>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

20.07.2017

3х денне поглиблене навчання для початківців

за Законом «Про публічні закупівлі» від перших кроків до проведення процедур та основної практики. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.07.2017
Читати всю статтю ...

НБУ спростив умови купівлі іноземної валюти для низки операцій

 20 липня 2017 року набули чинності зміни до Положення про порядок та умови торгівлі іноземною валютою

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.07.2017
Читати всю статтю ...

З 19 липня набрали чинності зміни до законодавства щодо використання печаток суб'єктами господарювання

 До основних нововведень можна віднести заборону посадовим особами органів державної влади та місцевого самоврядування вимагати відбиток печатки на документах

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.07.2017
Читати всю статтю ...

18.07.2017

#Порада_від_Радника

Чи має право замовник вимагати від учасника

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.07.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель»

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Тетяна
05.07.2017 13:50

Замовником було проведено процедуру відкритих торгів, які не відбулися через відсутність достатньої кількості учасників. При проведені повторної процедури закупівлі товару для розширення кола учасників замовником було змінено очікувану вартість, кількість та добавлені кваліфікаційні вимоги. Якщо процедура відкритих торгів знову буде відмінена чи можливе проведення переговорної процедури?

Відповідь: Згідно п.4 ч.2 ст. 35 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), переговорна процедура застосовується як виняток, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Таким чином, після зміни умов тендерної документації, для отримання підстав для проведення переговорної процедури, Вам необхідно знову розпочати та відмінити дві процедури відкритих торгів через відсутність достатньої кількості учасників, не вносячі при цьому зміни до тендерної документації в частині вимог до учасника, предмету закупівлі, його технічних та якісних характеристик. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Виктория Ф.
05.07.2017 09:18

Доброго дня! Потрібна консультація. В нас на підприємстві всі закупівлі є допороговими (до 200 тис грн). Чи потрібно нам створювати тендерний комітет з 5 чоловік, чи можна призначити лише уповноважену особу?

Відповідь: Добрий день! Тендерний комітет та уповноважена особа здійснюють свою діяльність у відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557. Цими документами не передбачено, що тендерний комітет або уповноважена особа (особи) повинні проводити допорогові закупівлі. В Порядку здійснення допрогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35 визначено, що допрогові закупівлі проводить замовник. Відповідно, для проведення допорогових закупівель Замовник може створити коміт з допорогових закупівель або призначити відповідальну особу, яка проводитиме допорогові закупівлі. При цьому, особи які входять до тендерного комітету можуть окремо призначатись замовником відповідальною особою за проведення допорогових закупівель. В той же час, згідно ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи) (ч. 1 ст. 10 Закону). Безпосередньо, для проведення допорогових закупівель замовником призначається відповідальна особа або створюється комітет з допорогових закупівель, які діють на підставі внутрішнього регламенту або порядку проведення допрогових закупівель. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Ангеліна
04.07.2017 09:50

Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, алгоритм введення у штатний розпис посади "Фахівця з питань закупівель" до централізованої бухгалтерії дошкільних навчальних закладів (5 садків, об`єми закупівель лише продуктів харчування на рік - більш 2 млн.грн плюс інші товари, роботи та послуги), якщо затверджує штатний розклад начальник районного відділу освіти. Секретар нашого тендерного комітету обіймає посаду бухгалтера, вищої освіти не має, але досвід у проведенні закупівель великий, неонократно проходила навчання з питань закупівель (у тому числі і в "Раднику з питань публічних закупівель"). Чи можна призначити її на посаду "фахівця з питань закупівель" та залишити секретарем тендерного комітету?

Відповідь: Добрий день! В першу чергу, звертаємо Вашу увагу, що в Законі України “Про публічні закупівлі” відсутня вимога щодо наявності вищої освіти у секретаря тендерного комітету. Що стосується посади «фахівець з публічних закупівель», то наказом Мінекономрозвитку від 10.08.2016 № 1328 було затверджено Зміни та доповнення № 5 до національного класифікатора України «Класифікатор професій ДК 003:2010» , якими введено професійну назву «фахівець з публічних закупівель» з кодом КП 2419.2, яка належить до класифікаційного угруповання КП «Професіонали у сфері маркетингу, ефективної господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності». Таким чином, до штатного розкладу можна вводити посаду «фахівець з публічних закупівель», розробити та затвердити посадову інструкцію такого фахівця. Якщо на цього фахівця буде покладено обов'язки секретаря тендерного комітету, необхідно зазначити про це в його посадовій інструкції. При цьому, у Вашому випадку, в посадовій інструкції не повинно бути зазначено, що фахівець з публічних закупівель повинен мати вищу освіту. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Надежда
03.07.2017 12:26

