>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

21.06.2017

Мінекономрозвитку закликає державні підприємства якомога швидше сформувати незалежні наглядові ради

20 червня відбувся одноденний семінар для представників державних підприємств

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.06.2017
Читати всю статтю ...

20.06.2017

Висновок про оцінку впливу на довкілля замість державної екологічної експертизи.

З 18 червня набув чинності Закон України від 23.05.2017 № 2059-VIII “Про оцінку впливу на довкілля”.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.06.2017
Читати всю статтю ...

19.06.2017

ДП “ПРОЗОРРО” повідомило про те, що з 16 червня ProZorro інтегрується з Єдиним Державним Реєстром.

Тепер замовник при оцінці пропозицій може швидко і безоплатно  отримати розширену інформацію про учасника в електронній формі. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.06.2017
Читати всю статтю ...

Підсумки навчання 12-14 червня 2017 року на тему:

 «Поглиблене навчання за Законом України “Про публічні закупівлі”: від перших кроків до проведення процедур та основної практики. Особливості роботи з майданчиками, веб-порталом prozorro.gov.ua та модулями аналітики у закупівлях»

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.06.2017
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника

 Прямий договір замість переговорної процедури: чи можливо та за яких умов? 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.06.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання •

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель»

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Наталія
19.05.2017 14:17

Доброго дня!Підкажіть,будь-ласка,як діяти в такій ситуації:27 лютого відбулося підняття ціни на газ,відповідно зменшилися обсяги закупівлі,сума не змінилася.В березні ціна зменшилася.Ми зменшуємо відповідно суму договору,обсяг не змінюємо, чи маємо право збільшити обсяги закупівлі до тієї кількості, яку подавали на торги?Чи при зменшенні ціни кількість не можемо змінювати ні в якому випадку?Дякую.

Відповідь: Доброго дня! В листі інформативного характеру МЕРТУ від 27.10.2016 детальніше Журнал № 12 (63) за грудень 2016 року на стор. 40 зазначено, що пункти 1–7 частини четвертої статті 36 Закону не передбачають випадків щодо збільшення обсягів закупівлі після підписання договору про закупівлю до повного виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі. Крім того, зазначаємо, що кожен з вищезазначених випадків застосовується у залежності від виникнення підстав, що спричинили внесення відповідних змін до договору про закупівлю. Таким чином, внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим в кожному окремому випадку. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Тетяна
19.05.2017 12:54

Доброго дня! Що саме потрібно вказувати в оголошенні про проведення відкритих торгів п.7 "Кількість товарів....", загальна кількість всіх товарів чи кількість найменнувань (кількість порядкових номерів)?

Відповідь: Доброго дня! Наказом № 490 від 22.03.2016 року було затверджено форми документів у сфері публічних закупівель, які формуються при проведені процедури закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». В даному пункті ви вказауєте кількість товарів, послуг чи робіт, яку ви купуєте в рамках даної закупівлі. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Михайло
19.05.2017 10:55

Добрий день. Допоможіть, будь ласка, вирішити наступну проблему. Виникла необхідність змінити умови тендерного договору. Чи можна у додатковій угоді до тендерного договору одночасно посилатись на 2 (два) випадки, які передбачені ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі». Наприклад, додаткова угода, у якій ми посилаємось одночасно на п.4 і на п.5 ч.4 ст. 36 «Про публічні закупівлі», відповідно продовжуємо термін дії через об`єктивні обставини і зменшуємо ціну. Чи потрібно розділити це на дві додаткові угоди?

