>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

26.04.2018

#Поради_від_Радника

 Чи усі учасники закупівель звертають особливу увагу на проект договору, який є невід’ємною частиноютендерної документації?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

За перший квартал 2018 року вінницькі аудитори забезпечили відшкодування втрат на 11 млн грн

До адміністративної відповідальності у звітному періоді притягнуто 35 посадових осіб.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

Держенергоефективності сформувало базу понад 2 тис. будівель державних установ для ЕСКО-інвесторів

Оновлену Інформаційну базу потенційних об’єктів енергосервісу опубліковано на веб-сайті 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

24.04.2018

Офіційне роз’яснення: Як і коли закуповувати ліки, що не увійшли до Нацпереліку

Докладно про нормативне регулювання раціонального планування бюджету медзакладу на ліки для пацієнтів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника

В який термін замовнику потрібно виконати рішення органу оскарження

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель» на 2017 рік.

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Ольга
26.04.2018 11:30

Доброго дня! Тендерною документацією, відповідно ст.16 Закону, замовник вимагав у учасника наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме довідки, складеної у довільній формі (Додаток №6). Зміст додатку №6: «Інформаційна довідка, складена у довільній формі та завірена печаткою учасника (у разі її використання), яка містить відомості про виконання аналогічного договору за період 2016-2017 роки за предметом закупівлі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї процедури є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо поставки товарів чи виконання робіт, які є предметом закупівлі. (Наведено таблицю) Разом з довідкою в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати: • копію договору вказаного в таблиці; • оригінал (завірений мокрою печаткою (у разі її використання) та за підписом посадової особи контрагента) або нотаріально завірену копію позитивного листа-відгука від організації, з яким укладений аналогічний договір, вказаний в таблиці.» Учасник Закупівлі у складі тендерної пропозиції надав: * таблицю підготовлену відповідно додатку №6; * копію аналогічного договору завірену належним чином; * оригінал Листа-відгуку «Щодо виконання аналогічних договорів» від організації яка зазначена в довідці та чий договір було надано в якості аналогічного, але лист-відгук лише підтверджує факт укладання зазначеного договору, відгук ніби не дописаний та має наступний зміст: «Цим листом повідомляємо, що згідно договору між нами та ТОВ ….. №… від … на суму …, укладеного відповідно законодавства, щодо поставки товару за кодом ДК 021:2015.» 1)Чи підлягає пропозиція такого Учасника відхиленню як така, що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки з наданого відгуку не зрозуміло чи була співпраця з Учасником позитивною? 2) Закупівля була багатолотова. Потенційний переможець брав участь у обох лотах та на обидва лоти надав однаковий аналогічний договір. Наданий аналогічний договір був на закупівлю лише одного найменування товару. В Лоті №1 ми теж закуповуємо такий товар, тому згодні, що такий договір є аналогічним, а от у переліку товарів Лоту №2 такого товару який був предметом закупівлі аналогічного договору - немає. Предметом закупівлі були товари медичного призначення. Предмет закупівлі за третьою цифрою ДК 021:2015 співпадає з кодом нашої закупівлі. Чи можна вважати наданий Учасником договір аналогічним?


УОіН
25.04.2018 22:05

Доброго дня! Будь-ласка допоможіть: Замовник в січні 2018 року провів двохлотову процедуру відкритих торгів. По лоту № 2 - укладено договір 16.01.2018 року, зареєстровано в Казначействі та оприлюднено на порталі E- data, а по лоту № 1 рішенням комітету торги було відмінено 23.01.2018. Секретар ПОМИЛКОВО підвантажила протокол про відміну торгів по Лоту№ 1 одночасно в двох лотах( і по лоту № 2), після чого процедура автоматично відмінилася повністю. По укладеному договору постачається товар, помилка виявилася тільки тепер ( в квітні). Які наші дії, як Замовника: - розірвати договір ( на якій підставі); - продовжувати постачання( на якій підставі); -???????????????? З нетерпінням чекаю на допомогу.


Евгенія
25.04.2018 15:18

Добрий день, допоможіть розібратися в такій ситуації: працівник нашого підприємства , який є членом тендерного комітету, працює також за сумісництвом в іншій організації. Переможцем відкритих торгів є підприємство, в якому за сумісництвом працює наш член тендерного комітету. Чи маємо ми вважати, що даний працівник і переможець є пов’язаними особами? Чи маємо ми право відхилити їх пропозицію?


