>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

23.06.2018cal

23.06.2018

УВАГА!


безкоштовна телефонна гаряча лінія буде працювати у суботу 23 червня з 10:00 по 12:00

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.06.2018cal

20.06.2018

#Поради_від_Радника


Чи правомірна дія замовника, якщо прийняття рішення про намір укласти договір і оприлюднення цього рішення відбувається в один і той же день?

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.06.2018cal

Нагадуємо


з 01.07.2018 доступ до Реєстрів Мін’юсту буде можливим виключно з використанням захищених носіїв особистих ключів ЕЦП

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.06.2018cal

Проведення позапланових технічних робіт


Єдиних та Державних реєстрів

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України


Леся Ф.
10.05.2018 09:51

добрий день, яка специфікація повинна бути для робіт (капітальний ремонт даху). чи достатньо самого акту дефекту, чи це локальний кошторис.....?

Відповідь: Доброго дня. Для проведення поточного ремонту необхідно скласти дефектний акт та розрахувати кошторисну вартість запланованого ремонту. Для проведення капітального ремонту основою визначення його кошторисної вартості є дефектний акт, відомості дефектів обладнання та устаткування, основні рішення з організації ремонту, діючі кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи, а також поточні одиничні розцінки і ціни на матеріальні ресурси. Для визначення кошторисної вартості капітального ремонту складається кошторисно-технічна документація – сукупність кошторисних розрахунків, у склад яких входять локальні і об’єктні кошторисні розрахунки та зведені розрахунки вартості капітального ремонту. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання

Вікторія
10.05.2018 09:10

Доброго дня! В журналі Радник в сфері державних закупівель за № 5 (56) Травень 2016 ст.6-10, є приклад листа анулювання банківської гарантії тендерної пропозиції, але не зазначено як саме її потрібно повертати. Питання: повертати офіційним листом по пошті, чи направити сканкопію листа щодо анулювання банківської гарантії на електронну адресу банку?

Відповідь: Доброго дня! Необхідно зважити на те, що банківська гарантія (електронна чи паперова форма) замовнику не надається, а підгружається учасником і тому замовник не має можливості її повернення. Замовник може лише проінформувати банк-гарант про підстави повернення забезпечення тендерної пропозиції з підстав визначених ч.4 ст. 24 Закону про публічні закупівлі:закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру;відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Як показує практика, в деяких випадках умови банківської гарантії містять інформацію про спосіб повідомлення гаранта про настання підстав для повернення забезпечення тендерної пропозиції. Зокрема це може бути здійснено шляхом направлення листа електронною поштою чи поштовим зв’язком. Деякі банки самостійно перевіряють процедури закупівель на Прозоро і анулюють ліцензії. Також є поширеною практика коли до замовника звертається учасник з проханням надати йому відповідного листа з зазначенням підстав для повернення забезпечення тендерної процедури. Отже анулювання банківської ліцензії може відбуватися різними шляхами за домовленістю між учасником, замовником та банком-гарантом. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Віталій
10.05.2018 09:00

Добрий день! Відповідно до абзацу п'ятого частини першої статті 2 Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники обов'язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 Закону. Очікувана вартість предмета закупівлі на 2018 рік ймовірно може перевищити 50 тисяч гривень. Нами поки що укладено договір на суму 12000 грн. В додатку до річного плану закупівель в п. 7 "Процедура закупівлі" зазначено "Звіт про укладені договори". В журналі "Радник в сфері державних закупівель" № 11 (62) за листопад 2016 року на стор. 17-18 наведено приклад протоколу засідання тендерного комітету про розгляд та затвердження звіту про укладений договір, де очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50 тисяч гривень. Як найкраще (правильно) в нашому випадку на 12000 гривень прописати це в протоколі затвердження звіту про укладені договори? Дякую

Відповідь: Доброго дня! В протоколі засідання тендерного комітету можна зазначити наступне: Голову тендерного комітету _______, який повідомив, що відповідно до ч.1 ст.2 Закону в разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до наявної виробничої потреби на 2018 рік передбачено асигнування на закупівлю по предмету закупівлі згідно коду ДК 021:2015_____ в розмірі, що перевищує 50 тис. грн. Зважаючи на те, що вартість предмета закупівлі перевищує 50 тис. грн. необхідно оприлюднити звіт про укладені договори з наступним постачальником___ вартістю 12 тис. грн. Необхідно зауважити, що форма викладення інформації в протоколі засідання тендерного комітету є довільною і тому є можливість викладу інформації в будь-якому порядку.Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках журналу «Радник в сфері державних закупівель» стор. 37-40№8 (71) серпень 2017 р. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Андрій
08.05.2018 14:55

