>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

21.06.2017

Мінекономрозвитку закликає державні підприємства якомога швидше сформувати незалежні наглядові ради

20 червня відбувся одноденний семінар для представників державних підприємств

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.06.2017
Читати всю статтю ...

20.06.2017

Висновок про оцінку впливу на довкілля замість державної екологічної експертизи.

З 18 червня набув чинності Закон України від 23.05.2017 № 2059-VIII “Про оцінку впливу на довкілля”.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.06.2017
Читати всю статтю ...

19.06.2017

ДП “ПРОЗОРРО” повідомило про те, що з 16 червня ProZorro інтегрується з Єдиним Державним Реєстром.

Тепер замовник при оцінці пропозицій може швидко і безоплатно  отримати розширену інформацію про учасника в електронній формі. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.06.2017
Читати всю статтю ...

Підсумки навчання 12-14 червня 2017 року на тему:

 «Поглиблене навчання за Законом України “Про публічні закупівлі”: від перших кроків до проведення процедур та основної практики. Особливості роботи з майданчиками, веб-порталом prozorro.gov.ua та модулями аналітики у закупівлях»

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.06.2017
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника

 Прямий договір замість переговорної процедури: чи можливо та за яких умов? 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.06.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання •

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель»

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Катерина
07.06.2017 08:19

Доброго дня!Допоможіть, будь ласка! Було проведено тендерну процедуру за Законом України "Про здійснення державних закупівель" № 1197-VII від 10 квітня 2014 року(на сьогодні втратив чинність), у результаті якої було укладено договір строком дії на два роки (тобто до 31.12.2017р.). На даний час виникла потреба у внесенні змін до даного договору шляхом підписання додаткової угоди. Питання: яким Законом ми повинні керуватися при внесенні змін на сьогоднішній день - ЗУ "Про здійснення державних закупівель" № 1197-VII чи ЗУ "Про публічні закупівлі" № 922-VIII ??? Чи потрібно оприлюднювати додаткову угоду про зміни до договору на веб-порталі Уповноваженого органу якщо тендерна процедура проводилась за ЗУ "Про здійснення державних закупівель" № 1197-VII?

Відповідь: : Доброго дня! Згідно з ч.5 Розділу ІХ “Прикінцеві та перехідні положення” ЗУ “Про публічні закупівлі” з 1 серпня 2016 року ЗУ “Про здійснення державних закупівель” втратив чинність. Положення ЗУ “Про публічні закупівлі” не поширюються на правовідносини субєктів сфери державних закупівель, які виникли до набрання чинності цього Закону. Таким чином, при внесенні змін до договору, у Вашому випадку, необхідно керуватись умовами договору, Цивільним та Господарським кодексами України. При цьому, в зв”язку із втратою чинності ЗУ “Про здійснення державних закупівель” та Порядку розміщення інформації для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 25.06.2014 № 743, підстави оприлюднювати зміни до Вашого договору відсутні. Про це йде мова, в т.ч. у роз`ясненні Мінекономрозвитку № 3302-06/38247-06 від № 25.11.2016. Але враховуюючи, що офіційний загальнодержавний веб-портал “Державні закупівлі” (www.tender.me.gov.ua) все ще функціонує, доцільно було б публікувати зміни до договору та звіт про виконання договору на цьому веб-порталі доти, доки він не припинив свою роботу. Більш детально з даним питанням ви можете ознайомитись на сторінках 36-41 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 12 (63) за грудень 2016 року та на сторінках 30-31 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 1 (64) за січень 2017 року. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний ля Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Леся
06.06.2017 17:47

якщо вартість закупівлі товару менша 20 млн. грн., чи правомірна вимога замовника надати учасниками підтвердження відсутності підстав для відмови згідно п. 10 ч.1 ст.17 Закону.

