>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

15.11.2017

Позиції органу оскарження - Антимонопольного комітету України.

https://youtu.be/He7Nc8WYxSU Практика оскарження, щодо вимог тендерної документації, а саме щодо встановлення досвіду роботи працівників учасника.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Державний Бюджет на 2018 рік прийнято у першому читанні

Документ передбачає суттєве збільшення фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

П'ятий всеукраїнський Forum Zakupki, Львів

9 листопада, готель Таурус

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель» на 2017 рік.

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Ольга
16.06.2017 10:00

Доброго дня! Допоможіть, будь ласка,розібратися у наступному питанні. Відкриті торги було оголошено з урахуванням ПДВ. Системою електронних торгів було обрано найкращу пропозицію. Це виявилась пропозиція Учасника-ФОП, пропозиція якого не враховує ПДВ (він платник єдиного податку). Якщо до ціни його пропозиції добавити ПДВ, вона буде вища за пропозицію наступного Учасника. Кого визначати у даній ситуації переможцем? Дякую.

Відповідь: Добрий день! У Вашому випадку Ви повинні розглядати тендерну пропозицію Учасника-ФОП, пропозиція якого визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна, на відповідність вимогам тендерної документації і якщо вона відповідає умовам тендерної документації, визначаєте його переможцем. Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційним. З цього питання є однозначна позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України висловлена, наприклад, за результатами розгляду скарги № UA-2016-05-04-000047-с.а2 чи у рішенні АМКУ № 40-р/пк-пз від 10.06.2016. Детальніше з інформацією можна ознайомитись на стор. 40 журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 11 (62) за листопад 2016 року та стор. 15-18 журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року. Крім того, звертаємо увагу, що згідно із ч. 4 ст. 36 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця закупівлі. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Тетяна
15.06.2017 17:19

Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, з визначенням процедури закупівлі. 1)Щодо технічного переоснащення та коду 99999999-9. Відповідно до ДБН А.2.2-3-2014, технічне переоснащення -це комплекс заходів щодо підвищення експлуатаційних властивостей об'єктів виробничого та невиробничого призначення, введених в експлуатацію в установленому порядку, що реалізується шляхом впровадження передових техніки та технології, механізації і автоматизації виробництва, оновлення та заміни застарілого і фізично зношеного устаткування новим, більш ефективним. Даний вид робіт не відповідає жодному коду CPV, отже, керуючись розясненям МЕРТ України від 07.02.2016 №3302-06/3816-06, нами було прийнято рішення обрати код 99999999-9. В цьому році у нас є кілька обєктів, де планується проведення технічного переоснащення. Підскажіть, будь ласка, чи приймати "код 99999999-9" за код класифікатора CPV та чи НЕОБХІДНО ЙОГО СУМУВАТИ з іншими такими кодами при визначенні процедури закупівлі? 2)Щодо закупівель будівель виробничого та невиробничого призначення та інженерних споруд Вивчивши визначення «будівля», «інженерна споруда», все ж вважаю, що мова йде про закупівлю готових побудованих об’єктів. Класифікація будівель та споруд це підтверджує http://www.uazakon.com/big/text320/pg1.htm У нас практики закупівлі готових об’єктів немає, ми або будуємо, або робимо ремонт, або реконструкцію, або переоснащення. В зв’язку з вищезазначеним вважаю, що положення про визначення предмету закупівлі будівель виробничого та невиробничого призначення та інженерних споруд нас не стосується 3)Щодо навчання Прошу допомогти розібратись з визначенням предмету закупівлі послуг з професійної підготовки та перепідготовки. Відповідно до порядку визначення предмету закупівлі, що затверджений наказом МЕРТ №454 від 17.03.2016: Визначення предмета закупівлі послуг з професійної підготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян, що надаються за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, здійснюється за окремими професіями (спеціальностями, напрямами або галузями знань), які визначаються відповідно до Класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 липня 2010 року № 327, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. це положення стосується лише Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України при закупівлі послуг підготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян? якщо ні, то підскажіть, будь ласка, як застосовувати на практиці норму " визначається ... за окремими професіями (спеціальностями, напрямами або галузями знань), які визначаються відповідно до Класифікатора професій ДК 003:2010). Як в річному плані прописувати дані пінкти. Я є працівником державного підприємства, ми використовуємо код CPV 80530000-8 Послуги у сфері професійної підготовки?

