>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

27.07.2017

Підсумки навчання 20-21 липня 2017 року на тему:

 «Закон України “Про публічні закупівлі” від теорії до практики. Особливості роботи з майданчиками та веб-порталом prozorro.gov.ua»

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
27.07.2017
Читати всю статтю ...

З наступного року заклади охорони здоров'я будуть звітувати за зібрані благодійні внески з фізичних та юридичних осіб

25 липня Міністерство охорони здоров’я України підписало наказ №848

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
27.07.2017
Читати всю статтю ...

26.07.2017

3-4 та 10-11 серпня м. Київ.

Навчання та підвищення кваліфікації для замовників 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

Міністерство юстиції внесло зміни в порядок реєстрації юросіб

25 липня набув чинності наказ Міністерства юстиції України від 30.06.2017 № 2063/5

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

НКРЕКП зобов'язав ліцензіатів, які здійснюють розподіл електричної енергії користуватись ProZorro

раніше НКРЕКП вже внесло аналогічну вимогу до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва та постачання електричної енергії

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель»

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Натали Ф.
27.07.2017 16:19

Подскажите пожалуйста, нужно ли при закупке бензина брать мониторинг цен с торгово-промышленной палаты? Спасибо.


Людмила
27.07.2017 15:25

Доброго дня! При закупівлі вугілля камяного було двічі відмінено торги у звязку з відсутністю учасників. Згідно з Законом ми маємо право провести переговорну процедуру. Виникло питання: якщо предмет закупівлі був "вугілля камяне марки АКО (25-100)(або еквівалент)", то чи можемо ми при переговорній процедурі визначити предметом закупівлі вугілля марки ДГ (що буде еквівалентом АКО та матиме ідентичні технічні параметри?) І друге питання. За час проведення торгів ціни значно зросли. Чи можливо тепер зменшити кількість предмету закупівлі (вугілля) при проведенні переговорної процедури? Дякую!


Діна
27.07.2017 14:29

Доброго дня, поясніть будь ласка розбіжність між Вашим оновленням в Тендерній документації від 25.05.2017р. п. 7. Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг) з Вашою відповіддю на офіційному сайті, питання - відповідь додається: Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, відповідно до п.17, ч.2, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про залучення субпідрядника у разі закупівлі робіт. Чи поширюється ця вимога для надання послуг? Відповідь: Добрий день! Відповідно до п.17 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у разі закупівлі робіт, тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Розміщення в тендерній документації вимоги щодо зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядника (ів) при закупівлі послуг Законом не передбачено.Також звертаємо увагу, що згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.


Євгенія
27.07.2017 14:02

Добрий день, підскажіть будь ласка, як правильно провести процедуру закупівлі. Ми провели тендер по закупівлі ектричної енерігії на суму 350000 грн., але у звязку з дефіцитом бюджетного фінансування договір був укладений на 9 місяців, як правильно зробити закупівля на 3 місяці, якщо сума закупівлі нової буде менше 200000 грн, чи маємо ми право укласти прямий договір закупівлі?


Ольга
27.07.2017 13:15

Підкажіть, будь-ласка, якщо відповідно до рішення Антимонопольного комітету нас було забов'язано скасувати рішення про визначення переможцем одного з учасників процедури звичайних відкритих торгів без публікації англійською мовою (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації) ми маємо відхилити таку пропозицію і визначити переможцем іншого учасника чи відмінити торги? Строк розгляду тендерної пропозиції іншого учасника, що не має перевищувати 5 робочих днів (або 20 днів у разі аргументації ) рахується вже від дати відхилення попереднього "переможця"? А якщо відмінити, то з якої причини?


Тетяна
27.07.2017 10:43

Част.7 Ст.28 Закону України « Про публічні закупівлі» передбачено що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Підкажіть будь-ласка, який строк передбачений для перевірки замовником документів наданих переможцем протягом 5 кал. днів на підтвердження підстав, визначених ст. 17 ЗУ? Чи може замовник відхилити пропозицію переможця в період укладання договору враховуючи част.3 ст.32 Закону?


