>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

21.09.2018cal

Smarttender обирай - інфо тримай…


Хто здійснюватиме моніторинг публічних закупівель?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

20.09.2018

13 вересня 2018 року на засіданні Антимонопольного комітету України прийнято рішення


про надання дозволу на концентрацію інтернет-супермаркету «Rozetka» і групи компаній «EVO».

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

Перший електронний майданчик приєднався до партнерської програми Openmarket з продажу арештованого майна


19 вересня комісія Міністерства юстиції України прийняла рішення

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України


Віолетта
04.06.2018 10:40

Добрий день! Підкажіть, будь-ласка, з наступного питання. Відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р., якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тис. грн. та менше за вартість, встановлену у абз. 2,3 част. 2 цієї статті, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладений договір. Форма звіту затверджена наказом Мінекономрозвитку №490. Прошу уточнити, якщо договором передбачено самовивіз товару Замовником зі складу Постачальника, то як правильно прописати в звіті про укладений договір п. 12. «Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг»: це адреса замовника чи склад Постачальника? Наприклад, договором передбачено: місце поставки товару: EXW- склад Постачальника, м. Запоріжжя.

Відповідь: Доброго дня. В даному випадку в п.12 “Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг” Звіту про укладені договори прописуємо EXW- склад Постачальника (адреса складу), м. Запоріжжя. Додаткову інформацію можна отримати на сторінках 37-40 журналу “Радник в сфері державних закупівель № 8(71) серпень 2017 та стор. 15-18 журналу “Радник в сфері державних закупівель № 11(62) листопад 2016. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Анатолій
01.06.2018 16:38

Замовник проводить процедуру закупівлі капітального ремонту, відкриті торги. На розгляді Учасник в пропозиції якого встановлено наступне: Згідно з вимогами тендерної документації: 1) Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Календарний графік» виконання робіт згідно рекомендацій Мінрегіонбуду, затверджених наказом № 2 від 13.01.2009 року. Учасником подано календарний графік, в якому враховані не всі види робіт згідно технічного завдання, що не відображає реальні терміни виконання робіт. Чи необхідно відхилити пропозицію Учасника в даному випадку? 2) Учасник у складі тендерної документації надав «Відомість ресурсів» до зведеного кошторису із завищеною вартістю матеріалів, а саме - 6 969 165,43 грн відносно кошторисної документації об’єкту капітального ремонту, що становить – 5 918 396,36 грн, виготовленої Проектно-вишукувальним інститутом. Чи потрібно відхилити пропозицію Учасника в даному випадку? 3) Чи можна вважати договір надання будівельних послуг, що наданий Учасником закупівлі відповідним (аналогічним) договору оренди обладнання, що чітко визначається в тендерній документації? Чи може бути це підставою для відхилення пропозиції Учасника, якщо в тендерній документації вимагається надання довідки у формі таблиці за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази і обладнання та підтверджуючі документи щодо власності (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості, копія договору оренди обладнання або рахунки фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічної бази). Учасник повинен мати обладнання та матеріально-технічну базу, необхідну для виконання робіт з даного предмету закупівлі.

