>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

10.10.2018cal

10.10.2018

Лист МЕРТУ № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018


Щодо застосування нецінових критеріїв оцінки

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

Судова практика - закупівля за додатково виділені кошти


Справа про притягнення до адміністративної відповідальності

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

Завантажуємо та вивчаємо


Наказ № 196, порядкок застосування та самі ризик індекатори

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
09.10.2018cal

09.10.2018

Зустрічайте ювілейний випуск журналу "Радник в сфері державних закупівель" № 10 (85) за жовтень 2018 р.,


для користувачів програми радник-інфо http://radnuk.com.ua/radnuk-info/ електронний журнал доступний для завантаження.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України


Наталя
14.05.2018 11:07

Бюджетом на 2018 рік виділено кошти в сумі 700 тис.грн. на послуги з монтажу системи пожежної сигналізації по трьох ДНЗ міста: суми окремо 110 тис., 400 тис.грн і 190 тис.грн. Обрахунок вартості робіт буде проведено по ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. При закупівлі послуг предмет закупівлі по коду 45310000-3 " Електромонтажні роботи" ділиться по кожній окремій будівлі чи ні? Прохання пояснити проводити тендер тільки по будівлі, де сума 400 тис.грн. чи по всіх разом? Вдячні за відповідь.

Відповідь: Доброго дня! Згідно п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Згідно п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. З Вашого питання не зрозуміло, що саме Ви закуповуєте. Згідно п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Звертаємо Вашу увагу, що згідно розділу 3 Порядку визначення предмета закупівлі визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Також звертаємо увагу, що згідно п. 1 Порядку визначення предмета закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. З наведненої Вами інформації можемо зробити висновок, що у Вас закупівля послуг з встановлення пожежної сигналізації, отже закупівля послуг. Згідно Порядку визначення предмета закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Зважаючи на те, що проводиться закупівля послуг не має ніякої значення те, що закупівля проводиться для окремих ДНЗ. Загальна вартість предмета закупівлі електромонтажних робіт становить 700 тис. грн, що перевищує межі визначені ст. 2 Закону про публічні закупівлі (більше 200 тис. грн). Отже Ви можете провести відкриті торги на 700 тис грн однією процедурою закупівлі, або провести відкриті торги по лотам по кожній будівлі де встановлюється сигналізація, або провести окремо 3 процедури закупівлі відкритих торгів. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Віталій
14.05.2018 08:40

Добрий день! Кошторисом установи на 2018 рік на придбання вугілля кам'яного передбачено 900000 гривень. Для завершення опалювального періоду установою в січні-лютому проведено процедуру закупівлі "Відкриті торги" на суму 201000 гривень. На різницю необхідно провести нову закупівлю. Як відобразити це в річному плані закупівель: як новий річний план закупівель чи річний план закупівель зі змінами? Дякую

Відповідь: Доброго дня! Згідно частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Рекомендуємо Вам нову закупівлю відобразити окремою строчкою в річному плані, щоб була відповідність проведених процедур. Детальніше з даним питанням можна ознайомитися в листі МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 з яким Ви можете ознайомитися у випуску журналу № 10 (61) на стор. 38–41. Крім того, з рекомендаціями по плануванню закупівель Ви можете ознайомитися у випуску журналу № 4 (67) за квітень 2017 на стор. 34–37 та у останніх статтях по цій темі у журналі № 1 (76) за січень 2018 року на стор. 10-16 та стор. 23-28. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Надія
12.05.2018 10:45

Доброго дня! У зв’язку з отриманням від вищестоящої організації рекомендацій щодо необхідності вимагати від потенційних учасників процедур закупівель надання у складі тендерних пропозицій розрахунку вартості (калькуляцію) одиниці товару, що закуповується, просимо надати роз’яснення з цього питання . Чи не буде ця вимога дискримінаційною до постачальників - не виробників Товару та чи не суперечить така вимога Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо,

