>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

25.09.2017

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника» 04.10.2017.

Особливості оскарження публічних закупівель

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
25.09.2017
Читати всю статтю ...

Перелік помилок учасників та рекомендації щодо уникнення цих помилок.

Є люди, що не роблять помилок. Це ті, за кого думають інші.
 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.09.2017
Читати всю статтю ...

Підсумки навчання для замовників 14-15 вересня 2017 року на тему

«Закон України “Про публічні закупівлі” від теорії до практики. Особливості роботи з майданчиками та веб-порталом prozorro.gov.ua»

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.09.2017
Читати всю статтю ...

БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ В ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ – ЯК БУТИ

велика кількість банківських гарантій не відповідають умовам тендерної документації та слугують підставою для відхилення пропозиції учасника

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.09.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель» на 2017 рік.

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Руслана
19.09.2017 11:05

Добрий день. У мене є таке питання: наша організація оприлюднила план на 300000,00 грн. по предмету 33600000-6 Фармацевтична продукція. Провела відкриті торги на даний предмет закупівлі. Торги пройшли з сумою 210000,00 грн. Тобто ми зекономили 90000,00 грн. Підкажіть, будь-ласка, як тепер ми можемо використати ці кошти? Це буде новий предмет закупівлі? Якщо новий, то як його потрібно відобразити в річному плані (Це буде додаток до річного плану)? Чи потрібно корегувати старий план (тобто змінити 300000,00 грн. на 210000,00 грн.)? Ми на ці кошти можемо купувати різні предмети закупівлі чи тільки фармацевтичну продукцію? Чи можемо ми ці кошти розділити на декілька сум і на різні предмети закупівлі? І як проводити закупівлю на ці кошти: відкриті торги, допорогова чи додаткова угода? А якщо ці кошти будуть стосуватись цієї ж закупівлі, то як їх використовувати: Заключити додаткову угоду з цим же постачальником на збільшення кількості зазначених в закупівлі медикаментів, чи ми можемо закупити інші медикаменти не вказані в закупівлі. Буду дуже вдячна за відповідь.

Відповідь: Доброго дня! Відповідь на Ваше питання міститься в листі інформативного характеру Уповноваженого органу (Мінекономрозвитку України) № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016. Так, здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон, Закон про публічні закупівлі); 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках. Разом з цим, у данному листі Уповноважений орган зазначає, що здійснення закупівель у вищеперерахованих випадках можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору . Разом з тим при здійсненні закупівель без проведення процедур закупівель, передбачених частиною першою статті 12 Закону, товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник керується положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, а також Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), без урахування здійснених закупівель за тим же предметом у поточному році, за якими укладені відповідні договори. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Водночас під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору (абзац четвертий частини першої статті 2 Закону). (Детальніше з цим питанням можна ознайомитись у випуску журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42). Щодо першого питання. Таким чином, виходячи зі змісту листа МЕРТУ, зекономлені Вами унаслідок проведення закупівлі 90 000,00 грн є новим предметом договору. Щодо другого питання. У випадку потреби здійснити нову закупівлю, на виконання норми Закону, передбаченої частиною першою статті 4 Закону, замовник зобов'язаний відобразити таку закупівлю у річному плані закупівель/додатку до річного плану (залежно від вартісних меж, визначених частиною першою статті 2 Закону). Тобто, якщо очікувана вартість майбутньої закупівлі складатиме 90 000,00 грн – таку закупівлю необхідно відобразити в додатку до річного плану. Щодо третього питання. Корегувати річний план після здійснення закупівлі (приводити його у відповідність до взятих за договором зобов’язань) не потрібно, адже річний план/додаток до річного плану закупівель не є звітним документом, фактично це реєстр закупівель, які планує здійснити замовник, створений задля інформування учасника про такі закупівлі. Щодо четвертого та п’ятого питання. У випадку, якщо Ви маєте потребу використати зекономлені 90 000,00 грн, про які йде мова у Вашому питанні, саме для придбання ідентичного предмета закупівлі, за яким Ви вже провели процедуру закупівлі з очікуваною вартісттю 300 000,00 грн (або для придбання інших предметів закупівлі, за якими Ви вже проводили процедури закупівель), потреба у новій(их) закупівлі(ях) повинна бути обґрунтованою та документально підтвердженою. У випадку, якщо Ви маєте потребу у придбанні нових предметів закупівлі (які ще не купували протягом року), Ви керуєтеся безпосередньо очікуваною вартістю. Тобто, оскільки, у данному випадку мова йде про 90 000,00 грн, відповідно дана сума є меншою від вартісних меж, встановлених в частині першій статті 2 Закону про публічні закупівлі, отже замовник може провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель (допорогова закупівля шляхом здійснення конкурсного відбору у системі), або уклавши прямий договір. З урахуванням вищевикладеного, Ви маєте право дані кошти розділити на декілька сум і на різні предмети закупівлі. Щодо шостого та сьомого питання. У випадку, придбання нового предмета закупівлі з очікуваною вартістю 90 000,00 грн замовник може провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель (допорогова закупівля шляхом здійснення конкурсного відбору у системі), або уклавши прямий договір. У випадку, придбання такого ж предмета закупівлі з очікуваною вартістю 90 000,00 грн (за умови наявності такої потреби та відповідного обгрунтування у ній) замовник може провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель (допорогова закупівля шляхом здійснення конкурсного відбору у системі), або уклавши прямий договір. Закон про публічні закупівлі (стаття 36 Закону) не передбачає збільшення загальної вартості договору про закупівлю (договору, укладеного за результатами здійснення процедур закупівель). Таким чином, при необхідності здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника, Ви можете укласти прямий договір. Також, рекомендуємо Вам ознайомитися з матеріалами щодо планування, викладеними у випуску журналу № 4 (67) за квітень 2017 року на стор. 34-37. Одночасно, звертаємо Вашу увагу на те, що в Законі, дані питання не врегульовано, а роз'яснення МЕРТУ носять рекомендаційний характер. В будь-якому випадку замовник самостійно приймає рішення щодо здійснення відповідної закупівлі. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у вересні проводяться в Києві (щотижня), а також в Житомирі (12-13 жовтня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Євгенія
19.09.2017 11:02

