>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

24.05.2018

II професійна премія«ZAKUPKI.КРАЩI»

Рушійна сила ринку закупівель – це ти!

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.05.2018
Читати всю статтю ...

21.05.2018

#Поради_від_Радника

 Хто повинен ініціювати укладення договору про закупівлю?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

Уряд врегулював питання використання Prozorro для закупівель енергосервісу

На Урядовому порталі опубліковано прийняту 16 травня постанову Кабінету Міністрів України від 16.05.2018 № 380

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

18.05.2018

Президент підписав Указ № 126/2018 від 14 травня 2018 року

Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.05.2018
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України


Ніна
24.05.2018 12:05

Замовник проводить процедуру закупівлі капітального ремонту, відкриті торги. На розгляді Учасник в пропозиції якого встановлено наступне: Згідно з вимогами тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає Календарний графік виконання робіт згідно рекомендацій Мінрегіонбуду, затверджених наказом № 2 від 13.01.2009 р. (надалі – Рекомендації Мінрегіонбуду). Учасником подано календарний графік в якому деякі пункти були об’єднані (розділи і підрозділи повністю відповідають обсягам виконання робіт згідно технічного завдання), а також відсутня колонка 2 «Виконавці робіт». Пунктом 1.4 Рекомендацій Мінрегіонбуду визначено, що «Перелік, форма додатків до договору та процедура їх складання, передбачені Рекомендаціями, є примірними і визначаються, виходячи з конкретних умов договору та за домовленістю сторін». Чи потрібно відхилити пропозицію Учасника в даному випадку?


Тарасенко Олена
23.05.2018 15:21

Добрий день! Підкажіть, будь ласка, чи підпадає під дію Закону України "Про публічні закупівлі" придбання товарів та послуг за трьохстороннім договором, за яким замовником товарів та послуг виступає субєкт господарювання приватної форми власності а платником - державна установа?


Татьяна
23.05.2018 11:28

Модернізація обладнання — удосконалення конструкції, яке забезпечує підвищення продуктивності об’єкта, що модернізується, сприяє розширенню його технологічних можливостей до рівня сучасних технічних і технологічних вимог, досягненню економії ресурсів, поліпшенню умов праці. Полягає у порівняно незначних змінах конструкції робочих механізмів, машин, установок та іншого обладнання, а також у відносно незначній зміні матеріалів і методів обробки. В розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" - це товар и послуга? Код класифікатору привоїти товару чи послуги? Будь-ласка, допоможіть з обгрунтуванням позиції. Дуже вдячна.


Тетяна
23.05.2018 11:06

Замоник вимагає надання в складі пропозиції документів, що містять в собі персональні дані працівників Учасника. Чи потрібно встановлювати в тендерній документації вимогу про надання згоди на обробку персональних даних працівників, персональні дані яких надаються у відкритий доступ іншим особам через електронну систему публічних закупівель.


КП МУЖКГ Чорноморськ
22.05.2018 13:28

Під час навчання на курсах 09.02.2018, при розгляді питання щодо укладення Договору на початку року в обсязі 20% від закупівлі минулого року (на період до проведення тендерної закупівлі) я зрозуміла що неохідно укладати нову угоду - оскільки план закупівлі затверджується окремо на кожен рік. Ми уклали нову угоду (на 20% від минулорічної), а не дод.угоду. Додаткову угоду укласти не могли, тому що угода припинила свою дію 31.12.2017. Чи вірно я вчинила? На які нормативні акти можна зіслатись при розмові з юристом? Дякую за відповідь.


Сергій
22.05.2018 10:49

Доброго дня! Допоможіть будь-ласка в такому питанні: після заключення договору 02.05.2018р. та оприлюднення в електронній системі Учасник в специфікації допустив формальну помилку, а саме в колонці загальна ціна з ПДВ вказано загальну ціну без ПДВ, загальна сума договору під час подання тендерних пропозицій та заключення договору залишається незмінною. Чи можна відповідно до додаткової угоди викласти специфікацію у новій редакції, щодо виправлення формальних помилок, якщо можливо внести зміни, то на який пункт Закону спиратися? Дякую!


