>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

21.06.2017

Мінекономрозвитку закликає державні підприємства якомога швидше сформувати незалежні наглядові ради

20 червня відбувся одноденний семінар для представників державних підприємств

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.06.2017
Читати всю статтю ...

20.06.2017

Висновок про оцінку впливу на довкілля замість державної екологічної експертизи.

З 18 червня набув чинності Закон України від 23.05.2017 № 2059-VIII “Про оцінку впливу на довкілля”.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.06.2017
Читати всю статтю ...

19.06.2017

ДП “ПРОЗОРРО” повідомило про те, що з 16 червня ProZorro інтегрується з Єдиним Державним Реєстром.

Тепер замовник при оцінці пропозицій може швидко і безоплатно  отримати розширену інформацію про учасника в електронній формі. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.06.2017
Читати всю статтю ...

Підсумки навчання 12-14 червня 2017 року на тему:

 «Поглиблене навчання за Законом України “Про публічні закупівлі”: від перших кроків до проведення процедур та основної практики. Особливості роботи з майданчиками, веб-порталом prozorro.gov.ua та модулями аналітики у закупівлях»

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.06.2017
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника

 Прямий договір замість переговорної процедури: чи можливо та за яких умов? 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.06.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання •

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель»

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Тетяна
14.06.2017 08:20

Відповідно част.2 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право вносити зміни в тендерну документацію увесь період подачі пропозицій, тобто до кінцевого терміну подачі пропозицій. Чи правильно ми розуміємо, що замовник вносить зміни до технічної частини, кількості предмету закупівлі, але не має право змінювати сам предмет закупівлі та його очікувану вартість, оскільки відповідно до ст.4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану закупівель. Чи має право замовник в період проведення процедури закупівлі вносити зміни до річного плану закупівель?

Відповідь: Доброго дня! Так, Ви праві замовник дійсно може вносити зміни до тендерної документації до закінчення строку подачі тендерних пропозицій, крім випадків, які потягнуть за собою необхідність внесення змін до річного плану/додатку до річного плану (зміна предмету закупівлі, очікуваної вартості). Це пов'язано з тим, що замовник може вносити зміни до річного плану/додатку до річного плану виключно до початку відповідної закупівлі, про що зазначено у роз'ясненні МЕРТУ (№3302-06/29640-06 від 14.09.2016). Детальніше з цим роз'ясненням та нашими коментарями Ви можете ознайомитись на стор. 38-41 журналу №10 (61) за жовтень 2016 року та стор. 34-37 журналу №4 (67) за квітень 2017 року. У випадку, якщо такі змін потрібно внести, доведеться відміняти процедуру закупівлі, вносити до річного плану нову закупівлю з виправильним предметом закупівлі і очікуваною вартістю закупівлі та розпочинати нову закупівлю. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Марина
13.06.2017 15:41

Доброго дня! Нами було двічі проведено відкриті торги на 215 тис. грн на закупівлю послуг по збиранню врожаю, пропозицій не надійшло, зарас знайшли ФОП що згоден надати послуги за 198 тис. грн. за якою процедурою можна укласти договір ? якщо сума менша

Відповідь: Доброго дня! В описаній ситуації можливо два шляхи проведення закупівлі. У випадку, якщо очікувана вартість закупівлі залишається 215 тис. рн., то Ви можете провести переговорну процедуру згідно п.4 ч.2 ст.35 Закону України “Про публічні закупівлі”. Також ви можете “обнулити” цю закупівлю в річному плані закупівель і внести позицію про закупівлю на очікувану вартість 198 тис. грн. до додатку до річного плану закупівель і після цього укаласти прямий договір. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Ірина
13.06.2017 10:32

Добрий день, порадьте будь-ласка, в кінці червня планують виділити додкошти (бюджетники) на газ 180000 тис. грн., а на електроенергію 80000 грн., запитання: нам краще нові договори заключити на ці кошти чи додугоди до попередніх договорів?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до позиції МЕРТУ, що відображена у листі інформативного характеру від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 (детальніше див. випуск журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року, стор. 38–42) виділені Вам додаткові кошти можна вважати новими предметами закупівлі. При цьому, очікувана вартість закупівлі по кожному не перевищує вартісні межі встановлені ч.1 ст. 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). В такому випадку, можемо порадити Вам внести відповідні зміни до додатку до річного плану закупівель, зазначивши ці закупівлі окремими позиціями та провести по ним процедури допорогової закупівлі (укласти прямий договір та розмістити в системі звіт про укладені договори відповідно до ч.1 ст.10 Закону або здійснити у системі конкурентний відбір серед постачальників). Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85-71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Марина
12.06.2017 13:16

