>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

14.08.2018cal

14.08.2018

Отримання позивачем індивідуальної податкової консультації


зміст якої відповідає нормам чинного законодавства

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.08.2018cal

13.08.2018

Підсумки навчання 9-10 серпня м. Одеса


 "Прозорі закупівлі: від рішень Антимонопольного до судової практики та моніторингу”

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.08.2018cal

Запрошуємо на EU Association Lab


Запрошуємо на EU Association Lab– першу інкубаційну навчальну програму для держслужбовців, що допоможе реалізувати проекти з пришвидшення євроінтеграції.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.08.2018cal

10.08.2018

Мінекономрозвитку на своєму офіційному веб-сайті виклало у відкритому доступі для обговорення проект наказу


Про затвердження вимог до забезпечення тендерної пропозиції

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України


Ніна
04.05.2018 10:43

Шановні консультанти, скажіть будь ласка, нам необхідно зробити ремонт системи опалення в будівлі. Мається на увазі необхідно замінити радіатори, поміняти труби. По якому коду провести цю закупівлю, по 50720000-8 як послуги з ремонту систем центрального опалення чи як поточний ремонт в будівлі по коду 45000000-7? Дякую.

Відповідь: Доброго дня! В Вашому питанні необхідно спочатку визначитися з тим, що Вами повинно бути здійснено закупівлю капітального ремонту, а не поточного ремонту чи послуг з ремонту систем централізованого опалення. Відповідно до листа Держкомбудархітектури від 30.04.2003 р. № 7/7-401 надано роз’яснення щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів. В листі зазначено, що під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс робіт, спрямованих на заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель у зв’язку з їх фізичною зношеністю. Метою проведення таких робіт також може бути поліпшення експлуатаційних властивостей об’єкта. Капремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації будівлі в цілому або її частин (за умови їх автономності). У свою чергу, проведення поточного ремонту передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Щоб визначитися, які роботи відносяться до поточного ремонту, а які до капітального, необхідно звернутися до Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 р. № 150 (далі — Перелік № 150). Відповідно до цього документа, бачимо, що заміна труб і радіаторів належать до капітального ремонту будівлі (пп. 2.11.2, пп. 2.11.3., пп. 2.11.10, пп. 2.11.23 Переліку № 150). Відповідно до п. 22 ч.1 ст.1Закону про публічні закупівлі роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Відповідно до Порядку визначення предмету закупівель, затвердженого наказом МЕРТУ 17.03.2016 № 454 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Отже Вами повинно бути проведено закупівлю робіт з ремонту системи опалення. При цьому можливо застосувати код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Володимир
02.05.2018 14:19

Добрий день, підкажіть будь ласко. Наше підприємство виграло тендер за процедурою відкриті торги про надання послуг їдалень(послуги з постачання готової їжі з доставкою). Договір укладений та виконується протягом січня-березня , ціна договору зазначена з ПДВ( в істотних умов до тендерної документації ціна договору зазначена також з ПДВ) . Замовник - комунальний заклад, з посиланням на пп.197.1.1. п. 197.1. ст. 197 ПК України(про звільнення від сплати ПДВ), просить здійснити перерахунок за минулий період без врахування ПДВ та в подальшому не включати ПДВ до рахунків. Чи правомірно це? Чи не буде виставлення і оплата рахунків без ДПВ ,це не відповідністю тендерної документації та тендерної пропозиції. Дякую.

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пп.197.1.1 п.197.1 ст.197 Податкового кодексу України звільняються від оподаткування (ПДВ) операції з постачання продуктів дитячого харчування та товарів дитячого асортименту для немовлят за переліком затвердженим КМУ. Оже замовник при проведенні процедури закупівлі повинен був визначити очікувану вартість без ПДВ, а учасники повинні були подавати свої пропозиції без ПДВ. Разом з тим, за ситуації, що виникла сторони мають право зменшити вартість договору відповідно до п.5 ч.4 ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі”. Отже укладіть додаткову угоду на зменшення вартості і визначте, що ця додаткова угода регулює правовідносини між сторонами договору з дати його укладення і після цього здійсніть перерахунок за минулий період без ПДВ і в подальшому виставляйте рахунки без врахування ПДВ. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Олена
02.05.2018 09:59

Добрий день!. Ми провели допорогову закупівлю послуг поточного ремонту. Внаслідок проведеної закупівлі зекономлено 60 тис грн. Чи можемо ми укласти додаткову угоду про збільшення обєму та суми закупівлі? Яким чином опубліковути додаткову угоду на прозорро?

