>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

26.04.2018

#Поради_від_Радника

 Чи усі учасники закупівель звертають особливу увагу на проект договору, який є невід’ємною частиноютендерної документації?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

За перший квартал 2018 року вінницькі аудитори забезпечили відшкодування втрат на 11 млн грн

До адміністративної відповідальності у звітному періоді притягнуто 35 посадових осіб.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

Держенергоефективності сформувало базу понад 2 тис. будівель державних установ для ЕСКО-інвесторів

Оновлену Інформаційну базу потенційних об’єктів енергосервісу опубліковано на веб-сайті 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

24.04.2018

Офіційне роз’яснення: Як і коли закуповувати ліки, що не увійшли до Нацпереліку

Докладно про нормативне регулювання раціонального планування бюджету медзакладу на ліки для пацієнтів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника

В який термін замовнику потрібно виконати рішення органу оскарження

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель» на 2017 рік.

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Олена
13.02.2018 09:02

Доброго дня! Підкажіть будь - ласка, чи правильно розуміє замовник роз'яснення Мінекономрозвитку від 25.11.2016 N 3302-01/38216-06 при розгляді наступного приклада (усі суми визначені умовно). Бюджетній установі виділені кошти на будівництво об’єкта Х (КЕКВ 3122 - Капітальне будівництво (придбання) інших об'єктів). Замовником визначено наступні предмети закупівлі: - роботи з виготовлення проектної документації по об’єкту: «Будівництво Х» (очікувана вартість – 120 000,00 грн.); Будівельні роботи по об’єкту: «Будівництво Х» (очікувана вартість – 1 490 000,00 грн.); - технічний нагляд під час проведення будівельних робіт по об’єкту: «Будівництво Х» (очікувана вартість – 35 000,00 грн.); - авторський нагляд під час проведення будівельних робіт по об’єкту: «Будівництво Х» (очікувана вартість – 15 000,00 грн.); - експертиза проектної документації по об’єкту: «Будівництво Х» (очікувана вартість – 15 000,00 грн.). Кошторисна вартість об’єкта будівництва складатиме (супровідні роботам послуги по об’єкту будівництва Х, включені до зведеного кошторисного розрахунку): 120 000,00 грн.+1 490 000,00 грн. +35 000,00 грн., 15 000,00 грн.+15 000,00 грн., або 1 675 000,00 грн. Чи вірні рішення приймає замовник, вирішуючи провести закупівлі наступним чином: - роботи з виготовлення проектної документації по об’єкту: «Будівництво Х» - прямий договір з публікацією звіту про укладені договори. - технічний нагляд під час проведення будівельних робіт по об’єкту: «Будівництво Х», авторський нагляд під час проведення будівельних робіт по об’єкту: «Будівництво Х», експертиза проектної документації: «Будівництво Х» - прямі договори (без застосування електронної системи); - будівельні роботи по об’єкту: «Будівництво Х» - відкриті торги (оскільки кошторисна вартість об’єкта будівництва більше ніж 1,5 мільйона гривень).