Відповідь: Доброго дня! Враховуючи великий обсяг запитання надаємо відповідь по пунктам. Відповідно до ч.7 ст. 2 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон”). Ваше питання не зрозуміле. Звертаємо увагу, що відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі (далі - Порядок), затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами) під час здійснення закупівлі будівель виробничого та невиробничого призначення та інженерних споруд різного функціонального призначенння предмет закупівлі визначається згідно з Державним класифікатором будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженим наказом Держстандарту України від 17.08.2000 № 507, за показником другого знака із зазначенням у дужках кокретної назви будівлі або інженерної споруди. При цьому, відповідно до п.18 ч.1 ст. 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Також звертаємо увагу, що згідно частини 3 статті 2 Закону дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є: придбання, оренда землі, будівель, іншого нерухомого майна або майнових прав на землю, будівлі, інше нерухоме майно. 3. Дійсно ч. 6 розділу ІІ Порядку стосується визначення предмета закупівлі послуг з професійної підготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян, що надаються за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Відповідно до ч. 1 розділу ІІ Порядку предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 17 ч. 1 ст.1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви послуги. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Снежана К.
15.06.2017 15:10

Доброго дня, як відмінити закупівлю "Звіт про укладений договір"

Відповідь: Виходячі зі змісту запитання можна дійти висновку, що Вами було здійснено закупівлю без використання електронної системи закупівель, у відповідності до умов абзацу 4 ч.1 ст. 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі- Закон), шляхом укладання прямого договору з учасником та оприлюднено звіт про укладені договори в електронній системі закупівель. В цьому випадку, можливість відміни закупівлі ні Законом, ні Порядком здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35, не передбачено. Проте Ви можете розірвати сам договір, керуючись при цьому положеннями Цивільного та Господарського кодексів України, а також умовами самого договору. Нагадуємо, що при допороговій закупівлі, розміщувати в електронній системі закупівель звіт про виконання договору не потрібно. Звертаємоувагу! Редакція журналу надаєконсультації у зручний для Вас час. Консультаціїв будь-якийробочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилинконсультацій. Індивідуальніконсультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Варвара К.
15.06.2017 15:10

Добрый день! подскажите пожалуйста, как в архив списать старую тендерную документацию? делать ли протокол тендерного комитета?

Відповідь: Доброго дня! При цьому в ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі- Закон) не визначено повний перелік документів з питань публічних закупівельї, а також питаня щодо термінів її зберігання, списання або знищення. В цьому випадку рекомендуємо звернутись до інших нормативно-правових актів. Зокрема, до Переліку типових документів, які створюють під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затверджений наказом Мінюсту від 12.04.2012 № 578/5, зареєстрованим у Мінюсті 17.04.2012 № 571/20884 (далі Перелік № 578/5). В ньому визначено терміни зберігання для відповідної документації ,який як правило становить не менше 3 років, але після закінчення строку дії договору, угоди за умови завершення перевірки державними податковими органами та/або органами державного фінансового контролю. Докладніше з питанням зберігання та знищення тендерних документів, переліком інших нормативних документів з цього питання Ви можете ознайомитись на стор. 18-24 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 6(69) за червень 2017 року. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Марина
15.06.2017 08:46

Доброго дня! В який термін ми повинні розмістити зміни до річного плану закупівель на data.gov.ua, якщо на власному веб-сайті він складає 30 днів?

Відповідь: Доброго дня! Згідно п. 26 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою КМУ від 21.10.2015 № 835 (далі - Положення) строк оприлюденння річного плану після затвердження/внесення змін до нього на офіційному веб-сайті розпорядника інформації становить 30 календарних днів. Відповідно до п. 23 Положення розпорядник інформації протягом одного робочого дня після оприлюднення (оновлення) наборів даних на своєму офіційному веб-сайті оприлюднює такі набори даних на своїй веб-сторінці на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних. Детальніше з цим питанням Ви можете ознайомитись на стор. 11-13 журналу “Радник у сфері державних закупівель” № 12 (63) за грудень 2016 року. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Міська лікарня
14.06.2017 09:03

Добрый день! Подскажите, пожалуйста, как быть в следующей ситуации: провели допороговую закупку на закупку картофеля по цене 7 грн. в апреле 2017г. до конца 2017года, летом соответственно картофель нового урожая стоит 15-17грн. Имеем ли мы право заключить с тем же поставщиком новый договор на закупку картофеля нового урожая по 17грн. не расторгая тот договор, который был заключен в результате допороговой закупки по 7 грн.? Большое спасибо!

