>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

21.06.2017

Мінекономрозвитку закликає державні підприємства якомога швидше сформувати незалежні наглядові ради

20 червня відбувся одноденний семінар для представників державних підприємств

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.06.2017
Читати всю статтю ...

20.06.2017

Висновок про оцінку впливу на довкілля замість державної екологічної експертизи.

З 18 червня набув чинності Закон України від 23.05.2017 № 2059-VIII “Про оцінку впливу на довкілля”.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.06.2017
Читати всю статтю ...

19.06.2017

ДП “ПРОЗОРРО” повідомило про те, що з 16 червня ProZorro інтегрується з Єдиним Державним Реєстром.

Тепер замовник при оцінці пропозицій може швидко і безоплатно  отримати розширену інформацію про учасника в електронній формі. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.06.2017
Читати всю статтю ...

Підсумки навчання 12-14 червня 2017 року на тему:

 «Поглиблене навчання за Законом України “Про публічні закупівлі”: від перших кроків до проведення процедур та основної практики. Особливості роботи з майданчиками, веб-порталом prozorro.gov.ua та модулями аналітики у закупівлях»

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.06.2017
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника

 Прямий договір замість переговорної процедури: чи можливо та за яких умов? 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.06.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання •

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель»

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Ольга
03.04.2017 09:24

Добрий день, допоможіть, будь ласка, в наступній ситуації. Замовником проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю товару за лотами № 1 - товар А, лот № 2 - товар В, лот № 3 - товар С. Очікувана вартість предмета закупівлі 670 000,00 грн., в т.ч.: лот 1 - 454 220,00 грн., лот 2 130 000,00 грн., лот 3 – 85780,00 грн.. Результат процедури закупівлі: за лотом 1 - торги відмінено (подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій); за лотом 2 – укладено договір та за лотом 3 – укладено договір. Запитання: 1) Замовник для закупівлі товару А на сумму454 220,00 грн. зобов’язаний оголосити повторну процедуру відкритих торгів? 2) Чи Замовник для закупівлі товару А на суму 454 220,00 грн. зобов’язаний почати нову процедуру відкритих торгів? 3) Чи має право без проведення процедури закупівлі укласти прямий договір на суму вивільнених коштів (яким документом регулюється?).

Відповідь: Доброго дня! Ви пишете «Очікувана вартість предмета закупівлі 670 000,00 грн., в т.ч.: лот 1 - 454 220,00 грн., лот 2 130 000,00 грн., лот 3 – 85780,00 грн.», зробивши відповідні підрахунки, можемо дійти висновку, що сума вказана помилкова, правильно читати слід наступне «Очікувана вартість предмета закупівлі 2 670 000,00 грн…». Щодо питання № 1. У випадку, якщо Ви є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) до якого застосовуються вартісні межі, за яких вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень і при цьому потреба у закупівлі не відпала, придбання відповідного предмета закупівлі повинно здійснюватись за процедурами, передбаченими статтею 12 Закону. У вашому випадку за процедурою відкритих торгів. У випадку, якщо Ви є замовником, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, тобто до якого застосовуються вартісні межі, за яких вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень і при цьому потреба у закупівлі не відпала, придбання відповідного предмета закупівлі здійснюється або шляхом проведення допорогової закупівлі у системі, або шляхом укладення прямого договору (при цьому не забувайте розмістити у системі звіт про укладені договори). Щодо питання № 2. Законом не встановлено обов’язку проводити процедуру закупівлі за лотом, який не відбувся. У випадку, якщо потреба у такій закупівлі відпала, ви і не зобов’язані здійснювати таку закупівлю. У випадку, якщо ж потреба у придбанні відповідного предмета закупівлі існує – Ви проводите закупівлю (див. відповідь на питання № 1). Щодо питання № 3. «Укласти прямий договір на суму вивільнених коштів» (ми так розуміємо, що мова йде про зекономлені кошти) відповідно до позиції Уповноваженого органу, з якою Ви можете ознайомитися у листі інформативного характеру Мінекономрозвитку України від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 – випуск журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року, стор. 38–42, такі кошти є новим предметом договору, тому Ви маєте право як укласти прямий договір, так і провести допорогову закупівлю у системі. Нормативні документи, які б регулювали дане питання на разі – відсутні. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Лєна
31.03.2017 12:31