Відповідь: Доброго дня! Тендерна документація розробляється та затверджується замовником самостійно і оприлюднюється для вільного доступу в системі Prozorro. Обов'язкові вимоги щодо змісту ТД визначені у ч.2 ст. 22 Закону про публічні закупівлі. Тендерна документація розробляється та затверджується замовником самостійно і оприлюднюється для вільного доступу в системі Prozorro. Обов'язкові вимоги щодо змісту ТД визначені у ч.2 ст. 22 Закону про публічні закупівлі. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (ч. 3 ст. 22 Закону). Зі змісту поставленого запитання вбачається, зо замовником не буде вимагатися від учасника надати калькуляцію на виробництво товару та перелік витрат, що повинні бути включені до калькуляції. Тому будь-який учасник має можливість надати калькуляцію на свої витрати по поставці товару. Зважаючи на те, що замовник не встановлює конкретного переліку пунктів калькуляції, учасник може в довільній формі включити до неї заплановані та фактичні витрати зокрема: собівартість придбання товару, транспортні витрати, амортизація, адміністративні витрати, оплата праці податки, збори та інше. Отже наведена в запитанні вимога не є дискримінаційною та може бути виконана будь яким учасником процедури закупівлі. В той же час якщо замовником буде вимагатися калькуляція на виготовлення товару, то її зможуть надати виключно виробники товару або особи, які перебувають у певних відносинах з виробником. В цьому випадку участь учасника в закупівлі буде залежати від того погодиться чи не погодиться виробник надати таку калькуляцію. Отже встановлення вимоги про надання калькуляції на виробництво товару може обмежити участь учасника в закупівлі та буде дискримінаційним по відношенню до певних учасників. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Роман
11.05.2018 13:36

З початку року по класифікатору було придбано запчастини на суму 195,000 грн . В зв’язку з виробничою необхідністю є потреба у закупівлі ще запчастин (за одним кодом класифікатору) на суму 1,000,000 грн. Чи маємо право провести тендерні закупівлі, якщо вже було укладено договори без застосування процедури закупівлі?

Відповідь: Доброго дня. У випадку необхідності провести закупівлю запасних частин на суму, що дорівнює або перевищує 200 тис. грн., замовник зобов’язаний провести відкриті торги. Разом з тим виникає питання щодо правомірності проведення закупівлі запасних частин на суму 195 тис. грн без проведення процедур закупівлі визначених ст. 12 Закону про публічні закупівлі. У випадку якщо на час проведення закупівлі на 195 тис.грн замовнику не було відомо про необхідність проведення закупівлі на 1 млн. грн, то ця закупівля без застосування процедури закупівлі проведена відповідно до норм Закону про публічні закупівлі. У тому випадку, якщо замовнику на час проведення першої закупівлі було відомо про необхідність проведення закупівлі на загальну вартість 1195 тис. грн. (або затверджено асигнування на цю суму) її проведення (закупівлі на 195 тис. грн.) здійснено з порушенням вимог чинного законодавства. Зокрема, відповідно до ч.7 ст. 2 Закону про публічні закупівлі забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Ділення предмета закупівлі, що призвело до здійснення закупівель без застосування процедур визначених Законом, є підставою для визнання договорів недійсними з застосуванням відповідних правових наслідків. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ірина
10.05.2018 17:09

Доброго дня! Замовник провів закупівлю дитячих майданчиків. Кошти були заплановані та виділені на придбання основних засобів по КЕКВ 3110 ( ціна за одиницю товару більше 6000,00 грн.) Після аукціону вартість деякого обладнання здешевилась на 4400,00-5700,00 грн.( підпадає під КЕКВ 2210 - коштів на 2018 рік не передбачено).Чи зареєструє договір Казначейство та оплатити за товар?

