>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

18.07.2018cal

18.07.2018

Уряд вніс зміни до Порядку подання фінансової звітності.


Документ приведено у відповідність до Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
18.07.2018cal

#Поради_від_Радника


Чи можна тендерному комітетові засідати у вихідні дні (датувати протоколи вихідними)?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
17.07.2018cal

17.07.2018

Жертви змови на торгах: як поводитися?


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
16.07.2018cal

16.07.2018

Увага!


З 17 липня наберуть чинності зміни до Порядку нормативної оцінки земель населених пунктів

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
16.07.2018cal

З 26 липня у ProZorro не буде можливості працювати зі старими версіями браузерів


 У користувачів зі старими версіями Інтернет-браузерів з 26 липня 2018 року буде відсутній доступ до Системи ProZorro у зв'язку з підвищенням рівня захисту.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України


Яна
29.03.2018 14:40

Доброго дня! Підскажіть будь ласка як може вчинити Тендерний комітет, щоб секретар тендерного комінете не друкував Протоколи на закупівлі які відбуваються прямими Договорами?Дякую.

Відповідь: Доброго дня! Для надання повної відповіді інформації не достатньо. Відповідно до ст. 11 Закону про публічні закупівлі на тендерний комітет покладаються питання проведення закупівель у відповідності з цим Законом. Зважаючи на те, що допорогові закупівлі (в тому числі і закупівля за прямим договором) Законом не регулюється, замовником може бути передано повноважень про проведення допорогових закупівель іншим особам (не тендерному комітету). Відповідно в Положенні про тендерний комітет Вашої організації повинно бути відображено, що тендерний комітет здійснює виключно надпорогові закупівлі. Законодавством не передбачено, що при проведенні допорогових закупівель іншими особами (не тендерним комітетом) повинен складатись протокол. Разом з тим навіть у випадку проведення допорогових закупівель тендерним комітетом може бути в Положенні про тендерний комітет відображено, що рішення про проведення закупівлі за прямим договором приймається не тендерним комітетом, а відповідно до ст. 10 Закону про публічні закупівлі секретар та голова комітету несуть відповідальність лише за повноту та достовірність оприлюдненої інформації (звіт про укладені договори). З додатковою інформацією по питанню визначення предмета закупівлі можна ознайомитися на сторінках 8-15 журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 11 (74) листопад 2017 р.З додатковою інформацією та 37-40 №8 (71) серпень 2017 р.Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Віолетта
29.03.2018 10:42

Добрий день! Підкажіть, будь-ласка, з наступного питання. Замовником проведено відкриті торги. При розгляді остаточної пропозиції учасника-переможця, яка надана після проведеного аукціону, замовником з'ясовано, що вартість предмету закупівлі згідно прикріпленої остаточної пропозиції менша на декілька копійок від вартості після аукціону. Чи правильно ми розуміємо, що це арифметична помилка учасника (учасник переможець після аукціону не може надати пропозицію з точністю до копійки) чи потрібно відхиляти учасника.

Відповідь: Доброго дня! В даній ситуації необхідно виходити зі ст.37 Закону про закупівлю відповідно до якої договір є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог ч. 4 ст. 36 цього Закону (умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури). Отже Ви повинні укласти договір про закупівлю відповідно до результатів аукціону, а затим укласти додаткову угоду (п.5 ст.36 Закону) на зменшення вартості та привести її до необхідної величини. Виключні підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені ст. 30 Закону про публічні закупівлі та розширенню не підлягають. По документам, які подаються після аукціону (крім по ст 17 Закону) замовник не має прав на відхилення тендерної пропозиції оскільки вона подається до закінчення строку подання тендерних пропозицій і всі документи, що подаються після кінцевого строку їх подання не є тендерною пропозицією.Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Наталія
29.03.2018 09:50

Ми бюджетна установа, провели тендер на 2018 р.( не по лотах) на закупівлю яловичини-кількість 3000 кг, сума 253 тис. та курятини-кількість 1635 кг,сума 98 тис. На даний час виявляється, що кількість курятини буде недостатня, а яловичини- надлишкова. Чи можемо в рамках одного договору збільшити кількість курятини за рахунок зменшення яловичини?Чи потрібно скласти додаткову угоду на зменшення суми договору ( по яловичині) і на вивільнені кошти укласти прямий договір( якщо сума разом 98 тис.плюс вивільнені кошти 101 тис.буде менше 200 тис.)чи треба проводити новий тендер?