добрий день, чи можемо ми провести закупівлю газу застосувавши переговорну процедуру, якщо підприємство постачальник занесено в перелік суб'єктів природних монополій?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до положень ЗУ “Про ринок природного газу” від 09.04.2015 № № 329-VIII, зокрема ст. 13 цього Закону, ринок постачання природного газу є конкурентним і у споживачів є можливість вільного вибору постачальника природного газу. Крім того, у Зведеному переліку суб'єктів природних монополій (дійсний станом на 31.08.2017), який розміщено на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=136411&schema=main) відсутні монополісти, які надають послуги постачання природного газу. В ньому присутні виключно суб'єкти господарювання, які займаються розподілом природного газу. Враховуючи зазначене, при закупівлі природного газу, замовники проводять процедуру відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що згідно п.4 ч.2 ст. 35 ЗУ “Про публічні закупівлі” замовник може провести переговорну процедуру як виняток у випадку якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Євгенія
18.09.2017 16:07

Добрий день, підскажіть будь ласка, якщо закупівля здійснюється в 2017 році на 2018 рік, оцікувана вартість предмета закупівлі 350 тис. грн. 1) Коли повинен бути затверджений Річний план закупівель на цю звкупівлю? 2) В який план влючати цю закупівлю якщо процедура закупівлі почнеться в жовтні 2017, а закінчеться в січні 2018?

Відповідь: Добрий день! Враховуючи схожість обох запитань, надаємо відповідь відразу на обидва запитання. В ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) не врегульовано питання щодо того, коли потрібно складати річний план на наступний рік. Тобто, замовнику не забороняється затверджувати річний план, наприклад, на 2018 рік в кінці 2017 року і розпочати процедуру закупівлі в 2017 році, а завершувати закупівлю вже у 2018 році. Тому, Ви можете включити згадану у Вашому запитанні закупівлю або до річного плану закупівель на 2017 рік, або до річного плану закупівель на 2018 рік. Увага Акція на 2018 рік (Плати за один отримуй два усього за 212 грн). Передплативши журнал до 31.10.2017 на весь 2018 рік та сплативши до 1 січня 2018 року, Ви отримаєте друкований журнал та доступ до електронних версій з 2011 по 2018 рік включно

Ольга Павлівна
18.09.2017 16:03

З 17.01.2017р. при проведенні закупівлі лікарських препаратів предмет закупівлі визначається по показнику третьої цифри ДК 021:2015.з позначкою у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського препарату. Якою мовою має бути написана ця позначка МНН – українською, латинською, англійською?

