>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

23.06.2017

Парламент прийняв Закон України «Про енергетичну ефективність будівель»

Верховна Рада України 22 червня 2017 року прийняла Закон України «Про енергетичну ефективність будівель», який визначено одним з ключових законів у реформі енергоефективності. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.06.2017
Читати всю статтю ...

21.06.2017

Мінекономрозвитку закликає державні підприємства якомога швидше сформувати незалежні наглядові ради

20 червня відбувся одноденний семінар для представників державних підприємств

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.06.2017
Читати всю статтю ...

20.06.2017

Висновок про оцінку впливу на довкілля замість державної екологічної експертизи.

З 18 червня набув чинності Закон України від 23.05.2017 № 2059-VIII “Про оцінку впливу на довкілля”.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.06.2017
Читати всю статтю ...

19.06.2017

ДП “ПРОЗОРРО” повідомило про те, що з 16 червня ProZorro інтегрується з Єдиним Державним Реєстром.

Тепер замовник при оцінці пропозицій може швидко і безоплатно  отримати розширену інформацію про учасника в електронній формі. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.06.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання •

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель»

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Діна
21.04.2017 08:37

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як діяти в такій ситуації: надана довідка з МВС не дійсна на дату подання документів від переможця (за вимогами тендерної документації Замовника оригінал довідки або нотаріально завірена копія, видана відповідним органом повинна бути не більше 30-ти денної давнини відносно дати подання документа). За яким пунктом статті 30 Закону «Про публічні закупівлі» маємо відхилити переможця?

Відповідь: Доброго дня! У разі якщо всупереч Вашій вимозі в тендерній документації за статтею 17 Закону переможцем подано документи, які не відповідають Вашим вимо.ам. Згідно абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Отже зважаючи на те, що на дату подання даний документ є нечинним, а отже таким, що не поданий. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

наташа
20.04.2017 12:15

Чи потрібно при визначенні предмета закупівлі привязуватися до КЕКВ , а саме 03410000-7 Деревина (дошка обрізна) КЕКВ 2210; 03410000-7 Деревина (дрова паливні) КЕКВ 2275 - це один предмет закупівлі чи різні.

Відповідь: Доброго дня! При визначенні предмета закупівлі Вам потрібно керуватися нормами законодавства, що регулюють сферу публічних закупівель. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому прив’язка до КЕКВ при визначенні предмета закупівлі не передбачена. Зважаючи на зазначене, при закупівлі дошки обрізної та дров паливних, Вам необхідно буде визначити предмет закупівлі на основі ДК 021:2015 зокрема, код 0341000-7 Деревина (дошка обрізна, дрова паливні). При цьому може бути застосована закупівля за лотами. Крім того Ви маєте можливість провести дві процедури закупівлі за відповідним визначенням: 1 процедура - ДК 021:2015 код 0341000-7 Деревина (дошка обрізна); 2 процедура - ДК 021:2015 код 0341000-7 Деревина (дрова паливні). В будь-якому випадку закупівля дошки обрізної та дров паливних повинна бути здійснена за єдиним предметом закупівлі ДК 021:2015 код 0341000-7 Деревина. Більш детальну інформацію з даного питання можна отримати ознайомившись з інформацією розміщеною на стор.8-11 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 2 (65) лютий 2017 року. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Світлана
19.04.2017 16:20

Добрий день! Підкажіть, будь ласка замовником була виготовлена кошторисна документація на капітальний ремонт по заміні вікон на 4 млн. грн.та на даний час виділено кошти тільки 95 тис. грн., чи потрібно проводити відкриті торги та на яку суму.Чи можна провести допорогову закупівлю на 95 тис. грн. Дякую.

Відповідь: Доброго дня! Зважаючи на наявність проектно-кошторисної документації, якою встановлено потребу в закупівлі на 4 млн. грн., закупівля зазначених робіт повинна здійснюватись відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” шляхом проведення однієї із процедур визначених ст.12 цього Закону. У листі МЕРТУ від 25.11.2016 зазначено, що при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва. Ураховуючи викладене, якщо роботи проводяться по окремому об’єкту, на який складений окремий об’єктний кошторис (кошторисний розрахунок), їх закупівлю замовник здійснює, керуючись вартісними межами, встановленими частиною першою статті 2 Закону. У разі, якщо вартість робіт є нижчою меж, визначених в частині першій статті 2 Закону, закупівля таких робіт здійснюється без застосування процедур за-купівлі, передбачених Законом. У випадку наведеному Вами проведення допорогової закупівлі на суму 95 тис. грн. буде розцінено як поділ предмета закупівлі (ч.7 ст.2 Закону про публічні закупівлі). Детальніше з даним питанням Ви можете ознайомитися в Журналі № 1 (64) за січень 2017 року на стор. 35 – 37. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Діна
19.04.2017 12:06

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як діяти в такій ситуації, коли надані документи від учасника були підписані директором, який звільнився після проведення аукціону. Після визначення переможця торгів були надані довідки про зміну директора, в тому числі довідка з МВС на нового директора. Чи правомірно вважати дійсними надані довідки?

