>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

26.06.2017

#Поради_від_Радника

Чи має право замовник вносити зміни до тендерної документації в частині зміни предмета закупівлі та його очікуваної вартості?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.06.2017
Читати всю статтю ...

23.06.2017

Парламент прийняв Закон України «Про енергетичну ефективність будівель»

Верховна Рада України 22 червня 2017 року прийняла Закон України «Про енергетичну ефективність будівель», який визначено одним з ключових законів у реформі енергоефективності. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.06.2017
Читати всю статтю ...

21.06.2017

Мінекономрозвитку закликає державні підприємства якомога швидше сформувати незалежні наглядові ради

20 червня відбувся одноденний семінар для представників державних підприємств

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.06.2017
Читати всю статтю ...

20.06.2017

Висновок про оцінку впливу на довкілля замість державної екологічної експертизи.

З 18 червня набув чинності Закон України від 23.05.2017 № 2059-VIII “Про оцінку впливу на довкілля”.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.06.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Ваші питання •

 Замовляйте індивідуальні семінари-тренінги, навчання  та підвищення кваліфікації з публічних закупівель  у Своєму місті за доступними цінами.

Тільки у нас після проходження навчання, семінару Ви отримаєте:
-  детальний звіт з відповідями на всі проблемні питання, які обговорювалися;
-  доступ до  постійно оновлюваної бази методичних матеріалів у сфері публічних закупівель;
-  2 місяці безкоштовних консультацій;
-  30% знижку на передплату журналу «Радник в сфері публічних закупівель»

Телефонної гарячої лінії для надання консультацій (044) 451-85-71 з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер (передплатникам журналу).


Тетяна
26.06.2017 15:10

Відповідно до ст.2. Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому част.1, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Допорогова закупівля регламентується наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35. Просимо надати інформацію, яку відповідальність несуть члени тендерного комітету замовника або уповноважена особа у разі порушення Наказу №35 (наприклад не підписання договору у строк 30 днів після закінчення строку подання пропозицій).


Тетяна
26.06.2017 13:37

Замовником було проведено процедуру відкритих торгів. Відповідно до ст.36 Закону «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту за результатами аукціону ( в тому числі ціни за од.товару). Чи має право замовник укласти договір за нижчою ціною зазначеною в пропозиції переможця після проведення листування щодо зниження ціни в період укладання договору з переможцем?


Наталія
23.06.2017 15:41

Добрий день! Постановою КМУ від 25.01.2017 р. № 43 скасовано процедуру декларування оптово-відпускних цін на медичні вироби. У постанову КМУ від 17.10.2008 р. № 955 вноситься зміна, згідно з якою під час закупівлі медичних виробів за бюджетні кошти граничні постачальницько-збутові надбавки (10 %) нараховуються до їх оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів. Підкажіть, будь-ласка, яким законодавчо-нормативним документом регулюються оптово-відпускні ціни на медичні вироби? Як запланувати закупівлю медичних виробів (лабораторних реактивів) без задекларованої оптово-відпускної ціни?


Аліна
23.06.2017 14:06

Доброго дня! Нами було двічі проведено відкриті торги на 300 тис. грн. на розроблення містобудівної документації і двічі відмінені у зв’язку з поданням лише однієї пропозиції, у якій зазначено про те, що дана фірма може надати дані послуги за 195 тис. грн. Питання: чи можемо ми внести зміни в річний план закупівель та додаток до нього, зменшивши суму до 195 тис. грн. і заключити прямий договір без проведення переговорної процедури?