Відповідь: Добрий день! Рекомендуємо в предметі закупівлі лікарських засобів зазначати міжнародну непатентовану назву (МНН) лікарського засобу українською мовою і латиню. З прикладами визначення предмета закупівлі лікарських засобів можна ознайомитись у випуску Журналу № 2 (65) за лютий 2017 року на стор. 8-11. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у вересні проводяться в Києві (щотижня), а також в Житомирі (12-13 жовтня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85- 71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес- ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга Павлівна
18.09.2017 16:01

Як визначити предмет закупівлі товарів та послуг у випадку, якщо четверта цифра коду «0» і далі цей код не має розшифровки в ДК 021:2015?

Відповідь: Добрий день! Предмет закупівлі визначається згідно Порядку визначення предмету закупівлі (далі - Порядок), затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 у відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. Згідно Порядку предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Таким чином, визначення предмета закупівлі товару або послуги за третьою цифрою буде порушенням. Тому рекомендуємо знайти інший код з Єдиного закупівельного словника за четвертою цифрою. Для більш зручного визначення конкретного коду класифікатора рекомендуємо користуватись сервісами доступними за наступними посиланнями: 1) http://cep.kse.org.ua/article/cpv/index.html - цей сервіс дозволяє побачити за яким CPV-кодом інші замовники купують аналогічні товари. Друга частина сервісу - інформація про постачальників вибраного в пошуку товару (ТОП-20 за кількістю переможних процедур). Також є додаткова можливість обрати постачальника за певним регіоном. Вся інформація, представлені в цьому сервісі, з офіційного API ProZorro. Зокрема, за даними цього сервісу оренду генератора здійснювали за кодом: 51110000-6 Послуги зі встановлення електричного обладнання. 2) http://radnuk.com.ua/poshyk-dk/ - сервіс пошуку за ключовим словом в словнику CPV на нашому офіційному сайті. Тут також можливо зробити пошук за кодом-CPV. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Чернівецьке
18.09.2017 15:43

Доброго дня!Підкажіть будь-ласка чи може бути уповноважена особа людина, яка тільки здубуває вищу освіту(попередня освіта технікум)???Дякую!

Відповідь: Добрий день! Відповідно до абз. 1 ч. 2 ст. 11 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) Уповноважена особа повинна мати вищу освіту. Відповідно, якщо людина не має вищої освіти, вона за Законом не може бути Уповноваженою особою. Детальніше з цим питанням можна ознайомитись у випуску Журналу № 4 (55) за квітень 2016 року на стор. 30-33. Увага Акція на 2018 рік (Плати за один отримуй два усього за 212 грн). Передплативши журнал до 31.10.2017 на весь 2018 рік та сплативши до 1 січня 2018 року, Ви отримаєте друкований журнал та доступ до електронних версій з 2011 по 2018 рік включно.

Юлія
18.09.2017 15:03

Доброго дня! Підкажіть будь ласка, було проведено двічі відкриті торги, через відсутність достатньої кількості учасників були відмінені, умовою у договорі була поставка товарів, яка повинна відбутися до 30.09.2017р. Ми провели переговорну процедуру закупівлі, чи є обов’язковим включення цієї умови? Якщо так, то чи можемо ми після підписання договору змінювати цю умову?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до п.4 ч. 2 ст. 35 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. З цього випливає, що заборони щодо зміни дати поставки при проведенні переговорної процедури після двічі відміненого тендеру в Законі не має. І це є цілком логічним, оскільки передбачений при проведенні перших відкритих торгів строк поставки товару, може втратити актуальність на момент проведення переговорної процедури. Щодо внесення змін до договору про закупівлю, то це питання залежить від того чи відноситься строк поставки товарів, за умовами укладеного Вами договору про закупівлю, до істотних умов договору про закупівлю. Якщо відноситься, тоді зміни до істотних умов договору про закупівлю не можуть вноситись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, окрім випадків, передбачених ч.4 ст. 36 Закону. Якщо ця умова не є істотною, тоді зміни можуть вноситись в порядку передбаченому законом та/або самим договором. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у вересні проводяться в Києві (щотижня), а також в Житомирі (12-13 жовтня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85- 71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес- ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга
18.09.2017 14:58

Доброго дня! Раніше Ви відповіли нам на наше запитання, яке було розміщено 13.09.2017 15:35 Дякуємо за відповідь. Але прямий договір який ми плануємо укласти має ціну до 200 тис. грн. Просимо роз'яснити чи маємо ми право укласти такий договір, враховуючи що попередні три рази проведені торги були відмінені з причини дискваліфікації всіх учасників?

