>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

21.09.2018cal

Smarttender обирай - інфо тримай…


Хто здійснюватиме моніторинг публічних закупівель?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

20.09.2018

13 вересня 2018 року на засіданні Антимонопольного комітету України прийнято рішення


про надання дозволу на концентрацію інтернет-супермаркету «Rozetka» і групи компаній «EVO».

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

Перший електронний майданчик приєднався до партнерської програми Openmarket з продажу арештованого майна


19 вересня комісія Міністерства юстиції України прийняла рішення

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України


Олена
05.04.2018 10:59

Доброго дня! Ми (бюджетна установа) маємо дві проектно - кошторисні документації по одній будівлі: на капітальний ремонт по заміні вікон на суму 800 тис. грн та капітальний ремонт по утепленню фасаду на 6 млн грн. 1) Чи правильно ми розуміємо, що оскільки мова йде про різні види робіт, то заміну вікон ми можемо провести через звіт про укладений договір, а на утеплення фасаду проводити відкриті торги? 2) На утеплення фасаду в цьому році в кошторис закладено та виділено 1600000 грн. Коли і в яких розмірах буде надалі проводитись фінансування нам не відомо. Питання полягає в тому, яку суму вносити в річний план закупівель (6 млн. грн. чи 1600000 грн) та на яку суму оголошувати відкриті торги? Якщо відкриті торги оголошувати на 6 млн., то як невизначеність у фінансуванні обумовити в тендерній документації та чи можна отримати приклад довгострокового договору для уникнення проблем з казначейством? (osvita@komr.gov.ua)

Відповідь: Доброго дня. При розгляді даного питання слід звернути увагу на визначення робіт в розумінні Закону про публічні закупівлі. Відповідно до п.22 ч.1 ст.1 Закону України “Про публічні закупівлі” роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. При цьому Закон не передбачає можливість поділу закупівлі, зокрема капітального ремонту, в залежності від видів робіт. Таким чином, незважаючи на те, що існують дві проектно-кошторисні документації на проведення капітальних ремонтів по будівлі, закупівля робіт по капітальному ремонту об’єкта повинна передбачати всі види робіт на загальну вартість. Ви маєте право провести закупівлю капітального ремонту по заміні вікон та капітальному ремонт у по утепленню фасаду як в межах однієї закупівлі в цілому або по лотам, а також провести процедури відкритих торгів на кожен вид капітального ремонту: окремо на капітальний ремонт по заміні вікон і окремо на капілтальний ремонт по утепленню фасаду. Щодо питання закупівлі на 6 млн.грн чи 1,6 млн. грн, то законодавством детально не врегульовано порядок проведення такої закупівлі. Разом з тим, зважаючи на загальну вартість капітального ремонту по утепленню фасаду (6 млн. грн) закупівлю необхідно проводити через проведення відкритих торгів. При цьому замовник має право провести кілька відкритих торгів в межах виділених коштів по кошторису, що не буде вважатися поділом предмету закупівлі. Проте замовник може провести єдину процедуру закупівлі на 6 млн. грн та включити до договору положення про те, що роботи проводяться в межах затверджених та виділених кошторисом коштів. У випадку, якщо договір є перехідним на інші бюджетні періоди, то необхідно укласти основний договір на загальну вартість та додаткові договори на кожен рік окремо в яких передбачити обсяг та вартість проведення капітального ремонту згідно виділених асигнувань. по послугам з теплопостачання для дочірнього підприємства комунального підприємства обласної ради. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 28-30 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №8(71) жовтень 2017 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Инфекционная больница
05.04.2018 09:47

Добрый день! Провели допороговую закупку на агрохимическую продукцию (Дез. Средства), поставщик, который предложил наименьшую сумму предоставил все документы, которые указаны в документации, только вместо оригинала эквивалент продукции. В нашей документации указано, что * У разі посилання Замовником в тендерній документації на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, потрібно читати вираз «або еквівалент» Еквівалент повинен обов’язково підходити для використання в інфекційних установах. У разі подачі аналогу/еквіваленту пропозиція розглядається замовником та приймається рішення чи відповідає такий аналог/еквівалент потребі замовника. Якщо замовник приймає рішення, що не відповідає, пропозиція відхиляється. Подскажите, пожалуйста, правомерны ли наши требования на счет эквивалента? Имеем ли мы право не указывать вообще выражение «эквивалент», а написать нужную нам торговую марку товара? Мы инфекционная больница, нам нужны именно оригиналы товаров, а не их эквиваленты. Как нам правильно прописать в документации нужные нам требования? Указывать марку товара или его качественные и технические характкеристики? Спасибо!

