>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

27.07.2017

Підсумки навчання 20-21 липня 2017 року на тему:

 «Закон України “Про публічні закупівлі” від теорії до практики. Особливості роботи з майданчиками та веб-порталом prozorro.gov.ua»

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
27.07.2017
Читати всю статтю ...

З наступного року заклади охорони здоров'я будуть звітувати за зібрані благодійні внески з фізичних та юридичних осіб

25 липня Міністерство охорони здоров’я України підписало наказ №848

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
27.07.2017
Читати всю статтю ...

26.07.2017

3-4 та 10-11 серпня м. Київ.

Навчання та підвищення кваліфікації для замовників 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

Міністерство юстиції внесло зміни в порядок реєстрації юросіб

25 липня набув чинності наказ Міністерства юстиції України від 30.06.2017 № 2063/5

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

НКРЕКП зобов'язав ліцензіатів, які здійснюють розподіл електричної енергії користуватись ProZorro

раніше НКРЕКП вже внесло аналогічну вимогу до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва та постачання електричної енергії

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель»

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Володимир
07.07.2017 12:37

1. Чи обов'язкове прийняття Порядку/Положення про проведення допорогових закупівель органами місцевого самоврядування?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до абзацу 4 ч.1 статті 2 Закону під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Таким чином, Замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель в допрогових закупівлях. У разі використання Замовником електронної системи закупівель в допрогових закупівлях застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35. При цьому, відповідно до роз'яснення МЕРТУ (лист № 3302-06/31462-06 від 30.09.2016), повноваження органів місцевої влади та місцевих державних адміністрацій щодо надання рекомендації по застосуванню електронної системи закупівель не є предметом регулювання Закону. Повноваження органів місцевого самоврядування та місцевих державних адміністрацій визначені Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України “Про місцеві державні адміністрації” та іншими нормативно-правовими актами про що зазначено в окремому. Таким чином, органи місцевого самоврядування самостійно визначають доцільність прийняття Порядку/Положення про проведення допорогових закупівель. Детальніше з роз'яснення МЕРТУ та коментарями редакції журналу можна ознайомитись у випуску журналу № 11 (62) за листопад 2016 року на стор. 45–47. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Лариса
06.07.2017 19:11

Доброго дня. В тендерній документації вказана вимога, що «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи (підзавантажити в Систему в окремому файлі), що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами 1 і 2 статті 17 Закону: …..-п.6 - сканкопію документа (-ів), виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службову (посадову) особу, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа». Дата оприлюднення повідомлення про намір укласти договір 03.07.2017 о 16:10. Учасник завантажує в систему сканкопію вказаного документа датованого 02.02.2017 року. Термін подання вищевказаних документів спливає 08.07.2017 о 16:10. Тобто, умова частини 3 ст. 17 Закону умова ДКТ не виконана. Є підстава відхилення. Засідання тендерного комітету щодо даного питання проходить 10.07.2017. Посилаючись на вірус «Петя», 10.07.2017 учасник надає оригінал довідки особисто. Чи законно буде, якщо тендерним комітетом буде прийняте рішення на користь учасника? Дякуємо за допомогу.

Відповідь: Добрий день! З Вашого запитання випливає наступне. Учасник-переможець завантажив скан-копію документа, виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службову (посадову) особу, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває, дата формування якого не відповідає умовам тендерної документації, а тому не може слугувати підтвердженням відстуності підстав, визначених ст. 17 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). Згідно ч. 1 ст. 30 Закону, якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статею 17 Закону, замовник відхиляє його тендерну пропозицію. Рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника приймається тендерним комітетом самостійно. Крім того, враховуючи, що в ст. 17 Закону чітко визначено, що Переможець надає документи про відсутність підстав, передбачених ч. 1 ст. 17 Закону у 5-ти денний термін з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надання цих документів переможцем після кінцевого строку для їх подання є порушенням вимог Закону. Також, відповідно до ст. 14 Закону документи повинні подаватись в електронному вигляді. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Гала
06.07.2017 11:36

Шановна редакція, просимо вашої допомоги у розясненні наступного питання. Розробка проектно-кошторисної документації на поточний ремонт підлоги є послугою чи роботою? Оскільки відповідно до ЦК України це є підрядом, а отже роботою. Але за Єдиним закупівельним словником 71240000-2 "Архітектурні, інженерні та планувальні послуги та КЕКВ 2240 - є послугою.

