>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

15.02.2019cal

15.02.2019

 Звіт про зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника»


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.02.2019cal

14.02.2019

З нагоди дня закоханих, прояви любов до ближнього 🙂


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.02.2019cal

Моніторинг публічних закупівель


Аналізуємо переговорну процедуру закупівлі проведену на
підставі двічі відмінених відкритих торгів https://youtu.be/k9SHmkhK5n8

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

 Навчання та підвищення кваліфікації для замовників закупівель на тему: Купуємо за Законом про публічні закупівлі. Практичні та теоретичні аспекти публічних закупівель в системі Рrozorro, модулі аналітики та державний моніторинг закупівель. Для тих, хто вже розпочав працювати за Законом "Про публічні закупівлі."


Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ)

Дати проведення м. Київ
Лютий Березень Квітень
7 - 8 14 - 15
Інші міста

Для передплатників журналу знижка 460 грн  

 Навчання проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель. На запитання відповідатимуть: представник МЕРТУ,  представник Державної казначейської служби, представник Державної аудиторської служби

 Поспішайте зареєструватися! Кількість місць обмежена. Групи не більше 15-20 осіб.
МИ НАВЧАЄМО, А НЕ ЗБИРАЄМО МАСОВКИ
Навчання по Україні проводяться на даний момент тільки за індивідуальними заявками
 Вартість участі м. Київ:

2960 грн  за одну особу
Для передплатників журналу знижка 460 грн., на кожного учасника

Можлива участь за листом, що гарантує оплату.

Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ)

Варіанти проживання у готелях м. Київ. ЗАВАНТАЖИТИ

  У вартість входять:

- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/;
- індивідуальні консультації під час навчання та доступ до безкоштовної телефонної гарячої лінії з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер протягом двох місяців після навчання;
- інформаційно-лекційне обслуговування;
- роздаткові матеріали (методично-практичні матеріали - ТОМ VI, блокнот, ручка, календарі, папка);
- конференц-набір;
- бізнес-ланч;
- видача сертифікатів про навчання;
- звіт після навчання по проблемним питанням;
- презентації;

Також проводимо навчання в будь-якому місті України по вашій заявці, за доступними цінами.

НАВЧАЄМО ПРАВИЛЬНО ПРОВОДИТИ ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ 

ПЛАН НАВЧАННЯ 

Час

Тема виступу

1-й день

 9:15 - 9:30

 Реєстрація учасників навчання. Відкриття навчання. Вступне слово.

9:30 - 11:00   Планування закупівель: нюанси та судова практика
- моніторинг цін з метою визначення очікуваної вартості закупівлі;
- судова практика щодо моніторингу вартості закупівлі;
- чи звертають увагу аудитори на очікувану вартість?;
- плани ProZorro: чи реальність – закупівля з річного плану?;
- інформація про які закупівлі відображається у річному плані?;
- чим відрізняється додаток від річного плану?;
- як краще планувати: на рік наперед чи поступово?;
- складання, затвердження та оприлюднення річного плану (додатку) та змін до нього;
- адміністративна відповідальність за неоприлюднення річного плану;
- порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
- додатково виділені кошти судова практика.

 11:00-11:15

 Перерва

  11:15 – 12:00 Допорогові закупівлі (звіт про укладені договори та допороговий аукціон):
- хто і коли проводить  допорогові закупівлі;
- принципи проведення допорогових закупівель;
- «звіт про укладенні договори» - коли та у які строки  звітуємо?;
- яку інформацію по звіту про укладений договір розміщуємо в систему?; 
- розгляд практичних ситуацій;
- перші кроки замовника при проведенні допорогового аукціону;
- основні етапи допорогового аукціону;
- Увага! Моніторинговий портал Dozorro.
  12:00 – 12:45  Бізнес-ланч
 12:45 – 14:50  Помилки при складані тендерної документації. Знайомимось з  практикою АМКУ:
- чи необхідно використовувати примірну тендерну документацію?;
- як правильно викладати тендерну документацію одним файлом чи окремо з додатками?;
- скільки пропозицій може подати один учасник?;
- в якій формі та яким способом учасники і замовники повинні подавати інформацію по закупівлям?
- завірення документів учасника  печаткою: що змінилося?
- ЕЦП чи КЕП: що змінилося та вимагати від учасника чи ні?
- якою мовою замовнику та учаснику подавати документи на закупівлю та що має врахувати замовник при формулюванні вимоги у тендерній документації щодо документів учасника?;
- дискримінація та вимоги документації, які є дискримінаційними;
- формальні помилки чи потрібно прописувати?;
- санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
- забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
- вимога еквіваленту: обов’язкова чи ні, як встановлювати таку вимогу?;
- чи повинна тендерна документація містити обґрунтування закупівлі конкретного предмета закупівлі?;
- чи повинні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачати застосування заходів із захисту довкілля?;
- яким способом встановлювати вимогу  в тендерній документації щодо надання ліцензії та дозволу;
- приклади рішень Антимонопольного комітету України та судова практика.