Відповідь: Доброго дня. Порядок проведення допорогових закупівель не регулюється Законом України “Про публічні закупівлі”. Зокрема проведення допорогової закупівлі в системі Prozorro регулюється Порядком здійснення допорогових закупівель затверджених наказом ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 № 35. Відповідно до п.6.4 цього Наказу, у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Отже замовник має право як зазначати конкретну марку продукції, що пропонується до закупівлі так і передбачати можливість надання еквіваленту. У випадку проведення закупівлі з можливістю надання пропозиції з еквівалентом рекомендуємо прописувати не лише конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а і якісні та технічні характеристики товару. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Анастасия
04.04.2018 11:54

Добрий день. Після проведення процедури відкритих торгів на закупівлю палива було укладено договір 02.04.2018 року. Згідно умов договору на підставі накладних, замовник сплачує суму договору. На вимогу надання накладних учасник вимагає збільшити двічі на 10 % ціну за одиницю ( обіцяє надати довідку Торгово-промишленої палати), але жодних коливань ціни на ринку не відбувалось. Яким чином зобов'язати учасника виконати умови договору, оскільки ми готові в повному обсязі купити весь товар разовою поставкою? Як в такому випадку відмінити торги? Що зробити щоб укласти договір з іншим учасником, оскільки на нову процедуру немаємо часу? Яким чином перевірити справжність довідки промишленої палати

Відповідь: Доброго дня! Дане питання досить часто виникає у тому випадку коли учасник використовував демпінг для здобуття перемоги на аукціоні. Крім того слід зважити на те, що весняний період (зважаючи на польові роботи) завжди супроводжувався зростанням цін на ПММ. Відповідно до ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених цією статтею. Також слід пам’ятати, що відповідно до ст. 629 ЦК України договір є обов'язковим для виконання сторонами. Отже сторони повинні виконати умови договору відповідно до взятих на себе господарських зобов’язань. Разом з тим ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі надає право учасникам договору вносити до нього зміни в перелічених випадках, зокрема змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Проте така зміна обумовлена наступним: в договорі про закупівлю повинно бути встановлено можливість застосування цієї норми та порядок її застосування; вона стосується лише товару; зміни ціни може відбутися лише за умови коливання такої ціни такого товару на ринку; вартість договору не повинна збільшуватися (отже збільшення ціни призводить до зменшення обсягу закупівлі). У випадку невиконання договірного зобов’язання однією стороною інша сторона має право звернутися до суду з позовом про виконання зобов”язань за договором. Також можуть бути застосовані штрафні санкції передбачені договором та звернуто стягнення на забезпечення виконання договору, якщо воно було передбачено умовами договору. Зважаючи на те, що за результатами процедури закупівлі укладено договір відмінити цю процедуру не можливо. Відповідно, враховуючи, що Законом про публічні закупівлі не передбачено такої можливості, не можна укласти договір з іншим учасником навіть у випадку розірвання вже укладеного договору. Отже закупівля можлива лише шляхом проведення нової процедури закупівлі. Перевірити справжність довідки можливо через звернення до торгово-промислової палати (її територіальної структури) якою видано цю довідку. Перевірити коливання ціни на товар можна звернувшись до торгово-промислової палати (її територіальної структури), ДП “Держзовнішінформ”, ДП “Укрпромзовнішекспертиза”.З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 40-42 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №2 (65) лютий 2017 р. та сторінках 8-13 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №4 (61) квітень 2018 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Віталій
04.04.2018 11:45