Ольга
26.07.2017 12:50

Доброго дня! Допоможіть розібратися у питанні: замовник в підтвердження ст.16 про наявності працівників відповідної кваліфікації просить надати наступні документи: -звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів за звітний період: 2016 рік та звітні періоди 2017 року (з квитанцією про отримання від територіального органу фіскальної служби); -податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період (Ф №1ДФ) (з квитанцією про отримання від територіального органу фіскальної служби) Чи є законним дані вимоги Замовника?


Олена
26.07.2017 10:21

Чи потрібно при формируванні і оприлюдненні Звіту про укладені договори який перевищує 50тис. грн. прикріплювати скан копію самого договору? Чи потрібно складати та оприлюднювати протокол засідання тендерного комітету до Звіту про укладені договори який перевищує 50тис. грн.? У нас винекли сумніви оскільки абз.3 ч.1 ст.2 Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі» вимагає оприлюднення саме звіту, а авторизований майданчик пропонує прікріплення і підписаного контракту.


Діна
26.07.2017 10:12

Доброго дня, допоможіть розібратися в такому питанні: по класифікатору ДК 021:2015 код 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи, предмет закупівлі - Послуги зі знімання шару ґрунту. При укладанні договору це має бути договір підряду чи договір про надання послуг?


Ольга
26.07.2017 10:08

Доброго дня! Які саме документи, яких організацій, повинен надати постачальник (переможець відкритих торгів) продуктів харчування для скористання пунктом 2 частини 4 статті 36 - зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку? Цей документ теж необхідно оприлюднювати при оприлюдненні повідомлення про внесення змін до договору? Щиро дякуємо за відповідь!


Тетяна
26.07.2017 09:45

Доброго дня! Чи не буде порушенням вимога надати Учасником підтвердження ст.17 під час проведення переговорної процедури закупівлі?


Тетяна
26.07.2017 09:40

Доброго дня! Чи порушення вимога у тендерній документації стосовно способу подання переможцем підтвердження ст.17 крім у електронному вигляді, ще й у паперовому вигляді? А саме: Спосіб документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, які викладені в Додатку Х до тендерної документації - в електронному вигляді шляхом завантаженням файлів у форматі “PDF” або “JPEG” та у паперовому вигляді особисто або кур’єрською поштою за адресою хххх

Відповідь: Добрий день! Відповідно до ч.1 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Право замовника вимагати від учасника, зокрема учасника, якого визнано переможцем торгів, подавати інформацію в паперовому вигляді Законом не передбачено. Детальнішу інформацію по даному питанню та з рішенням колегії АМКУ Ви можете прочитати в Журналі № 12 (63) за грудень 2016 на стор. 32. Звертаємо Вашу увагу на те, що саме зараз діють неймовірні знижки на передплату Журналу «Радник в сфері державних закупівель» на ІІ півріччя: 1092 грн за 6 журналів замість 1272 грн. Передплатний індекс журналу: 89613. Більше детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном: (044) 451-85-71.

Ольга
26.07.2017 09:33

Доброго дня! На участь у відкритих торгах пропозиції подали 2 учасники. Обидва учасники були відхилені, відповідно до п.4 ч.І ст..30 Закону, по причині невідповідності умовам тендерної документації. Чи потрібно чекати 10 днів після відхилення останнього учасника, поки триває період прийому оскаржень щодо кваліфікації учасника і поки сформується звіт, ніж оголосити нові відкриті торги за цим предметом закупівлі? Вже двічі були зіграні невдало торги за цим предметом закупівлі, майбутня закупівля буде третьою. Наша організація має нагайну потребу в цій закупівлі і дуже шкода втрачати дорогоцінний час.

