Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

Уряд затвердив перелік органів, на які не поширюється мораторій на перевірки

З текстом постанови можна ознайомитись за посиланням: goo.gl/uno7pu

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.02.2018
Читати всю статтю ...

22.02.2018

Уряд скасував необхідність розробки та погодження історико-містобудівного обґрунтування

 Вся проектна документація на нове будівництво і історично населених місцях буде розроблятися виключно відповідно до історик-архітектурних опорних планів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.02.2018
Читати всю статтю ...

21.02.2018

ProZorro плани на майбутнє

24 години на виправлення помилок

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.02.2018
Читати всю статтю ...

20.02.2018

Визнання недійсним рішення Замовника

про відхилення тендерної пропозиції Учасника та визнання недійсним рішення Замовника про відміну торгів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.02.2018
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання • 

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель» на 2017 рік.

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Ольга
23.02.2018 09:15

Замовником в 2017 році було укладено договір на ремонт і модернізацію колійних машин з іноземним контрагентом (Словацька республіка) (Виконавець). В проекті договору, який був у складі тендерної документації валюта платежу не була визначена. При укладенні договору сторони встановили, що валютою розрахунків буде національна валюта України – гривня. Вартість виконаних Виконавцем та прийнятих Замовником робіт відповідно до підписаного двостороннього акту прийому-передачі визначена в гривні. У зв’язку з необхідністю здійснення розрахунків за виконані роботи у Замовника виникає питання: Чи можуть Сторони шляхом внесення змін до договору встановити, що Замовник здійснить розрахунки з Виконавцем шляхом перерахування на його рахунок належної до оплати суми у валюті платежу – євро, визначеної за встановленим Нацбанком України курсом валют на день підписання додаткової угоди?


Татьяна
21.02.2018 16:28

Ми бюджетна установа і здійснюємо закупки через систему ПРОЗОРО. На мене покладено обов"язок опублікування документації в системі, тому є необхідність накладати електроний підпис.ЯК бухгалтер і державний службовець маю ключі ІДД ДФС (для звітності) та органів юстиції України (для е-декларації). Чи можу я підписувати в системі ПРОЗОРО одним з цих ключів, чи виготовляти інші? І чи не буде конфлікту ключів?


Енга Сергіївна
21.02.2018 15:51

Доброго дня! За результатами проведених відкритих торгів на закупівлю м`яса для дошкільних навчальних закладів протягом 2018 року було укладено угоду з Переможцем, який подав найкращу тендерну пропозицію, до якої у замовника не виникло жодного питання - всі умови оголошення учасником було виконанно бездоганно. Однак, в ході виконання договору Постачальник постійно порушує виконання взятих на себе обов`язків: постачає товар, який за якісними характеристиками не відповідає запропонованому у складі пропозиції, не надає відповідну супутню документацію згідно до умов договору та інструкції з організації харчування дітей у днз, що підтверджує походження товару та його якісні характеристики. Зомовник неоднократно проводив бесіди з Постачальником, повертав невідповідний товар та направляв претензійні листи на адресу керівництва. Підкажіть, будь-ласка, алгоритм розірвання Замовником тендерного договору в односторонньому порядку (відповідний пункт у договорі є). Та, яким чином укласти договір з іншим учасником відкритих торгів, якщо термін дії його пропозиції ще не минув? Чи взагалі це можливо? Адже часу на проведення нових відкритих торгів немає - бо неможливо зупинити учбовий процесс у садочках всього міста. Як це правильно показати на Прозорро та зареєструвати в органах казначейства? Дякую!


Оксана
21.02.2018 15:09

Бюджетна установа провела тендер на закупівлю теплопостачання. В лютому 2018 року орендар, в якого був заключений прямий договір з теплопостачальною організацією, здає приміщення і орендовані площі повертаються бюджетній установі. Як цю ситуацію правильно відобразити в тендерному договорі. Можливо потрібна якась додаткова угода?


Марина
21.02.2018 09:35

Добрий день! Комунальна установа закупила картоплю шляхом проведення процедури відкритих торгів в минулому році. У лютому 2018 року згідно із проведеними розрахунками було виявлено 7 тонн зайво закупленої картоплі.Чи може дана установа передати залишок картоплі іншій установі, яка знаходиться в одній системі?


Роман
20.02.2018 15:58

Доброго дня! Прошу надати роз"яснення щодо наступного. В вересні 2017р. наше підприємство уклало договір поставки товарів з переможцем процедури закупівлі (застосовувалася процедура відкритих торгів). В договорі укладеному з перемаожцем зазначено сток дії договору - договір діє до повного виконання Сторонами своїх зобов"язань. Питання: Чи можна в 2018р. працювати по даному договору, якщо на кінець 2017 року Сторони остаточно не виконали свої зобовязання? Чи буде вірним отримувати товар в 2018р. і оплачувати його в 2018р., на підставі договору від вересня 2017р.?