Відповідь: Доброго дня! Питання договірних відносин, при здійсненні закупівель вартість яких не перевищує межі встановлені ст.2 Закону про публічні закупівлі, законодавством про публічні закупівлі не регулюється. Укладення, внесення змін, припинення та розірвання договору здійснюється відповідно до норм ЦК України та ГК України. Разом з тим ми можемо Вам порекомендувати в даній ситуації наступне. Спочатку внести та оприлюднити зміни до додатку до річного плану закупівель. Після цього - укласти новий договір і оприлюднити звіт про укладений договір. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Володимир
27.04.2018 09:06

Доброго дня! 1.Допоможіть в виборі правильного визначення найменнування робіт по капітальному будівництву,якщо титулом передбачено реконструкція мережі теплотраси,а робіт набирається за декількома різними кодами класифікатора - виготовлення ПКД,проведення топографо-геодезичної зйомки,експертиза,виконання самих робіт. Чи можливо на вищевказані роботи визначати предмет закупілі за одним кодом класифікатора,а саме 45454000-4 "Реконструкція".Загальна сума закупівлі 1050,00 тис.грн. 2.Розясніть будь ласка питання можливості при поточному ремонті допорогової закупівлі на одному обєкті, визначити найменування послуги за одним кодом класифікатора ,за видом послуги,яка має найбільшу авартість. Дякую за відповідь.

Відповідь: Доброго дня! В описаній Вами ситуації спочатку необхідно розібратися з тим, що є предметом закупівлі - роботи чи послуги. Відповідно до п. 22 ч.1 ст.1 Закону про закупівлі роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Віднесення до об’єктів та споруд здійснюється на підставі Державного класифікатора будівель та споруд (ДК БС) ДК 018-2000, який є складовою частиною Державної системи класифікації та кодування техніко-економічної та соціальної інформації. Класифікатор розроблено відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27.06.1998 р. №971 “Про програму реформування державної статистики на період до 2002 року”. Відповідно до коду 2222.2 місцеві теплові мережі належать до споруд. Отже проведення реконструкції мережі теплотраси відноситься до робіт. Зважаючи на вартість закупівлі 1 млн 50 тис. грн замовник має право провести допорогову закупівлю шляхом застосування системи Прозоро або укласти прямий договір та оприлюднити звіт про укладений договір. З запитання вбачається, що ПКД передбачено кілька видів робіт: виготовлення ПКД, проведення топографо-геодезичної зйомки,експертиза,виконання самих робіт. Проте провести єдину закупівлю за якою учасник би зміг виконати самостійно або з залученням субпідрядників весь комплекс робіт є проблематичним хоча і можливим. Тому можемо рекомендувати провести закупівлю кожних робіт окремо. В цьому випадку всі ці закупівлі будуть відноситися до робіт та мати свій код ДК 021:2015. Відповідно до Порядку визначення предмету закупівель, затвердженого наказом МЕРТУ 17.03.2016 № 454 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Наприклад закупівля виготовлення ПКД - по коду 71322000-1, проведення топографо-геодезичної зйомки - по коду 71351000-3, експертизи - по коду 71322000-1, будівельних робіт по реконструкції - 45454000-4. При закупівлі всіх видів робіт в межах єдиної закупівлі можна обрати код ДК 021:2015 45454000-4 "Реконструкція". Щодо другого питання то слід звернути увагу, що відповідно до п. 2 розд. 2 Порядку визначення предмету закупівель, затвердженого наказом МЕРТУ 17.03.2016 № 454 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника. Проте визначення предмету закупівлі за певним кодом для проведення закупівлі послуг з поточного ремонту не встановлено. Отже замовник може визначити предмет закупівлі за ДК 021:2015 за будь-якою цифрою основного словника. Отже при закупівлі послуг з поточного ремонту Ви можете визначити предмет закупівлі за одним кодом класифікатора, за видом послуги,яка має найбільшу вартість. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга
26.04.2018 11:30