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ст.4 Закону про публічні закупівлі закупівля здійснюється відповідно до річного плану. На виконання п.11 ч.1 ст.8 Закону про публічні закупівлі МЕРТУ розробило форму річного плану закупівель та затвердило її наказом від 22.03.2016 № 490. Відповідно до п.5 форми річного плану закупівель замовник зазначає код згідно КЕКВ (для бюджетних коштів). Згідно ч.2 ст. 7 Закону про публічні закупівлі центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів:до здійснення оплати за договором про закупівлю перевіряє наявність договору про закупівлю, річного плану закупівель та звіту про результати проведення процедури закупівлі, які підтверджують проведення процедури закупівлі, за результатами якої укладено договір про закупівлю;вживає заходів з недопущення здійснення платежів з рахунка замовника згідно з узятим фінансовим зобов’язанням за договором про закупівлю у випадках:відсутності або невідповідності встановленим законодавством вимогам необхідних документів, передбачених абзацом другим цієї частини;відміни процедури закупівлі;набрання законної сили рішенням суду про визнання результатів процедури закупівлі недійсними;на період призупинення процедури закупівлі;наявності відповідного рішення органу оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Перевірка наявності документів, визначених в абзаці другому цієї частини, проводиться підрозділом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, який здійснює обслуговування замовника, шляхом перегляду документів, розміщених в електронній системі закупівель. Таким чином, у випадку здешевлення вартості обладнання нижче 6 тис. грн. це стане підставою для відмови в реєстрації договору в казначействі і оплаті за товар. Для запобігання такій ситуації рекомендуємо зазначати в річному плані закупівель для товарів, вартість яких знаходимться в межах 6 тис. грн. два коди КЕКВ - 3110 і 2210. Обидва КЕКВ також необхідно зазначити в проекті договору про закупівлю. Після того, як за результатами процедури закупівель стало відомо про зменшення вартості на основні засоби (менше 6 тис. грн.) необхідно внести зміни в призначення згідно КЕКВ. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках журналу «Радник в сфері державних закупівель» стор. 24-25№9 (72) вересень 2017 р.

Назарій
10.05.2018 11:45

Замовник бюджетна організація провела переговорну процедуру закупівлі на паливно-мастильні матеріали за 3-ма лотами (бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо), у зв’язку із двічі відміненою процедурою відкритих торгів по причині недостатня кількість Учасників. За результатами переговорної процедури закупівлі укладений єдиний договір за всіма 3-ма лотами, оскільки визначено переможцем одного Учасника. В договорі зазначені суми за кожним лотом окремо, що відповідає пропозиції Учасника. Проектом договору та тендерною документацією не зазначалась норма про укладення єдиного договору про закупівлю за всіма лотами, але і не зазначалась виключна можливість укладення договору про закупівлю за кожним лотом окремо. Орган Казначейства під час реєстрації даного договору відмовляє в реєстрації даного зобов’язання, із ссилкою про недійсність договору по причині порушення вимог ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури». Просимо вас надати ґрунтовні роз’яснення щодо даної невідповідності, чи дійсно вона призводить до недійсності договору?

Відповідь: Доброго дня! В даному випадку слід погодитися з позицією Органу казначейства, яка цілком узгоджується з позицією МЕРТУ відображеній в листі №3304-06/26774-06 від 02.08.2017. Відповідно до цього листа договір про закупівлю укладається за результатом процедури закупівлі із переможцем за кожним лотом окремо. У разі якщо переможцем за всіма лотами є один і той самий суб’єкт, замовник може укласти один договір про закупівлю за умови, що така можливість була передбачена тендерною документацією та проектом договору. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках журналу «Радник в сфері державних закупівель» стор. 43-45№9 (72) вересень 2017 р. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Вікторія
10.05.2018 09:52

Доброго дня! В журналі Радник в сфері державних закупівель за № 5 (56) Травень 2016 ст.6-10, є приклад листа анулювання банківської гарантії тендерної пропозиції, але не зазначено як саме її потрібно повертати. Питання: повертати офіційним листом по пошті, чи направити сканкопію листа щодо анулювання банківської гарантії на електронну адресу банку?