Добрий день! Допоможіть з наступним питанням. З Учасником укладено договір з надання послуг. Нажаль, учасник не приступив до виконання умов договору через, що нами буде порушене питання розривання договору. Послуги які повинні надаватись є прибиранням приміщень і приривати їх надання не є можливим. Чи можемо ми укласти договір з наступним учасником, який за результатами торгів має найбільш економічно вигідну пропозицію? Якщо так, то чим можна аргументувати такі дії. Якщо ні, підкажіть вихід із ситуації. У зв’язку з невідкладністю надання послуг прибирання адмін. будівлі (8 поверхів, сан.вузли тощо) чи можливо укладення прямого договору на суму до 200 000 грн. а на залишок суми оголошення відкритих торгів з урахуванням строків надання послуг.

Відповідь: Доброго дня. Зважаючи на те, що Вами вже було укладено договір, то навіть у випадку його розірвання не існує можливості укладення договору з наступним учасником процедури закупівлі зважаючи на те, що укладенням договору процедура закупівлі завершується. Крім того запропонований Вами другий варіант - проведення закупівлі шляхом укладення прямого договору на суму до 200 тис. грн та проведення відкритих торгів на залишок суми, також не відповідає вимогам законодавства, оскільки відповідно до ч.7 ст.2 Закону про публічні закупівлі заборонено ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. У випадку укладення прямого договору на суму до 200 тис. грн. і проведення відкритих торгів на залишок суми, в судовому порядку прямий договір може бути визнано недійсним, а відповідну особу притягнуто до відповідальності відовідно до ст.164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Необхідно також врахувати, що Учасник, з яким укладено договір про закупівлю послуг, може відмовитися від підписання додаткової угоди на розірвання договору та спонукати замовника (навіть в судовому порядку) до виконання договору. У випадку розірвання договору, та якщо вартість закупівлі послуг дорівнює або перевищує 200 тис. грн замовник повинен провести відкриті торги на загальну вартість предмета закупівлі. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Віталій
07.05.2018 15:41

Добрий день шановна редакція. Підкажіть будь-ласка, чи можуть постачальники постачати продукти харчування на легковому автомобілі та якщо так, які документи повинні надавати на виконання санітарних норм?