Відповідь: Добрий день! Так, можете. Враховуючи, що очікувана вартість закупівлі буде нижчою від вартісних меж, встановлених в ч.1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», Вам необхідно включити закупівлю послуг з розроблення містобудівної документації до додатку до річного плану. Після цього, можна укласти прямий договір на суму 195 тис. грн. з наступним опублікуванням на веб-порталі Уповноваженого органу звіту про укладені договори протягом 1 дня з дня укладання договору. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга
22.06.2017 13:13

Добрий день! Підскажіть будь ласка, коли повинна бути підвішана Учасником електронна банківська гарантія? Учасник, потенційний переможець, завантажив банківську гарантію, банківську ліцензію та довіренність банку на уповноважену особу з прийняття рішення на видачу гарантій Учасником після закінчення аукціону. ЕЦП серед усіх завантажених документів учасником відсутне. Це порушення?

Відповідь: Добрий день! Для надання правильної відповіді недостатньо інформації. По-перше уточніть в якій закупвілі Ви приймаєте участь (допороги чи надпороги)? По -друге.. Нам потрібно щоб Ви чітко прописали вимогу замовника для надання такої гарантії. У разі якщо процедура проходить відповіднодо Закону про публічні закупівлі відповідно до пункту 30 частини 1 статті 1 цього Закону тендерна пропозиція — це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовникові відповідно до вимог тендерної документації . Примірну тендерну документацію затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016 року № 680 . Згідно з Порядком заповнення тендерної документації, замовник у розділі «Подання та розкриття тендерної пропозиції» зазначає кінцевий строк подання тендерної пропозиції .Окрім того, частиною 2 статті 21 Закону про публічні закупівлі передбачено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково потрібно зазначати кінцевий строк подання тен-дерних пропозицій. Відповідно форми оголошень про проведення відкритих торгів та про проведення конкурентного діалогу, затверджені наказом Мініс-терства економічного розвитку і торгівлі України від 22 .03 .2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – наказ № 490), містять пункт, в якому зазначають кінцевий строк подання тендерних пропозицій . Якщо далі розглядати сам порядок подання тен-дерних пропозицій, визначений статтею 25 Закону про публічні закупівлі, то важливою є частина 3 цієї статті, яка забороняє приймати тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання. Відповідно до ч.1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Детальнішу унформацію щодо подання тендерної пропозиції учасника Ви можете прочитати в Журналі № 10 (61) на стор. 18-23. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Максим
22.06.2017 11:26

Доброго дня! Повідомте будь ласка, технічний нагляд під час виконання реконтструкціі відноситься до послуг або робіт? Вартість закупівлі з технічного нагляду становить 270тис.грн. Чи необхідно проводити відкриті торги або досить звіту про проведену закупівлю?

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону до робіт належать також супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Відповідно до пункту 3 .11 ДСТУ Б .Д .1 .1-1:2013 зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва — це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати . Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складається на основі об’єктних кошторисів, об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахун-ків на окремі види витрат. Виходячи зі змісту пункту 5.8.3 зведений кошторисний розрахунок містить зокрема Главу 10 «Утримання служби замовника» та Главу 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд». Згідно з пунктом 5.8.13 до Глави 10 «Утримання служби замовника» включаються, зокрема, кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного на-гляду) . Разом з тим, відповідно до пункту 5.8.15 до Глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» включаються, зокрема:- вартість експертизи проектної документації;- кошти на здійснення авторського нагляду проектними організаціями.Таким чином, якщо супровідні роботам послуги по об’єкту будівництва, включені до зведеного кошторисного розрахунку, та водночас вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт (будівництва), такий предмет закупівлі відноситься до визначення «роботи» у розумінні Закону. В іншому випадку закупівля має здійснюватись за відповідним визначенням предмета згідно з терміном «послуги» на підставі пункту 17 частини першої статті 1 Закону. Отже в Вашому випадку скоріш за все можна укласти договір та розмітити звіт в ситмі про його укладання. Оскільки технічний нагляд на роботи, це буде супровідна роботам послуги. Детальніша інформація щодо даного питання міститься у Журналі № 1 (64) за січень 2017 на стор. 36. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Світлана
21.06.2017 15:16

Доброго дня! Наше підприємство має право здійснювати розрахунки за товар в готівковій формі. Треба включати в план закупівель або додаток такі закупки? Договором є чек або ... згідно ст.185 ГКУ. Заздалегідь дякую за відповідь.

