>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

17.10.2018cal

17.10.2018

#Поради_від_Радника


Закупівля постачання та розподілу електричної енергії. Чи потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
16.10.2018cal

16.10.2018

Підсумки семінару для замовників на тему:


 Купуємо електричну енергію по-новому: від переговорної процедури до відкритих торгів

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

10.10.2018

Лист МЕРТУ № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018


Щодо застосування нецінових критеріїв оцінки

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
08.10.2018 12:21   Тетяна
Доброго дня! Хотілось би підняти питання, як правильно закуповувати та оформляти продукти харчування без електронної системи ( бажано, щоб питання про закупівлю продуктів харчування широко розкрили в одному із номерів журналу Радник). Наприклад така ситуація : в додатку річного плану очікуванна сума на кондитерські вироби 15 тис.грн. Заключили один договір на суму 15 тис. грн з одним постачальником (кондитерські вироби) для буфету.Поставщик привіз товару на суму 10 тис. грн.Кожен товар має різний код по словнику( печево, цукерки, безалкогольні напої) згідно товарної накладної. Як правильно внести зміни до додатку, якщо договір один, а кожен товар має різний код по словнику( печево, цукерки, безалкогольні напої). Дякую
Ответ: Добрий день! Щодо планування закупівель продуктів харчування. По-перше, закупівельне законодавство не містить вийнятків щодо планування замовником закупівель продуктів харчування, тобто замовником при такому плануванні застосовується загальний підхід, як і при плануванні закупівель інших товарів. По-друге, детально з питаннями планування, ви можете ознайомитися, зокрема, у наступних публікаціях, що вийшли друком у журналі «Радник в сфері державних закупівель»: «Рекомендації щодо планування. Особливості планування закупівель замовниками» – випуск журналу № 4 (67) за квітень 2017 року, стор. 34-37; «Плануємо на початку та протягом року. Найголовніші нюанси планування» – випуск журналу № 1 (76) за січень 2018 року, стор. 10-16; «Рекомендації щодо планування. Моніторинг цін при формуванні очікуваної вартості предмета закупівлі» – випуск журналу № 1 (76) за січень 2018 року, стор. 23-28; «Роз’яснення МЕРТУ щодо планування» – випуск журналу № 10 (61), стор. 38-41. Щодо описаної Вами ситуації. По-перше, річний план/додаток до річного плану не повинен коригуватися замовником за результатами уже здійсненої закупівлі (здійснення закупівлі=укладення договору). Формування, затвердження, оприлюднення (і за потреби коригування додатку) є передумовою (ст. 4 Закону) закупівлі, тому що закупівля здійснюється «відповідно до річного плану (додатку до нього)». Таким чином, на етапі планування закупівлі замовник обраховує свою потребу, а саме визначає необхідні обсяги, конкретне найменування товару, присвоює відповідний код за ДК 021:2015 (для товарів та послуг – 4а цифра коду), тобто визначає предмет закупівлі в Порядку, встановленому Наказом Мінекономрозвитку № 454 від 17.03.2016, а також, з урахуванням ринкової вартості одиниці виміру продукції, фінансових можливостей своєї організації та першочерговості потреби – формує очікувану вартість закупівлі. На підставі викладеного, як результат, замовник (тендерний комітет чи уповноважена особа) складає, затверджує та оприлюднює річний план/додаток до річного плану і вже потім на підставі річного плану/додатку замовник здійснює закупівлю. Якщо до закупівлі замовник розуміє, що є певні зміни в його плануванні, замовник має право скласти відповідний протокол та відкоригувати оприлюднену раніше позицію річного плану/додатку до річного плану таким чином, щоб вона містила актуальну та достовірну інформацію про майбутню закупівлю. По-друге, для перелічених Вами предметів закупівлі, замовниками згідно ДК 021:2015 найчастіше використовуються наступні коди з відповідним найменуванням: 15820000-2 «Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів» (печиво), 15840000-8 «Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (цукерки)» 15980000-1 «Безалкогольні напої» (припустимо, що безалкогольний напій - мінеральна вода). Тобто і справді мова йде про різні предмети закупівлі. Отже, до закупівель переліченої продукції, замовник повинен затвердити такі три позиції протоколом та оприлюднити на Прозорро за формою Наказу Мінекономрозвитку № 490 від 22.03.2016, та у відповідності до планування – провести три окремі закупівлі (укласти три окремі договори, предметом яких буде кожен окремий предмет закупівлі). Увага! Передплату на 2019 рік відкрито! Оплативши журнал до 30.11.2018 року на весь 2019 рік, ви отримаєте в 2019 році дві версії журналу (друкований за 2019 рік та доступ до електронної версій з 2011-го по 2019-й рік включно).