Відповідь: Доброго дня! Використання транспортних засобів при перевезенні вантажів регулюється низкою нормативно-правових актів, основними з яких є Закон України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, Закон України “Про автомобільний транспорт” та Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом, затверджені наказом Міністерства траспорту України 14.10.1997 № 363. Жоден з зазначених актів не містить заборони використання легкового транспаорту при перевезенні продуктів харчування при здійсненні підприємницької діяльності. При виборі транспортного засобу та його оснащень враховуються найменування, вид, категорія, сорт, відповідність якісного стану продовольчої продукції нормативним документам; призначення продовольчої продукції (реалізація в торговельній мережі, громадське харчування, промислова переробка), час транспортування, зовнішня температура, кількість і цінність продукту, кінцевий термін реалізації продукту, рекомендована температура транспортування. Зазначеними Правилами визначається вид транспорту для перевезення певних харчових продуктів відповідними видами транспорту. Наприклад відповідно до пп. 25.6.2. Правил молоко перевозиться безтарним способом у спеціалізованих автомобілях-цистернах чи тарним способом - в авторефрижераторах, автомобілях-фургонах або бортових автомобілях з укриттям вантажу брезентом. Відповідно до пп. 25.7.4. Правил перевезення м'яса, субпродуктів та м'ясних напівфабрикатів здійснюється в авторефрижераторах, ізотермічних автомобілях-фургонах. Отже в наведених випадках легковий автомобіль не може бути використаний для перевезень. В той же час перевезення спецій може бути здійснено і легковим транспортом, оскільки нормативними документами не визначено вид транспорту для їх транспортування. Проте під час перевезень також слід звертати увагу на сумісність перевезень певної категорії товарів. Для здійснення транспортування харчових продуктів Основним документом на перевезення вантажів є товарно-транспортна накладна, яка повинна містити інформацію про назву документа, дату і місце його складання, найменування (прізвище, ім’я, по батькові) перевізника та/або експедитора, замовника, вантажовідправника, вантажоодержувача, найменування та кількість вантажу, його основні характеристики та ознаки, які надають можливість однозначно ідентифікувати цей вантаж, автомобіль (марка, модель, тип, реєстраційний номер), причіп/напівпричіп (марка, модель, тип, реєстраційний номер), пункти навантаження та розвантаження із зазначенням повної адреси, посади, прізвища та підписів відповідальних осіб вантажовідправника, вантажоодержувача, водія та/або експедитора. Залежно від виду вантажу та його специфічних властивостей до основних документів додаються інші (ветеринарні, санітарні та якісні - сертифікати, свідоцтва, довідки, паспорти тощо), що визначається правилами перевезень зазначених вантажів. Відомості про ці документи зазначаються в товарно-транспортній накладній. Крім того вантажевідправник (перевізник) повинні мати експлуатаційний дозвіл та зареєстровані потужності. Транспортні засоби та приміщення задіяні в обігу харчових продуктів повинні пройти дератизація, дезінсекцію і дезінфекцію. Працівники, що задіяні в обробці транспортних засобів повинні пройти спеціальні навчання та медичний огляд та мати особисту медичну книжку. Працівники вантажовідправника (перевізника) (водій, експедитор транспортний, вантажєєник, комірники та інші), що задіяні в обігу продуктів харчування також повинні мати особисті медичні книжки. Водій також повинен отримати медичну довідку на проходиження медичного огляду, що дає право на управління транспортним засобом. Також працівники вантажовідправника (перевізники) повинні пройти гігієнічні навчання. Крім того учасник обігу харчових продуктів повинен укласти договір на вивезення харчових відходів з відповідногю організацією. Детальніше про перевезення продукції харчування Ви можете прочитати в Журналі № 10 (73) за жовтень 2017 на стор. 40-41. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Інна
04.05.2018 15:16

Закупівля робіт по реконструкції будівель спортивного комплексу кошторисною вартістю декілька мільйонів гривень, включає такі роботи, згідно зведеного кошторису: виготовлення проектно-кошторисної документації, проведення експертизи, технічного та авторського наглядів, виконання робіт. Запитання 1: При визначенні предмету закупівлі та очікуваної вартості закупівлі робіт всі ці види робіт рахувати одним предметом закупівлі, чи різними? Запитання 2: Якщо роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації вартістю 1 млн. 100 тис. грн. будуть оплачуватися окремим договором до її виготовлення і вартість їх не буде включена до зведеного кошторису, за якою процедурою їх закуповувати, звіт про укладений договір, чи відкриті торги?

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п. 22 ч.1 ст.1Закону про публічні закупівлі роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. При цьому слід звернути увагу, що Закон не прив’язує проектування до робіт в залежності від включення чи не включення до кошторису. Проектування само по собі вже є роботами. Отже, в тому випадку, якщо очікувана вартість закупівлі робіт по виготовленню ПКД є меншою 1,5 млн. грн. (а для замовників в окремих сферах менше 5 млн грн.) замовник має право провести допорогову закупівлю в системі Прозоро або укласти прямий договір та оприлюднити звіт про укладений договір. Щодо першого питання, то необхідно зазначити, що замовником проводиться закупівля не по всіх видам робіт одночасно, а кожен вид робіт закуповується окремо. При цьому кожна закупівля буде закупівлею робіт, матиме своє визначення і код згідно ДК 021:2015, а також свою очікувану вартість в залежності від якої завмовник буде проводити допорогову закупівлю (в тому числі укладення прямого договору) чи закупівлю відповідно до Закону про публічні закупівлі: відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Зоя
04.05.2018 10:55

Доброго дня! Комінальне підприємство оголосило тендер за кошти місцевого бюджету, відкриті торги відбулися з переможцем заключено договір на закупівлю проте через місяць в місцевому бюджеті зроблено перерозподіл коштів та на дану закупівлю коштів з бюджету не вистачили. Чи можна внести в договір зміни та здійснити закупівлю за власні кошти підприємства?Адже товар необхідний. Чи потрібно оголошувати нову процедуру?