Відповідь: Доброго дня. Ні, вимога замовника неправомірна, оскільки прямо суперечить змісту п.10 ч.1 ст.17 Закону. Проте, з практики оскарження дій замовників в АМКУ випливає, що якщо Ви не оскаржите таку безпідставну вимогу замовника і не добєтесь внесення змін до тендерної документації, але при цьому подасте свою тендерну пропозицію, вважатиметься, що Ви не заперечуєте проти вимог замовника, а тому повинні надати довідку на підтвердження відсутності підстав для відмови згідно п.10 ч.1 ст.17 Закону. В іншому випадку замовник матиме право відхилити Вашу тендерну пропозицію, як таку що не відповідає умовам тендерної документації. Процедура звернення учасника до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі визначена в ч.1 ст. 23 Закону. Порядок оскарження процедури закупівлі визначено в ст. 18 Закону. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує з 12-14 червня поглиблене трьохденне навчання за Законом «Про публічні закупівлі» від перших кроків до проведення процедур та основної практики. Особливості роботи з майданчиками, веб-порталом prozorro.gov.ua, та модулями аналітики у закупівлях. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте: детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися; доступ до постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель; 2 місяці безкоштовних консультацій; 30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель».

Наталія
06.06.2017 15:45

Доброго дня. Ми провели Відкриті торги за 2 лотами. Лот 1 на суму 471 тис.грн., лот 2 - 35 тис.грн. Торги відбулись лише за лотом 1. Торги за лотом 2 не відбулись у зв"язку з відсутністю учасників. Які наші дії далі? Чи можемо ми укласти договір напряму за 2 лотом, оскільки сума становить лише 35 тис.грн.? Дякую.

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до листа МЕРТУ від 14.09.2017 зазначено, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, робо-тах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вар-тісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору .Разом з тим при здійсненні закупівель без проведення процедур закупівель, передбачених частиною першою статті 12 Закону, товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник керується положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, а також Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), без урахування здійснених закупівель за тим же предметом у поточному році, за якими укладені відповідні договори При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим .Водночас під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору (абзац четвертий частини першої статті 2 Закону). Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85-71. З детальною інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ірина
06.06.2017 14:42

Відповідно до Тендерної документації учасник в складі пропозиції подає скановану форму "Тендерна пропозиція" згідно Додатку, що містить інформацію про ціну пропозиції. Учасник, пропозиція якого була визначена найбільш економічно вигідної, повторно завантажує дану тендерну пропозицію (а саме не пізніше наступного робочого дня після визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною), приведену у відповідність до запропонованої ціни. Під час аукціону Учасники НЕ змінили цінової пропозиції (не знизили ціни). Однак, Учасник, пропозиція якого була визначена найбільш економічно вигідної, не завантажив повторно форму " Тендерна пропозиція " після аукціону. На даний час триває розгляд та кваліфікація пропозицій. Чи є підстави для відхилення пропозиції Учасника, який повторно не завантажив форму " Тендерна пропозиція ", як такої, що не відповідає умовам Тендерної документації?

Відповідь: Добрий день! Згідно ч. 4 ст 28 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Звертаємо Вашу увагу, що в розумінні Закону будь-які інші документи, які замовник вимагає від учасника надати після закінчення строку подання тендерної пропозиції, не є частиною тендерної пропозиції учасника. Виключний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника визначено в ст. 30 Закону, в якому підстава, описана у Вашому запитання відсутня. Таким чином, не завантаження повторно учасником уточненої сканованої форми “Тендерна пропозиція” не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції. В подальшому рекомендуємо, вимагати уточнену за результатами аукціону тендерну пропозицію від переможця торгів. Детальніше з даним питанням ви можете ознайомитись на сторінках 25-29 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 6 (69) за червень 2017 року. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний ля Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Таня П.
02.06.2017 17:43

Доброго дня! Підкажіть будь-ласка чи можна укласти прямий договір на закупівлю товару до 200 тис. грн. на час проведення відкритих торгів (предмет закупівлі продукти харчування, які необхідні для забезпечення безперебійного харчування)? Якщо можна, то це має бути один договір чи можна декілька на загальну суму до 200 тис. грн.? Дякую за відповідь.

