>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

15.11.2017

Позиції органу оскарження - Антимонопольного комітету України.

https://youtu.be/He7Nc8WYxSU Практика оскарження, щодо вимог тендерної документації, а саме щодо встановлення досвіду роботи працівників учасника.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Державний Бюджет на 2018 рік прийнято у першому читанні

Документ передбачає суттєве збільшення фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

П'ятий всеукраїнський Forum Zakupki, Львів

9 листопада, готель Таурус

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель» на 2017 рік.

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Тетяна
25.07.2017 14:41

Відповідно до ст.26 Закону України « Про публічні закупівлі» учасник – переможець надав на вимогу замовника забезпечення виконання договору. Договір який був укладений між учасником та замовником передбачає поставку товару частинами в залежності від фінансування замовника. Розмір забезпечення виконання договору становить 4,5% від вартості договору. Як правильно скористуватись забезпеченням якщо учасник на момент не виконання зобов’язань здійснив частково поставку товару.

Відповідь: Доброго дня! В частині 1 статті 26 Закону про публічні закупівлі зазначено, що Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Отже умови повернення або неповернення забезпечення виконання договору повинні бути прописані у договорі про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників в липні-серпні проводяться в Києві (щотижня), а також в Одесі (17-18 серпня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Олена
25.07.2017 10:27

Доброго дня! Прошу допомогти у вирішенні наступного питання. За результатами процедури закупівлі наша компанія визнана переможцем, ми уклали договір на виконання робіт. Тепер від Замовника надійшов лист, у якому зазначається, що ми маємо надати інформацію про нашу фірму,у тому числі і щодо фінансового стану: відомості щодо оборотних активів та їх вартості, відомості щодо довгострокових зобов'язань і т.д. Чи правомірна така вимога, яким нормативним актом вона регламентується, адже зараз у складі тендерної документації не подаються документи фінансового характеру?

Відповідь: Доброго дня! Згідно частини 1 статті 36 Закону про публічні закупівлі договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. У разі якщо між Вами і замовником укладено договір про закупівлю таким чином дані відносини регулюються Цивільним кодексом України та Господарського кодексу України. Можливо у Вашому укладеному договорі про закупівлю було передбачено надання певних документів? В частині 2 статті 36 Закону встановлено, що учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Також звертаємо увагу, що процедура закупівлі завершуєтеся укладанням договору та публікацією звіту. В Законі про публічні закупівлі відсутня вимога щодо надання будь-яких документів після укладання договору. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Анюта Ф.
24.07.2017 12:48

На початку 2017 року установою проведено відкриті торги на закупівлю ліків та укладено договір до кінця року. З 01.07.2017 р. набула чинності постанова КМУ від 16.03.2017 р. №180 «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», якою затверджено в новій редакції Національний перелік основних лікарських засобів. Чи має право установа після набуття чинності цієї постанови закуповувати ліки, якщо вони відсутні в специфікації до діючого договору? ліки є в спеціфікації до договору, а з 1вересня будуть відсутні у національному переліку?

