не было сказано. Как же и кто должен определить: эквивалент или не эквивалент? Спасибо.

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п. 7 ст.28 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Тому, у випадку, якщо Ви не маєте відповідних знань по предмету закупівлі, для встановлення відповідності еквівалента вимогам тендерної документації рекомендуємо звернутися до компетентної організації, яка може здійснити перевірку та надати експертний висновок стосовно предмету закупівлі. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Тетяна
30.05.2017 16:22

В допороговій закупівлі Замовник вимагав від Учасника закупівлі сертифікат якості/паспорт. Чи може Замовник визнати учасника переможцем, якщо він надав лише сертифікат відповідності

Відповідь: Доброго дня! Слід зазначити, що сертифікат якості та сертифікат відповідності це два різні документи. Сертифікат якості – це письмовий документ, складений у певній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції). Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством. (Згідно з ЗУ «Про підтвердження відповідності»). Відповідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 № 35 Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі, у разі не відповідності Замовник має право дискваліфікувати учасника. Згідно п. 9.2 Наказу 35 У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням. Виключними підставами дискваліфікації є:т пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Олена
30.05.2017 12:18

Чи може бюджетна установа за одним предметом закупівлі (четвертий знак) в тендерній документації за процедурою відкриті торги передбачити два договори: один за КЕКВ 2210, інший за КЕКВ 3110?

Відповідь: Доброго дня! Інструкція щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 визначає, що економічна класифікація видатків бюджету призначена для чіткого розмежування видатків бюджетних установ та одержувачів бюджетних коштів за економічними характеристиками операцій, які здійснюються ними відповідно до функцій держави та місцевого самоврядування, а тому при затверджені Річного плану закупівель в ньому необхідно лише вказати всі КЕКВ, за якими планується здійснювати певну процедуру закупівлі. Стосовно договорів, то Вам не потрібно укладати два договори, а слід вказати інформацію про КЕКВ в одному договорі. Додатково звертаємо увагу, що згідно пункту 37 частини 1 статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. З детальною інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Інна
30.05.2017 11:25

Доброго дня! Підкажіть, будьласка, у лютому 2017р. відбулись відкриті торги за кодом ДК 021:2015 – 09111100-1 – вугілля, укладено договір на суму 327405,00грн., а кошторис по цьому коду 487 500,00грн. Як бути з коштами, які залишились 160 095,00грн., якщо нам потрібно ще закупити твердого палива для опалення? Проводити ще раз процедуру і яку чи можна заключити прямий договір?

Відповідь: Доброго дня! В даному випадку у зв’язку з економією під час проведення закупівлі, 160 095,00 грн. є новою сумою для проведення закупівлі і в залежності від її розміру необхідно вносити відповідні зміни до річного плану закупівель/додатку до річного плану закупівель. При цьому проведення закупівлі за дані кошти є новим предметом закупівлі. Отже, в даному випадку ви маєте право провести допорогову закупівлю (укласти прямий договір та розмістити в системі звіт про укладені договори відповідно до ч.1 ст.10 Закону або здійснити у системі конкурентний відбір серед постачальників). Більш детально з даним питанням ви можете на сторінках 38-42 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 10 (61) за жовтень 2016 рік. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Міська лікарня
30.05.2017 11:19

Доброго дня! Підкажіть, будьласка, змінюється голова тендерного комітету, створювати новий ТК чи змінювати склад старого тендерного комітету? Дякую.

Відповідь: Доброго дня! В першу чергу зауважимо, що для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет затверджуються рішенням замовника. Голова тендерного комітету призначається замовником, організовує роботу комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій. Детальніше див. статтю 11 Закону України «Про публічні закупівлі», якою і регулюються відносини щодо створення та діяльності тендерного комітету та уповноважених осіб замовника. Виходячи з вашого питання, не потрібно створювати новий тендерний комітет, а можна продовжувати роботу складу “старого” тендерного комітету. Замовник має право прийняти рішення про призначення голови тендерного комітету та перерозподілити функції діючих членів тендерного комітету за необхідності, якщо ці питання вирішуються в адміністративному порядку. У випадку, якщо це передбачено умовами Положення про тендерний комітет та за необхідності, новий голова тендерного комітету має право самостійно прийзначити заступників і секретаря тендерного комітету та перерозподілити обов’язки серед членів діючого тендероного комітету. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

В'ячеслав
30.05.2017 09:18

Доброго дня! Прохання допомогти з роз’ясненням наступного питання. Установою з розрахунку річної потреби на початку року заплановано проведення закупівлі: - папір офісний – 1 000 000,00 грн.; - канцелярське приладдя – 300 000,00 грн. ; - Архівні коробки для зберігання паперів – 150 000,00 грн.; Всі вищезазначені закупівлі відносяться до одного коду класифікатору ДК 021-2015 (3019) та, відповідно, при одночасному їх придбанні потребують проведення процедури відкритих торгів. Однак, придбання паперу офісного та канцелярського приладдя заплановано на листопад – грудень 2017 року після надходження відповідного фінансування. Потреба ж в придбанні архівних коробів для зберігання паперів на суму – 150 000,00 грн. – нагальна та, відповідно, забезпечена на поточну дату фінансуванням. Питання: Чи можливо зараз провести закупівлю архівних коробів для зберігання паперів на суму – 150 000,00 грн. шляхом проведення допорогової закупівлі, тобто БЕЗ проведення тендерної процедури? В свою чергу, під час проведення наприкінці року закупівлі решти товарів за цим же кодом ДК (папір офісний та канцелярське приладдя) проводити відкриті торги.