Відповідь: Добрий день! У Вашому запитанні від 13.09.2017 мова йшла про закупівлю картриджів на суму понад 200 тис. грн. Якщо Ви вирішили скоротити обсяг закупівлі і нова очікувана вартість предмету закупівлі за цим кодом за поточний рік буде меншою за вартісні межі встановлені в ст. 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), Ви можете провести допорогову закупівлю або з використанням електронної системи закупівель, або уклавши прямий договір і оприлюднивши на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про укладені договори. Якщо річна вартість закупівлі за цим предметом закупівлі перевищує вартісні межі встановлені в ст. 2 Закону, тоді Ви повинні проводити відкриті торги на підставах, зазначених в нашій відповіді на Ваше запитання від 13.09.2017 15:35. Детальніше з питанням проведення переговорної процедури на підставі п.4 ч. 2 ст. 35 Закону Ви можете ознайомитись в Журналі № 3 (66) за березень 2017 року на стор. 18-22. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Світлана
18.09.2017 14:35

Доброго дня! Постановою КМУ від 09.08.2017р. №553 внесено деякі зміни...: через кому в абзаці п`ятому пункту 2 добавлені "казенні та комунальні підприємства". Це означає, що "казенні та комунальні підприємства" не є "замовниками" в розумінні Закону "про публічні закупівлі"?

Відповідь: Добрий день! Постановою КМУ від 09.08.2017 № 533 внесено зміни в Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, завтердженого постановою КМУ від 24.02.2016 № 166. Згадані у Вашому запитанні зміни стосуються розширення переліку тих, кому електронні майданчики можуть надавати послуги, відповідно до рівня акредитації, визначеного у пункті 12 цього Порядку. Визначення того, хто є замовником у розумінні ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) наведено у п. 9 ч. 1. ст. 1 Закону. Увага Акція на 2018 рік (Плати за один отримуй два усього за 212 грн). Передплативши журнал до 31.10.2017 на весь 2018 рік та сплативши до 1 січня 2018 року, Ви отримаєте друкований журнал та доступ до електронних версій з 2011 по 2018 рік включно.

Тетяна
18.09.2017 11:04

Чи можливо провести закупівлю за процедурою Відкритих торгів на очікувану вартість товару, якщо кошти ще не виділені?

Відповідь: Добрий день! Так, можете. В ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) відсутня вимога щодо проведення закупівель відповідно до затверджених кошторисів (планів використання бюджетних коштів). При цьому, наказом Міністерства фінансів України від 20.12.2016 № 1114 внесено зміни до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобовязань розпорядників бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України (далі - Порядок). Згідно цих змін, а саме абзацу 2 пункту 2.2 глави 2 Порядку, за умови взяття бюджетного зобов'язання, за яким застосовується процедура закупівлі товарів, робіт і послуг, розпорядник бюджетних коштів подає з урахуванням законодавства у сфері закупівель до органу Казначейства документи, зазначені в абзаці першому цього пункту, протягом 7 робочих днів з дати оприлюднення звіту про результати проведення процедури закупівлі у разі наявності в обліку органу Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів) або протягом 7 робочих днів з дати взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів). Таким чином, замовник може провести процедуру закупівлі і укласти договір про закупівлю, а зареєструвати його в Казначействі протягом 7 робочих днів з дня взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів). Детальніше з цим питанням можна ознайомитись у Журналі № 3 (66) за березень 2017 року на стор. 10-13. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у вересні проводяться в Києві (щотижня), а також в Житомирі (12-13 жовтня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85- 71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес- ланч, видача сертифікатів про навчання.

Любов
18.09.2017 10:59

Доброго дня! Просимо допомогти нам правильно здійснити закупівлю робіт на спорудження пам"ятника по КЕКВ 3122 Капітальне будівництво інших об"єктів на суму 439000,00 грн. На даний час по кошторисних призначенням у нас є 244000,00 грн. Договір планують укласти на суму 439000,00 грн. на два роки. Як правильно оприлюднити звіт про укладений договір не маючи іншої суми по кошторису на 2017 рік. ( проектно-кошторисна документація складена на суму 439000,00 грн.). Проект планують дофінансувати у 2018 році. 1. Як оприлюднити річний план закупівель і на яку суму 244000,00 гнр. або 439000,00 грн.; 2. Звіт про укладений догорів на суму 244000,00 грн. або 439000,00 грн.; 3. Укласти договір на суму яка є по кошторисних призначеннях на 2017 рік - це сума 244000,00 грн. та укласти другий договір на іншу суму коли будуть кошторисні призначення на 2018 рік. Наперед вдячні за допомогу.

