>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

27.07.2017

Підсумки навчання 20-21 липня 2017 року на тему:

 «Закон України “Про публічні закупівлі” від теорії до практики. Особливості роботи з майданчиками та веб-порталом prozorro.gov.ua»

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
27.07.2017
Читати всю статтю ...

З наступного року заклади охорони здоров'я будуть звітувати за зібрані благодійні внески з фізичних та юридичних осіб

25 липня Міністерство охорони здоров’я України підписало наказ №848

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
27.07.2017
Читати всю статтю ...

26.07.2017

3-4 та 10-11 серпня м. Київ.

Навчання та підвищення кваліфікації для замовників 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

Міністерство юстиції внесло зміни в порядок реєстрації юросіб

25 липня набув чинності наказ Міністерства юстиції України від 30.06.2017 № 2063/5

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

НКРЕКП зобов'язав ліцензіатів, які здійснюють розподіл електричної енергії користуватись ProZorro

раніше НКРЕКП вже внесло аналогічну вимогу до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва та постачання електричної енергії

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель»

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Міська лікарня
08.06.2017 15:25

Добрый день! Подскажите, пожалуйста, как быть в следующей ситуации: провели допороговую закупку на филе куриное охлажденное, заключили договор, а поставщик возит вместо охлажденного - замороженное, после разморозки которого теряется вес около 500г с 1,5 кг, да и качество оставляет желать лучшего. На словах договорится не получается, так как поставщик не идет на контакт. Что нам делать в этой ситуации? Можем ли мы в одностороннем порядке расторгнуть договор? Если нет, подскажите, что можно сделать и какие документы для этого нужны? Большое спасибо!

Відповідь: Доброго дня! Питання розірвання договору, укладеного за результатами проведення допорогової закупівлі та застосування господарсько-правових санкцій регулюється положеннями Цивільного та Господарського кодексу України та умовами самого договору. В ч.1 ст. 629 ЦК України встановлено, що договір є обов'язковим для виконання сторонами. Ст. 526 ЦК України передбачено, що зобов'язання має виконуватись належним чином, зокрема відповідно до умов договору. З Вашого запитання прямо випливає, що постачальник не виконує умови договору, постачаючи заморожене м'ясо замість охолодженого. Виходячи з цього, Ви маєте право відмовитись від приймання такого м'яса і вимагати від постачальника дотримуватись умов договору. Ви можете також розглянути можливість застосування до нього господарських санкцій, перелік та підстави їх застосування визначено в ст.ст. 217 та 218 ГК України. Розірвати договір в односторонньому порядку Ви можете тільки у випадку, якщо це передбачено умовами договору, оскільки відповідно до ч. 1 ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Надати більш детальну інформацію щодо процедури розірвання договору чи застосування господарських санкцій неможливо, оскільки ми не знайомі зі змістом договору. В подальшому, при складанні проекту договору рекомендуємо враховувати можливість застосування господарських санкцій за невиконання або неналежне виконання зобов'язань, виписати умови їх застосування, а також умови для розірвання договору, в т.ч. в одностороньому порядку. З позицією Мінекономрозвитку з цього питання (лист вих №3302-06/42560-06 від 30.12.2016) з коментарями від редакції журналу Ви можете ознайомитись на стор. 40-42 журналу “Радник в сфері державних закупівель” №2 (65) за лютий 2017 року. Крім того корисною для Вас буде інформація розміщена на сторіках 26-29 нашого журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 11(62) за листопад 2016 року. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Олена
08.06.2017 13:31

Добрий день! На початку квітня нашому закладу виділили 5 тис. грн депутатських коштів на закупівлю вікон, ми уклали прямий договір, та оприлюднили його на Прозорро. Через місяць нам виділяють ще 120 тис. депутатських коштів(не запланованих на початку року) на закупівлю вікон. Чи можна вважати це окремою закупівлею? Є у нас право заключити прямий договір на 120 тис.(як окрема закупівля) та оприлюднити його на Проззоро? Вважається це порушенням закону?

Відповідь: Добрий день! Так, це можна важати окремою закупівлею. Враховуючи, що сума закупівлі не перевищує вартісні межі встановлені в ч. 1 ст. 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) для закупівлі (товарів) - 200 тисяч гривень, Ви маєте право укласти прямий договір. До укладання договору Ви вносите відповідні зміни до додатку до річного плану закупівель - включивши до нього нову закупівлю з очікуваною вартість - 120 тис. грн. Після укладання договору, обов'язково публікуєте в системі електронних закупівель звіт про укладені договори в строки визначені ст. 10 Закону. І такі дії не є порушенням Закону. Більш детальну інформацію Ви можете на сторінках 38-42 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 10 (61) жовтень 2017 року. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ілона
08.06.2017 12:54

Доброго дня! Підкажіть будь ласка, повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється при будь-яких внесеннях змін до договору чи виключно у випадках передбачених у ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", при тому, що п.11 форми самого повідомлення затвердженого наказом МЕРТУ не передбачає інших випадків???