Відповідь: Доброго дня! 1 липня 2017 року набула чинності постанова КМУ від 16 березня 2017 р. № 180 «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», якою у новій редакції було затверджено Національний перелік основних лікарських засобів.Дія зазначеної постанови стосується державних закупівель лікарських засобів, що здійснюються на всіх рівнях закладами та установами охорони здоров'я, Державною службою України з надзвичайних ситуацій, іншими центральними органами виконавчої влади, які здійснюють закупівлі за бюджетні кошти. Постанова не поширюються на випадки, у яких не здійснюється витрачання бюджетних коштів: на сферу роздрібної реалізації лікарських засобів через аптеки, коли купівля препаратів здійснюється за кошти громадян. Таким чином, лікарі не обмежені Національним переліком при виписуванні рецептів своїм пацієнтам. Виключення становить відпуск лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування, що здійснюється безоплатно та на пільгових умовах у відповідності до постанови КМУ від 17 серпня 1998 р. № 1303 (розповсюджується виключно на лікарські засоби, включені до Національного переліку). Щоб надати можливість замовникам завершити всі тендерні процедури, Уряд України ухвалив 4 липня 2017 р. постанову КМУ «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 року № 333», якою передбачається наступне: 1. Перенесення на 1 вересня 2017 р. дати, з якої заклади і установи охорони здоров'я, що фінансуються з державного і місцевих бюджетів, повинні розпочати здійснювати державні закупівлі зареєстрованих в Україні лікарських засобів, включених до Національного переліку. 2. Відстрочка до 1 січня 2018 р. введення в дію положення стосовно зобов'язання замовників першочергово задовольняти в повному обсязі потребу в зареєстрованих лікарських засобах, включених до Національного переліку. 3. Процедури закупівлі лікарських засобів, зареєстрованих в Україні та внесених до Державного реєстру лікарських засобів, що розпочаті замовниками до 1 вересня 2017 р., завершуються відповідно до порядку та вимог, що діяли до цієї дати. Тобто в цей період зможуть закуповуватися будь-які зареєстровані в Україні препарати. Після вступу в силу всіх вимог Постанови, починаючи з 1 січня 2018 р., 100% пацієнтів, які проходять лікування в стаціонарних умовах, повинні будуть отримувати необхідні їм лікарські засоби, що включені до Національного переліку. Контроль за дотриманням такої вимоги буде покладено на керівників закладів і установ охорони здоров’я.Отже до 1 вересня 2017 р. заклади і установи охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються за бюджетні кошти та надають екстрену та первинну допомогу, можуть оголосити тендери на закупівлю будь-яких лікарських засобів, зареєстрованих в Україні.До 1 вересня 2017 р. зазначені заклади, установи та їхні структурні підрозділи можуть оголосити тендери на закупівлю будь-яких зареєстрованих в Україні лікарських засобів та завершити закупівлю відповідно до порядку та вимог, що діяли до цієї дати. Після 1 вересня 2017 р. оголошення тендерів та закупівля ліків будуть обмежені Національним переліком.З 1 січня 2018 р. у випадку, коли буде забезпечено 100% потреби в лікарських засобах з Національного переліку, можна буде проводити закупівлі інших зареєстрованих в Україні лікарських засобів. При цьому пріоритетом будуть лікарські засоби, включені до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я. Звертаємо Вашу увагу на те, що саме зараз діють неймовірні знижки на передплату Журналу «Радник в сфері державних закупівель» на ІІ півріччя: 1092 грн за 6 журналів замість 1272 грн. Передплатний індекс журналу: 89613. Більше детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном: (044) 451-85-71.

Тетяна
24.07.2017 10:51

Відповідно до роз’яснення Мінкеономрозвитку від 12.05.2016 року №3302-06/13747-07 Замовники, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання здійснюють закупівлю товарів, робіт та послуг, визначених у частинах третій та четвертій ст.2 Закону без застосування вимог Закону та підзаконних нормативно-правових актів, розроблених на його виконання, не вносять такі закупівлі до річного плану та додатку до нього, та не оприлюднюють про укладені щодо таких закупівель договори в системі електронних закупівель . Чи правильно ми розуміємо, що сума вартості договорів на які розповсюджується ч.4 ст.2 Закону не включаються до річного плану закупівель (додатку) тобто до будь-яких документів які створюються при виконанні Закону України «Про публічні закупівлі»?

Відповідь: Доброго дня! В листі МЕРТУ від 12.05.2016 (Детальніше Журнал № 7 (58) за липень 2016 року на стор. 43) зазначено, що частиною третьою статті 2 Закону встановлено перелік випадків, на які дія Закону не поширюється. Згідно з частиною четвертою статті 2 Закону дія цього Закону для замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання, додатково не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є товари, роботи, послуги визначені у частині четвертій статті 2 Закону. Замовники, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання здійснюють закупівлю предметів закупівлі товарів, робіт та послуг, визначених у частинах третій та четвертій статті 2 Закону без застосування вимог Закону та підзаконних нормативно-правових актів, розроблених на його виконання, не вносять такі закупівлі до річного плану та додатку до нього, та не оприлюднюють звіт про укладені щодо таких закупівель договори в системі електронних закупівель. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників в липні-серпні проводяться в Києві (щотижня), а також в Одесі (17-18 серпня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Тетяна
21.07.2017 18:03

Доброго вечора. Просимо надати ро'яснення щодо визначення Замовником процедури закупівлі (відкриті торги або допорогова закупівля). У нас є приклад закупівлі (оголошення №1194037 на SmartTender) с бюджетом 87 800,00грн без ПДВ, яка була проведена за процедурою відкритих торгів.