Доброго дня! Тендерною документацією, відповідно ст.16 Закону, замовник вимагав у учасника наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме довідки, складеної у довільній формі (Додаток №6). Зміст додатку №6: «Інформаційна довідка, складена у довільній формі та завірена печаткою учасника (у разі її використання), яка містить відомості про виконання аналогічного договору за період 2016-2017 роки за предметом закупівлі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї процедури є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо поставки товарів чи виконання робіт, які є предметом закупівлі. (Наведено таблицю) Разом з довідкою в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати: • копію договору вказаного в таблиці; • оригінал (завірений мокрою печаткою (у разі її використання) та за підписом посадової особи контрагента) або нотаріально завірену копію позитивного листа-відгука від організації, з яким укладений аналогічний договір, вказаний в таблиці.» Учасник Закупівлі у складі тендерної пропозиції надав: * таблицю підготовлену відповідно додатку №6; * копію аналогічного договору завірену належним чином; * оригінал Листа-відгуку «Щодо виконання аналогічних договорів» від організації яка зазначена в довідці та чий договір було надано в якості аналогічного, але лист-відгук лише підтверджує факт укладання зазначеного договору, відгук ніби не дописаний та має наступний зміст: «Цим листом повідомляємо, що згідно договору між нами та ТОВ ….. №… від … на суму …, укладеного відповідно законодавства, щодо поставки товару за кодом ДК 021:2015.» 1)Чи підлягає пропозиція такого Учасника відхиленню як така, що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки з наданого відгуку не зрозуміло чи була співпраця з Учасником позитивною? 2) Закупівля була багатолотова. Потенційний переможець брав участь у обох лотах та на обидва лоти надав однаковий аналогічний договір. Наданий аналогічний договір був на закупівлю лише одного найменування товару. В Лоті №1 ми теж закуповуємо такий товар, тому згодні, що такий договір є аналогічним, а от у переліку товарів Лоту №2 такого товару який був предметом закупівлі аналогічного договору - немає. Предметом закупівлі були товари медичного призначення. Предмет закупівлі за третьою цифрою ДК 021:2015 співпадає з кодом нашої закупівлі. Чи можна вважати наданий Учасником договір аналогічним?

Відповідь: Доброго дня! Як вбачається з запиту Вами вимагалося від учасників надання інформаційної довідки у вигляді таблиці і, в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, надати копію договору вказаного в таблиці та оригінал (завірений мокрою печаткою (у разі її використання) за підписом посадової особи контрагента) або нотаріально завірену копію позитивного листа-відгука від організації, з яким укладений аналогічний договір, вказаний в таблиці. Разом з тим учасником виконано вимоги лише в частині надання інформаційної довідки та копії аналогічного договору. Щодо листа-відгуку, то слід зазначити, що вимагалося цим листом підтвердити виконання договору, проте наданим листом-відгуком підтверджується лише факт наявності договірних відносин, а не факт позитивного виконання умов договору, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Щодо другого питання, то зважаючи на те, що Вами здійснюється багатолотова процедура закупіель, яка повинна бути визначена за єдиним кодом закупівлі, то наданий аналогічний договір є підтвердженням досвіду його виконання як для одного лоту так і другого. Необхідно звернути увагу, що Закон про публічні закупівлі встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні. Щодо визначення аналогічного договору, то слід звернути увагу, що АМКУ вважає аналогічним договором договір на закупівлю відповідно до показників певної цифри згідно ДК 021:2015. Отже при закупівлі лікарських засобів аналогічним буде договір на закупівлю будь-яких лікарських засобів так як аналогічним є договір по третій цифрні ДК 021:2015. Разом з тим судові органи вважають аналогічним договором будь який договір по роботам, по послугам чи по роботам. Наприклад аналогічним договором закупівлі лікарських засобів є договір купівлі автомобіля. Отже для уникнення непорозумінь рекомендуємо в тендерній документації визначати, що аналогічним договором є договір відповідно до предмету закупівлі згідно ДК 021:2015. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