Валентина
19.02.2018 15:37

Доброго дня! Підкажіть будь-ласка, чи потрібно і скільки зберігати документи тендерної пропозиції Учасників, які були завантажені Учасником на веб-порталі, що були розпечатані секретарем тендерного комітету, для розгляду тендерним комітетом на відповідність вимогам тендерної документації. Дякую!


Юлия
19.02.2018 14:35

Здравствуйте, подскажите пожалуйста, при проведении переговорной процедуры, кто имеет право на подписание протокола со стороны участника и какими документами это подтверждается. Обязательно ли вообще личное присутствие на переговорах и подписание протокола. Спасибо.


Євгенія
19.02.2018 10:26

Доброго дня! Підскажіть, будь ласка. Чи можна, протягом року, декілька разів повторювати один і той же класифікатор закупівлі, якщо сукупна вартість закупівель за даним класифікатором не буде перевищувати 50 тис. грн. Закупівлі проводяться без застосування електронної системи.


Костянтин
19.02.2018 10:18

Доброго дня. Допоможіть будь ласка вирішити питання. У довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29 грудня 2004 року № 336 визначено Кваліфікаційні вимоги. Фахівець I категорії: повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки. Підкажіть будь ласка освіту за яким НАПРЯМКОМ ПІДГОТОВКИ повинен мати працівник на посаді фахівця з публічних закупівель 1 категорії, де це визначено? Чи може займати цю посаду працівник з дипломом магістра за спеціальністю "документознавство та інформаційна діяльність" зі стажем 7 років на посаді фахівця з державних закупівель?


Наталя
16.02.2018 15:54

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, на початку лютого розпочали проводити відкриті торги на закупку бензину, але при розміщенні на майданчику не завантажили тендерну документацію, через деякий час помітили помилку, як діяти в данній ситуації?


Людмила
16.02.2018 14:15

Відповідно до ч. 3 ст. 2 Закону Украъни "Про публычны закупывлы": дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є: послуги фінансових установ, у тому числі міжнародних фінансових організацій, щодо надання кредитів, гарантій, фінансового лізингу та послуги, допоміжні до фінансових послуг. Керуючись положеннями Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» (п. 1 ч. 1 ст. 1): фінансова установа - юридична особа, яка відповідно до закону надає одну чи декілька фінансових послуг, а також інші послуги (операції), пов'язані з наданням фінансових послуг, у випадках, прямо визначених законом, та внесена до відповідного реєстру в установленому законом порядку. До фінансових установ належать банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії та інші юридичні особи, виключним видом діяльності яких є надання фінансових послуг, а у випадках, прямо визначених законом, - інші послуги (операції), пов'язані з наданням фінансових послуг. З цього приводу звертаємось з проханням надати відповідь на наступне питання: якщо предметом закупівлі є страхові послуги, то чи відноситься ця закупівля до випадку, на який дія Закону не поширюється згідно ч. 3 ст. 2 Закону?


Лєна
16.02.2018 10:33

Доброго дня, підкажіть, будь-ласка, відповіді на наступні питання. 1. Замовником із комунальним підприємством (водоканал) у 2009 році укладено договір про подачу води із нормами щодо щорічної автоматичної пролонгації (якщо жодна із сторін не заявить в кінці року інше). Щорічно за договором замовник сплачує в межах 20 тис.грн. У лютому 2018 замовник отримав від Водоканалу додаткову угоду про збільшення тарифів на воду. Тобто приблизна сума за рік буде становити не 20 тис.грн., а 27 тис.грн. Чи є необхідність вносити зміни до додатку до річного плану закупівель і на яку суму? 2. Зі змісту Закону України "Про публічні закупівлі" (ст.1 щодо визначення учасника) вбачається, що учасниками можуть бути і фізичні особи без статусу підприємця. Чи учасниками в закупівлях можуть бути тільки ФОПи. Якщо учасниками можуть бути фізичні особи без статусу підприємця, то яким чином має бути підтвердження кваліфікаційних вимог, зокрема, в частині досвіду чи наявності працівників? Дякую.


Марина
15.02.2018 15:16

Добрий день! Декілька організацій, які є державними закладами, орендують приміщення в будівлі. Вартість утримання будинку та прибудинкових територій для одного орендаря складає 300 тис. грн. на рік. Балансоутримувач здійснює: 1) експлуатацію інженерних мереж, ліфта; 2) ремонт приміщень загального користування; 3) утримання прибудинкової території; 4) прибирання службових приміщень; 5) прибирання місць загального користування; 6) охорону приміщення ВСІЄЇ БУДІВЛІ. Питання: Чи може бути орендарем проведена переговорна процедура закупівлі послуг з утримання приміщень з балансоутримувачем, згідно п. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі»? Як обґрунтувати підстави для застосування переговорної процедури закупівлі?