Відповідь: Доброго дня! Необхідно зважити на те, що банківська гарантія (електронна чи паперова форма) замовнику не надається, а підгружається учасником і тому замовник не має можливості її повернення. Замовник може лише проінформувати банк-гарант про підстави повернення забезпечення тендерної пропозиції з підстав визначених ч.4 ст. 24 Закону про публічні закупівлі:закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру;відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Як показує практика, в деяких випадках умови банківської гарантії містять інформацію про спосіб повідомлення гаранта про настання підстав для повернення забезпечення тендерної пропозиції. Зокрема це може бути здійснено шляхом направлення листа електронною поштою чи поштовим зв’язком. Деякі банки самостійно перевіряють процедури закупівель на Прозоро і анулюють ліцензії. Також є поширеною практика коли до замовника звертається учасник з проханням надати йому відповідного листа з зазначенням підстав для повернення забезпечення тендерної процедури. Отже анулювання банківської ліцензії може відбуватися різними шляхами за домовленістю між учасником, замовником та банком-гарантом. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Вікторія
10.05.2018 09:52

Доброго дня! В журналі Радник в сфері державних закупівель за № 5 (56) Травень 2016 ст.6-10, є приклад листа анулювання банківської гарантії тендерної пропозиції, але не зазначено як саме її потрібно повертати. Питання: повертати офіційним листом по пошті, чи направити сканкопію листа щодо анулювання банківської гарантії на електронну адресу банку?

Відповідь: Доброго дня! Необхідно зважити на те, що банківська гарантія (електронна чи паперова форма) замовнику не надається, а підгружається учасником і тому замовник не має можливості її повернення. Замовник може лише проінформувати банк-гарант про підстави повернення забезпечення тендерної пропозиції з підстав визначених ч.4 ст. 24 Закону про публічні закупівлі:закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру;відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Як показує практика, в деяких випадках умови банківської гарантії містять інформацію про спосіб повідомлення гаранта про настання підстав для повернення забезпечення тендерної пропозиції. Зокрема це може бути здійснено шляхом направлення листа електронною поштою чи поштовим зв’язком. Деякі банки самостійно перевіряють процедури закупівель на Прозоро і анулюють ліцензії. Також є поширеною практика коли до замовника звертається учасник з проханням надати йому відповідного листа з зазначенням підстав для повернення забезпечення тендерної процедури. Отже анулювання банківської ліцензії може відбуватися різними шляхами за домовленістю між учасником, замовником та банком-гарантом. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Леся Ф.
10.05.2018 09:51

добрий день, яка специфікація повинна бути для робіт (капітальний ремонт даху). чи достатньо самого акту дефекту, чи це локальний кошторис.....?

Відповідь: Доброго дня. Для проведення поточного ремонту необхідно скласти дефектний акт та розрахувати кошторисну вартість запланованого ремонту. Для проведення капітального ремонту основою визначення його кошторисної вартості є дефектний акт, відомості дефектів обладнання та устаткування, основні рішення з організації ремонту, діючі кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи, а також поточні одиничні розцінки і ціни на матеріальні ресурси. Для визначення кошторисної вартості капітального ремонту складається кошторисно-технічна документація – сукупність кошторисних розрахунків, у склад яких входять локальні і об’єктні кошторисні розрахунки та зведені розрахунки вартості капітального ремонту. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання

Вікторія
10.05.2018 09:10

Доброго дня! В журналі Радник в сфері державних закупівель за № 5 (56) Травень 2016 ст.6-10, є приклад листа анулювання банківської гарантії тендерної пропозиції, але не зазначено як саме її потрібно повертати. Питання: повертати офіційним листом по пошті, чи направити сканкопію листа щодо анулювання банківської гарантії на електронну адресу банку?