Добрий день! Які документи при здійсненні допорогових закупівель продуктів харчування можна вимагати від учасників закупівлі, зокрема стосовно якості, поставки (транспорту, працівників)? Дякую

Відповідь: Доброго дня! Перелік цих документів може бути значним. Все залежить від позиції Замовника. Як показує практика Замовники вимагають: на підтвердження якості продукції: декларацію виробника, посвідчення про якість, сертифікат якості, стандарт продукції тощо. Щодо транспорту: документи на користування транспортом та його державну реєстрацію, рішення або повідомлення про державне реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, документи на проведення дезінфекційних робіт транспортих засобів (договори, акти наданих послуг, документи організації, що здійснює надання послуг, документи про проходження дезінфекторами відповідних навчань та медичного огляду тощо. Щодо працівників: документи на працевлаштування водіїв, експедиторів транспортних, вантажників, проходження ними медичного огляду, гігієнічних навчань тощо. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Віталій
04.04.2018 11:42

Добрий день! В оголошенні про проведення процедури "Відкриті торги" визначено предмет закупівлі Тверде паливо - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 09110000-3 (Вугілля кам'яне марки ДГ). В технічному описі зазначено, що розмір кусків згідно з ГОСТ 19242 вугілля кам'яне марки ДГ повинен бути 13-100 мм (з ДСТУ 7146:2010). Як повинно бути зазначено в договорі/специфікації до договору/накладній/рахунку: вугілля кам'яне марки ДГ чи вугілля кам'яне марки ДГ 13-100? Дякую

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ДСТУ 3472:2010 Вами визначено марку вугілля - ДГ. Розміри вугіллі марки ДГ визначаються відповідно до ГОСТ 19242: 13-25, 13-50, 13-100, 25-50, 25-100, 25-200, 50-100. Вами обрано розмір кусків вугілля 13-100 про що і зазначено в технічному описі. При цьому рекомендуємо в договорі про закупівлі зазначити предмет закупівлі/договору виходячи з того, що зазначено в оголошенні процедури закупівлі/тендерній документації - “Вугілля кам'яне марки ДГ”, а в специфікації до договору, накладній, рахунку вже відображати “Вугілля кам'яне марки ДГ 13-100”. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Віталій
04.04.2018 11:28

Добрий день шановна редакція! Тендерною документацією/документацією про проведення допорогової закупівлі встановлена вимога щодо надання документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника закупівлі щодо підпису документів пропозиції. Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника та договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі підтверджується протоколом засновників або випискою чи витягом з протоколу засновників, та/або наказом про призначення, та/або довіреністю, та/або дорученням, та/або іншим чинним документом, що підтверджує повноваження уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції та договору про закупівлю. Який документ чи пояснення повинен надати учасник - фізична особа-підприємець? Якщо пояснення, то якого змісту воно повинно бути? Дякую

Відповідь: Доброго дня! Для підтвердження повноважень учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця рекомендуємо надати сканований витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сканований паспорт (або інший документ, що посвідчує особу) та скановану довідку про присвоєння ідентифікаційного номера. У тому випадку якщо документи тендерної пропозиції\договір про закупівлю буде підписувати від імені фізичної особи-підприємця інша фізична особа рекомендуємо надати скановану нотаріально посвідчену довіреність або інший документ, згідно якого передано повноваження (наприклад доручення). Крім того рекомендуємо надати довідку довільної форми (досить часто її вимагають замовники) в якій зазначити, що Ви є ФОП і не маєте можливості надати протокол засновників, виписку чи витяг з протоколу засновників, наказ про призначення які можуть бути надані виключно юридичною особою та про те, що повноваження по підписанню тендерної пропозиції/ договору про закупівлю посвідчуються відповідними документами (перелік зазначено вище). З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 22-24 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №5 (68) травень 2017 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ірина
03.04.2018 17:13