Відповідь: Добрий день! Згідно ст. 4 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Відповідно до пункту 20 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» публічна закупівля (далі — закупівля) — це придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Відповідно до пункту 5 частини 1 вказаної статті Закону договір про закупівлю — це договір, який укладають замовник і учасник за результатами проведення процедури закупівлі, він передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Таким чином, визначальною ознакою закупівлі є її двосторонній, оплатний характер, тобто в результаті закупівлі замовник (чи інший бенефіціар, як у випадку із централізованими закупівлями) отримує послуги, роботи чи товари. Будь-які односторонні платежі, не пов’язані з придбанням товарів, робіт чи послуг, за своєю суттю не є закупівлями, а отже, незалежно від розміру платежів, Закон України «Про публічні закупівлі» до них не застосовують і в річному плані їх не відображають. Аналогічного висновку дійшло Мінекономрозвитку під час чинності Закону України «Про здійснення державних закупівель» у роз’ясненні від 04.03.2016 № 3302-06/6442-06 (Детальніше Журнал № 2 (65) за лютий 2017 року на стор. 32). Отже, у разі якщо видатки здійснюються замовником саме як відшкодування (компенсація) витрат, зокрема орендарем приміщень орендодавцю (балансоутримувачу) і не передбачають укладання договору про закупівлю, норми Закону на здійснення таких видатків не розповсюджуються. Тобто в такому випадку не потрібно проводити процедури передбачені Законом та не потрібно відшкодування відображати ні в річному плані, ні у додатку до нього. Детальніше з цим питанням та роз'ясненням МЕРТУ можна ознайомитися в Журналі № 2 (65) за лютий 2017 на стор. 32-34. Що стосується питання проведення переговорної процедури, то згідно ст. 35 Закону переговорна процедура застосовується замовником як виняток на підставах, визначених ч.2 ст. 35 Закону. В будь-якому випадку вибір процедури замовник здійснює самостійно і несе за це відповідальність. Обгрунтування застосування переговорної процедури замовник здійснює виходячи зі специфіки предмета закупівлі та обраної підстави для проведення переговрної процедури. Виходячи з форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої наказом МЕРТУ від 22.03.2016 № 490 таке обгрунтування має містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури. З аналізом підстав для проведення переговорної процедури можна ознайомитись у випуску журналу № 6 (69) за червень 2017 року на стор. 30-38.

Ольга
15.02.2018 14:38

Доброго дня. Ми орган місцевого самоврядування (міська рада). В нас по різних програмах в цьому році планується виготовлення проектно-кошторисної документації, та здійснення експертизи даної документації на будівництво, реконструкцію чи капітальний ремонт комунального майна з метою залучення на виконання даних робіт коштів інвесторів чи грантових коштів (тобто будівництво, реконструкція чи капітальний ремонт не буде здійснюватись за кошти міського бюджету). Чи є в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» в даному випадку виготовлення ПКД, проведення експертизи «послугою» чи «роботою», тобто на яку суму можна укладати прямі договори з публікацією звіту про укладені договори?

Відповідь: Добрий день! Відповідно до п.22 ч.1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) до предмету закупівлі роботи відноситься - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Згідно розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником за об'єктами будівництва з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої-п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. З цього випливає, що у випадку закупівлі робіт, з метою визначення необхідності проведення процедур закупівлі, передбачених ч.1 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлення факту перевищення вартісних меж встановлених ч.1 ст.2 Закону здійснюється за об'єктом будівництва виходячи з кошторисного розрахунку вартості будівництва. У листі МЕРТУ вих. № 3302-01/38216-06 від 25.11.2016 (Детальніше Журнал № 1 (64) за січень 2017 на стор. 35 -37). зазначено, що об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку). До зведеного кошторисного розрахунку включається вартість виконання будівельних робіт, авторського нагляду, технічного нагляду, експертизи проектної документації і т.д. Враховуючи зазначене, виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво об’єктів будівництва - це роботи. Експертиза проектно-кошторисної документації на будівництво також відноситься до предмету закупівлі робіт за умови, що витрати на її проведення включено до кошторисного розрахунку на будівництво об'єкту для якого виготовлено ПКД (відображається у главі 12 “ Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд” зведеного кошторисного розрахунку). При цьому, враховуючи, що це різні за видами роботи, замовник закуповує їх окремо, не підсумовуючи їх між собою, а також з будівельними роботами, роботами з технічного та авторського нагляду, виходячи з вартісних меж, визначених в ст. 2 Закону. Відповідно до ч.1 ст. 2 Закону він застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі робіт дорівнює або перевищує 1,5 мільйона гривень; для замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання - 5 мільйонів гривень. (Детальніше Журнал № 1 (64) за січень 2017 на стор. 35 -37). Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro, які редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує в лютому-березні 2018 року в Києві (щотижня). З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Всього записів: 3324
Сторiнки: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10  вперед