Відповідь: Доброго дня! В ч. 1 ст. 10 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначено, що повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін. При цьому, тут не уточнюється, що таке повідомлення публікується тільки щодо зміни істотних умов договору. Таким чином, рекомендуємо публікувати в електронній системі закупівель повідомлення про всі зміни, що вносяться до договору. В той же час, дійсно, при заповненні пункту 11 такої форми повідомлення про внесення змін до договору на електронних майданчиках, система надасть можливість обрати один з пунктів, закріплених частиною 4 статті 36 Закону. Але, при заповненні пункту 12 форми повідомлення про внесення змін до договору, який має назву «Опис змін, що внесені до істотних умов договору», замовник має можливість вказати, які саме зміни вносяться до договору. Таким чином, якщо зміни до договору вносяться в інших випадках, окрім визначених частиною 4 статті 36 Закону, замовнику доцільно оприлюднити повідомлення про внесення змін до договору з описанням таких змін в пункті 12 форми повідомлення про внесення змін до договору, а в пункті 11 обрати будь-який з пунктів.. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Людмила
08.06.2017 11:22

чи обов'язково оприлюднювати звіт про виконання договору при проведенні допорогової закупки в системі Prozorro?

Відповідь: Доброго дня! В Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35 не передбачено обов'язок замовника публікувати звіт про виконання договору, який укладений за результатами допорогової закупівлі. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Людмила
08.06.2017 11:20

питання щодо оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору. Провели допорогову закупку , розмістили звіт про укладений договір. Чи обов'язково оприлюднювати повідомлення про внесення змін до договору , якщо в межах року внесені зміни щодо вартості послуг. І яким чином це правильно зробити ??

Відповідь: Доброго дня! Питання внесення змін до договору, укладеного за результатами проведення допорогової закупівлі регулюється положеннями Цивільного та Господарського кодексу України та умовами самого договору. При цьому, в Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35 не передбачено обов'язок замовника публікувати повідомлення про внесення змін до договору, укладеного за результатами допорогової закупівлі. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Людмила
08.06.2017 11:08

Доброго Вам дня просимо надати відповідь на наступне запитання уклали в січні договір на 1 півріччя 2017р на оплату послуг на суму 53 тис.грн., зазначені послуги входять до переліку послуг, на які установа вищого рівня дозволила в Положенні укладати прямий договір без застосування електронної системи Prozorro. Так, як сума договору більше 50 тис.грн. - ми оприлюднили звіт про укладений договір в системі Prozorro. В червні виникає необхідність в укладенні додаткової угоди на збільшення суми договору - на оплату послуг на 2 півріччя та продовження строку дії договору до 31.12.2017р. 1)Де і яким чином ми маємо висвітлити нову суму договору (з урахуванням додаткової угоди) і саму додаткову угоду (сканкопію). **В додатку до річного плану висвітлено очікувану вартість на рік (наприклад 110 тис.), але в зв'язку з тим, що виконавець послуг не міг передбачити вартість послуг на 2 півріччя 2017р, необхідно внести зміни в червні додатковою угодою.

Відповідь: Доброго дня! Публікувати повідомлення про внесення змін до договору і саму додаткову угоду не потрібно, оскільки це не передбачено Порядком здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35. В майбутньому ви також можете використовувати інший алгоритм дії, який виглядає наступним чином. На початку року внесите до додатку до річного плану предмет закупівлі послуг на І півріччя, укладаєте прямий договір та опублікувуєте звіт про укладені договори. В червні, коли стає відома очікувана вартість предмета закупівлі на ІІ півріччя, керуючись вартісними межами встановленими в ч. 1 ст. 2 ЗУ “Про публічні закупівлі”, вносите новий предмет закупівлі послуг на ІІ півріччя до додатку до річного плану, після чого можету укласти новий прямий договір та опублікувати звіт про укладені договори. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Катерина
07.06.2017 08:19

Доброго дня!Допоможіть, будь ласка! Було проведено тендерну процедуру за Законом України "Про здійснення державних закупівель" № 1197-VII від 10 квітня 2014 року(на сьогодні втратив чинність), у результаті якої було укладено договір строком дії на два роки (тобто до 31.12.2017р.). На даний час виникла потреба у внесенні змін до даного договору шляхом підписання додаткової угоди. Питання: яким Законом ми повинні керуватися при внесенні змін на сьогоднішній день - ЗУ "Про здійснення державних закупівель" № 1197-VII чи ЗУ "Про публічні закупівлі" № 922-VIII ??? Чи потрібно оприлюднювати додаткову угоду про зміни до договору на веб-порталі Уповноваженого органу якщо тендерна процедура проводилась за ЗУ "Про здійснення державних закупівель" № 1197-VII?