Відповідь: Добрий день! Замовник визначає процедуру закупівлі самостійно, з урахуванням вартісних меж, встановлених в ч. 1 ст.2 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). Якщо очікувана річна вартість предмета закупівлі є меншою ніж вартісні межі, встановлені ч.1 ст. 2 Закону, замовник може провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель, або уклавши прямий договір. Якщо очікувана річна вартість предмета закупівлі перевищує зазначені вартісні межі, замовник здійснює закупівлю за однією з процедур, визначених Законом. Основною процедурою відповідно до Закону є відкриті торги. Радник в сфері закупівель звертає Вашу увагу на те, що саме зараз діють неймовірні знижки на передплату нашого журналу на ІІ півріччя: 1092 грн за 6 журналів замість 1272 грн. Передплатний індекс журналу: 89613. Більш детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном: (044) 451-85-71.

Тетяна
20.07.2017 16:01

Доброго дня! Наше комунальне підприємство ( Житлово експлуатаційний сервіс), відповідно до річного плану закупівель, на початку року уклало договір зі спеціалізованою організацією на технічне обслуговування ліфтів у будинках, які знаходяться у нас на обслуговуванні, шляхом застосування процедури відкритих торгів. В травні місяці було укладено додаткову угоду на зменшення обсягів у зв’язку з тим, що деякі будинки перейшли на обслуговування в інше підприємство. Відповідно всі ліфти цих будинків виключені з дислокації договору на технічне обслуговування ліфтів. Повідомлення про внесення змін до договору оприлюднене в системі ProZorro. Поточна сума договору перевищує 200 тис. грн. На сьогоднішній день, мешканці одного з тих будинків, які були виключені з договору на технічне обслуговування ліфтів, прийняли рішення укласти угоду з нашим підприємством про надання послуг з управління багатоквартирним будинком строком на два місяці. Чи можемо ми укласти прямий договір зі спеціалізованою організацією на технічне обслуговування ліфтів для цього будинку, так як сума даної закупівлі не перевищує 200 тис. грн.? Дякую!

Відповідь: Добрий день! Замовник приймає рішення щодо застосування процедури закупівлі виходячи з вартісних меж, встановлених в ч. 1 ст.2 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). Якщо очікувана річна вартість предмета закупівлі перевищує зазначені вартісні межі замовник здійснює закупівлю за однією з процедур, визначених Законом. Якщо очікувана річна вартість предмета закупівлі є меншою ніж вартісні межі, встановлені ч.1 ст. 2 Закону замовник може провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель, або уклавши прямий договір. В той же час, звертаємо увагу на лист МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016. (Детальніше з ним можна ознайомитись у випуску журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42). Зазначимо, що в Законі це питання не врегульовано, а роз'яснення МЕРТУ носять рекомендаційний характер. Проте, в будь-якому випадку замовник самостійно приймає рішення щодо застосування процедури закупівлі. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Наталія
20.07.2017 15:34

Добрий день!Звертаємось до вас з таких питань: 1) ми комунальне підприємство з 100% статутною часткою держави але основна мета нашої діяльності відповідно до Статуту є отримання прибудку, ми не є розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів, чи є ми Замовниками в розумінні закону? 2)Як закупити матеріали для виконання робіт , які не можливо було передбачити заздалегіть (прийняли участь в допороговій закупівлі на капітальний ремонт світлофорного обєкту, маємо обмежений термін для виконання цих робіт)якщо вартість таких матеріалів перевищує 200000 грн.?

Відповідь: Добрий день! По першому питанню. З наданої Вами інформації неможливо визначити чи є Ваше підприємство замовником у розумінні Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) чи ні, а також чи відноситься воно до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. В той же час, звертаємо Вашу увагу, що юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об'єднання самостійно визначають відповідно свою приналежність до замовників у розумінні абзацу першого пункту 9 частини 1 статті 1 Закону без огляду на те, чи є вони розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів чи ні. При цьому, Мінекономорозвитку у листі № 3302-06_12875-06 від 29.04.2016 надав роз'яснення з цього приводу, а також тестові питання, які мають допомогти юридичним особам визначитись зі своєю належністю до замовників. З текстом роз'яснення Ви можете ознайомитись у випуску журналу № 6 (57) за червень 2016 року на стор. 42-45. По другому питанню. Якщо Ваше підприємство відноситься до замовників у розумінні абзацу першого пункту 9 частини 1 статті 1 Закону Вам необхідно спочатку визначити предмет закупівлі товарів (матеріалів). Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, який затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 предмет закупівлі товарів замовник визначає згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару. Закупівлю предмета закупівлі можливо здійснювати після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону. Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону, Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; а також до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Таким чином, якщо очікувана річна вартість закупівлі матеріалу за показником четвертої цифри основного словника дорівнює або перевищує 200 тис. грн, замовник має внести відповідні зміни до річного плану закупівель та провести закупівлю за процедурою відкритих торгів. В свою чергу, замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, в такому випадку повинен внести зміни до додатку до річного плану закупівель та провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель, або уклавши прямий договір. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників в липні-серпні проводяться в Києві (щотижня), а також в Одесі (17-18 серпня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Олена
19.07.2017 16:38