Відповідь: Доброго дня! Необхідно зважити на те, що банківська гарантія (електронна чи паперова форма) замовнику не надається, а підгружається учасником і тому замовник не має можливості її повернення. Замовник може лише проінформувати банк-гарант про підстави повернення забезпечення тендерної пропозиції з підстав визначених ч.4 ст. 24 Закону про публічні закупівлі:закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру;відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Як показує практика, в деяких випадках умови банківської гарантії містять інформацію про спосіб повідомлення гаранта про настання підстав для повернення забезпечення тендерної пропозиції. Зокрема це може бути здійснено шляхом направлення листа електронною поштою чи поштовим зв’язком. Деякі банки самостійно перевіряють процедури закупівель на Прозоро і анулюють ліцензії. Також є поширеною практика коли до замовника звертається учасник з проханням надати йому відповідного листа з зазначенням підстав для повернення забезпечення тендерної процедури. Отже анулювання банківської ліцензії може відбуватися різними шляхами за домовленістю між учасником, замовником та банком-гарантом. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Віталій
10.05.2018 09:00

Добрий день! Відповідно до абзацу п'ятого частини першої статті 2 Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники обов'язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 Закону. Очікувана вартість предмета закупівлі на 2018 рік ймовірно може перевищити 50 тисяч гривень. Нами поки що укладено договір на суму 12000 грн. В додатку до річного плану закупівель в п. 7 "Процедура закупівлі" зазначено "Звіт про укладені договори". В журналі "Радник в сфері державних закупівель" № 11 (62) за листопад 2016 року на стор. 17-18 наведено приклад протоколу засідання тендерного комітету про розгляд та затвердження звіту про укладений договір, де очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50 тисяч гривень. Як найкраще (правильно) в нашому випадку на 12000 гривень прописати це в протоколі затвердження звіту про укладені договори? Дякую

Відповідь: Доброго дня! В протоколі засідання тендерного комітету можна зазначити наступне: Голову тендерного комітету _______, який повідомив, що відповідно до ч.1 ст.2 Закону в разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до наявної виробничої потреби на 2018 рік передбачено асигнування на закупівлю по предмету закупівлі згідно коду ДК 021:2015_____ в розмірі, що перевищує 50 тис. грн. Зважаючи на те, що вартість предмета закупівлі перевищує 50 тис. грн. необхідно оприлюднити звіт про укладені договори з наступним постачальником___ вартістю 12 тис. грн. Необхідно зауважити, що форма викладення інформації в протоколі засідання тендерного комітету є довільною і тому є можливість викладу інформації в будь-якому порядку.Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках журналу «Радник в сфері державних закупівель» стор. 37-40№8 (71) серпень 2017 р. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Андрій
08.05.2018 14:55

Добрий день! Допоможіть з наступним питанням. З Учасником укладено договір з надання послуг. Нажаль, учасник не приступив до виконання умов договору через, що нами буде порушене питання розривання договору. Послуги які повинні надаватись є прибиранням приміщень і приривати їх надання не є можливим. Чи можемо ми укласти договір з наступним учасником, який за результатами торгів має найбільш економічно вигідну пропозицію? Якщо так, то чим можна аргументувати такі дії. Якщо ні, підкажіть вихід із ситуації. У зв’язку з невідкладністю надання послуг прибирання адмін. будівлі (8 поверхів, сан.вузли тощо) чи можливо укладення прямого договору на суму до 200 000 грн. а на залишок суми оголошення відкритих торгів з урахуванням строків надання послуг.