Відповідь: Добрий день! Так, Ви можете укласти такий договір. Але, нагадуємо, що при виборі процедури закупівлі, за якою Ви будете укладати новий договір, необхідно керуватись вартісними межами, встановленими в ч.1 ст.2 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Тетяна
14.06.2017 08:20

Відповідно част.2 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право вносити зміни в тендерну документацію увесь період подачі пропозицій, тобто до кінцевого терміну подачі пропозицій. Чи правильно ми розуміємо, що замовник вносить зміни до технічної частини, кількості предмету закупівлі, але не має право змінювати сам предмет закупівлі та його очікувану вартість, оскільки відповідно до ст.4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану закупівель. Чи має право замовник в період проведення процедури закупівлі вносити зміни до річного плану закупівель?

Відповідь: Доброго дня! Так, Ви праві замовник дійсно може вносити зміни до тендерної документації до закінчення строку подачі тендерних пропозицій, крім випадків, які потягнуть за собою необхідність внесення змін до річного плану/додатку до річного плану (зміна предмету закупівлі, очікуваної вартості). Це пов'язано з тим, що замовник може вносити зміни до річного плану/додатку до річного плану виключно до початку відповідної закупівлі, про що зазначено у роз'ясненні МЕРТУ (№3302-06/29640-06 від 14.09.2016). Детальніше з цим роз'ясненням та нашими коментарями Ви можете ознайомитись на стор. 38-41 журналу №10 (61) за жовтень 2016 року та стор. 34-37 журналу №4 (67) за квітень 2017 року. У випадку, якщо такі змін потрібно внести, доведеться відміняти процедуру закупівлі, вносити до річного плану нову закупівлю з виправильним предметом закупівлі і очікуваною вартістю закупівлі та розпочинати нову закупівлю. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Марина
13.06.2017 15:41

Доброго дня! Нами було двічі проведено відкриті торги на 215 тис. грн на закупівлю послуг по збиранню врожаю, пропозицій не надійшло, зарас знайшли ФОП що згоден надати послуги за 198 тис. грн. за якою процедурою можна укласти договір ? якщо сума менша

Відповідь: Доброго дня! В описаній ситуації можливо два шляхи проведення закупівлі. У випадку, якщо очікувана вартість закупівлі залишається 215 тис. рн., то Ви можете провести переговорну процедуру згідно п.4 ч.2 ст.35 Закону України “Про публічні закупівлі”. Також ви можете “обнулити” цю закупівлю в річному плані закупівель і внести позицію про закупівлю на очікувану вартість 198 тис. грн. до додатку до річного плану закупівель і після цього укаласти прямий договір. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Ірина
13.06.2017 10:32

Добрий день, порадьте будь-ласка, в кінці червня планують виділити додкошти (бюджетники) на газ 180000 тис. грн., а на електроенергію 80000 грн., запитання: нам краще нові договори заключити на ці кошти чи додугоди до попередніх договорів?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до позиції МЕРТУ, що відображена у листі інформативного характеру від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 (детальніше див. випуск журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року, стор. 38–42) виділені Вам додаткові кошти можна вважати новими предметами закупівлі. При цьому, очікувана вартість закупівлі по кожному не перевищує вартісні межі встановлені ч.1 ст. 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). В такому випадку, можемо порадити Вам внести відповідні зміни до додатку до річного плану закупівель, зазначивши ці закупівлі окремими позиціями та провести по ним процедури допорогової закупівлі (укласти прямий договір та розмістити в системі звіт про укладені договори відповідно до ч.1 ст.10 Закону або здійснити у системі конкурентний відбір серед постачальників). Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85-71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Марина
12.06.2017 13:16

Доброго дня! На минулому тижні була стаття про зміни у єдиному закупівельному словнику а саме про поточний й капітальний ремонт-про об'єднання цих понять під один код, як її знайти ?("пошук" не допоміг)

Відповідь: Добрий день! Зазначені у вашому запитанні зміни, затверджені наказом МЕРТУ від 09.03.2017 № 341 “Про завтердження Зміни №1 до національного класифікатора ДК 021:2015”. Детальніше з текстом наказу та внесеними змінами Ви можете ознайомитись на стор. 42-43 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 4 (67) за квітень 2017 року. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга
12.06.2017 11:33

Доброго дня. Наша установа - селищна рада, в якій створено тендерний комітет.Згідно статті 11 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) тендерний комітет забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом. Згідно статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником. Хто повинен затверджувати тендерну документацію в селищній раді і яким документом (тендерний комітет своїм рішенням, оформленим у формі протоколу, чи сесія селищної ради своїм рішенням)?