Відповідь: Доброго дня. Надати чітку відповідь по поставленому питанню досить проблематично зважаючи на те, що для надання відповіді необхідно ознайомитися з текстом договору. Якщо в договорі не було прописано, що фінансування по договору здійснюється згідно коштів місцевого бюджету, то в договір не має необхідності вносити будь-які зміни. Якщо ж в договорі було внесено відповідний пункт, то необхідно виходити з того, що відповідно до ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених в цій нормі. Разом з тим відповідно до теоретичних засад права, всі умови договору, з моменту його підписання, є істотними. Проте в договорі може бути відображено, які умови договору є істотними, а які ні. Отже, якщо в договорі не зазначено, що умова щодо фінансування є неістотною умовою договору, то сторони не можуть внести відповідні зміни до договору. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ніна
04.05.2018 10:43

Шановні консультанти, скажіть будь ласка, нам необхідно зробити ремонт системи опалення в будівлі. Мається на увазі необхідно замінити радіатори, поміняти труби. По якому коду провести цю закупівлю, по 50720000-8 як послуги з ремонту систем центрального опалення чи як поточний ремонт в будівлі по коду 45000000-7? Дякую.

Відповідь: Доброго дня! В Вашому питанні необхідно спочатку визначитися з тим, що Вами повинно бути здійснено закупівлю капітального ремонту, а не поточного ремонту чи послуг з ремонту систем централізованого опалення. Відповідно до листа Держкомбудархітектури від 30.04.2003 р. № 7/7-401 надано роз’яснення щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів. В листі зазначено, що під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс робіт, спрямованих на заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель у зв’язку з їх фізичною зношеністю. Метою проведення таких робіт також може бути поліпшення експлуатаційних властивостей об’єкта. Капремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації будівлі в цілому або її частин (за умови їх автономності). У свою чергу, проведення поточного ремонту передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Щоб визначитися, які роботи відносяться до поточного ремонту, а які до капітального, необхідно звернутися до Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 р. № 150 (далі — Перелік № 150). Відповідно до цього документа, бачимо, що заміна труб і радіаторів належать до капітального ремонту будівлі (пп. 2.11.2, пп. 2.11.3., пп. 2.11.10, пп. 2.11.23 Переліку № 150). Відповідно до п. 22 ч.1 ст.1Закону про публічні закупівлі роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Відповідно до Порядку визначення предмету закупівель, затвердженого наказом МЕРТУ 17.03.2016 № 454 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Отже Вами повинно бути проведено закупівлю робіт з ремонту системи опалення. При цьому можливо застосувати код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Володимир
02.05.2018 14:19

Добрий день, підкажіть будь ласко. Наше підприємство виграло тендер за процедурою відкриті торги про надання послуг їдалень(послуги з постачання готової їжі з доставкою). Договір укладений та виконується протягом січня-березня , ціна договору зазначена з ПДВ( в істотних умов до тендерної документації ціна договору зазначена також з ПДВ) . Замовник - комунальний заклад, з посиланням на пп.197.1.1. п. 197.1. ст. 197 ПК України(про звільнення від сплати ПДВ), просить здійснити перерахунок за минулий період без врахування ПДВ та в подальшому не включати ПДВ до рахунків. Чи правомірно це? Чи не буде виставлення і оплата рахунків без ДПВ ,це не відповідністю тендерної документації та тендерної пропозиції. Дякую.

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пп.197.1.1 п.197.1 ст.197 Податкового кодексу України звільняються від оподаткування (ПДВ) операції з постачання продуктів дитячого харчування та товарів дитячого асортименту для немовлят за переліком затвердженим КМУ. Оже замовник при проведенні процедури закупівлі повинен був визначити очікувану вартість без ПДВ, а учасники повинні були подавати свої пропозиції без ПДВ. Разом з тим, за ситуації, що виникла сторони мають право зменшити вартість договору відповідно до п.5 ч.4 ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі”. Отже укладіть додаткову угоду на зменшення вартості і визначте, що ця додаткова угода регулює правовідносини між сторонами договору з дати його укладення і після цього здійсніть перерахунок за минулий період без ПДВ і в подальшому виставляйте рахунки без врахування ПДВ. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Олена
02.05.2018 09:59

Добрий день!. Ми провели допорогову закупівлю послуг поточного ремонту. Внаслідок проведеної закупівлі зекономлено 60 тис грн. Чи можемо ми укласти додаткову угоду про збільшення обєму та суми закупівлі? Яким чином опубліковути додаткову угоду на прозорро?

