>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

15.11.2017

Позиції органу оскарження - Антимонопольного комітету України.

https://youtu.be/He7Nc8WYxSU Практика оскарження, щодо вимог тендерної документації, а саме щодо встановлення досвіду роботи працівників учасника.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Державний Бюджет на 2018 рік прийнято у першому читанні

Документ передбачає суттєве збільшення фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

П'ятий всеукраїнський Forum Zakupki, Львів

9 листопада, готель Таурус

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель» на 2017 рік.

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Натали Ф.
27.07.2017 16:19

Подскажите пожалуйста, нужно ли при закупке бензина брать мониторинг цен с торгово-промышленной палаты? Спасибо.

Відповідь: Добрий день! Для визначення очікуваної вартості закупівлі товарів і послуг, в т.ч. бензину, замовник проводить моніторинг ринкових цін на предмет закупівлі з метою недопущення необгрунтованого завишення очікуваної вартості закупівлі та порушення принципу максимальної економії та ефективності. При цьому, замовник може визначити обгрунтовану очікувану вартість, шляхом звернення до учасників ринку з метою отримання від них комерційних пропозицій (бажано не менше 3), або отримавши документ, виданий відповідним органом, організацією, установою, які мають повноваження здійснювати моніторинг цін на товари чи послуги. До таких організацій відносяться, наприклад, Торгово-промислова палата України, ДП “Держзовнішінформ”, ДП “Укрпромзовнішекспертиза”. Замовник також користуватись іншим способом, який дозволить йому обгрунтувати очікувану вартість закупівлі.Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Людмила
27.07.2017 15:25

Доброго дня! При закупівлі вугілля камяного було двічі відмінено торги у звязку з відсутністю учасників. Згідно з Законом ми маємо право провести переговорну процедуру. Виникло питання: якщо предмет закупівлі був "вугілля камяне марки АКО (25-100)(або еквівалент)", то чи можемо ми при переговорній процедурі визначити предметом закупівлі вугілля марки ДГ (що буде еквівалентом АКО та матиме ідентичні технічні параметри?) І друге питання. За час проведення торгів ціни значно зросли. Чи можливо тепер зменшити кількість предмету закупівлі (вугілля) при проведенні переговорної процедури? Дякую!

Відповідь: Добрий день! Переговорна процедура застосовується замовником як виняток у випадках, визначених у ч. 2 ст. 35 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). Зокрема, згідно з п. 4 ч.2 ст. 35 Закону, переговорна процедура застосовується якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому передмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Звідси випливає, що при зміні предмету закупівлі замовник оголошує відкриті торги за новим предметом закупівлі, і якщо вони двічі не відбудуться та при дотриманні інших умов, визначених в п. 4 ч.2 ст. 35 Закону, можливо буде провести переговорну процедуру. В той же час, застереження щодо неможливості або заборона застосувати переговорну процедуру при зміни кількості предмету закупівлі, в результаті якої залишиться незмінною вартість закупівлі, в п. 4 ч.2 ст. 35 Закону відсутні. При цьому, звертаємо увагу, що згідно із ч. 3 ст. 11 Закону вибір процедури закупівлі здійснює тендерний комітет або уповноважена особа (особи) Детальніше з цим питанням можна ознайомитись в Журналі № 8 (59) за серпень 2016 року на стор. 47, в Журналі № 3 (66) за березень 2017 року на стор. 24-25 та 36-37, а також у Журналі № 6 (69) за червень 2017 року на стор. 30-38. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників в липні-серпні проводяться в Києві (щотижня), а також в Одесі (17-18 серпня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Діна
27.07.2017 14:29

Доброго дня, поясніть будь ласка розбіжність між Вашим оновленням в Тендерній документації від 25.05.2017р. п. 7. Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг) з Вашою відповіддю на офіційному сайті, питання - відповідь додається: Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, відповідно до п.17, ч.2, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про залучення субпідрядника у разі закупівлі робіт. Чи поширюється ця вимога для надання послуг? Відповідь: Добрий день! Відповідно до п.17 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у разі закупівлі робіт, тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Розміщення в тендерній документації вимоги щодо зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядника (ів) при закупівлі послуг Законом не передбачено.Також звертаємо увагу, що згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