Добрий день, допоможіть, будь ласка, в наступній ситуації. В установі наявні довгострокові договори, які були укладені у 2014-2015 роках з пролонгацією (зокрема, на водопостачання, телефонний зв'язок тощо) без використання електронної системи закупівель (тендерів чи допорогових закупівель). Як необхідно зазначати в додатку до річного плану закупівель на 2017 рік суми проплати за довгостроковими договорами за 2017 рік? Наприклад, за водовідведення на рік маємо проплатити 20 000 грн. Ставимо суму 20000 грн., але період проведення закупівлі: квітень (електронна система дозволяє ставити лише 1 місяць) чи оприлюднюємо додаток на кожен місяць перед оплатою і тоді сума закупівлі: 3000 грн. і період закупівлі травень (3000 грн. і червень - в наступному місяці і т.д.).

Відповідь: Доброго дня! У вашому випадку доцільно у п. 8. «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі.» Форми річного плану закупівель вказувати місяць укладення додаткової угоди до довгострокового договору. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що у випадку, якщо такі договори є договорами на відшкодування комунальних послуг, тоді потреби вносити такі закупівлі до датку до річного плану закупівель немає, оскільки відшкодування не є закупівлею в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Якщо ж це пряма закупівля, тоді такі суми відображаються у додатку до річного плану. Також, можемо Вам порадити на майбутнє аби уникнути подібних проблемних питань, укласти нові договори на закупівлю відповідних послуг. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Юлія К.
31.03.2017 11:25

Доброго дня!Потрібна Ваша порада.Сесією виділені кошти на закупівлю робіт в сумі 500 000 грн.Роботи будуть проводитися по влаштуванню тротуару плиткою вздовж конкретної вулиці.Чи можна здійснити закупівлю даних робіт шляхом укладання 2-х прямих договорів:1-го на суму 300 000 грн, а 2-го на 200 000 грн?Тобто, місце виконання робіт по 1-му договорі:від вул.Дружби №1 та до №6, а по 2-му договорі: від вул.Дружби №6 до № 9.

Відповідь: Доброго дня! У випадку, якщо дана закупівля відноситься до робіт, і її вартість є меншою ніж 1,5 млн грн. (5 млн. грн. для замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання), то Ви маєте право здійснити закупівлю по влаштуванню тротуару плиткою вздовж конкретної вулиці шляхом укладення 2-х прямих договорів. Даний висновок грунтується на тому, що загальна вартість предмета закупівлі є допороговою і на дану закупівлю не розповсюджуються вимоги Закону України “Про публічні закупівлі”. У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Тетяна
31.03.2017 11:08

Якщо Замовника в судовому порядку об’явлено банкрутом. Чи може замовник, який підпадаю під дію Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІІІ, проводити закупівлі як допорогові так і надпорогові?

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ч.1 ст. 38 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо. Отже для закінчення технологічного циклу з виготовлення продукції, для захисту майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) в належному стані, замовник, який підпадає під дію Закону України “Про публічні закупівлі”, повинен здійснювати як допорогові так і надпорогові закупівлі. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Аліна
31.03.2017 10:07

Чи можна отримати від Вас копію листа Мінрегіону України від 26.04.2012, в якому висловлина думка про те, що розроблення містобудівної документації відноситься до робіт?

Відповідь: Відправили на електронну пошту.

Володимир
31.03.2017 09:01

На 2017 бюджетний рік нам надано кошторис за бюджетною програмою в розрізі КЕКВ та виділено фінансування за загальним та спеціальним фондом. Головним розпорядником коштів в необхідності було відкликано залишок не використаних кошторисних призначень, а потім за нашої потреби було надано довідку про зміни до кошторису на 2017рік та призначено нові кошторисні призначення за належними КЕКВ. Питання: Як нам бути з подальшими закупівлями, а саме - розпочинати закупівлі по новому додатку до річного плану закупівель чи продовжувати закупівлі згідно додатку до річного плану який був затверджений згідно відкликаних кошторисних призначень.