Відповідь: Доброго дня! У випадку, якщо Вами проводиться закупівля продуктів харчування шляхом закупівлі через процедуру відкритих торгів, то проведення закупівлі шляхом укладення прямого договору по даному предмету закупівлі заборонено. В цьому випадку вбачається порушення вимог ч.7 ст.2 Закону про публічні закупівлі, а саме здійснюється ділення предмету закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний ля Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Лоліта
02.06.2017 13:33

Добрий день, підскажіть будь ласка, як бути в такій ситуації, а саме, була проведена допорогова закупівля. За результатами проведення було укладений договір,але Державне казначейство відмовляється його реєструвати у зв*язку з тим, що в тексті договору не зазначений вираз "Джерелом фінансування Замовника є місцевий бюджет" та існує припис п.5 с.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.3 ст.631 ЦК України. Що в даному випадку робити, чи розірвати договір, чи зробити додаткову угоду. Якщо зробити додаткову угоду, то що можливо вписати, т.як при внесенні змін до договору на майданчіки просить зазначити причину, передбачену ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Відповідь: Доброго дня! Для надання повної відповіді зазначеної інформації недостатньо. Проте слід звернути увагу, що при здійсненні допорогової закупівлі положення Закону України “Про публічні закупівлі” не застосовуються”. Отже при укладенні договору та внесенні до нього змін Ви керуєтесь положеннями господарського та цивільного законодаваства України. В цьому випадку Ви можете укласти додаткову угоду. При внесенні змін до договору укладеного шляхом здійснення допорогової закупівлі дана інформація не вноситься в електронну систему Prozorro. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує з 12-14 червня поглиблене трьохденне навчання за Законом «Про публічні закупівлі» від перших кроків до проведення процедур та основної практики. Особливості роботи з майданчиками, веб-порталом prozorro.gov.ua, та модулями аналітики у закупівлях. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте: детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися; доступ до постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель; 2 місяці безкоштовних консультацій; 30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель».

Наталія
02.06.2017 12:02

Доброго дня!У нас створено об'єднану територіальну громаду в підпорядкування якої входять заклади освіти, культури, бібліотеки,дитячі садочки.Нам додали кошти на капітальні ремонти в сумі 500000,00 грн. Ми вирішили зробити ремонти господарським методом і згідно кошторисів закупити будівельні матеріали для ремонту будівель. Нам необхідно проводити тендер, чи ми маємо право заключити договори окремо по об'єктах так як закуповуються будівельні матеріали для капітального ремонту декількох будівель які мають окремі інвентарні номера?

Відповідь: Добрий день! Предмет закупівлі товару визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, а саме: згідно Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.12.2016 № 2092 за показником четвертої цифри основного словника (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”) із зазначенням у дужках конкретної назви товару. Закупівля будівельних матеріалів в описаному випадку проводиться як товар, а не роботи, по коду ДК 021:2015 (4411000-4 Конструкційні матеріали) і очікувана вартість їх закупівлі сумується незалежно від того, на ремонт якої кількості будівель вони пійдуть та чи знаходяться ці будівлі під одним чи різними інвентарними номерами. У Вашому випадку очікувана вартість закупівлі будівельних матеріалів становить 500 000 грн, що перевищує вартістні величини, встановлені в ч.1 ст. 2 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а тому їх закупка має проводитись за процедурою відкритих торгів. Звертаємо увагу, що Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Також звертаємо увагу, що Закон про публічні закупівлі відповідно до частини1 статті 2 Закону застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі робіт дорівнює або перевищує робіт - 1,5 мільйона гривень. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує з 12-14 червня поглиблене трьохденне навчання за Законом «Про публічні закупівлі» від перших кроків до проведення процедур та основної практики. Особливості роботи з майданчиками, веб-порталом prozorro.gov.ua, та модулями аналітики у закупівлях. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте: детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися; доступ до постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель; 2 місяці безкоштовних консультацій; 30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель».