Відповідь: Добрий день! В п.17 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) зазначено, що тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у разі закупівлі робіт. З чого можна зробити висновок, що в тендерній документації інформація про субпідрядників вимагається тільки при закупівлі робіт. Таким чином, розміщення в тендерній документації вимоги щодо зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядника (ів) при закупівлі послуг Законом не передбачено.Але згідно зі ст. 19 Закону передбачено, що узвіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначаютьсяу разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю.Таким чином, можна зробити висновок, що вимога від учасників щодо подання інформації про субпідрядників при закупівлі встановлюється і для робіт і для послуг, про що також зазначено у листі МЕРТУ від 07.02.2017. (Детальніше про це у випуску Журналу № 3 (66) за березень 2017 на стор. 38-41). В зв'язку з цим, редакція журналу “Радник в сфері державних закупівель” приносить вибачення за неповну відповідь на Ваше запитання від 19.07.17. Звертаємо Вашу увагу на те, що саме зараз діють неймовірні знижки на передплату Журналу «Радник в сфері державних закупівель» на ІІ півріччя: 1092 грн за 6 журналів замість 1272 грн. Передплатний індекс журналу: 89613. Більше детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном: (044) 451-85-71.

Євгенія
27.07.2017 14:02

Добрий день, підскажіть будь ласка, як правильно провести процедуру закупівлі. Ми провели тендер по закупівлі ектричної енерігії на суму 350000 грн., але у звязку з дефіцитом бюджетного фінансування договір був укладений на 9 місяців, як правильно зробити закупівля на 3 місяці, якщо сума закупівлі нової буде менше 200000 грн, чи маємо ми право укласти прямий договір закупівлі?

Відповідь: Добрий день! В розумінні роз'яснення МЕРТУ (лист№ 3302-06/29640-06 від 14.09.2016), якщо Вам виділили додаткові кошти на закупівлю електричної енергії, це може розглядатись як новий предмет закупівлі. В такому випадку замовник приймає рішення щодо застосування процедури закупівлі виходячи з вартісних меж, встановлених в ч. 1 ст.2 Закону. Якщо очікувана річна вартість предмета закупівлі перевищує зазначені вартісні межі замовник здійснює закупівлю за однією з процедур, визначених Законом. Якщо очікувана річна вартість предмета закупівлі є меншою ніж вартісні межі, встановлені ч.1 ст. 2 Закону замовник може провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель, або уклавши прямий договір (Детальніше з ним можна ознайомитись у випуску журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42). Зазначимо, що в Законі це питання не врегульовано, а роз'яснення МЕРТУ носять рекомендаційний характер. Проте, в будь-якому випадку замовник самостійно приймає рішення щодо застосування процедури закупівлі. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Ольга
27.07.2017 13:15

Підкажіть, будь-ласка, якщо відповідно до рішення Антимонопольного комітету нас було забов'язано скасувати рішення про визначення переможцем одного з учасників процедури звичайних відкритих торгів без публікації англійською мовою (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації) ми маємо відхилити таку пропозицію і визначити переможцем іншого учасника чи відмінити торги? Строк розгляду тендерної пропозиції іншого учасника, що не має перевищувати 5 робочих днів (або 20 днів у разі аргументації ) рахується вже від дати відхилення попереднього "переможця"? А якщо відмінити, то з якої причини?

