>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

Перелік помилок учасників та рекомендації щодо уникнення цих помилок.

Є люди, що не роблять помилок. Це ті, за кого думають інші.
 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.09.2017
Читати всю статтю ...

Підсумки навчання для замовників 14-15 вересня 2017 року на тему

«Закон України “Про публічні закупівлі” від теорії до практики. Особливості роботи з майданчиками та веб-порталом prozorro.gov.ua»

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.09.2017
Читати всю статтю ...

БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ В ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ – ЯК БУТИ

велика кількість банківських гарантій не відповідають умовам тендерної документації та слугують підставою для відхилення пропозиції учасника

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.09.2017
Читати всю статтю ...

Прем'єр-міністр ініціює перевірку роботи Антимонопольного комітету через зрив тендерів на закупку сканерів для митниці

Про це Глава Уряду сказав під час «Години запитань до Уряду» у Верховній Раді.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.09.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель» на 2017 рік.

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Юлія
18.09.2017 15:03

Доброго дня! Підкажіть будь ласка, було проведено двічі відкриті торги, через відсутність достатньої кількості учасників були відмінені, умовою у договорі була поставка товарів, яка повинна відбутися до 30.09.2017р. Ми провели переговорну процедуру закупівлі, чи є обов’язковим включення цієї умови? Якщо так, то чи можемо ми після підписання договору змінювати цю умову?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до п.4 ч. 2 ст. 35 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. З цього випливає, що заборони щодо зміни дати поставки при проведенні переговорної процедури після двічі відміненого тендеру в Законі не має. І це є цілком логічним, оскільки передбачений при проведенні перших відкритих торгів строк поставки товару, може втратити актуальність на момент проведення переговорної процедури. Щодо внесення змін до договору про закупівлю, то це питання залежить від того чи відноситься строк поставки товарів, за умовами укладеного Вами договору про закупівлю, до істотних умов договору про закупівлю. Якщо відноситься, тоді зміни до істотних умов договору про закупівлю не можуть вноситись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, окрім випадків, передбачених ч.4 ст. 36 Закону. Якщо ця умова не є істотною, тоді зміни можуть вноситись в порядку передбаченому законом та/або самим договором. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у вересні проводяться в Києві (щотижня), а також в Житомирі (12-13 жовтня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85- 71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес- ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга
18.09.2017 14:58

Доброго дня! Раніше Ви відповіли нам на наше запитання, яке було розміщено 13.09.2017 15:35 Дякуємо за відповідь. Але прямий договір який ми плануємо укласти має ціну до 200 тис. грн. Просимо роз'яснити чи маємо ми право укласти такий договір, враховуючи що попередні три рази проведені торги були відмінені з причини дискваліфікації всіх учасників?

Відповідь: Добрий день! У Вашому запитанні від 13.09.2017 мова йшла про закупівлю картриджів на суму понад 200 тис. грн. Якщо Ви вирішили скоротити обсяг закупівлі і нова очікувана вартість предмету закупівлі за цим кодом за поточний рік буде меншою за вартісні межі встановлені в ст. 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), Ви можете провести допорогову закупівлю або з використанням електронної системи закупівель, або уклавши прямий договір і оприлюднивши на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про укладені договори. Якщо річна вартість закупівлі за цим предметом закупівлі перевищує вартісні межі встановлені в ст. 2 Закону, тоді Ви повинні проводити відкриті торги на підставах, зазначених в нашій відповіді на Ваше запитання від 13.09.2017 15:35. Детальніше з питанням проведення переговорної процедури на підставі п.4 ч. 2 ст. 35 Закону Ви можете ознайомитись в Журналі № 3 (66) за березень 2017 року на стор. 18-22. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Світлана
18.09.2017 14:35

Доброго дня! Постановою КМУ від 09.08.2017р. №553 внесено деякі зміни...: через кому в абзаці п`ятому пункту 2 добавлені "казенні та комунальні підприємства". Це означає, що "казенні та комунальні підприємства" не є "замовниками" в розумінні Закону "про публічні закупівлі"?