Відповідь: Добрий день! Згідно розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником за об'єктами будівництва з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої-п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. З цього випливає, що у випадку закупівлі робіт, з метою визначення необхідності проведення процедур закупівлі, передбачених ч.1 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлення факту перевищення вартісних меж встановлених ч.1 ст.2 Закону здійснюється за об'єктом будівництва виходячи з кошторисного розрахунку вартості будівництва. Про це, і йде мова у листі МЕРТУ вих. № 3302-01/38216-06 від 25.11.2016. Так, Уповноважений орган зазначив, що об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163. У свою чергу, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку). До зведеного кошторисного розрахунку включається вартість виконання будівельних робіт, авторського нагляду, технічного нагляду, експертизи проектної документації і т.д. Відповідно замовник для визначення очікуваної вартості цих робіт і відповідно вибору процедури закупівлі, використовує данні кошторисного розрахунку та враховуючі вартісні межі, встановлені в ст. 2 Закону. При цьому, враховуючи, що це різні за видами роботи, замовник закуповує їх окремо, не підсумовуючи їх між собою. У Вашому випадку, Ви повинні орієнтуватись не на те, скільки Вам виділено коштів, а яка вартість цих робіт у кошторисній частині проекту, який пройшов експертизу. Тобто, наприклад: роботи з виготовлення проектної документації по об’єкту: «Будівництво Х» (очікувана вартість – 120 000,00 грн.) – (або допорогова процедура, або звіт по укладений договір); Будівельні роботи по об’єкту: «Будівництво Х» (очікувана вартість – 1 490 000,00 грн.) - (або допорогова процедура, або звіт по укладений договір); - технічний нагляд під час проведення будівельних робіт по об’єкту: «Будівництво Х» (очікувана вартість – 35 000,00 грн.) – без застосування електронної ситеми; - авторський нагляд під час проведення будівельних робіт по об’єкту: «Будівництво Х» (очікувана вартість – 15 000,00 грн.) – без застосування електронної системи; - експертиза проектної документації по об’єкту: «Будівництво Х» (очікувана вартість – 15 000,00 грн.) – без застосування електронної системи. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro, які редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує в лютому-березні 2018 року в Києві (щотижня). З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Руслана
13.02.2018 08:34

Добрий день. Підкажіть будь-ласка відповідь на таке питання: Ми оголосили мультилотову закупівлю (відкриті торги). По одному лоту має бути аукціон, а по іншому не було учасників. Пиання перше: Чи можна ще до аукціону по першому лоту проводити повторні торги по другому? Питання друге: Якщо повторні торги не відбудуться чи можна проводити переговорну процедуру по другому лоту?

Відповідь: Добрий день! В першу чергу зазначимо, що відповідно до ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) замовник відміняє торги у випадках, визначених у ч.1 ст. 31 Закону. Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено в тендерній документації. При цьому, торги може бути відмінено частково (за лотом). Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель. По першому питанню. Якщо на лот не було учасників система сама автоматично відміняє процедуру. Рекомендуємо Вам скласти для себе поіменний протокол про прийняття рішення про відміну торгів. Отже замовник після відміни торгів по лоту може провести нову закупівлю не чекаючи завершення торгів по іншим лотам. Звертаємо також Вашу увагу на лист МЕРТУ від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 щодо здійснення закупівель за окремими частинами предметами закупівлі (лотами). В цьому листі зазначено, що у випадку відміни торгів за лотом, у разі необхідності здійснення нової закупівлі, замовник здійснює таку закуіпвлю, керуючись вартісними межами, визначені ст. 2 Закону. Якщо очікувана вартість закупівлі за лотом не перевищує вартісні межі, визначені ст. 2 Закону, замовник проводить закупівлю без застосування процедур передбачених ст. 12 Закону, тобто допорогову закупівлю (прямий договір, допороговий аукціон). Якщо дорівнює або перевищує зазначені вартісні межі - тоді закуіпвля здійснюється за процедурою відкритих торгів або за переговорною прорцедурою. По другому питанню. Відповідно до ч.2 ст. 35 Закону переговорна процедура здійснюється, зокрема у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Отже, якщо очікувана вартість закупівлі цього лота дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені в ст. 2 Закону, Ви будете проводити відкриті торги. В цьому випадку, якщо такі відкриті торги двічі не відбудуться через відсутність достатньої кількості учасників і будуть виконанні інші умови п.4 ч.2 ст. 35 Закону, на третій раз Ви матимите підстави для здійснення закупівлі за переговорною процедурою. Детальніше з листом МЕРТУ можна ознайомитись у випуску журналу № 9(72) за вересень 2017 року на стор. 43-45. З підставами проведення переговрної процедури на підставі двічі відмінених торгів у випуску журналу № 3 (66) за березень 2017 року на стор. 18-25.

Аліна
09.02.2018 14:14

Доброго дня! Скажіть будьласка "Впровадження локальних мереж надійного енергозабезпечення вуличного освітлення" - це роботи чи послуги?