Відповідь: : Доброго дня! Згідно з ч.5 Розділу ІХ “Прикінцеві та перехідні положення” ЗУ “Про публічні закупівлі” з 1 серпня 2016 року ЗУ “Про здійснення державних закупівель” втратив чинність. Положення ЗУ “Про публічні закупівлі” не поширюються на правовідносини субєктів сфери державних закупівель, які виникли до набрання чинності цього Закону. Таким чином, при внесенні змін до договору, у Вашому випадку, необхідно керуватись умовами договору, Цивільним та Господарським кодексами України. При цьому, в зв”язку із втратою чинності ЗУ “Про здійснення державних закупівель” та Порядку розміщення інформації для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 25.06.2014 № 743, підстави оприлюднювати зміни до Вашого договору відсутні. Про це йде мова, в т.ч. у роз`ясненні Мінекономрозвитку № 3302-06/38247-06 від № 25.11.2016. Але враховуюючи, що офіційний загальнодержавний веб-портал “Державні закупівлі” (www.tender.me.gov.ua) все ще функціонує, доцільно було б публікувати зміни до договору та звіт про виконання договору на цьому веб-порталі доти, доки він не припинив свою роботу. Більш детально з даним питанням ви можете ознайомитись на сторінках 36-41 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 12 (63) за грудень 2016 року та на сторінках 30-31 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 1 (64) за січень 2017 року. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний ля Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Леся
06.06.2017 17:47

якщо вартість закупівлі товару менша 20 млн. грн., чи правомірна вимога замовника надати учасниками підтвердження відсутності підстав для відмови згідно п. 10 ч.1 ст.17 Закону.

Відповідь: Доброго дня. Ні, вимога замовника неправомірна, оскільки прямо суперечить змісту п.10 ч.1 ст.17 Закону. Проте, з практики оскарження дій замовників в АМКУ випливає, що якщо Ви не оскаржите таку безпідставну вимогу замовника і не добєтесь внесення змін до тендерної документації, але при цьому подасте свою тендерну пропозицію, вважатиметься, що Ви не заперечуєте проти вимог замовника, а тому повинні надати довідку на підтвердження відсутності підстав для відмови згідно п.10 ч.1 ст.17 Закону. В іншому випадку замовник матиме право відхилити Вашу тендерну пропозицію, як таку що не відповідає умовам тендерної документації. Процедура звернення учасника до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі визначена в ч.1 ст. 23 Закону. Порядок оскарження процедури закупівлі визначено в ст. 18 Закону. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує з 12-14 червня поглиблене трьохденне навчання за Законом «Про публічні закупівлі» від перших кроків до проведення процедур та основної практики. Особливості роботи з майданчиками, веб-порталом prozorro.gov.ua, та модулями аналітики у закупівлях. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте: детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися; доступ до постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель; 2 місяці безкоштовних консультацій; 30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель».

Наталія
06.06.2017 15:45

Доброго дня. Ми провели Відкриті торги за 2 лотами. Лот 1 на суму 471 тис.грн., лот 2 - 35 тис.грн. Торги відбулись лише за лотом 1. Торги за лотом 2 не відбулись у зв"язку з відсутністю учасників. Які наші дії далі? Чи можемо ми укласти договір напряму за 2 лотом, оскільки сума становить лише 35 тис.грн.? Дякую.

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до листа МЕРТУ від 14.09.2017 зазначено, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, робо-тах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вар-тісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору .Разом з тим при здійсненні закупівель без проведення процедур закупівель, передбачених частиною першою статті 12 Закону, товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник керується положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, а також Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), без урахування здійснених закупівель за тим же предметом у поточному році, за якими укладені відповідні договори При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим .Водночас під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору (абзац четвертий частини першої статті 2 Закону). Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85-71. З детальною інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ірина
06.06.2017 14:42

Відповідно до Тендерної документації учасник в складі пропозиції подає скановану форму "Тендерна пропозиція" згідно Додатку, що містить інформацію про ціну пропозиції. Учасник, пропозиція якого була визначена найбільш економічно вигідної, повторно завантажує дану тендерну пропозицію (а саме не пізніше наступного робочого дня після визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною), приведену у відповідність до запропонованої ціни. Під час аукціону Учасники НЕ змінили цінової пропозиції (не знизили ціни). Однак, Учасник, пропозиція якого була визначена найбільш економічно вигідної, не завантажив повторно форму " Тендерна пропозиція " після аукціону. На даний час триває розгляд та кваліфікація пропозицій. Чи є підстави для відхилення пропозиції Учасника, який повторно не завантажив форму " Тендерна пропозиція ", як такої, що не відповідає умовам Тендерної документації?

