>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

20.07.2017

3х денне поглиблене навчання для початківців

за Законом «Про публічні закупівлі» від перших кроків до проведення процедур та основної практики. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.07.2017
Читати всю статтю ...

НБУ спростив умови купівлі іноземної валюти для низки операцій

 20 липня 2017 року набули чинності зміни до Положення про порядок та умови торгівлі іноземною валютою

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.07.2017
Читати всю статтю ...

З 19 липня набрали чинності зміни до законодавства щодо використання печаток суб'єктами господарювання

 До основних нововведень можна віднести заборону посадовим особами органів державної влади та місцевого самоврядування вимагати відбиток печатки на документах

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.07.2017
Читати всю статтю ...

18.07.2017

#Порада_від_Радника

Чи має право замовник вимагати від учасника

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.07.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель»

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Олена
03.05.2017 10:55

Відповідно до Тендерної документації учасник в складі пропозиції подає скановану форму "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" згідно Додатку. Учасник, що запропонував найнижчу ціну за результатами аукціону, повторно завантажує дану тендерну пропозицію після аукціону (а саме не пізніше наступного робочого дня), приведену у відповідність до запропонованої ціни. У зв’язку із відхиленням відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної пропозиції Учасника 1, що за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, необхідно розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Такою є пропозиція Учасника 2. Однак, Учасник 2 (після відхилення пропозиції Учасника 1 і визначення його пропозиції наступною найбільш економічно вигідною) не завантажив повторно форму "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", приведену у відповідність до запропонованої ціни за результатами аукціону. Чи є підстави для відхилення пропозиції Учасника 2?

Відповідь: Доброго дня! В першу чергу звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 30 частини1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Також згідно пункту 13 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити - зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Разом з цим, відповідно до частини 2 статті 21 Закону в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів замовник обов’язково зазначає, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Згідно частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Надання учасником-переможцем документів щодо приведення у відповідність тендерної пропозиції до запропонованої ціни, яка склалась за результатами аукціону є діями спрямованими на укладення договору про закупівлю. Згідно частини 3 статті 32 Закону у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Таким чином, відсутність правильного розрахунку є перепоною для укладення договору, яка може призвести до «неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом», що призведе до віхилення тендерної пропозиці учасника-переможця. Виходячи зі змісту Вашого питання, замовник вже оголосив переможця процедури закупівлі і в даний час проводяться підготовчі роботи по укладенню договору, а отже Ви маєте право на підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

ВОЛОДИМИР
28.04.2017 12:01

Доброго дня. Дайте відповідь на наступне пмтання. Чи необхідно опубліковувати звіт про укладені договори коли сума договору складає 30 тис. а загальна сума по коду понад 100 тис.?

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до абз. 5 ч.1 ст.2 Закону про публічні закупівлі у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. В даному випадку слід звернути увагу на те, що законодавець обумовлює оприлюднення звіту про укладені договори сумою предмету закупівлі, а не вартістю договору про закупівлю. Отже зважаючи на те, що вартість предмета перевищує 100 тис. грн., то при укладенні договорів по даному предмету закупівлі (незалежно від вартості договору) рекомендуємо оприлюднювати звіт про укладені договори. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Тетяна
28.04.2017 11:51

Добрий день!Підскажіть ,будь ласка: згідно проектно-кошторисної документації на проведення робіт по капітальному ремонту частини покрівлі школи розпочато допорогову закупівлю (очікувана вартість предмета закупівлі 1 133 244,00 грн),на стадії заключення договору (сума пропозиції учасника з яким маємо намір заключити договір складає 1 133 192,52 грн.)виникає слідуюча ситуація : кошторисні асигнування на даний час складають 630 000,00грн.,в червні планується надходження залишку коштів. Як діяти в такій ситуації, адже договір можемо зареєструвати тільки на суму кошторисних асигнувань: заключаємо на 1133192,52 грн.,згідно пп.1 п.4 ст.36 Закону "Про Публічні закупівлі"зменшуємо обсяги до 630 000,00грн.(додаткова угода), та при надходженні кошторисних асигнувань -звіт про заключення договору ?