Відповідь: Доброго дня! Зважаючи на те, що Ви на початку року знали про те, що протягом року необхідно закупити по одному коду закупівлі ДК 021-2015 (3019) товар на загальну вартість, що перевищує 200 тис. грн., то в цьому випадку Ви повинні проводити процедуру закупівлі відповідно до Закону про публічні закупівлі - відкриті торги. В той же час замовник не обмежений обов’язком проводити закупівлю однією процедурою. В залежності від виділення коштів, виробничтх потреб чи іншого замовник має право провести кілька процедур закупівель, але зважаючи на те, що загальна вартість предмета закупівлі на рік дорівнює або перевищує 200 тис. грн., всі закупівлі повинні відбутися відповідно до вимог Закону про публічні закупівлі шляхом проведення відкритих торгів (переговорної процедури у виняткових випадках). Отже проведення закупівлі архівних коробів для зберігання паперів на суму – 150 тис. грн. Рекомендуємо Вам провести через відкриті торги. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Наталія
29.05.2017 10:44

Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, розібратись у ситуації: нашому підприємству з місцевого бюджету виділено кошти на закупівлю бензину. Планування бюджету, відповідно, було у минулому році, тому вартість бензину закладена у розмірі 22 грн. за 1л. на суму 44 тис.грн. Чи можемо ми провести закупівлю на дану суму, але зменшити об’єм закупівлі, чи не буде це порушенням норм діючого законодавства?

Відповідь: Доброго дня! Згідно частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Ви маєте право як на початку року здійснити планування усіх закупівель та обсягів та відповідно скласти і затвердити річний план закупівель/додаток до річного плану закупівель, так і планувати закупівлі поступово по мірі необхідності. У листі МЕРТУ (вих. № 3302-06/29640-06 від 14.09.16 детальніше Журнал № 10 (61) стор. 38 -41) зазначено, що частиною 1 статті 4 Закону передбачено можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмета закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені та не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель/додатка до річного плану відповідно до наявного фінансування, потреби в товарах, роботах, послугах тощо до здійснення відповідної закупівлі. Отже, можна дійти висновку, що зміни можливо вносити, але до початку відповідної закупівлі. Також звертаємо увагу, що кожна закупівля згідно статті 4 Закону відображається в річному плані і така закупівля повинна відповідати річному плану. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Аня
26.05.2017 14:55

Добрий день. Підкажіть, будь ласка, якщо є діючий тендерний договір про покіс трави та збирання листя, обсяг робіт з покосу згідно договору виконаний, проте договір діє до виконання послуг зі збирання листя. Проте у нас виникла необхідність у здійсненні покосу трави. Чи можна у такому разі заключити новий прямий договір на покіс трави, якщо ще дія тендерного договору не закінчилась??

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до позиції МЕРТУ, що відображена у листі інформативного характеру від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 (детальніше див. випуск журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року, стор. 38–42) ураховуючи, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону. Вам потрібно орієнтуватися на вартісні межі та виходячи з них обирати процедуру закупівлі. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Инна
25.05.2017 15:37

Чи обов'язково затверджувати в організації порядок здійснення допорогових закупівель та призначати відповідальну особу за здійснення допорогових закупівель, якщо Замовником не поводяться допорогові закіпівлі через електронну систему, а оприлюднюються лише звіти про укладені договри в системі електронних зкакупівель?

Відповідь: Доброго дня! Згідно з частиною 1 статті 11 Закону для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Що ж стосується допорогових закупівель Ви можете призначити для проведення допорогових закупівель відповідальну особу по допороговим закупівлям або створити комітет з допорогових закупівель. Отже тендерний комітет або уповноважена особа будуть розмішувати інформацію за Законом (річний план…) а наприклад відповідальна особа буде займатися допороговими закупівлями. Порядок проведення допорогових закупівель рекомендуємо затвердити оскільки в ньому буде визначено порядок проведення допорогових закупівель, права та обов’язки відповідальних осіб та інше. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Алла
24.05.2017 16:54

Підкажіть будь ласка, чи можна зробити закупівлю робіт з розробки проектно-кошторисної документації та робіт з капітального ремонту однією процедурою закупівлі?

Відповідь: Доброго дня! Законодавство про публічні закупівлі не містить заборони на здійснення одночасної закупівлі з розробки проектно-кошторисної документації та проведення будівельних робіт (в тому числі і проведення капітального ремонту). Разом з тим, з метою розширення конкуренції, рекомендуємо проведення двох процедур закупівель. Так як не кожна проектна організація має можливість здійснювати будівельні роботи і навпаки - не кожна будівельна організація може розробляти проектно-кошторисної документацію. В той же час будівельна організація має можливість залучити проектну організацію для розробки проектно-кошторисної документації в якості субпідрядника. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Алла
24.05.2017 16:49

Доброго дня! Надайте будь ласка роз'яснення як діяти у ситуації наведеній нижче. Учасником під час подання тендерної пропозиції було подано довідку у довільній формі про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Хоча як виявилося пізніше заборгованість була наявна. Замовником було визнано переможцем торгів учасника, і вже як переможець він надав довідку про відсутність заборгованості (погасив її коли його визнали переможцем). Чи може тендерний комітет змінити своє рішення?

Відповідь: Доброго дня! Надати однозначну відповідь на Ваше питання ми не можемо оскільки недостатньо необхідної інформації. В зв’язку з цим виникає питання до Вас. Яким чином виявилося, що пізніше, що була наявна заборгованість? Також звертаємо увагу, що згідно частини 7 статті 28 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Згідно пункту 3 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Всього записів: 3161
Сторiнки: назад  15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24  вперед