Відповідь: Добрий день! Згідно ч. 4 ст 28 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Звертаємо Вашу увагу, що в розумінні Закону будь-які інші документи, які замовник вимагає від учасника надати після закінчення строку подання тендерної пропозиції, не є частиною тендерної пропозиції учасника. Виключний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника визначено в ст. 30 Закону, в якому підстава, описана у Вашому запитання відсутня. Таким чином, не завантаження повторно учасником уточненої сканованої форми “Тендерна пропозиція” не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції. В подальшому рекомендуємо, вимагати уточнену за результатами аукціону тендерну пропозицію від переможця торгів. Детальніше з даним питанням ви можете ознайомитись на сторінках 25-29 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 6 (69) за червень 2017 року. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний ля Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Таня П.
02.06.2017 17:43

Доброго дня! Підкажіть будь-ласка чи можна укласти прямий договір на закупівлю товару до 200 тис. грн. на час проведення відкритих торгів (предмет закупівлі продукти харчування, які необхідні для забезпечення безперебійного харчування)? Якщо можна, то це має бути один договір чи можна декілька на загальну суму до 200 тис. грн.? Дякую за відповідь.

Відповідь: Доброго дня! У випадку, якщо Вами проводиться закупівля продуктів харчування шляхом закупівлі через процедуру відкритих торгів, то проведення закупівлі шляхом укладення прямого договору по даному предмету закупівлі заборонено. В цьому випадку вбачається порушення вимог ч.7 ст.2 Закону про публічні закупівлі, а саме здійснюється ділення предмету закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний ля Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Лоліта
02.06.2017 13:33

Добрий день, підскажіть будь ласка, як бути в такій ситуації, а саме, була проведена допорогова закупівля. За результатами проведення було укладений договір,але Державне казначейство відмовляється його реєструвати у зв*язку з тим, що в тексті договору не зазначений вираз "Джерелом фінансування Замовника є місцевий бюджет" та існує припис п.5 с.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.3 ст.631 ЦК України. Що в даному випадку робити, чи розірвати договір, чи зробити додаткову угоду. Якщо зробити додаткову угоду, то що можливо вписати, т.як при внесенні змін до договору на майданчіки просить зазначити причину, передбачену ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Відповідь: Доброго дня! Для надання повної відповіді зазначеної інформації недостатньо. Проте слід звернути увагу, що при здійсненні допорогової закупівлі положення Закону України “Про публічні закупівлі” не застосовуються”. Отже при укладенні договору та внесенні до нього змін Ви керуєтесь положеннями господарського та цивільного законодаваства України. В цьому випадку Ви можете укласти додаткову угоду. При внесенні змін до договору укладеного шляхом здійснення допорогової закупівлі дана інформація не вноситься в електронну систему Prozorro. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує з 12-14 червня поглиблене трьохденне навчання за Законом «Про публічні закупівлі» від перших кроків до проведення процедур та основної практики. Особливості роботи з майданчиками, веб-порталом prozorro.gov.ua, та модулями аналітики у закупівлях. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте: детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися; доступ до постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель; 2 місяці безкоштовних консультацій; 30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель».

Наталія
02.06.2017 12:02

Доброго дня!У нас створено об'єднану територіальну громаду в підпорядкування якої входять заклади освіти, культури, бібліотеки,дитячі садочки.Нам додали кошти на капітальні ремонти в сумі 500000,00 грн. Ми вирішили зробити ремонти господарським методом і згідно кошторисів закупити будівельні матеріали для ремонту будівель. Нам необхідно проводити тендер, чи ми маємо право заключити договори окремо по об'єктах так як закуповуються будівельні матеріали для капітального ремонту декількох будівель які мають окремі інвентарні номера?