УОіН
25.04.2018 22:05

Доброго дня! Будь-ласка допоможіть: Замовник в січні 2018 року провів двохлотову процедуру відкритих торгів. По лоту № 2 - укладено договір 16.01.2018 року, зареєстровано в Казначействі та оприлюднено на порталі E- data, а по лоту № 1 рішенням комітету торги було відмінено 23.01.2018. Секретар ПОМИЛКОВО підвантажила протокол про відміну торгів по Лоту№ 1 одночасно в двох лотах( і по лоту № 2), після чого процедура автоматично відмінилася повністю. По укладеному договору постачається товар, помилка виявилася тільки тепер ( в квітні). Які наші дії, як Замовника: - розірвати договір ( на якій підставі); - продовжувати постачання( на якій підставі); -???????????????? З нетерпінням чекаю на допомогу.

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ст. 629 ЦК України договір є обов’язковим для виконання сторонами. В цьому полягає сенс договору, як правової форми узгодження волі сторін, спрямованої на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов?язків. Помилкове оприлюднення рішення про відміну торгів під лотом 2 по лоту 1 не є підставою для невиконання умов договору. Крім того, казначейство вже зареєструвало договір по лоту 2, крім того казначейство побачить, що під лотом 2 оприлюднено рішення про відміну торгів по лоту 1, а не по лоту 2. Існує проблема щодо подальшого оприлюднення звіту про виконання договору. В цьому випадку можемо порекомендувати зробити протокол тендерного комітету в якому відобразити ситуацію, що склалася. Крім того необхідно зв’язатися з майданчиком на предмет можливості оприлюднення цього протоколу. В подальшому - після виконання договору, закінчення строку дії або розірвання договору скласти протокол в якому відобразити причини неоприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю. До протоколу також необхідно додати звіт про виконання договору про закупівлю відповідно до форми затвердженої наказом МЕРТУ 22.03.2016 № 490. І за можливості (якщо така є) оприлюднити цей протокол і звіт про виконання договору про закупівлю на майданчику в будь-якому розділі. Підставою для виконання договору є чинний договір, який діє до його повного виконання або розірвання. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Евгенія
25.04.2018 15:18

Добрий день, допоможіть розібратися в такій ситуації: працівник нашого підприємства , який є членом тендерного комітету, працює також за сумісництвом в іншій організації. Переможцем відкритих торгів є підприємство, в якому за сумісництвом працює наш член тендерного комітету. Чи маємо ми вважати, що даний працівник і переможець є пов’язаними особами? Чи маємо ми право відхилити їх пропозицію?

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п.7 ч.1 ст.17 Закону про публічні закупівлі замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерну пропозицію подано учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Визначення пов’язаної особи дається в п.16 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі. Зокрема пов’язаними особами є: - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи; - фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин. З поставленого запитання та інформації не можна надати відповідь щодо пов’язаності осіб оскільки ми не знаємо на якій посаді і яке коло обов’язків виконує Ваш член тендерного комітету в учасника-переможця процедури закупівлі. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Анна
25.04.2018 14:29

Доброго дня! Допоможіть будь ласка визначитись у напутньому питанні. Тендерна документація містила вимогу завантаження у складі тендерної пропозиції учасників проект договору, засвідченого підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника (у разі наявності) На виконання вказаної вимоги учасником, пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, завантажено проект договору, але при скануванні відбулася технічна (механічна) помилка, в результаті чого до системи було завантажено проект договору без останній трьох сторінок договору, при цьому істотні умови договору, які не повинні змінюватись, містились у вчасно у завантажених сторінках, кожну із яких засвідчено підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника. Під час кваліфікації учасника, учасник разом з іншими документами, які вимагались завантажити під час кваліфікації, завантажено повний проект договору та надано пояснення відносно недозавантаження в електронну систему трьох останніх сторінок договору та можливість розглянули вказану технічну помилку, як формальну (несуттєву) помилку. В доповнення зауважемо, що тендерна документація містила інформацію відносно не відхилення тендерної пропозиції учасника через допущення формальних (несуттєвих) помилок. Питання: Чи може Замовник признати цю помилку як формальну (несуттеву), яка не впливає на зміст пропозиції? Якщо ні, то згідно якої підстави відхилити дану пропозицію? Дякуємо!

