>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

19.04.2018

Аналіз проекту закону

Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

Вносяться зміни в граничні суми

на придбання окремих товарів державними органами/установами/організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

Столиця у лідерах по провадженню ЕСКО-проектів у бюджетній сфері

На сесії Київської міської ради затверджено істотні умови для рекордної кількості ЕСКО-договорів – 49 контрактів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

18.04.2018

#Поради_від_Радника

 Чи є порушенням складання та оприлюднення тендерної документації одним файлом?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.04.2018
Читати всю статтю ...

 Навчання та підвищення кваліфікації для замовників закупівель на тему: Купуємо за Законом про публічні закупівлі. Практичні та теоретичні аспекти публічних закупівель в системі Рrozorro, модулі аналітики та державний моніторинг закупівель. Для тих, хто вже розпочав працювати за Законом "Про публічні закупівлі."


Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ)

Дати проведення м. Київ
Квітень Травень Червень
5-6 квітня 3-4 травня 31 травня - 1 червня
12-13 квітня 10-11 травня 7-8 червня
19-20 квітня 17-18 травня 14-15 червня
26-27 квітня 24-25 травня 21-22 червня
31 травня - 1 червня
Інші міста
17-18 травня м. Одеса

Для передплатників журналу знижка 155 грн  

 Навчання проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель. На запитання відповідатимуть: представник МЕРТУ,  представник Державної казначейської служби, представник Державної аудиторської служби

 Поспішайте зареєструватися! Кількість місць обмежена. Групи не більше 15-20 осіб.
МИ НАВЧАЄМО, А НЕ ЗБИРАЄМО МАСОВКИ
Навчання по Україні проводяться на даний момент тільки за індивідуальними заявками
 Вартість участі м. Київ:

 1920 грн  за одну особу
 2880 грн  за 2 особи - 1440 з учасника
 3600 грн  за 3 особи - 1200 з учасника
1200 грн. За кожного наступного учасника
Для передплатників журналу знижка 155 грн

Можлива участь у семінарі за листом, що гарантує оплату.

Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ)

Варіанти проживання у готелях м. Київ. ЗАВАНТАЖИТИ

  У вартість входять:
- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/;
- індивідуальні консультації під час навчання та доступ до безкоштовної телефонної гарячої лінії з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер протягом двох місяців після навчання;
- інформаційно-лекційне обслуговування;
- конференц-набір;
- бізнес-ланч;
- видача сертифікатів про навчання.

Також проводимо навчання в будь-якому місті України по вашій заявці, за доступними цінами.

НАВЧАЄМО ПРАВИЛЬНО ПРОВОДИТИ ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ 

ПЛАН НАВЧАННЯ 

Час

Тема виступу

1-й день

 9:15 - 9:30

 Реєстрація учасників
 Відкриття. Вступне слово.

 9:30– 9:45

 Загальна частина:
- аналізуємо основні положення Закону 
- допороги і надпороги: вартісні межі та особливості;
- система Рrozorrо та електронні майданчики, загальний огляд та рекомендації по роботі з ними

9:45 - 11:15  Планування процедур закупівлі:
- як визначити очікувану вартість предмета закупівлі (проведення моніторингу перед закупівлею)?;
- алгоритм дій при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку;
- приклади оприлюднення плану та додатку на веб-порталі Уповноваженого органу через майданчик;
- як краще планувати – на рік: наперед чи поступово? 
- які можуть бути штрафи за нерозміщення річного плану?
- порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
- недійсність договору через поділ предмета закупівлі;
- розгляд практичних ситуацій;
- судова практика;
- цікаві пошуки для визначення предмета закупівлі.

 10:30-10:40

 Перерва

  11:15 – 12:00  Допорогові закупівлі (звіт про укладені договори та допороговий аукціон):
- «звіт про укладенні договори» - коли та у які строки  звітуємо?;
- яку інформацію по звіту про укладений договір розміщуємо в систему?; 
- розгляд практичних ситуацій;
- хто і коли проводить  допорогові закупівлі;
- принципи проведення допорогових закупівель;
- Увага! Моніторинговий портал Dozorro.
  12:00 – 12:45  Бізнес-ланч
 12:45 – 14:50  Особливості складання тендерної документації
- складаємо тендерну документацію;
- скільки пропозицій може подати один учасник?
- в якій формі та яким способом учасники і замовники повинні подавати інформацію по закупівлям?
- завірення документів учасника  печаткою. Що змінилося?
- ЕЦП: вимагати чи ні?
- якою мовою подавати документи на закупівлю?
- чи потрібно встановлювати вимогу паспорту і як правильно вимагати?
- вимоги документації, які є дискримінаційними;
- формальні помилки;
- санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
- забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; хто надає; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
- граничні суми витрат замовників;
- вимога еквіваленту обов’язкова чи ні, як таку вимогу встановлювати та прописувати?;
- чи повинні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачати застосування заходів із захисту довкілля?
- Конструктор специфікацій. Як сконструювати технічне завдання

 14:50 – 15:00

  Перерва

 15:00 – 16:00

 Кваліфікаційні критерії за статтею 16 Закону:
- встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону;
- на які предмети закупівлі не потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?;
- практичний розгляд критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- практичний розгляд критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- практичний розгляд критерію  - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів»;
- чи можна вимагати документи, які не передбачені законодавством?