Відповідь: Добрий день! Згідно п. 22 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Згідно розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 визначення предмету закупівлі робіт здійснюється замовником за об'єктами будівництва з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої-п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. У листі-роз’ясненні (вих. № 3302-01/38216-06 від 25.11.2016) Уповноважений орган зазначив, що об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва. Отже, якщо впровадження локальних мереж надійного енергозабезпечення вуличного освітлення буде здійснюватись шляхом проектування та будівництва нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення згідно затвердженого в установленому порядку проекту – це роботи. В іншому випадку – послуги.Ознайомитись з цим листом МЕРТУ та коментарями редакції можна в журналі № 1 (64) за січень 2017 стор. 35

Вікторія
09.02.2018 10:41

Доброго дня! Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Положення, затвердженого Постановою КМУ від 21.10.2015 №835 річний план закупівель повинен бути оприлюднений на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних data.gov.ua. При цьому, постановою КМУ від 20.12.2017 №1100, річний план з переліку наборів даних вилучено. Чи потрібно оприлюднювати річний план на data.gov.ua та власному веб-сайті, якщо ні, то з якої дати?

Відповідь: Добрий день! Згідно постанови КМУ від 20.12.2017 №1100 річний план вилучено з переліку наборів даних, які необхідно оприлюднювати на data.gov.ua та власному веб-сайті. Ця постанова чинності з моменту публікації в Урядовому кур’єрі (№28 від 09.02.2018) тобто з 09.02.2018 року. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro, які редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує в лютому-березні 2018 року в Києві (щотижня). З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

КП "Благоустрій Кременчука"
09.02.2018 09:11

Добрий день, підкажіть будь-ласка, чи може керівник підприємства бути відповідальним за допорогові закупівлі (оприлюднення за ЕЦП керівника) та водночас бути головою тендерного комітету по надпороговим закупівлям? Дякую.

Відповідь: Добрий день! Відповідно до ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет затверджуються рішенням замовника. Не можуть входити до складу тендерного комітету та/або визначатися уповноваженими особами посадові особи та представники учасників, члени їхніх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати міської, районної у місті, районної, обласної ради. До складу тендерного комітету входять не менше п’яти осіб. У разі якщо кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника є меншою, ніж п’ять осіб, до складу тендерного комітету мають входити всі службові (посадові) особи замовника. Відповідно Закон не забороняє директору бути членом або головою тендерного комітету, якщо він не потрапляє під вказані вище обмеження. При цьому Законом не передбачено обов’язок тендерного комітету здійснювати допорогові закупівлі. Ні Законом, ні іншими нормативними актами не визначено хто саме має займатись допороговими закупівлями. Тобто замовник для здійснення допорогових закупівель самостійно визначає відповідальну особу (осіб) за їх проведення, або створює окремий комітет по допорогам і затверджує його склад. Прицьому не має жодної заборони для директора призначити себе відповідальним за проведення допорогових закупівель. Таким чином, директор може бути одночасно головою тендерного комітету і відповідальним за проведення допорогових закупівель і підписувати публікації по допорогам своїм ЕЦП керівника.Звертаємо увагу, що накладення ЕЦП при здійсненні допорогових закупівель це право, а не обов’язок замовника. З 2018 року редакція розпочинає акцію - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Ольга
08.02.2018 12:22

Доброго дня! Яка саме подія в переговорній процедурі є початком процедури? Тобто до якого моменту можна внести зміни до річного плану закупівель стосовно цієї закупівлі. У нас виникла необхідність внесення змін до річного плану після того як Учаснику надіслано запрошення на участь у попередніх переговорах, де ми лише просимо документи кваліфікації без зазначення суми в яку і необхідно внести зміни.