Відповідь: Добрий день! Постановою КМУ від 09.08.2017 № 533 внесено зміни в Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, завтердженого постановою КМУ від 24.02.2016 № 166. Згадані у Вашому запитанні зміни стосуються розширення переліку тих, кому електронні майданчики можуть надавати послуги, відповідно до рівня акредитації, визначеного у пункті 12 цього Порядку. Визначення того, хто є замовником у розумінні ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) наведено у п. 9 ч. 1. ст. 1 Закону. Увага Акція на 2018 рік (Плати за один отримуй два усього за 212 грн). Передплативши журнал до 31.10.2017 на весь 2018 рік та сплативши до 1 січня 2018 року, Ви отримаєте друкований журнал та доступ до електронних версій з 2011 по 2018 рік включно.

Тетяна
18.09.2017 11:04

Чи можливо провести закупівлю за процедурою Відкритих торгів на очікувану вартість товару, якщо кошти ще не виділені?

Відповідь: Добрий день! Так, можете. В ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) відсутня вимога щодо проведення закупівель відповідно до затверджених кошторисів (планів використання бюджетних коштів). При цьому, наказом Міністерства фінансів України від 20.12.2016 № 1114 внесено зміни до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобовязань розпорядників бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України (далі - Порядок). Згідно цих змін, а саме абзацу 2 пункту 2.2 глави 2 Порядку, за умови взяття бюджетного зобов'язання, за яким застосовується процедура закупівлі товарів, робіт і послуг, розпорядник бюджетних коштів подає з урахуванням законодавства у сфері закупівель до органу Казначейства документи, зазначені в абзаці першому цього пункту, протягом 7 робочих днів з дати оприлюднення звіту про результати проведення процедури закупівлі у разі наявності в обліку органу Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів) або протягом 7 робочих днів з дати взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів). Таким чином, замовник може провести процедуру закупівлі і укласти договір про закупівлю, а зареєструвати його в Казначействі протягом 7 робочих днів з дня взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів). Детальніше з цим питанням можна ознайомитись у Журналі № 3 (66) за березень 2017 року на стор. 10-13. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у вересні проводяться в Києві (щотижня), а також в Житомирі (12-13 жовтня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85- 71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес- ланч, видача сертифікатів про навчання.

Любов
18.09.2017 10:59

Доброго дня! Просимо допомогти нам правильно здійснити закупівлю робіт на спорудження пам"ятника по КЕКВ 3122 Капітальне будівництво інших об"єктів на суму 439000,00 грн. На даний час по кошторисних призначенням у нас є 244000,00 грн. Договір планують укласти на суму 439000,00 грн. на два роки. Як правильно оприлюднити звіт про укладений договір не маючи іншої суми по кошторису на 2017 рік. ( проектно-кошторисна документація складена на суму 439000,00 грн.). Проект планують дофінансувати у 2018 році. 1. Як оприлюднити річний план закупівель і на яку суму 244000,00 гнр. або 439000,00 грн.; 2. Звіт про укладений догорів на суму 244000,00 грн. або 439000,00 грн.; 3. Укласти договір на суму яка є по кошторисних призначеннях на 2017 рік - це сума 244000,00 грн. та укласти другий договір на іншу суму коли будуть кошторисні призначення на 2018 рік. Наперед вдячні за допомогу.

Відповідь: Добрий день! 1). Відповідно до ст. 4 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. В той же час, допорогові закупівлі включаються до додатку до річного плану закупівель, який згідно наказу МЕРТУ від 22.03.2016 № 490, складається за формою річного плану закупівель. До додатку до річного плану включається вся закупівля, а не її частина, тобто 439 тис. грн. 2). Як випливає з самої назви звіту про укладені договори, він подається щодо укладеного договору. Форма звіту про укладені договори, затверджена наказом МЕРТУ від 22.03.2016 № 490. П. 15 цієї форми має назву ”ціна договору”. Таким чином в звіті про укладені договори зазначається ціна договору - 439 тис. грн. 3). Відповідно до Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов’язань та проведення платежів, затверджених наказом Державної казначейської служби України від 29 квітня 2013 року № 68 (далі - Методичні рекомендації), якщо будівельні роботи будуть тривати на об'єкті більше року такий об'єкт вважатиметься перехідним. Детальніше про це у Журналі № 8 (71) за серпень 2017 року на стор. 28-30. Таким чином, Ви укладаєте договір генпідряду на всю суму - 439 тис. грн і на весь строк будівництва (до 2018 року). В договорі підряду зазначається, що розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах та за наявності відповідного бюджетного фінансування. До договору генпідряду обов'язково, у відповідному додатку до договору, додається календарний графік виконання будівельних робіт. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Ольга
15.09.2017 15:20