Відповідь: Доброго дня! В цьому випадку Ви маєте право укласти договір на 1 133 222 грн. на закупівлю робіт при проведенні допороговї закупівлі. З опису завдання не зовсім зрозумілим є питання затвердження для Вас кошторису видатків. Якщо Вами зазначається про те, що вже виділено асигнування на суму 630 тис. грн., а в черні заплановано надходження залишку коштів, то можна зробити припущення, що кошторисні видатки вже затверджені на суму 1 133 222 грн. При цьому слід також зазначити, що при здійсненні допорогової закупівлі Закон про публічні закупівлі не застосовується. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

ВОЛОДИМИР
28.04.2017 11:49

Доброго дня! Дайте будь-ласка розяснення як діяьти? Річним планом закупівлі передбачено три закупівлі за однаковими кодами та назвами предмета закупівлі згідно ДК 021:2015, але з різними робочими назвами предмета закупівлі, а саме: ДК 021:2015 “24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини” (сода каустична) з очікуваною вартістю 1330000,00 грн. - відкриті торги; ДК 021:2015 “24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини” (сода каустична) очікуваною вартістю 238400,24 грн. - відкриті торги; ДК 021:2015 “24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини” (гідразин гідрат) з очікуваною вартістю 129 357,36 грн. - відкриті торги. Питання? Їх всіх треба проводити як відкриті торги у звязку з тим що загальна сума очікуваної вартісті закупівель по даному коду перевищує 1 млн. грн. - чи дві як допорогові а одну як відкриті торги??

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України “Про публічні закупівлі” цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. З зазначеного можна встановити, що законодавець передбачає застосування цього Закону у випадку, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує встановлені величини. До уваги береться саме вартість предмета закупівлі, а не вартість закупівлі. Отже, зважаючи на те, що річним планом передбачено закупівлі товару по коду ДК 021:2015 24310000-0 “Основні неорганічні хімічні речовини” загальною вартістю предмету закупівлі 1 697 757,60 грн., що перевищує зазначені в ст. 2 Закону вартісні величини для товару, замовник зобов’язаний проводити кожну закупівлю по зазначеному коду (незалежно від вартості закупівлі) шляхом проведення відкритих торгів. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Олександр
27.04.2017 12:07

Доброго дня! Допоможіть розібратись з порядком укладання договору на розподіл природного газу за результатами переговорної процедури. В 2017 році наша державна установа провеле переговорну процедуру з ПАТ "Вінницягаз" на наданння послуг з розподілу природного газу в 2017 році. За результатами переговорів керівництво ПАТ "Вінницягаз" відмовилось підписувати відповідний договір на 2017 рік, а запропонувало підпистаи додаткову угоду до Типового договору на розподіл природного газу, який був підписаний в лютому 2016 року. Термін цього договору в часі не обмежений. При цьому Воно посилалось на рекомендації, які викладені в Кодексі газорозподільчих систем (затверджений постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року №2494). Просимо уточнити, яким документом керуватись при укладані догвору з розподілу природного газу та порядок дій при цьому.

Відповідь: Доброго дня! Вважаємо, що в даному випадку повинен бути укладений новий договір про закупівлю. Це твердження виходить з наступного. Закону України “Про публічні закупівлі” є спеціальним нормативним актом в сфері публічних закупівель, що в свою чергу надає йому перевагу перед іншими нормативними актами, в тому числі і спеціальними актами в сфері газорозподілення. Відповідно до Закону про публічні закупівлі, якщо вартість перевищує встановлені межі визначені в ст. 2 цього Закону, Замовник повинен провести процедуру закупівлі. За результатами процедури закупівлі (в даному випадку, переговорної) укладається договір про закупівлі, а не вносяться відповідні зміни до попередньо укладеного договору. Крім того, як вбачається з Вашого запиту, в 2016 році було укладено договір про закупівлю послуг на розподіл природного газу відповідно до Закону України “Про здійснення державних закупівель”. Укладений договір повинен був містити строк дії договору, обсяги закупівлі та вартість закупівлі. Відповідно до ст. 40 Закону про здійснення державних закупівель було встановлено певний порядок внесення змін до договору, разом з тим даним порядком не передбачено можливість продовження дії договру (крім випадків продовження на 20%) на інший період з встановленням нових об’ємів та вартості. Укладення додаткової угоди до договору укладеному в 2016 році можливо лише у випадку якщо вартість предмета закупівлі на 2017 рік не перевищуватиме меж визначених в ст. 2 Закону про публічні закупівлі (іншими словами - при проведенні допорогової закупівлі). Зважаючи на те, що ПАТ “Вінницягаз” є монополістом по наданню послуг з розподілу природного газу, укладення нового договору можливе шляхом позовного провадження до господарського суду. и хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Світлана
27.04.2017 11:13

