>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

26.06.2017

#Поради_від_Радника

Чи має право замовник вносити зміни до тендерної документації в частині зміни предмета закупівлі та його очікуваної вартості?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.06.2017
Читати всю статтю ...

23.06.2017

Парламент прийняв Закон України «Про енергетичну ефективність будівель»

Верховна Рада України 22 червня 2017 року прийняла Закон України «Про енергетичну ефективність будівель», який визначено одним з ключових законів у реформі енергоефективності. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.06.2017
Читати всю статтю ...

21.06.2017

Мінекономрозвитку закликає державні підприємства якомога швидше сформувати незалежні наглядові ради

20 червня відбувся одноденний семінар для представників державних підприємств

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.06.2017
Читати всю статтю ...

20.06.2017

Висновок про оцінку впливу на довкілля замість державної екологічної експертизи.

З 18 червня набув чинності Закон України від 23.05.2017 № 2059-VIII “Про оцінку впливу на довкілля”.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.06.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання •

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель»

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Анна
16.05.2017 15:42

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, ми, наприклад, уклали спочатку договір на суму менше 50 тис. грн. Через кілька місяців, у зв'язку з необхідністю, ми уклали додаткову угоду і загальна сума вже перевищує 50 тис. грн. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" звіт про укладений договір необхідно опублікувати протягом одного дня з дня укладення договору. Як бути в подібній ситуації. Чи необхідно публікувати звіт про укладений договір, строк публікування якого вже минув?

Відповідь: Доброго дня! В цьому випадку рекомендуємо укласти окремий договір, а не додаткову угоду, а за результатами обов’язково оприлюднити звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до ст. 10 Закону. Це пов’язано з тим, що Ви повинні оприлюднити звіт про укладені договори, а не звіт про укладені додаткові угоди. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Татьяна
16.05.2017 10:18

Доброго дня! Просимо надати роз’яснення, щодо наступного питання, у разі відхилення першої тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Строк розгляду наступної тендерної пропозиції, яка стала найбільш економічно вигідною знов не повинен перевищувати п’яти робочих днів? Чи п’ять робочих днів (з можливістю продовження до 20 робочих днів) це загальний термін на визначення переможця відкритих торгів?

Відповідь: Доброго дня!. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Отже, згідно ч.4 ст.28 Закону про публічні закупівлі, для розгляду кожної тендерної пропозиції передбачено строк, що не перевищує п’яти робочих днів, який за необхідності можливо аргументовано продовжити до 20 робочих днів. Детальнішу інформацію з даного питання Ви можете прочитати в Журналі № 4 (55) за квітень 2016 року на стор. 17 та № 5 (68) за травень 2017 на стор. 8-15. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Татьяна
16.05.2017 10:03

Доброго дня! Просимо надати роз’яснення щодо нашої ситуації. Лікувальним закладом була проведена процедура відкритих торгів за ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція з поділом лікарських засобів на 5 лотів. По чотирьом лотам - торги відбулися, а за Лотом №5 - Розчини аптечні (Йод; Пероксид водню; Хлоргексідін; Нітрофурал) - відмінені у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (згідно з інформацією отриманою з сайту prozorro, а згідно зі звітом про результати проведення процедури п. 15 Підстави для прийняття рішення про не укладення договору про закупівлю ( у разі якщо в результаті проведення торгів не було укладено договір про закупівлю)– відсутні). Згодом нами було проведено процедура відкритих торгів за ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція - Розчини аптечні (Йод; Пероксид водню; Хлоргексідін; Нітрофурал)- торги відмінені у зв’язку з відсутність пропозицій, (згідно з інформацією отриманою з сайту prozorro, а згідно зі звітом про результати проведення процедури п. 15 Підстави для прийняття рішення про не укладення договору про закупівлю ( у разі якщо в результаті проведення торгів не було укладено договір про закупівлю)– подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій). Чи можна в такому разі провести переговорну процедуру згідно з пп. 4 п. 2 ст. 35 Закону України, чи потрібно знов проводити відкриті торги?