Ми державне комерційне підприємство, купуємо все за власні кошти. На цей рік у нас було заплановано закупівлю ремонту 1 буксиру "Р-1" з очікуваною вартістю 6млн грн. Пройшов тендер договір уклали на 4 700 тис грн. Раптово з іншим нашим буксиром "Р-2" трапилась поломка, у цьому ж році. Орієнтовно вартість ремонту складатиме 500 тис. грн. Чи можна такий ремонт буксиру "Р-2" закуповувати без процедури, адже його вартість не становить 5млн, якщо розцінювати його як окрему закупівлю, чи потрібно все рахувати по коду, з урахуванням проведеної процедури по буксиру "Р-1 на суму 4 700 тис. грн.(4 700 тис + 500 тис = 5 200 тис грн).

Відповідь: Добрий день! В своєму запитанні Ви не уточнили чи відноситесь до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. При цьому, зазначаємо. Виходячи з положень п. 17 та п. 22 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), ремонт буксиру - це послуги. Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, який затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 предмет закупівлі послуг замовник визначає згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону, Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; а також до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. При цьому, ремонт буксиру "Р-2" у розумінні роз'яснення МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 вважатиметься новим предметом закупівлі. Так, зокрема, у цьому роз'ясненні МЕРТУ зазначено, що перерозподіл коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель (3) вважатиметься новим предметом договору (Детальніше з цими питаннями можна ознайомитись у випуску журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42). Але здійснення закупівлі можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону. Таким чином, враховуючи, що очікувана вартість закупівлі послуг з ремонту буксиру "Р-2" становить 500 тис. грн замовник повинен здійснювати закупівлю такої послуги, після внесення відповідних змін до річного плану закупівель, через процедуру відкритих торгів, а замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, після внесення змін до додатку до річного плану закупівель, або із застосуванням електронної системи закупівель, або уклавши прямий договір. Звертаємо Вашу увагу, що в Законі це питання не врегульовано, а роз`ясненя МЕРТУ носять рекомендаційний характер. Радник в сфері закупівель звертає Вашу увагу на те, що саме зараз діють неймовірні знижки на передплату нашого журналу на ІІ півріччя: 1092 грн за 6 журналів замість 1272 грн. Передплатний індекс журналу: 89613. Більше детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном: (044) 451-85-71.

Діна
19.07.2017 08:19

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, відповідно до п.17, ч.2, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про залучення субпідрядника у разі закупівлі робіт. Чи поширюється ця вимога для надання послуг?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до п.17 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у разі закупівлі робіт, тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Розміщення в тендерній документації вимоги щодо зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядника (ів) при закупівлі послуг Законом не передбачено.Також звертаємо увагу, що згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплатужурналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Тетяна
18.07.2017 16:43

Добрий день! Замовник закуповує послуги з водовідведення та акумуляції стічних вод за декількома договорами на загальну суму більше 5 млн. грн.. Чи потрібно проводити процедуру закупівлі відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо сума закупівлі по договорам, які підпадають під абз. 5 част.4 ст. 2 Закону, перевищує 1 млн. грн. (порогову планку), а сума закупівлі по договорам, які підпадають під Закон, не перевищує один мільйон.

Відповідь: Добрий день! Відповідно до ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; а також до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. При цьому, в ч. 4 ст. 2 Закону визначено перелік предметів закупівлі, при закупівлі яких дія Закону не поширюється на замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання.В зв’язку з цим, якщо замовник, який провадить діяльність в окремих сферах господарювання здійснює закупівлю предмета, який потрапляє в перелік, визначений в ч. 4 ст. 2 Закону, дія Закону в цьому випадку на такого замовника не розповсюджується. Якщо замовник є замовником в розумінні Закону і предмет закупівлі не входить в перелік, визначений ч.3 та ч.4 ст. 2 Закону, такий замовник при виборі процедури закупівлі керується вартісними межами, встановленими в ч. 1 ст. 2 Закону. ? Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, який затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 предмет закупівлі послуг замовник визначає згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Таким чином, якщо загальна вартість предмета закупівлі послуг, визначеного відповідно до показника четвертої цифри основного словника, який планується закупити за рік дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень для замовників, чи дорівнює або перевищує 1 млн грн для замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, на таких замовників розповсюджується дія Закону. Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників в липні-серпні проводяться в Києві (щотижня), а також в Одесі (17-18 серпня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Руслана
18.07.2017 16:06