Доброго дня! На минулому тижні була стаття про зміни у єдиному закупівельному словнику а саме про поточний й капітальний ремонт-про об'єднання цих понять під один код, як її знайти ?("пошук" не допоміг)

Відповідь: Добрий день! Зазначені у вашому запитанні зміни, затверджені наказом МЕРТУ від 09.03.2017 № 341 “Про завтердження Зміни №1 до національного класифікатора ДК 021:2015”. Детальніше з текстом наказу та внесеними змінами Ви можете ознайомитись на стор. 42-43 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 4 (67) за квітень 2017 року. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга
12.06.2017 11:33

Доброго дня. Наша установа - селищна рада, в якій створено тендерний комітет.Згідно статті 11 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) тендерний комітет забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом. Згідно статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником. Хто повинен затверджувати тендерну документацію в селищній раді і яким документом (тендерний комітет своїм рішенням, оформленим у формі протоколу, чи сесія селищної ради своїм рішенням)?

Відповідь: Доброго дня! Згідно ч. 3 ст. 11 ЗУ “Про публічні закупівлі” тендерний комітет або уповноважена особа (особи): планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом. В частині 4 цієї ж ст. 11 визначено, що рішення тендерного комітету оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Олена
12.06.2017 10:09

1. За п. 9.5. Порядку №35 рішення про відміну закупівлі приймається, якщо протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій замовником не прийнято рішення про дискваліфікацію чи про переможця закупівлі. За п. 11.1. Порядку №35 замовником може бути прийняте рішення про скасування закупівлі. Чим відрізняється відміна закупівлі (п. 9.5. Порядку №35) від скасування закупівлі (п. 11.1. Порядку №35), в яких випадках приймається яке рішення чи ці рішення ідентичні? Ці рішення не обов’язково оприлюднювати, можливо лише внести запис в електронну форму? 2. Який строк зберігання в електронній системі (вільного перегляду) документів по допороговій закупівлі? 3. Якщо в установі діє тендерний комітет і відповідальний по допорогах, оприлюднення звіту про укладений договір на суму понад 50 тис. може замовник покласти на відповідального по допорогах? 4. Чи необхідно оприлюднювати установі обласного рівня річний план закупівель на веб-сторінці Єдиного державного веб-порталу відкритих даних згідно постанови КМУ від 21.10.2015 №835? Якщо необхідно, то з якого часу діє такий обов’язок? За відсутності власного офіційного веб-сайту (наявна лише сторінка у фейсбуці) річний план закупівель оприлюднюється на сторінці у фейсбуці? Дякую.

Відповідь: Доброго дня! Враховуючи велику кількість запитань надаємо відповіді окремо по кожному. 1. В п.п. 9.5. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35 (далі Порядок № 35) міститься пряма вимога замовнику завершити закупівлю шляхом підписання договору або відміни Закупівлі протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій. Тобто, тут встановлено пряму вимогу до замовника відмінити закупівлю у разі якщо вона не буде завершена у конкретно визначений строк. В п.п. 11.1 Порядку № 35 визначено, що виключно замовник може скасувати закупівлю, але із зазначенням аргументованих підстав для цього. До таких підстав відноситься, наприклад, зникнення потреби у закупівлі; вивлення помилки в документації допорогової закупівлі, яке відобулось після завершення періоду уточнень; відсутність коштів на закупівлю, тощо. Таким чином, в цьому пункті мова йде про право замовника скасувати закупівлю на будь-якому її етапі при наявності аргументованих підстав. Зазначені рішення, як правило у вигляді скан-копії протоколу тендерного комітету або уповноваженої особи, оприлюднюються під час здійснення процедури скасування/відмінни закупівлі в електронній системі закупівель для обгрунтування наявності відповідних підстав. Спосіб і місце для підвантаження такого документа Ви можете уточнити в службі підтримки електронного майданчика, послугами якого користуєтесь. 2. Відповідно до п.п. 15.2 Порядку № 35 строк зберігання документів, відомостей, інформації на електронних носіях повинен бути не меншим за строк, встановлений законодавством для відповідних документів на папері. Детальніше зі строками зберігання документації Ви можете ознайомитись на стор. 18-24 журналу “Радник у сфері державних закупівель” № 6 (69) за червень 2017 року. 3. Так, Законом це не заборонено. При цьому звертаємо увагу, що згідно ст. 10 Закону відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). 4. Необхідно, якщо Ваша установа відноситься до розпорядників інформації у розумінні ЗУ “Про доступ до публічної інформації”. Так, відповідно до ст. 10-1 ЗУ “Про доступ до публічної інформації” розпорядники інформації зобов’язані надавати публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднювати і регулярно оновлювати її на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на своїх офіційних веб-сайтах. В 2015 році Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 21.10.2015 № 835, якою було завтерджено Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних (далі - Положення). Згідно п. 26 Положення строк оприлюденння річного плану після затвердження/внесення змін до нього на офіційному веб-сайті становить 30 календарних днів. Відповідно до п. 23 Положення все що оприлюднюється на офіційному веб-сайті протягом 1 робочого дня підлягає оприлюдненню на Єдиному державному порталі відкритих даних. Детальніше з цим питанням Ви можете ознайомитись на стор. 11-13 журналу “Радник у сфері державних закупівель” № 12 (63) за грудень 2016 року. Слід зазначити, що сторінка у соціальній мережі не є офіційним веб-сайтом, тому якщо у Вас не має власного веб-сайту, Ви можете публікувати річний план на офіційному веб-порталі вищестоящої організації.Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ульяна Ф.
09.06.2017 13:20