Відповідь: Добрий день! 1). Відповідно до ст. 4 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. В той же час, допорогові закупівлі включаються до додатку до річного плану закупівель, який згідно наказу МЕРТУ від 22.03.2016 № 490, складається за формою річного плану закупівель. До додатку до річного плану включається вся закупівля, а не її частина, тобто 439 тис. грн. 2). Як випливає з самої назви звіту про укладені договори, він подається щодо укладеного договору. Форма звіту про укладені договори, затверджена наказом МЕРТУ від 22.03.2016 № 490. П. 15 цієї форми має назву ”ціна договору”. Таким чином в звіті про укладені договори зазначається ціна договору - 439 тис. грн. 3). Відповідно до Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов’язань та проведення платежів, затверджених наказом Державної казначейської служби України від 29 квітня 2013 року № 68 (далі - Методичні рекомендації), якщо будівельні роботи будуть тривати на об'єкті більше року такий об'єкт вважатиметься перехідним. Детальніше про це у Журналі № 8 (71) за серпень 2017 року на стор. 28-30. Таким чином, Ви укладаєте договір генпідряду на всю суму - 439 тис. грн і на весь строк будівництва (до 2018 року). В договорі підряду зазначається, що розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах та за наявності відповідного бюджетного фінансування. До договору генпідряду обов'язково, у відповідному додатку до договору, додається календарний графік виконання будівельних робіт. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Ольга
15.09.2017 15:20

Доброго дня!Оголосили відкриті торги, пройшов аукціон, система обрала потенційного переможця. Телефонує цей переможець і каже, що допустив помилку, коли подавав пропозицію неправильно вказав ціну (вказав меншу, ніж та, що зазначена у файлі "Тендерна пропозиція"). За таку ціну він не може продати товар. Що робити в такому випадку? Потрібно відхилити його пропозицію (тоді відповідно до якого пункту Закону?) чи обрати його в системі переможцем, він відмовиться від підписання договору, потім відхилити його і перейти до наступного Учасника? Дякую

Відповідь: Добрий день! Дане питання є дуже спірним тому надаємо Вам декілька варіантів вирішення даної ситуації. По-перше, якщо це учасник, то він може відізвати (відкликати) свою ТП на будь-якому етапі. Тільки у випадку  відізвання ТП  після  закінчення строку  її подання  він втрачає забезпечення тендерної пропозиції.  В даному випадку не слід  керуватись ст. 30 Закону про публічні закупівлі оскільки тут не стоїть питання відхилення  ТП. Тому Замовник в протоколі зазначає про відізвання тендерної пропозиції і переходить до розгляду наступної ТП.  При цьому в системі Прозоро не має можливості  перейти до іншої пропозиції, якщо попередня пропозиція не відхилена. Отже в системі відображаємо, що пропозиція відхилена, а в протоколі зазначаємо про те, що ТП відкликана учасником і не має можливості ці дії відобразити в системі Прозоро і тому в системі відображаємо "Відхилено". Це як варіанти виходу з даної ситуації, але, ще на практиці його не зустрічали. Подруге, щодо переможця - перелік підстав, на яких замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника або переможця наведено у ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). В зазначеній статті визначено, що через відмову від укладання договору про закупівлю замовник може відхилити тільки тендерну пропозицію переможця. Таким чином, з метою дотримання вимог ч.1 ст. 30 Закону, якщо в інших аспектах тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації, Ви можете визнати учасника переможцем, оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти з ним договір та надіслати це повідомлення переможцю. І вже потім, у разі відмови переможця від укладення договору про закупівлю, відхилити його тендерну пропозицію на підставі ч.1 ст. 30 Закону та перейти до наступного учасника. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у вересні проводяться в Києві (щотижня), а також в Житомирі (12-13 жовтня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85- 71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес- ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга Павловна
15.09.2017 13:03

Якщо проводиться закупівля по науково-дослідним роботам, де задіяно і код ДК 021:2015, і код ДК 015-97, то який код вважати пріоритетним, і чи є вартістні обмеження по коду ДК 015-97?