Наталія
01.06.2017 17:07

Доброго дня!На початок року було заплановано 190000,00 на закупівлю бітуму та асфальту код ДК 021:2015 44110000-4 "Конструкційні матеріали" КПКВК 0116650 "Утримання доріг". У травні з вільних залишків спрямовано 44000,00 на закупівлю цементу код ДК 021:2015 44110000-4 "Конструкційні матеріали" КПКВК 0111020 "Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами".Чи маємо ми проводити відкриті торги по лотах чи додаткові кошти в сумі 44000,00 будуть вважатися згідно роз'яснення Мінекономрозвитку від 27.12.2013 №3302-05/46114-06 новим предметом договору? І чи має значення згідно якого КПКВК проводиться оплата за придбаний товар?

Відповідь: Доброго дня! Згідно описаного Вами випадку необхідно провести відкриті торги. Це твердження випливає з наступного. На дату прийняття рішення про проведення закупівлі цементу (на 44 000 грн.) Вами не було проведено закупівлю на 190 000 грн. Отже загальна вартість закупівлі по коду ДК 021:2015 44110000-4 перевищує 200 000 грн. При цьому Ви маєте можливість провести як по лотову закупівлю так і провести кілька процедур відкритих торгів. У випадку, якщо Вами вже проведено закупівлю на 190 000 грн., проведення закупівлі на 44 000 грн. може бути розцінено як закупівля за додаткові кошти. Для проведення закупівлі КПКВК значення не має, оскільки при проведенні закупівлі в річному плані закупівель та в договорі Ви можете зазначити кілька КПКВК. Слід також зазначити, що КПКВК та їх кількість на проведення закупівлі не впливають. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний ля Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Тетяна
01.06.2017 16:20

Замовником проведено допорогову закупівлю, надійшло 6 пропозицій від учасників на умовах заявлених замовником. Після підтвердження кваліфікації кожний учасник відмовився від укладання договору, тому що підприємство знаходиться в стадії банкрутства. Як діяти замовнику в даній ситуації оскільки потреба є, часу на проведення повторно нема. Чи передбачені для учасників штрафні санкції при відмові підписувати договір на умовах пропозиції допорогової закупівлі.

Відповідь: Доброго дня! У випадку необхідності проведення закупівлі та зважаючи на те, що її вартість є допороговою Ви маєте право на укладення прямого договору без застосування електронної системи Prozorro. Законодавством не передбачено штрафів за відмову учасників підписувати договір. Разом з тим Ви маєте можливість передбачити в умовах закупівлі забезпечення пропозиції учасниками у вигляді гарантії. Відповідно до п.п. 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35 (далі Наказ 35) Замовник може додатково вимагати від учасника забезпечення пропозиції, у вигляді гарантії виконання зобовязань учасника перед замовником. Розмір забезпечення пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 % - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених документацією. Більш детально з даним питанням ви можете ознайомитись на сторінках 23-27 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 12 (63) за грудень 2016 року. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує з 12-14 червня поглиблене трьохденне навчання за Законом «Про публічні закупівлі» від перших кроків до проведення процедур та основної практики. Особливості роботи з майданчиками, веб-порталом prozorro.gov.ua, та модулями аналітики у закупівлях. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте: детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися; доступ до постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель; 2 місяці безкоштовних консультацій; 30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель».

Тетяна
01.06.2017 08:40

Замовником була розпочата переговорна процедура закупівлі, строк укладання договору 35 днів. Підписант у відряджені, а строк укладання договору спливає. Чи може Замовник відмінити переговорну процедуру та на якій підставі.