Доброго дня! На початку року були виділені кошти на транспортні послуги по підвезенню учнів на спортивні змагання в сумі 145 000 грн. На зазначену суму були проведені допорогові процедури закупівлі, укладені відповідні договори. У зв"язку з додатковою необідністю у підвезенні учнів на екскурсії та фестивалі на транспортні послуги додатково було віділено 92 200 грн. Підкажіть будь-ласка, як діяти замовнику у цій ситуації: проводити на 92 200 грн. відкриті торги чи провести допорогову процедуру закупівлі? Дякуємо за допомогу!

Відповідь: Доброго дня! Для розгляду даної ситуації слід виходити з того, що на час проведення допорогової закупівлі на суму 145 тис. грн., не було відомо про необхідність проведення закупівлі на суму 92 200 грн. У зв’язку з додатковим виділенням коштів, про які не було відомо під час проведення першої процедури, в розмірі 92 200 грн., дана закупівля також може бути проведена як допорогова. В листі МЕРТУ від 14.09.2016 зазначено, що здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби в товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів, зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках — можливе після вчинення замовником внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вартісними межами, установленими в частині першій статті 2 Закону, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору (абзац четвертий частини першої статті 2 Закону). Детальнішу інформацію по даному питанню Ви можете прочитати в Журналі № 10 (61) за жовтень 2016 на стор. 38-42. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Маргарита
27.04.2017 10:40

Доброго дня! Підскажіть, будь ласка,які саме документи можуть слугувати як підтвердження наявності підстав для застосування норм а.3 ч.2 статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі" "відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи". Дякую!

Відповідь: Доброго дня! Відповісти на дане питання без прив’язки до конкретного предмета закупівлі є проблематичним оскільки саме предмет закупівлі є визначальним при визначенні переліку документів. Наприклад, при закупівлі послуг з теплопостачання підтверджуючим документом про відсутність альтернативи є зведений перелік суб’єктів природних монополій. Для застосування п.2 ч.2 ст.35 Закону про публічні закупівлі при закупівлі зазначених послуг крім зазначеного документу ми будемо керуватись Законом України “Про теплопостачання”, Законом України “Про природні монополії”, розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 “ 874-р “Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій”. Також детальнішу інформацыю з даного питання Ви можете прочитати в Журналі № 7 (46) за липень 2015 на стор. 8 -13. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Наталія
26.04.2017 18:00

Пунктом 5 ст.36 Закону україни "Про публічні закупівлі" передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Просимо надати роз'яснення поняття "на початку наступного року". Пояснити можливість застосування п.5 ст.36 Закону, у разі закінчення дії договору про закупівлі у середині календарного року.

Відповідь: Доброго дня! При розгляді даного питання слід виходити з того, що переважна більшість закупівельників є бюджетними організаціями, які здійснюють закупівлі в межах бюджетного періоду, який за Бюджетним кодексом становить один календарний рік (розпочинається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року). В той же час, зважаючи на строки затвердження відповідних бюджетів, довготривалість процедур закупівель, для можливості безперервного забезпечення надходжень необхідних товарів, робіт та послуг, законодавець передбачив в ч.5 ст.36 Закону про публічні закупівлі можливість продовження дії договору на строк, достатній ля проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. При цьому законодавець під поняттям “початок наступного року” розуміє саме початок календарного року (з 1 січня). Виходячи з зазначеного, застосування ч.5 ст.36 Закону про публічні закупівлі у разі закінчення дії договору про закупівлю у середині календарного року не є можливим зважаючи на те, що Ви вже маєте затверджений бюджет і маєте можливість завчасно запланованого проведення процедури закупівлі для забезпечення закупівлі товарів, робіт та послуг після закінчення дії діючого договору. Більш детальну інформацію з даного питання можна отримати ознайомившись з інформацією розміщеною на стор.20-22 та 36-41 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 12 (63) грудень 2016 року. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Инна
26.04.2017 12:24

Доброго дня! Чи необхідно підписувати звіт про результати проведення закупівлі усіма членами тендерного комітету? Чи достатньо підпису голови тенедерного комітету? Дякую.