16:00 - 16:30  Відповіді на питання учасників навчання

2-й день

09:00 – 10:30

 Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:
- які договори можна укладати без проведення процедур закупівель?;
- чи обов’язково включати в тендерну документацію проект договору?;
- істотні умови договору, що обов’язково повинен містити договір?
- захист інтересів за договором;
- строки укладання договорів;
- вимоги для укладання договору;
- зміна істотних умов договору про закупівлю;
- як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
- продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
- недійсність договору про закупівлю;
- інші питання стосовно укладення договору та внесення змін.
10:30 – 10:40  Перерва на каву

10:40 – 12:00

 Процедура проведення відкритих торгів за Законом про публічні закупівлі
- алгоритм проведення процедури відкритих торгів;
- відповідаємо на питання учасників закупівлі;
- вносимо зміни до тендерної документації;
- розглядаємо тендерну пропозицію учасника: відхиляємо або визначаємо переможцем;
- як правильно та на яких підставах  відмінити процедуру закупівлі або визнанти торги такими, що не відбулись;
- строки укладення договору про закупівлю;
- звіт за процедурою;
- відмінності між “українською” та “міжнародною” процедурою відкритих торгів”;
- перегляд усіх документів сформованих за процедурою закупівлі на prozorro.gov.ua; 
- про що можна дізнатись за допомогою пошуково-аналітичної системи - 007.org.ua;
- практичні ситуації.

12:00 – 12:45

 Бізнес-ланч
12:45 – 13:45  Порядок організації та проведення переговорної процедури закупівлі за новим Законом про публічні закупівлі:
- підстави для  застосування переговорної процедури;
- “підводні камені”  проведення переговорної процедури на підставі  двічі відмінених відкритих торгів;
- які документи вимагати від учасника?;
- алгоритм проведення переговорної процедури;
- особливості оприлюднення рішення про намір укласти договір;
- коли відміняємо переговорну процедури закупівлі;
- строки оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу договору, повідомлення про внесення змін та звіту про виконання договору;
- закупівля електричної енергії в 2018 році – що нового чекає замовника
13:45 - 14:30
 Звітування за процедурами закупівлі:
- проблеми автоматичного формування звіту про результати проведення процедури закупівлі;
- коли необхідно розміщувати повідомлення про внесення змін до договору?;
- звіт про виконання договору проблемні моменти та рішення суду;
- звітуємо на є-дата: хто, коли і де повинен звітувати?;
- адміністративна відповідальність за неоприлюднення інформації на є-дата;
- модуль аналітики  - bi.prozorro.org; пошуково-аналітична система - 007.org.ua, антикорупційний монітор.
14:30 – 14:40  Перерва
14:40 – 15:20   Державна аудиторська служба, як орган контролю у сфері публічних закупівель
- які види перевірок може здійснювати Державна аудиторська служба?;
- порядок проведення перевірок закупівель?;
- чи будуть аудитори перевіряти допорогові закупівлі?;
- підстави для настання адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель
 Моніторинг публічних закупівель ДАСУ – що очікувати замовнику).
- хто приймає рішення про початок моніторингу закупівлі, та за наявності яких підстав?;
- як працюють автоматичні індикатори ризиків?;
- яким чином буде здійснюватися обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником?;
- коли  особа  не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель?;
- що буде якщо замовник не усуне порушення, визначене у висновку?;
- коли орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі?
15:20- 16:00   Оскарження! На що потрібно звернути увагу замовнику?
- теоретично-практичні аспекти оскарження за Законом про публічні закупівлі;
- склад та повноваження постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг;
- процедура розгляду скарги;
- як потрібно діяти, якщо надійшла скарга: рекомендації замовнику;
- коли розблоковується закупівля;
-  узагальнені приклади  цікавих позицій постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
       - якщо учасник не є платником ПДВ;
       - чому не можна вимагати взірець продукції від учасника;
       - порушує Закон не тільки замовник;
- оскаржуємо рішення  постійно діючої адміністративної колегії АМКУ.

16:00 – 16:15

 Тестування. Підсумки навчання. Бліц опитування. 
 Відповіді на питання учасників навчання. Подарунки від редакції.