>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

10.10.2018cal

10.10.2018

Лист МЕРТУ № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018


Щодо застосування нецінових критеріїв оцінки

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

Судова практика - закупівля за додатково виділені кошти


Справа про притягнення до адміністративної відповідальності

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

Завантажуємо та вивчаємо


Наказ № 196, порядкок застосування та самі ризик індекатори

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
09.10.2018cal

09.10.2018

Зустрічайте ювілейний випуск журналу "Радник в сфері державних закупівель" № 10 (85) за жовтень 2018 р.,


для користувачів програми радник-інфо http://radnuk.com.ua/radnuk-info/ електронний журнал доступний для завантаження.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України


Тетяна
30.05.2018 11:38

Замовник проводить процедуру закупівлі капітального ремонту, відкриті торги (вартість менше 5150 тис.євро). Після аукціону замовником перевірено кошторис на підтвердження остаточної пропозиції та відрегульовано ціну в бік зменшення. Чи має право Замовник укласти договір на меншу суму в результаті перерахування кошторисів ніж остаточна пропозиція учасника-переможця оскільки згідно ч.4 ст.36 Закону «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Як діяти Замовнику у даній ситуації для недопущення порушень у сфері публічних закупівель ?

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ч.1 ст.36 Закону “України “Про публічні закупівлі” умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. При цьому слід врахувати, що згідно ч.1 ст.37 цього Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону. Згідног ч.2 ст.215 ЦК України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Отже, у разі укладення договору з ціною, що відрізняється від ціни аукціону даний договір є нікчемний та таким, що не породжує прав та обов’язків сторін. В проекті змін до Закону України “Про публічні закупівлі” поданому Президентом України, передбачається можливість зменшення вартості аукціону після проведення аукціону на етапі до укладення договору. Слід також відмітити, що при проведенні допорогової закупівлі в системі Прозоро сторонам і сьогодні надається право зменшувати вартість пропозиції до укладення договору. З урахуванням чинного законодавства, рекомендуємо Вам укласти договір на суму аукціону і після цього укласти додаткову угоду на зменшення вартості договору відповідно до п.5 ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі. Додаткову інформацію можна отримати на сторінках 11-23 журналу “Радник в сфері державних закупівель № 10(73) жовтень 2017. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Тетяна
29.05.2018 19:40

Згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Інформація отримується замовником з «Зведених відомостей про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу» (далі – Реєстр). Учасником подано пропозицію на участь у відкритих торгах, Учасника наявний в цьому Реєстрі. Про те в Реєстрі зазначена інформація, що рішення органу Комітету оскаржене у судовому порядку. Зазначено, що залишено апеляційну скаргу Комітету/територіального відділення без задоволення, а постанову суду про оскарження рішення АМКУ залишено без змін (тобто суд рішення АМКУ скасував) . Блок «Перегляд та перевірка органом Комітету рішень у справах про порушення законодавства про захист економічної конкуренції» АМКУ в Реєстрі не заповнений. Чи має право Замовник не відмовляти такому учаснику в участі у процедурі закупівлі чи до отримання результатів перегляду та перевірки органом Комітету рішень у справах про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (тобто до моменту виключення учасника з Реєстру) Замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до статті 30: наявні підстави, зазначені у статті 17.

Відповідь: Доброго дня. Для надання відповіді на поставлене запитання слід врахувате наступне. По перше, реєстр АМКУ не є офіційним реєстром, а є скоріше інформацією в якій наявна інформація про осіб, які притягалися до відповідальності за спотворення торгів. По друге, у випадку прийняття рішення судовим органом про скасування рішення органу АМКУ, інформація у відомостях залишається. При цьому, зважаючи на наявність набувшого чинності рішення суду, потреб для проведення перегляду та перевірки рішень АМКУ не має і, відповідно, дана інформація не повинна заповнюватись у зведених відомостях (реєстрі). З наведеної інформації вбачається відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника. Додаткову інформацію можна отримати на сторінках 28-34 журналу “Радник в сфері державних закупівель № 10(61) жовтень 2016. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ганна
29.05.2018 15:01

При підвищені ціни на товар на 10%(згідно умов договору) отримана ціна вища за середньостатистичну по регіону. Чи можна підвищити ціну на товар на 10%, яка буде вищою за середньостатистичну по регіону?