Доброго дня!Оголосили відкриті торги, пройшов аукціон, система обрала потенційного переможця. Телефонує цей переможець і каже, що допустив помилку, коли подавав пропозицію неправильно вказав ціну (вказав меншу, ніж та, що зазначена у файлі "Тендерна пропозиція"). За таку ціну він не може продати товар. Що робити в такому випадку? Потрібно відхилити його пропозицію (тоді відповідно до якого пункту Закону?) чи обрати його в системі переможцем, він відмовиться від підписання договору, потім відхилити його і перейти до наступного Учасника? Дякую

Відповідь: Добрий день! Дане питання є дуже спірним тому надаємо Вам декілька варіантів вирішення даної ситуації. По-перше, якщо це учасник, то він може відізвати (відкликати) свою ТП на будь-якому етапі. Тільки у випадку  відізвання ТП  після  закінчення строку  її подання  він втрачає забезпечення тендерної пропозиції.  В даному випадку не слід  керуватись ст. 30 Закону про публічні закупівлі оскільки тут не стоїть питання відхилення  ТП. Тому Замовник в протоколі зазначає про відізвання тендерної пропозиції і переходить до розгляду наступної ТП.  При цьому в системі Прозоро не має можливості  перейти до іншої пропозиції, якщо попередня пропозиція не відхилена. Отже в системі відображаємо, що пропозиція відхилена, а в протоколі зазначаємо про те, що ТП відкликана учасником і не має можливості ці дії відобразити в системі Прозоро і тому в системі відображаємо "Відхилено". Це як варіанти виходу з даної ситуації, але, ще на практиці його не зустрічали. Подруге, щодо переможця - перелік підстав, на яких замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника або переможця наведено у ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). В зазначеній статті визначено, що через відмову від укладання договору про закупівлю замовник може відхилити тільки тендерну пропозицію переможця. Таким чином, з метою дотримання вимог ч.1 ст. 30 Закону, якщо в інших аспектах тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації, Ви можете визнати учасника переможцем, оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти з ним договір та надіслати це повідомлення переможцю. І вже потім, у разі відмови переможця від укладення договору про закупівлю, відхилити його тендерну пропозицію на підставі ч.1 ст. 30 Закону та перейти до наступного учасника. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у вересні проводяться в Києві (щотижня), а також в Житомирі (12-13 жовтня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85- 71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес- ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга Павловна
15.09.2017 13:03

Якщо проводиться закупівля по науково-дослідним роботам, де задіяно і код ДК 021:2015, і код ДК 015-97, то який код вважати пріоритетним, і чи є вартістні обмеження по коду ДК 015-97?

Відповідь: Добрий день! Предмет закупівлі визначається згідно Порядку визначення предмету закупівлі (далі - Порядок), затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 у відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. Відповідно до ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Відповідно до ч. 3 Порядку під час закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт предмет закупівлі визначається згідно з Державним класифікатором видів науково-технічної діяльності ДК 015-97, за показником четвертої цифри із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015), а також конкретної назви науково-технічної роботи. Тобто предмет закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт згідно Порядку визначається і за ДК 015-97 (в частині визначення виду науково-технічної діяльності) і за ДК 021:2015 (також рекомендуємо за четвертою цифрою Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника), а також предмет закупівлі має містити конкретну назву науково-технічної роботи. Наприклад: Державний класифікатор видів науково-технічної діяльності ДК 015-97 - I.1 01 дослідження та розробки в галузі фізико-математичних наук (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 Дослідницькі послуги - 73110000-6. Сумісні синхронні дослідження об'єктів сонячної системи методами низькочастотної радіоастрономії. Комплексні дослідження геоефективних проявів сонячної активності) Увага Акція на 2018 рік (Плати за один отримуй два усього за 212 грн). Передплативши журнал до 31.10.2017 на весь 2018 рік та сплативши до 1 січня 2018 року, Ви отримаєте друкований журнал та доступ до електронних версій з 2011 по 2018 рік включно.