Відповідь: Доброго дня. Наданої інформації не достатньо для надання повної і однозначної відповіді. Разом з тим можемо надати наступні відповіді. По першому пункту слід відмітити, що для того щоб надати правильну відповідь треба знати дослівну вимогу тендерної документації. У тому випадку якщо запитання повністю відповідає умовам тендерної документації, то вважаємо, що відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції. Відповідно до наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 № 2 “Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві” наведений в таблиці 1 календарний графік виконання робіт не є обов’язковим до застосування, а є рекомендований і сторони можуть від нього відступати. Крім того учасник може зазначити, що в складі робіт наведених в поданому ним календарному графіку включено і інші види робіт, що необхідно для виконання всього будівництва. Слід звернути увагу на те, що тендерна документація не містить обов”язкової умови щодо зазначення в календарному плані всіх видів робіт, що є предметом закупівлі. Також тендерна документація не містить обов’язковості для подання учасником календарного плану згідно таблиці 1 Рекомендацій. По другому запитанню також відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції оскільки виключні підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені в ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі”. Серед передбачених цією статтею підстав не передбачено підставою для відхилення невідповідність відомості ресурсів наданої учасником відомості ресурсів розробленою проектною організацією. В даному випадку слід виходити з того, що вартість тендерної пропозиції не повинна перевищувати очікувану вартість замовника (хоча ч.2 ст.31 Закону про публічну закупівлю надає право учаснику подавати пропозицію, що є більше очікуваної вартості і замовник має право, а не зобов’язаний визнати такими, що не відбулися). Законодавство України не забороняє відступати від кошторисної документації, що міститься в складі ПКД. По третьому запитанню відповідь повинна грунтуватися на вимогах тендерної документації і документів, що надано учасником оскільки кожне слово може змінити зміст відповіді. З даного запитання вбачається, що замовником вимагаються документи на підтвердження права власності. Проте не є зрозумілим чи то повинно бути право власності учасника, чи право власності особи, яка буде надавати послуги (субпідрядника), чи право власності власника переданого в оренду майна. Виходячи з цього не зовсім зрозумілим є посилання на надання договору оренди обладнання, адже тендерна документація не містить такої вимоги і договір оренди не є підтверджуючим документом щодо власності на орендоване майно.. З наведених Вами запитань вбачається необхідність надання учасником документів про право власності власника майна (орендодавцю, субпідряднику та інш.). Таким чином надати стверджувальну відповідь на Ваші запитання можливо лише після детального ознайомлення з матеріалами тендерної пропозиції та матеріалами тендерної документації. Додаткову інформацію можна отримати на сторінках 8-13 журналу “Радник в сфері державних закупівель № 7(70) липень 2017. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ніна
01.06.2018 10:36

Шановні консультанти, в мене питання щодо річного плану закупівель. Ми робимо річний план в началі року згідно затвердженого кошторису. Зараз я чую інформацію, що його необхідно робити по факту. Необхідно щось купити, заключили договір і внесли це в додаток до плану, і так дальше. Це дійсно так? Де про це можна прочитати? Дякую.

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ч.1 ст. 4 Закону України “Про публічні закупівлі” закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Отже, спочатку необхідно затвердити річний план закупівель, а лише після цього розпочати процедуру закупівлі. Законодавством про публічні закупівлі не передбачається можливість здійснювати закупівлі без затвердження річного плану закупівель/додатку до річного плану закупівель. Разом з тим ми не рекомендуємо складати річний план закупівель/додаток до річного плану закупівель на початку року на весь рік, а рекомендуємо затверджувати ці документи та їх оприлюднювати по мірі необхідності проведення закупівель. Наприклад, якщо необхідно провести закупівлю в червні, то замовник може затвердити річний план/додаток до річного плану в червні і в цей же день розпочати закупівлю (оголосити закупівлю в системі Прозоро, оприлюднити звіт про укладені договори). Але основним правилом повинно бути: спочатку річний план/додаток до річного плану, а вже потім закупівля. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Снежана
01.06.2018 09:21

Доброго дня! Замовник провів торги на придбання фарби з очікуваною вартістю 40000,00 грн.Пропозиція переможця 17300,46 грн.Якість товару переможця краща ніж вимагалась, кваліфікаційним критеріям відповідає. В технічних вимогах замовником вимагалось 67,6 кг, тендерна пропозиція переможця 70 кг. Чи обов'язково ми повинні відхилити цю пропозицію за ч.4, п.1, ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі".

Відповідь: Доброго дня. Зважаючи на те, що учасником запропоновано кількість товару, що не передбачено умовами тендерної документації, замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі” - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Світлана
31.05.2018 14:14

За результатами відкритих торгів ми уклали договір з Постачальником обладнання. Постачальник направив нам лист - прохання про перенесеня строків постачання обладнання та вказав причину, що надав йому виробник обладнання: " на етапі виробництва обладнання виникли непередбачені обставини, а саме виявлення невідповідності якості матеріалів при проведенні вхідного контролю (тобто матеріал для обладнання не якісний)". Чи є це обгрунтованою причиною перенесення строків і чи може Замовник скористатись п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та перенести термін без нарахування штрафних санкцій.