Відповідь: Доброго дня! В листі інформативного характеру МЕРТУ від 27.10.2016 детальніше Журнал № 12 (63) за грудень 2016 року на стор. 40 зазначено, що пункти 1–7 частини четвертої статті 36 Закону не передбачають випадків щодо збільшення обсягів закупівлі після підписання договору про закупівлю до повного виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі. Крім того, зазначаємо, що кожен з вищезазначених випадків застосовується у залежності від виникнення підстав, що спричинили внесення відповідних змін до договору про закупівлю. Таким чином, внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим в кожному окремому випадку. Тому, звертаємо увагу, що одночасне застосування зазначених випадків не є можливим, оскільки одночасне внесення таких змін приведе до зміни істотних умов договору про закупівлю у непередбачених Законом випадках. З нашого боку звертаємо увагу, що поданому питанню є судова практика але по Закону «Про здійснення державних закупівель» Рішення Окружного адміністративного суду № 826/9947/16 від 04 серпня 2016 року в якому зазначено, що виникли передбачені п. 6 ч. 5 ст. 40 Закону України «Про здійснення державних закупівель» умови, які надали сторонам договору № 1402000129 від 14.02.2014р. право змінити умови такого договору, а саме умови щодо зміни ціни за одиницю товару у бік її збільшення. Твердження відповідача щодо неможливості застосування одночасно декількох пунктів частини 5 ст. 40 Закону України «Про здійснення державних закупівель» як підстав збільшення ціни в договорі закупівлі є таким, що не ґрунтується на нормах Закону України «Про здійснення державних закупівель», оскільки цим законодавчо такі обмежені не встановлені. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Михайло
19.05.2017 10:47

Добрий день. Допоможіть, будь ласка, вирішити наступну проблему. Підприємство, яке здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, укладає договір на виконання робіт без проведення процедур закупівлі, посилаючись на п.1 ч.4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» - товари, роботи і послуги, що безпосередньо виробляються, виконуються, надаються виключно для забезпечення діяльності в окремих сферах господарювання їх афілійованими підприємствами. Чи правомірно буде передбачати у договорах таку умову як «можливість залучення субпідрядників для виконання частини робіт»?

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ч.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» дія цього Закону для замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання, додатково не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є товари, роботи і послуги, що безпосередньо виробляються, виконуються, надаються виключно для забезпечення діяльності в окремих сферах господарювання їх афілійованими підприємствами. В цьому випадку наголос здійснюється на слові “безпосередньо”. Виходячи з цього не правомірним буде передбачати у договорах таку умову як «можливість залучення субпідрядників для виконання частини робіт». Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Сергій
19.05.2017 08:59

Доброго дня! Допоможіть будь-ласка в такому питанні.Маємо проетну документацію на капітальний ремонт будівлі на суму 2100000 грн. Коштів в цьому році на виконання робіт по даному проекту виділено 1400000 грн. Чи можемо ми виконати частину робіт (відповідно виділеній сумі)без застосування процедури відкритих торгів?

Відповідь: Доброго дня! Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17 .03 .2016 № 454 (далі — Порядок). Згідно з Розділом III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Зако-ну за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та жит-лово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі — ДСТУ Б .Д . 1 .1-1:2013), а також галузевих будівельних норм ГбН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серп-ня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Водночас об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163. У свою чергу, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва. Ураховуючи викладене, якщо роботи проводяться по окремому об’єкту, на який складений окремий об’єктний кошторис (кошторисний розрахунок), їх закупівлю замовник здійснює, керуючись вартісними межами, встановленими частиною першою статті 2 Закону. У разі, якщо вартість робіт є нижчою меж, визначених в частині першій статті 2 Закону, закупівля таких робіт здійснюється без застосування процедур закупівлі, передбачених Законом. Отже в Вашому випадку, якщо кошторис (кошторисний розрахунок) на весь об’єкт будівництва перевищує пороги Закону рекомендуємо Вам провести процедуру передбачену Законом. З детальнішою інформацію по данному питанню Ви можете ознайомитися в Журналі № 1 (64) за січень 2017 року на стор. 35 -37. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Тетяна
18.05.2017 10:30

Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку №3304-06/14682-06 від 04.05.2017 року в тендерній документації на підтвердження відсутності заборгованості зі сплати податків замовник має право вимагати від учасника довідку в паперовому або електронному вигляді. Довідка в електронному вигляді, підписується ЕЦП посадовими особами відповідного контролюючого органу та її можливо перевірити на сайті Уповноваженого органу. Чи правильно ми розуміємо, що електронний вид документу має таку ж юридичну силу як і паперовий?