Доброго дня! У 2016 році, відповідно до Закону України “Про здійснення державних закупівель”, підприємством була проведена закупівля на реконструкцію будівлі та укладений договір з підрядником (100% за рахунок місцевого бюджету). Термін виконання договору: 31.12.2017. На сьогодні у процесі виконання основних робіт виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт, вартість яких не перевищує 50% від суми основного договору договору та не перевищує 1,5 млн.грн. Питання: Яким чином здійснити закупівлю додаткових робіт по даному об’єкту, які не були передбачені в початковій проекно-кошторисній документації, а саме: - проводити переговорну процедуру по ЗУ «Про здійснення державних закупівель», тоді яким чином внести зміни до річного плану? - чи користуватись новим Законом «Про публічні закупівлі», внести зміни до додатку до річного плану тендерним комітетом та укласти прямий договір з підрядною організацією, яка виконує основні роботи?

Відповідь: Добрий день! Згідно з ч.5 Розділу ІХ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» з 1 серпня 2016 року Закон України «Про здійснення державних закупівель» втратив чинність. При цьому, положення Закону України «Про публічні закупівлі» не поширюються на правовідносини суб'єктів сфери державних закупівель, які виникли до набрання чинності цього Закону (роз`яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/38247-06 від № 25.11.2016, з яким можна ознайомитись на на сторінках 36-41 журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 12 (63) за грудень 2016 року та на сторінках 30-31 журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 1 (64) за січень 2017 року). Таким чином, ви не можете проводити переговорну процедуру по ЗУ «Про здійснення державних закупівель». Враховуючи, що очікувана вартість закупівлі робіт менше 1,5 млн грн, Ви можете внести зміни до додатку до річного плану та укласти прямий договір з підрядною організацією, яка виконує основні роботи.Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Світлана
03.07.2017 09:43

Доброго дня! Просимо допомогти в наступному питанні. На початку року виділенні кошти в сумі 150 000 грн. на придбання вікон для школи. Була запущена допорогова процедура, але в ході її проведення було додатково виділені кошти в сумі 127 000 грн. на придбання вікон для іншої школи. Допорогова процедура була відмінена та розпочаті відкриті торги за 2 лотами. Лот на суму 150 000 грн. відбувся - договір зареєстрований, процедура завершена, а лот на суму 127 000 грн. не відбувся через відсутність пропозицій. В наслідок того, що сума невідбувшогося лота менше ніж 200 000 грн. була проведена допорогова процедура на суму 127 000 грн. - договір укладено, але казначейство відмовляється реєструвати договір мотивуючи тим, що на суму 127 000 грн. знову потрібно було вести відкриті торги! Останній день реєстрації договору 07.07.16 - Ваша відповідь остання надія!

Відповідь: Добрий день! В окремих випадках, коли замовники проводять закупівлі за аналогічною з Вами схемою, вони доводять свою позицію в органах ДКСУ спираючись на роз'яснення МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016, а саме: що це є новий предмет закупівлі ( 6) інші подібні випадки). З цим роз'ясненням та коментарями редакції журналу Ви можете ознайомитись на стор. 38-42 журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Олена
03.07.2017 08:32

Доброго дня! За рішенням чергової сесії нашому комунальному закладу було виділено додаткові кошти на потреби, чи можна вважати ці кошти окремим предметом закупівлі?

Відповідь: Відповідно до листа МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2017 зазначено, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, робо-тах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вар-тісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Таким чином, виділенні додаткові кошти, в розумінні цього роз`яснення МЕРТУ, вважаються новим предметом договору. Звертаємо Вашу увагу, що в Законі про публічні закупівлі це питання не врегульовано, а роз`ясненя МЕРТУ носять рекомендаційний характер.З текстом роз'яснення разом з коментарями редакції журналу можна ознайомитись на стор. 38-42 журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Юлія
30.06.2017 15:02

Доброго дня! Допоможіть в такому питанні, як правильно зберігати документацію стосовно допорогових закупівель. Не зрозуміло чи необхідно з сайту https://prozorro.gov.ua обираючі свою закупівлю для зберігання документів роздруковувати файли, які знаходяться в форматі pdf., а саме реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір. На данний момент в нас зберігається роздруковані файли оголошення з додатками та рішення про обрання переможця. Дякуємо за відповідь!