Відповідь: Доброго дня! Як вбачається з запитання, тендерна документація містила вимогу завантаження у складі тендерної пропозиції учасників проект договору, засвідченого підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника (у разі наявності). Отже вимагалося надати повний проект договору засвідчений підписом посадової особи та печаткою Учасника (у разі наявності). Учасником було подано проект договору не в повному обсязі, що не відповідало умовам тендерної документації. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону про публічні закупівлі формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Не надання в складі тендерної пропозиції частини проекту договору не може бути віднесено до формальної помилки. Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі” - тендерна пропозимція не відповідає умовам тендерної документації. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Олена
25.04.2018 10:21

Доброго дня. Підскажіть, будь-ласка, як правильно відображати у додатку до річного плану наступні закупівлі: 1). На початку 2018 року було укладено договір на 100 000 грн. (по одному предмету закупівлі), оприлюднено звіт про укладений договір, та закупівлю внесено до додатку до річного плану. У лютому було укладено додаткову угоду на зменшення суми договору на 25 000,00 грн. Чи потрібно вносити зміни до додатку до річного плану і яким чином? 2). На початку 2018 року було укладено договір на 100 000 грн. (по одному предмету закупівлі), оприлюднено звіт про укладений договір, та закупівлю внесено до додатку до річного плану. У лютому було укладено додаткову угоду на збільшення суми договору на 25 000,00 грн. Чи потрібно вносити зміни до додатку до річного плану і яким чином? Дякуємо

Відповідь: Доброго дня. Слід зазначити, що питання внесення змін до договорів в допорогових закупівлях (в тому числі укладених без використання системи Прозоро) не регулюється законодавством про публічні закупівлі. Крім того законодавстом не встановлено вимоги в частині внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану закупівель після укладення договору. Отже при виникненні ситуації, зазначеній в першому питанні, замовник не вносить ніяких записів до додатку до річного плану закупівель. Щодо другої ситуації, то її вирішення залежить від наступного. У випадку збільшення вартості договору без зміни кількості товарів, робіт або послуг замовник не вносить жодних змін до додатку до річного плану закупівель. У випадку необхідності закупівлі додаткових товарів, робіт або послуг рекомендуємо внести зміни до додатку до річного плану закупівель де окремою позицією зазначити нову закупівлю на 25 000 грн. та укласти новий договір. Крім того слід звернути увагу на послідовність дій замовника - спочатку тендерний комітет (або інший орган) приймає рішення про внесення змін до додатку до річного плану закупівель (який оприлюднюється протягом 5 днів з дня затвердження), і лише після цього укладає прямий договір. Також рекомендуємо Вам звернути увагу на лист МЕРТУ № вих. № 3302-06/29640-06 від 14.09.16 (Детальніше Журнал № 10 (61) за жовтень 2016 на стор. 38 - 42) відповідно до якого зазначено, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Зоя
24.04.2018 15:57

Доброго дня! Для забезпечення природним газом на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 рок у КУ Липецьким психоневрологічним інтернатом було укладено додаткову угоду до договору 2017 року з ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми. Також було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю Газового палива код ДК 021:2015 09120000-6. Зазначена процедура була відмінена з причини «Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій». Відразу після цього була оголошена процедура відкритих торгів і 20 березня 2018 року було визначено переможця, з яким 02 квітня 2018 року був укладений договір. Переможцем стало ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ». Але суми за 20 % додатковою угодою не вистачило для того, щоб розрахуватись за використаний газ. Як в такій ситуації правильно здійснити оплату ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» за використаний установою газ ? Дякую.