Відповідь: Доброго дня. Вважаємо, що в даному випадку відсутні підстави для продовження дії договору відповідно до п.4. ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі. Відповідно до цієї норми сторони договору можуть продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. При цьому слід виділити саме необхідність документального підтвердження об’єктивних обставин продовження строку дії договору. Відповідь на Ваше питання залежить від наявності/відсутності об’єктивних обставин. Об’єктивні обставини це обставини, що не залежать від дій чи бездіяльності суб’єктів договірних відносин. На нашу точку зору в описаній ситуації відсутні об’єктивні обставини оскільки постачальник повинен був передбачити можливість поставки не якісної продукції, або знайти іншого постачальника запасних частин. Додаткову інформацію можна отримати на стор. 36-41 журналу “Радник в сфері державних закупівель № 12(63) грудень 2017 та стор. 35-37 журналу “Радник в сфері державних закупівель № 10(61) жовтень 2016. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Марина
31.05.2018 10:56

Доброго дня! Скажіть будь ласка, якщо необхідно провести реконструкцію сміттєвих майданчиків у кількості 24 одиниці, як правильно провести закупівлю, в рамках однієї закупівлі? чи за кожною окремою спорудою?

Відповідь: Доброго дня. Надати повну відповідь досить проблематично так як з наданої Вами інформації не можна визначити, що представляє собою сміттєвий майданчик і чи відноситься він до споруд відповідно до законодавства. Згідно Розділу III Правил визначення предмета закупівлі від 17.03.2017 № 454 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.Відповідно до п.22 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі під роботами розуміється проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000 не вбачається, що сміттєві майданчики відносяться до будівель чи споруд. В той же час полігони для складування побутових відходів віднесено до споруд. У випадку якщо сміттєві майданчики все ж таки буде віднесено до споруд, то закупівлю слід провести по кожному майданчику окремо. Додаткову інформацію можна отримати на стор. 38-39 журналу “Радник в сфері державних закупівель № 2(65) лютий 2017 та стор. 35-37 журналу “Радник в сфері державних закупівель № 1(64) січень 2017. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Тетяна
30.05.2018 11:38

Замовник проводить процедуру закупівлі капітального ремонту, відкриті торги (вартість менше 5150 тис.євро). Після аукціону замовником перевірено кошторис на підтвердження остаточної пропозиції та відрегульовано ціну в бік зменшення. Чи має право Замовник укласти договір на меншу суму в результаті перерахування кошторисів ніж остаточна пропозиція учасника-переможця оскільки згідно ч.4 ст.36 Закону «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Як діяти Замовнику у даній ситуації для недопущення порушень у сфері публічних закупівель ?

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ч.1 ст.36 Закону “України “Про публічні закупівлі” умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. При цьому слід врахувати, що згідно ч.1 ст.37 цього Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону. Згідног ч.2 ст.215 ЦК України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Отже, у разі укладення договору з ціною, що відрізняється від ціни аукціону даний договір є нікчемний та таким, що не породжує прав та обов’язків сторін. В проекті змін до Закону України “Про публічні закупівлі” поданому Президентом України, передбачається можливість зменшення вартості аукціону після проведення аукціону на етапі до укладення договору. Слід також відмітити, що при проведенні допорогової закупівлі в системі Прозоро сторонам і сьогодні надається право зменшувати вартість пропозиції до укладення договору. З урахуванням чинного законодавства, рекомендуємо Вам укласти договір на суму аукціону і після цього укласти додаткову угоду на зменшення вартості договору відповідно до п.5 ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі. Додаткову інформацію можна отримати на сторінках 11-23 журналу “Радник в сфері державних закупівель № 10(73) жовтень 2017. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Тетяна
29.05.2018 19:40

Згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Інформація отримується замовником з «Зведених відомостей про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу» (далі – Реєстр). Учасником подано пропозицію на участь у відкритих торгах, Учасника наявний в цьому Реєстрі. Про те в Реєстрі зазначена інформація, що рішення органу Комітету оскаржене у судовому порядку. Зазначено, що залишено апеляційну скаргу Комітету/територіального відділення без задоволення, а постанову суду про оскарження рішення АМКУ залишено без змін (тобто суд рішення АМКУ скасував) . Блок «Перегляд та перевірка органом Комітету рішень у справах про порушення законодавства про захист економічної конкуренції» АМКУ в Реєстрі не заповнений. Чи має право Замовник не відмовляти такому учаснику в участі у процедурі закупівлі чи до отримання результатів перегляду та перевірки органом Комітету рішень у справах про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (тобто до моменту виключення учасника з Реєстру) Замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до статті 30: наявні підстави, зазначені у статті 17.