Максим Юрійлвич
15.09.2017 10:38

Відповідно до п.8 ч. 3 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" дія цього Закону не поширюється на випадки,зокрема: якщо предметом закупівлі є: послуги фінансових установ, у тому числі міжнародних фінансових організацій, щодо надання кредитів, гарантій, фінансового лізингу та послуги, допоміжні до фінансових послуг ДК 021:2015: 66114000-2 Послуги у сфері фінансового лізингу . Однак деякі Замоники здійснюють закупівлі через систему Проззоро наприклад UA-2017-08-16-001035-c за кодом ДК 021:2015: 66114000-2 Послуги у сфері фінансового лізингу . Чи розповсюджується дія ЗУ "Про публічні закупівлі" на вищевказані предмети закупілі та чи обовьязково проводити закупівлі з предметом Банківські послуги (послуги у сфері фінансового лізингу) через систему прозоро або можна укладати прямі договори?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до ч.3 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є послуги фінансових установ, у тому числі міжнародних фінансових організацій, щодо надання кредитів, гарантій, фінансового лізингу та послуги, допоміжні до фінансових послуг; послуги, закупівля яких здійснюється банками для надання ними банківських послуг та проведення банківських операцій відповідно до законів України "Про банки і банківську діяльність" та "Про Національний банк України". В той же час в Законі відсутня заборона для замовників використовувати електронну систему закупівель для вибору постачальника навіть якщо закупівля відповідного предмету закупівлі не підпадає під дію Закону. Законом також не регулюється питання щодо того яким чином здійснюватиметься замовником закупівля предметів закупівлі, закупівля яких не підпадає під дію Закону. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Наталья Ф.
14.09.2017 00:26

Добрий день, підкажіть будь-ласка. Підприємство бере в аренду генератор за договором аренди на 3 дні (тимчасове володіння та користування обладнанням). За яким кодом по ДК 021:2015 кодувати??? Дякую!

Відповідь: Добрий день! Предмет закупівлі визначається згідно Порядку визначення предмету закупівлі (далі - Порядок), затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 у відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. Відповідно до ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Згідно Порядку предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При визначені конкретного коду класифікатора рекомендуємо користуватись сервісами доступними за наступними посиланнями: 1) http://cep.kse.org.ua/article/cpv/index.html - цей сервіс дозволяє побачити за яким CPV-кодом інші замовники купують аналогічні товари. Друга частина сервісу - інформація про постачальників вибраного в пошуку товару (ТОП-20 за кількістю переможних процедур). Також є додаткова можливість обрати постачальника за певним регіоном. Вся інформація, представлені в цьому сервісі, з офіційного API ProZorro. Зокрема, за даними цього сервісу оренду генератора здійснювали за кодом: 51110000-6 Послуги зі встановлення електричного обладнання або 98390000-3 інші послуги 2) http://radnuk.com.ua/poshyk-dk/ - сервіс пошуку за ключовим словом в словнику CPV на нашому офіційному сайті. Тут також можливо зробити пошук за кодом-CPV. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у вересні проводяться в Києві (щотижня), а також в Житомирі (12-13 жовтня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85- 71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес- ланч, видача сертифікатів про навчання.

Євгенія
13.09.2017 15:41

Добрий день, підскажіть будь ласка як зараз проводити закупівлі по електричній енергії?

