>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

25.09.2017

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника» 04.10.2017.

Особливості оскарження публічних закупівель

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
25.09.2017
Читати всю статтю ...

Перелік помилок учасників та рекомендації щодо уникнення цих помилок.

Є люди, що не роблять помилок. Це ті, за кого думають інші.
 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.09.2017
Читати всю статтю ...

Підсумки навчання для замовників 14-15 вересня 2017 року на тему

«Закон України “Про публічні закупівлі” від теорії до практики. Особливості роботи з майданчиками та веб-порталом prozorro.gov.ua»

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.09.2017
Читати всю статтю ...

БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ В ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ – ЯК БУТИ

велика кількість банківських гарантій не відповідають умовам тендерної документації та слугують підставою для відхилення пропозиції учасника

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.09.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель» на 2017 рік.

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Марина
30.06.2017 10:10

Доброго дня! Допоможіть правильно закінчити процедуру відкритих торгів яка була розділена на 2 лоти: по 1 лоту торги не відбулись (відсутні пропозиції) а по другому було визначено переможця як правильно це оформити протоколами? Сума відміненого лоту складає 90 тис, чи можна оголошувати нві відкриті торги на цей лот?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до п. 37 ч.1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону якщо замовник проводить процедуру багатолотової закупівлі, дозвлоляючи учасникам подавати тендерні пропозиції стосовно окремих лотів, тендерна документація має містити опис частин предмета закупівлі (лота). При цьому, кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Відповідно, при багатолотовій закупівлі замовник визначає переможця окремо за кожним лотом. Якщо тендерна пропозиція учасника по конкретному лоту відповідає умовам тендерної документації щодо цього лоту, замовник визначає учасника переможцем, оформивши своє рішення протоколом. Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Відповідно до ст. 31 Закону замовник може відмінити торги або визнати їх такими, що не відбулись частково (за лотом). Відповідне рішення замовника оформлюється окремим протоколом, в якому необхідно вказати підстави для відміни торгів або визнання їх такими що не відбулись виходячи з переліку таких підстав згідно ст. 31 Закону. Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено в тендерній документації. Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель. У випадку, коли потреба у закупівлі за таким лотом не зникла Замовник проводить окрему закупівлю за таким лотом. Виходячи з вартісних меж визначених в ст. 2 Закону, замовник вносить відповідну закупівлю до річного плану чи додатку до річного плану та обирає процедуру за якою відбуватимуться торги: допорогова закупівля або відкриті торги. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Лариса
29.06.2017 23:52

Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, як вчинити в наступній ситуації: в бюджетній установі заплановано капітальний ремонт на суму 10 млн.грн. на що складено проект. Але кошти будуть надходити з різних джеоел фінансування окремими сумами в різні періоди часу. На даний час надійшло коштів в сумі 4 млн.грн. Остання сума коштів може надійти й в грудні місяці. Чи можна проводити відкриті торги на суми коштів, які вже надійшли, наприклад на даний час на 4 млн.грн. на проведення одного з виду робіт по проекту, потім на 2 млн.грн., які надійдуть через місяць на іншу частину робіт проекту і т.д. Чи оголосити торги на всю суму в 10 млн.грн., а в договорі передбачити його часткову реєстрацію лише на фактично отримані кошти, а по мірі їх надходження проводити дореєстрацію договору. Бо чекання надходження всієї суми можевзагалі призвести до неможливості проведення відкритих торгів, так як забракне часу в разі надходження останнього траншу коштів в грудні місяці. Дякую.