Доброго дня. У нас виникла необхідність здійснення закупівлі енергосервісу. Але стикаємось із такою проблемою: технічної можливості опублікувати дану закупівлю на майданчику e-tender немає (крок підвищення показника ефективності енергосервісного договору та інше). Чи є вихід із даної ситуації?

Відповідь: Доброго дня. Зателефонуйте будь-ласка до редакції та залиште контактний номер телефону.

Лариса
09.06.2017 11:47

Доброго дня. Наш заклад, який фінансується з державного бюджету, має стати переможцем міжнародного гранту. Загальна сума гранту на придбання автомобілів становить 1 млн. Євро. Чи треба проводити міжнародні відкриті торги? Чи правомірно буде віднести отримані кошти до послуг міжнародних фінансових організацій, що дасть можливість не проводити торги? Дякуємо.

Відповідь: Доброго дня! В Законі України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначено, що його дія застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг при перевищенні вартісних меж, встановлених ч. 1 ст. 2 Закону (вартість закупівлі (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1 мільйон 500 тисяч гривень. При цьому, джерело походження коштів значення не має. Враховуючи, що очікувана сума гранту на закупівлю авто перевищує межі встановлені в ч.4 ст. 10 Закону, Вам необхідно буде провести процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою (міжнародні торги). Спроба уникнути процедури відкритих торгів шляхом віднесення коштів на послуги міжнародних фінансових оргаізацій буде означати порушення Закону про публічні закупівлі. Також звертаємо увагу, що відповідно до статті 9 Закону зазначено, що якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж порядок, визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України. Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Закупівля товарів, робіт і послуг на умовах їх співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, зазначених в абзаці першому цієї частини, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими відповідними організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний ля Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Тетяна
09.06.2017 11:42

Доброго дня! У 2016 році нами була проведена закупівля на реконструкцію будівлі та укладений договір з підрядником (10% за рахунок місцевого бюджету і 90 % за держ.кошти). Терміном виконання було: "Даний Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2016 року, але в будь-якому випадку до виконання Сторонами своїх зобов’язань". Із загальної суми у 2016 році було використано тільки 2%. На сьогодні виникла необхідність в продовженні вищевказаних робіт. Чи маємо ми право зробити додаткову угоду, якщо: 1. Змінюється термін до 2017 року; 2. Необхідно внести зміни в "Порядок розрахунків", а саме додати передплату, т.я. у Договорі цоьго передбачено не було. Дякуємо