 14:50 – 15:00

  Перерва

 15:00 – 16:00

 Кваліфікаційні критерії за статтею 16 Закону:
- встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону;
- на які предмети закупівлі не потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?;
- практичний розгляд критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- практичний розгляд критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- практичний розгляд критерію  - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів»;
- чи можна вимагати документи, які не передбачені законодавством

16:00 - 16:30  Відповіді на питання учасників навчання

2-й день

09:00 – 10:30

 Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:
- які договори можна укладати без проведення процедур закупівель?;
- чи обов’язково включати в тендерну документацію проект договору?;
- чи вважається проект договору невід’ємною частиною тендерної документації?; 
- істотні умови договору, що обов’язково повинен містити договір;
- яку умову можна передбачити в договорі, щоб змінити його умови?;
- захист інтересів за договором: відшкодування збитків, внесення забезпечення виконання договору про  закупівлю, застосування штрафних санкцій, застосування оперативно-господарських санкцій;
- на кого покладає обов’язок Закон про публічні закупівлі укласти договір? 
- строки укладання договорів;
- вимоги для укладання договору;
- зміна істотних умов договору про закупівлю;
- зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків коли може відбуватися і яким чином підтвердити та коли можна змінити?;
- як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
- продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
- недійсність договору про закупівлю, судова практика.
10:30 – 10:40  Перерва на каву

10:40 – 12:00

 Процедура проведення звичайних (українських) відкритих торгів за Законом про публічні закупівлі:
- алгоритм проведення процедури відкритих торгів;
- розглядаємо та відповідаємо на питання та вимоги учасників закупівлі;
- вносимо зміни до тендерної документації;
- розглядаємо тендерну пропозицію учасника: відхиляємо або визначаємо переможцем;
- як правильно та на яких підставах  відмінити процедуру закупівлі або визнанти торги такими, що не відбулись;
- строки укладення договору про закупівлю;
- звіт за процедурою;
- перегляд усіх документів сформованих за процедурою закупівлі на prozorro.gov.ua; 
- про що можна дізнатись за допомогою пошуково-аналітичної системи - 007.org.ua;
- практичні ситуації.

12:00 – 13:0

 Бізнес-ланч
13:00 – 14:00   Порядок організації та проведення переговорної процедури закупівлі за новим Законом:
- підстави для  застосування переговорної процедури;
- “підводні камені” проведення переговорної процедури на підставі двічі відмінених відкритих торгів;
- які документи вимагати від учасника?;
- алгоритм проведення переговорної процедури;
- особливості оприлюднення рішення про намір укласти договір;
- коли відміняємо переговорну процедури закупівлі;
- строки оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу договору, повідомлення про внесення змін та звіту про виконання договору;
14:00 - 14:45
  Звітування за процедурами закупівлі:
- звіт про укладений договір: особливості розміщення та зазначення інформації в ньому;
- проблеми автоматичного формування звіту про результати проведення процедури закупівлі;
- коли необхідно розміщувати повідомлення про внесення змін до договору?;
- звіт про виконання договору проблемні моменти та рішення суду.
14:45 – 14:55  Перерва
14:55 – 16:00   Моніторинг закупівлі як вид державного фінансового контролю:
- орган виконавчої влади, уповноважений на здійснення моніторингу;
- що таке моніторинг закупівлі?;
- період, протягом якого проводиться моніторинг;
- підстави проведення моніторингу закупівлі;
- строки при моніторингу закупівлі;
- взаємодія замовника та Держаудитслужби під час проведення моніторингу;
- висновок про результати проведення моніторингу та подальші дії замовника;
- індикатори ризику: що і для чого?;
- приклади результатів моніторингу окремих закупівель;
- публічний модуль аналітики https://bi.prozorro.org як інструмент збору та аналізу даних щодо процедур у статусі моніторингу.

16:00 – 16:15

 Тестування. Підсумки навчання. Бліц опитування. 
 Відповіді на питання учасників навчання. Подарунки від редакції.