>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

21.09.2018cal

Smarttender обирай - інфо тримай…


Хто здійснюватиме моніторинг публічних закупівель?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

20.09.2018

13 вересня 2018 року на засіданні Антимонопольного комітету України прийнято рішення


про надання дозволу на концентрацію інтернет-супермаркету «Rozetka» і групи компаній «EVO».

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

Перший електронний майданчик приєднався до партнерської програми Openmarket з продажу арештованого майна


19 вересня комісія Міністерства юстиції України прийняла рішення

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України


Віталій
27.06.2018 10:51

Добрий день! Дякую за відповідь на поставлене мною питання? Віталій 11.06.2018 16:06 Добрий день! Питання стосується процедури закупівлі "Відкриті торги" (українські торги). Під час розгляду тендерної пропозиції на відповідність усім критеріям та умовам, визначеним у тендерній документації я використовую зразок протоколу, приведеного на стор. 11-13 журналу "РДЗ" № 5 (68) за травень 2017 року. В учасника в тендерній пропозиції містяться ймовірні ознаки підробки документів. Керуючись частиною сьомою статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі", надіслано запит на підтвердження достовірності інформації до відповідного органу державної влади, або підприємства тощо. Як відобразити це в наведеному зразку протоколу? 1 і 2 пункти порядку денного вважаю обов'язковими, третій - звісно, що ні, так як відповідь на надісланий запит ще не отримано? Як правильно оформити протокол, чи правильно я вважаю зазначення 1 і 2 пункту порядку денного в протоколі? Після отримання відповіді на запит чи можна використовувати наведений зразок протоколу? Перший протокол розгляду (до отримання відповіді) не оприлюднюється, а другий (після отримання) обов'язково, так чи ні (дати протоколів різні)? Також, прохання, навести приклади протоколів з приводу виникнення таких ситуацій у замовника на сторінках улюбленого щомісячного юридичного журналу "Радник в сфері державних закупівель". Дякую Відповідь: Доброго дня. У випадку необхідності перевірки інформації тендерної пропозиції відповідно до ч.7 ст.28 Закону про публічні закупівлі рекомендуємо Вам керуючись п.4 ст.28 цього Закону аргументовано продовжити строк розгляду тендерної пропозиції (далі ТП) до 20 робочих днів та оформити таке продовження протоколом засідання тендерного комітету та оприлюднити повідомлення про продовження в електронній системі закупівель. Після надходження відповіді на запит провести розгляд ТП з врахуванням результатів запиту та відобразити результати перевірки ТП в протоколі. При цьому не рекомендуємо Вам складати 2 протоколи, так як протокол щодо розгяду ТП повинен бути оприлюдненим протягом одного дня з дня його затвердження (ч.1ст.10 Закону України “Про публічні закупівлі”). Звертаємо Вашу увагу, що якщо Вами буде оприлюднено перший протокол (чи навіть лише у випадку його прийняття) за результатами якого буде визначено про відповідність ТП умовам замовника, то прийняття нового протоколу буде розцінено як перегляд результатів перевірки ТП відображених в першому протоколі. Слід зауважити, що Закон про публічні закупівлі не надає замовнику самостійно скасовувати своє попереднє рішення навіть якщо замовник в подальшому встановив порушення законодавства про публічні закупівлі при його прийнятті. Додаткову інформацію можна отримати на сторінках 12-16журналу “Радник в сфері державних закупівель № 3(78) березень 2018. Редакція журналу «Радник в сферідержавних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новимзаконодавством в системіProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубрицінашогоофіційного сайту, якамаєназву «Навчання/семінари» за посиланнямhttp://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартістьучасті включено: роздатковийматеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видачасертифікатів про навчання. Наступне питання: чи потрібен будь-який протокол про виявлення підробки та надсилання звернення про достовірність інформації до відповідних органів? Дякую