Відповідь: Добрий день. Всі закупівлі, які здійснюються замовниками, на яких поширюється дія ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), включаються до річного плану або додатку до річного плану, навіть якщо вартість предмету закупівлі становить 1 грн. Якщо вартість предмету закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень, а для замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, такий предмет закупівлі включається до річного плану закупівлі. Якщо вартість предмету закупівлі нижча за вказані вищі вартісні межі – до додатку до річного плану. Нагадуємо, річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Тетяна
20.06.2017 12:35

Доброго дня! Підкажіть будь ласки чи зобов'язаний замовник затверджувати протокольно звіт про виконання договору та звіт про укладені договори?

Відповідь: Добрий день! В ст. 10 Законі України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначено, що звіт про виконання договору опубліковується замовником протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання, а звіт про укладені договори - протягом одного дня з дня укладення договору. При цьому, в Законі відсутня норма щодо необхідності затверджувати протоколом звіт про виконання договору та звіт про укладені договори. Але звертаємо увагу, що в частині 4 статті 11 Закону зазначено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Нагадуємо, що відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ольга
20.06.2017 11:41

Ми - замовник - селищна рада. У нас виникло спірне питання між спеціалістами. Допоможіть будь-ласка, розібратися. У розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" що означає "тендерний комітет забезпечує затвердження документів з питань закупівель" (тендерний комітет затверджує чи розробляє та подає на затвердження на сесію селищної ради).

Відповідь: Згідно ст. 11 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет затверджуються рішенням замовника. Тендерний комітет або уповноважена особа (особи), зокрема, забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом. З цього випливає, що саме замовник утворює тендерний комітет та затверджує положення про тендерний комітет, яким визначаються його повноваження. Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) затверджено наказом Мінекономрозвитку України від 30.03.2016 № 557. На практиці, саме тендерний комітет розробляє та затверджує своїм рішенням документи з питань закупівель. Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Олена
20.06.2017 09:25

Доброго дня! Надайте будь ласка роз’яснення стосовно процедури зміни вартості договору на закупівлю ремонтних робіт. Договір було укладено у 2016 році за процедурою відкритих торгів. В договорі присутній пункт щодо: «вартість договору може бути змінена за умови непередбачуваних випадків, зокрема тих, що пов'язані із зміною встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу інфляції і зміною курсу валют у бік збільшення». Які документи ми маємо надати замовнику? Чи можливо збільшувати вартість договору додатковими угодами декілька разів в разі виконання довгострокового договору?

Відповідь: Добрий день! Згідно ст. 180 Господарського кодексу України ціна договору відноситься до істотних умов договору. Якщо договір про закупівлю укладено за процедурою, здійсненою відповідно до положень ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) виключний перелік підстав для внесення змін до істотних умов договору визначено у ч.4 ст. 36 Закону. Згідно п. 7 частини 4 статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Також згідно п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Отже для того щоб застосовувати зазначені Вами підстви зміни істотних умов договору потрібно щоб такий договір обов`язково містив порядок зміни ціни. Щодо викладених у Вашому запитанні підстав слід заззначити наступне. Індекс споживчих цін (індекс інфляції) обчислює Держстат відповідно до Методологічних положень щодо організації статистичного спостерження за змінами цін (тарифів) на споживчі товари (послуги) і розрахунків індексів споживчих цін, затверджених наказом Держстату від 01.07.2013 № 190 (зі змінами) (далі Методологічні положення № 190). Перелік з понад 300 позицій товарів/послуг, ціни на які відстежує Держстат наведено у додатку 2 до Методологічних положень № 190. Відповідно ця підстава може бути застосована тільки, якщо відповідний предмет закупівлі включено до цього переліку. Зміна ціни договору залежно від зміни курсу валют можлива лише за наявності у предмета закупівлі імпортної складової. Якщо ж товар/роботи/послуги мають українське походження, то привязка ціни договору до курсу валют безпідставна. Детальніше з інформацією щодо внесення змін до істотних умов договору можна на стор. 27-35 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 5 (56) за травень 2016 року та стор. 35-37 журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року. Також потрібно зазначити, що вносити зміни до істотних умов можливо лише до діючого договору. При цьому внесення змін до істотних умов договору це право, а не обов'язок замовника.До того ж, внесення змін, які призводять до збільшення ціни договору, а значить до додаткових витрат бюджету завжди знаходяться у полі уваги контролюючих органів. Тому, хочемо застерегти від зловживання можливостями зміни ціни договору і рекомендуємо слідувати правилу: один показник змінюється лише за однією ознакою. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Ольга
19.06.2017 17:27