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ч.4 ст. 180 Господарського кодексу України умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Підстави для внесення змін до договору про закупівлю визначені виключно підставами передбаченими ч.4 та ч.5 ст. 36 Закону про публічні закупівлі. Серед визначених підстав відсутні підстави для коригування номенклатури та її кількості в межах укладеного договору. Отже у випадку необхідності Ви можете розірвати договір про закупівлю або зменшити його вартість і провести відповідну закупівлю залежно від вартості предмета закупівлі (до 200 тис. грн - допорогову, від 200 - відкриті торги). З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 37-40 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №8 (71) серпень 2017 р.Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Тетяна
28.03.2018 10:53

Добрий день. Прохання надати роз'яснення з приводу того, чи можливо за одним предметом закупівлі, проводити (у розрізі філій, що розмущені у різних областях країни) закупівлі за процедурою - відкриті торги та переговорна процедура.

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до Закону про публічні замовником є юридична особа. Структурні підрозділи та одиниці юридичної особи не є замовниками в розумінні Закону. В цьому випадку визначення порядку закупівлі (допорогові чи надпорогові) здійснюється замовником виходячи з меж закупівлі визначених ч.1 ст. 2 Закону. У тому випадку, якщо загальна вартість передмета закупівлі перевищує допорогові межі замовник проводить закупівлі в розірізі процедур визначених ст. 12 Закону про публічні закупівлі. При цьому замовник (юридична особа) має право передати повноваження по проведенню закупівель тендерним комітетам структурних одиниць. Таким чином структурними одиницями можуть проводитися відкриті торги та переговорні процедури закупівель на закупівлю певного предмета по вказівці замовника незалежно від вартості закупівлі (від 1 коп) як одночасно всіма структурними одиницями так і порізно. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Оля
27.03.2018 11:32

В додатку до річного плану закупівель передбачена закупівля з публікацією звіту про укладений договір. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі – лютий 2018 року. У зв'язку з тривалим терміном підписання Договір буде укладено у березні. Чи потрібно вносити зміни до додатку до річного плану та змінювати орієнтовний початок проведення процедури закупівлі.

Відповідь: Доброго дня! Питання проведення допорогових закупівель (в тому числі і шляхом оприлюднення звіту про укладений договір) і відображення відповідної інформації в додатку до річного законодавчо не врегульовано. У випадку проведення надпорогових закупівель статтею 4 Закон про публічні закупівлі визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану закупівель. По анології рекомендуємо Вам проводити допорогові закупівлі (в тому числі і шляхом оприлюднення звіту про укладений договір) відповідно до вимог Закону про публічні закупівлі. Отже у випадку підписання договору про закупівлю в березні 2018 р. рекомендуємо здійснити коригування в додатку до річного плану закупівель в частині орієнтовного початку проведення закупівлі - березень 2018 р. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 37-40 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №8 (71) серпень 2017 р. та стор. 34-37 журналу № 4(67) квітень 2017 р. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга
26.03.2018 15:31

Здаствуйте, скажіть будь ласка, в який термін потрібно виконати рішення замовнику (тобто внести зміни в тендерну документацію, відмінити процедуру закупівлі та інш..) Антимонопольного комітету, з моменту винесення повного рішення? або ж резолютивної частини?. І куди саме технічно розмістити на майданчику виконану вимогу Антимонопольним комітетом замовником?? Дякую

Відповідь: Доброго дня! Законом не встановлено строку для виконання рішення АМКУ по скарзі, що стосується порушень в сфері публічних закупівель. Вбачається, що законодавець вирішення цього питання поклав на плечі замовника оскільки проведення процедури направлено на задоволення його потреби і для прискорення її проведення саме він зацікавлений в найшвидшому виконанні рішення АМКУ. Розміщення в системі Прозоро відбувається в залежності від того на що направлена скарга. Якщо скарга була направлена на внесення змін до тендерної документації, то замовник вносить відповідні зміни до тендерної документації в порядку визначеному ч.2 ст.23 Закону про публічні закупівлі та розміщує нову редакцію тендерної документації та зміни до неї в розділі “Тендерна документація”, при цьому попередня редакція тендерної документації перекреслюється, та автоматично спрямовується в історію змін цього розділу. У випадку, якщо скарга стосувалася питань відхилення тендерних пропозицій та визнання переможця, то замовник вчиняє дії відповідно до рішення АМКУ та розміщує відповідне рішення (протокол) в розділі “Протокол розкриття”. Крім того про виконання рішення АМКУ повинно бути підтверджено в Прозоро в розділі “Скарги до процедури” шляхом зміни статусу на “Виконано Замовником”. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro - в березні 2018 року в Києві (щотижня), 30 березня – в Івано-Франківську. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85- 71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Катерина
26.03.2018 14:15