Відповідь: Добрий день! Предмет закупівлі товару визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, а саме: згідно Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.12.2016 № 2092 за показником четвертої цифри основного словника (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”) із зазначенням у дужках конкретної назви товару. Закупівля будівельних матеріалів в описаному випадку проводиться як товар, а не роботи, по коду ДК 021:2015 (4411000-4 Конструкційні матеріали) і очікувана вартість їх закупівлі сумується незалежно від того, на ремонт якої кількості будівель вони пійдуть та чи знаходяться ці будівлі під одним чи різними інвентарними номерами. У Вашому випадку очікувана вартість закупівлі будівельних матеріалів становить 500 000 грн, що перевищує вартістні величини, встановлені в ч.1 ст. 2 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а тому їх закупка має проводитись за процедурою відкритих торгів. Звертаємо увагу, що Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Також звертаємо увагу, що Закон про публічні закупівлі відповідно до частини1 статті 2 Закону застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі робіт дорівнює або перевищує робіт - 1,5 мільйона гривень. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує з 12-14 червня поглиблене трьохденне навчання за Законом «Про публічні закупівлі» від перших кроків до проведення процедур та основної практики. Особливості роботи з майданчиками, веб-порталом prozorro.gov.ua, та модулями аналітики у закупівлях. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте: детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися; доступ до постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель; 2 місяці безкоштовних консультацій; 30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель».

Наталія
01.06.2017 17:07

Доброго дня!На початок року було заплановано 190000,00 на закупівлю бітуму та асфальту код ДК 021:2015 44110000-4 "Конструкційні матеріали" КПКВК 0116650 "Утримання доріг". У травні з вільних залишків спрямовано 44000,00 на закупівлю цементу код ДК 021:2015 44110000-4 "Конструкційні матеріали" КПКВК 0111020 "Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами".Чи маємо ми проводити відкриті торги по лотах чи додаткові кошти в сумі 44000,00 будуть вважатися згідно роз'яснення Мінекономрозвитку від 27.12.2013 №3302-05/46114-06 новим предметом договору? І чи має значення згідно якого КПКВК проводиться оплата за придбаний товар?

Відповідь: Доброго дня! Згідно описаного Вами випадку необхідно провести відкриті торги. Це твердження випливає з наступного. На дату прийняття рішення про проведення закупівлі цементу (на 44 000 грн.) Вами не було проведено закупівлю на 190 000 грн. Отже загальна вартість закупівлі по коду ДК 021:2015 44110000-4 перевищує 200 000 грн. При цьому Ви маєте можливість провести як по лотову закупівлю так і провести кілька процедур відкритих торгів. У випадку, якщо Вами вже проведено закупівлю на 190 000 грн., проведення закупівлі на 44 000 грн. може бути розцінено як закупівля за додаткові кошти. Для проведення закупівлі КПКВК значення не має, оскільки при проведенні закупівлі в річному плані закупівель та в договорі Ви можете зазначити кілька КПКВК. Слід також зазначити, що КПКВК та їх кількість на проведення закупівлі не впливають. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний ля Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Тетяна
01.06.2017 16:20

Замовником проведено допорогову закупівлю, надійшло 6 пропозицій від учасників на умовах заявлених замовником. Після підтвердження кваліфікації кожний учасник відмовився від укладання договору, тому що підприємство знаходиться в стадії банкрутства. Як діяти замовнику в даній ситуації оскільки потреба є, часу на проведення повторно нема. Чи передбачені для учасників штрафні санкції при відмові підписувати договір на умовах пропозиції допорогової закупівлі.

Відповідь: Доброго дня! У випадку необхідності проведення закупівлі та зважаючи на те, що її вартість є допороговою Ви маєте право на укладення прямого договору без застосування електронної системи Prozorro. Законодавством не передбачено штрафів за відмову учасників підписувати договір. Разом з тим Ви маєте можливість передбачити в умовах закупівлі забезпечення пропозиції учасниками у вигляді гарантії. Відповідно до п.п. 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35 (далі Наказ 35) Замовник може додатково вимагати від учасника забезпечення пропозиції, у вигляді гарантії виконання зобовязань учасника перед замовником. Розмір забезпечення пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 % - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених документацією. Більш детально з даним питанням ви можете ознайомитись на сторінках 23-27 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 12 (63) за грудень 2016 року. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує з 12-14 червня поглиблене трьохденне навчання за Законом «Про публічні закупівлі» від перших кроків до проведення процедур та основної практики. Особливості роботи з майданчиками, веб-порталом prozorro.gov.ua, та модулями аналітики у закупівлях. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте: детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися; доступ до постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель; 2 місяці безкоштовних консультацій; 30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель».

Всього записів: 2981
Сторiнки: назад  2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11  вперед