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ч.2 ст.19 Закону про публічні закупівлі звіт про результати проведення процедури закупівлі автоматично формується електронною системою закупівлі та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю на веб-порталі уповноваженого органу. Зважаючи на те, що формування та оприлюднення зазначеного звіту здійснюється електронною системою самостійно на підставі раніше розміщеної замовником інформації, його підписання членами тендерного комітету не передбачено. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Марина
26.04.2017 12:23

Підскажіть, будь ласка, де можна ознайомитись з переліком авторизованих електронних майданчиків?

Відповідь: Доброго дня! На головній сторінці веб-порталу “Prozorro” (https://prozorro.gov.ua), в розділі “Інформація” є пункт “Майданчикам” де ви можете ознайомитись з необхідною Вам інформацією.Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Марина
26.04.2017 12:20

Договір на виконання робіт був укладений на початку 2016 року у відповідності з діючим Законом України «Про здійснення державних закупівель» за результатами проведеної процедури «відкриті торги». Строк дії договору-до 31.12.2018 року. Виникла необхідність проведення додаткових робіт, не зазначених у початковому проекті. Питання: Чи є правомірним проведення переговорної процедури на підставі пункту 6, частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо первинний договір з виконавцем був укладений на підставі Закону України «Про здійснення державних закупівель»?

Відповідь: Доброго дня! В даному випадку проведення переговорної процедури на підставі п.6 ч.1 ст.35 Закону України “Про публічні закупівлі” є правомірним зважаючи на те, що Вами укладається новий договір про закупівлю, а не вносяться відповідні зміни до договору укладеного відповідно до Закону України “Про здійснення державних закупівель”. При цьому вартість додаткових робіт не повинна перевищувати 50 відсотків первинного договору. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Володимир
21.04.2017 15:37

Доброго дня! Роз’ясніть будь-ласка наступне питання: чи розповсюджується законодавство у сфері публічних закупівель на витрати, які здійснені працівником під час відрядження та потім компенсуються за рахунок підприємства? Наприклад, підприємством були проведені відкриті торги на закупівлю Бензину автомобільного А-92 (код ДК021:2015 - 09130000-9 - «Нафта і дистиляти»). Укладено відповідний договір. Під час відрядженні працівник здійснив витрати на закупівлю бензину для заправки власного автомобіля, який згідно договору оренди використовуються ним у робочих цілях. Тобто, витрати на бензин були здійснені поза межами договору про закупівлю. Чи буде вважатися порушенням законодавства у сфері публічних закупівель ситуація у разі якщо підприємство відшкодує працівнику витрати на бензин здійснені під час відрядження? Чи правомірно в даному випадку враховувати роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України викладені у листі від 31.03.2017 № 3302-06/10639-06, що: «У разі якщо видатки здійснюються замовником саме як відшкодування (компенсація) витрат і не передбачають укладання договору про закупівлю, норми Закону, а також нормативно-правових актів, розроблених на його виконання, на здійснення таких видатків не розповсюджується»?

Відповідь: Доброго дня! Все залежить від умов договору оренди автомобіля. Якщо договором оренди автомобіля передбачено відшкодування понесених витрат на придбання палива, то в цьому випадку норми Закону про публічні закупівлі на придбання палива не застосовуються. У випадку, якщо договором оренди автомобіля не передбачено даного відшкодування, то придбання палива підпадає під дію Закону про публічні закупівлі. Разом з тим може виникнути ситуація, коли договором оренди автомобіля не передбачено відшкодування витрат на придбання палива, а підприємство направляє у відрядження працівника згідно наказу, яким передбачається відправлення в відрядження саме на даному автомобілі, а також передбачається, що підприємством здійснюється відшкодування витрат у зв’язку з даним відрядженням. В цьому випадку закупівлю палива також може бути віднесено до відшкодування, що цілком співвідноситься з роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України викладеним у листі від 31.03.2017 № 3302-06/10639-06. Детальнішу інформацію про відшкодування Ви можете прочитати в Журналі № 2 (65) за лютий 2017 на стор. 32-33. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Ірина
21.04.2017 10:40

Замовником, як орендодавцем, укладено договір оренди службового приміщення згідно якого, орендар відшкодовує орендодавцю вартість постачання природного газу. Відповідно, Замовнику необхідно укласти договір про відшкодування постачання природного газу з відповідним газопостачальником. Сума відшкодування перевищує 200 000,00 грн. Підкажіть, будь ласка, чи необхідно в даному випадку проводити процедуру закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі», чи можна укласти прямий договір про відшкодування на суму, що перевищує 200 000,00 грн.