Відповідь: Відповідно до ч. 12 ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Таким чином, Ви повинні виконати рішення органу оскарження або оскаржити його. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником у судовому порядку протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону, післяскасування свого рішення про визначення переможця та відхилення його тендерної пропозиції замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.Строк розгляду тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. В данному випадку строк рахується з робочого дня наступного за днем прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції та розгляду наступної тендерної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Замовник має право відмінити торги або визнати їх такими, що не відбулись при наявності підстав, передбачених ст. 31 Закону. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників в липні-серпні проводяться в Києві (щотижня), а також в Одесі (17-18 серпня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Тетяна
27.07.2017 10:43

Част.7 Ст.28 Закону України « Про публічні закупівлі» передбачено що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Підкажіть будь-ласка, який строк передбачений для перевірки замовником документів наданих переможцем протягом 5 кал. днів на підтвердження підстав, визначених ст. 17 ЗУ? Чи може замовник відхилити пропозицію переможця в період укладання договору враховуючи част.3 ст.32 Закону?

Відповідь: Добрий день в ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) не передбачено конкретний термін для перевірки замовником документів наданих переможцем протягом 5 кал. днів на підтвердження підстав, визначених ст. 17 Закону. В той же час, встановлено граничний термін протягом якого необхідно укласти договір про закупівлю. Так, відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Відповідно до кінця цього строку, Ви можете або укласти договір з переможцем, або відхилити його тендерну пропозицію, якщо наявні підстави, передбачені ч. 1 ст. 30 Закону. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Ольга
26.07.2017 12:50

Доброго дня! Допоможіть розібратися у питанні: замовник в підтвердження ст.16 про наявності працівників відповідної кваліфікації просить надати наступні документи: -звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів за звітний період: 2016 рік та звітні періоди 2017 року (з квитанцією про отримання від територіального органу фіскальної служби); -податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період (Ф №1ДФ) (з квитанцією про отримання від територіального органу фіскальної служби) Чи є законним дані вимоги Замовника?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, визначених ст. 16 Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). При цьому, замовник самостійно визначає перелік документів, які подаватимуть учасники для підтвердження інформації учасника про відповідність їх кваліфікаційним критеріям. Аналіз наведених Вами вимог замовника дає можливість встановити, що зазначені вимоги є дискримінаційними зважаючи на те, що встановлений перелік документів : - звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів за звітний період: 2016 рік та звітні періоди 2017 року (з квитанцією про отримання від територіального органу фіскальної служби); - податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період (Ф №1ДФ) (з квитанцією про отримання від територіального органу фіскальної служби) ніяким чином не є підтвердженням інформації про відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Антимонопольним комітетом України вже розглядалось скаргу на подібні вимоги та було зобов’язано замовника внести зміни до тендерної документації у зв'язку з їх дискримінаційністю. Якщо Ви вважаєте, що зазначені вимоги тендерної документації є дискримінаційними для Вас, то відповідно до ч.1 ст. 23 Закону Ви має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. У випадку якщо замовником не було задоволено Ваші вимоги, то відповідно до ч.2 ст. 18 Закону Ви маєте право звернутись до органу оскарження зі скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій. Такі скарги можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Якщо учасник не скористався своїм правом на звернення чи оскарження, або за результатами його звернення або скарги замовником не внесено відповідні зміни до тендерної документації, але хоче прийняти участь у торгах, він готує та подає тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників в серпні проводяться в Києві (щотижня), а також в Одесі (17-18 серпня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Олена
26.07.2017 10:21

Чи потрібно при формируванні і оприлюдненні Звіту про укладені договори який перевищує 50тис. грн. прикріплювати скан копію самого договору? Чи потрібно складати та оприлюднювати протокол засідання тендерного комітету до Звіту про укладені договори який перевищує 50тис. грн.? У нас винекли сумніви оскільки абз.3 ч.1 ст.2 Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі» вимагає оприлюднення саме звіту, а авторизований майданчик пропонує прікріплення і підписаного контракту.