Відповідь: Добрий день! Згідно з Розділом III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі — ДСТУ Б .Д . 1 .1-1:2013), а також галузевих будівельних норм ГбН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. При цьому, згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163, об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.Визначаючи очікувану вартість предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва, затвердженого в установленому порядку.Таким чином, закупівля робіт з капітального ремонту за окремим об'єктом, на який складено окремих об'єктний кошторис (кошторисний розрахунок) здійснюється за однією процедурою вибір якої здійснюється із урахуванням вартісних меж, встановлених частиною першою статті 2 Закону. Детальніше з роз'ясненням МЕРТУ щодо цього питання можна ознайомитись на стор. 35-38 журналу № 1 (64) за січень 2017 року. У випадку, коли можливі затримки з фінансуванням робіт, замовник в проекті договору про закупівлю, який буде включатись до складу тендерної документації та у договорі про закупівлю має передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування. Зокрема, про необхідність включення до договору про закупівлю такого порядку виникнення договірних зобов’язань зазначено у листі МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016. Детальніше з цим питанням Ви можете ознайомитись на стор. 38-42 журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року та стор. 34-37 журналу № 4 (67) за квітень 2017 року. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Галина
29.06.2017 17:18

Шановна редакція, поясніть будьласка, чи необхідно оприлюднювати звіт про виконаний договір у звіті про укладений договір чи зміни до договору у звіті про укладений договір? Дякую.

Відповідь: Добрий день! Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 Закону. Вимоги до замовника щодо оприлюднення, в цьому випадку, звіту про виконання договору або повідомлення про внесення змін до договору ні Законом, ні Порядком проведення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35 не передбачено. Таким чином, уклавши договір без застосування електронної системи закупівель за умов визначених в ч.1 ст.2 Закону та оприлюднивши у строки встановлені ст. 10 Закону звіт про укладені договори, замовник не зобов'язаний складати та оприлюднювати повідомлення про внесення змін до договору та звіту про виконання договору. Детальнішу інформацію та розяснення МЕРТУ з даного питання Ви можете прочитати в Журналі № 1 (64) за січень 2017 на стор. 31. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга
27.06.2017 10:59

Добрий день! Відповідно до п. 17 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Чи можна для субпідрядних організацій встановлювати вимогу про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, працівників? Можна керуватися п. 3 даної статті?Дякую

Відповідь: Добрий день! Як Вами було правильно зазначено, в п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначено, що тендерна документація у разі закупівлі робіт повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Вимога щодо обов'язкового надання учасником іншої інформації про субпідрядника, в т.ч. щодо підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним в ст. 16 Закону, в Законі відсутня. В той же час, згідно ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Але тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст. 22 Закону). Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Ольга
26.06.2017 23:49

Доброго дня! Щиро дякуємо за відповідь на наше запитання від 22.06.2017 13:13, щодо банковської гарантії наданої учасником після закінчення аукціону. Додаємо уточнення стосовно цього питання. Нашою організацію були проведені відкриті торги. У тендерній документації ми прописали наступні вимоги: "Інформація про предмет закупівлі - Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі в цілому." "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції -- Учасник повинен завантажити документи, які вимагаються Документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, файлом – вкладанням у вигляді сканованого оригіналу документів у відповідному форматі." "Забезпечення тендерної пропозиції -- Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у розмірі: 15 000,00 грн. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції Учасника - 120-ть календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Тендерна пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником." "Кінцевий строк подання тендерної пропозиції -- Кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде зазначено в електронній версії закупівлі. Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали." "Дата та час розкриття тендерної пропозиції -- Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів." Згідно оголошення Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2017 16:54 Протокол розкриття: 22 червня 2017 11:45 Відповідно аукціон завершено: 22 червня 2017 11:45 Банківську гарантію завантажено Учасником: 22 червня 2017 11:53 Решта документів Тендерної пропозиції Учасником завантажено: 21 червня 2017 16:28 - 16:51