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до вимог п.5-6 ч.1. та ч.2 ст.17 Закону про публічні закупівлі переможець процедури закупівлі повинен надати документальне підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, а саме довідку видану органами Міністерства внутрішніх справ на особу, яка підписала тендерну пропозицію, про те, що вона не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Надання довідки на особу, яка не підписувала тендерну пропозицію і, відповідно, відсутність довідки на особу, яка підписала тендерну пропозицію, є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до абз.2 п.2 ч.1 ст. 30 Закону про публічні закупівлі. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Світлана
18.04.2017 15:53

Добрый день! Подскажите пожалуйста, может ли депутат районного совета в своем депутатском обращении требовать заверенные копии тендерных документов, таких как протокола заседания тендерного комитета и протокола проведения переговоров с участником переговорной процедуры, если эти документы и так висят на сайте Прозорро в общем доступе? Спасибо за ответ!

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п.1 ч.2 ст. 11 Закону України “Про статус депутатів місцевих рад” депутат місцевої ради має право на депутатське звернення, яке підлягає обов’язковому виконанню в визначений цим Законом строк. Законодавством не обмежено права депутата на витребування документів, що стосуються процедури закупівлі, навіть якщо ці документи розміщені у відкритому доступі. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Тетяна
18.04.2017 15:28

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, який код класифікатора ДК 021:2015 можна застосувати до предмета закупівлі "Вікна та двері пластикові", адже якщо застосовувати чотиризначний код 44220000-8, куди входять вікна та двері, то він звучить як "Столярні вироби", до яких відносяться вироби з дерева. Дякую.

Відповідь: Доброго дня! Ви можете використати для закупівлі “Вікна та двері пластикові”код ДК 021:2015 44220000-8 “Столярні вироби”. Прошу звернути увагу, що хоча даний код і містить назву “Столярні вироби” разом з тим під дію даного коду попадають склопакети, дверні грати, що також не є столярними виробами. Тому при визначенні предмету закупівлі Ви зазначаєте ДК 021:2015 44220000-8 “Столярні вироби” (Вікна та двері металопластикові).Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

ВМ
18.04.2017 11:43

Доброго дня! Як діяти в такій ситуації коли переможець подав на протязі 5 днів перераховану специфікацію на 400 позицій і в більшість позицій є арифметичні помилки в результаті чого загальна сума на 2000 грн. менша ніж та яка пройшла по аукціону. Чи можна написати учаснику написати листа для виправлення арифметичних помилок та до єднати нову специфікацію? (ВІДКРИТІ ТОРГИ)

Відповідь: Доброго дня! Згідно частини 3 статті 32 Закону у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. З Вашого питання вбачається, що Вами вже оголошено переможця процедури закупівлі і в даний час проводяться підготовчі роботи по укладенню договору, а отже Ви маєте право на підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Також звертаємо увагу, що Законом виправлення арифметичних помилок не передбачено. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Лариса
13.04.2017 13:50

Доброго дня. У Вашому коментарі зазначено: "Звертаємо увагу, що наразі конфіденційною учасники зможуть визначити інформацію тільки у разі участі в відкритих торгах з публікацією на англійській мові." Підкажіть, будь ласка, яким документом це регламентується. Дякую.

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ч.2 ст.27 Закону про публічні закупівлі під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація крім інформації, що обгрунтовано визнана учасником конфіденційною. Законом не передбачено, що визначення конфіденційною інформації можливо лише в відкритих торгах з публікацією на англійській мові. Отже визнання конфіденційною інформації може бути і в відкритих торгах де не здійснюється публікація іноземною мовою. Разом з тим наше твердження виходить з того, що на електронних майданчиках реалізовано технічну можливість визнання інформації конфіденційною лише в відкритих торгах з публікацією на англійській мові, що не відповідає вимогам Закону про публічні закупівлі. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Лариса
13.04.2017 11:59

Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, в наступній ситуації: постачальник пального звертається з листом щодо підвищення ціни на бензин з 10 квітня, але підтверджуючий документ - довідку зі статистики, вони зможуть надати лише в травні за квітень - такі умови роботи управління статистики. Але закупівлю за новими цінами замовнику необхідно здійснити у квітні. На підставі якого підтверджуючого документу можна зробити додаткову угоду на підвищення? Дякую.