Відповідь: Добрий день! Відповідно до п. 15 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок) передбачено, що всі документи, відомості, інформація, повязані з організацією та проведенням Закупівель за Порядком зберігаються Адміністратором системи з урахуванням певних вимог, зокрема, інформація, що міститься в документах, повинна бути доступною для її подальшого використання. Строк зберігання документів, відомостей, інформації на електронних носіях повинен бути не меншим за строк, встановлений законодавством для відповідних документів на папері. Вимога щодо необхідності роздруковувати документи по допорогових закупівлях, які створюються системою та зберігаються в ній в електронному вигляді, відсутня. В свою чергу, можемо порадити все ж таки додатково зберігати вказані Вами у запитанні електронні документи принаймні на жорсткому диску комп'ютера. Питання строків зберігання документів, пов'язаних з надпороговими і допороговими закупівлями детально розглядалось на стор. 18-25 журналу № 6 (69) за червень 2017 року. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Марина
30.06.2017 10:10

Доброго дня! Допоможіть правильно закінчити процедуру відкритих торгів яка була розділена на 2 лоти: по 1 лоту торги не відбулись (відсутні пропозиції) а по другому було визначено переможця як правильно це оформити протоколами? Сума відміненого лоту складає 90 тис, чи можна оголошувати нві відкриті торги на цей лот?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до п. 37 ч.1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону якщо замовник проводить процедуру багатолотової закупівлі, дозвлоляючи учасникам подавати тендерні пропозиції стосовно окремих лотів, тендерна документація має містити опис частин предмета закупівлі (лота). При цьому, кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Відповідно, при багатолотовій закупівлі замовник визначає переможця окремо за кожним лотом. Якщо тендерна пропозиція учасника по конкретному лоту відповідає умовам тендерної документації щодо цього лоту, замовник визначає учасника переможцем, оформивши своє рішення протоколом. Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Відповідно до ст. 31 Закону замовник може відмінити торги або визнати їх такими, що не відбулись частково (за лотом). Відповідне рішення замовника оформлюється окремим протоколом, в якому необхідно вказати підстави для відміни торгів або визнання їх такими що не відбулись виходячи з переліку таких підстав згідно ст. 31 Закону. Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено в тендерній документації. Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель. У випадку, коли потреба у закупівлі за таким лотом не зникла Замовник проводить окрему закупівлю за таким лотом. Виходячи з вартісних меж визначених в ст. 2 Закону, замовник вносить відповідну закупівлю до річного плану чи додатку до річного плану та обирає процедуру за якою відбуватимуться торги: допорогова закупівля або відкриті торги. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Лариса
29.06.2017 23:52

Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, як вчинити в наступній ситуації: в бюджетній установі заплановано капітальний ремонт на суму 10 млн.грн. на що складено проект. Але кошти будуть надходити з різних джеоел фінансування окремими сумами в різні періоди часу. На даний час надійшло коштів в сумі 4 млн.грн. Остання сума коштів може надійти й в грудні місяці. Чи можна проводити відкриті торги на суми коштів, які вже надійшли, наприклад на даний час на 4 млн.грн. на проведення одного з виду робіт по проекту, потім на 2 млн.грн., які надійдуть через місяць на іншу частину робіт проекту і т.д. Чи оголосити торги на всю суму в 10 млн.грн., а в договорі передбачити його часткову реєстрацію лише на фактично отримані кошти, а по мірі їх надходження проводити дореєстрацію договору. Бо чекання надходження всієї суми можевзагалі призвести до неможливості проведення відкритих торгів, так як забракне часу в разі надходження останнього траншу коштів в грудні місяці. Дякую.

Відповідь: Добрий день! Згідно з Розділом III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі — ДСТУ Б .Д . 1 .1-1:2013), а також галузевих будівельних норм ГбН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. При цьому, згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163, об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.Визначаючи очікувану вартість предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва, затвердженого в установленому порядку.Таким чином, закупівля робіт з капітального ремонту за окремим об'єктом, на який складено окремих об'єктний кошторис (кошторисний розрахунок) здійснюється за однією процедурою вибір якої здійснюється із урахуванням вартісних меж, встановлених частиною першою статті 2 Закону. Детальніше з роз'ясненням МЕРТУ щодо цього питання можна ознайомитись на стор. 35-38 журналу № 1 (64) за січень 2017 року. У випадку, коли можливі затримки з фінансуванням робіт, замовник в проекті договору про закупівлю, який буде включатись до складу тендерної документації та у договорі про закупівлю має передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування. Зокрема, про необхідність включення до договору про закупівлю такого порядку виникнення договірних зобов’язань зазначено у листі МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016. Детальніше з цим питанням Ви можете ознайомитись на стор. 38-42 журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року та стор. 34-37 журналу № 4 (67) за квітень 2017 року. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Галина
29.06.2017 17:18

Шановна редакція, поясніть будьласка, чи необхідно оприлюднювати звіт про виконаний договір у звіті про укладений договір чи зміни до договору у звіті про укладений договір? Дякую.