Відповідь: Добрий день! У прийнятому у квітні цього року Законі України “Про ринок електричної енергії” № 2019-VIII (далі — Закон), який набрав чинності (окрім окремих положень) з 11 червня 2017 року передбачено впровадження з 01.07.2019 нової моделі ринку, яка надасть більше можливостей споживачам у виборі постачальників та способів закупівлі електричної енергії. Унаслідок цього основною процедурою закупівлі стануть відкриті торги, а закупівля за переговорною процедурою стане винятком. Слід зазначити, що навіть за чинних Правил користування електричною енергією, затверджених Постановою Національної комісії з питань регулювання електроенергетики України від 31.07.1996 № 28, споживачі (крім населення) не обмежені в можливості проводити конкурентні закупівлі.Проте, як свідчить аналіз проведення закупівель у системі ProZorro, конкурентні закупівлі електричної енергії застосовують доволі рідко і нерезультативно. В зв'язку з цим, редакція журналу направила лист до НКРЕКП з проханням прояснити ситуацію з впровадженням норм Закону. У своїй відповіді НКРЕКП зазначило, зокрема, що перехідними та прикінцевими положеннями Закону передбачено наступне: споживачі (крім побутових та малих непобутових споживачів), яким на день набрання чинності Законом постачання здійснював електропостачальник за регульованим тарифом, повинні не пізніше ніж через 18 місяців з дня набрання чинності Законом обрати собі електропостачальника та укласти з ним договір постачання електричної енергії. Тобто, поки що, закупівлю електроенергії можна здійснювати за переговорною процедурою, якщо Вашого постачальника внесено до Зведеного переліку суб'єктів природних монополій (з цим переліком можна ознайомитись на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України). Детальніше з відповідю НКРЕКП можна ознайомитись у випуску Журналу № 9 (72) за вересень 2017 року на стор. 40-42. Увага Акція на 2018 рік (Плати за один отримуй два усього за 212 грн). Передплативши журнал до 31.10.2017 на весь 2018 рік та сплативши до 1 січня 2018 року, Ви отримаєте друкований журнал та доступ до електронних версій з 2011 по 2018 рік включно.

Ольга
13.09.2017 15:35

Доброго дня! Наша організація проводила три рази відкріті торги на суму більш ніж 200 тис. грн. на придбання картриджів. Учасники були, але за наявністю невірної тендерної документації з їх сторони ми повинні були відмінити торги. Тому відміна відбулась три рази. Є в нас можливість не проводити знов відкриті торги, а зробити прямий договір на придбання цих картриджів, якщо так, тоді на які джерела законодавства ми можемо спиратись?

Відповідь: Добрий день! Виходячи з інформації наданої в запитанні, а саме того, що Ви вже проводили відкриті торги, можна дійти висновку, що Ви у будь-якому випадку маєте здійснювати закупівлю за однією з процедур, передбачених ч.1 ст. 12 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону, як виняток, замовник може провести переговорну процедуру у випадку, якщо ним було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. В іншому випадку, замовник проводить закупівлю за процедурою відкритих торгів. Виходячи з наданої Вами у запитанні інформації, участь у відмінених відкритих торгах брала достатня кількість учасників, хоча їх тендерні пропозиції були відхилені Вами, а тому Вам необхідно знову проводити відкриті торги. Випадки укладення прямого договору на закупівлю предмета закупівлі, вартість якого перевищує вартісні межі встановлені в ч.1 ст. 2 Закону, в Законі не передбачені. При цьому, відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Ольга
13.09.2017 14:09

Добрый день! Подскажите такой вопрос, наша организация проводила электронные торги на покупку картриджей на сумму 300 тыс. грн. Три раза проводились торги, три раза торги отменились. Можем ли мы в таком случае без проведения электронных торгов заключить прямой договор на закупку этих картриджей, если да, то на какие источники можно ссылаться, или где может это быть прописано в законодательстве?