Для проведення закупівлі послуги з поточного ремонту будівлі установі були виділені кошти у сумі 1700000,00грн із державного бюджету та 800000,00грн. із місцевого бюджету на загальну суму 2500000,00грн.При проведені відкритих торгів на закупівлю послуги було передбачено забезпечення тендерної пропозиції у виді електронної банківської гарантії у сумі 25000,00грн. Переможець торгів не надав у 5-денний строк документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону та був дискваліфікован, тим самим не виконав свої зобов'язання згідно багнівської гарантії. Відповідно до ст.24 Закону, кошти, що надійшли як забезпеченя тендерної пропозиції ( у разі якщо вони не повертаються учаснику) підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Прошу пояснити як саме треба повертати до бюджету суму у даному випадку : чи потрібно повернути всі кошти до державного бюджету, чи потрібно повертати частину коштів (і яку) до державного бюджету та частину коштів (і яку) до місцевого бюджету.

Відповідь: Доброго дня. Бюджетна установа, для зарахування коштів, які надходять від гаранта відкриває у відповідному органі Державного казначейства України за місцем обслуговування окремий рахунок за балансовим рахунком 3711 "Інші рахунки клієнтів Державного казначейства". Рахунок 3711 відкривається відповідно до Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 22.06.2012  № 758. Відповідно до п.45 ч.2 ст.29 Бюджетного кодексу України до доходів загального фонду Державного бюджету України належать кошти, отримані від надання учасниками процедури закупівель як забезпечення їх тендерної пропозиції (пропозиції конкурсних торгів), які не підлягають поверненню цим учасникам в частині здійснення закупівель за рахунок коштів державного бюджету. Згідно п.40 ч.1 ст.64 Бюджетного кодексу України до доходів загального фонду бюджетів міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення, міст Києва та Севастополя, районних бюджетів, бюджетів об’єднаних територіальних громад належать кошти, отримані від надання учасниками процедури закупівель як забезпечення їх тендерної пропозиції (пропозиції конкурсних торгів), які не підлягають поверненню цим учасникам в частині здійснення закупівель за рахунок коштів бюджетів об’єднаних територіальних громад, районних, міських бюджетів. Отже отримані кошти, що надійшли як забезпеченя тендерної пропозиції ( у разі якщо вони не повертаються учаснику) підлягають перерахуванню до відповідного бюджету пропорційно їх частки в очікуваній вартості предмета закупівлі. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85- 71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Марина
03.04.2018 16:21

Добрий день! Бюджетна організація в 2018 році планувала провести переговорну процедуру закупівлі послуг по забезпеченню функціонування нерухомого майна з балансоутримувачем. Розрахункова вартість послуг на рік становить 330 тис. грн. Але кошторисом на 2018 рік на дані цілі виділено лише 160 тис. грн. Є ймовірність,що поступово протягом року для закупівлі вказаних послуг будуть виділені додаткові кошти і загальна сума закупівлі перевищить 200 тис. грн. Питання: Яким чином Замовнику провести першу закупівлю на суму 160 тис. грн.? За допомогою переговорної процедури закупівлі або укласти прямий договір з оприлюдненням "Звіту про укладений договір"? Та яку застосувати процедуру закупівлі на додатково виділені кошти??? Дякуємо.

Відповідь: Доброго дня! Зважаючи на те, що кошторисом на 2018 рік Вам виділено 160 тис. грн. Дану закупівлю можна провести шляхом укладення прямого договору та оприлюднення “Звіту про укладені договори” форму якого затверджено еаказом МЕРТУ 22.03.2016 № 490. У Випадку, якщо сума додатково виділених коштів буде дорівнювати або перевищуватиме 200 тис.грн необхідно буде провести процедуру закупівлі відповідно до ст. 12 Закону України “Про публічні закупівлі”. Разом з тим, зважаючи, що в заданому запитанні недостатньо інформації, може виникнути ситуація, що це буде не закупівля, а відшкодування понесених витрат, яка не є закупівлею в розумінні Закону про публічні закупівлі. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 36-37 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №3 (66) березень 2017 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Іван
03.04.2018 08:58

Доброго дня! Бюджетна організація планує проведення тендеру на реконструкцію об"єкту за кошти місцевого бюджету. Кошторисна вартість об’єкта складає близько 6,5 млн.грн. На даний час є кошти близько 800 тис.грн. Чи маємо ми право на даний момент провести роботи на суму 800 тис.грн. без проведення тендерної процедури.