Відповідь: Доброго дня. У випадку необхідності перевірки інформації тендерної пропозиції відповідно до ч.7 ст.28 Закону про публічні закупівлі рекомендуємо Вам керуючись п.4 ст.28 цього Закону аргументовано продовжити строк розгляду тендерної пропозиції (далі ТП) до 20 робочих днів та оформити таке продовження протоколом засідання тендерного комітету та оприлюднити повідомлення про продовження в електронній системі закупівель. Після надходження відповіді на запит провести розгляд ТП з врахуванням результатів запиту та відобразити результати перевірки ТП в протоколі. При цьому не рекомендуємо Вам складати 2 протоколи, так як протокол щодо розгяду ТП повинен бути оприлюдненим протягом одного дня з дня його затвердження (ч.1ст.10 Закону України “Про публічні закупівлі”). Звертаємо Вашу увагу, що якщо Вами буде оприлюднено перший протокол (чи навіть лише у випадку його прийняття) за результатами якого буде визначено про відповідність ТП умовам замовника, то прийняття нового протоколу буде розцінено як перегляд результатів перевірки ТП відображених в першому протоколі. Слід зауважити, що Закон про публічні закупівлі не надає замовнику самостійно скасовувати своє попереднє рішення навіть якщо замовник в подальшому встановив порушення законодавства про публічні закупівлі при його прийнятті. Додаткову інформацію можна отримати на сторінках 12-16журналу “Радник в сфері державних закупівель № 3(78) березень 2018. Редакція журналу «Радник в сферідержавних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новимзаконодавством в системіProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубрицінашогоофіційного сайту, якамаєназву «Навчання/семінари» за посиланнямhttp://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартістьучасті включено: роздатковийматеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видачасертифікатів про навчання. Наступне питання: чи потрібен будь-який протокол про виявлення підробки та надсилання звернення про достовірність інформації до відповідних органів? Дякую Доброго дня! Згідно частини 4 статті 11 Закону  рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. Отже рекомендуємо у Вашому випадку як уже вище зазначали скласти протокол тендерного комітету про продовження розгляду тендерних пропозицій і в даному протоколі зазначити причини продовження та звернення до відповідних органів. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чекає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Віталій
27.06.2018 10:31

Добрий день! Під час розгляду тендерної пропозиції при проведенні "українських" відкритих торгів було використано зразок протоколу засідання тендерного комітету, наведеного на стор. 11-13 журналу РДЗ № 5 (68) за травень 2017. Пунктом 3 цього зразку протоколу є складення Протоколу розгляду тендерної пропозиції за формою, установленою Уповноваженим органом, та оприлюднення його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Згідно інформації, зазначеної у дужках, ця частина є обов'язковою для міжнародних торгів. Замовником складено за цим зразком протокол розгляду та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу, також було складено Протокол розгляду тендерної пропозиції за формою, установленою Уповноваженим органом, про що зазначено у протоколі розгляду за наведеним зразком, але якимось чином за формою, установленою Уповноваженим органом не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу. У складеному протоколі розгляду за зразком було вирішено оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол розгляду тендерної пропозиції за формою, установленою Уповноваженим органом. Чи є це порушенням та яка відповідальність за неоприлюднення Протоколу розгляду тендерної пропозиції за формою, установленою Уповноваженим органом? Що робити в цій ситуації? Дякую

Відповідь: Доброго дня! Згідно пункту 1 Наказу 490 затверджено форми документів у сфері публічних закупівель. Також згідно пункту 2 Наказу 490 Формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований. Отже порушенням за неоприлюднення Протоколу розгляду за формою затвердженою наказом 490 не буде оскільки така форма автоматично повинна була сформуватися по Вашій процедурі. Також звертаємо увагу, що наведена нами форма в журналі № 5 (68) за травень 2017 стор. 13 містить інформацію, що формою, затвердженою наказом Мінекономрозвитку № 490 від 22.03.2016, передбачено, що п. 1–6 цього Протоколу електронна система закупівель заповнює автоматично, тобто під час оприлюднення рішення в електронній системі закупівель щодо допущення до аукціону або відхилення тендерної пропозиції Замовник самостійно вносить інформацію лише стосовно п. 7–8. Отже в Вашому випадку ніяких порушень не має. Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чекає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Лебединський Максим Анатолійович
26.06.2018 15:21

Доброго дня! На початку року замовником проведено 1 «міжнародну» процедуру закупівлі товарів на суму 60млн.грн. В травні оголошено другу процедуру на 60млн.грн., яка не відбулась у зв’язку з тим, що до оцінки допущено менше двох тендерних пропозицій. Після цього замовником на протязі двох місяців проведено 10 процедур «звичайних» відкритих торгів того самого товару на суму по 3 млн.грн. при кожній закупівлі, тобто загальна сума складає понад 133тис. євро. Питання: чи було порушено Закон? Чи потрібно було проводити закупівлю відповідно до ч.4 ст.10 Закону у зв’язку з тим, що загальна сума перевищила 133тис. євро. та відповідно до Закону Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону?