Інна
22.05.2018 08:29

Доброго дня! В установі призначена уповноважена особа з публічних закупівель, яка в даний час проводить дві закупівлі за процедурою відкритих торгів, одна з яких знаходиться на етапі кваліфікація переможця, а друга на етапі подання пропозицій. Виникли такі обставини, що дана особа буде відсутня на невизначений період часу. Чи може Замовник призначити другу уповноважену особу з публічних закупівель згідно діючого законодавства та чи матиме вона право завершити дані процедури закупівель?


Аліна
21.05.2018 15:36

Доброго дня! Підскажіть будьласка: чи потрібно подавати звіти про укладені договори по послугам які включаються до кошторисної вартості робіт?

Відповідь: Доброго дня. Згідно ч.1 ст.2 Закону про публічні закупівлі у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Оприлюднення звіту про укладені договори не залежить від того чи включалися дані послуги до кошторисної вартості робіт. Зокрема відповідно до ПКТ зазвичай включаються наступні види робіт та послуг: розробка проектно-кошторисної документації, самі будівельні роботи, авторський нагляд, технічний нагляд. Отже у нас передбачено 4 позиції робіт і послуг. Якщо здійснюється закупівля будівельних робіт і очікувана вартість кожної позиції буде становити менше 1,5 млн. грн, але дорівнювати або бути більшою 50 тис. грн, то замовник повинен включити всі (4) позиції до додатку до річного плану закупівель та відповідно оприлюднити 4 звіти про укладені договори. Інформацію про оприлюднення звіту про укладені договори можна знайти на сторінках журналу «Радник в сфері публічних закупівель»: стор. 8-13 №8(59) серпень 2016, стор. 15-18 №11(62) листопад 2016, стор. 37-40 №8(71) серпень 2017, стор. 14-23 №12(75) грудень 2017. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Ніна
21.05.2018 14:51

Замовник бюджетна організація провела переговорну процедуру закупівлі на товарів за 3-ма лотами , у зв’язку із двічі відміненою процедурою відкритих торгів по причині недостатня кількість Учасників. За результатами переговорної процедури закупівлі укладений єдиний договір за всіма 3-ма лотами, оскільки визначено переможцем одного Учасника. В договорі зазначені суми за кожним лотом окремо, що відповідає пропозиції Учасника. Проектом договору та тендерною документацією не зазначалась норма про укладення єдиного договору про закупівлю за всіма лотами, але і не зазначалась виключна можливість укладення договору про закупівлю за кожним лотом окремо. Чи є це порушенням п.5 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»?

Відповідь: Доброго дня! Слід зазначити, що в Законі про публічні закупівлі цього питання не врегульовано. Разом з тим погоджуємося з позицією МЕРТУ відображеній в листі №3304-06/26774-06 від 02.08.2017. Відповідно до цього листа договір про закупівлю укладається за результатом процедури закупівлі із переможцем за кожним лотом окремо. У разі якщо переможцем за всіма лотами є один і той самий суб’єкт, замовник може укласти один договір про закупівлю за умови, що така можливість була передбачена тендерною документацією та проектом договору. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З додатковою інформацією можливо знайомитися на сторінках журналу «Радник в сфері державних закупівель» стор. 43-45№9 (72) вересень 2017 р. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Назарій
21.05.2018 14:38

Відповідно до ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до ч.1 ст.10 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про укладені договори. Замовником (бюджетна організація) закуповуються протягом року різного роду товари. Спланувати обсяг товарів (за окремим предметом закупівлі) у вартісному вираженні неможливо, оскільки потреба закупівлі товарів виникає при виробничій необхідності. Таким чином, Замовник не може визначити річну потребу в предметі закупівлі. Всі договори, що укладаються відповідно до виробничої необхідності є меншими за 50 тис.грн. (більшість з них взагалі становить менше 2 тис.грн.), проте є ймовірність, що загальна річна сума закупівель за окремим предметом закупівлі (за всіма договорами щодо одного предмету закупівлі) перевищить 50 тис.грн. Чи вважається таке перевищення порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо такі звіти про укладені договори не оприлюднювалися протягом року.