Відповідь: Доброго дня. Зважаючи на те, що Вами вже було укладено договір, то навіть у випадку його розірвання не існує можливості укладення договору з наступним учасником процедури закупівлі зважаючи на те, що укладенням договору процедура закупівлі завершується. Крім того запропонований Вами другий варіант - проведення закупівлі шляхом укладення прямого договору на суму до 200 тис. грн та проведення відкритих торгів на залишок суми, також не відповідає вимогам законодавства, оскільки відповідно до ч.7 ст.2 Закону про публічні закупівлі заборонено ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. У випадку укладення прямого договору на суму до 200 тис. грн. і проведення відкритих торгів на залишок суми, в судовому порядку прямий договір може бути визнано недійсним, а відповідну особу притягнуто до відповідальності відовідно до ст.164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Необхідно також врахувати, що Учасник, з яким укладено договір про закупівлю послуг, може відмовитися від підписання додаткової угоди на розірвання договору та спонукати замовника (навіть в судовому порядку) до виконання договору. У випадку розірвання договору, та якщо вартість закупівлі послуг дорівнює або перевищує 200 тис. грн замовник повинен провести відкриті торги на загальну вартість предмета закупівлі. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Віталій
07.05.2018 15:41

Добрий день шановна редакція. Підкажіть будь-ласка, чи можуть постачальники постачати продукти харчування на легковому автомобілі та якщо так, які документи повинні надавати на виконання санітарних норм?

Відповідь: Доброго дня! Використання транспортних засобів при перевезенні вантажів регулюється низкою нормативно-правових актів, основними з яких є Закон України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, Закон України “Про автомобільний транспорт” та Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом, затверджені наказом Міністерства траспорту України 14.10.1997 № 363. Жоден з зазначених актів не містить заборони використання легкового транспаорту при перевезенні продуктів харчування при здійсненні підприємницької діяльності. При виборі транспортного засобу та його оснащень враховуються найменування, вид, категорія, сорт, відповідність якісного стану продовольчої продукції нормативним документам; призначення продовольчої продукції (реалізація в торговельній мережі, громадське харчування, промислова переробка), час транспортування, зовнішня температура, кількість і цінність продукту, кінцевий термін реалізації продукту, рекомендована температура транспортування. Зазначеними Правилами визначається вид транспорту для перевезення певних харчових продуктів відповідними видами транспорту. Наприклад відповідно до пп. 25.6.2. Правил молоко перевозиться безтарним способом у спеціалізованих автомобілях-цистернах чи тарним способом - в авторефрижераторах, автомобілях-фургонах або бортових автомобілях з укриттям вантажу брезентом. Відповідно до пп. 25.7.4. Правил перевезення м'яса, субпродуктів та м'ясних напівфабрикатів здійснюється в авторефрижераторах, ізотермічних автомобілях-фургонах. Отже в наведених випадках легковий автомобіль не може бути використаний для перевезень. В той же час перевезення спецій може бути здійснено і легковим транспортом, оскільки нормативними документами не визначено вид транспорту для їх транспортування. Проте під час перевезень також слід звертати увагу на сумісність перевезень певної категорії товарів. Для здійснення транспортування харчових продуктів Основним документом на перевезення вантажів є товарно-транспортна накладна, яка повинна містити інформацію про назву документа, дату і місце його складання, найменування (прізвище, ім’я, по батькові) перевізника та/або експедитора, замовника, вантажовідправника, вантажоодержувача, найменування та кількість вантажу, його основні характеристики та ознаки, які надають можливість однозначно ідентифікувати цей вантаж, автомобіль (марка, модель, тип, реєстраційний номер), причіп/напівпричіп (марка, модель, тип, реєстраційний номер), пункти навантаження та розвантаження із зазначенням повної адреси, посади, прізвища та підписів відповідальних осіб вантажовідправника, вантажоодержувача, водія та/або експедитора. Залежно від виду вантажу та його специфічних властивостей до основних документів додаються інші (ветеринарні, санітарні та якісні - сертифікати, свідоцтва, довідки, паспорти тощо), що визначається правилами перевезень зазначених вантажів. Відомості про ці документи зазначаються в товарно-транспортній накладній. Крім того вантажевідправник (перевізник) повинні мати експлуатаційний дозвіл та зареєстровані потужності. Транспортні засоби та приміщення задіяні в обігу харчових продуктів повинні пройти дератизація, дезінсекцію і дезінфекцію. Працівники, що задіяні в обробці транспортних засобів повинні пройти спеціальні навчання та медичний огляд та мати особисту медичну книжку. Працівники вантажовідправника (перевізника) (водій, експедитор транспортний, вантажєєник, комірники та інші), що задіяні в обігу продуктів харчування також повинні мати особисті медичні книжки. Водій також повинен отримати медичну довідку на проходиження медичного огляду, що дає право на управління транспортним засобом. Також працівники вантажовідправника (перевізники) повинні пройти гігієнічні навчання. Крім того учасник обігу харчових продуктів повинен укласти договір на вивезення харчових відходів з відповідногю організацією. Детальніше про перевезення продукції харчування Ви можете прочитати в Журналі № 10 (73) за жовтень 2017 на стор. 40-41. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Інна
04.05.2018 15:16