Відповідь: Добрий день! Відповідно до ч. 2 ст. 25 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції обов'язкового встановлюється замовником в оголошені про закупівлю. З додаткової інформації, яку Ви надали, випливає, що учасник завантажив тендерну пропозицію (без банківської гарантії) до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківську гарантію учасник завантажив після завершення кінцевого строку надання тендерної пропозиції, а тому такий документ не є частиною тендерної пропозиції і замовник не повинен його розглядати. Таким чином, по факту учасник надав тендерну пропозицію без підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, як це вимагалось умовами тендерної документації. В зв'язку з цим, Ви відхиляєте тендерну пропозицію цього учасника на підставі п.1 ч.1 ст. 30 Закону, а саме: учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником та п.4 ч.1 ст. 30: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Тетяна
26.06.2017 15:10

Відповідно до ст.2. Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому част.1, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Допорогова закупівля регламентується наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35. Просимо надати інформацію, яку відповідальність несуть члени тендерного комітету замовника або уповноважена особа у разі порушення Наказу №35 (наприклад не підписання договору у строк 30 днів після закінчення строку подання пропозицій).

Відповідь: Добрий день! Проведення допорогових закупівель здійснюється згідно Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 (далі Наказ № 35), в якому не передбачено відповідальність для членів тендерного комітету чи уповноваженої особи. Слід зазначити, що Наказ № 35 не можна вважати нормативно-правовоим актом, оскількі він в установленому порядку не зареєстрований в Міністрестві юстиції України. Звертаємо увагу, що, згідно з частиною 1 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон, Закон про публічні закупівлі), для організації та проведення процедур закупівель замовник створює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). А допорогові торги не визначено в Законі як процедуру закупівлі (тендер). Виходячи з нашого досвіду, рекомендуємо все ж призначити для проведення допорогових закупівель окремо відповідальну особу (осіб). Детальнішу інформацію щодо даного питання Ви можете прочитати в Журналі № 7 (58) стор. 27 -31. При порушенні замовником вимог пп. 9.5. Наказу №35 в частині не виконання замовником зобов'язань щодо завершення закупівлі шляхом підписання договору або відміни закупівлі протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій, такий замовник має відмінити цю закупівлю. Якщо потреба у закупівлі не зникла і вартість закупівлі не буде перевищувати вартісні межі встановлені в ч.1 ст. 2 Закону, замовник може провести нову закупівлю з використанням електронної системи закупівлі або уклавши прямий договір. Звертаємо увагу, що у випадку укладання прямого договору вартість якого дорівнює або перевищує 50 тис. грн., замовник згідно положень ч. 1 ст. 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) зобов'язаний оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про укладені договори у строк, визначений ст. 10 Закону. За порушення умов Закону в частині порушення порядку оприлюднення інформації передбачена відповідальність за ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Тетяна
26.06.2017 13:37

Замовником було проведено процедуру відкритих торгів. Відповідно до ст.36 Закону «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту за результатами аукціону ( в тому числі ціни за од.товару). Чи має право замовник укласти договір за нижчою ціною зазначеною в пропозиції переможця після проведення листування щодо зниження ціни в період укладання договору з переможцем?

Відповідь: Добрий день! Згідно ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Таким чином, Ви не можете укласти договір про закупівлю за ціною, що відрізняється від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Згідно ст. 180 Господарського кодексу України ціна договору відноситься до істотних умов договору. Виключний перелік підстав для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю визначено у ч.4 ст. 36 Закону. Якщо сторони договору про закупівлю досягли згоди щодо зниження ціни договору, вони можуть внести зміни до істотних умов договору, шляхом укладення додаткової угоди, керуючись п.5 ч.4 ст. 36 Закону. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Наталія
23.06.2017 15:41

Добрий день! Постановою КМУ від 25.01.2017 р. № 43 скасовано процедуру декларування оптово-відпускних цін на медичні вироби. У постанову КМУ від 17.10.2008 р. № 955 вноситься зміна, згідно з якою під час закупівлі медичних виробів за бюджетні кошти граничні постачальницько-збутові надбавки (10 %) нараховуються до їх оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів. Підкажіть, будь-ласка, яким законодавчо-нормативним документом регулюються оптово-відпускні ціни на медичні вироби? Як запланувати закупівлю медичних виробів (лабораторних реактивів) без задекларованої оптово-відпускної ціни?