Відповідь: Доброго дня! Згідно ч. 3 ст. 11 ЗУ “Про публічні закупівлі” тендерний комітет або уповноважена особа (особи): планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом. В частині 4 цієї ж ст. 11 визначено, що рішення тендерного комітету оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Олена
12.06.2017 10:09

1. За п. 9.5. Порядку №35 рішення про відміну закупівлі приймається, якщо протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій замовником не прийнято рішення про дискваліфікацію чи про переможця закупівлі. За п. 11.1. Порядку №35 замовником може бути прийняте рішення про скасування закупівлі. Чим відрізняється відміна закупівлі (п. 9.5. Порядку №35) від скасування закупівлі (п. 11.1. Порядку №35), в яких випадках приймається яке рішення чи ці рішення ідентичні? Ці рішення не обов’язково оприлюднювати, можливо лише внести запис в електронну форму? 2. Який строк зберігання в електронній системі (вільного перегляду) документів по допороговій закупівлі? 3. Якщо в установі діє тендерний комітет і відповідальний по допорогах, оприлюднення звіту про укладений договір на суму понад 50 тис. може замовник покласти на відповідального по допорогах? 4. Чи необхідно оприлюднювати установі обласного рівня річний план закупівель на веб-сторінці Єдиного державного веб-порталу відкритих даних згідно постанови КМУ від 21.10.2015 №835? Якщо необхідно, то з якого часу діє такий обов’язок? За відсутності власного офіційного веб-сайту (наявна лише сторінка у фейсбуці) річний план закупівель оприлюднюється на сторінці у фейсбуці? Дякую.

Відповідь: Доброго дня! Враховуючи велику кількість запитань надаємо відповіді окремо по кожному. 1. В п.п. 9.5. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35 (далі Порядок № 35) міститься пряма вимога замовнику завершити закупівлю шляхом підписання договору або відміни Закупівлі протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій. Тобто, тут встановлено пряму вимогу до замовника відмінити закупівлю у разі якщо вона не буде завершена у конкретно визначений строк. В п.п. 11.1 Порядку № 35 визначено, що виключно замовник може скасувати закупівлю, але із зазначенням аргументованих підстав для цього. До таких підстав відноситься, наприклад, зникнення потреби у закупівлі; вивлення помилки в документації допорогової закупівлі, яке відобулось після завершення періоду уточнень; відсутність коштів на закупівлю, тощо. Таким чином, в цьому пункті мова йде про право замовника скасувати закупівлю на будь-якому її етапі при наявності аргументованих підстав. Зазначені рішення, як правило у вигляді скан-копії протоколу тендерного комітету або уповноваженої особи, оприлюднюються під час здійснення процедури скасування/відмінни закупівлі в електронній системі закупівель для обгрунтування наявності відповідних підстав. Спосіб і місце для підвантаження такого документа Ви можете уточнити в службі підтримки електронного майданчика, послугами якого користуєтесь. 2. Відповідно до п.п. 15.2 Порядку № 35 строк зберігання документів, відомостей, інформації на електронних носіях повинен бути не меншим за строк, встановлений законодавством для відповідних документів на папері. Детальніше зі строками зберігання документації Ви можете ознайомитись на стор. 18-24 журналу “Радник у сфері державних закупівель” № 6 (69) за червень 2017 року. 3. Так, Законом це не заборонено. При цьому звертаємо увагу, що згідно ст. 10 Закону відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). 4. Необхідно, якщо Ваша установа відноситься до розпорядників інформації у розумінні ЗУ “Про доступ до публічної інформації”. Так, відповідно до ст. 10-1 ЗУ “Про доступ до публічної інформації” розпорядники інформації зобов’язані надавати публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднювати і регулярно оновлювати її на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на своїх офіційних веб-сайтах. В 2015 році Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 21.10.2015 № 835, якою було завтерджено Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних (далі - Положення). Згідно п. 26 Положення строк оприлюденння річного плану після затвердження/внесення змін до нього на офіційному веб-сайті становить 30 календарних днів. Відповідно до п. 23 Положення все що оприлюднюється на офіційному веб-сайті протягом 1 робочого дня підлягає оприлюдненню на Єдиному державному порталі відкритих даних. Детальніше з цим питанням Ви можете ознайомитись на стор. 11-13 журналу “Радник у сфері державних закупівель” № 12 (63) за грудень 2016 року. Слід зазначити, що сторінка у соціальній мережі не є офіційним веб-сайтом, тому якщо у Вас не має власного веб-сайту, Ви можете публікувати річний план на офіційному веб-порталі вищестоящої організації.Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ульяна Ф.
09.06.2017 13:20