Добрий день! Маємо 2 дефектні акти на проведення капітального ремонту першого поверху будівлі та ганку. Загальна вартість ПКД 3 млн. грн.Проте грошей, які виділені на цей рік не вистачає. Питання. Проводити одні відкриті торги та заключати договір на два роки? дякую.

Відповідь: Згідно з Розділом III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі — ДСТУ Б .Д . 1 .1-1:2013), а також галузевих будівельних норм ГбН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування . Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Водночас об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А .2 .2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04 .06 .2014 № 163. У свою чергу, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва. Ураховуючи викладене, якщо роботи проводяться по окремому об’єкту, на який складений окремий об’єктний кошторис (кошторисний розрахунок), їх закупівлю замовник здійснює, керуючись вартісними межами, встановленими частиною першою статті 2 Закону. У разі, якщо вартість робіт є нижчою меж, визначених в частині першій статті 2 Закону, закупівля таких робіт здійснюється без застосування процедур закупівлі, передбачених Законом. Отже у разі якщо по у Вас планується проведення робіт по одному обєкту на який складено окремий об’єктний кошторис (кошторисний розрахунок), і вартість робіт перевищує пороги Закону Вам необхідно провести процедуру закупівлі у відповідності до Закону про публічні закупівлі. Детальнішу інформацію щодо даного питання Ви можете прочитати в Журналі № 1 (64) за січень 2017 на стор. 35. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Ганна
19.06.2017 14:35

Добрий день. Підприємство, що веде діяльність в окремих сферах господарювання. У грудні 2016 року у додаток до Річного плану було внесено закупівлю бензину (ДК 021:2015 – 09132000-3) у сумі 200 000 грн. та дизельного палива (ДК 021:2015 – 09134200-9) у сумі 600 000 грн. Було укладено з одним контрагентом прямий договір, з публікацією звіту в систему. У зв’язку з підвищенням споживання ПММ, додано Річний план та оголошено відкриті торги на суму 500 000 грн. Але аналіз показав, що запланованої кількості бензину до закінчення процедури відкритих торгів, може не вистачити. Постає питання – чи можливо відкоригувати існуючий додаток до Річного плану (за 5 знаком) шляхом збільшення необхідної суми та кількості бензину за рахунок зменшення суми та кількості дизельного палива? При цьому внести зміни до прямого договору з постачальником . Дякуємо.

Відповідь: Добрий день! Ні, Ви не можете вносити зміни до річного плану/додатку до річного плану після початку відповідної закупівлі. Крім того, у Ваших діях з укладанням спочатку прямого договору вбачається спроба поділу предмета закупівлі з метою уникнення процедури відкритих торгів. Звертаємо увагу, що питання внесення змін до договору, укладеного за результатами допорогової закупівлі регулюється положеннями Цивільного та Господарського кодексів України, а також умовами самого договору. Детальніше з цим питанням Ви можете ознайомитись на стор. 34-37 журналу “Радник в сфері державних закупівель” № 10 (61) за квітень 2017 року. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85-71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Рустам
16.06.2017 12:30