Відповідь: Добрий день! На сьогоднішній день, питання ціноутворення на вироби медичного призначення (медичні вироби) регулюються Законом України від 21.06.2012 № 5007-VI “Про ціни та ціноутворення” (далі - Закон), Порядком формування цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, щодо яких запроваджено державне регулювання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2009 № 333 “Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення” (далі - Порядок), постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 № 955 “Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби” (далі - Постанова № 955), Наказом МОЗ України від 18.08.2014 № 574 “Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення”. Так, в Постанові № 955 визначено, що на вироби медичного призначення, оптово-відпускні ціни на які внесено до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, які придбаваються повністю або частково за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, передбачено граничні постачальницько-збутові надбавки на рівні не вище ніж 10%, що нараховуються до задекларованої зміни оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів, а граничні торговельні (роздрібні) надбавки — не вище ніж 10%, що нараховуються до закупівельної ціни з урахуванням податків. Фактичний розмір оптово-відпуск¬ної ціни на всі типи, види, марки виробів медичного призначення не має перевищувати розміру внесеної до зазначеного реєстру оптово-відпускної ціни у гривні. На медичні вироби, що закуповуються за бюджетні кошти, граничні постачальницько-збутові надбавки в розмірі 10% нараховуватимуться до оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів, а граничні торговельні (роздрібні) надбавки в розмірі 10% — до закупівельної ціни з урахуванням податків (тобто, до оптово-відпускної ціни, а не до задекларованої оптово-відпускної ціни). Визначення вказаних вище термінів слід трактувати у розумінні Закону та Порядку. Механізм формування цін на вироби медичного призначення, щодо яких запроваджено державне регулювання, для реалізації суб'єктом господарювання на внутрішньому ринку з урахуванням граничних постачальницько-збутових і торговельних (роздрібних) надбавок визначено у Порядку. Враховуючи вищезазначене, можна визначити очікувану вартість закупівлі медичних виробів та з урахуванням вартісних меж, визначених в ч.1 ст.2 ЗУ “Про публічні закупівлі” включити до річного плану або додатку дло річного плану. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Аліна
23.06.2017 14:06

Доброго дня! Нами було двічі проведено відкриті торги на 300 тис. грн. на розроблення містобудівної документації і двічі відмінені у зв’язку з поданням лише однієї пропозиції, у якій зазначено про те, що дана фірма може надати дані послуги за 195 тис. грн. Питання: чи можемо ми внести зміни в річний план закупівель та додаток до нього, зменшивши суму до 195 тис. грн. і заключити прямий договір без проведення переговорної процедури?

Відповідь: Добрий день! Так, можете. Враховуючи, що очікувана вартість закупівлі буде нижчою від вартісних меж, встановлених в ч.1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», Вам необхідно включити закупівлю послуг з розроблення містобудівної документації до додатку до річного плану. Після цього, можна укласти прямий договір на суму 195 тис. грн. з наступним опублікуванням на веб-порталі Уповноваженого органу звіту про укладені договори протягом 1 дня з дня укладання договору. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга
22.06.2017 13:13

Добрий день! Підскажіть будь ласка, коли повинна бути підвішана Учасником електронна банківська гарантія? Учасник, потенційний переможець, завантажив банківську гарантію, банківську ліцензію та довіренність банку на уповноважену особу з прийняття рішення на видачу гарантій Учасником після закінчення аукціону. ЕЦП серед усіх завантажених документів учасником відсутне. Це порушення?