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до статті 8 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» - юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму. Цим нормативно-правовим актом також передбачено, що оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис". Тож, виходячи з викладеного при належному оформлення електронного документу він має таку ж юридичну силу як і паперові документи. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Тетяна
18.05.2017 10:30

Відповідно до част.1 ст.14 Закону України « Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді. Чим обґрунтовується Ваше роз’яснення, щодо надання забезпечення виконання договору в паперовому вигляді?

Відповідь: ЗУ «Про публічні документи» говорить про те, що забезпечення виконання договору про закупівлю це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю. Конкретної вимоги щодо форми його подання Законом не встановлено. Але якщо звернутися до змісту поняття «тендерна пропозиція» то нею являється пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Тому все залежить від того, яким чином замовник пропише вимогу щодо форми подання забезпечення договору в документації. Разом з тим слід виходити з того, що умова про забезпечення договору повинна бути включена до договору про закупівлю. Відповідно, документ, який посвідчує забезпечення договору про закупівлю є частиною договору про закупівлю. У випадку звернення однієї із сторін до суду, судом може бути зобов’язано надати договір про закупівлю (в тому числі додатки) в оригінальній формі. У випадку наявності документу в електронній формі виконати вимогу суду буде ускладнено. Тому рекомендуємо документ, який підтверджує надання забезпечення виконання договору про закупівлю оформлювати (вимагати) в паперовій формі. Додатково звертаємо увагу, що в статті 547 Цивільного кодексу встановлено, що правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання вчиняється у письмовій формі. Правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання, вчинений із недодержанням письмової форми, є нікчемним. Більше інформації щодо забезпечення виконання договору про закупівлю Ви можете знайти в Журналі «Радник в сфері державних закупівель» 2(65) за лютий 2017 року стор. 12-18. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Тетяна
18.05.2017 09:37

Відповідно до Наказу Мінекономрозвитку №490 від 22.03.2016 року «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» Протокол розгляду частково заповнюється Замовником, частково електронною системою. Чи правильно ми розуміємо, що дана форма передбачена при розгляді і оцінки для міжнародних торгів, в українських торгах форма розгляду не передбачена Наказом Мінекономрозвитку №490 ?

Відповідь: Дійсно, виходячи зі змісту Форми протоколу розгляду тендерних пропозицій, а саме пункту 7 де зазначено, що замовнику необхідно вказувати інформацію про результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону), а розгляд до аукціону відбувається лише по процедурі відкритих торгів міжнародній, та пункту 8, де зазначаються підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі"., можна зробити висновок що дана форма передбачена лише для процедури відкритих торгів міжнародної. Що ж до розгляду пропозицій учасників у звичайній процедурі відкритих торгів, то результати такого розгляду замовником відображаються в протоколах засідання тендерного комітету (протокольних рішеннях Уповноваженої особи). А окремої, затвердженої Уповноваженим органом, форми для такого розгляду немає. Детальнішу інформацію з даного питання Ви можете прочитати в Журналі № 5 (68) за травень 2017 на стор. 8-15. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Настя Ф.
17.05.2017 14:14

Доброго дня. Дайте, будь ласка, відповідь на наступні запитання:1. Протокол розгляду тендерних пропозицій потрібно оприлюднювати лише у випадку, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму еквівалетну 133 тисячам євро? 2. Було подано учасниками 2 тендерні пропозиції. Установа визначила переможця того, пропозиція якого є меншою. Він відмовляється підписувати договір. Переможець має подати письмову відмову і Замовнику буде доцільно визначити другого переможцем? Чи не буде це трактуватися, як допущення до оцінки менше двох пропозицій? Дякую.