Добрий день! Допоможіть будь ласка правильно визначити предмет закупівлі при закупівлі: - Послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; - Послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок; - Послуги з виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації землі; - Послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Відповідь: Доброго дня! Визначення предмета закупівлі цілком лягає на замовника. Надати пораду по визначенню передмету закупівлі незнаючи деталей закупівлі в цілому дуже проблематично. Ми лише можемо порекомендувати : для розробки проектів можна використати код 79420000-4; для проведення експертизи - 71310000-4; для проведення інвентаризації - 79990000-0, по інвентаризації землі - 71340000-3. Можемо порекомендувати також здійснити аналіз подібних процедур закупівель в системі Прозоро через пошук ключового слова. А також Ви можете використати для пошуку предмета закупівлі такий ресурс - http://cep.kse.org.ua/article/cpv/index.html. З додатковою інформацією по питанню визначення предмета закупівлі можна ознайомитися на сторінках «Радник в сфері державних закупівель» № 1(64) січень 2017 стор. 44-46 та № 2 (65) лютий 2017 стор. 8-11.

Ян
26.03.2018 11:19

Добрий день! Що робити якщо зробили закупівлю, але забули внести її в Prozoro до додатку річного плану? Чи потрібно вносити "заднім числом"?

Відповідь: Доброго дня! Рекомендуємо внести дану інформацію в систему Prozoro. Разом з тим, навіть внесення даної інформації не позбавить Вас проблем оскільки дане порушення може стати підставою для визнання договору недійсним та притягнення винних осіб до адміністративної відповідальності. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro - в березні 2018 року в Києві (щотижня), 30 березня – в Івано-Франківську. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Володимир
26.03.2018 09:05

Доброго дня!ми бюджетна організація.В поточному році ми вже використали кошторисні призначення за КЕКВ 2240 на поточний ремонт будівель.В разі додаткових кошторисних призначень можливо додатково використати кошти без проведення тендера на поточний ремонт в сумі 180,0 тис.грн на обєкт на який ми вже витратили 190,тис.грн

Відповідь: Доброго дня! Дане питання знайшло своє відображення в листі МЕРТУ від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06. Згідно даного листа, зазначено, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, робо-ах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Отже, у випадку виділення Вашій органіації додаткового фінансування в розмірі 180 тис. грн на об’єкт, на який вже було використано 190 тис. грн може бути проведено допорогову закупівлю в тому числі і шляхом укладення прямого договору. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим . З додатковою інформацією по даному питанню можна ознайомитися на сторінках «Радник в сфері державних закупівель» № 10(61) жовтень 2016 стор. 38-42.

Ольга
22.03.2018 13:53

Добрий день. Чи необхідно оприлюднювати додаткову угоду до договору, що опублікований за процедурою "Звіт про укладений договір" (зменшення обсягів закупівлі)

Відповідь: Доброго дня! Законом України «Про публічні закупівлі» фактично не регулюються допорогові закупівлі. При цьому визначення допорогових закупівель здійснено в ч.1 ст. 2 цього Закону, якою передбачено, що цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. В той же час передбачено, що у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Законом про публічні закупівлі не передбачено обов’язку оприлюднювати звіт про виконання договору в допорогових закупівлях, так як обов'язок для оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю стосується лише договорів укладених за результатами процедуро закупівель передбачених ст. 12 Закону. При цьому враховуємо, що договір укладений за результатами допорогової закупівлі (в тому числі і прямого договору який дорівнює або перевищуює 50 тисяч гривень та є меншим за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі") не є договором про закупівлю в розумінні викладеному в п.5 ч.1 ст.1 Закону: договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Отже оприлюднювати звіт про виконання договору в даному випадку є Вашим правом, а не обов’язком. Зважаючи на те, що оприлюднювати звіт про виконання договору не є обов’язком, так само і оприлюднення додаткових угод до договору за результатами допорогових закупівель (в тому числі і укладеного без застосування електронної системи закупівель до яких також належать і договори по яким оприлюднено звіт про укладені договори) є Вашим правом, а не обов’язком. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro - в березні 2018 року в Києві (щотижня), 30 березня – в Івано-Франківську. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Оксана
22.03.2018 08:16