Відповідь: Добрий день! Відповідно до вимог ст.4 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.Форма річного плану закупівель затверджена наказом МЕРТУ № 490. При заповненні цієї форми необхідно вказати процедуру закупівлі. Згідно ч.1 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.Враховуючи зазначене, перед внесенням переговорної процедури закупівлі до річного плану рекомендуємо прийняти протокольне рішення про вибір цієї процедури, з відповідним обґрунтуванням щодо наявності однієї з підстав для застосування переговорної процедури, передбачених в ч.2 ст. 35 Закону. Оприлюднити відповідні зміни, а потім надсилати запрошення учаснику.Що стосується конкретно Вашої ситуації, то Закон не забороняє замовнику проводити попередні переговори для того щоб пересвідчитись у наявності обґрунтованих підстав для застосування переговорної процедури закупівлі. І тільки отримавши відповідне обґрунтування, провести переговорну процедуру у описаному вище порядку. Також звертаємо увагу на те, що фактично першим документом, який покаже в системі, що Ви провели переговорну процедуру є повідомлення про намір укласти договір. Згідно ч.3 ст. 35 Закону повідомлення про намір укласти договір обов’язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня після прийняття рішення. Якщо потреба у внесенні змін до річного плану виникне вже після оприлюднення цього повідомлення, замовнику доведеться відміняти переговорну процедуру закупівлі. Тобто замовник може вносити відповідні зміни до річного плану до моменту прийняття рішення про укладення договору з учасником переговорів та публікації повідомлення про намір укласти договір з таким учасником. Детальніше з питанням проведення переговорної процедури можна ознайомитись у журналі №5 (56) за травень 2016 на стор. 22-26 та у журналі №6 (69) за червень 2017 на стор. 30-38.

Ольга
08.02.2018 11:53

Доброго дня! Наша лікарня є державним закладом. Чи потрібно включати до річного плану закупівель, закупівлі які відбуваються за кошти які надійшли в якості благодійної допомоги.

Відповідь: Добрий день! Відповідно до положень Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) його дія розповсюджується на закупівлі, які проводять замовники, які є замовниками у розумінні цього Закону незалежно від джерела походження коштів. Єдине виключення, яке стосується джерела коштів міститься в ст. 6 Закону. Згідно цієї статті, якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж порядок, визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України. Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Закупівля товарів, робіт і послуг на умовах їх співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, зазначених в абзаці першому цієї частини, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими відповідними організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Отже, якщо Ви є замовником у розумінні Закону і надходження коштів відбулось не у порядку передбаченому ст. 6 Закону, така закупівля здійснюється у відповідності до Закону з урахуванням вартісних меж, встановлених у ч.1 ст. 2 Закону. Відповідно до вимог ст.4 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.З 2018 року редакція розпочинає акцію - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Михайло
08.02.2018 10:54

Доброго дня! Підскажіть будьласка чи може дата публікації в плані закупівель (без використання електронної системи) бути пізнішою ніж дата укладення договору по цій публікації? Заздалегідь дякую!

Відповідь: Добрий день! Відповідно до вимог ст.4 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Отже теоретично може виникнути ситуація, коли замовник прийняв рішення про внесення допорогової закупівлі до додатку до річного плану, уклав договір, а опублікував зміни пізніше, але не порушуючи вимогу ст. 4 Закону – протягом п’яти днів з дня затвердження таких змін. Але, на практиці для уникнення ускладнень з перевіряючи ми органами і необхідності обґрунтовувати такі свої дії, рекомендуємо все ж таки після затвердження річного плану, додатку до річного плану, або змін до них, спочатку публікувати відповідну інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу, а потім вже укладати договір.Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro, які редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує в лютому-березні 2018 року в Києві (щотижня). З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Наталія
08.02.2018 08:06

Добрий день! В червні 2016 року підписаний договір (дія договору до 31.12.2016) на 1 400 000 згідно проектно-кошторисної документації (далі п-к док.) на реконструкцію кладовища із збільшенням його площі. Протягом декількох місяців виконано 30% робіт і перераховано кошти за виконані роботи. Але в зв’язку з виявленими недоліками в наших документах (потрібно змінити призначення землі), роботи підрядником по реконструкції були призупинені. За період приведення у відповідність наших документів, змінилась вартість робіт, матеріалів і заробітної плати в будівництві, що визвало необхідність коригування п-к док.. По зміненій проектно-кошторисній документації (коригуюча) загальна вартість робіт становить 1 900 000 – це сума з 30% виконаної роботи. Підкажіть будь ласка як нам діяти в даній ситуації – яку процедуру проводити на 2018 рік, проводити відкриті торги, проводити переговорну процедуру так як це підприємство розпочало роботи але термін дії договору закінчився у 2016 році, чи іншу процедуру, на яку суму – 1 900 000 чи за мінусом 30%, якщо за мінусом 30% то як об'єм робіт зазначити в тенд. документації?