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ч.4 ст.10 Закону про публічні закупівлі, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро, а для робіт - 5150 тисячам євро замовник повинен провести так звану «міжнародну» процедуру. При цьому слід звернути увагу, що законодавець при проведенні міжнародної процедури вживає поняття «вартість закупівлі», а не «вартість предмета закупівлі». Також звертаємо увагу, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Тому в плані кожна закупівля повинна бути спланована окремо. Отже замовник має право у разі потреби провести кілька так званих «звичайних» закупівель і це не буде вважатися поділом предмету закупівлі з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону про публічні закупівлі оскільки Вами було проведено 10 відкритих торгів. Таким чином при проведенні закупівель Вами не було порушено чинного законодавства. Більш детальну інформацію можна отримати на стор.41 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №8 (71) серпень 2017. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чекає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Ірина
26.06.2018 09:37

Доброго дня ,допоможіть будь-ласка розібратися.У нас на коммунальному підприємстві існує тендерний комітет(закупівлі проводяться відповідно до Закону про публічні закупівлі) та комітет з так званих електронних(допорогових) закупівель (закупівлі проводяться відповідно до Наказу № 35 ДП "Зовнішторгвидав України"). До повноважень якого комітету відноситься оприлюдення звітів про укладені договори (які перевищують 50тис.,але менше 200тис)? Дякую

Відповідь: Доброго дня. Для того щоб відповісти на Ваше питання слід проаналізувати положення про тендерний комітет і положення про комітет з допорогових закупівель. При цьому слід врахувати, що Законом про публічні закупівлі не встановлено обов'язку для тендерного комітету здійснювати оприлюднення звітів про укладені договори. Відповідно до ч.3 ст.11 Закону про публічні закупівлі тендерний комітет забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону. Закупівля, за якою оприлюднюється звіт про укладені закупівлі, не є публічною закупівлею в розумінні Закону. Разом з тим Замовником може бути покладено обов’язок на оприлюднення звітів про укладені договори як на тендерний комітет так і на комітет з допорогових закупівель. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чекає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

КП "Благоустрій Кременчука"+
25.06.2018 10:57

Добрий день, підкажіть будь-ласка, за першим разом торги були відмінені, за другим разом торги відбулися та визначений переможець, укладено договір, але потім він був розторгнутий та розпочато нову процедуру. Якщо за новою процедурою торги будуть відмінені, чи можливо провести закупівлю товару за переговорною процедурою? Дякуємо

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п.2 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Як вбачається з запиту торги, за другим разом, відбулися за результатами яких було укладено договір про закупівлю. Отже, для проведення переговорної процедури згідно п.4 ч.2 ст.35 Закону про публічні закупівлі необхідно щоб знову було відмінено процедуру закупівлі два рази. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чекає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Любов
25.06.2018 09:55

Доброго дня! Прошу надати роз'яснення з наступного питання. Відповідно до абз. 2 та 3 ч. 1 ст. ЗУ "Про публічні закупівлі" цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) не може перевищувати зазначених вище сум в межах одного Договору чи в межах коду ДК за рік?

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Визначення предмету закупівлі здійснюється відповідно до Порядку визначення предмету закупівлю, затвердженого наказом МЕРТУ 17.03.2016 №454. При цьому вартість предмета закупівлі визначається не по договору, а по коду ДК згідно Порядку визначення предмета закупівлі, якщо це товари або послуги в межах бюджетного року. Особливістю є закупівля робіт і послуг з поточного ремонту об’єктів оскільки в даному випадку вартість визначається не по коду ДК, а по об’єкту. У випадку якщо очікувана вартість по предмету закупівлі буде меншою зазначених сум в межах одного коду ДК (або по об’єкту), то замовник проводить закупівлі шляхом укладення прямого договору або з використанням системи Прозорро як допорогову закупівлю. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чакає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Руслан
25.06.2018 09:33

Доброго дня. Замовнику (бюджетна установа) згідно кошторису на початку року виділені кошти на закупівлю товару у розмірі 120 тис.грн. з яких укладено прямий договір на суму 2 тис. грн. Згодом виділена субвенція по тому ж коду на 2 млн. грн. та наразі на таку суму коштів проводяться відкриті торги. У червні місяці виділені депутатські кошти на суму 15 тис. грн. Чи має право Замовник укласти прямі договори на суму 15 тис. грн. та 118 тис.,чи повинен сумувати ці суми та проводити відкриті торги? Дякую

Відповідь: Доброго дня. В даному випадку необхідно рекомендуємо провести відкриті торги. При цьому можна провести як об’єднану закупівлю так і закупівлі на 118 тис. грн. і 15 тис. грн. окремо. Оскільки про кошти в розмірі 118 тис. грн. Ви знали ще на початку року та могли їх включити в процедуру відкритих торгів, яку проводили. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чакає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Обласна лікарня
23.06.2018 11:08

Добрий день! Були проведені відкриті торги на закупівлю вугілля, перша закупівля не відбулась (подана 1 пропозиція), друга закупівля не відбулась (подана 1 пропозиція). Згідно ст. 35 п. 2 абз. 4, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, ми маємо провести переговорну процедуру закупівлі на тих же умовах, що і попередні відкриті торги? Чи можемо ми провести ці переговори з тим учасником, який два рази єдиний подавав пропозицію? Чи нам потрібно шукати нових постачальників? Заздалегідь дякуємо за відповідь.