Відповідь: Добрий день! Для надання правильної відповіді недостатньо інформації. По-перше уточніть в якій закупвілі Ви приймаєте участь (допороги чи надпороги)? По -друге.. Нам потрібно щоб Ви чітко прописали вимогу замовника для надання такої гарантії. У разі якщо процедура проходить відповіднодо Закону про публічні закупівлі відповідно до пункту 30 частини 1 статті 1 цього Закону тендерна пропозиція — це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовникові відповідно до вимог тендерної документації . Примірну тендерну документацію затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016 року № 680 . Згідно з Порядком заповнення тендерної документації, замовник у розділі «Подання та розкриття тендерної пропозиції» зазначає кінцевий строк подання тендерної пропозиції .Окрім того, частиною 2 статті 21 Закону про публічні закупівлі передбачено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково потрібно зазначати кінцевий строк подання тен-дерних пропозицій. Відповідно форми оголошень про проведення відкритих торгів та про проведення конкурентного діалогу, затверджені наказом Мініс-терства економічного розвитку і торгівлі України від 22 .03 .2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – наказ № 490), містять пункт, в якому зазначають кінцевий строк подання тендерних пропозицій . Якщо далі розглядати сам порядок подання тен-дерних пропозицій, визначений статтею 25 Закону про публічні закупівлі, то важливою є частина 3 цієї статті, яка забороняє приймати тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання. Відповідно до ч.1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Детальнішу унформацію щодо подання тендерної пропозиції учасника Ви можете прочитати в Журналі № 10 (61) на стор. 18-23. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Максим
22.06.2017 11:26

Доброго дня! Повідомте будь ласка, технічний нагляд під час виконання реконтструкціі відноситься до послуг або робіт? Вартість закупівлі з технічного нагляду становить 270тис.грн. Чи необхідно проводити відкриті торги або досить звіту про проведену закупівлю?

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону до робіт належать також супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Відповідно до пункту 3 .11 ДСТУ Б .Д .1 .1-1:2013 зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва — це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати . Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складається на основі об’єктних кошторисів, об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахун-ків на окремі види витрат. Виходячи зі змісту пункту 5.8.3 зведений кошторисний розрахунок містить зокрема Главу 10 «Утримання служби замовника» та Главу 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд». Згідно з пунктом 5.8.13 до Глави 10 «Утримання служби замовника» включаються, зокрема, кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного на-гляду) . Разом з тим, відповідно до пункту 5.8.15 до Глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» включаються, зокрема:- вартість експертизи проектної документації;- кошти на здійснення авторського нагляду проектними організаціями.Таким чином, якщо супровідні роботам послуги по об’єкту будівництва, включені до зведеного кошторисного розрахунку, та водночас вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт (будівництва), такий предмет закупівлі відноситься до визначення «роботи» у розумінні Закону. В іншому випадку закупівля має здійснюватись за відповідним визначенням предмета згідно з терміном «послуги» на підставі пункту 17 частини першої статті 1 Закону. Отже в Вашому випадку скоріш за все можна укласти договір та розмітити звіт в ситмі про його укладання. Оскільки технічний нагляд на роботи, це буде супровідна роботам послуги. Детальніша інформація щодо даного питання міститься у Журналі № 1 (64) за січень 2017 на стор. 36. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Світлана
21.06.2017 15:16

Доброго дня! Наше підприємство має право здійснювати розрахунки за товар в готівковій формі. Треба включати в план закупівель або додаток такі закупки? Договором є чек або ... згідно ст.185 ГКУ. Заздалегідь дякую за відповідь.

Відповідь: Добрий день. Всі закупівлі, які здійснюються замовниками, на яких поширюється дія ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), включаються до річного плану або додатку до річного плану, навіть якщо вартість предмету закупівлі становить 1 грн. Якщо вартість предмету закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень, а для замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, такий предмет закупівлі включається до річного плану закупівлі. Якщо вартість предмету закупівлі нижча за вказані вищі вартісні межі – до додатку до річного плану. Нагадуємо, річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Тетяна
20.06.2017 12:35

Доброго дня! Підкажіть будь ласки чи зобов'язаний замовник затверджувати протокольно звіт про виконання договору та звіт про укладені договори?