Відповідь: Добрий день! Відповідно до розділу ІІІ Порядку визначення предету закупівлі, затердженого наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454 предмет закупівлі робіт визначається замовником згідно з п. 22 частини першої ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі” за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої-п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Відповідно до п. 22 ч.1 ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон)роботи - це проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Згідно Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 16.05.2011 № 45, проектні роботи - це роботи, пов'язані зі створенням проектної документації для будівництва об'єктів. Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» будівництво- це нове будівництво, реконструкція, розширення, технічне переоснащення діючих підприємств, реставрація та капітальний ремонт об'єктів будівництва. Таким чином, складання проектно-кошторисної документації для поточного ремонту не є проектними роботами. Враховуючи це, а також п. 17 ч.1 ст. 1 Закону, згідно якого поточний ремонт - це послуги, складання кошторису на проведення поточного ремонту є послугою. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Марина
05.07.2017 15:35

Доброго дня, підскажіть будь ласка, чи потрібно корегувати плани закупівель після завершення відкритих торгів і підписання договорів по найбільш економічно вигідні пропозиції, що є нижчою за стартову ціну, яка була відображена в плані, якщо так, то як правильно це робити?

Відповідь: Добрий день! Замовнику не потрібно вносити зміни до річного плану після завершення відкритих торгів і підписання договору по найбільш економічно вигідній пропозиції, що є нижчою за ціну, яка була відображена в плані. Оскільки у п. 6 форми річного плану, затвердженого наказом МЕРТУ від 22.03.2016 № 490 зазначається очікувана вартість предмета закупівлі. Якщо за результатами проведеної процедури закупівель утворилась економія, замовник може перерозподілити їх у порядку, наведеному у роз'ясненні МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016. В ньому, зокрема, зазначено, що перерозподіл коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель (3), можливий після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у цьому випадку вважатиметься новим предметом договору. Детальніше з цими питаннями можна ознайомитись у випуску журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42 та у випуску журналу № 4 (67) за квітень 2017 на стор. 34-37. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Олена
05.07.2017 15:32

Доброго дня. Замовником за результатами відкритих торгів було укладено договір про закупівлю спеціалізованих меблів. У зв’язку зі зростанням цін на плити ДСП, з яких виготовляються меблі, є необхідність збільшити ціну за одиницю товару згідно п.2 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» (зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків). Одиницями товару є відповідні різновиди меблів (столи, лави і т.п.). Підкажіть будь ласка, чи достатнім буде представлення Учасником довідки про середній рівень цін на плити ДСП, з яких виготовляються меблі, виданої Торгово-промисловою палатою України, для того щоб внести зміни у Договір на підставі п.2 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та змінити ціну за одиницю товару (столу, лави тощо)? Також, чи необхідно у разі збільшення ціни за одиницю товару, зменшувати обсяг закупівлі та укладати другу додаткову угоду на підставі п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника)? Дякую.

Відповідь: Добрий день! Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю товару на підставі п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) повинно бути обгрунтоване та документально підтверджене. Такий документ (ти) повинен підтверджувати факт коливання (півдвищення) ринкової ціни саме на товар, який є предметом закупівлі. При цьому, внесення змін до договору у випадку зміни цін на складові товару, що є предметом закупівлі, Законом не передбачено. Таким чином, у Вашому випадку, для збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 %, необхідно отримати від учасника довідку, видану ТПП України, в якій буде підтвердженно факт коливання ціни саме на товар, який є предметом закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що крім ТПП України відповідні довідки також можуть видавати ДП “Зовнішторгвидав” та ДП “Укрпромзовнішекспертиза” і цей перелік не є вичерпним. При цьому, в п.2 ч.4 ст. 36 Закону визначено, що в результаті зміни ціни за одиницю товару у розмірі не більше ніж на 10 % не повинна збільшитись сума, визначена в договорі. Таким чином, збільшуючи ціну за одиницю товару у розмірі не більше ніж на 10 % одночасно пропорційно зменшується кількість товару, що закуповується у обсягах, достатніх для того, щоб при збільшені ціни одиниці товару не збільшилась загальна вартість закупівлі за договором. Відповідні зміни до договору про закупівлю вносяться шляхом укладання додаткової угоди, в якій вказується нова ціна за одиницю товару та новий (зменшений) обсяг закупівлі такого товару. Детальніше з цим питанням можна ознайомитись на стор 35-37 журналу № 10(61) за жовтень 2016 року. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Тетяна
05.07.2017 13:50

Замовником було проведено процедуру відкритих торгів, які не відбулися через відсутність достатньої кількості учасників. При проведені повторної процедури закупівлі товару для розширення кола учасників замовником було змінено очікувану вартість, кількість та добавлені кваліфікаційні вимоги. Якщо процедура відкритих торгів знову буде відмінена чи можливе проведення переговорної процедури?