Відповідь: Доброго дня! Для надання відповіді по заданим запитанням досить мало інформації. При цьому тут може бути кілька варіантів розвитку подій. Перша: коли газ закуповує орендар, а Вам виплачує лише відшкодування за транспортування його мережами. При цьому відшкодування може здійснювати як газопостачальник так і орендар. Друга: коли Ви закуповуєте газ самостійно і частину передаєте орендарю, який Вам відшкодовує вартість газу і вартість транспортування Вашими мережами. В цьому випадку Ви повинні провести закупівлю газу відповідно до вимог Закону про публічні закупівлі. З наведеного завдання вбачається, що Вами повинна здійснюватись закупівля постачання газу у газопостачальника відповідно до процедури закупівлі передбаченої Законом, а орендар буде відшкодовувати понесені Вами витрати в частині переданого орендарю. Детальнішу інформацію про відшкодування Ви можете прочитати в Журналі № 2 (65) за лютий 2017 на стор. 32-33. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Енга Сергіївна
21.04.2017 10:09

Доброго дня! Підкажіть будь-ласка, який з варіантів оформлення саме назви предмету закупівлі є вірним, при цьому вартісні пороги визначені по четвертому знаку закупівельного словника? Перший варіант - Поточний ремонт по заміні віконних блоків ДНЗ (код CPV 45421100-5 "Встановлення дверей та вікон"). Другий варіант - ДК 021:2015 - 45420000-7 (Поточний ремонт по заміні віконних блоків ДНЗ). І друге питання, чи потрібно звіт про виконання договору затверджувати протоколом і скановані копії підгружати до системи, чи достатньо сформувати звіт в електронному вигляді на майданчику? Дякую.

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника. Отже при проведженні закупівлі послуг поточного ремонту по заміні віконних блоків як приклад предмет закупівлі Ви визначаєте наступним чином: ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” Поточний ремонт по заміні віконних блоків ДНЗ (ДК 021:2015 код 45420000-7 Столярні та теслярні роботи). По другому питанню повідомляємо, що законодавством не передбачено обов’язку затверджувати звіт про виконання договору протоколом і підвантаження його копії в сканованому вигляді. Необхідно зазначити, що більшу частину звіту про виконання договору, електронна система система закупівель формує сама і замовником заповнюється лише кілька рядків. При цьому звіт про виконання договору заповнюється в електронній формі в обов’язковому порядку. Відповідальним за інформацію розміщену в електронній системі закупівель, в будь-якому випадку, відповідно до ст.10 Закону про публічні закупівлі, є голова і секретар тендерного комітету або уповноважена особа. Отже Ви маєте право, а не обов’язок, затверджувати звіт про виконання договору протоколом. Також Ви маєте право, а не обов’язок на розміщення сканованих копій протоколу про виконання договору в електроллнній системі закупівель. Більш детальну інформацію з даного питання можна отримати ознайомившись з інформацією розміщеною на стор.8-11 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 2 (65) лютий 2017 року. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Діна
21.04.2017 08:37

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як діяти в такій ситуації: надана довідка з МВС не дійсна на дату подання документів від переможця (за вимогами тендерної документації Замовника оригінал довідки або нотаріально завірена копія, видана відповідним органом повинна бути не більше 30-ти денної давнини відносно дати подання документа). За яким пунктом статті 30 Закону «Про публічні закупівлі» маємо відхилити переможця?

Відповідь: Доброго дня! У разі якщо всупереч Вашій вимозі в тендерній документації за статтею 17 Закону переможцем подано документи, які не відповідають Вашим вимо.ам. Згідно абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Отже зважаючи на те, що на дату подання даний документ є нечинним, а отже таким, що не поданий. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Всього записів: 2961
Сторiнки: назад  5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14  вперед