Добрий день. Підкажіть, будь-ласка, відповідь на наступне питання: у нас в організації є відповідальна особа за проведення допорогових закупівель та тендерний комітет. Хто має затверджувати додаток до річного плану та який механізм затвердження?

Відповідь: Добрий день! Ні в ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), ні в Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35 не передбачено право чи обов’язок відповідальної особи за проведення допорогових закупівель затверджувати додаток до річного плану. В той же час, відповідно до ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону тендерний комітет або уповноважена особа (особи) планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель. Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи) (ч. 1 ст. 10 Закону). Таким чином, додаток до річного плану затверджує тендерний комітет або уповноважена особа. Згідно ч. 4 ст. 11 Закону рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Радник в сфері закупівель звертає Вашу увагу на те, що саме зараз діють неймовірні знижки на передплату нашого журналу на ІІ півріччя: 1092 грн за 6 журналів замість 1272 грн. Передплатний індекс журналу: 89613. Більше детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном: (044) 451-85-71.

Ірина
18.07.2017 12:07

Доброго дня! Надайте, будь ласка, роз’яснення стосовно такого питання. Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, ПОВИНЕН НАДАТИ ЗАМОВНИКУ ДОКУМЕНТИ, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті». Виникло запитання: в який спосіб переможець торгів повинен надати даний пакет документів замовнику, а саме: шляхом завантаження сканованих копій даних документів в електронній системі або надати оригінали документів замовнику в паперовому вигляді за адресою замовника? Дякую!

Відповідь: Добрий день! Відповідно до ч.1 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Надання замовнику інформації, документів учасником або переможцем торгів в паперовому вигляді Законом не передбачено. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Ольга
12.07.2017 13:57

Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, як поступити у наступній ситуації: торги було оголошено з ПДВ на суму 396 тисяч. Система визначила переможцем ФОПа (який не є платником ПДВ) із запропонованою ним сумою 383 790 грн. Ми підписуємо договір на цю суму (щоб не дискримінувати учасника). Коли ми до цієї суми додаємо суму ПДВ, вона перевищує план закупівель (адже ПДВ лягає на витрати підприємства), а це вже виходить як перевитрати державних коштів. Як бути в цій ситуації, зменшувати суму договору додатковою угодою, чи є інший шлях вирішення даної ситуації?

Відповідь: Добрий день! По-перше. Ви діяли вірно, розглянувши тендерні пропозиції учасників за однаковим підходом, незважаючи на те, чи є вони платниками ПДВ чи ні. По-друге. Відповідно до ч.4 ст. 36 ЗУ “України про публічні закупівлі” умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. У Вашому випадку, тендерна пропозиція Переможця складає 383 790 грн., відповідно і договір на закупівлю Ви укладаєте на цю ж суму і нічого до неї потім не додаєте. При цьому, раз Переможець не є платником ПДВ, сума договору також вказується без ПДВ. Детальніше з цим питанням, а також з тим як формується в такому випадку звіт про результати процедури можна ознайомитись у випуску журналу №10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 15-18, у випуску журналу №12 (63) за грудень 2016 року на стор. 45 та №5 (68) за травень 2017 року на стор. 38-39. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. В липні навчання для замовників буде проходити у Львові (20-21 липня), Одесі (17-18 серпня) та у Києві (у липні кожен четвер-пятниця). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Енга Сергіївна
10.07.2017 11:53

Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, відповідь, як правильно обрати процедуру закупівель у наступній ситуації: Згідно робочого проекту, вартість будівельних робіт складає більше трьох мільйонів грн. Водночас, роботи за проектом, розподілені на 4 черги. На даний час, у цьому році планується виконати роботи лише за першою чергою.Вартість першої черги робіт складає триста тисяч грн. Можливо, будуть кошти і на другу чергу. Ми обрали процедуру закупівель "відкриті торги" на закупівлю робіт за першою чергою, керуючись тим, що вартість всього проекту перевищує вартісний поріг, визначений у ч.1 аб.2 ст 2 Закону. Чи правильні наші дії? Дякую.