Відповідь: Згідно п.4 ч.2 ст. 35 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), переговорна процедура застосовується як виняток, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Таким чином, після зміни умов тендерної документації, для отримання підстав для проведення переговорної процедури, Вам необхідно знову розпочати та відмінити дві процедури відкритих торгів через відсутність достатньої кількості учасників, не вносячі при цьому зміни до тендерної документації в частині вимог до учасника, предмету закупівлі, його технічних та якісних характеристик. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Виктория Ф.
05.07.2017 09:18

Доброго дня! Потрібна консультація. В нас на підприємстві всі закупівлі є допороговими (до 200 тис грн). Чи потрібно нам створювати тендерний комітет з 5 чоловік, чи можна призначити лише уповноважену особу?

Відповідь: Добрий день! Тендерний комітет та уповноважена особа здійснюють свою діяльність у відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557. Цими документами не передбачено, що тендерний комітет або уповноважена особа (особи) повинні проводити допорогові закупівлі. В Порядку здійснення допрогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35 визначено, що допрогові закупівлі проводить замовник. Відповідно, для проведення допорогових закупівель Замовник може створити коміт з допорогових закупівель або призначити відповідальну особу, яка проводитиме допорогові закупівлі. При цьому, особи які входять до тендерного комітету можуть окремо призначатись замовником відповідальною особою за проведення допорогових закупівель. В той же час, згідно ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи) (ч. 1 ст. 10 Закону). Безпосередньо, для проведення допорогових закупівель замовником призначається відповідальна особа або створюється комітет з допорогових закупівель, які діють на підставі внутрішнього регламенту або порядку проведення допрогових закупівель. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Ангеліна
04.07.2017 09:50

Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, алгоритм введення у штатний розпис посади "Фахівця з питань закупівель" до централізованої бухгалтерії дошкільних навчальних закладів (5 садків, об`єми закупівель лише продуктів харчування на рік - більш 2 млн.грн плюс інші товари, роботи та послуги), якщо затверджує штатний розклад начальник районного відділу освіти. Секретар нашого тендерного комітету обіймає посаду бухгалтера, вищої освіти не має, але досвід у проведенні закупівель великий, неонократно проходила навчання з питань закупівель (у тому числі і в "Раднику з питань публічних закупівель"). Чи можна призначити її на посаду "фахівця з питань закупівель" та залишити секретарем тендерного комітету?

Відповідь: Добрий день! В першу чергу, звертаємо Вашу увагу, що в Законі України “Про публічні закупівлі” відсутня вимога щодо наявності вищої освіти у секретаря тендерного комітету. Що стосується посади «фахівець з публічних закупівель», то наказом Мінекономрозвитку від 10.08.2016 № 1328 було затверджено Зміни та доповнення № 5 до національного класифікатора України «Класифікатор професій ДК 003:2010» , якими введено професійну назву «фахівець з публічних закупівель» з кодом КП 2419.2, яка належить до класифікаційного угруповання КП «Професіонали у сфері маркетингу, ефективної господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності». Таким чином, до штатного розкладу можна вводити посаду «фахівець з публічних закупівель», розробити та затвердити посадову інструкцію такого фахівця. Якщо на цього фахівця буде покладено обов'язки секретаря тендерного комітету, необхідно зазначити про це в його посадовій інструкції. При цьому, у Вашому випадку, в посадовій інструкції не повинно бути зазначено, що фахівець з публічних закупівель повинен мати вищу освіту. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Надежда
03.07.2017 12:26

Доброго дня! У 2016 році, відповідно до Закону України “Про здійснення державних закупівель”, підприємством була проведена закупівля на реконструкцію будівлі та укладений договір з підрядником (100% за рахунок місцевого бюджету). Термін виконання договору: 31.12.2017. На сьогодні у процесі виконання основних робіт виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт, вартість яких не перевищує 50% від суми основного договору договору та не перевищує 1,5 млн.грн. Питання: Яким чином здійснити закупівлю додаткових робіт по даному об’єкту, які не були передбачені в початковій проекно-кошторисній документації, а саме: - проводити переговорну процедуру по ЗУ «Про здійснення державних закупівель», тоді яким чином внести зміни до річного плану? - чи користуватись новим Законом «Про публічні закупівлі», внести зміни до додатку до річного плану тендерним комітетом та укласти прямий договір з підрядною організацією, яка виконує основні роботи?