Доброго дня. У нас виникла необхідність здійснення закупівлі енергосервісу. Але стикаємось із такою проблемою: технічної можливості опублікувати дану закупівлю на майданчику e-tender немає (крок підвищення показника ефективності енергосервісного договору та інше). Чи є вихід із даної ситуації?

Відповідь: Доброго дня. Зателефонуйте будь-ласка до редакції та залиште контактний номер телефону.

Лариса
09.06.2017 11:47

Доброго дня. Наш заклад, який фінансується з державного бюджету, має стати переможцем міжнародного гранту. Загальна сума гранту на придбання автомобілів становить 1 млн. Євро. Чи треба проводити міжнародні відкриті торги? Чи правомірно буде віднести отримані кошти до послуг міжнародних фінансових організацій, що дасть можливість не проводити торги? Дякуємо.

Відповідь: Доброго дня! В Законі України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначено, що його дія застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг при перевищенні вартісних меж, встановлених ч. 1 ст. 2 Закону (вартість закупівлі (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1 мільйон 500 тисяч гривень. При цьому, джерело походження коштів значення не має. Враховуючи, що очікувана сума гранту на закупівлю авто перевищує межі встановлені в ч.4 ст. 10 Закону, Вам необхідно буде провести процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою (міжнародні торги). Спроба уникнути процедури відкритих торгів шляхом віднесення коштів на послуги міжнародних фінансових оргаізацій буде означати порушення Закону про публічні закупівлі. Також звертаємо увагу, що відповідно до статті 9 Закону зазначено, що якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж порядок, визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України. Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Закупівля товарів, робіт і послуг на умовах їх співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, зазначених в абзаці першому цієї частини, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими відповідними організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний ля Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Тетяна
09.06.2017 11:42

Доброго дня! У 2016 році нами була проведена закупівля на реконструкцію будівлі та укладений договір з підрядником (10% за рахунок місцевого бюджету і 90 % за держ.кошти). Терміном виконання було: "Даний Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2016 року, але в будь-якому випадку до виконання Сторонами своїх зобов’язань". Із загальної суми у 2016 році було використано тільки 2%. На сьогодні виникла необхідність в продовженні вищевказаних робіт. Чи маємо ми право зробити додаткову угоду, якщо: 1. Змінюється термін до 2017 року; 2. Необхідно внести зміни в "Порядок розрахунків", а саме додати передплату, т.я. у Договорі цоьго передбачено не було. Дякуємо

Відповідь: Доброго дня! З Вашого питання незрозуміло, за яким законом було укладено договір в 2016 році. Якщо договір укладався за результатами процедури закупівлі, проведеної у відповідності до ЗУ “Про публічні закупівлі”. По першому запитанню. Ви можете продовжити строк дії договору на підставі п. 4 ч. 4 ст 36 Закону, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. По другому запитанню. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених у ч. 4 ст. 36 Закону. В ст. 638 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. В розуміннні ЦК України порядок оплати відноситься до істотних умов договору. Виходячи з наведеного, Ви не маєте підстав для внесення змін до договору в частині зміни порядку розрахунків, оскілька така підстава для внесення змін відсутня у ч.4 ст. 36 Закону. Якщо договір укладався згідно ЗУ “Про здійснення державних закупівель” .По першому і другому запитаннях. З цього приводу рекомендуємо ознайомитись з позицією МЕРТУ (лист від 27.10.2016 N 3302-06/34307-06), яка з відповідними коментарями редакції журналу була опублікована на стор. 36-41 журналу “Радник в сфері державних закупівель” №12 (63) за грудень 2016 року. Вона полягає в тому, що зміна істотних умов договорів про закупівлю, укладених за результатами процедур закупівель, проведених відповідно до Закону України “Про здійснення державних закупівель”, який втратив чинність, може здійснюватись відповідно до умов, що були визначені у таких договорах відповідно до статті 40 указаного Закону, керуючись Цивільним та Господарським кодексами України. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Всього записів: 3161
Сторiнки: назад  13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22  вперед