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п. 4 ч. 2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. У Вашому випадку перший раз процедура закупівлі відбулася хоча по одному лоту не було достатньої кількості учасників. Наступні відкриті торги згідно з ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція - Розчини аптечні (Йод; Пероксид водню; Хлоргексідін; Нітрофурал) Вас не відбулися у зв’язку з недостатньою кількістю учасників. Саме ці торги є першими для можливості проведення переговорної процедури. Отже необхідно знову провести відкриті торги і, у випадку відміни торгів у зв’язку з відсутністю достатньої кількості учасників, Ви матимете підстави для проведення закупівлі на підставі п.4 ч.2 ст.35 Закону про публічні закупівлі”. Детальнішу інформацію з даного питання Ви можете прочитати в Журналі № 3 (66) за березень 2017 року на стор. 18-22. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга
15.05.2017 16:46

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, торги були 2 рази відмінені через відсутність достатньої кількості учасників, хочемо оголосити переговорну процедуру. У предметі закупівлі було вказано різні найменування спецодягу через кому (не лотами). Чи можна у такому випадку оголосити переговорну(і) процедуру(і) з різними постачальниками, через те, що у одного постачальника не знайшли усі найменування товару. Якщо можна, то як оголошувати цю процедуру (буде декілька оголошень переговорної процедури з різними постачальниками?) Дякую.

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п.4 ст. 35 ЗУ “Про публічні закупівлі” переговорна процедура проводиться, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документаці. В статті 3 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже можемо припустити, що коли Ви проводили дві процедури в цілому і вони не відбулися Ви обмежили учасників, оскільки наразі у одного постачальника знайти усі найменування неможливо. Рекомендуємо Вам відповідно до Закону провести відкриті торги з поділом по лотах або провести переговорну при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документаці. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Марія
15.05.2017 15:25

Добрий день! Підкажіть, будь ласка, як правильно здійснювати процедуру закупівлі послуг з присвоєння міжнародного кредитного рейтингу місту (не емітента та не пов'язані з цінними паперами) міжнародним рейтинговим агентством прийнятним для ЄБРР, наприклад у Fitch Ratings: чи можна застосувати переговорну процедуру закупівлі з конкретним агентством; які особливості закупівлі необхідно врахувати(якщо очікувана вартість послуг менше суми, зазначеній у ч. 4 ст. 10 Закону "Про публічні закупівлі"); чи можна укладати договори з агентствами відповідно до вимог міжнародного законодавства? Дуже дякуємо!!!

Відповідь: Доброго дня! Щодо переговорної процедури. Згідно частини 2 статті 35 Закону 2. переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: 1) закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу; 2) відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи; 3) нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури; 4) якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації; 5) потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням; 6) необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору; 7) закупівлі юридичних послуг, пов’язаних із захистом прав та інтересів України, у тому числі з метою захисту національної безпеки і оборони, під час врегулювання спорів, розгляду в закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземного суб’єкта та України, на підставі рішення Кабінету Міністрів України або введених в дію відповідно до закону рішень Ради національної безпеки і оборони України. З свого боку вважаємо, що для проведення переговорної процедури закупівлі не має підстав, оскільки послуги з присвоєння міжнародного кредитного рейтингу місту можуть надаватися не однією організацією, тому доцільно застосувати відповідно до п.1. ст.20 Закону відкриті торги, так як вони є основною процедурою закупівлі. З метою залучення іноземних учасників, ви можете опублікувати додатково оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою та розробити проект договору з урахуванням міжнародного законодавства. Щодо застосування міжнародного законодавства. У статті 7 Закону встановлено Якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж порядок, визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України. Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Закупівля товарів, робіт і послуг на умовах їх співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, зазначених в абзаці першому цієї частини, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими відповідними організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Ольга К.
15.05.2017 14:21

Доброго дня! На заклад виділено 1600 тис. грн. Плануємо капремонт системи опалення в одній будівлі, а капремонт приміщень в іншій будівлі. Чи потрібно проводити відкриті торги на 1600 тис.грн. Чи якщо по окремим будівлям можна провести електронні торги двома закупівлями.