Відповідь: Доброго дня! З Вашого питання незрозуміло, за яким законом було укладено договір в 2016 році. Якщо договір укладався за результатами процедури закупівлі, проведеної у відповідності до ЗУ “Про публічні закупівлі”. По першому запитанню. Ви можете продовжити строк дії договору на підставі п. 4 ч. 4 ст 36 Закону, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. По другому запитанню. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених у ч. 4 ст. 36 Закону. В ст. 638 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. В розуміннні ЦК України порядок оплати відноситься до істотних умов договору. Виходячи з наведеного, Ви не маєте підстав для внесення змін до договору в частині зміни порядку розрахунків, оскілька така підстава для внесення змін відсутня у ч.4 ст. 36 Закону. Якщо договір укладався згідно ЗУ “Про здійснення державних закупівель” .По першому і другому запитаннях. З цього приводу рекомендуємо ознайомитись з позицією МЕРТУ (лист від 27.10.2016 N 3302-06/34307-06), яка з відповідними коментарями редакції журналу була опублікована на стор. 36-41 журналу “Радник в сфері державних закупівель” №12 (63) за грудень 2016 року. Вона полягає в тому, що зміна істотних умов договорів про закупівлю, укладених за результатами процедур закупівель, проведених відповідно до Закону України “Про здійснення державних закупівель”, який втратив чинність, може здійснюватись відповідно до умов, що були визначені у таких договорах відповідно до статті 40 указаного Закону, керуючись Цивільним та Господарським кодексами України. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Міська лікарня
08.06.2017 15:25

Добрый день! Подскажите, пожалуйста, как быть в следующей ситуации: провели допороговую закупку на филе куриное охлажденное, заключили договор, а поставщик возит вместо охлажденного - замороженное, после разморозки которого теряется вес около 500г с 1,5 кг, да и качество оставляет желать лучшего. На словах договорится не получается, так как поставщик не идет на контакт. Что нам делать в этой ситуации? Можем ли мы в одностороннем порядке расторгнуть договор? Если нет, подскажите, что можно сделать и какие документы для этого нужны? Большое спасибо!

Відповідь: Доброго дня! Питання розірвання договору, укладеного за результатами проведення допорогової закупівлі та застосування господарсько-правових санкцій регулюється положеннями Цивільного та Господарського кодексу України та умовами самого договору. В ч.1 ст. 629 ЦК України встановлено, що договір є обов'язковим для виконання сторонами. Ст. 526 ЦК України передбачено, що зобов'язання має виконуватись належним чином, зокрема відповідно до умов договору. З Вашого запитання прямо випливає, що постачальник не виконує умови договору, постачаючи заморожене м'ясо замість охолодженого. Виходячи з цього, Ви маєте право відмовитись від приймання такого м'яса і вимагати від постачальника дотримуватись умов договору. Ви можете також розглянути можливість застосування до нього господарських санкцій, перелік та підстави їх застосування визначено в ст.ст. 217 та 218 ГК України. Розірвати договір в односторонньому порядку Ви можете тільки у випадку, якщо це передбачено умовами договору, оскільки відповідно до ч. 1 ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Надати більш детальну інформацію щодо процедури розірвання договору чи застосування господарських санкцій неможливо, оскільки ми не знайомі зі змістом договору. В подальшому, при складанні проекту договору рекомендуємо враховувати можливість застосування господарських санкцій за невиконання або неналежне виконання зобов'язань, виписати умови їх застосування, а також умови для розірвання договору, в т.ч. в одностороньому порядку. З позицією Мінекономрозвитку з цього питання (лист вих №3302-06/42560-06 від 30.12.2016) з коментарями від редакції журналу Ви можете ознайомитись на стор. 40-42 журналу “Радник в сфері державних закупівель” №2 (65) за лютий 2017 року. Крім того корисною для Вас буде інформація розміщена на сторіках 26-29 нашого журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 11(62) за листопад 2016 року. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Олена
08.06.2017 13:31

Добрий день! На початку квітня нашому закладу виділили 5 тис. грн депутатських коштів на закупівлю вікон, ми уклали прямий договір, та оприлюднили його на Прозорро. Через місяць нам виділяють ще 120 тис. депутатських коштів(не запланованих на початку року) на закупівлю вікон. Чи можна вважати це окремою закупівлею? Є у нас право заключити прямий договір на 120 тис.(як окрема закупівля) та оприлюднити його на Проззоро? Вважається це порушенням закону?