Відповідь: Доброго дня! Слід зазначити, що річний план закупівель і кошторис (або інший фінансовий документ яким затверджено видатки замовника) є різними за своїм призначенням документами. Річний планом закупівель/додаток до річного плану закупівель відображає заплановані процедури закупівлі, а кошторисом - видатки на затверджені цілі. Отже, якщо Вами не було анульовані позиції в річному плані закупівель/додатку до річного плану закупівель, на які спочатку було відізвано, а потім поновлено кошторисні призначення, і якщо зазначені в річному плані закупівель/додатку до річного плану закупівель орієнтовні строки проведення закупівель не збігли, то у Вас не має необхідності перезатверджувати або приймати новий річний план закупівель/додаток до річного плану закупівель. У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Елена
30.03.2017 16:04

Добрий день. Проконсультуйте будь ласка. Якщо у нас є код у річному плані, але по ньому ми не розпочинали торги, чи можемо ми вилучити цей код з річного плану та додати його до додатку до річного плану.

Відповідь: Доброго дня! Внесення відповідних змін до річного плану закупівель або додатку до річного плану закупівель є правом замовника (тендерного комітету або уповноваженої особи). В тому випадку, коли вартість предмета закупівель є нижчою від меж, встановлених статтею 2 Закону про публічні закупівлі, замовник відображає цю закупівлю в додатку до річного плану закупівель. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Леся Юріївна
30.03.2017 10:31

Прошу надати роз'яснення щодо внесення змін до додатку до річного плану, а саме: 1).процедура "без застосування електронної системи закупівель" як вносити інформацію в графу 4 (очікувана вартість) якщо в січні заплановано 5000 грн.пряма угода укладена на 3500 грн.та профінансована, а в березні отримали постійний кошторис і очікувана вартість збільшилась наприклад 10000 гр., яку очікувану вартість писати в графі 4 при внесення змін у березні.2)процедура закупівлі "звіт про укладений договір",якщо процедура закупівлі проводилась "без застосування електронної системи закупівель", а в кінці 2 кварталу виявилось, що закупівля за одним ДК 021:2015 але конкретна назва предмета закупівлі різна та різні прямі угоди загальна сума за ДК 021:2015 більше 50 тис.грн.Як поступити в цьому випадку?

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до форми річного плану закупівель (яка також використовується і для додатку до річного плану закупівель), затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 22.03.2016 № 490 очікувана вартість визначається для кожної закупівлі. Отже по процедурі закупівлі на січень відображаєте в додатку до річного плану закупівель очікувану вартість в розмірі 5000 грн., а в березні в додатку до річного плану закупівель відображаєте нову процедуру закупівель з очікуваною вартістю 10000 грн. При цьому слід врахувати, що в додатку до річного плану закупівель повинно бути відображено 2 процедури (процедури відображаються не в залежності від загальної вартості, а в залежності від строків або кількостей їх проведення). Щодо другого питання, то слід зазначити, що відповідно до ч.1 ст.2 Закону про публічні закупівлі у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Отже, якщо протягом календарного року проводиться закупівля продукції, загальна вартість предмета якої дорівнює або перевищує 50 тис. грн., і укладається кілька договорів (з одним або кількома учасниками), то незалежно від вартості кожного договору радимо Вам оприлюднити звіт про укладені договори по кожному укладеному договору навіть якщо конкретна назва продукції є різною. У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Світлана
30.03.2017 09:39

Доброго дня! Підкажіть будь-ласка було двічі проведено процедуру допорогових закупівель по бензину по ціні встановленій в кошторисі 21,50 грн. Торги не відбулися тому, що зараз ціна на бензин більша. Чи можемо ми купити бензин по прямому договору по новій ціні? Чи можемо взяти в постачальників цінові пропозиції ? Чи потрібно по новим ціновим пропозиціям знову оголошувати допорогові закупівлі?