Відповідь: Добрий день! Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 Закону. Вимоги до замовника щодо оприлюднення, в цьому випадку, звіту про виконання договору або повідомлення про внесення змін до договору ні Законом, ні Порядком проведення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35 не передбачено. Таким чином, уклавши договір без застосування електронної системи закупівель за умов визначених в ч.1 ст.2 Закону та оприлюднивши у строки встановлені ст. 10 Закону звіт про укладені договори, замовник не зобов'язаний складати та оприлюднювати повідомлення про внесення змін до договору та звіту про виконання договору. Детальнішу інформацію та розяснення МЕРТУ з даного питання Ви можете прочитати в Журналі № 1 (64) за січень 2017 на стор. 31. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга
27.06.2017 10:59

Добрий день! Відповідно до п. 17 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Чи можна для субпідрядних організацій встановлювати вимогу про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, працівників? Можна керуватися п. 3 даної статті?Дякую

Відповідь: Добрий день! Як Вами було правильно зазначено, в п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначено, що тендерна документація у разі закупівлі робіт повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Вимога щодо обов'язкового надання учасником іншої інформації про субпідрядника, в т.ч. щодо підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним в ст. 16 Закону, в Законі відсутня. В той же час, згідно ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Але тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст. 22 Закону). Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Ольга
26.06.2017 23:49

Доброго дня! Щиро дякуємо за відповідь на наше запитання від 22.06.2017 13:13, щодо банковської гарантії наданої учасником після закінчення аукціону. Додаємо уточнення стосовно цього питання. Нашою організацію були проведені відкриті торги. У тендерній документації ми прописали наступні вимоги: "Інформація про предмет закупівлі - Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі в цілому." "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції -- Учасник повинен завантажити документи, які вимагаються Документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, файлом – вкладанням у вигляді сканованого оригіналу документів у відповідному форматі." "Забезпечення тендерної пропозиції -- Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у розмірі: 15 000,00 грн. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції Учасника - 120-ть календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Тендерна пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником." "Кінцевий строк подання тендерної пропозиції -- Кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде зазначено в електронній версії закупівлі. Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали." "Дата та час розкриття тендерної пропозиції -- Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів." Згідно оголошення Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2017 16:54 Протокол розкриття: 22 червня 2017 11:45 Відповідно аукціон завершено: 22 червня 2017 11:45 Банківську гарантію завантажено Учасником: 22 червня 2017 11:53 Решта документів Тендерної пропозиції Учасником завантажено: 21 червня 2017 16:28 - 16:51

Відповідь: Добрий день! Відповідно до ч. 2 ст. 25 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції обов'язкового встановлюється замовником в оголошені про закупівлю. З додаткової інформації, яку Ви надали, випливає, що учасник завантажив тендерну пропозицію (без банківської гарантії) до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківську гарантію учасник завантажив після завершення кінцевого строку надання тендерної пропозиції, а тому такий документ не є частиною тендерної пропозиції і замовник не повинен його розглядати. Таким чином, по факту учасник надав тендерну пропозицію без підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, як це вимагалось умовами тендерної документації. В зв'язку з цим, Ви відхиляєте тендерну пропозицію цього учасника на підставі п.1 ч.1 ст. 30 Закону, а саме: учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником та п.4 ч.1 ст. 30: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Тетяна
26.06.2017 15:10

Відповідно до ст.2. Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому част.1, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Допорогова закупівля регламентується наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35. Просимо надати інформацію, яку відповідальність несуть члени тендерного комітету замовника або уповноважена особа у разі порушення Наказу №35 (наприклад не підписання договору у строк 30 днів після закінчення строку подання пропозицій).

