>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

26.06.2017

#Поради_від_Радника

Чи має право замовник вносити зміни до тендерної документації в частині зміни предмета закупівлі та його очікуваної вартості?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.06.2017
Читати всю статтю ...

23.06.2017

Парламент прийняв Закон України «Про енергетичну ефективність будівель»

Верховна Рада України 22 червня 2017 року прийняла Закон України «Про енергетичну ефективність будівель», який визначено одним з ключових законів у реформі енергоефективності. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.06.2017
Читати всю статтю ...

21.06.2017

Мінекономрозвитку закликає державні підприємства якомога швидше сформувати незалежні наглядові ради

20 червня відбувся одноденний семінар для представників державних підприємств

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.06.2017
Читати всю статтю ...

20.06.2017

Висновок про оцінку впливу на довкілля замість державної екологічної експертизи.

З 18 червня набув чинності Закон України від 23.05.2017 № 2059-VIII “Про оцінку впливу на довкілля”.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.06.2017
Читати всю статтю ...

 Навчання та підвищення кваліфікації для замовників закупівель на тему Закон «Про публічні закупівлі» від теорії до практики.  Особливості роботи з майданчиками та веб-порталом prozorro.gov.ua. Для тих, хто вже розпочав працювати за Законом "Про публічні закупівлі."

Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ)

Дати проведення м. Київ
Червень Липень Серпень
1-2 червня 6-7 липня  3-4 серпня
8-9 червня  13-14 липня 10-11 серпня
15-16 червня 20-21 липня  17-18 серпня
22-23 червня 27-28 липня
29-30 червня

20-21 липня м. Львів. Вартість участі - 1380 грн.

17-18 cерпня м. Одеса. Вартість участі - 1380 грн.
Для передплатників журналу та членів Асоціації Закупників України знижка 155 грн

 Навчання проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель. На запитання відповідатимуть: представник МЕРТУ, та представник Державної казначейської служби.

 Поспішайте зареєструватися! Кількість місць обмежена. Групи не більше 15-20 осіб.
МИ НАВЧАЄМО, А НЕ ЗБИРАЄМО МАСОВКИ
Навчання по Україні проводяться на даний момент тільки за індивідуальними заявками
Вартість участі м. Львів 1380 грн.
Для передплатників журналу та членів Асоціації Закупників України знижка 155 грн

 Вартість участі м. Київ:

 1920 грн  за одну особу
 2880 грн  за 2 особи - 1440 з учасника
 2997 грн  за 3 особи - 999 з учасника
 999 грн. За кожного наступного учасника
Для передплатників журналу та членів Асоціації Закупників України знижка 155 грн

Можлива участь у семінарі за листом, що гарантує оплату.

Всім учасникам надається 30% знижка на передплату журналу на рік.  

Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ)

  У вартість входять:
- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/;
- індивідуальні консультації під час навчання та доступ до безкоштовної телефонної гарячої лінії з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер протягом двох місяців після навчання;
- інформаційно-лекційне обслуговування;
- конференц-набір;
- бізнес-ланч;
- видача сертифікатів про навчання.

Також проводимо навчання в будь-якому місті України по вашій заявці, за доступними цінами.

НАВЧАЄМО ПРАВИЛЬНО ПРОВОДИТИ ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ 

ПЛАН НАВЧАННЯ 

Час

Тема виступу

1-й день

 9:15 - 9:30

 Реєстрація учасників
 Відкриття. Вступне слово.

 9:30– 10:00

 Загальна частина:
- загальний огляд системи prozorro.gov.ua, рекомендації по реєстрації на майданчиках;
- скільки потрібно сплатити учаснику, щоб прийняти участь в закупівлі, коли кошти повертаються?;
- «звіт про укладенні договори» - коли подаємо та за якими договорами звітуємо;
скільки потрібно сплатити учаснику, щоб прийняти участь в закупівлі. У яких випадках такі кошти повертаються?.
 З початку 2017 року визначаємо предмет закупівлі по-новому:
- алгоритм дій замовника при визначенні предмета закупівлі з урахуванням змін від 17.01.2017 р.;
-  приклади визначення предметів закупівлі (газ, тепло, вода, електроенергія, бензин, медикаменти, поточний ремонт, роботи);
-  практичні завдання щодо визначення предмету закупівлі по-новому.