Відповідь: Доброго дня! Перш за все слід звернути увагу на те, що органи статистики здійснюють визначення індексу споживчих цін за результатами змін вартості на товари, що є складовими споживчого кошика. Офіційно повний список складових кошика розраховується згідно Постанови КМУ вiд 11 жовтня 2016 № 780 (раніше - Постанови Кaбінету міністрів України № 656 вiд 14 квітня 2000) "Пpо затвердження наборів продуктів харчування, нaборів непродовольчих товарів тa наборів послуг для оcновних соціальних i дeмографічних груп населення". До даного споживчого кошика бензин не входить, тому не рекомендуємо користуватись даними органів статистики для підвищення ціни на бензин. Для підняття ціни на бензин рекомендуємо використати п.2 ч.4 ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі”. Для здійснення підняття можливо використовувати довідки, які видаються, зокрема, Торгово-промисловою палатою України і ДП “Держзовнішінформ”. Згідно довідки (довідок) Ви повинні встановити коливання вартості бензину в період з дати проведення аукціону по дату укладення додаткової угоди. І в тому випадку, якщо таке коливання відбулося, сторони договору мають право внести відповідні зміни до вартості одиниці товару одноразово не більш ніж на 10 відсотків. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Тетяна
13.04.2017 10:01

Замовник об’явив допорогову закупівлю. На підтвердження кваліфікаційних вимог замовник вимагав інформаційну довідку, яка містить відомості про досвід виконання аналогічних видів послуг. Учасник надав довідку на виконання аналогічних договорів фахівцями учасника на попередній роботі. Чи має право замовник акцептувати пропозицію учасника, якщо інші всі документи надані?

Відповідь: Доброго дня! Слід звернути увагу на той факт, що учасником процедури закупівлі є юридична особа, а не фізичні особи працівники даного суб’єкта. Вами вимагалося довідку про досвід виконання аналогічних договорів саме від учасника процедури закупівлі. Надана інформація щодо надання (виконання) послуг, які є предметом закупівлі, є підтвердженням кваліфікації і досвіду роботи працівників (фахівців), а не досвідом виконання аналогічного договору. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

ВМ
12.04.2017 16:59

Доброго дня! Як діяти в такій ситуації коли переможець подав на протязі 5 днів перераховану специфікацію на 400 позицій і в більшість позицій є арифметичні помилки в результаті чого загальна сума на 2000 грн. менша ніж та яка пройшла по аукціону. Чи можна написати учаснику написати листа для виправлення арифметичних помилок та до єднати нову специфікацію?

Відповідь: Доброго дня! Порядок здійснення допорогової закупівлі не регламентується Законом про публічні закупівлі. Допорогова закупівля у електронній системі закупівель відбувається відповідно до документації такої закупівлі, яка готується замовником (з урахуванням правил роботи системи, закріплених Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель»). Таким чином, Ваші дії повинні відповідати умовам Вашої документації, аби уникнути подібних ситуацій, доречно умовами такої документації і передбачати алгоритм дій замовника у зазначеній ситуації. В іншому випадку, дії замовника, які порушують умови його документації допорогової закупівлі можна трактувати, як порушення принципів закупівель, визначених статтею 3 Закону про публічні закупівлі та п.п. 6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35. Нагадуємо, що Ваші дії у системі є доступними для будь-якої особи, яка може ними зацікавитися. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Сергей Ф.
11.04.2017 21:09

Доброго дня! Підскажіть, будь ласка, які документи у відповідності до ст. 16, ст. 17 ЗУ "про публічні закупівлі" передбачати у тендерній документації для учасників тендерних процедур які є нерезидентами??? Як здійснити перевірку документів поданих нерезидентами? Наперед вдячний за допомогу )

Відповідь: Доброго дня! Ви маєте змогу ознайомитися ознайомитись з матеріалами щодо Вашого питання у статті «Державні закупівлі за участю нерезидентів» - випуску журналу № 1 (52) за січень 2016 року, стор. 28-33 та у статті «Участь нерезидентів у публічних закупівлях» - випуску журналу № 4 (67) за квітень 2017 року, стор. 20-25. Відповісти на Ваше питання більш детально не вбачається за можливе, оскільки, при формулюванні вимог тендерної документації необхідно також враховувати специфіку предмета закупівлі. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Інна
11.04.2017 15:57

Доброго дня. Скоро настане пора відпусток, з 9 членів тендерного комітету будуть відсутні 5 чоловік. Для кворуму потрібно 6 чоловік. Чи можна на час відпусток виключити з тендерного комітету постійних членів і набрати тимчасово нових, які будуть на роботі? Якими документами можна це все оформити? Дякую.