Відповідь: Добрий день! В ст. 10 Законі України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначено, що звіт про виконання договору опубліковується замовником протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання, а звіт про укладені договори - протягом одного дня з дня укладення договору. При цьому, в Законі відсутня норма щодо необхідності затверджувати протоколом звіт про виконання договору та звіт про укладені договори. Але звертаємо увагу, що в частині 4 статті 11 Закону зазначено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Нагадуємо, що відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга
20.06.2017 11:41

Ми - замовник - селищна рада. У нас виникло спірне питання між спеціалістами. Допоможіть будь-ласка, розібратися. У розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" що означає "тендерний комітет забезпечує затвердження документів з питань закупівель" (тендерний комітет затверджує чи розробляє та подає на затвердження на сесію селищної ради).

Відповідь: Згідно ст. 11 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет затверджуються рішенням замовника. Тендерний комітет або уповноважена особа (особи), зокрема, забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом. З цього випливає, що саме замовник утворює тендерний комітет та затверджує положення про тендерний комітет, яким визначаються його повноваження. Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) затверджено наказом Мінекономрозвитку України від 30.03.2016 № 557. На практиці, саме тендерний комітет розробляє та затверджує своїм рішенням документи з питань закупівель. Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Олена
20.06.2017 09:25

Доброго дня! Надайте будь ласка роз’яснення стосовно процедури зміни вартості договору на закупівлю ремонтних робіт. Договір було укладено у 2016 році за процедурою відкритих торгів. В договорі присутній пункт щодо: «вартість договору може бути змінена за умови непередбачуваних випадків, зокрема тих, що пов'язані із зміною встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу інфляції і зміною курсу валют у бік збільшення». Які документи ми маємо надати замовнику? Чи можливо збільшувати вартість договору додатковими угодами декілька разів в разі виконання довгострокового договору?

Відповідь: Добрий день! Згідно ст. 180 Господарського кодексу України ціна договору відноситься до істотних умов договору. Якщо договір про закупівлю укладено за процедурою, здійсненою відповідно до положень ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) виключний перелік підстав для внесення змін до істотних умов договору визначено у ч.4 ст. 36 Закону. Згідно п. 7 частини 4 статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Також згідно п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Отже для того щоб застосовувати зазначені Вами підстви зміни істотних умов договору потрібно щоб такий договір обов`язково містив порядок зміни ціни. Щодо викладених у Вашому запитанні підстав слід заззначити наступне. Індекс споживчих цін (індекс інфляції) обчислює Держстат відповідно до Методологічних положень щодо організації статистичного спостерження за змінами цін (тарифів) на споживчі товари (послуги) і розрахунків індексів споживчих цін, затверджених наказом Держстату від 01.07.2013 № 190 (зі змінами) (далі Методологічні положення № 190). Перелік з понад 300 позицій товарів/послуг, ціни на які відстежує Держстат наведено у додатку 2 до Методологічних положень № 190. Відповідно ця підстава може бути застосована тільки, якщо відповідний предмет закупівлі включено до цього переліку. Зміна ціни договору залежно від зміни курсу валют можлива лише за наявності у предмета закупівлі імпортної складової. Якщо ж товар/роботи/послуги мають українське походження, то привязка ціни договору до курсу валют безпідставна. Детальніше з інформацією щодо внесення змін до істотних умов договору можна на стор. 27-35 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 5 (56) за травень 2016 року та стор. 35-37 журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року. Також потрібно зазначити, що вносити зміни до істотних умов можливо лише до діючого договору. При цьому внесення змін до істотних умов договору це право, а не обов'язок замовника.До того ж, внесення змін, які призводять до збільшення ціни договору, а значить до додаткових витрат бюджету завжди знаходяться у полі уваги контролюючих органів. Тому, хочемо застерегти від зловживання можливостями зміни ціни договору і рекомендуємо слідувати правилу: один показник змінюється лише за однією ознакою. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Всього записів: 3074
Сторiнки: назад  6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15  вперед