Відповідь: Просимо Вас дня надання правильної та обґрунтованої відповіді залишити Ваші контакти

Євгенія
07.02.2018 18:12

Доброго дня! Дайте будь-ласка розяснення з наступного питання. Замовником планується проведення закупівлі будівельно монтажних робіт вартістю 1490 тис. грн. Згідно з розділом ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється за об'єктами будівництва. Відповідно до Зведеного кошторисного розрахуванку вартості будівництва вартість складає 1510 тис. грн. Чи потрібно Замовнику проводити відкриті торги чи можливо укласти прямий договір. Надайте будь-ласка обгрунтовану відповідь. Заздалегідь вдячна! А також, чи можливе таке розяснення на шпальтах журналу? Дякую!

Відповідь: Добрий день! Згідно розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником за об'єктами будівництва з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої-п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. З цього випливає, що у випадку закупівлі робіт, з метою визначення необхідності проведення процедур закупівлі, передбачених ч.1 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлення факту перевищення вартісних меж встановлених ч.1 ст.2 Закону здійснюється за об'єктом будівництва виходячи з кошторисного розрахунку вартості будівництва. Про це, йде мова у листі МЕРТУ вих. № 3302-01/38216-06 від 25.11.2016. Так, Уповноважений орган зазначив, що об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163. У свою чергу, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва. Отже орієнтуватись потрібно саме на проектно-кошторисну документацію. У разі, якщо кошторисна вартість робіт є нижчою меж, визначених в частині першій статті 2 Закону, закупівля таких робіт здійснюється без застосування процедур закупівлі, передбачених Законом. Якщо перевищує вартісні межі, встановлені в ст. 2 Закону, замовник здійснює закупівлю за однією з процедур, передбачених ст. 12 Закону (відкриті торги, переговорна процедура). При цьому звертаємо Вашу увагу, що згідно вимог ч.7 ст. 2 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.Ознайомитись з цим роз'ясненням МЕРТУ та коментарями редакції можна в журналі № 1 (64) за січень 2017 стор. 35.

Ольга
07.02.2018 17:58

Добрий день! Код ДК відсмоктувача медичного було визначено за показником четвертої цифри, а саме 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації. Також, Альбумін ( код ДК 33141540-7 Альбумін), оскільки цей білок в медичних закладах використовується для відновлення фізіологічних функцій людини, згідно ЗУ «Про лікарські засоби» був визнаний як лікарський засіб, та у відповідності Наказу МЕТРУ від 17.03.2016 № 454, був визначений за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника, а саме 33100000-1 Медичне обладнання. Тепер постало питання, чи вірно ми визначили код Альбуміну за показником третьої цифри чи потрібно перекваліфікувати його за показником четвертої цифри (33140000-3) або залишити його за кодом 33100000-1? І якщо залишаємо за показником третьої цифри, то чи поглине він код 33170000-2, і їх суму потрібно плюсувати?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок) під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Згідно ЗУ “Про лікарські засоби” лікарські засоби - будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу. Відповідно всі лікарські засоби замовник, враховуючи вимоги Закону про лікарські засоби та Порядку, закуповує за кодом ДК 021:2015 33600000-6 «Фармацевтична продукція». Слід зазначити, що за ДК 021:2015 Альбумін є медичним матеріалом. В той же час, за даними Державного реєстру лікарських засобів (http://www.drlz.com.ua) Альбумін все ж таки входить до переліку лікарських засобів. При цьому за даними системи Prozorro, Альбумін (МНН Albumin) закуповують в т.ч. за кодом ДК 021:2015 33600000-6 «Фармацевтична продукція». В зв’язку з цим, нагадуємо про вимоги постанови КМУ № 333 щодо черговості закупівлі лікарських засобів, які входять або не входять до Нацпереліку, а також те, що при закупівлі лікарських засобів в системі Prozorroза кодом ДК 021:2015 33600000-6 необхідно додатково підтягувати данні з додаткових класифікаторів. В класифікаторі міжнародних непатентованих назв цей препарат за МНН - Albumin (дод. класифікація АТХ - albumin B05AA01). З цього можна зробити висновок, що Альбумін - це все ж таки лікарський засіб, тоді предмет його закупівлі необхідно визначати за третьою цифрою - ДК 021:2015 33600000-6 «Фармацевтична продукція».Звертаємо увагу, що згідно ст. 164-14 Кодексу про адміністративні правопорушення адміністративна відповідальність за помилково визначений код не передбачена, але порушенням є уникнення застосування процедури закупівлі, що заборонено ч.7 ст. 2 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон).З 2018 року редакція розпочинає акцію - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Олена
07.02.2018 11:05