Відповідь: Добрий день! Відповідно до п. 4.1.1. наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 № 35 замовник разом із звітом про укладені договори оприлюднює також скан-копію договору про закупівлю. При цьому, оприлюднення скан-копії протоколу засідання тендерного комітету щодо затвердження звіту про укладені договори та скан-копії договору ЗУ “Про публічні закупівлі” не вимагається. Детальніше з даним питанням Ви можете ознайомитися в Журналі 8 (71) за серпень 2017 року на стор. 37-40. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Діна
26.07.2017 10:12

Доброго дня, допоможіть розібратися в такому питанні: по класифікатору ДК 021:2015 код 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи, предмет закупівлі - Послуги зі знімання шару ґрунту. При укладанні договору це має бути договір підряду чи договір про надання послуг?

Відповідь: Доброго дня! При розгляді даного питання слід виходити з того, що відповідно до ч.1 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Законом про публічні закупівлі не передбачено договорів підряду або договорів про надання послуг. Згідно п.5 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі за результатами процедури закупівлі укладається договір про закупівлю. Крім того слід звернути увагу на те, що Законом про публічні закупівлі вся продукція поділяється на товари, роботи та послуги. При цьому під послугами розуміється будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Під роботами розуміється проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Аналіз ч.2 ст. 837 Цивільного кодексу України дозволяє зробити висновок, що предмет договорів підряду є більш широким ніж предмет договорів закупівлі робіт так як договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові. Договір підряду в розумінні Цивільного кодексу України не є тотожним договору про закупівлю робіт згідно Закону про публічні закупівлі. Виходячи з Вашого запитання слід зазначити, що якщо послуги зі знімання грунту не є частиною проекту на будівництво об’єкту, то в данному випадку необхідно провести закупівлю послуг і укласти договір закупівлі послуг. Якщо знімання грунту є складовою проектної документації на закупівлю робіт і закупівля даних робіт проводитиметься в рамках процедури закупівлі робіт з будівництва об'єкта, то за результатами процедури укладається договір на закупівлю робіт. Відповідно до розділу ІІІ Порядку визначення предету закупівлі, затердженого наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454 предмет закупівлі робіт визначається замовником згідно з п. 22 частини першої ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі” за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої-п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Звертаємо Вашу увагу на те, що саме зараз діють неймовірні знижки на передплату Журналу «Радник в сфері державних закупівель» на ІІ півріччя: 1092 грн за 6 журналів замість 1272 грн. Передплатний індекс журналу: 89613. Більше детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном: (044) 451-85-71.

Ольга
26.07.2017 10:08

Доброго дня! Які саме документи, яких організацій, повинен надати постачальник (переможець відкритих торгів) продуктів харчування для скористання пунктом 2 частини 4 статті 36 - зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку? Цей документ теж необхідно оприлюднювати при оприлюдненні повідомлення про внесення змін до договору? Щиро дякуємо за відповідь!

Відповідь: Добрий день! Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім передбачених в цій частині випадків. Зокрема, у випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (п.2 ч.4 ст. 36 Закону). Таким чином, по-перше, ця норма стосується тільки товару. По-друге, зміна ціни в розрахунку на одиницю товару не повинна вплавати на загальну вартість договору про закупівлю. Тобто, при збільшенні ціни одиниці товару замовник зменшує закупівлю кількості товару таким чином, щоб загальна вартість договору про закупівлю не збільшилась. По-третьє, для внесення відповідних змін необхідно підтвердити факт коливання ціни на товар. Підтвердженням факту коливання ціни на товар може бути документ, виданий відповідним органом, організацією, установою, які мають повноваження здійснювати моніторинг цін на товари, визначати зміни ціни товару на ринку. Щодо переліку органів, установ, організацій, які уповноважені надавати інформацію про коливання ціни товару, то в роз’ясненні Мінекономрозвитку № 3302-06/34307-06 від 27.10.2016 вказано лише Державну службу статистики України, але зазначимо, що Держстатом цей перелік не обмежується. Так, Держстат здійснює моніторинг цін тільки на окремі види товарів та послуг, які входять до “споживчого кошику”. Тому за підтвердженням коливання ціни на товари можна звертатись, наприклад, до Торгово-промислової палати України, ДП “Держзовнішінформ”, ДП “Укрпромзовнішекспертиза”. Для підтвердження факту коливання ціни в документі (ах), який(і) видається компетентною організація, повинно бути зазначена діюча ринкова ціна на товар і її порівняння з ринковою ціною, на дату проведення аукціону або укладання договору про закупівлю. Це і буде підтвердженням факту коливаня ціни на товар. Необхідно зазначити, що ціна може коливатись як у бік збільшення, так і у бік зменшення. З даним питанням ви можете також ознайомитись в журналі № 12 (63) за грудень 2016 рокуна сторінках 37-38 та в журналі № 10(61) за жовтень 2016 року стор 35-37. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників в серпні проводяться в Києві (щотижня), а також в Одесі (17-18 серпня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання

Тетяна
26.07.2017 09:45

Доброго дня! Чи не буде порушенням вимога надати Учасником підтвердження ст.17 під час проведення переговорної процедури закупівлі?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Враховуючи, що при проведенні переговорної процедури тендерна документація не складається, замовник при переговорній процедурі не вимагає від учасника підтвердження відсутності підстав, визначених в ст. 17 Закону. Виключення становить ситуація, коли переговорна процедура проводиться на підставі п.4 ч.2 ст. 35 Закону (двічі відмінена процедура відкритих торгів), оскільки умовою застосування цієї підстави є те, що вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Тому при проведенні переговорної процедури на цій підставі замовник вимагає від учасника підтвердження відсутності підстав, визначених ст. 17 Закону. Також звертаємо увагу, що в листі МЕРТУ від 24.04.2017 зазначено, що переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток у разі наявності підстав, визначених у статті 35 Закону, замовник з дотриманням вимог законодавства та принципів закупівель, закріплених у статті 3 Закону, самостійно визначає перелік документів, необхідних для застосування переговорної процедури закупівлі. Детальнішу інформацію з цього питання Ви можете прочитати в Журналі № 6 (69) за червень 2017 року на стор. 30-38. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Тетяна
26.07.2017 09:40

Доброго дня! Чи порушення вимога у тендерній документації стосовно способу подання переможцем підтвердження ст.17 крім у електронному вигляді, ще й у паперовому вигляді? А саме: Спосіб документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, які викладені в Додатку Х до тендерної документації - в електронному вигляді шляхом завантаженням файлів у форматі “PDF” або “JPEG” та у паперовому вигляді особисто або кур’єрською поштою за адресою хххх

Відповідь: Добрий день! Відповідно до ч.1 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Право замовника вимагати від учасника, зокрема учасника, якого визнано переможцем торгів, подавати інформацію в паперовому вигляді Законом не передбачено. Детальнішу інформацію по даному питанню та з рішенням колегії АМКУ Ви можете прочитати в Журналі № 12 (63) за грудень 2016 на стор. 32. Звертаємо Вашу увагу на те, що саме зараз діють неймовірні знижки на передплату Журналу «Радник в сфері державних закупівель» на ІІ півріччя: 1092 грн за 6 журналів замість 1272 грн. Передплатний індекс журналу: 89613. Більше детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном: (044) 451-85-71.

Ольга
26.07.2017 09:33

Доброго дня! На участь у відкритих торгах пропозиції подали 2 учасники. Обидва учасники були відхилені, відповідно до п.4 ч.І ст..30 Закону, по причині невідповідності умовам тендерної документації. Чи потрібно чекати 10 днів після відхилення останнього учасника, поки триває період прийому оскаржень щодо кваліфікації учасника і поки сформується звіт, ніж оголосити нові відкриті торги за цим предметом закупівлі? Вже двічі були зіграні невдало торги за цим предметом закупівлі, майбутня закупівля буде третьою. Наша організація має нагайну потребу в цій закупівлі і дуже шкода втрачати дорогоцінний час.