Відповідь: Доброго дня. Надати детальну відповідь без аналізу всіх документів пов’язаних з закупівлею газу в минулому і в даний час не є можливим. Разом з тим слід звернути увагу на припис п.7 ч.4 ст.2 Закону про публічні закупілі відповідно до якого забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Зважаючи на це органом казначейства не буде зареєстровано та не буде проведено оплату по договору на поставку газу в проміжок часу між попереднім і новим договором по закупівлі газу. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Дмитро
24.04.2018 15:44

Доброго дня! Підскажіть будь-ласка чи несе відповідальність тендерний комітет за ціну та умови договору, при оприлюдненні звіту про укладений договір, якщо протоколом тендерного комітету затверджується тільки рішення про намір укласти договір?

Відповідь: Доброго дня. Для надання відповіді на поставлене запитання інформації не достатньо. Зокрема не зовсім є зрозумілим те, що тендерний комітет затверджував рішення про намір укласти договір. Можливо у Вас був конкурентний відбір учасника з яким укладається договір? Для розгляду даної ситуації слід врахувати також те, що тендерним комітетом було затверджено додаток до річного плану закупівель в якому зазначалася очікувана вартість предмета закупівлі. Отже тендерний комітет затверджував і ціну закупівлі. Також для надання відповіді слід детально вивчити Положення про тендерний комітет замовника. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 25-30 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №1 (76) січень 2018 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Вікторія
24.04.2018 14:46

Доброго дня. Згідно листа Мінекономрозвитку від 25.11.2016 № 3302-01/38216-06 "Щодо закупівлі робіт" закупівля послуг - поточного ремонту здійснюється по кожному об'єкту окремо. 1)У нас виготовлено три кошторисні документації на поточний ремонт однієї школи по різним кодам ДК 021:2015. Кошторисна вартість двох ремонтів (по одному коду) перевищує 200 тис.грн., а третього менше 200 тис. грн. 2)Необхідно виконати поточний ремонт по заміні газового обладняння (вузлів обліку газу) в декількох школах, очікувана вартість робіт (послуг) по кожній школі менше 200 тис.грн. Питання: По яких процедурах необхідно проводити закупівлі???

Відповідь: Доброго дня! По першому питанню замовником повинно бути проведено одну або кілька процедур закупівель (відкриті торги) зважаючи на те, що поточний ремонт здійснюється для одного об’єкту (будівлі школи). Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ 17.03.2016 № 454 поточний ремонт не визначається за певними знаками ДК 021:2015, що дає підстави визначати, що предметом закупівлі поточного ремонту є всі види робіт з поточного ремонту по одному об’єкту. Зважаючи на це загальна вартість поточного ремонту сумується по всім кошторисним документаціям. При цьому замовник може провести окремі відкриті торги по кожному кошторису, в тому числі і по кошторису вартість якого є меншою за 200 тис. грн. Щодо другого питання, то слід зазначити, що зважаючи на те, що проведення поточного ремонту по заміні вузлів здійснюється по кожному об’єкту окремо і вартість є меншою 200 тис. грн по об’єкту, замовник має право провести допорогову закупівлю (в тому числі і шляхом укладення прямого договору). Разом з тим, на нашу думку, заміна вузлів обліку газу є не поточним ремонтом, а відноситься до капітального ремонту, що дає можливість визначити ці закупівлі як закупівлі робіт. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках журналу «Радник в сфері державних закупівель» стор. 38-39 №2 (65) лютий 2017 р. та стор.35-37 № 1 (64) січень 2017 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ann
24.04.2018 09:08

Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка: 1) чи має право Замовник, керуючись п.7 ч.2 ст.28 Закону, звернутися до учасників процедури закупівлі, як до «підприємств (установ, організацій) відповідно до їх компетенції», за підтвердженням інформації, наданої ними у тендерних пропозиціях? 2) наведіть, будь ласка, приклади, до яких органів державної влади, підприємств, установ, організацій Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником.