Відповідь: Добрий день! Згідно з частиною 1 статті 31 Закону, замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із цим Законом. Коли замовник відхиляє тендерні пропозиції всіх учасників, то система блокується та не дає змоги відмінити тендер одразу ж після відхилення всіх учасників. Тендер буде автоматично переведено в статус «Торги відмінено» після того, як завершиться період оскарження рішення замовника (10 календарних днів). Рекомендуємо розміщувати повідомлення про відміну процедури закупівлі з останнім відхиленням тендерної пропозиції учасника, оскільки автоматична відміна системою буде лише через 10 календарних днів. Також звертаємо увагу, що згідно частини 2 статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Отже якщо у Вашому випадку відбулося відхилення усіх учасників і не було опубліковано повідомлення про намір укласти договір, технічної можливості та можливості за Законом в учасника не має щоб оскаржити Ваше рішення по відміні процедури закупівлі. Таким чином рекомендуємо з останнім відхиленням в протоколі також дописати підставу відміни процедури закупівлі і розмістити такий протокол в систему і таким чином після розміщення такого протоколу Ви можете оголошувати нову процедуру закупівлі. Також обов’язково рекомендуємо Вам перед проведення процедури відобразити нову процедуру в річному плані. Детальнішу інформацію по даному питання Ви можете прочитати в Журналі № 1 (64) за січень 2017 на стор. 11 -12. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Навчання/семінари для замовників в липні-серпні проводяться в Києві (щотижня), а також в Одесі (17-18 серпня). З детальнішою інформацією про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Тетяна
26.07.2017 08:55

Відповідно до част.1 Ст.30 Закону України « Про публічні закупівлі» передбачено підстави для відхилення замовником тендерних пропозицій. Чи визначений законодавством строк для відхилення пропозицій по кожній з підстав?

Відповідь: Добрий день! В ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) не встановлено строк для відхилення тендерних пропозицій по кожній з підстав, визначених в ч.1 ст. 30 Закону. В той же час Законом встановлено термін для розгляду замовником тендерних пропозицій. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону у випадку проведення процедури відкритих торгів замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону (відкриті торги з публікацією огололошення англійською мовою), замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Відповідно до ч.1 ст. 10 Закону замовник оприлюднює інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення. Детальнішу інформацію щодо розгляду тендерних пропозицій Ви можете прочитати в Журналі № 5 (68) за травень 2017 на стор. 8 – 15. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie.

Тетяна
25.07.2017 14:41

Відповідно до част.1 ст.25 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Таким чином учасник завантажує документи відповідно до тендерної документації. Чи правильно ми розуміємо, що учасник не зобов’язанний накладати ЕЦП якщо дана умова не передбачена тендерною документацією?

Відповідь: Добрий день! Згідно ч. 3 ст. 12 Закону України “Про публічні закуіпвлі” (далі - Закон про публічні закупівлі) під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" (далі - Закон про електронні документа). Згідно статті 5 Закону про електронні документи електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Згідно статті 6 Закону про електронні документи для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відповідно, згідно умов Закону про публічні закупівлі, учасник зобов’язанний накладати ЕЦП на тендерну пропозицію. В той же час, у випадку, коли замовник, в порушення вимог Закону про публічні закупівлі, не передбачив в тендерній документації вимогу щодо накладання учасником ЕЦП на його тендерну пропозицію і учасник не наклав ЕЦП, у замовника не буде підстав для відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Детальніше з питанням використання ЕЦП при поданні тендерної пропозиції можна ознайомитись у журналі №3 (66) за березень 2017 року на стор. 26. Звертаємо Вашу увагу на те, що саме зараз діють неймовірні знижки на передплату Журналу «Радник в сфері державних закупівель» на ІІ півріччя: 1092 грн за 6 журналів замість 1272 грн. Передплатний індекс журналу: 89613. Більше детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном: (044) 451-85-71.

Всього записів: 2981
Сторiнки: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10  вперед