Замовником на початку року проведена закупівля теплової енергії за переговорною процедурою закупівлі, а протягом року відбулося збільшення тарифу. Питання: Чи має право замовник збільшити вартість договору (у разі наявності видатків на ці цілі), шляхом застосування пункту 7 частини 4 статті 36 Закону «Про публічні закупівлі» (зі зміною)? Чи замовник не має право збільшувати вартість договору, а повинен згідно із пунктом 7 частини 4 статті 36 цього Закону зменшити кількість теплової енергії в Гкал, вказати новий тариф, зменшити вартість договору, а по додатковим коштам визначити новий предмет закупівлі?

Відповідь: Добрий день! Враховуючи положення ст. 180 Господарського кодексу України ціна договору є істотною умовою договору. Відповідно до вимог ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених в ч. 4 ст. 36 Закону. Так, підставою для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю є зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Для визначення і застосування поняття регульовані ціни та тарифи слід користуватися Законом України “Про ціни і ціноутворення”. Згідно ч. 1 ст. 12 Закону України «Про ціни та ціноутворення» державні регульовані ціни запроваджуються на товари, які справляють визначальний вплив на загальний рівень і динаміку цін, мають істотну соціальну значущість, а також на товари, що виробляються суб’єктами, які займають монопольне (домінуюче) становище на ринку. Враховуючи, що ринок теплопостачання є монопольним і тарифи на тепло регулюються державою, збільшення тарифів на теплову енергію є підставою для збільшення ціни договору про закупівлю теплової енергії згідно п.7 ч.4 ст. 36 Закону. Але, звертаємо увагу, що застосування підстави, передбаченої п.7 ч.4 ст. 36 можливо виключно у випадку, якщо у самому договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Щодо другого варіанту. В ч.4 ст. 36 Закону є окремі підстави для зменшення обсягів закупівлі: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника (п.1 ч.4 ст. 36 Закону); для збільшення ціни одиниці товару: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (п.2 ч.4 ст. 36 Закону). В той же час варіант, коли одночасно зменшується обсяг закупівлі і ціна договору, але при цьому зростає ціна одиниці товару,в ч.4 ст. 36 Закону не передбачено. В своєму роз'ясненні (лист № 3302-06-34307-06 від 27.10.2016) МЕРТУ зазначило, що внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обгрунтованим та документально підтвердженим в кожному випадку. Отже одночасне застосування різних підстав, передбачених ч.4 ст. 36 Закону не можливе, оскільки одночасне внесення таких змін призведе до зміни істотних умов договору про закупівлю у непередбачених Законом випадках. Детальніше з цим листом МЕРТУ можна ознайомитсь у журналі № 12 (63) за грудень 2016 року на стор 36-41.Підставами для внесення змін до істотних умов договору можна ознайомитсь у журналі № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор 35-37.