Відповідь: Доброго дня! З описаної вами ситуації можна дійти висновку, що вартість Вашої закупівлі не перевищує вартість встановлену у ч.2 статті 10 ЗУ “Про публічні закупівлі”. В цьому випадку слід врахувати, що допущення до оцінки є допущенням до аукціону. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. У ч.2 ст.30 Закону передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Тому ви відхиляєте тендерну пропозицію даного учасника та переходите до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції. Детальнішу інформацію з даного питання Ви можете прочитати в Журналі № 5 (68) за травень 2017 на стор. 8-15. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Катерина
16.05.2017 16:17

Доброго дня! Просимо надати роз’яснення, щодо нашого питання: Наша тендерна пропозиція, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник відхиляє, вказуючи на те, що цінова пропозиція не відповідає коштористній документації, а саме зведеному кошторисному розрахунку вартості об'єкта будівництва. Ми подали пропозицію згідно "Договорній ціни", без урахування (служби замовника), а Замовник наголошує, що потрібно було подати згідно "Зведеному кошторисному розрахунку" , але у тендерній документації не прописані такі вимоги. Чи правильне зауваження Замовника та згідно яких нормативних документів надана така інформація , що саме по "Зведеному кошторисному розрахунку" потрібно було надати пропозицію ??? Дуже Вам дякую.

Відповідь: Доброго дня! Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва (ЗКР) підприємств, будівель, споруд або їх черг – це кошторисний документ, що визначає повну кошторисну вартість усіх об’єктів, передбачених Проектом або Робочим проектом, уключаючи кошторисну вартість будівельних і монтажних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також усі супутні витрати. Він розробляється на підставі раніше розроблених об’єктних кошторисів, об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на інші роботи й витрати та локальних кошторисів на окремі види будівельно-монтажних робіт. Зведений кошторис розробляється за формою №1. На жаль наданої Вами в запитанні інформації не достатньо для надання відповіді оскільки не відомо, яка ставилася вимога в тендерній доокументації та які було додано до неї документи. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

КДЮСШ №2
16.05.2017 16:17

Чи обов"язкове застосування електронної системи закупівель у допорогових закупівлях?

Відповідь: Доброго дня! Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.2016 № 35. Якщо очікувана вартість є допороговою, то Ви маєте право провести закупівлю або шляхом укладення прямого договору з певним контрагентом або провести допорогову закупівлю шляхом застосування електронної системи Prozoro чи іншим способом конкурентну закупівлю. У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тис. грн. та є меншою за вартість, установлену в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону про публічні закупівлі, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до ст. 10 Закону. Отже обирати шлях проведення допорогової закупівлі закупівлі визначається замовником. Детальнішу інформацію з даного питання Ви можете прочитати в Журналі № 11 (62) за листопад 2016 року на стор. 45-47. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Анна
16.05.2017 15:42

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, ми, наприклад, уклали спочатку договір на суму менше 50 тис. грн. Через кілька місяців, у зв'язку з необхідністю, ми уклали додаткову угоду і загальна сума вже перевищує 50 тис. грн. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" звіт про укладений договір необхідно опублікувати протягом одного дня з дня укладення договору. Як бути в подібній ситуації. Чи необхідно публікувати звіт про укладений договір, строк публікування якого вже минув?

Відповідь: Доброго дня! В цьому випадку рекомендуємо укласти окремий договір, а не додаткову угоду, а за результатами обов’язково оприлюднити звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до ст. 10 Закону. Це пов’язано з тим, що Ви повинні оприлюднити звіт про укладені договори, а не звіт про укладені додаткові угоди. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Татьяна
16.05.2017 10:18

Доброго дня! Просимо надати роз’яснення, щодо наступного питання, у разі відхилення першої тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Строк розгляду наступної тендерної пропозиції, яка стала найбільш економічно вигідною знов не повинен перевищувати п’яти робочих днів? Чи п’ять робочих днів (з можливістю продовження до 20 робочих днів) це загальний термін на визначення переможця відкритих торгів?