Відповідь: Доброго дня! Зверніть увагу, порядок визначення предмета закупівлі, затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок визначення предмета закупівлі). Разом з цим, сімнадцятого січня 2017 року набрав чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 19.12.2016 № 2092 «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі». Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.. Виходячи з вище викладеного, процедура закупівлі капітального ремонту системи опалення в одній будівлі та капремонт капітального ремонту приміщень в іншій будівлі, будуть проводитись як дві окремі, оскільки процедура закупівлі проводиться по об”єктно. В залежності від очікуваної вартості на кожну процедуру закупівлі, обирається процедура закупівлі чи це буде допорогова закупівля чи відкриті торги. Детальнішу інформацію з даного питання Ви можете прочитати в Журналі № 1 (64) за січень 2017 року на стор. 44. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Влад Ф.
15.05.2017 12:39

Доброго дня! Розпочали переговорну процедуру закупівлі. Почали перевіряти учасника на наявність чи відсутність причин для відмови відповідно до статті 17 Закону "Про публічні закупівлі". На сайті http://corrupt.informjust.ua/ знайдено інформацію про внесення представника учасника до даного реєстру. У реєстрі вказано, що судове рішення прийнято у 2012 році за взяття хабара. Представника учасника звільнено від відповідальності з іспитовим строком на 3 роки, тобто до 2015 року. Чи можна укладати договір з даним учасником? Дякую за відповідь.

Відповідь: Доброго дня! Слід зазначити, що відповідно до ст. 35 ЗУ “Про публічні закупівлі” обов’язковість надання документів, передбачених ст.17 Закону, встановлено лише у випадку застосування п.4 ч.2 ст. 35. А також у разі проведення переговорної процедури для потреб оборони. В усіх інших випадках стаття 17 не застосовується. Якщо ви проводите закупівлю на підставі п.4 ч.2 ст.35., тоді відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 17 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. Слід звернути увагу, що застосування даної підстави не обмежено часом з моменту принягнення до відповідальності. Також необхідно врахувати, що відповідно до ст. 78 Кримінального кодексу України після зхакінчення іспитового строку, засуджений, який виконав покладені на нього обов’язки та не вчинив нового злочину, звільняється судом від призначеного покарання. Крім того необхідно взяти до уваги, що законодавством встановлено підставою для відхилення тендерної пропозиції притягнення до відповідальності за вчинення в сфері закупівель корупційного правопорушення. З Вашого запитання не можливо встановити чи було притягнено представника учасника саме за корупційне правопорушення у сфері закупівель. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Марія
15.05.2017 11:05

Добрий день! Підкажіть, будь ласка, як правильно здійснювати процедуру закупівлі послуг з присвоєння міжнародного кредитного рейтингу місту (не емітента та не пов'язані з цінними паперами) міжнародним рейтинговим агентством прийнятним для ЄБРР, наприклад у Fitch Ratings: чи можна застосувати переговорну процедуру закупівлі з конкретним агентством; які особливості закупівлі необхідно врахувати(якщо очікувана вартість послуг менше суми, зазначеній у ч. 4 ст. 10 Закону "Про публічні закупівлі"); чи можна укладати договори з агентствами відповідно до вимог міжнародного законодавства? Дуже дякуємо!!!