Відповідь: Доброго дня! Надання відповіді на поставлене питання необхідно розглядати в розрізі конкретної ситуації. При цьому слід звернути увагу, що відповідно до п.2 ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі сторони договору можуть змінити ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Зазначаємо, що Законом не передбачено, що ціна не може бути більшою ніж коливання ціни на ринку, проте зміна ціни не може бути більшою ніж на 10%. Разом з тим необхідно пам’ятати, що у випадку підняття ціни контролюючі органи можуть поставити перед Вами питання, щодо обґрунтування такого підняття особливо якщо воно є вищим за середньостатистичне по регіону. Слід пам’ятати, що в середньостатистичних показниках може бути не враховано умови та місце поставки, умови оплати, обсяги поставки та інші притаманні кожній закупівлі індивідуальні показники. Додаткову інформацію можна отримати на стор. 35-37 журналу “Радник в сфері державних закупівель № 10(61) жовтень 2016. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Олійник О.С.
29.05.2018 14:21

Доброго дня!. Потрібна Ваша допомога, щодо тлумачення п.9.ч.1 ст. 10 Закону України "Про публічні звкувлі", а саме: звіт про виконання договору оприлюднюється тільки по першій події- закінчення строку дії договору, чи можливо розглядати надання звіту по другій події, після закінчення строку дії договору, тобто виконання договору. В нашому випадку договір виконано не в повному обсязі у 2017 році. На теперішній час відкрито судове провадження. Дякую.

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ч.7 ст.180 ГК України строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов’язання сторін, що виникли на основі цього договору. Аналогічне визначення містить ст.631 ЦК України строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору. Таким чином, навіть якщо строк обумовлений в договорі закінчився, строни повинні виконувати взяті зобов’язавння до їх повного виконання. Згідно ч.1. ст.10 Закону про публічні закупівлі звіт про виконання договору підлягає оприлюдненню протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. При цьому Законом не передбачено в якому випадку повинно бути здійснено оприлюднення - з настанням якої події чи її черговості. Так само Закон не містить обумовленість оприлюднення першою подією. Отже замовник може оприлюднити звіт про укладений договір на свій розсуд після настання однієї із подій: закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. При цьому закінчення строку дії договору і виконання договору у Вас фактично відбудеться в один день по настанню якого необхідно оприлюднити відповідну інформацію протягом трьох днів. Детальніше з судовою практикою щодо даного питання Ви можете ознайомитися в журналі № 12 (75) за грудень 2017 року на стор. 14 – 23. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Віталій
29.05.2018 10:49

Добрий день! Замовник - бюджетна установа. Згідно Статуту має печатку. Відповідальною особою за здійснення закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" призначено уповноважену особу. Необхідно (обов'язково) чи ні ставити печатку на протоколах уповноваженої особи?

Відповідь: Доброго дня. Бюджетна установа здійснює свою діяльність згідно положення в той час як підприємство - згідно статуту. Законодавством не передбачено ставити печатку на протоколи підписані уповноваженою особою. Разом з тим внутрішніми документами замовника може бути встановлено вимогу щодо обов’язкової наявності печатки на протоколах підписаних уповноваженою особою. Додаткову інформацію можна отримати на сторінках 14-21 журналу “Радник в сфері державних закупівель № 7(70) липень 2017. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Татьяна
29.05.2018 09:35

Доброго дня! Допоможіть будь-ласка в наступному питанні: Бориспільською міською радою було виділено кошти виконавчому комітету, як головному розпоряднику бюджетних коштів (Замовник), на придбання цифрової мамографічної системи. За результатами проведеної процедури було укладено договір з чітко визначеним місцем поставки, встановлення та введення в експлуатацію товару. Але на сьогодні виникла проблема з оформленням ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за вказаною адресою в договорі. Підкажіть чи має право Замовник внести зміни в договір в частині, що стосується місця поставки, встановлення та введення в експлуатацію товару на підставі прийнятого рішення міської ради (визначення нової адреси), в особі якої раніше було виділено кошти на придбання цифрової мамографічної системи. Дякую.