Відповідь: Добрий день! По-перше, провівши процедуру відкритих торгів на першу чергу будівництва, Ви не порушили вимоги Закону України “Про публічні закупівлі”. Але йдучи таким шляхом, Ви будете змушені проводити відкриті процедури на кожну чергу. Тобто кожну чергу у Вас може виконувати інший генпідрядник, що може викликати проблеми із сумісністю робіт, які виконуються в рамках різних черг будівництва, а також між різними генпідрядниками (якщо роботи будуть вестись одночасно по кількох чергах). Для уникнення таких проблем можна використовувати інший алгоритм дій. Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, який затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Згідно роз’яснення МЕРТУ від 25.11.2016 № 3302-01/38216-06 при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва, тобто на загальну вартість робіт відповідно до затвердженого кошторису.Детальніше у випуску журналу № 1 (64) за січень 2017 року на стор. 35-37. Якщо проектом передбачено тривалість робіт на строк, що перевищує 1 рік, можна діяти наступним чином. В оголошенні про закупівлі і тендерній документації замовник вказуєтакий строк виконання робіт, який відповідає терміну виконання всього об’єкта будівництва, вказаного в проекті будівництва. За результатами процедури закупівлі, відповідні строки також зазначаються в договорі про закупівлю (договорі підряду). Відповідно до Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов’язань та проведення платежів, затверджених наказом Державної казначейської служби України від 29.04.2013 року № 68(із змінами і доповненнями) об'єкт будівництва, строк виконання робіт по якому перевищує 1 рік, вважається перехідним. За результатами процедури закупівлі, укладається договір підряду на весь термін виконання робіт. В договорі підряду зазначається, що розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах та за наявності відповідного бюджетного фінансування. Радник в сфері закупівель звертає Вашу увагу на те, що саме зараз діють неймовірні знижки на передплату нашого журналу на ІІ півріччя: 1092 грн за 6 журналів замість 1272 грн. Передплатний індекс журналу: 89613. Більше детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном: (044) 451-85-71.

Наталія 10.07
10.07.2017 11:39

Доброго дня! Просимо Вашої консультації з 2- ох запитань: 1) Ми – бюджетна установа. Провели відкриті торги на закупівлю послуг з поточного ремонту благоустрою території. На торги було подано пропозиції від 2-х учасників, які запропонували динамічну договірну ціну (при цьому у нашій тендерній документації , а також у проекті договору не було конкретизації вимоги щодо виду договірної ціни). Чи можемо ми укласти договір по динамічній договірній ціні? Просимо поради, як описати у договорі правильно регулювання питання договірної ціни. 2) Чи можемо ми в процесі виконання договірних зобов’язань по даному тендеру замінити якийсь відрізок роботи (наприклад не робити сходів, бо в процесі роботи відпала у них потреба, а за ці кошти зробити щось інше н-д: зробити поточний ремонт кабінету на тій же ж території. Як оформити таку зміну?Дякуємо.

Відповідь: Добрий день! По 1 запитанню. Особливості складання та узгодження договірних цін визначені пунктом 6.3 на¬ціонального стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі — ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 договірна ціна може встановлюватися за твердим (тверда договірна ціна) чи приблизним (динамічна договірна ціна) кошторисом. Динамічна договірна ціна встановлюється відкритою і може уточнюватись протягом всього строку будівництва і використовується при складному і тривалому будівництві. Вибір яку договірну ціну обирати: динамічну чи тверду, здійснює замовник. Але, звертаємо Вашу увагу, що положення ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 в частині застосування динамічної ціни, які передбачають можливість її уточнення протягом усього періоду будівництва, суперечать положенням частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Враховуючи, що Закон України «Про публічні закупівлі» є спеціальним Законом, який регулює питання публічних закупівель, необхідно керуватись його положеннями. Таким чином, динамічну договірну ціну, на разі, практично не можливо застосовувати в договорі підряду. Крім того, поточний ремонт не передбачає тривалі строки виконання. По 2 запитанню. Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.З Вашого питання випливає, що Ви хочете внести зміни до предмету договору. При цьому, згідно ст. 180 Господарського кодексу України предмет договору є істотною умовою договору. Відповідно до частини 4 статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених в ч. 4 ст. 36 Закону. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Всього записів: 3161
Сторiнки: назад  10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19  вперед