Відповідь: Доброго дня! Доброго дня! Щодо переговорної процедури. Згідно частини 2 статті 35 Закону 2. переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: 1) закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу; 2) відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи; 3) нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури; 4) якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації; 5) потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням; 6) необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору; 7) закупівлі юридичних послуг, пов’язаних із захистом прав та інтересів України, у тому числі з метою захисту національної безпеки і оборони, під час врегулювання спорів, розгляду в закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземного суб’єкта та України, на підставі рішення Кабінету Міністрів України або введених в дію відповідно до закону рішень Ради національної безпеки і оборони України. З свого боку вважаємо, що для проведення переговорної процедури закупівлі не має підстав, оскільки послуги з присвоєння міжнародного кредитного рейтингу місту можуть надаватися не однією організацією, тому доцільно застосувати відповідно до п.1. ст.20 Закону відкриті торги, так як вони є основною процедурою закупівлі. З метою залучення іноземних учасників, ви можете опублікувати додатково оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою та розробити проект договору з урахуванням міжнародного законодавства. Щодо застосування міжнародного законодавства. У статті 7 Закону встановлено Якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж порядок, визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України. Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Закупівля товарів, робіт і послуг на умовах їх співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, зазначених в абзаці першому цієї частини, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими відповідними організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Наталія
15.05.2017 09:33

Добрий день! Була оголошена двічі закупівля на трактор вона не відбулась (за відсутності достатньої кількості учасників) чи можемо ми провести переговорну процедуру з одним учасником? Дякую.

Відповідь: Доброго дня! Так, відповідно до п.4 ст. 35 ЗУ “Про публічні закупівлі” переговорна процедура проводиться, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документаці. Детальнішу інформацію по даній підставі Ви можете прочитати Журналі № 3 (66) за березень 2017 на стор. 18 -22. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Алла
13.05.2017 13:13

Добрий день! Чи необхідно підписувати протокол розкриття всіма членами тендерного комітету? Чи, можливо, достатньо того, що він уже сформований на електронному майданчику та відповідно його не потрібно формувати згідно затверджених форм тендерних документів?

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ч.3 ст.27 Закону “Про публічні закупівлі” протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом. Зважаючи на те, що формування та оприлюднення зазначеного протоколу здійснюється електронною системою самостійно на підставі розміщеної інформації, його підписання членами тендерного комітету не передбачено. Детальнішу інформацію щодо формування протоколів зберігання документів Ви можете прочитати в Журналі № 9 (60) за вересень 2016 на стор. 16 -23. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Светлана Ф.
12.05.2017 12:05

Лікарнею було двічі проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю медикаментів, які не відбулися через відсутність достатньої кількості учасників. Чи може замовник провести переговорну процедуру на зменшену кількість, в зв"язку із зміною потреби кількості?

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п.4 ст. 35 ЗУ “Про публічні закупівлі” переговорна процедура проводиться, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документаці. Положення Закону про публічні закупівлі не містять обмежень щодо зміни очікуваної вартості предмета. У роз’ясненні МЕРТУ (вих. № 3302-06/3816-06 від 07.02.2017) детальніше Журнал № 2 (65) за лютий 2017 на стор. 39, зазначено, що частиною 1 статті 4 Закону передбачено можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмета закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені та не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель/додатка до річного плану відповідно до наявного фінансування, потреби в товарах, роботах, послугах тощо до здійснення відповідної закупівлі. Отже, можна дійти висновку, щодо можливості змін до початку відповідної закупівлі. Таким чином, показники очікуваної вартості можуть бути різними як у перших, так і у других торгах та під час застосування переговорної процедури закупівлі. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Сергій
12.05.2017 11:56

при викладенні звіту про укладений договір без застосування процедури закупівлі на веб-порталі, в договорі в розділі реквізити сторін була допущена помилка. Чи потрібно відміняти звіт про укладений договір та поновому його викладати чи досить підписати додаткову угоду без оприлюднення на веб-порталі?

Відповідь: Доброго дня. У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тис. грн. та є меншою за вартість, установлену в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону про публічні закупівлі, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до ст. 10 Закону. Ситуація, коли замовник під час заповнення звіту про укладені договори помилився і повинен виправити таку помилку, не урегульована закупівельним законодавством. Рекомендуємо зробити внутрішній протокол про допущення технічної або механічної помилки, а також на виконання вимог наказу Мінекономрозвитку повторно розмістити правильний звіт про укладений договір. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Тетяна
11.05.2017 13:47

1. Відповідно до част.1 ст.24 Закону України « Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії з накладанням ЕЦП. Відповідно до част.4 ст.24 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення. Просимо пояснити як правильно технічно повернути саме електронну банківську гарантію, оскільки паперовий варіант не надається. Які дії замовника покроково. Дякуємо.