Відповідь: Доброго дня. Для надання відповіді на поставлене запитання слід врахувате наступне. По перше, реєстр АМКУ не є офіційним реєстром, а є скоріше інформацією в якій наявна інформація про осіб, які притягалися до відповідальності за спотворення торгів. По друге, у випадку прийняття рішення судовим органом про скасування рішення органу АМКУ, інформація у відомостях залишається. При цьому, зважаючи на наявність набувшого чинності рішення суду, потреб для проведення перегляду та перевірки рішень АМКУ не має і, відповідно, дана інформація не повинна заповнюватись у зведених відомостях (реєстрі). З наведеної інформації вбачається відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника. Додаткову інформацію можна отримати на сторінках 28-34 журналу “Радник в сфері державних закупівель № 10(61) жовтень 2016. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ганна
29.05.2018 15:01

При підвищені ціни на товар на 10%(згідно умов договору) отримана ціна вища за середньостатистичну по регіону. Чи можна підвищити ціну на товар на 10%, яка буде вищою за середньостатистичну по регіону?

Відповідь: Доброго дня! Надання відповіді на поставлене питання необхідно розглядати в розрізі конкретної ситуації. При цьому слід звернути увагу, що відповідно до п.2 ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі сторони договору можуть змінити ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Зазначаємо, що Законом не передбачено, що ціна не може бути більшою ніж коливання ціни на ринку, проте зміна ціни не може бути більшою ніж на 10%. Разом з тим необхідно пам’ятати, що у випадку підняття ціни контролюючі органи можуть поставити перед Вами питання, щодо обґрунтування такого підняття особливо якщо воно є вищим за середньостатистичне по регіону. Слід пам’ятати, що в середньостатистичних показниках може бути не враховано умови та місце поставки, умови оплати, обсяги поставки та інші притаманні кожній закупівлі індивідуальні показники. Додаткову інформацію можна отримати на стор. 35-37 журналу “Радник в сфері державних закупівель № 10(61) жовтень 2016. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Олійник О.С.
29.05.2018 14:21

Доброго дня!. Потрібна Ваша допомога, щодо тлумачення п.9.ч.1 ст. 10 Закону України "Про публічні звкувлі", а саме: звіт про виконання договору оприлюднюється тільки по першій події- закінчення строку дії договору, чи можливо розглядати надання звіту по другій події, після закінчення строку дії договору, тобто виконання договору. В нашому випадку договір виконано не в повному обсязі у 2017 році. На теперішній час відкрито судове провадження. Дякую.

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ч.7 ст.180 ГК України строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов’язання сторін, що виникли на основі цього договору. Аналогічне визначення містить ст.631 ЦК України строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору. Таким чином, навіть якщо строк обумовлений в договорі закінчився, строни повинні виконувати взяті зобов’язавння до їх повного виконання. Згідно ч.1. ст.10 Закону про публічні закупівлі звіт про виконання договору підлягає оприлюдненню протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. При цьому Законом не передбачено в якому випадку повинно бути здійснено оприлюднення - з настанням якої події чи її черговості. Так само Закон не містить обумовленість оприлюднення першою подією. Отже замовник може оприлюднити звіт про укладений договір на свій розсуд після настання однієї із подій: закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. При цьому закінчення строку дії договору і виконання договору у Вас фактично відбудеться в один день по настанню якого необхідно оприлюднити відповідну інформацію протягом трьох днів. Детальніше з судовою практикою щодо даного питання Ви можете ознайомитися в журналі № 12 (75) за грудень 2017 року на стор. 14 – 23. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Віталій
29.05.2018 10:49

Добрий день! Замовник - бюджетна установа. Згідно Статуту має печатку. Відповідальною особою за здійснення закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" призначено уповноважену особу. Необхідно (обов'язково) чи ні ставити печатку на протоколах уповноваженої особи?

Відповідь: Доброго дня. Бюджетна установа здійснює свою діяльність згідно положення в той час як підприємство - згідно статуту. Законодавством не передбачено ставити печатку на протоколи підписані уповноваженою особою. Разом з тим внутрішніми документами замовника може бути встановлено вимогу щодо обов’язкової наявності печатки на протоколах підписаних уповноваженою особою. Додаткову інформацію можна отримати на сторінках 14-21 журналу “Радник в сфері державних закупівель № 7(70) липень 2017. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Татьяна
29.05.2018 09:35

Доброго дня! Допоможіть будь-ласка в наступному питанні: Бориспільською міською радою було виділено кошти виконавчому комітету, як головному розпоряднику бюджетних коштів (Замовник), на придбання цифрової мамографічної системи. За результатами проведеної процедури було укладено договір з чітко визначеним місцем поставки, встановлення та введення в експлуатацію товару. Але на сьогодні виникла проблема з оформленням ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за вказаною адресою в договорі. Підкажіть чи має право Замовник внести зміни в договір в частині, що стосується місця поставки, встановлення та введення в експлуатацію товару на підставі прийнятого рішення міської ради (визначення нової адреси), в особі якої раніше було виділено кошти на придбання цифрової мамографічної системи. Дякую.