Відповідь: Доброго дня! Зважаючи на те, що Ви проводили допорогову закупівлю, можна зробити висновок, що вартість предмета закупівлі є меншою ніж 200 тис.грн.(1 000 000 грн. - для замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах) і ця закупівля є допороговою. При проведенні допорогової закупівлі не застосовуються вимоги Закону про публічні закупівлі і замовник має право самостійно обрати будь-який механізм по вибору постачальника продукції (укласти прямий договір, провести допорогову закупівлю через систему електронних закупівель, провести торги з особистою участю постачальників, зібрати цінові пропозиції ). Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

комунальна установа
29.03.2017 17:12

Доброго дня. Якщо Замовником було об’явленні міжнародні відкриті торги і за три дні до завершення прийому пропозиції виявилось, що Замовником в тендерну документацію не було внесено реквізити для отримання електронної банківської гарантії. Можна згідно закону внести зміни і подовжити закупівлю? Чи потрібно відміняти торги?

Відповідь: Доброго дня! Зміни до тендерної документації внести можливо і в даному випадку відміна торгів не обов’язкова. Замовник, відповідно до ч.2 ст.23 Закону про публічні закупівлі має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Аліна
29.03.2017 13:33

Доброго дня! Кошти, біль 200000 грн. на розроблення містобудівної документації "Коригування генерального плану міста" було занесено до додатку до річного плану закупівель, у звязку з тим, що предметом закупівлі було визначено, як роботи! Після детального вивчення даного питання, було прийнято устне рішення щодо проведення відкритих торгів для закупівлі послуг з корегування генерального плану міста! Питання, як законно оформити перенесення вище зазначеної суми з додатку до річного плану закупівель?

Відповідь: Доброго дня! Необхідно прийняти тендерним комітетом рішення (яке оформити протоколом) про внесення змін до річного плану закупівель і внесення змін до додатку до річного плану закупівель. Відповідно, в додатку до річного плану закупівел,ь ми відображаємо анулювання позиції про закупівлю робіт, а в річний план закупівель ми вводимо позицію по закупівлі послуг. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Оля К.
29.03.2017 11:43

Добрый вечер! Подскажите, пожалуйста, относительно статотчета на 1 торги. Были ли какие-то скасування наказа 334? может был новый и необходимость сдавать подобный отчет в статистику. Некоторые службы продолжают его требовать, хотелось бы понять на каком основании. спасибо за ответ

Відповідь: Доброго дня! Наказом № 334 від 12.11.2014 р. було затверджено форму державного статистичного спостереження № 1-торги “Звіт про здійснення державних закупівель”. На сьогодні цей наказ є чинним. Проте слід звернути увагу, що подання даного звіту здійснюють юридичні особи, на яких поширюються дія Закону України “Про здійснення державних закупівель” та/або Закону України “Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності”. Зважаючи на те, що ці нормативно-правові акти втратили чинність з 01.08.2016 року, форму № 1- торги за 1 квартал 2017 року повинні подати лише ті юридичні особи, які підпадали під дію зазначеного наказу і завершили в цьому кварталі процедури закупівлі розпочаті згідно Закону України “Про здійснення державних закупівель” та/або Закону України “Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності”. Наказ № 334 від 12.11.2014 року не розповсюджується на процедури закупівлі, які здійснюється відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”, і тому подання форми № 1-торги не передбачено для даних закупівель. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Альона
29.03.2017 11:26

Необхідно провести ремонт автомобіля. Згідно попередньої дефектної відомості вартість зміно-запасних частин буде більшою ніж вартість саме послуг з ремонту. Планується не лише заміна зміно-запасних частин, але й поточні слюсарні роботи. Відповідальна особа не бере на себе відповідальність закупівлі послуг з використанням зміно-запасних частин Виконавця та наполягає на закупівлі зміно-запасних частин з їх встановленням,посилаючись на п. 5 Порядку визначення предмета закупівлі. Але ж там йде мова про закупівлю товару з наданням послуг, а не навпаки. Як правильно визначити та провести закупівлю ремонту? Постачання зміно-запасних частин з їх заміною та додатковим проведенням слюсарних робіт чи здійснити закупівлю послуг на ремонт з використанням зміно-запасних частин Виконавця?