Відповідь: Добрий день! Проведення допорогових закупівель здійснюється згідно Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 (далі Наказ № 35), в якому не передбачено відповідальність для членів тендерного комітету чи уповноваженої особи. Слід зазначити, що Наказ № 35 не можна вважати нормативно-правовоим актом, оскількі він в установленому порядку не зареєстрований в Міністрестві юстиції України. Звертаємо увагу, що, згідно з частиною 1 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон, Закон про публічні закупівлі), для організації та проведення процедур закупівель замовник створює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). А допорогові торги не визначено в Законі як процедуру закупівлі (тендер). Виходячи з нашого досвіду, рекомендуємо все ж призначити для проведення допорогових закупівель окремо відповідальну особу (осіб). Детальнішу інформацію щодо даного питання Ви можете прочитати в Журналі № 7 (58) стор. 27 -31. При порушенні замовником вимог пп. 9.5. Наказу №35 в частині не виконання замовником зобов'язань щодо завершення закупівлі шляхом підписання договору або відміни закупівлі протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій, такий замовник має відмінити цю закупівлю. Якщо потреба у закупівлі не зникла і вартість закупівлі не буде перевищувати вартісні межі встановлені в ч.1 ст. 2 Закону, замовник може провести нову закупівлю з використанням електронної системи закупівлі або уклавши прямий договір. Звертаємо увагу, що у випадку укладання прямого договору вартість якого дорівнює або перевищує 50 тис. грн., замовник згідно положень ч. 1 ст. 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) зобов'язаний оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про укладені договори у строк, визначений ст. 10 Закону. За порушення умов Закону в частині порушення порядку оприлюднення інформації передбачена відповідальність за ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Тетяна
26.06.2017 13:37

Замовником було проведено процедуру відкритих торгів. Відповідно до ст.36 Закону «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту за результатами аукціону ( в тому числі ціни за од.товару). Чи має право замовник укласти договір за нижчою ціною зазначеною в пропозиції переможця після проведення листування щодо зниження ціни в період укладання договору з переможцем?

Відповідь: Добрий день! Згідно ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Таким чином, Ви не можете укласти договір про закупівлю за ціною, що відрізняється від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Згідно ст. 180 Господарського кодексу України ціна договору відноситься до істотних умов договору. Виключний перелік підстав для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю визначено у ч.4 ст. 36 Закону. Якщо сторони договору про закупівлю досягли згоди щодо зниження ціни договору, вони можуть внести зміни до істотних умов договору, шляхом укладення додаткової угоди, керуючись п.5 ч.4 ст. 36 Закону. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Наталія
23.06.2017 15:41

Добрий день! Постановою КМУ від 25.01.2017 р. № 43 скасовано процедуру декларування оптово-відпускних цін на медичні вироби. У постанову КМУ від 17.10.2008 р. № 955 вноситься зміна, згідно з якою під час закупівлі медичних виробів за бюджетні кошти граничні постачальницько-збутові надбавки (10 %) нараховуються до їх оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів. Підкажіть, будь-ласка, яким законодавчо-нормативним документом регулюються оптово-відпускні ціни на медичні вироби? Як запланувати закупівлю медичних виробів (лабораторних реактивів) без задекларованої оптово-відпускної ціни?

Відповідь: Добрий день! На сьогоднішній день, питання ціноутворення на вироби медичного призначення (медичні вироби) регулюються Законом України від 21.06.2012 № 5007-VI “Про ціни та ціноутворення” (далі - Закон), Порядком формування цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, щодо яких запроваджено державне регулювання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2009 № 333 “Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення” (далі - Порядок), постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 № 955 “Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби” (далі - Постанова № 955), Наказом МОЗ України від 18.08.2014 № 574 “Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення”. Так, в Постанові № 955 визначено, що на вироби медичного призначення, оптово-відпускні ціни на які внесено до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, які придбаваються повністю або частково за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, передбачено граничні постачальницько-збутові надбавки на рівні не вище ніж 10%, що нараховуються до задекларованої зміни оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів, а граничні торговельні (роздрібні) надбавки — не вище ніж 10%, що нараховуються до закупівельної ціни з урахуванням податків. Фактичний розмір оптово-відпуск¬ної ціни на всі типи, види, марки виробів медичного призначення не має перевищувати розміру внесеної до зазначеного реєстру оптово-відпускної ціни у гривні. На медичні вироби, що закуповуються за бюджетні кошти, граничні постачальницько-збутові надбавки в розмірі 10% нараховуватимуться до оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів, а граничні торговельні (роздрібні) надбавки в розмірі 10% — до закупівельної ціни з урахуванням податків (тобто, до оптово-відпускної ціни, а не до задекларованої оптово-відпускної ціни). Визначення вказаних вище термінів слід трактувати у розумінні Закону та Порядку. Механізм формування цін на вироби медичного призначення, щодо яких запроваджено державне регулювання, для реалізації суб'єктом господарювання на внутрішньому ринку з урахуванням граничних постачальницько-збутових і торговельних (роздрібних) надбавок визначено у Порядку. Враховуючи вищезазначене, можна визначити очікувану вартість закупівлі медичних виробів та з урахуванням вартісних меж, визначених в ч.1 ст.2 ЗУ “Про публічні закупівлі” включити до річного плану або додатку дло річного плану. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Всього записів: 2961
Сторiнки: назад  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10  вперед