Відповідь: Добрий день! Предмет закупівлі визначається згідно Порядку визначення предмету закупівлі (далі - Порядок), затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 у відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. Відповідно до ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Відповідно до ч. 3 Порядку під час закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт предмет закупівлі визначається згідно з Державним класифікатором видів науково-технічної діяльності ДК 015-97, за показником четвертої цифри із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015), а також конкретної назви науково-технічної роботи. Тобто предмет закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт згідно Порядку визначається і за ДК 015-97 (в частині визначення виду науково-технічної діяльності) і за ДК 021:2015 (також рекомендуємо за четвертою цифрою Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника), а також предмет закупівлі має містити конкретну назву науково-технічної роботи. Наприклад: Державний класифікатор видів науково-технічної діяльності ДК 015-97 - I.1 01 дослідження та розробки в галузі фізико-математичних наук (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 Дослідницькі послуги - 73110000-6. Сумісні синхронні дослідження об'єктів сонячної системи методами низькочастотної радіоастрономії. Комплексні дослідження геоефективних проявів сонячної активності) Увага Акція на 2018 рік (Плати за один отримуй два усього за 212 грн). Передплативши журнал до 31.10.2017 на весь 2018 рік та сплативши до 1 січня 2018 року, Ви отримаєте друкований журнал та доступ до електронних версій з 2011 по 2018 рік включно.

Максим Юрійлвич
15.09.2017 10:38

Відповідно до п.8 ч. 3 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" дія цього Закону не поширюється на випадки,зокрема: якщо предметом закупівлі є: послуги фінансових установ, у тому числі міжнародних фінансових організацій, щодо надання кредитів, гарантій, фінансового лізингу та послуги, допоміжні до фінансових послуг ДК 021:2015: 66114000-2 Послуги у сфері фінансового лізингу . Однак деякі Замоники здійснюють закупівлі через систему Проззоро наприклад UA-2017-08-16-001035-c за кодом ДК 021:2015: 66114000-2 Послуги у сфері фінансового лізингу . Чи розповсюджується дія ЗУ "Про публічні закупівлі" на вищевказані предмети закупілі та чи обовьязково проводити закупівлі з предметом Банківські послуги (послуги у сфері фінансового лізингу) через систему прозоро або можна укладати прямі договори?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до ч.3 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є послуги фінансових установ, у тому числі міжнародних фінансових організацій, щодо надання кредитів, гарантій, фінансового лізингу та послуги, допоміжні до фінансових послуг; послуги, закупівля яких здійснюється банками для надання ними банківських послуг та проведення банківських операцій відповідно до законів України "Про банки і банківську діяльність" та "Про Національний банк України". В той же час в Законі відсутня заборона для замовників використовувати електронну систему закупівель для вибору постачальника навіть якщо закупівля відповідного предмету закупівлі не підпадає під дію Закону. Законом також не регулюється питання щодо того яким чином здійснюватиметься замовником закупівля предметів закупівлі, закупівля яких не підпадає під дію Закону. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Наталья Ф.
14.09.2017 00:26

Добрий день, підкажіть будь-ласка. Підприємство бере в аренду генератор за договором аренди на 3 дні (тимчасове володіння та користування обладнанням). За яким кодом по ДК 021:2015 кодувати??? Дякую!

Відповідь: Добрий день! Предмет закупівлі визначається згідно Порядку визначення предмету закупівлі (далі - Порядок), затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 у відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. Відповідно до ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Згідно Порядку предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При визначені конкретного коду класифікатора рекомендуємо користуватись сервісами доступними за наступними посиланнями: 1) http://cep.kse.org.ua/article/cpv/index.html - цей сервіс дозволяє побачити за яким CPV-кодом інші замовники купують аналогічні товари. Друга частина сервісу - інформація про постачальників вибраного в пошуку товару (ТОП-20 за кількістю переможних процедур). Також є додаткова можливість обрати постачальника за певним регіоном. Вся інформація, представлені в цьому сервісі, з офіційного API ProZorro. Зокрема, за даними цього сервісу оренду генератора здійснювали за кодом: 51110000-6 Послуги зі встановлення електричного обладнання або 98390000-3 інші послуги 2) http://radnuk.com.ua/poshyk-dk/ - сервіс пошуку за ключовим словом в словнику CPV на нашому офіційному сайті. Тут також можливо зробити пошук за кодом-CPV. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у вересні проводяться в Києві (щотижня), а також в Житомирі (12-13 жовтня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85- 71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес- ланч, видача сертифікатів про навчання.

Всього записів: 3074
Сторiнки: назад  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10  вперед