Відповідь: Доброго дня. Спочатку необхідно визначитися в яких випадках повинні оприлюднюватися звіти про укладені договори. Згідно ч.1 ст.2 Закону про публічні закупівлі у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. В той же час протилежної думки дотримується МЕРТУ В листі МЕРТУ № 3302-06/21890-07 від 15.07.2016 зазначається, що замовники оприлюднюють звіт про кожний укладений договір за умови, що вартість предмета закупівлі у такому договорі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень. Отже Закон визначає, що необхідно оприлюднювати звіти про укладені договори в будь-якому випадку, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, а МЕРТУ зазначає про вартість предмета закупівлі в кожному окремо укладеному договорі. Зважаючи на те, що позиція МЕРТУ вступає в протиріччя з Законом, рекомендуємо дотримуватися вимог Закону. Замовник плануючи закупівлі, в більшості випадків, знає суму виділених асигнувань на закупівлю тих чи інших товарів, робіт чи послуг. Отже, знаючи обсяг фінансування замовник може визначити по яким закупівлям будуть оприлюднюватися звіти про укладені договори. У тому випадку, якщо планується використання коштів менше 50 тис. грн, а в подальшому виникла додаткова потреба, то в цьому випадку можна керуватися листом МЕРТУ від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06, яким надано право у випадку виділення додаткових коштів, виникнення додаткової потреби та в інших подібних випадках визначати цю закупівлю як новий предмет договору і в залежності від його вартості оприлюднювати\неоприлюднювати звіт про укладені договори. У випадку неоприлюднення звіту про укладені договори, службову (посадову) особу замовника може бути притягнуто до відповідальності згідно ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Інформацію про оприлюднення звіту про укладені договори можна знайти на сторінках журналу «Радник в сфері публічних закупівель»: стор. 8-13 №8(59) серпень 2016, стор. 15-18 №11(62) листопад 2016, стор. 37-40 №8(71) серпень 2017, стор. 14-23 №12(75) грудень 2017. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Ольга
18.05.2018 13:30

Добрий день! Підскажіть, будь-ласка, з наступного питання. Ми підприємство, що здійснює свою діяльність в окремих сферах господарювання. Плануємо придбати транспорт у лізинг. Які дії тендерного комітету? Чи потрібно десь відображати дану інформацію, адже відповідно до абз. 9 ч. 3 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" дія Закону не поширюється на випадки, якшдо предметом закупівлі є: послуги фінансового лізингу.

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до абз.9 ч.3 ст.2 Закону про публічні закупівлі дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є послуги фінансових установ, у тому числі міжнародних фінансових організацій, щодо надання кредитів, гарантій, фінансового лізингу та послуги, допоміжні до фінансових послуг. Відповідно до п.1 ч. ст.1 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» фінансова установа - юридична особа, яка відповідно до закону надає одну чи декілька фінансових послуг, а також інші послуги (операції), пов'язані з наданням фінансових послуг, у випадках, прямо визначених законом, та внесена до відповідного реєстру в установленому законом порядку. До фінансових установ належать банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії та інші юридичні особи, виключним видом діяльності яких є надання фінансових послуг, а у випадках, прямо визначених законом, - інші послуги (операції), пов'язані з наданням фінансових послуг Отже закупити послуги з фінансового лізингу без застосування Закону України «Про публічні закупівлі» можливо лише у фінансових організацій. Зважаючи на те, що фінансовий лізинг не регулюється Законом про публічні закупівлі, проведення операцій направлених на придбання у власність майна не відображається в діях тендерного комітету і, відповідно, не вносяться відповідні записи до річного плану закупівель/додатку до річного плану закупівель. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Оксана
18.05.2018 10:38

Доброго дня! В тендерній документації прописано, що учасник повинен завантажити проект договору , який є додатком до тендерної документації, окремим файлом. Учасник не надав проект договору окремим файлом, але надав лист, що погоджується з усіма умовами проекту договору, що є додатком до тендерної документації. Чи відхиляти пропозицію учасника? Чи можливо прописати це у протоколі засідання тендерного комітету?