Відповідь: Доброго дня!. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Отже, згідно ч.4 ст.28 Закону про публічні закупівлі, для розгляду кожної тендерної пропозиції передбачено строк, що не перевищує п’яти робочих днів, який за необхідності можливо аргументовано продовжити до 20 робочих днів. Детальнішу інформацію з даного питання Ви можете прочитати в Журналі № 4 (55) за квітень 2016 року на стор. 17 та № 5 (68) за травень 2017 на стор. 8-15. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Татьяна
16.05.2017 10:03

Доброго дня! Просимо надати роз’яснення щодо нашої ситуації. Лікувальним закладом була проведена процедура відкритих торгів за ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція з поділом лікарських засобів на 5 лотів. По чотирьом лотам - торги відбулися, а за Лотом №5 - Розчини аптечні (Йод; Пероксид водню; Хлоргексідін; Нітрофурал) - відмінені у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (згідно з інформацією отриманою з сайту prozorro, а згідно зі звітом про результати проведення процедури п. 15 Підстави для прийняття рішення про не укладення договору про закупівлю ( у разі якщо в результаті проведення торгів не було укладено договір про закупівлю)– відсутні). Згодом нами було проведено процедура відкритих торгів за ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція - Розчини аптечні (Йод; Пероксид водню; Хлоргексідін; Нітрофурал)- торги відмінені у зв’язку з відсутність пропозицій, (згідно з інформацією отриманою з сайту prozorro, а згідно зі звітом про результати проведення процедури п. 15 Підстави для прийняття рішення про не укладення договору про закупівлю ( у разі якщо в результаті проведення торгів не було укладено договір про закупівлю)– подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій). Чи можна в такому разі провести переговорну процедуру згідно з пп. 4 п. 2 ст. 35 Закону України, чи потрібно знов проводити відкриті торги?

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п. 4 ч. 2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. У Вашому випадку перший раз процедура закупівлі відбулася хоча по одному лоту не було достатньої кількості учасників. Наступні відкриті торги згідно з ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція - Розчини аптечні (Йод; Пероксид водню; Хлоргексідін; Нітрофурал) Вас не відбулися у зв’язку з недостатньою кількістю учасників. Саме ці торги є першими для можливості проведення переговорної процедури. Отже необхідно знову провести відкриті торги і, у випадку відміни торгів у зв’язку з відсутністю достатньої кількості учасників, Ви матимете підстави для проведення закупівлі на підставі п.4 ч.2 ст.35 Закону про публічні закупівлі”. Детальнішу інформацію з даного питання Ви можете прочитати в Журналі № 3 (66) за березень 2017 року на стор. 18-22. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга
15.05.2017 16:46

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, торги були 2 рази відмінені через відсутність достатньої кількості учасників, хочемо оголосити переговорну процедуру. У предметі закупівлі було вказано різні найменування спецодягу через кому (не лотами). Чи можна у такому випадку оголосити переговорну(і) процедуру(і) з різними постачальниками, через те, що у одного постачальника не знайшли усі найменування товару. Якщо можна, то як оголошувати цю процедуру (буде декілька оголошень переговорної процедури з різними постачальниками?) Дякую.

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п.4 ст. 35 ЗУ “Про публічні закупівлі” переговорна процедура проводиться, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документаці. В статті 3 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже можемо припустити, що коли Ви проводили дві процедури в цілому і вони не відбулися Ви обмежили учасників, оскільки наразі у одного постачальника знайти усі найменування неможливо. Рекомендуємо Вам відповідно до Закону провести відкриті торги з поділом по лотах або провести переговорну при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документаці. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Всього записів: 2930
Сторiнки: назад  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10  вперед