Відповідь: Доброго дня. Всі умови договору, після його погодження (зокрема і підписання) є істотними умовами договору. Отже після підписання договору всі його умови, до останньої крапки є істотними. Відповідно до ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених ч.4 і ч.5 ст. 36 цього Закону. Серед підстав внесення змін до договору відсутні підстави для внесення змін щодо місця поставки, встановлення та введення в експлуатацію товару. Тому рекомендуємо виділяти в умовах договору істотні і неістотні умови. У тому випадку якщо умовами договору було визначено неістотними умовами договору місця поставки, встановлення та введення в експлуатацію товару сторони договору можуть внести до неістотних умов договору в будь-який час.Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ніна
24.05.2018 12:05

Замовник проводить процедуру закупівлі капітального ремонту, відкриті торги. На розгляді Учасник в пропозиції якого встановлено наступне: Згідно з вимогами тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає Календарний графік виконання робіт згідно рекомендацій Мінрегіонбуду, затверджених наказом № 2 від 13.01.2009 р. (надалі – Рекомендації Мінрегіонбуду). Учасником подано календарний графік в якому деякі пункти були об’єднані (розділи і підрозділи повністю відповідають обсягам виконання робіт згідно технічного завдання), а також відсутня колонка 2 «Виконавці робіт». Пунктом 1.4 Рекомендацій Мінрегіонбуду визначено, що «Перелік, форма додатків до договору та процедура їх складання, передбачені Рекомендаціями, є примірними і визначаються, виходячи з конкретних умов договору та за домовленістю сторін». Чи потрібно відхилити пропозицію Учасника в даному випадку?

Відповідь: Доброго дня. Якщо замовником не було встановлено чіткої вимоги щодо подання календарного плану робіт згідно таблиці 1 наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13 січня 2009 року N 2 “Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві”, то недотримання форми таблиці не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. У тому випадку, якщо замовником буде встановленно вимогу про надання календарного плану виконання робіт згідно таблиці 1 цього наказу, то учасники повинні надати календарний план згідно форми цієї таблиці. У випадку відступу від цієї форми замовник буде зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Тарасенко Олена
23.05.2018 15:21

Добрий день! Підкажіть, будь ласка, чи підпадає під дію Закону України "Про публічні закупівлі" придбання товарів та послуг за трьохстороннім договором, за яким замовником товарів та послуг виступає субєкт господарювання приватної форми власності а платником - державна установа?

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” під дію цього закону підпадають юридичні особи, які здійснюють закупівлю і є замовниками в розумінні цього Закону. Відповідно до п. 9 ч.1. ст.12 Закону про публічні закупівлі замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. До замовників також належать юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування належить частка у статутному капіталі суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб’єкта господарювання;наявність спеціальних або ексклюзивних прав. Отже, якщо підприємство є замовником в розумінні Закону, то всі закупівлі, незалежно від походження коштів, повинні здійснюватися з дотриманням вимог Закону. Додаткову інформацію Ви можете отримати на сторінках 26-34 журналу “Радник в сфері державних закупівель № 9(72) вересень 2017. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Татьяна
23.05.2018 11:28

Модернізація обладнання — удосконалення конструкції, яке забезпечує підвищення продуктивності об’єкта, що модернізується, сприяє розширенню його технологічних можливостей до рівня сучасних технічних і технологічних вимог, досягненню економії ресурсів, поліпшенню умов праці. Полягає у порівняно незначних змінах конструкції робочих механізмів, машин, установок та іншого обладнання, а також у відносно незначній зміні матеріалів і методів обробки. В розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" - це товар и послуга? Код класифікатору привоїти товару чи послуги? Будь-ласка, допоможіть з обгрунтуванням позиції. Дуже вдячна.