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п. 32 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Згідно п. 5. Наказу МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів". Зважаючи на те, що в зазначеному випадку вартість запасних частин є більшою від вартості послуг Ви повинні провести закупівлю саме товару (запасні частини з установкою+слюсарними роботами). Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Максим
29.03.2017 11:05

Доброго дня. Відповідно до п. 5. Наказу МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" встановлено, що "Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів". Наразі підприємство планую закупівлю послуг з ремонту автомобіля. Досліджучи ринок, перед початком закупівлі виявилось що за відповідною закупівлею вартість товару (запчастин) в будь-якому разі буде перевищувати вартість послуг (ремонту). Чи законно буде проводити закупівлю послуг з ремонту автівки з матеріалами учасника, в разі, якщо вартість послуг буде меншою за вартість запчастин?

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п. 32 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Отже Ви повинні провести закупівлю саме товару (запасні частини з установкою). Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Настя Ф.
29.03.2017 10:30

Доброго дня. Дайте відповідь, будь ласка, на наступні запитання:1. Чи потрібно у річному плані вказувати, що закупівля буде ділитися на лоти? 2. При опублікуванні річного плану на офіційному сайті замовника, різні предмети закупівлі можна вказувати через кому, згідно затвердженої форми МЕРТ, чи потрібно номерувати, на кшталт" річний план 1", "річний план 2"? 3. Чи можливо на наступний день, опісля опублікування річного плану, публікувати оголошення про здійснення закупівлі? 4. Достатньо 2/3 присутніх членів тендерного комітету? Дякую Вам.

Відповідь: Доборого дня! Зважаючи на кількість запитань, відповіді надаються по кожному запитанню окремо. 1. Визначення по-лотової закупівлі є правом, а не обов’язком замовника. Також звертаємо увагу, що згідно частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Тому рекомендуємо якщо закупівля за лотами зазначити таку інформацію і в річному плані, щоб закупівля відповідала річному плану. 2.Оприлюднення річного плану закупівель передбачено Додатком до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого Постановою КМУ від 21.10.2015 р. № 835. Даним нормативно-правовим документом не передбачено форми річного плану закупівель, який розміщується на власному офіційному сайті замовника. Отже форма може бути довільною та зручною для оприлюднювача, і такою, що містить необхідну інформацію. Річний план закупівель може пути побудований в формі таблиці і містити інформацію, що передбачено затвердженою формою МЕРТУ. 3. Оприлюднення оголошення про проведення закупівлі можливе на наступний день після оприлюднення річного плану закупівель. Більш того, законодавець не ставить в залежність від оприлюднення річного плану закупівель оприлюднення оголошення. Відповідно до ст. 3 Закону про публічні закупівлі річний план закупівель повинен бути оприлюднений протягом п’яти днів з дня його затвердження. Отже замовник може розмістити оголошення про проведення закупівлі навіть в день затвердження річного плану закупівель, навіть якщо він не був оприлюднений. 4. Щодо достатності 2/3 членів тендерного комітету комітету для прийняття рішень. Пунктом 2.5 Примірного положення про тендерний комітет визначено, що формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету, тобто кворуму. Наприклад: у тендерному комітеті 7 осіб, відповідно 2/3 складають: 7 * 2/3 = 4,7 особи (радимо користуватися правилами математики та округлювати в більшу сторону до 5 осіб), отже, у даному випадку кворум — 5 осіб. Детальнішу інформацію щодо даного питання Ви можете прочитати в Журналі 9 (60) за вересень 2016 року на стор. 37 -39. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Всього записів: 2930
Сторiнки: назад  6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15  вперед