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п.7 ч.2 ст.28 Закону про публічні закупівлі замовник, за підтвердженням інформації наданої учасником, має право звернутися до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. В той же час необхідно зазначити, що цією нормою не надано право звернення замовника до самого учасника, оскільки вважається, що ним повинна бути надана повна інформація в складі тендерної пропозиції. Перелік органів державної влади, підприємств, установ, організацій до яких може звертатися замовник залежить від предмету закупівлі і інформації, яка повинна бути підтверджена. При цьому цей перелік не обмежений конкретними організаціями. Наприклад якщо проводиться закупівля продуктів харчування замовник має право, з метою підтвердження проходження медичного огляду працівниками учасника, звернутися за необхідною інформацією до лікарні, якою видавалися особисті медичні книжки. Якщо учасником надано довідку про наявність певної кількості працівників, то замовник має право звернутися до державної фіскальної служби з метою перевірки даної інформації. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання

Андрій
23.04.2018 15:56

Ми державна установа. Планом заходів на 2018 та 2019 роки передбачено закупівлю послуг з аудиту де ціна послуг у графі «Обсяг фінансування у 2018 році в грн.» становить 1 409 564 грн.. Даний аудит проводиться щорічно. Замовник при розробці технічного завдання зауважив на те що План на два роки тож і договір можна підписувати на два роки. Тобто у суму 1 409 564 грн. повинен бути включен аудит за 2017 та 2018 при цьому договір буде діяти до 2019 року включно. Питання. Чи можна укладати договори про закупівлю на два роки, чи все ж таки варто проводити закупівлю на кожен рік окремою процедурою. Чи були взагалі в практиці укладені договори на закупівлю послуг, що діяли не рік , а два і три.

Відповідь: Доброго дня. Зважаючи на те, що замовником закупівлі виступає державна установа, провести закупівлю товарів та послуг на кілька бюджетних періодів не є можливим. При цьому Законом України “Про публічні закупівлі” не встановлено обмежень щодо часу дії договору про закупівлю. Разом з тим при проведенні закупівель слід звертати увагу на бюджетне законодавство відповідно до якого закупівля товарів та послуг проводиться в межах бюджетного року відповідно до виділених асигнувань. Отже зважаючи на це, якщо видатками на 2018 рік не передбачено видатків на 2019 рік Вам необхідно провести закупівлі на 2018 та 2019 роки окремо. Разом з тим, у випадку закупівлі робіт, передбачається можливість проведення закупівлі на кілька років відповідно до проектно-кошторисної документації. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 28-30 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №8 (71) серпень 2017 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Дмитро
20.04.2018 16:31

Доброго дня! Замовником через подання до участі менше двох пропозицій двічі було відмінено закупівлі робіт, що були оголошені за процедурою відкритих торгів, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника були однакові в обох закупівлях. Проте, зазначені закупівлі були оголошені та відмінені в різних роках, 2017 та 2018. Відповідно до положень ч.1 ст.4 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Чи можливо за таких обставин застосування переговорної процедури закупівель у відповідності до положень п.4, ч.2 ст.35 Закону України "Про публічні закупівлі"?

Відповідь: Доброго дня. Законом про публічні закупівлі не врегульовано даного питання. Зі змісту Закону не вбачається обмеження в строках проведення відкритих торгів для можливостей проведення переговорної процедури. Отже незважаючи на те, що процедура відкритих торгів по одному предмету закупівлі проводилась в 2017 та 2018 роках, за необхідних умов замовник має право провести переговорну процедуру закупівлі відповідно до п.4 ч.2 ст.35 Закону про публічні закупівлі. Проте слід зазначити, що Міністерство економічного розвитку та торгівлі України притримується думки, що всі процедури закупівлі (дві відкритих торгів та переговорна процедура) повинні відбутися в межах одного календарного року. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках журналу «Радник в сфері державних закупівель» стор. 30-38 №6 (69) червень 2017 р. та стор. 18-25 і 36-37 № 3 (66) березень 2017 р. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Всього записів: 3591
Сторiнки: назад  8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17  вперед