Відповідь: Доброго дня. В описаному випадку законодавством не регламентується спосіб вибору учасника за переговорною процедурою. Отже Ви маєте право провести переговорну процедуру з учасником, який двічі подавав пропозиції. Крім того Ви маєте право відшукати іншого учасника (учасників) та провести з кожним з них окремо переговори за результатами яких прийняти рішення про укладення договору. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чакає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Ніна
22.06.2018 16:31

Замовник проводить процедуру закупівлі відкриті торги на розгляді Учасник з мінімальної пропозицією, за розглядом якої встановлено наступне. Вимога відповідно до тендерної документації: «Документи, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у торгах згідно ст.17 Закону: 1. Довідка учасника, складена у довільній формі, що засвідчує відсутність підстав щодо відмови в участі у процедурі закупівлі та/або відхилення тендерних пропозиції, зазначених по кожному пункту частини 1 статті 17, окрім пунктів 1 та 7 ч.1 ст.17 Закону» Відповідно до цієї вимоги Учасник надав довідку в довільній формі із зазначення Закону України «Про здійснення державних закупівель» та перелічив пункти визначені вже не чинним Законом. Чи є це причиною для відхилення? Якщо це є причиною для відхилення, який пункт обрати: наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону, чи тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації?

Відповідь: Доброго дня. В цьому випадку слід виходити з того, що тендерна пропозиція повинна відповідати вимогам тендерної документації оскільки замовником встановлено вимоги щодо відсутності підстав для відхилення згідно ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», а не ст. 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель». Разом з тим для прийняття рішення щодо відхилення пропозиції учасника необхідно врахувати вимогу тендерної документації і наданий учасником документ. Лише після детального співставлення слід зробити висновок. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чакає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Ann
22.06.2018 15:06

Доброго дня. Учасник (юр.особа) надає лист-згоду на обробку персональних даних, де зазначає інформацію від лиця юр.особи, а не від особи, щодо якої подано інформацію (текст листа: "ТОВ "1111" дає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних."). Чи відповідає зміст даного листа вимогам ЗУ "Про захист персональних даних"?

Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ст.1 Закону України «Про персональні дані» цей Закон регулює правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних. Згідно ст.2 цього Закону персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Отже лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чакає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Ольга
22.06.2018 13:58

Доброго дня! Ми підприємство, що здійснює свою діяльність в окремих сферах господарювання. В 2018 році було укладено договір на закупівлю електричної енергії за переговорною процедурою. Сума договору складає 29 млн. грн. В даному договорі визначено перелік об’єктів та споживання електричної енергії по кожному з них. На даний момент необхідно підключити новий об’єкт. Кількість електроенергії та сума яку планується сплатити по даному об’єкту не перевищує 100 тис. грн. Як в даному випадку краще вчинити: 1) провести переговорну процедуру для укладення нового договору; 2) укласти прямий договір без проведення процедур закупівель, так як сума закупівлі не перевищує меж визначених ст. 2 ЗУ „Про публічні закупівлі”.

Відповідь: Доброго дня. Звертаємо увагу на лист Уповноваженого органу, в якому зазначено, здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Разом з тим при здійсненні закупівель без проведення процедур закупівель, передбачених частиною першою статті 12 Закону, товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник керується положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, а також Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), без урахування здійснених закупівель за тим же предметом у поточному році, за якими укладені відповідні договори. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Отже зважаючи на те, що виникла додаткова потреба, про яку не було відомо під час проведення закупівлі на 29 млн. грн., замовник має право укласти прямий договір на 100 тис. грн. та оприлюднити звіт про укладений договір. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чакає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Юрій
22.06.2018 11:34

Доброго дня. Якщо учасник надав майже всі документи на період аукціону, але ми просили окрему довідку про наявність 15 заправочних станцій по м. Києву, Учасник надав лише довідку про розташування всії заправочних станцій яку ми теж просили. Чи є підстава його відхилити на підставі пункту 4-го частини першої статті 30 (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації)???