Відповідь: Доброго дня. В даному випадку слід провести процедуру відкритих торгів на кошторисну вартість. Відповідно до п. 22 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. У тому випадку, якщо Вами буде проведено допорогову закупівлю на суму 800 тис. грн перевіряючими органами це буде розцінено як поділ предмету закупівлі з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону про публічні закупівлі. Більш того може виникнути ситуація, коли буде проведено допорогову закупівлю, а згодом буде виділено 2 млн. грн і необхідно буде провести відкриті торги за результатами яких перемогу отримає не той учасник з ким було укладено договір за результатами допорогової закупівлі. Отже необхідно провести відкриті торги на вартість 6,5 млн. грн. В договорі необхідно відобразити, що виконання робіт здійснюється відповідно до виділених бюджетних коштів. Крім того, зважаючи на те, що будівництво даного об’єкту скоріше за все буде здійснювартися в кількох бюджетних періодах , укласти додатковий договір в якому зазначити перелік робіт на даний період в межах виділених коштів. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 35-37 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №1 (64) січень 2017 р., сторінках 20-22 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №12 (63) жовтень 2016 р. та сторінках 28-30 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №8 (71) серпень 2017 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Зоряна
02.04.2018 15:52

Доброго дня! Підкажіть будь-ласка як сформувати очікувану вартості реактивів лабораторних та медичних виробів, якщо згідно Постанови КМУ від 25.01.2017 р №43 скасовано оптово-відпускні ціни на медичні вироби.

Відповідь: Доброго дня! Зважаючим на те, що вартість предмета закупівлі не регулюється відповідними органами, визначення очікуваної вартості та її затвердження цілком лягає на плечі тендерного комітету (уповноваженої особи) або осіб, що проводять допорогові закупівлі. Для визначення очікуваної вартості замовником самостійно встановлюються шляхи її пошуку. Це може бути моніторинг ринку шляхом направлення листів до кількох продавців такого товару з метою отримання комерційних пропозицій, це може бути пошук по аналогічним закупівлям в електронній системі закупівель Prozorro або мережі Інтернет (в цьому випадку рекомендуємо зробити скрін шот інформації) чи інші шляхи пошуку ціни за товар з необхіними умовами поставки. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Детальнішу інформацію, щодо визначення очікуваної вартості Ви можете прочитати в Журналі № 1 (76) за січень 2018 на стор. 23-28. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

В'ячеслав
02.04.2018 11:37

Нашим закладом було проведено двічі відкриті торги по 5 лотам і двічі вони не відбулися. Постало питання проведення переговорної процедури. Чи можлива зміна переліку товару, наприклад частину товару з 1 лоту перенести в 2 лот, при цьому назва та загальна кількість закупівлі не змінюється?

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону про публічні закупівлі переговорна процедурап закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Згідно п. 18 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. П.37 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі лотом визначається частина предмета закупівлі визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Отже у разі, якщо при перенесенні зміни переліку товару по лотам не відбуватиметься зміна предмета закупівлі, не змінюватимуться його технічні та якісні характеристики; вимоги до учасника також не будуть відрізнятися, як варіант можна провести переговорну процедуру. Разом з тим просимо врахувати, що Контролюючі органи можуть висловити претензії щодо такої зміни зважаючи на те, що у випадку її застосування під час проведення відкритих торгів можливе б було проведення торгів з необхідною кількості учасників. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 18-22 та 36-37 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №3 (66) березень 2017 р. та сторінках 43-44 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №9 (72) вересень 2017 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Олена
02.04.2018 10:45