 10:00-10:40

 Планування процедур закупівлі:
-  алгоритм дій при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку;
-  приклади оприлюднення плану та додатку на веб-порталі Уповноваженого органу через майданчик;
- приклади внесення змін та корегування планів і додатків на майданчиках;
- порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
- додатково розміщуємо річні плани  відповідно до Закон України «Про доступ до публічної інформації».

 10:40 – 12:00  Допорогові  електронні  закупівлі:
- принципи проведення допорогових закупівель;
- кому необхідно проводити допорогові закупівлі;
- аналіз Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.03.2016 № 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель»;
- порядок створення допорогової закупівлі;
- порядок проведення аукціону та визначення переможця;
- порядок відміни закупівлі;         
- терміни укладання допорогового договору; 
- основні поради замовникам, щодо проведення допорогових торгів;
- оскарження допорогових процедур

 12:00 – 12:30

  Бізнес-ланч

 12:30 – 14:30

 Особливості складання тендерної документації
- складаємо тендерну документацію;
- вимоги документації, які є дискримінаційними;
- формальні помилки;
- звернення за роз’ясненнями до тендерної документації;
- вносимо зміни і надаємо роз’яснення;
- санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
- забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; хто надає; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
- граничні суми витрат замовників;
- заходи із захисту довкілля;
 Оцінка тендерних пропозицій. Як прописати  методику оцінки в ТД 
- критерії та методика оцінки по новому Закону;
- нецінові критерії оцінки, як їх застосовувати.

 14:30 - 16:00   Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників за статтями 16 та 17 Закону:
- встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону;
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
- приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів»;
- встановлення вимог за статтею 17 Закону про публічні закупівлі;
- відкриті реєстри. Як вимагати замовникам пропозиції відповідно до статті 17 Закону;
- вимоги, які регламентують положення статті 17 Закону. 

16:00 - 16:30 

 Відповіді на питання учасників семінару

2-й день

09:00 – 9:35

 Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:
- захист інтересів за договором;
- строки укладання договорів;
- вимоги для укладання договору;
- зміна істотних умов договору про закупівлю;
- як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
- продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
- недійсність договору про закупівлю;
- інші питання стосовно укладення договору та внесення змін;
- відповідальність згідно ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

9:35 – 10:20

 Процедура проведення відкритих торгів за Законом про публічні закупівлі
- оголошення процедури;
- внесення змін в тендерну документацію;
- подання пропозицій учасниками;
- аукціон (оцінка);
- розгляд та відхилення тендерних пропозицій;
- рішення про намір укласти договір про закупівлю;
- відміна процедури закупівлі;
- можливі етапи відміни процедури закупівлі;
- договір про закупівлю;
- звіт за процедурою;
- перегляд усіх документів сформованих за процедурою закупівлі на prozorro.gov.ua

10:20 – 11:10

 Особливості проведення відкритих торгів у разі, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:
- для товарів і послуг - 133 тисячам євро;
- для робіт - 5150 тисячам євро
11:10 – 11:45  Порядок організації та проведення переговорної процедури закупівлі за новим Законом про публічні закупівлі:
- умови застосування переговорної процедури;
- рішення про намір укласти договір;
- відміна переговорної процедури закупівлі;
- строки оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу стосовно наміру укласти договір, його укладання, внесення змін та звіту про виконання договору. 
11:45 - 12:30  Бізнес-ланч
12:30 – 14:00  Звітування за процедурами закупівлі:
- строки зберігання документів;
- звіт про результати проведення процедури закупівлі;
- повідомлення про внесення змін до договору;
- звіт про виконання договору;
- звіт про укладені договори;
- звіт 1-торги;
- вітуємо на є-дата;
- модуль аналітики  - bi.prozorro.org;
- пошуково-аналітична система - 007.org.ua

14:00 – 15:30

- Оскарження! На що потрібно звернути увагу замовнику?;
- Приклади цікавих позицій постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

15:30 – 16:00

 Тестування. Підсумки навчання. Бліц опитування. 
 Відповіді на питання учасників навчання.