Відповідь: Добрий день! Згідно з ч.5 Розділу ІХ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» з 1 серпня 2016 року Закон України «Про здійснення державних закупівель» втратив чинність. При цьому, положення Закону України «Про публічні закупівлі» не поширюються на правовідносини суб'єктів сфери державних закупівель, які виникли до набрання чинності цього Закону (роз`яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/38247-06 від № 25.11.2016, з яким можна ознайомитись на на сторінках 36-41 журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 12 (63) за грудень 2016 року та на сторінках 30-31 журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 1 (64) за січень 2017 року). Таким чином, ви не можете проводити переговорну процедуру по ЗУ «Про здійснення державних закупівель». Враховуючи, що очікувана вартість закупівлі робіт менше 1,5 млн грн, Ви можете внести зміни до додатку до річного плану та укласти прямий договір з підрядною організацією, яка виконує основні роботи.Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Світлана
03.07.2017 09:43

Доброго дня! Просимо допомогти в наступному питанні. На початку року виділенні кошти в сумі 150 000 грн. на придбання вікон для школи. Була запущена допорогова процедура, але в ході її проведення було додатково виділені кошти в сумі 127 000 грн. на придбання вікон для іншої школи. Допорогова процедура була відмінена та розпочаті відкриті торги за 2 лотами. Лот на суму 150 000 грн. відбувся - договір зареєстрований, процедура завершена, а лот на суму 127 000 грн. не відбувся через відсутність пропозицій. В наслідок того, що сума невідбувшогося лота менше ніж 200 000 грн. була проведена допорогова процедура на суму 127 000 грн. - договір укладено, але казначейство відмовляється реєструвати договір мотивуючи тим, що на суму 127 000 грн. знову потрібно було вести відкриті торги! Останній день реєстрації договору 07.07.16 - Ваша відповідь остання надія!

Відповідь: Добрий день! В окремих випадках, коли замовники проводять закупівлі за аналогічною з Вами схемою, вони доводять свою позицію в органах ДКСУ спираючись на роз'яснення МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016, а саме: що це є новий предмет закупівлі ( 6) інші подібні випадки). З цим роз'ясненням та коментарями редакції журналу Ви можете ознайомитись на стор. 38-42 журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Олена
03.07.2017 08:32

Доброго дня! За рішенням чергової сесії нашому комунальному закладу було виділено додаткові кошти на потреби, чи можна вважати ці кошти окремим предметом закупівлі?

Відповідь: Відповідно до листа МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2017 зазначено, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, робо-тах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вар-тісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Таким чином, виділенні додаткові кошти, в розумінні цього роз`яснення МЕРТУ, вважаються новим предметом договору. Звертаємо Вашу увагу, що в Законі про публічні закупівлі це питання не врегульовано, а роз`ясненя МЕРТУ носять рекомендаційний характер.З текстом роз'яснення разом з коментарями редакції журналу можна ознайомитись на стор. 38-42 журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Юлія
30.06.2017 15:02

Доброго дня! Допоможіть в такому питанні, як правильно зберігати документацію стосовно допорогових закупівель. Не зрозуміло чи необхідно з сайту https://prozorro.gov.ua обираючі свою закупівлю для зберігання документів роздруковувати файли, які знаходяться в форматі pdf., а саме реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір. На данний момент в нас зберігається роздруковані файли оголошення з додатками та рішення про обрання переможця. Дякуємо за відповідь!

Відповідь: Добрий день! Відповідно до п. 15 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок) передбачено, що всі документи, відомості, інформація, повязані з організацією та проведенням Закупівель за Порядком зберігаються Адміністратором системи з урахуванням певних вимог, зокрема, інформація, що міститься в документах, повинна бути доступною для її подальшого використання. Строк зберігання документів, відомостей, інформації на електронних носіях повинен бути не меншим за строк, встановлений законодавством для відповідних документів на папері. Вимога щодо необхідності роздруковувати документи по допорогових закупівлях, які створюються системою та зберігаються в ній в електронному вигляді, відсутня. В свою чергу, можемо порадити все ж таки додатково зберігати вказані Вами у запитанні електронні документи принаймні на жорсткому диску комп'ютера. Питання строків зберігання документів, пов'язаних з надпороговими і допороговими закупівлями детально розглядалось на стор. 18-25 журналу № 6 (69) за червень 2017 року. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Марина
30.06.2017 10:10