Ольга
07.02.2018 10:07

Доброго дня! Прошу допомогти розібратися у наступному питанні. ДНЗ (дитячі садочки), які є розпорядниками бюджетних коштів, обслуговуються централізованою бухгалтерією.Чи правильно я розумію, тендерний комітет необхідно створювати у кожному ДНЗ з числа його штатних працівників, так як у розумінні Закону "Про публічні закупівлі" кожен з цих ДНЗ є Замовником (юридичні особи, які є розпорядниками бюджетних коштів)?


Наталія
06.02.2018 14:58

Доброго дня! Підкажіть, на підставі яких нормативно-правових актів міська рада може прийняти рішення щодо зниження порогової суми з 200 тис.грн. до 100 тис.грн. при проведенні закупівель товарів та послуг? А також зобов’язати викладати звітність щодо закупівель у певній формі, яка не передбачена ЗУ «Про публічні закупівлі»? Дякую.

Відповідь: Добрий день! Щодо цього питання Уповноваженим органом було надано роз’яснення (лист МЕРТУ № 3302-06/31462-06 від 30.09.2016), в якому зазначено, що відповідно до вимог ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник при закупівлі предмету закупівлі, вартість якого є меншою зав вартісні межі встановлені в цій статті, самостійно приймає рішення про застосування електронної системи закупівель. При цьому повноваження органів місцевого самоврядування або місцевих державних адміністрацій щодо надання рекомендацій стосовно використання електронної системи закупівель не є предметом регулювання Закону. Так, повноваження органів місцевого самоврядування або місцевих державних адміністрацій визначені ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» та ЗУ «Про місцеві державні адміністрації» та іншими нормативно-правовими актами. Отже міська рада приймаючи рішення, яким зобов’язує підпорядковані їй установи, підприємства використовувати при допорогових закупівлях електронну систему закупівель, а не укладати прямі договори, керується не Законом про публічні закупівлі, а іншими нормативно-правовими актами, які визначають перелік її повноважень. Детальніше з цим роз’ясненням можна ознайомитись у журналі № 11 (62) за листопад 2016 на стор. 45-47.

Євгенія
06.02.2018 11:17

Добрий день, дайте відповідь на таке питання, якщо переможець торгів подає довідку по відсутність заборгованості зі сплати податків в електронному вигляді без підписів та печатки ДФС, чи маємо ми відхиляти таку тендерну пропозицію?

Відповідь: Добрий день! Враховуючи обсяг інформації наведеної у Вашому запитанні надаємо наступну відповідь. Згідно вимог ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Отже замовник самостійно визначає яким способом переможець надає документальне підтвердження відсутності підстав для відхилення його тендерної пропозиції: в паперовому або електронному вигляді, зазначивши про це в тендерній документації. В свою чергу, переможець повинен надати документальне підтвердження у спосіб визначений замовником. При цьому, з травня 2017 року ДФС України почали крім паперової довідки видавати також електронну довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів. Про що повідомлено у листі-роз'ясненні Мінекономрозвитку № 3304-06/14682-06 від 04.05.2017. Форма такої довідки не передбачає накладення письмового підпису чи печатки, але містить QR-код. За допомогою сервісу на сайті «Електронний кабінет платника» можна перевірити факт видачі такої довідки підрозділом ДФС та перевірити факт накладення ЕЦП на таку довідку відповідальними працівниками ДФС, які вказані у довідці. Відповідно така довідка, у разі успішності перевірки її легитимності розглядається у якості документального підтвердження відсутності підстав, передбачених ч.2 ст. 17 Закону на рівні з «паперовою» довідкою. В зв'язку з цим рекомендуємо при складенні тендерної документації, передбачати можливість для переможця надавати довідку з ДФС як у паперовому, так і електронному вигляді. Детальніше з питанням перевірки електронної довідки з податкової та листом МЕРТУ можна ознайомитись у журналі № 6 (69) за червень 2017 на стор. 8-15.

Всього записів: 3422
Сторiнки: назад  5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14  вперед