Відповідь: Добрий день! Вичерпний перелік підстав для відміни переговорної процедури наведено в ч.4 ст.35 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Одна з цих підстав відміни замовником переговорної процедури - це непідписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Просимо звернути увагу, що Законом встановлено вимогу для підписання договору протягом 35 днів лише для учасника переговорної процедури закупівлі. В той же час, вимога щодо необхідності відміни переговорної процедури у випадку непідписання до кінця терміну у 35 днів договору про закупівлю саме замовником, в ЗУ “Про публічні закупівлі” відсутня. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний ля Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Ірина
31.05.2017 17:37

Доброго дня! Дайте будь ласка відповідь на таке запитання: Нашою установою проведено процедуру відкритих торгів, за результатами якої укладено договір на постачання лікарських засобів. Постачальник повідомив, що планує підвищити ціну на окремі препарати (відповідно до ст. 36, п. 4, пп.2 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме не більше ніж на 10 відсотків). Але, які підтверджуючі документи коливання такої ціни на ринку, ми як замовник маємо право вимагати від постачальника.

Відповідь: Доброго дня! В першу чергу зауважимо, що згідно п. 2 ч.4 ст. 36 ЗУ “Про публічні закупівлі” зміна істотних умов договору про закупівлю можлива у випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Таким чином, по-перше, ця норма стосується тільки товару. По-друге, зміна ціни в розрахунку на одиницю товару не повинна вплавати на загальну вартість договору про закупівлю. Тобто, при збільшенні ціни одиниці товару замовник зменшує закупівлю кількості товару таким чином, щоб загальна вартість договору про закупівлю не збільшилась. По-третьє, для внесення відповідних змін необхідно підтвердити факт коливання ціни на товар. Підтвердженням факту коливання ціни на товар може бути документ, виданий відповідним органом, організацією, установою, які мають повноваження здійснювати моніторинг цін на товари, визначати зміни ціни товару на ринку. Щодо переліку органів, установ, організацій, які уповноважені надавати інформацію про коливання ціни товару, то в розясненні Мінекономрозвитку № 3302-06/34307-06 від 27.10.2016 вказано лише Державну службу статистики України, але зазначимо, що Держстатом цей перелік не обмежується. Так, Держстат здійснює моніторинг цін тільки на окремі види товарів, робіт та послуг. Тому за підтвердженням коливання ціни на товари можна звертатись, наприклад, до Торгово-промислової палати України, ДП “Держзовнішінформ”, ДП “Укрпромзовнішекспертиза”. Для підтвердження факту коливання ціни в документі (ах), який(і) видається компетентною організація, повинно бути зазначена діюча ринкова ціна на товар і її порівняння з ринковою ціною, на дату проведення аукціону або укладання договору про закупівлю. Це і буде підтвердженням факту коливаня ціни на товар. Необхідно зазначити, що ціна може коливатись як у бік збільшення, так і у бік зменшення. З даним питанням ви можете також ознайомитись на сторінках 37-38 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 12 (63) за грудень 2016 року. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує з 12-14 червня поглиблене трьохденне навчання за Законом «Про публічні закупівлі» від перших кроків до проведення процедур та основної практики. Особливості роботи з майданчиками, веб-порталом prozorro.gov.ua, та модулями аналітики у закупівлях. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте: детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися; доступ до постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель; 2 місяці безкоштовних консультацій; 30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель».

Катерина
31.05.2017 15:51

Доброго дня!Допоможіть, будь ласка! Було проведено тендерну процедуру за Законом України "Про здійснення державних закупівель" № 1197-VII від 10 квітня 2014 року(на сьогодні втратив чинність), у результаті якої було укладено договір строком дії на два роки (тобто до 31.12.2017р.). На даний час виникла потреба у внесенні змін до даного договору шляхом підписання додаткової угоди. Питання: яким Законом ми повинні керуватися при внесенні змін на сьогоднішній день - ЗУ "Про здійснення державних закупівель" № 1197-VII чи ЗУ "Про публічні закупівлі" № 922-VIII ??? Чи потрібно оприлюднювати додаткову угоду про зміни до договору на веб-порталі Уповноваженого органу якщо тендерна процедура проводилась за ЗУ "Про здійснення державних закупівель" № 1197-VII?