Анна
25.04.2018 14:29

Доброго дня! Допоможіть будь ласка визначитись у напутньому питанні. Тендерна документація містила вимогу завантаження у складі тендерної пропозиції учасників проект договору, засвідченого підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника (у разі наявності) На виконання вказаної вимоги учасником, пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, завантажено проект договору, але при скануванні відбулася технічна (механічна) помилка, в результаті чого до системи було завантажено проект договору без останній трьох сторінок договору, при цьому істотні умови договору, які не повинні змінюватись, містились у вчасно у завантажених сторінках, кожну із яких засвідчено підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника. Під час кваліфікації учасника, учасник разом з іншими документами, які вимагались завантажити під час кваліфікації, завантажено повний проект договору та надано пояснення відносно недозавантаження в електронну систему трьох останніх сторінок договору та можливість розглянули вказану технічну помилку, як формальну (несуттєву) помилку. В доповнення зауважемо, що тендерна документація містила інформацію відносно не відхилення тендерної пропозиції учасника через допущення формальних (несуттєвих) помилок. Питання: Чи може Замовник признати цю помилку як формальну (несуттеву), яка не впливає на зміст пропозиції? Якщо ні, то згідно якої підстави відхилити дану пропозицію? Дякуємо!


Олена
25.04.2018 10:21

Доброго дня. Підскажіть, будь-ласка, як правильно відображати у додатку до річного плану наступні закупівлі: 1). На початку 2018 року було укладено договір на 100 000 грн. (по одному предмету закупівлі), оприлюднено звіт про укладений договір, та закупівлю внесено до додатку до річного плану. У лютому було укладено додаткову угоду на зменшення суми договору на 25 000,00 грн. Чи потрібно вносити зміни до додатку до річного плану і яким чином? 2). На початку 2018 року було укладено договір на 100 000 грн. (по одному предмету закупівлі), оприлюднено звіт про укладений договір, та закупівлю внесено до додатку до річного плану. У лютому було укладено додаткову угоду на збільшення суми договору на 25 000,00 грн. Чи потрібно вносити зміни до додатку до річного плану і яким чином? Дякуємо


Зоя
24.04.2018 15:57

Доброго дня! Для забезпечення природним газом на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 рок у КУ Липецьким психоневрологічним інтернатом було укладено додаткову угоду до договору 2017 року з ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми. Також було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю Газового палива код ДК 021:2015 09120000-6. Зазначена процедура була відмінена з причини «Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій». Відразу після цього була оголошена процедура відкритих торгів і 20 березня 2018 року було визначено переможця, з яким 02 квітня 2018 року був укладений договір. Переможцем стало ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ». Але суми за 20 % додатковою угодою не вистачило для того, щоб розрахуватись за використаний газ. Як в такій ситуації правильно здійснити оплату ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» за використаний установою газ ? Дякую.


Дмитро
24.04.2018 15:44

Доброго дня! Підскажіть будь-ласка чи несе відповідальність тендерний комітет за ціну та умови договору, при оприлюдненні звіту про укладений договір, якщо протоколом тендерного комітету затверджується тільки рішення про намір укласти договір?


Вікторія
24.04.2018 14:46

Доброго дня. Згідно листа Мінекономрозвитку від 25.11.2016 № 3302-01/38216-06 "Щодо закупівлі робіт" закупівля послуг - поточного ремонту здійснюється по кожному об'єкту окремо. 1)У нас виготовлено три кошторисні документації на поточний ремонт однієї школи по різним кодам ДК 021:2015. Кошторисна вартість двох ремонтів (по одному коду) перевищує 200 тис.грн., а третього менше 200 тис. грн. 2)Необхідно виконати поточний ремонт по заміні газового обладняння (вузлів обліку газу) в декількох школах, очікувана вартість робіт (послуг) по кожній школі менше 200 тис.грн. Питання: По яких процедурах необхідно проводити закупівлі???


Ann
24.04.2018 09:08

Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка: 1) чи має право Замовник, керуючись п.7 ч.2 ст.28 Закону, звернутися до учасників процедури закупівлі, як до «підприємств (установ, організацій) відповідно до їх компетенції», за підтвердженням інформації, наданої ними у тендерних пропозиціях? 2) наведіть, будь ласка, приклади, до яких органів державної влади, підприємств, установ, організацій Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником.