Відповідь: Доброго дня! Закон про публічні закупівлі не містить порядку виключення/включення членів тендерного комітету зі/до складу такого комітету. Проте частиною 2 статті 11 Закону про публічні закупівлі передбачено, що склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет затверджуються рішенням замовника. Таким чином, в першу чергу Ви керуєтеся положенням про тендерний комітет, яке є (має бути) у Вашій організації, якщо таким положенням не регламентуються дії замовника у зазначеному Вами випадку, Ви змінюєте склад тендерного комітету внутрішнім розпорядчим документом (наприклад, наказ про внесення змін до складу тендерного комітету). Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Олена
11.04.2017 12:31

Чи потрібно вносити в додаток до Річного плану закупівель на 2017 рік закупівлю по додатковій угоді на 20% від суми тендерного договору 2016 року?

Відповідь: Доброго дня! Обсяги закупівлі за додатковою угодою щодо продовження строку дії договору про закупівлю на підставі частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (або частини шостої статті 40 Закону України «Про здійснення державних закупівель») не потрібно враховувати в річному плані закупівель на поточний рік, тому що в ньому відображають тільки процедури, які планується проводити в поточному році. Про відсутність необхідності внесення змін до річного плану при продовженні дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку нового року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, зазначено і в листі інформативного характеру Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (вих. № 3302-06/34307-06 від 27.10.2016). У даному листі сказано, що якщо розпорядник застосував частину п’яту статті 36 Закону про публічні закупівлі, то тендерний комітет/уповноважена особа складає та затверджує річний план щодо закупівель, які планує провести без урахування обсягів, за якими виникли зобов’язання у зв’язку із продовженням строку дії договору про закупівлю в зазначеному випадку. Детальніше з даним листом ви можете ознайомитись у випуску журналу № 12 (36) за грудень 2016 року на стор. 36–41. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Олена
11.04.2017 11:52

В Порадах від Радника за 11.04.2017 на цьому сайті ви рекомендуєте обов'язково проводити тендерну процедуру після укладання додаткової угоди на 20%. У нас ситуація наступна. На початку року була укладена доп.угода на 20% до договору, укладеному згідно Закону №1197, на суму 25 тис.грн. Далі Кошторисом установи на 2017 рік була затверджена стаття видатків на ці послуги на 50 тис. грн. Було укладено прямий договір ще на 25 тис.грн. Закупівля внесена в додаток до річного плану закупівель (сума 50 тис.грн.)і додаткові гроші ще не надходили. Таким чином на передбачені кошторисом 50 тис. грн. укладено доп.угоду на 20% та прямий договір. Чи є на даний момент порушення тендерного законодавства при укладанні прямого договору на 25 тис.грн.? Які дії ми повинні виконати - проводити чи не проводити тендерну процедуру, якщо будуть виделені додаткові кошти?

Відповідь: Доброго дня! В першу чергу, виходячи зі змісту наданої Вами у питанні інформації, виникає до Вас питання: навіщо Ви узагалі продовжувати дію договору про закупівлю на 20 %, враховуючи той факт, що сума кошторисних призначень на потребу 2017 року складає 50 тис. грн., що є меншим за вартісні межі, встановлені статтею 2 Закону про публічні закупівлі та відповідно не потребує проведення процедур закупівель згідно Закону про публічні закупівлі? У Вашому випадку, правильним було б або укласти прямий договір на суму 50 тис грн. та розмістити у системі звіт про укладені договори (при цьому, аби забезпечити безперебійне постачання послуг, умовами договору можливо передбачити застосування частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України згідно, якої сторони можуть домовитись, що умови договору застосовуються з конкретної дати, яка передує моменту укладення самого договору) або можливо провести конкурентний відбір у системі (допорогову закупівлю). Разом з цим, Ви мали право й продовжити дію договору про закупівлю на 20%, проте, враховуючи суму кошторисних призначень у 50 тис грн – такі дії не вбачаються доцільними, оскільки зобов’язують замовника в подальшому провести процедуру закупівель згідно Закону.Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Всього записів: 2932
Сторiнки: назад  4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13  вперед