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Отже якщо поставляється товар з певними послугами і вартість цих послуг є меншою вартості товара, то визначаємо дану закупівлю як товар. А у випадку, якщо вартість послуг є більшою від вартості товара, то визначаємо дану закупівлю як закупівлю послуг. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Тетяна
23.05.2018 11:06

Замоник вимагає надання в складі пропозиції документів, що містять в собі персональні дані працівників Учасника. Чи потрібно встановлювати в тендерній документації вимогу про надання згоди на обробку персональних даних працівників, персональні дані яких надаються у відкритий доступ іншим особам через електронну систему публічних закупівель.

Відповідь: Доброго дня. Закон про публічні закупівлі не регулює даного питання але ми рекомендуємо під час здійснення закупівель прописувати в умовах тендерної документації наступне: факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою, у тому числі фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абз. 4 ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. В усіх інших випадках, факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

КП МУЖКГ Чорноморськ
22.05.2018 13:28

Під час навчання на курсах 09.02.2018, при розгляді питання щодо укладення Договору на початку року в обсязі 20% від закупівлі минулого року (на період до проведення тендерної закупівлі) я зрозуміла що неохідно укладати нову угоду - оскільки план закупівлі затверджується окремо на кожен рік. Ми уклали нову угоду (на 20% від минулорічної), а не дод.угоду. Додаткову угоду укласти не могли, тому що угода припинила свою дію 31.12.2017. Чи вірно я вчинила? На які нормативні акти можна зіслатись при розмові з юристом? Дякую за відповідь.

Відповідь: Доброго дня. Під час проведення навчань ми зазначаємо, про те, що продовжити дію договору на підставі ч.5 ст.36 Закону про публічні закупівлі можливо лише в тому випрадку якщо даний договір є діючим. Отже, якщо договір діяв до 3112.2017, то останньою датою продовження цього договору є 31.12.2017 р. Закон не надає можливості укласти новий договір, а лише надає право його продовжити. Отже у випадку не продовження дії договору до 31.12.2017 Ви не мали право укласти новий договір без проведення процедур закупівель передбачених Законом про публічні закупівлі. У випадку якщо вартість предмета закупівель є меншою за межі встановлені в ч.1. ст.2 Закону про публічні закупівлі, а саме, вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) є меншою 200 тисяч гривень, а робіт меншою 1,5 мільйона гривень (для замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) є меншою) 1 мільйон гривень, а робіт меншою 5 мільйонів гривень), то замовник укладає договір на закупівлю за яким не розповсюджуються вимоги Закону України “Про публічні закупівлі”. Додаткову інформацію Ви можете отримати на сторінках 42-43 журналу “Радник в сфері державних закупівель № 7(70) вересень 2017 та сторінках 20-22 журналу “Радник в сфері державних закупівель № 12(63) грудень 2016. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Сергій
22.05.2018 10:49

Доброго дня! Допоможіть будь-ласка в такому питанні: після заключення договору 02.05.2018р. та оприлюднення в електронній системі Учасник в специфікації допустив формальну помилку, а саме в колонці загальна ціна з ПДВ вказано загальну ціну без ПДВ, загальна сума договору під час подання тендерних пропозицій та заключення договору залишається незмінною. Чи можна відповідно до додаткової угоди викласти специфікацію у новій редакції, щодо виправлення формальних помилок, якщо можливо внести зміни, то на який пункт Закону спиратися? Дякую!