Доброго дня! Допоможіть правильно закінчити процедуру відкритих торгів яка була розділена на 2 лоти: по 1 лоту торги не відбулись (відсутні пропозиції) а по другому було визначено переможця як правильно це оформити протоколами? Сума відміненого лоту складає 90 тис, чи можна оголошувати нві відкриті торги на цей лот?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до п. 37 ч.1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону якщо замовник проводить процедуру багатолотової закупівлі, дозвлоляючи учасникам подавати тендерні пропозиції стосовно окремих лотів, тендерна документація має містити опис частин предмета закупівлі (лота). При цьому, кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Відповідно, при багатолотовій закупівлі замовник визначає переможця окремо за кожним лотом. Якщо тендерна пропозиція учасника по конкретному лоту відповідає умовам тендерної документації щодо цього лоту, замовник визначає учасника переможцем, оформивши своє рішення протоколом. Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Відповідно до ст. 31 Закону замовник може відмінити торги або визнати їх такими, що не відбулись частково (за лотом). Відповідне рішення замовника оформлюється окремим протоколом, в якому необхідно вказати підстави для відміни торгів або визнання їх такими що не відбулись виходячи з переліку таких підстав згідно ст. 31 Закону. Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено в тендерній документації. Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель. У випадку, коли потреба у закупівлі за таким лотом не зникла Замовник проводить окрему закупівлю за таким лотом. Виходячи з вартісних меж визначених в ст. 2 Закону, замовник вносить відповідну закупівлю до річного плану чи додатку до річного плану та обирає процедуру за якою відбуватимуться торги: допорогова закупівля або відкриті торги. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Лариса
29.06.2017 23:52

Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, як вчинити в наступній ситуації: в бюджетній установі заплановано капітальний ремонт на суму 10 млн.грн. на що складено проект. Але кошти будуть надходити з різних джеоел фінансування окремими сумами в різні періоди часу. На даний час надійшло коштів в сумі 4 млн.грн. Остання сума коштів може надійти й в грудні місяці. Чи можна проводити відкриті торги на суми коштів, які вже надійшли, наприклад на даний час на 4 млн.грн. на проведення одного з виду робіт по проекту, потім на 2 млн.грн., які надійдуть через місяць на іншу частину робіт проекту і т.д. Чи оголосити торги на всю суму в 10 млн.грн., а в договорі передбачити його часткову реєстрацію лише на фактично отримані кошти, а по мірі їх надходження проводити дореєстрацію договору. Бо чекання надходження всієї суми можевзагалі призвести до неможливості проведення відкритих торгів, так як забракне часу в разі надходження останнього траншу коштів в грудні місяці. Дякую.

Відповідь: Добрий день! Згідно з Розділом III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі — ДСТУ Б .Д . 1 .1-1:2013), а також галузевих будівельних норм ГбН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. При цьому, згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163, об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.Визначаючи очікувану вартість предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва, затвердженого в установленому порядку.Таким чином, закупівля робіт з капітального ремонту за окремим об'єктом, на який складено окремих об'єктний кошторис (кошторисний розрахунок) здійснюється за однією процедурою вибір якої здійснюється із урахуванням вартісних меж, встановлених частиною першою статті 2 Закону. Детальніше з роз'ясненням МЕРТУ щодо цього питання можна ознайомитись на стор. 35-38 журналу № 1 (64) за січень 2017 року. У випадку, коли можливі затримки з фінансуванням робіт, замовник в проекті договору про закупівлю, який буде включатись до складу тендерної документації та у договорі про закупівлю має передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування. Зокрема, про необхідність включення до договору про закупівлю такого порядку виникнення договірних зобов’язань зазначено у листі МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016. Детальніше з цим питанням Ви можете ознайомитись на стор. 38-42 журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року та стор. 34-37 журналу № 4 (67) за квітень 2017 року. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Галина
29.06.2017 17:18

Шановна редакція, поясніть будьласка, чи необхідно оприлюднювати звіт про виконаний договір у звіті про укладений договір чи зміни до договору у звіті про укладений договір? Дякую.

Відповідь: Добрий день! Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 Закону. Вимоги до замовника щодо оприлюднення, в цьому випадку, звіту про виконання договору або повідомлення про внесення змін до договору ні Законом, ні Порядком проведення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 № 35 не передбачено. Таким чином, уклавши договір без застосування електронної системи закупівель за умов визначених в ч.1 ст.2 Закону та оприлюднивши у строки встановлені ст. 10 Закону звіт про укладені договори, замовник не зобов'язаний складати та оприлюднювати повідомлення про внесення змін до договору та звіту про виконання договору. Детальнішу інформацію та розяснення МЕРТУ з даного питання Ви можете прочитати в Журналі № 1 (64) за січень 2017 на стор. 31. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Всього записів: 2981
Сторiнки: назад  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10  вперед