Відповідь: Доброго дня. Зважаючи на невиконання учасником вимог тендерної документації в частині надання довідки про наявність 15 автозаправних станцій в м.Києві, пропозиція цього учасника підлягає відхиленню на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону про публічні закупівлі. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чакає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Єгор
22.06.2018 11:25

Доброго дня! Законом не визначено розмір кроку аукціону. Його розмір прописаний лише у наказі №35 щодо допорогових закупівель (0,5-3%). Чи може бути крок аукціону по процедурам закупівлі згідно Закону меншого або більшого розміру ніж у допорогових закупівлях??

Відповідь: Доброго дня. Зважаючи на те, що Законом про публічні закупівлі крок аукціону не визначено замовник має право самостійно його встановлювати. При цьому крок аукціону може бути як меншим так і більшим ніж розмір визначений у допорогових закупівлях. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чакає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Тетяна
22.06.2018 11:20

Добрий день. Прошу Вашої допомоги. ПублічнИМ акціонернИМ товариствоМ акціонернИЙ БАНК „Укргазбанк” (далі-Замовник) проведнно відкриті торги № 272/18 (публікація на власному веб-сайті : http://www.ukrgasbank.com/about/tender_committee/) «Послуг різних» (Комплекс клінінгових та експлуатаційних послуг з сервісного технічного обслуговування інженерних систем і обладнання будівель/приміщень банку) код за ДК 021-2015 – 98300000-6. 1) Питання :” Чи відноситься Публічне акціонерне товариство акціонернИЙ БАНК „Укргазбанк” (94,940948 % акцій Замовника (ПАТ АБ “Укргазбанк”) належить Державі Україна, в особі Міністерства фінансів України) до Замовників у розумінні ЗУ “Про публічні закупівлі”? 2) Нами направлено Скаргу до ПАТ АБ “УКРГАЗБАНК” щодо порушення умов п. 7. ст.2. ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якого забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом. Також, направлено скаргу до Державної аудиторської служби України (далі - ДАСУ), щодо Проведення моніторингу закупівлі : «Послуг різних» (Комплекс клінінгових та експлуатаційних послуг з сервісного технічного обслуговування інженерних систем і обладнання будівель/приміщень банку) код за ДК 021-2015 – 98300000-6. у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі”. ДАСУ надано відповідь (за підписом Голови ДАСУ), що наш лист буде враховано під час наступного заходу державного фінансового контролю у Замовника. Нас не влаштовує результат. Питання : ”Порадьте, яким чином краще оскаржити дану бездіяльність ДАСУ і куди”? Потрібно, щоб Дасу провели моніторинг закупівлі - відповідно до своїх повноважень. ДЯКУЮ!!!

Відповідь: Доброго дня. Аналіз чинного законодавства не дає можливість визначити ПАТ АБ «Укргазбанк» замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на це, на закупівлі що проводяться цим банком, не розповсюджуються вимоги Закону про публічні закупівлі. При цьому банк може використовувати систему електронних закупівель Прозорро для проведення власних закупівель. Проте ці закупівлі матимуть статус «допорогові закупівлі». Оже органи ДАСУ не мають право здійснювати перевірку закупівель банку на відповідність Закону про публічні закупівлі в тому числі проводити моніторинг. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чакає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/

Анна
19.06.2018 10:56

Добрий день! Підкажіть будь ласка, чи обов'язково потрібно нумерувати протоколи чи можливо ставити тільки дату без номера протоколу в закупівлях "Відкриті торги" та "Допорогових закупівлях"? Десь ця інформація зазначена?

Відповідь: Частиною 4 статті 11 Закону про публічні закупівлі визначено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюють протоколом. Питання щодо нумерації протоколів Закон про публічні закупівлі не регулює. Та згідно з пунктом 111 Типової інструкції з діловодства в центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої Постановою КМУ від 30 листопада 2011 р. № 1242, номер (індекс) протоколу повинен відповідати порядковому номерові засідання. Нумерацію протоколів ведуть у межах календарного року окремо за кожною групою протоколів засідання відповідного колегіального органу: колегії, технічних, наукових, експертних комісій, рад тощо. У реквізиті «місце засідання» зазначають назву населеного пункту, в якому відбулося засідання. Що стосується допорогових закупівель, то дія Закону про публічні закупівлі на них не розповсюджується. Зокрема, тендерний комітет згідно ст. 11 Закону не відповідає за проведення допорогових закупівель. Для їх проведення замовник повинен призначити відповідальну особу (осіб) або комітет з допорогів. При цьому, яким чином така відповідальна особа або комітет з допорогів оформлюватимуть свої рішення Законом про публічні закупівлі не визначено. Але, по аналогії з тендерним комітетом можна оформлювати рішення по допороговим закупівлям протоколами і керуватись при цьому вищевказаною Типовою інструкцією. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Всього записів: 3657
Сторiнки: назад  6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15  вперед