Відповідь: Доброго дня! Строк повернення банківської гарантії– протягом п’яти банківських днів з дня настання наступної із підстав для повернення зазначених у ч. 4 ст. 24 ЗУ, а саме: а) закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; б) укладення договору про закупівлю з учасником-переможцем тендеру; в) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; г) закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. У разі настання однієї з підстав необхідно на адресу гаранта (зазначено в тексті гарантії) поштою надіслати лист, щодо повернення тендерного забезпечення, із зазначенням: - посилання на реквізити (номер та дату) банківської гарантії; - назви Учасника; - коду та назви тендеру; - підстави для повернення забезпечення (надання підтверджуючих документів не є обов’язковим) - подання документів, що ідентифікують Бенефіціара. З прикладом листа та з детальнішою інформацією по цій темі Ви можете ознайомитися в Журналі № 5 (56) за травень 2016 року на стор. 6 -10. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Володимир
10.05.2017 15:38

Доброго дня! Роз’ясніть будь-ласка наступне питання. Замовником була оголошена так звана «міжнародна процедура» з публікацією оголошення англійською мовою у відповідності до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Умовами тендерної документації не була передбачена необхідність учасникам подавати «Цінову пропозицію» у якій містилася інформація про ціну. Було встановлено, що «Цінова пропозиція» за формою встановленою у додатку подається лише переможцем. Не зважаючи на це, деякі учасники подали «Цінову пропозицію» у якій містилася інформація про ціну на етапі прекваліфікації. Тобто, ця інформація стала відома до проведення аукціону іншим учасникам. У зв’язку з цим виникають питання: чи є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель (ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі») ситуація коли учасники подали «Цінову пропозицію» у якій містилася інформація про ціну до проведення електронного аукціону? Якщо це вважається порушенням, то на підставі якої норми Закону України «Про публічні закупівлі» можна відхилити такі пропозиції учасників? Сама тендерна документація не містить можливість відхилення пропозицій через наведену вище підставу.

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ст. 27 Закону про публічні закупівлі у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. З ваших слів, Документація не містить можливості відхилення тендерних пропозицій з описаної вами підстави. В порушення ст. 27 Закону до розкриття тендерних пропозицій є доступною для перегляду інформація про ціну учасників процедури закупівлі. Враховуючи наведене, розкриття тендерної пропозиції учасника в частині інформації про ціну на етапі коли розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Наведені обставини призвели до порушення, які неможливо усунути, тому дана процедура повинна бути відмінена на підставі п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону. Детальнішу інформацію з даного питання Ви можете прочитати в Журналі № 1 (64) за січень 2017 року на стор. 14 -16. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Енга Сергіївна
10.05.2017 08:23

Доброго дня! Підкажіть будь-ласка, чи можна за кодом CPV 79930000-2 "Профессійні дизайнерські послуги" закупити послуги з розробки та втілення в життя дизайн проекту: "Оформлення інтер`єру харчоблоку ДНЗ" або "Оформлення інтер`єру групи та спальні ДНЗ"(це на приклад)? Тобто, щоб виконавці не тільки робробили дизайн-проект інтер`єру на папері, а й закупили та втановили необхідне обладнання. Чи можливо такі послуги відносяться до іншого коду СPV? Чи взагалі можливо закуповувати такого роду послуги? Дякую!

Відповідь: Доброго дня! 17 січня 2017 року набрав чинності наказ МЕРТУ від 19.12.2016 № 2092 «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі». Відповідно до зазначених змін предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з п. 17 і 32 ч. 1 ст. 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі - ДК 021:2015), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Разом з тим звертаємо увагу, що згідно пункту 32 частини 1 стітті 1 Закону товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Можливо в Вашому випадку необхідно здійснити закупівлю товарів у вартість яких будуть входити послуги? Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Всього записів: 2934
Сторiнки: назад  2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11  вперед