Андрій
23.04.2018 15:56

Ми державна установа. Планом заходів на 2018 та 2019 роки передбачено закупівлю послуг з аудиту де ціна послуг у графі «Обсяг фінансування у 2018 році в грн.» становить 1 409 564 грн.. Даний аудит проводиться щорічно. Замовник при розробці технічного завдання зауважив на те що План на два роки тож і договір можна підписувати на два роки. Тобто у суму 1 409 564 грн. повинен бути включен аудит за 2017 та 2018 при цьому договір буде діяти до 2019 року включно. Питання. Чи можна укладати договори про закупівлю на два роки, чи все ж таки варто проводити закупівлю на кожен рік окремою процедурою. Чи були взагалі в практиці укладені договори на закупівлю послуг, що діяли не рік , а два і три.


Дмитро
20.04.2018 16:31

Доброго дня! Замовником через подання до участі менше двох пропозицій двічі було відмінено закупівлі робіт, що були оголошені за процедурою відкритих торгів, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника були однакові в обох закупівлях. Проте, зазначені закупівлі були оголошені та відмінені в різних роках, 2017 та 2018. Відповідно до положень ч.1 ст.4 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Чи можливо за таких обставин застосування переговорної процедури закупівель у відповідності до положень п.4, ч.2 ст.35 Закону України "Про публічні закупівлі"?


Вікторія
20.04.2018 14:53

Доброго дня. Нами (відділом освіти) оголошено допорогову закупівлю на Капітальний ремонт покрівлі школи. Однією з вимог кваліфікації учасника є надання аналагічного договору на виконання робіт, які є предметом закупівлі. Учасник надав копію договору на виконання робіт з капітального ремонту покрівлі школи, але замовником будівництва виступає інша будівельна організація, а не бюджетна установа.Запитання: чи можна такий договір вважати аналогічним предмету закупівлі?


Олена
19.04.2018 16:03

Доброго дня! Ми - комунальне підприємство вирішили закупити Товар на суму 90 000, 00 грн. (звіт про укладений договір). Внесли зазначену суму в Додаток до річного плану закупівель, уклали прямий договір, але цей Договір був розірваний за згодою сторін (оплата не здійснювалася та Товар не поставлявся). Через два дні було вирішено укласти новий Договір на закупівлю цього Товару за цим же кодом на суму 88 000, 00 грн. з іншим підприємством. Підкажіть, будь ласка, чи необхідно було корегувати план закупівель після розірвання першого Договору? Та чи можна другий Договір прив'язати до цієї суми (якщо предмет закупівлі залишився таким же)? Або необхідно було внести в Додаток до річного плану нову закупівлю на суму 88 000, 00 грн?


Дмитро
19.04.2018 15:11

Доброго дня! Підскажіть будь-ласка "виконання робіт з розроблення генерального плану населеного пункту та зонінгу" - будуть являтися "роботами" чи "послугами" відповідно ЗУ "Про публічні закупівлі"?


Зоряна
19.04.2018 11:29

Доброго дня! Нашою установою оголошено процедуру відкритих торгів,та отримано лист з держаудитслужби про порушення складання тендерної документації, а саме : -1) у тендерній документації в п. 1 "Кінцевий строк подання тендерної пропозиції " Розділу 4 "Подання та розкриття тендерної пропозиції"Замовником зазначено:"Дата та час кінцевого терміну подання пропозицій визначаються в оголошенні про проведення процедури закупівлі" - Держаудитслужба посилаючись на ст1 Закону п.29 про те що тендерна документація не є обєктом авторського права зазначає що не вказавши конкретне число і дату нами порушено п.13 ч.2 ст 22. 2)У розділі "Інші вимоги та відповідні документи" До пункту Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерних пропозицій " для юридичних та фізичних осіб підприємців нами зазначено вимогу про надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб та громадських формувань чим порушили ст.17абз.1ч.3 та п.2ч.2 ст22; На підставі даних порушень вимагають виправити , а в разі неможливості ( вже визначено переможця, але ще не укладено договір)відмінити закупівлю. Які наслідки можуть бути у випадку завершення закупівлі ? Чи є дані порушення такими , що призведуть до адміністративної чи кримінальної відповідальності голови і секретаря тендерного комітету?

Всього записів: 3422
Сторiнки: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10  вперед