Відповідь: Доброго дня. Всі умови договору, після його погодження (зокрема і підписання) є істотними умовами договору. Отже після підписання договору всі його умови, до останньої крапки є істотними. Відповідно до ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених ч.4 і ч.5 ст. 36 цього Закону. Серед підстав внесення змін до договору відсутні підстави для внесення змін щодо місця поставки, встановлення та введення в експлуатацію товару. Тому рекомендуємо виділяти в умовах договору істотні і неістотні умови. У тому випадку якщо умовами договору було визначено неістотними умовами договору місця поставки, встановлення та введення в експлуатацію товару сторони договору можуть внести до неістотних умов договору в будь-який час.Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ніна
24.05.2018 12:05

Замовник проводить процедуру закупівлі капітального ремонту, відкриті торги. На розгляді Учасник в пропозиції якого встановлено наступне: Згідно з вимогами тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає Календарний графік виконання робіт згідно рекомендацій Мінрегіонбуду, затверджених наказом № 2 від 13.01.2009 р. (надалі – Рекомендації Мінрегіонбуду). Учасником подано календарний графік в якому деякі пункти були об’єднані (розділи і підрозділи повністю відповідають обсягам виконання робіт згідно технічного завдання), а також відсутня колонка 2 «Виконавці робіт». Пунктом 1.4 Рекомендацій Мінрегіонбуду визначено, що «Перелік, форма додатків до договору та процедура їх складання, передбачені Рекомендаціями, є примірними і визначаються, виходячи з конкретних умов договору та за домовленістю сторін». Чи потрібно відхилити пропозицію Учасника в даному випадку?

Відповідь: Доброго дня. Якщо замовником не було встановлено чіткої вимоги щодо подання календарного плану робіт згідно таблиці 1 наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13 січня 2009 року N 2 “Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві”, то недотримання форми таблиці не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. У тому випадку, якщо замовником буде встановленно вимогу про надання календарного плану виконання робіт згідно таблиці 1 цього наказу, то учасники повинні надати календарний план згідно форми цієї таблиці. У випадку відступу від цієї форми замовник буде зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Тарасенко Олена
23.05.2018 15:21

Добрий день! Підкажіть, будь ласка, чи підпадає під дію Закону України "Про публічні закупівлі" придбання товарів та послуг за трьохстороннім договором, за яким замовником товарів та послуг виступає субєкт господарювання приватної форми власності а платником - державна установа?

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” під дію цього закону підпадають юридичні особи, які здійснюють закупівлю і є замовниками в розумінні цього Закону. Відповідно до п. 9 ч.1. ст.12 Закону про публічні закупівлі замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. До замовників також належать юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування належить частка у статутному капіталі суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб’єкта господарювання;наявність спеціальних або ексклюзивних прав. Отже, якщо підприємство є замовником в розумінні Закону, то всі закупівлі, незалежно від походження коштів, повинні здійснюватися з дотриманням вимог Закону. Додаткову інформацію Ви можете отримати на сторінках 26-34 журналу “Радник в сфері державних закупівель № 9(72) вересень 2017. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Татьяна
23.05.2018 11:28

Модернізація обладнання — удосконалення конструкції, яке забезпечує підвищення продуктивності об’єкта, що модернізується, сприяє розширенню його технологічних можливостей до рівня сучасних технічних і технологічних вимог, досягненню економії ресурсів, поліпшенню умов праці. Полягає у порівняно незначних змінах конструкції робочих механізмів, машин, установок та іншого обладнання, а також у відносно незначній зміні матеріалів і методів обробки. В розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" - це товар и послуга? Код класифікатору привоїти товару чи послуги? Будь-ласка, допоможіть з обгрунтуванням позиції. Дуже вдячна.

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Отже якщо поставляється товар з певними послугами і вартість цих послуг є меншою вартості товара, то визначаємо дану закупівлю як товар. А у випадку, якщо вартість послуг є більшою від вартості товара, то визначаємо дану закупівлю як закупівлю послуг. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Всього записів: 3657
Сторiнки: назад  9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18  вперед