Закупівля робіт по реконструкції будівель спортивного комплексу кошторисною вартістю декілька мільйонів гривень, включає такі роботи, згідно зведеного кошторису: виготовлення проектно-кошторисної документації, проведення експертизи, технічного та авторського наглядів, виконання робіт. Запитання 1: При визначенні предмету закупівлі та очікуваної вартості закупівлі робіт всі ці види робіт рахувати одним предметом закупівлі, чи різними? Запитання 2: Якщо роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації вартістю 1 млн. 100 тис. грн. будуть оплачуватися окремим договором до її виготовлення і вартість їх не буде включена до зведеного кошторису, за якою процедурою їх закуповувати, звіт про укладений договір, чи відкриті торги?

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п. 22 ч.1 ст.1Закону про публічні закупівлі роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. При цьому слід звернути увагу, що Закон не прив’язує проектування до робіт в залежності від включення чи не включення до кошторису. Проектування само по собі вже є роботами. Отже, в тому випадку, якщо очікувана вартість закупівлі робіт по виготовленню ПКД є меншою 1,5 млн. грн. (а для замовників в окремих сферах менше 5 млн грн.) замовник має право провести допорогову закупівлю в системі Прозоро або укласти прямий договір та оприлюднити звіт про укладений договір. Щодо першого питання, то необхідно зазначити, що замовником проводиться закупівля не по всіх видам робіт одночасно, а кожен вид робіт закуповується окремо. При цьому кожна закупівля буде закупівлею робіт, матиме своє визначення і код згідно ДК 021:2015, а також свою очікувану вартість в залежності від якої завмовник буде проводити допорогову закупівлю (в тому числі укладення прямого договору) чи закупівлю відповідно до Закону про публічні закупівлі: відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Зоя
04.05.2018 10:55

Доброго дня! Комінальне підприємство оголосило тендер за кошти місцевого бюджету, відкриті торги відбулися з переможцем заключено договір на закупівлю проте через місяць в місцевому бюджеті зроблено перерозподіл коштів та на дану закупівлю коштів з бюджету не вистачили. Чи можна внести в договір зміни та здійснити закупівлю за власні кошти підприємства?Адже товар необхідний. Чи потрібно оголошувати нову процедуру?

Відповідь: Доброго дня. Надати чітку відповідь по поставленому питанню досить проблематично зважаючи на те, що для надання відповіді необхідно ознайомитися з текстом договору. Якщо в договорі не було прописано, що фінансування по договору здійснюється згідно коштів місцевого бюджету, то в договір не має необхідності вносити будь-які зміни. Якщо ж в договорі було внесено відповідний пункт, то необхідно виходити з того, що відповідно до ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених в цій нормі. Разом з тим відповідно до теоретичних засад права, всі умови договору, з моменту його підписання, є істотними. Проте в договорі може бути відображено, які умови договору є істотними, а які ні. Отже, якщо в договорі не зазначено, що умова щодо фінансування є неістотною умовою договору, то сторони не можуть внести відповідні зміни до договору. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Всього записів: 3696
Сторiнки: назад  14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23  вперед