Доброго дня! Підкажіть будь ласка чи може установа підписати акт виконаних послуг в поточному році, якщо дія договору по відкритим торгам закінчилася 31 грудня 2017 року.

Відповідь: Доброго дня! Згідно з ч. 2 ст. 11 ЦК України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини. Відповідно до ч. 1 ст. 509 ЦК України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Частиною першою ст. 629 ЦК України встановлено, що договір є обов'язковим для виконання сторонами. При цьому ч. 1 ст. 631 ЦК України передбачено, що строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки. Отже, у разі якщо договір не припинив дію у встановленому законодавством порядку та зобов'язання прийняті сторонами не виконані, виконання зобов'язань має здійснюватись з дотриманням законодавства. Поряд з тим підстави для зміни договору визначені ст. 651 ЦК України, якою передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.За змістом ст. ст. 525, 526 ЦК України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного (господарського) законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.Зобов'язання припиняється його виконанням, проведеним належним чином (ст. 599 ЦК України). Належним є виконання зобов'язання, яке прийняте кредитором і в результаті якого припиняються права та обов'язки сторін зобов'язання.За загальним правилом зобов'язання припиняється на підставах, встановлених договором або законом (ст. 598 ЦК України, ст. 202 ГК України). Перелік цих підстав наведено у статтях 599- 601, 604- 609 ЦК України.Системний аналіз зазначених норм дає змогу дійти висновку, що закон не передбачає такої підстави для припинення зобов'язання, яке лишилося невиконаним, як закінчення строку дії договору. Отже закінчення строку дії договору (31.12.2017) не є підставою для непідписання актів наданих послуг в 2018 році зважаючи на те, що їх підписання входить до господарських зобов’язань по договору. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro - в березні 2018 року в Києві (щотижня), 30 березня – в Івано-Франківську. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Антоніна
21.03.2018 14:38

Доброго дня! Бюджетна організація планує проведення тендеру на будівництво школи за кошти державного бюджету та співфінансування з місцевого (3%). Кошторисна вартість об’єкта складає близько 40 млн. На даний час є призначення з державного бюджету близько 10 млн. Об’єм робіт розраховано на 2 роки та в залежності від наявності фінансування можливе продовження строку. Чи маємо ми право на даний момент запустити тендерну процедуру на повну вартість проекту, Укласти довгостроковий договір і зареєструвати його в Казначейській службі.

Відповідь: Доброго дня! Згідно з роз’ясненнями МЕРТУ від 25.11.2016 №3302-01/38216-06 при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва. Отже необхідно в річному плані відобразити процедуру закупівлі очікуваною вартістю 40 млн. грн. та провести процедуру закупівлі на зазначену суму. При цьому в тендерній документації та проекті договору на закупівлю повинно бути відображено дворічний період виконання зобов'язань. Також в договорі необхідно відобразити вартість будівництва, що склалась за результатами аукціону та зазначити про здійснення будівництва з врахуванням фінансування. Крім того необхідно укласти додатковий договір до договіру підряду на виконання робіт у поточному році. Порядок реєстрацію виниклих зобов'язань здійснюється з врахуванням Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов'язань та проведення платежів, затвердженеих наказом Державної казначейської служби України від 29.02.2013 № 68. З додатковою інформацією по Вашому питанню можна ознайомитися на сторінках «Радник в сфері державних закупівель» № 8(71) серпень 2017 стор. 28-30 та № 1 (64) січень 2017 на стор. 35-37.

Наталія
20.03.2018 16:21

У 2017 році бюджетна установа уклала договір на виконання проектних робіт на суму 160000 грн. без використання електронної системи, оприлюднили звіт про укладений договір.Роботи не були виконані. У зв’язку з цим термін дії минулорічного договору продовжили на 2018 рік, знову направили фінансування. Які дії тендерного комітету: потрібно знову публікувати план закупівель на 2018 рік, та звіт про укладений договір, чи тільки оприлюднити додаткову угоду?