Відповідь: Доброго дня! Питання договірних відносин, при здійсненні закупівель вартість яких не перевищує межі встановлені ст.2 Закону про публічні закупівлі, законодавством про публічні закупівлі не регулюється. Укладення, внесення змін, припинення та розірвання договору здійснюється відповідно до норм ЦК України та ГК України. Разом з тим ми можемо Вам порекомендувати в даній ситуації наступне. Спочатку внести та оприлюднити зміни до додатку до річного плану закупівель. Після цього - укласти новий договір і оприлюднити звіт про укладений договір. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Володимир
27.04.2018 09:06

Доброго дня! 1.Допоможіть в виборі правильного визначення найменнування робіт по капітальному будівництву,якщо титулом передбачено реконструкція мережі теплотраси,а робіт набирається за декількома різними кодами класифікатора - виготовлення ПКД,проведення топографо-геодезичної зйомки,експертиза,виконання самих робіт. Чи можливо на вищевказані роботи визначати предмет закупілі за одним кодом класифікатора,а саме 45454000-4 "Реконструкція".Загальна сума закупівлі 1050,00 тис.грн. 2.Розясніть будь ласка питання можливості при поточному ремонті допорогової закупівлі на одному обєкті, визначити найменування послуги за одним кодом класифікатора ,за видом послуги,яка має найбільшу авартість. Дякую за відповідь.

Відповідь: Доброго дня! В описаній Вами ситуації спочатку необхідно розібратися з тим, що є предметом закупівлі - роботи чи послуги. Відповідно до п. 22 ч.1 ст.1 Закону про закупівлі роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Віднесення до об’єктів та споруд здійснюється на підставі Державного класифікатора будівель та споруд (ДК БС) ДК 018-2000, який є складовою частиною Державної системи класифікації та кодування техніко-економічної та соціальної інформації. Класифікатор розроблено відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27.06.1998 р. №971 “Про програму реформування державної статистики на період до 2002 року”. Відповідно до коду 2222.2 місцеві теплові мережі належать до споруд. Отже проведення реконструкції мережі теплотраси відноситься до робіт. Зважаючи на вартість закупівлі 1 млн 50 тис. грн замовник має право провести допорогову закупівлю шляхом застосування системи Прозоро або укласти прямий договір та оприлюднити звіт про укладений договір. З запитання вбачається, що ПКД передбачено кілька видів робіт: виготовлення ПКД, проведення топографо-геодезичної зйомки,експертиза,виконання самих робіт. Проте провести єдину закупівлю за якою учасник би зміг виконати самостійно або з залученням субпідрядників весь комплекс робіт є проблематичним хоча і можливим. Тому можемо рекомендувати провести закупівлю кожних робіт окремо. В цьому випадку всі ці закупівлі будуть відноситися до робіт та мати свій код ДК 021:2015. Відповідно до Порядку визначення предмету закупівель, затвердженого наказом МЕРТУ 17.03.2016 № 454 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Наприклад закупівля виготовлення ПКД - по коду 71322000-1, проведення топографо-геодезичної зйомки - по коду 71351000-3, експертизи - по коду 71322000-1, будівельних робіт по реконструкції - 45454000-4. При закупівлі всіх видів робіт в межах єдиної закупівлі можна обрати код ДК 021:2015 45454000-4 "Реконструкція". Щодо другого питання то слід звернути увагу, що відповідно до п. 2 розд. 2 Порядку визначення предмету закупівель, затвердженого наказом МЕРТУ 17.03.2016 № 454 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника. Проте визначення предмету закупівлі за певним кодом для проведення закупівлі послуг з поточного ремонту не встановлено. Отже замовник може визначити предмет закупівлі за ДК 021:2015 за будь-якою цифрою основного словника. Отже при закупівлі послуг з поточного ремонту Ви можете визначити предмет закупівлі за одним кодом класифікатора, за видом послуги,яка має найбільшу вартість. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга
26.04.2018 11:30