Добрий день! Допоможіть розібратися: ми, як замовник, провели відкриті торги на капітальні роботи із строком виконання робіт та фінансування на 2 роки. У Договорі, укладеному з підрядником у 2017 році (відповідно до проекту договору тендерної документації), зазначено у розділі "Джерела та порядок фінансування робіт (об'єкта)":Після надання Підрядником підтверджуючіх документів про укладення договору на придбання матеріалів, Замовник перераховує Підряднику попередню оплату у розмірі 30% від суми затвердженого кошторису на 2017 рік по даному Об’єкту (для придбання матеріалів), відповідно до п.1.3. Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник отримав попередню оплату у 2017 році від суми фінансування по об’єкту на 2017 рік.Чи правомірно внесення змін до цього Договору,шляхом укладання додаткової угоди, у частині перерахування підряднику попередньої оплати у розмірі 30% від суми затвердженого кошторису на 2018 рік по даному Об’єкту? Чи є попередня оплата істотними умовами договору про закупівлю? У разі перерахування попередньої оплати у розмірі 30% від суми затвердженого кошторису на 2018 рік по даному Об’єкту, чи є це порушенням законодавства та чи передбачена відповідальність для членів тендерного комітету у даному випадку? Дякую.

Відповідь: Добрий день! Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених ч. 4 ст. 36 Закону. Відповідно до ст. 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. З цього випливає, що крім предмета, ціни та строку дії договору до істотних умов договору відносяться і інші умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода або ж такі умови є необхідними для договорів данного типу. Отже зважаючи на те, що в процедурі закупівлі замовники (майже завжди) вимагають від учасників згоди з проектом договору, всі умови договору (до останньої крапки) є істотними. Так, договір підряду є типовим договором. Питання укладення та виконання таких договорів регулюється Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - Загальні умови). Відповідно до п. 5 Загальних умов договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є, зокрема, порядок розрахунків за виконані роботи. Таким чином, враховуючи ст. 180 ГКУ та Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, порядок розрахунків за виконані роботи це істотна умова договору підряду. Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених ч.4 ст. 36 Закону. Проте, в ч.4 ст. 36 Закону відсутні випадки за яких можливо внести зміни до порядку розрахунків за виконані роботи. Щодо притягнення членів тендерного комітету, то у випадку укладення додаткової угоди до адміністративно відповідальності фактично притягнути неможливо виходячи з тлумачення ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Разом з тим, в залежності від наслідків укладеної додаткової угоди, може ставитися питання про притягнення до кримінальної відповідальності. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 24-27 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №1 (64) січень 2017 р., сторінках 36-41 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №12(63 грудень 2016 р. та сторінках 11-23 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №10 (73) жовтень 2017 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Tata
30.03.2018 12:46

Доброго дня! Замовником проведено переговорну процедуру ,щодо закупівлі "Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Послуги з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії)-за кодом СPV за ДК 021:2015-09320000-8" згідно пункту 2 частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі"та укладено договір. Постачальником ,який є дочірнім підприємством комунального підпиємства обласної ради надано рішення сесії обласної ради про зміну тарифу з 1.04.2018 року. Тариф збільшено більше чим на 10% від вказаного в договорі.В договорі обумовлено випадни зміни істотних умов договору згідно ч.4 ст 36 Закону. Виникає ситуація розторгнення договору на підставі збільшення тарифу,та проведення переговорної процедури на залишок невикористаної на дану закупівлю суми по новому тарифу?

Відповідь: Доброго дня! В даній ситуації немає необхідності розривати договір про закупівлю та проводити переговорну процедуру закупівлі. З запитання вбачається, що Ви зазначаєте про підстави збільшення вартості договору передбачені п.2 ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі. Але в даній ситуації підлягає застосуванню п.7 ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі, а саме можливість зміни регульованих цін (тарифів) і нормативів. Зважаючи на те, що відбулася зміна тарифу, який затверджується відповідним органом (органом місцевого самоврядування, НКРЕКП) необхідно застосуовувати саме цей пункт Закону. Крім того слід звернути увагу, що обмежень в 10% даним пунктом не передбачено. Отже Ви маєте право додатковою угодою врегулювати внесення змін ціни у зв’язку зі зміною тарифу на більш ніж 10% згідно п.7.ч.4.ст 36 Закону про публічні закупівлі на підставі рішення сесії обласної ради, якщо ним встановлено збільшення тарифу по послугам з теплопостачання для дочірнього підприємства комунального підприємства обласної ради. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 35-37 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №10 (61) жовтень 2016 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Оксана Ф.
30.03.2018 09:54

У разі передачі функцій замовника, якщо розпорядчим документом не визначено правонаступництва, договір про закупівлю потрібно розривати ?