Відповідь: Добрий день! Виходячи з інформації наданої в запитанні, а саме того, що Ви вже проводили відкриті торги, можна дійти висновку, що Ви у будь-якому випадку маєте здійснювати закупівлю за однією з процедур, передбачених ч.1 ст. 12 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону, як виняток, замовник може провести переговорну процедуру у випадку, якщо ним було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. В іншому випадку, замовник проводить закупівлю за процедурою відкритих торгів. Виходячи з наданої Вами у запитанні інформації, участь у відмінених відкритих торгах брала достатня кількість учасників, хоча їх тендерні пропозиції були відхилені Вами, а тому Вам необхідно знову проводити відкриті торги. Випадки укладення прямого договору на закупівлю предмета закупівлі, вартість якого перевищує вартісні межі встановлені в ч.1 ст. 2 Закону, в Законі не передбачені. При цьому, відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у вересні проводяться в Києві (щотижня), а також в Житомирі (12-13 жовтня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85- 71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес- ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга
13.09.2017 11:13

Доброго дня. При формуванні звіту про укладений договір чи є обов'язковим (чи рекомендаційним)прикріплення сканованого договору ?

Відповідь: Добрий день! В Законі України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) це питання не врегульовано. В той же час в п. 4.1.1. Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП “Зовнішторгвидав” № 35 від 13.04.2016 передбачено, що замовнику забезпечено можливість щодо оприлюднення звіту про укладені договори та скан-копії договору про Закупівлю. Хоча, Наказ № 35 не є нормативно-правовим документом і за його порушення не передбачено відповідальності замовника, рекомендуємо все ж таки з метою дотримання, передбаченого ст. 3 Закону, принципа відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівель публікувати скан-копію договору разом зі звітом про укладені договори. Також звертаємо увагу, що наказом Мінекономрозвитку України від 22.03.2016 № 490, затверджено форми документів у сфері публічних закупівель, зокрема форму Звіту про укладені договори. Відповідно до п. 2 Наказу № 490 формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Отже, обов’язковим полем для заповнення, є у тому числі пункт 14 форми Звіту про укладені договори, який має назву «Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг». На разі відповідне поле у системі ProZorro є неактивним, тобто у разі внесення необхідної інформації за допомогою функціоналу майданчика, така інформація не відображається в електронній системі закупівель. Таким чином, оскільки в системі електронних закупівель реалізована можливість розміщення копії договору разом зі звітом про укладений договір, замовник з метою дотримання законодавства, може додатково прикріпити окремий файл форми Звіту про укладені договори, у якому вказати усю необхідну інформацію, передбачену формою такого Звіту, у тому числі, стосовно пункту 14. Увага Акція на 2018 рік (Плати за один отримуй два усього за 212 грн). Передплативши журнал до 31.10.2017 на весь 2018 рік та сплативши до 1 січня 2018 року, Ви отримаєте друкований журнал та доступ до електронних версій з 2011 по 2018 рік включно.

Людмила
13.09.2017 09:39

можливо підскажете де можна знайти відповідь? чи відноситься вартість технагляду за будівництвом на збільшення вартості приміщення після введення в експл.приміщення якщо платили з КЕКВ 3142 по окремому договору і ця сума є в зведеному кошторисному розрахунку в частині 10 утримання служби замовника? буду дуже вдячна!!!!!!!!

Відповідь: Добрий день! Безпосередньо, Ваше питання не стосується публічних закупівель, тому більш фахово на нього може відповісти фахівець з питань бухгалтерського обліку. Зі свого боку, можемо зазначити наступне. Відповідно до пункту 3.11 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва — це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складається на основі об’єктних кошторисів, об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат. Виходячи зі змісту пункту 5.8.3 зведений кошторисний розрахунок містить зокрема Главу 10 “Утримання служби замовника”. Згідно з пунктом 5.8.13 до Глави 10 “Утримання служби замовника” включаються, зокрема, кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду). Згідно з Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 7 "Основні засоби", затвердженим наказом Мінфіну № 92 від 27.04.2000, капітальні інвестиції в необоротні матеріальні активи - витрати на будівництво, реконструкцію, модернізацію (інші поліпшення, що збільшують первісну (переоцінену) вартість), виготовлення, придбання об'єктів матеріальних необоротних активів (у тому числі необоротних матеріальних активів, призначених для заміни діючих, і устаткування для монтажу), що здійснюються підприємством. Первісна вартість - історична (фактична) собівартість необоротних активів у сумі грошових коштів або справедливої вартості інших активів, сплачених (переданих), витрачених для придбання (створення) необоротних активів. Первісна вартість об'єкта основних засобів складається, зокрема, з: суми, що сплачують підрядникам за виконання будівельно-монтажних робіт (без непрямих податків). Згідно п. 48 Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів, затверджених наказом Мінфіну № 561 від 30.09.2003 затрати з будівництва (виготовлення), придбання і поліпшення об'єктів основних засобів з початку і до закінчення зазначених робіт та введення об'єктів в експлуатацію визнаються незавершеними капітальними інвестиціями (незавершеним будівництвом). Затрати на будівництво, виготовлення, придбання і поліпшення об'єктів (капітальні інвестиції) групуються за такими напрямками робіт (витрат): проектно-вишукувальні роботи; будівельні роботи; роботи з монтажу устаткування; придбання устаткування, що потребує монтажу; придбання устаткування, що не потребує монтажу, інструментів та інвентарю; інші капітальні роботи і затрати. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Галина
13.09.2017 09:34