Доброго дня! Тендерною документацією, відповідно ст.16 Закону, замовник вимагав у учасника наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме довідки, складеної у довільній формі (Додаток №6). Зміст додатку №6: «Інформаційна довідка, складена у довільній формі та завірена печаткою учасника (у разі її використання), яка містить відомості про виконання аналогічного договору за період 2016-2017 роки за предметом закупівлі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї процедури є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо поставки товарів чи виконання робіт, які є предметом закупівлі. (Наведено таблицю) Разом з довідкою в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати: • копію договору вказаного в таблиці; • оригінал (завірений мокрою печаткою (у разі її використання) та за підписом посадової особи контрагента) або нотаріально завірену копію позитивного листа-відгука від організації, з яким укладений аналогічний договір, вказаний в таблиці.» Учасник Закупівлі у складі тендерної пропозиції надав: * таблицю підготовлену відповідно додатку №6; * копію аналогічного договору завірену належним чином; * оригінал Листа-відгуку «Щодо виконання аналогічних договорів» від організації яка зазначена в довідці та чий договір було надано в якості аналогічного, але лист-відгук лише підтверджує факт укладання зазначеного договору, відгук ніби не дописаний та має наступний зміст: «Цим листом повідомляємо, що згідно договору між нами та ТОВ ….. №… від … на суму …, укладеного відповідно законодавства, щодо поставки товару за кодом ДК 021:2015.» 1)Чи підлягає пропозиція такого Учасника відхиленню як така, що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки з наданого відгуку не зрозуміло чи була співпраця з Учасником позитивною? 2) Закупівля була багатолотова. Потенційний переможець брав участь у обох лотах та на обидва лоти надав однаковий аналогічний договір. Наданий аналогічний договір був на закупівлю лише одного найменування товару. В Лоті №1 ми теж закуповуємо такий товар, тому згодні, що такий договір є аналогічним, а от у переліку товарів Лоту №2 такого товару який був предметом закупівлі аналогічного договору - немає. Предметом закупівлі були товари медичного призначення. Предмет закупівлі за третьою цифрою ДК 021:2015 співпадає з кодом нашої закупівлі. Чи можна вважати наданий Учасником договір аналогічним?

Відповідь: Доброго дня! Як вбачається з запиту Вами вимагалося від учасників надання інформаційної довідки у вигляді таблиці і, в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, надати копію договору вказаного в таблиці та оригінал (завірений мокрою печаткою (у разі її використання) за підписом посадової особи контрагента) або нотаріально завірену копію позитивного листа-відгука від організації, з яким укладений аналогічний договір, вказаний в таблиці. Разом з тим учасником виконано вимоги лише в частині надання інформаційної довідки та копії аналогічного договору. Щодо листа-відгуку, то слід зазначити, що вимагалося цим листом підтвердити виконання договору, проте наданим листом-відгуком підтверджується лише факт наявності договірних відносин, а не факт позитивного виконання умов договору, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Щодо другого питання, то зважаючи на те, що Вами здійснюється багатолотова процедура закупіель, яка повинна бути визначена за єдиним кодом закупівлі, то наданий аналогічний договір є підтвердженням досвіду його виконання як для одного лоту так і другого. Необхідно звернути увагу, що Закон про публічні закупівлі встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні. Щодо визначення аналогічного договору, то слід звернути увагу, що АМКУ вважає аналогічним договором договір на закупівлю відповідно до показників певної цифри згідно ДК 021:2015. Отже при закупівлі лікарських засобів аналогічним буде договір на закупівлю будь-яких лікарських засобів так як аналогічним є договір по третій цифрні ДК 021:2015. Разом з тим судові органи вважають аналогічним договором будь який договір по роботам, по послугам чи по роботам. Наприклад аналогічним договором закупівлі лікарських засобів є договір купівлі автомобіля. Отже для уникнення непорозумінь рекомендуємо в тендерній документації визначати, що аналогічним договором є договір відповідно до предмету закупівлі згідно ДК 021:2015. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

УОіН
25.04.2018 22:05

Доброго дня! Будь-ласка допоможіть: Замовник в січні 2018 року провів двохлотову процедуру відкритих торгів. По лоту № 2 - укладено договір 16.01.2018 року, зареєстровано в Казначействі та оприлюднено на порталі E- data, а по лоту № 1 рішенням комітету торги було відмінено 23.01.2018. Секретар ПОМИЛКОВО підвантажила протокол про відміну торгів по Лоту№ 1 одночасно в двох лотах( і по лоту № 2), після чого процедура автоматично відмінилася повністю. По укладеному договору постачається товар, помилка виявилася тільки тепер ( в квітні). Які наші дії, як Замовника: - розірвати договір ( на якій підставі); - продовжувати постачання( на якій підставі); -???????????????? З нетерпінням чекаю на допомогу.