Відповідь: Доброго дня! У випадку продовження дії договору укладеного за результатами допорогової закупівлі (в тому числі і укладення прямого договору без застосування конкурентного відбору з подальшим оприлюдненням звіту про укладені договори) необхідності відображення в додатку до річного плану закупівель немає, оскільки в плані відображаються процедури, а Вами вже було проведено закупівлю в 2017 році. Відповідно немає необхідності і в оприлюдненні звіту про укладені договори, оскільки Вами по даному договору вже було оприлюднено звіт в 2017 році. Щодо оприлюднення додаткової угоди, то слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює такого обов’язку, а отже оприлюднювати додаткову угоду є необов'язковим, проте за бажанням це може бути здійснено і технічні можливості електронної системи закупівель надають таку можливість. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro - в березні 2018 року в Києві (щотижня), 30 березня – в Івано-Франківську. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Наталья
20.03.2018 15:26

Добрий день!Підскажіть, будь ласка, в такому питанні:розпорядником коштів проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015:03220000-9 "Овочі, фрукти та горіхи". В звіті про результати проведення процедури закупівлі вказана КІЛЬКІСТЬ 41074370 Г , в договорі про закупівлю КІЛЬКІСТЬ 41074,37 КГ. Чи не буде це порушенням? Дякуємо.

Відповідь: Доброго дня! З практичної точки зору 41074370 г рівняються 41074,37 кг. Разом з тим необхідно звернути увагу на те, як одиницю маси було відображено в тендерній пропозиції, зважаючи на те, що відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону про публічні закупівлі умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Крім того відповідно до ч.2 ст.32 цього Закону замовник укладає договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно ч.1 ст. 37 Закону про публічні закупівлі договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог ч.4 ст.36 цього Закону. В даній ситуації можна порекомендувати в договорі прописувати як в грамах так і кілограмах, що не буде порушенням. Також слід обговорити дану ситуацію з органом казначейства, оскільки саме вони будуть здійснювати оплату і можуть пред'явити вимоги до договору про закупівлю. З додатковою інформацією по Вашому питанню можна ознайомитися на сторінках «Радник в сфері державних закупівель» № 11(62) листопад 2016 стор. 30-34.

Алла
20.03.2018 15:04

Доброго дня! Ми бюджетна установа. За результатами проведеної процедури закупівлі «відкриті торги» укладено договір підряду на виконання робіт з капітального ремонту закладу охорони здоров’я. Ціна договору визначена як «тверда». В процесі виконання робіт, зважаючи на динаміку росту цін на матеріальні ресурси, для подальшої спроможності виконання робіт, виникла необхідність у покращенні якості певних матеріалів, в межах узгодженої договірної ціни. Питання: чи маємо ми право внести відповідні зміни до договору, керуючись пунктом 3 частини четверної статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. При цьому внесення змін буде попередньо погоджено з авторським та технічним наглядом, а також з інститутом-проектувальником.

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони можуть внести зміни до договору у випадку покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми визначеної в договорі. При цьому слід звернути увагу саме на покращення якості предмета закупівлі, яке повинно бути належним чином обґрунтовано та підтверджено. Погодження з авторським та технічним наглядом, а також з інститутом-проектувальником щодо можливості внесення змін до проектно-кошторисної документації не є підтверджуючим документом, яким обґрунтовується покращення якості предмета закупівлі, а може лише свідчити про зміну в технології будівництва чи матеріалах, які будуть використанні при будівництві проте не кожна зміна є покращенням. Отже в даному випадку рекомендуємо провести відповідно експертизу за результатами якої повинно бути встановлено, що у випадку зміни матеріалів чи технології будівництва буде досягнуто покращення предмета закупівлі. З додатковою інформацією по Вашому питанню можна ознайомитися на сторінках «Радник в сфері державних закупівель» № 10 (61) жовтень 2016 на стор. 35-37 та № 12(63) грудень 2016 стор. 36-41. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro - в березні 2018 року в Києві (щотижня), 30 березня – в Івано-Франківську. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Всього записів: 3551
Сторiнки: назад  9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18  вперед