Відповідь: Доброго дня! Згідно з ч.5 Розділу ІХ “Прикінцеві та перехідні положення” ЗУ “Про публічні закупівлі” з 1 серпня 2016 року ЗУ “Про здійснення державних закупівель” втратив чинність. Положення ЗУ “Про публічні закупівлі” також не поширюються на правовідносини субєктів сфери державних закупівель, які виникли до набрання чинності цього Закону. Таким чином, при внесенні змін до договору, у Вашому випадку, необхідно керуватись умовами договору, Цивільним та Господарським кодексами України. При цьому, в зв”язку із втратою чинності ЗУ “Про здійснення державних закупівель” та Порядку розміщення інформації для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 25.06.2014 № 743, підстави оприлюднювати зміни до Вашого договору відсутні. Про це йде мова, в т.ч. у роз”ясненні Мінекономрозвитку № 3302-06/38247-06 від № 25.11.2016. Але враховуюючи, що офіційний загальнодержавний веб-портал “Державні закупівлі” (www.tender.me.gov.ua) все ще функціонує, доцільно було б публікувати зміни до договору та звіт про виконання договору на цьому веб-порталі доти, доки він не припинив свою роботу. Більш детально з даним питанням ви можете ознайомитись на сторінках 36-41 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 12 (63) за грудень 2016 року та на сторінках 30-31 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 1 (64) за січень 2017 року. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний ля Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Катерина
31.05.2017 14:47

Добрий день! Допоможіть розібратися в такій ситуації: Замовником оголошено процедуру закупівлі відповідно до норм ч. 4 ст. 10 Закону "Про публічні закупівлі" (міжнародні торги). За результатами електронннх торгів Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з учасником, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію. Чи підлягає оскарженню рішення Замовника у разі, якщо одним з учасників виявлено, що переможець надав недостовірні дані щодо предмета закупівлі, які впливають на ціноутворення?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до ч.7 ст.28 ЗУ “Про публічні закупівлі” у разі наявності факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника можуть бути оскаржені учасником процедури закупівлі. З метою оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника суб’єктом оскарження подається до органу оскарження скарга у формі електронного документа через систему електронних закупівель. Відповідно до ч.2 ст.18 ЗУ “Про публічні закупівлі” скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Виходячи з викладеного, учасник може скористатися своїм правом на оскарження з підстав наведених Вами у вказані вище строки. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. З детальною інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ірина Ф.
31.05.2017 14:35

здравствуйте, подскажите, пожалуйста, как действовать в такой ситуации?: По результатам аукциона победил участник с наименьшей ценой, его пропозиция была принята. в ТДК было написано «или эквивалент» -(покупался монитор модели Асус vx229h с колонками, а победителем предлагался Филипс 226v4lab с колонками, тендерным комитетом он был признан как эквивалент. Но поступило обращение, что это не является эквивалентом, т.к. там используется устаревшая технология матрицы, а за матрицу в ТДК ничего не было сказано. Как же и кто должен определить: эквивалент или не эквивалент? Спасибо.

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п. 7 ст.28 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Тому, у випадку, якщо Ви не маєте відповідних знань по предмету закупівлі, для встановлення відповідності еквівалента вимогам тендерної документації рекомендуємо звернутися до компетентної організації, яка може здійснити перевірку та надати експертний висновок стосовно предмету закупівлі. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Тетяна
30.05.2017 16:22

В допороговій закупівлі Замовник вимагав від Учасника закупівлі сертифікат якості/паспорт. Чи може Замовник визнати учасника переможцем, якщо він надав лише сертифікат відповідності

Відповідь: Доброго дня! Слід зазначити, що сертифікат якості та сертифікат відповідності це два різні документи. Сертифікат якості – це письмовий документ, складений у певній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції). Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством. (Згідно з ЗУ «Про підтвердження відповідності»). Відповідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 № 35 Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі, у разі не відповідності Замовник має право дискваліфікувати учасника. Згідно п. 9.2 Наказу 35 У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням. Виключними підставами дискваліфікації є:т пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Всього записів: 2930
Сторiнки: назад  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10  вперед