Доброго дня. Замовником проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт з реконструкції приміщення на 29 млн. грн. в 2016 році. Згідно договору терміни виконання робіт 2018 рік. В процесі виконання виникає потреба у виконанні додаткових робіт протягом всього терміну дії угоди. Так станом на серпень місяць, вересень 2017 року виникла знову необхідність в додаткових роботах в сумах, що не перевищують пороги Закону «Про публічні закупівлі». Не виключена можливість проведення таких робіт і в жовтні та листопаді та в майбутніх періодах. Що робити: – укладати по кожному випадку прямий договір з підрядником? – не оплачувати дані суми та накопичувати напротязі всієї реконструкції і тоді у відповідності до порогів Закону провести або переговорну процедуру або укласти прямий договір? Але Підрядник в свою чергу вимагає оплати за виконані додаткові роботи щомісячно.

Відповідь: Добрий день! Як зазначено у листі Мінрегіонувід 13.02.2017 № 8/15 – 5717, яке надійшло до редакції журналу “Радник в сфері державних закупівель”, при виникненні в процесі будівництва додаткових обсягів робіт, що не були передбачені затвердженою проектною документацією, в обов’язковому порядку замовником приймається рішення щодо внесення змін в проектну документацію та визначення джерел фінансування цих робіт. Детальніше про це у випуску Журналу № 5 (68) за травень 2017 року на стор. 25-26. Відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 зміни до затверджених (схвалених) проектів будівництва вносяться на підставі завдання на проектування. При цьому, схвалення та перезатвердження проектів будівництва здійснюється у порядку, встановленому для їх затвердження. Закупівля робіт здійснюється шляхом застосування однієї з процедур, встановлених статтею 12 Закону України “про публічні закупівлі” (далі - Закон) з дотриманням вимог Закону та виходячи з вартісних меж, передбачених ч.1 ст. 2 Закону. Зокрема, ст. 35 Закону передбачено можливість закупівлі додаткових робіт за результатами переговорної процедури. З цього приводу в роз'ясненні МЕРТУ щодо закупілі робіт (лист № 3302-01/38216-06 від 25.11.2016) зазначено наступне. Відповідно до статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням;необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Таким чином, у разі коли замовником було укладено договір на виконання робіт у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі (проведенні додаткових будівельних робіт, що не були включені у початковий проект), вартість якої перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених пунктами 5 і 6 частини другої статті 35 Закону. Але в будь-якому випадку згідно із ст. 11 Закону вибір процедури закупівлі здійснює тендерний комітет або уповноважена особа (особи). Детальніше з листом МЕРТУ щодо закупілі робіт можна ознайомитись у випуску Журналу № 1 (64) за січень 2017 року на стор. 35-37. В той же час звертаємо увагу, що згідно ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників у вересні проводяться в Києві (щотижня), а також в Житомирі (12-13 жовтня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85- 71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес- ланч, видача сертифікатів про навчання.

Всього записів: 3068
Сторiнки: назад  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10  вперед