Відповідь: Добрий день! Так, це можна важати окремою закупівлею. Враховуючи, що сума закупівлі не перевищує вартісні межі встановлені в ч. 1 ст. 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) для закупівлі (товарів) - 200 тисяч гривень, Ви маєте право укласти прямий договір. До укладання договору Ви вносите відповідні зміни до додатку до річного плану закупівель - включивши до нього нову закупівлю з очікуваною вартість - 120 тис. грн. Після укладання договору, обов'язково публікуєте в системі електронних закупівель звіт про укладені договори в строки визначені ст. 10 Закону. І такі дії не є порушенням Закону. Більш детальну інформацію Ви можете на сторінках 38-42 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 10 (61) жовтень 2017 року. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ілона
08.06.2017 12:54

Доброго дня! Підкажіть будь ласка, повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється при будь-яких внесеннях змін до договору чи виключно у випадках передбачених у ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", при тому, що п.11 форми самого повідомлення затвердженого наказом МЕРТУ не передбачає інших випадків???

Відповідь: Доброго дня! В ч. 1 ст. 10 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначено, що повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін. При цьому, тут не уточнюється, що таке повідомлення публікується тільки щодо зміни істотних умов договору. Таким чином, рекомендуємо публікувати в електронній системі закупівель повідомлення про всі зміни, що вносяться до договору. В той же час, дійсно, при заповненні пункту 11 такої форми повідомлення про внесення змін до договору на електронних майданчиках, система надасть можливість обрати один з пунктів, закріплених частиною 4 статті 36 Закону. Але, при заповненні пункту 12 форми повідомлення про внесення змін до договору, який має назву «Опис змін, що внесені до істотних умов договору», замовник має можливість вказати, які саме зміни вносяться до договору. Таким чином, якщо зміни до договору вносяться в інших випадках, окрім визначених частиною 4 статті 36 Закону, замовнику доцільно оприлюднити повідомлення про внесення змін до договору з описанням таких змін в пункті 12 форми повідомлення про внесення змін до договору, а в пункті 11 обрати будь-який з пунктів.. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Людмила
08.06.2017 11:22

чи обов'язково оприлюднювати звіт про виконання договору при проведенні допорогової закупки в системі Prozorro?

Відповідь: Доброго дня! В Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35 не передбачено обов'язок замовника публікувати звіт про виконання договору, який укладений за результатами допорогової закупівлі. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Людмила
08.06.2017 11:20

питання щодо оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору. Провели допорогову закупку , розмістили звіт про укладений договір. Чи обов'язково оприлюднювати повідомлення про внесення змін до договору , якщо в межах року внесені зміни щодо вартості послуг. І яким чином це правильно зробити ??

Відповідь: Доброго дня! Питання внесення змін до договору, укладеного за результатами проведення допорогової закупівлі регулюється положеннями Цивільного та Господарського кодексу України та умовами самого договору. При цьому, в Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35 не передбачено обов'язок замовника публікувати повідомлення про внесення змін до договору, укладеного за результатами допорогової закупівлі. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Людмила
08.06.2017 11:08

Доброго Вам дня просимо надати відповідь на наступне запитання уклали в січні договір на 1 півріччя 2017р на оплату послуг на суму 53 тис.грн., зазначені послуги входять до переліку послуг, на які установа вищого рівня дозволила в Положенні укладати прямий договір без застосування електронної системи Prozorro. Так, як сума договору більше 50 тис.грн. - ми оприлюднили звіт про укладений договір в системі Prozorro. В червні виникає необхідність в укладенні додаткової угоди на збільшення суми договору - на оплату послуг на 2 півріччя та продовження строку дії договору до 31.12.2017р. 1)Де і яким чином ми маємо висвітлити нову суму договору (з урахуванням додаткової угоди) і саму додаткову угоду (сканкопію). **В додатку до річного плану висвітлено очікувану вартість на рік (наприклад 110 тис.), але в зв'язку з тим, що виконавець послуг не міг передбачити вартість послуг на 2 півріччя 2017р, необхідно внести зміни в червні додатковою угодою.

Відповідь: Доброго дня! Публікувати повідомлення про внесення змін до договору і саму додаткову угоду не потрібно, оскільки це не передбачено Порядком здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35. В майбутньому ви також можете використовувати інший алгоритм дії, який виглядає наступним чином. На початку року внесите до додатку до річного плану предмет закупівлі послуг на І півріччя, укладаєте прямий договір та опублікувуєте звіт про укладені договори. В червні, коли стає відома очікувана вартість предмета закупівлі на ІІ півріччя, керуючись вартісними межами встановленими в ч. 1 ст. 2 ЗУ “Про публічні закупівлі”, вносите новий предмет закупівлі послуг на ІІ півріччя до додатку до річного плану, після чого можету укласти новий прямий договір та опублікувати звіт про укладені договори. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Всього записів: 2930
Сторiнки: назад  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10  вперед