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ст. 629 ЦК України договір є обов’язковим для виконання сторонами. В цьому полягає сенс договору, як правової форми узгодження волі сторін, спрямованої на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов?язків. Помилкове оприлюднення рішення про відміну торгів під лотом 2 по лоту 1 не є підставою для невиконання умов договору. Крім того, казначейство вже зареєструвало договір по лоту 2, крім того казначейство побачить, що під лотом 2 оприлюднено рішення про відміну торгів по лоту 1, а не по лоту 2. Існує проблема щодо подальшого оприлюднення звіту про виконання договору. В цьому випадку можемо порекомендувати зробити протокол тендерного комітету в якому відобразити ситуацію, що склалася. Крім того необхідно зв’язатися з майданчиком на предмет можливості оприлюднення цього протоколу. В подальшому - після виконання договору, закінчення строку дії або розірвання договору скласти протокол в якому відобразити причини неоприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю. До протоколу також необхідно додати звіт про виконання договору про закупівлю відповідно до форми затвердженої наказом МЕРТУ 22.03.2016 № 490. І за можливості (якщо така є) оприлюднити цей протокол і звіт про виконання договору про закупівлю на майданчику в будь-якому розділі. Підставою для виконання договору є чинний договір, який діє до його повного виконання або розірвання. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Евгенія
25.04.2018 15:18

Добрий день, допоможіть розібратися в такій ситуації: працівник нашого підприємства , який є членом тендерного комітету, працює також за сумісництвом в іншій організації. Переможцем відкритих торгів є підприємство, в якому за сумісництвом працює наш член тендерного комітету. Чи маємо ми вважати, що даний працівник і переможець є пов’язаними особами? Чи маємо ми право відхилити їх пропозицію?

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п.7 ч.1 ст.17 Закону про публічні закупівлі замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерну пропозицію подано учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Визначення пов’язаної особи дається в п.16 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі. Зокрема пов’язаними особами є: - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи; - фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин. З поставленого запитання та інформації не можна надати відповідь щодо пов’язаності осіб оскільки ми не знаємо на якій посаді і яке коло обов’язків виконує Ваш член тендерного комітету в учасника-переможця процедури закупівлі. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Анна
25.04.2018 14:29

Доброго дня! Допоможіть будь ласка визначитись у напутньому питанні. Тендерна документація містила вимогу завантаження у складі тендерної пропозиції учасників проект договору, засвідченого підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника (у разі наявності) На виконання вказаної вимоги учасником, пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, завантажено проект договору, але при скануванні відбулася технічна (механічна) помилка, в результаті чого до системи було завантажено проект договору без останній трьох сторінок договору, при цьому істотні умови договору, які не повинні змінюватись, містились у вчасно у завантажених сторінках, кожну із яких засвідчено підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника. Під час кваліфікації учасника, учасник разом з іншими документами, які вимагались завантажити під час кваліфікації, завантажено повний проект договору та надано пояснення відносно недозавантаження в електронну систему трьох останніх сторінок договору та можливість розглянули вказану технічну помилку, як формальну (несуттєву) помилку. В доповнення зауважемо, що тендерна документація містила інформацію відносно не відхилення тендерної пропозиції учасника через допущення формальних (несуттєвих) помилок. Питання: Чи може Замовник признати цю помилку як формальну (несуттеву), яка не впливає на зміст пропозиції? Якщо ні, то згідно якої підстави відхилити дану пропозицію? Дякуємо!

Відповідь: Доброго дня! Як вбачається з запитання, тендерна документація містила вимогу завантаження у складі тендерної пропозиції учасників проект договору, засвідченого підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника (у разі наявності). Отже вимагалося надати повний проект договору засвідчений підписом посадової особи та печаткою Учасника (у разі наявності). Учасником було подано проект договору не в повному обсязі, що не відповідало умовам тендерної документації. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону про публічні закупівлі формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Не надання в складі тендерної пропозиції частини проекту договору не може бути віднесено до формальної помилки. Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі” - тендерна пропозимція не відповідає умовам тендерної документації. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Всього записів: 3508
Сторiнки: назад  2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11  вперед