Відповідь: Доброго дня! Зважаючи на те, що вимагалося надання в складі тендерної пропозиції проекту договору, а учасником надано лист про погодження з усіма умовами проекту договору, даний факт є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». Рішення про відхилення тендерної пропозиції оформлюється протоколом засідання тендерного комітету. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Зоряна
17.05.2018 15:22

Доброго дня! Потрібна консультація з такого питання, проводимо відкриті торги, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав попередньої згоди на підписання договору( проект договору на закупівлю із відповідними даними та заповненими полями, підписаний уповноваженою особою та з печаткою учасника на кожній сторінці), а завантажив цей документ після проведеного аукціону.Також стверджує що нема в законі заборони дозавантажувати документи і на етапі кваліфікації він може це робити, адже технічно майданчик надає таку можливість. Чи може Замовник прийняти до розгляду даний документ? Або посилаючись на які норми Закону відхилити таку тендерну пропозицію?

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п.13 ч.2 ст.22 Закону про публічні закупівлі тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно ч.3 ст.25 Закону тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Зважаючи на наявність вимоги тендерної документації про надання в складі тендерної пропозиції проекту договору на закупівлю із відповідними даними та заповненими полями, підписаного уповноваженою особою та з печаткою учасника на кожній сторінці, відсутність даного проекту договору в складі тендерної пропозиції учасника є підставою для її відхилення відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» - «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». Наявність в системі Прозоро можливості завантаження після аукціону документів, в тому числі і документів переможця, не є підставою для невідхилення тендерної пропозиції, зважаючи на те, що проект договору (передбачений тендерною документацією) завантажено після кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Детальнішу інформацію щодо даного питання можна прочитати в журналі № 10 (61) за жовтень 2016 на стор. 18 -23. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Ірина
17.05.2018 14:50

Доброго дня. Сума договору після аукціону складає 143 004,00 грн, в результаті перерахування позицій специфікації договору, неможливо точно вийти на суму аукціону. Сума договору після перерахунку складає 142 727,00 грн. Як вийти з цієї ситуації?

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ч.1 ст.37 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону. Згідно ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Отже у випадку укладення договору про закупівлі на вартість 142 727 грн цей договір буде нікчемний. Згідно ч.2 ст.215 ЦКУ недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Таким чином необхідно укласти договір на вартість 143 004 грн., навіть якщо вартість одиниці не матиме необхідного вигляду (наприклад 700, 333333). А після укладення договору, застосовуючи п.5 ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі, коригуємо вартість одиниці та зменшуємо вартість договору до необхідної – 142 727 грн. Необхідно зазначити, що в проекті, яким пропонується внесення змін до Закону про публічні закупівлі, який знаходиться на розгляді в Верховній Раді України, передбачається можливість на етапі між аукціоном і укладенням договору про закупівлю зменшувати вартість закупівлі. В тому випадку, якщо ці зміни будуть прийняті і оприлюднені у замовників виникне можливість після аукціону коригувати вартість договору з наступним відображенням цих змін в договорі про закупівлю. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Наталія Ф.
17.05.2018 12:23

Доброго дня! Дуже потрібна порада. Нами, як замовником, було проведений тендер за процедурою відкритих торгів на закупівлю робіт з будівництва. Оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Переможець протягом п’яти днів завантажив документи, що вимагалися тендерною документацією, зокрема і сканкопію довідки ДІ МВС України (п.6 ст. 17 Закону) станом на 11.05.2018р. На сайті МВС України https://wanted.mvs.gov.ua/test/ можна перевірити легітимність даної довідки, але в моєму випадку довідка, надана переможцем, за номером ** ** ** ** ** особі з датою народження *.*.****р. не видавалася. Підкажіть будь ласка, які мої дії? Чи можемо ми укладати договір з переможцем?

Відповідь: Доброго дня. В даному випадку, відповідно до ч.7 ст.28 Закону про публічні закупівлі Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Отже для перевірки видачі довідки ДІ МВС України можна звернутися з відповідним запитом до МВС України. Разом з тим слід звернути увагу, що таке звернення є правом, а не обов’язком для замовника. У випадку неотримання відповіді, якою буде підтверджено\не підтверджено видачу довідки у замовника відсутні підстави для не укладення договору про закупівлю зважаючи на те, що документ є чинним поки невизнано зворотного. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Всього записів: 3465
Сторiнки: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10  вперед