Відповідь: Доброго дня. На нашу думку в даномувипадку договір підлягає розірванню виходячи з наступного. Відповідно до ст.104 ЦК України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов’язки переходять до правонаступників. З Вашого питання вбачається, що в даному випадку слід розглядати не питання правонаступництва, оскільки замовник продовжує свою діяльність, а передання ним своїх прав та обов’язків за правочином (відступлення права вимоги), та/або питання виконання обов’язку боржника третьою особою (переведення боргу)(ст. 512 ЦК України). П.9 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі встановлено виключний перелік замовників діяльність яких по проведенню публічних закупівель регулюється цим законом. При цьому, відповідно до п.20 ч.1. ст. 1 цього Закону встановлено, що публічна закупівля це придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Згідно ч.3 ст.35 Закону про публічні закупівлі забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом. Отже у випадку передачі функцій замовника іншій особі, яка у розумінні Закону про публічні закупівлі являється замовником, є порушенням законодавства про публічні закупівлі, оскільки Законом не передбавчено такої можливості. Відповідно до ч.3 ст. 512 ЦК України кредитор у зобов'язанні не може бути замінений, якщо це встановлено договором або законом. Зважаючи на імперативність норм Закону про публічні закупівлі, зміна кредитора у зобов’язанні не може бути проведена без здійснення процедури закупівлі передбаченого цим Законом. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 44-45 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №4 (79) квітень 2018 р. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Сергій
30.03.2018 08:54

Орган місцевого самоврядування.У 2017 році нами, згідно проектно-кошторисної документації на будівництво паркану був заключений прямий договір на виконання даних робіт на суму 1400000грн. До кінця 2017 року підрядник виконав роботи на 60% - 840000грн.У 2018 році здійснюємо коригування проектно-кошторисної документації на решту робіт на суму 700000грн., які виділяє сесія.Тоді, згідно зведеного кошторису, загальна сума стає 1540000грн.Чи потрібно проводити тендер на суму відкорегованого проекту?

Відповідь: Доброго дня! Для надання відповіді недостатньо інформації. Разом з тим прошу звернути увагу на те, що якщо Вами здійснено зміну проектно-кошторисної документації у зв’язку зі зміною вартості матеріалів, зміни індексу споживчих цін чи зміни зарплати, то зважаючи на імперативність норм ст.36 Закону про публічні закупівлі, які визначають виключні випадки для зміни вартості договору, дане коригування не може бути проведено. Відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1/1:2013 до складу ціни вартості будівництва (як для допорогових так і надпорогових закупівель) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально- технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально- технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Отже, подаючи свою пропозицію для укладення договору учасник і замовник повинні були закласти відповідні ризики у вартість будівництва. Якщо Вами попередній договір розірвано, та зважаючи на те, що вартість нової закупівлі буде становити менше 1500 тис. грн (700 тис. грн) Ви маєте право провести допороргову закупівлю. Проте у Вас можуть виникнути складності з перевіряючими органами для яких необхідно буде обгрунтувати чому в договорі 2017 року не було закладено відповідні ризики (так як в цьому випадку Ви повинні були б провести відкриті торги) і на якій підстав здійснюється коригування вартості договору зважаючи на те, що відповідно до ст. 629 ЦК України договір є обов’язковим до виконання сторонами. Навіть у випадку, якщо договір в 2017 році не було виконано з певних причин він повинен бути виконаний в повному обсязі згідно умов договору. При цьому виконання зобов’язань договору строками не обмежується.З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 37-40 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №8 (71) серпень 2017 р.

Всього записів: 3657
Сторiнки: назад  15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24  вперед