Доброго дня. Прошу Вашої консультаційної допомоги з наступного питання. Ч.3 ст.32 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначено, що у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Чи допускається визначення переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, у випадку якщо договір все ж таки було укладено, але в процесі його дії було розірвано (наприклад, якщо учасник частково або в повному обсязі не виконує умови договору), при цьому сума договору перевищує 200 тис. грн. Приклад: За результатами аукціону переможцем по ціні є Учасник №1, якого замовник визнає переможцем. Відповідно розгляд тендерної документації Учасника №2 не розглядався (термін дії тендерної пропозиції 90 днів). Між Замовником та Учасником №1 укладається договір. За результатами неналежного/невиконання договору Учасником №1 Замовником ініціюється розірвання договору (ця подія трапляється у термін, що не перевищує 90 днів, тобто тендерна пропозиція Учасника №2 ще дійсна). Питання: Чи може замовник укласти договір з Учасником №2 без проведення тендеру (нового), або ж навпаки, Замовник зобов'язаний у будь-якому випадку після розірвання договору оголошувати новий тендер? Заздалегідь вдячний за відповідь.

Відповідь: Доброго дня! Ні така процедура в Законі України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) не передбачена. Відповідно до п.5 ч. 1 ст. 1 Закону договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Відповідно до ч.1 ст. 10 Закону замовник оприлюднює договір про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладання. Звіт про результати процедури закупівлі автоматично формує та опубліковує електронна система закупівель. Відповідно до ч.1 ст. 10 Закону, у випадку розірвання договору, замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня його розірвання. Якщо потреба у закупівлі відповідного предмета закупівлі не зникла, замовник повинен наново внести цей предмет закупівлі до річного плану/додатку до річного плану і розпочати нову процедуру закупівлі, керуючись при виборі виду процедури, вартісними межами встановленими в ч.1 ст. 2 Закону. Звертаємо увагу! Редакція журналу надає консультації у зручний для Вас час. Консультації в будь-який робочий час по телефону: 285 грн. - 30 хвилин консультацій. Індивідуальні консультації у нас в офісі: 500 грн. – одна година. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Ольга
16.06.2017 10:00

Доброго дня! Допоможіть, будь ласка,розібратися у наступному питанні. Відкриті торги було оголошено з урахуванням ПДВ. Системою електронних торгів було обрано найкращу пропозицію. Це виявилась пропозиція Учасника-ФОП, пропозиція якого не враховує ПДВ (він платник єдиного податку). Якщо до ціни його пропозиції добавити ПДВ, вона буде вища за пропозицію наступного Учасника. Кого визначати у даній ситуації переможцем? Дякую.

Відповідь: Добрий день! У Вашому випадку Ви повинні розглядати тендерну пропозицію Учасника-ФОП, пропозиція якого визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна, на відповідність вимогам тендерної документації і якщо вона відповідає умовам тендерної документації, визначаєте його переможцем. Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційним. З цього питання є однозначна позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України висловлена, наприклад, за результатами розгляду скарги № UA-2016-05-04-000047-с.а2 чи у рішенні АМКУ № 40-р/пк-пз від 10.06.2016. Детальніше з інформацією можна ознайомитись на стор. 40 журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 11 (62) за листопад 2016 року та стор. 15-18 журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року. Крім того, звертаємо увагу, що згідно із ч. 4 ст. 36 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця закупівлі. Ви хочете пройти індивідуальне навчання? У Вас є така можливість - замовляйте індивідуальне навчання для Вашої організації за доступними цінами в редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель». У нас Ви отримаєте індивідуальний підхід до кожного клієнта і додаткову знижку на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30 %. З детальною інформацією про найближчі дати навчання та семінари Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie

Тетяна
15.06.2017 17:19

Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, з визначенням процедури закупівлі. 1)Щодо технічного переоснащення та коду 99999999-9. Відповідно до ДБН А.2.2-3-2014, технічне переоснащення -це комплекс заходів щодо підвищення експлуатаційних властивостей об'єктів виробничого та невиробничого призначення, введених в експлуатацію в установленому порядку, що реалізується шляхом впровадження передових техніки та технології, механізації і автоматизації виробництва, оновлення та заміни застарілого і фізично зношеного устаткування новим, більш ефективним. Даний вид робіт не відповідає жодному коду CPV, отже, керуючись розясненям МЕРТ України від 07.02.2016 №3302-06/3816-06, нами було прийнято рішення обрати код 99999999-9. В цьому році у нас є кілька обєктів, де планується проведення технічного переоснащення. Підскажіть, будь ласка, чи приймати "код 99999999-9" за код класифікатора CPV та чи НЕОБХІДНО ЙОГО СУМУВАТИ з іншими такими кодами при визначенні процедури закупівлі? 2)Щодо закупівель будівель виробничого та невиробничого призначення та інженерних споруд Вивчивши визначення «будівля», «інженерна споруда», все ж вважаю, що мова йде про закупівлю готових побудованих об’єктів. Класифікація будівель та споруд це підтверджує http://www.uazakon.com/big/text320/pg1.htm У нас практики закупівлі готових об’єктів немає, ми або будуємо, або робимо ремонт, або реконструкцію, або переоснащення. В зв’язку з вищезазначеним вважаю, що положення про визначення предмету закупівлі будівель виробничого та невиробничого призначення та інженерних споруд нас не стосується 3)Щодо навчання Прошу допомогти розібратись з визначенням предмету закупівлі послуг з професійної підготовки та перепідготовки. Відповідно до порядку визначення предмету закупівлі, що затверджений наказом МЕРТ №454 від 17.03.2016: Визначення предмета закупівлі послуг з професійної підготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян, що надаються за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, здійснюється за окремими професіями (спеціальностями, напрямами або галузями знань), які визначаються відповідно до Класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 липня 2010 року № 327, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. це положення стосується лише Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України при закупівлі послуг підготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян? якщо ні, то підскажіть, будь ласка, як застосовувати на практиці норму " визначається ... за окремими професіями (спеціальностями, напрямами або галузями знань), які визначаються відповідно до Класифікатора професій ДК 003:2010). Як в річному плані прописувати дані пінкти. Я є працівником державного підприємства, ми використовуємо код CPV 80530000-8 Послуги у сфері професійної підготовки?

Відповідь: Доброго дня! Враховуючи великий обсяг запитання надаємо відповідь по пунктам. Відповідно до ч.7 ст. 2 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон”). Ваше питання не зрозуміле. Звертаємо увагу, що відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі (далі - Порядок), затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами) під час здійснення закупівлі будівель виробничого та невиробничого призначення та інженерних споруд різного функціонального призначенння предмет закупівлі визначається згідно з Державним класифікатором будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженим наказом Держстандарту України від 17.08.2000 № 507, за показником другого знака із зазначенням у дужках кокретної назви будівлі або інженерної споруди. При цьому, відповідно до п.18 ч.1 ст. 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Також звертаємо увагу, що згідно частини 3 статті 2 Закону дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є: придбання, оренда землі, будівель, іншого нерухомого майна або майнових прав на землю, будівлі, інше нерухоме майно. 3. Дійсно ч. 6 розділу ІІ Порядку стосується визначення предмета закупівлі послуг з професійної підготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян, що надаються за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Відповідно до ч. 1 розділу ІІ Порядку предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 17 ч. 1 ст.1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви послуги. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує навчання та семінари-тренінги для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. Після проходження навчання слухачам додатково надається знижка на річну передплату журналу «Радник в сфері державних закупівель» в розмірі 30%. Детальніше за номером телефону (044) 451-85- 71. Додаткову інформацію про найближчі дати навчання Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Всього записів: 2934
Сторiнки: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10  вперед