Відповідь: Доброго дня. Закон України “Про публічні закупівлі” не визначає формальних помилок на етапі укладення договору. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону про публічні закупівлі поняття “формальні помилки” відноситься лише щодо тендерної пропозиції. В той же час, якщо в договорі вірно відображено ціну, яка склалася за результатами аукціону, а в колонці помилково відображено іншу інформацію, сторони договору мають право на укладення додаткової угоди до договору якою усунути дану невідповідність. Закон не містить норм про усунення таких помилок. Даний порядок повинен бути прописаний умовами проекту договору про закупівлю. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Інна
22.05.2018 08:29

Доброго дня! В установі призначена уповноважена особа з публічних закупівель, яка в даний час проводить дві закупівлі за процедурою відкритих торгів, одна з яких знаходиться на етапі кваліфікація переможця, а друга на етапі подання пропозицій. Виникли такі обставини, що дана особа буде відсутня на невизначений період часу. Чи може Замовник призначити другу уповноважену особу з публічних закупівель згідно діючого законодавства та чи матиме вона право завершити дані процедури закупівель?

Відповідь: Доброго дня. На період відсутності уповноваженої особи керівник установи має право призначити іншу уповноважену особу для завершення процедури закупівлі. Додаткову інформацію можна отримати на сторінках 8-15 журналу “Радник в сфері державних закупівель № 11(74) листопад 2017. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Аліна
21.05.2018 15:36

Доброго дня! Підскажіть будьласка: чи потрібно подавати звіти про укладені договори по послугам які включаються до кошторисної вартості робіт?

Відповідь: Доброго дня. Згідно ч.1 ст.2 Закону про публічні закупівлі у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Оприлюднення звіту про укладені договори не залежить від того чи включалися дані послуги до кошторисної вартості робіт. Зокрема відповідно до ПКТ зазвичай включаються наступні види робіт та послуг: розробка проектно-кошторисної документації, самі будівельні роботи, авторський нагляд, технічний нагляд. Отже у нас передбачено 4 позиції робіт і послуг. Якщо здійснюється закупівля будівельних робіт і очікувана вартість кожної позиції буде становити менше 1,5 млн. грн, але дорівнювати або бути більшою 50 тис. грн, то замовник повинен включити всі (4) позиції до додатку до річного плану закупівель та відповідно оприлюднити 4 звіти про укладені договори. Інформацію про оприлюднення звіту про укладені договори можна знайти на сторінках журналу «Радник в сфері публічних закупівель»: стор. 8-13 №8(59) серпень 2016, стор. 15-18 №11(62) листопад 2016, стор. 37-40 №8(71) серпень 2017, стор. 14-23 №12(75) грудень 2017. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Ніна
21.05.2018 14:51

Замовник бюджетна організація провела переговорну процедуру закупівлі на товарів за 3-ма лотами , у зв’язку із двічі відміненою процедурою відкритих торгів по причині недостатня кількість Учасників. За результатами переговорної процедури закупівлі укладений єдиний договір за всіма 3-ма лотами, оскільки визначено переможцем одного Учасника. В договорі зазначені суми за кожним лотом окремо, що відповідає пропозиції Учасника. Проектом договору та тендерною документацією не зазначалась норма про укладення єдиного договору про закупівлю за всіма лотами, але і не зазначалась виключна можливість укладення договору про закупівлю за кожним лотом окремо. Чи є це порушенням п.5 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»?

Відповідь: Доброго дня! Слід зазначити, що в Законі про публічні закупівлі цього питання не врегульовано. Разом з тим погоджуємося з позицією МЕРТУ відображеній в листі №3304-06/26774-06 від 02.08.2017. Відповідно до цього листа договір про закупівлю укладається за результатом процедури закупівлі із переможцем за кожним лотом окремо. У разі якщо переможцем за всіма лотами є один і той самий суб’єкт, замовник може укласти один договір про закупівлю за умови, що така можливість була передбачена тендерною документацією та проектом договору. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З додатковою інформацією можливо знайомитися на сторінках журналу «Радник в сфері державних закупівель» стор. 43-45№9 (72) вересень 2017 р. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Всього записів: 3696
Сторiнки: назад  12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21  вперед