Відповідь: Добрий день! Згідно з частиною 1 статті 31 Закону, замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із цим Законом. Коли замовник відхиляє тендерні пропозиції всіх учасників, то система блокується та не дає змоги відмінити тендер одразу ж після відхилення всіх учасників. Тендер буде автоматично переведено в статус «Торги відмінено» після того, як завершиться період оскарження рішення замовника (10 календарних днів). Рекомендуємо розміщувати повідомлення про відміну процедури закупівлі з останнім відхиленням тендерної пропозиції учасника, оскільки автоматична відміна системою буде лише через 10 календарних днів. Також звертаємо увагу, що згідно частини 2 статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Отже якщо у Вашому випадку відбулося відхилення усіх учасників і не було опубліковано повідомлення про намір укласти договір, технічної можливості та можливості за Законом в учасника не має щоб оскаржити Ваше рішення по відміні процедури закупівлі. Таким чином рекомендуємо з останнім відхиленням в протоколі також дописати підставу відміни процедури закупівлі і розмістити такий протокол в систему і таким чином після розміщення такого протоколу Ви можете оголошувати нову процедуру закупівлі. Також обов’язково рекомендуємо Вам перед проведення процедури відобразити нову процедуру в річному плані. Детальнішу інформацію по даному питання Ви можете прочитати в Журналі № 1 (64) за січень 2017 на стор. 11 -12. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників в липні-серпні проводяться в Києві (щотижня), а також в Одесі (17-18 серпня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Тетяна
26.07.2017 08:55

Відповідно до част.1 Ст.30 Закону України « Про публічні закупівлі» передбачено підстави для відхилення замовником тендерних пропозицій. Чи визначений законодавством строк для відхилення пропозицій по кожній з підстав?

Відповідь: Добрий день! В ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) не встановлено строк для відхилення тендерних пропозицій по кожній з підстав, визначених в ч.1 ст. 30 Закону. В той же час Законом встановлено термін для розгляду замовником тендерних пропозицій. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону у випадку проведення процедури відкритих торгів замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону (відкриті торги з публікацією огололошення англійською мовою), замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Відповідно до ч.1 ст. 10 Закону замовник оприлюднює інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення. Детальнішу інформацію щодо розгляду тендерних пропозицій Ви можете прочитати в Журналі № 5 (68) за травень 2017 на стор. 8 – 15. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Тетяна
25.07.2017 14:41

Відповідно до част.1 ст.25 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Таким чином учасник завантажує документи відповідно до тендерної документації. Чи правильно ми розуміємо, що учасник не зобов’язанний накладати ЕЦП якщо дана умова не передбачена тендерною документацією?

Відповідь: Добрий день! Згідно ч. 3 ст. 12 Закону України “Про публічні закуіпвлі” (далі - Закон про публічні закупівлі) під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" (далі - Закон про електронні документа). Згідно статті 5 Закону про електронні документи електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Згідно статті 6 Закону про електронні документи для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відповідно, згідно умов Закону про публічні закупівлі, учасник зобов’язанний накладати ЕЦП на тендерну пропозицію. В той же час, у випадку, коли замовник, в порушення вимог Закону про публічні закупівлі, не передбачив в тендерній документації вимогу щодо накладання учасником ЕЦП на його тендерну пропозицію і учасник не наклав ЕЦП, у замовника не буде підстав для відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Детальніше з питанням використання ЕЦП при поданні тендерної пропозиції можна ознайомитись у журналі №3 (66) за березень 2017 року на стор. 26. Звертаємо Вашу увагу на те, що саме зараз діють неймовірні знижки на передплату Журналу «Радник в сфері державних закупівель» на ІІ півріччя: 1092 грн за 6 журналів замість 1272 грн. Передплатний індекс журналу: 89613. Більше детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном: (044) 451-85-71.

Всього записів: 3161
Сторiнки: назад  9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18  вперед