Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Навчання / Семінари2 — Навчання для замовників1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

19.01.2018

Верховна Рада ухвалила Закон про приватизацію державного і комунальногомайна

Цей Закон, розроблений з урахуванням кращого міжнародного досвіду та норм англійського права

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.01.2018
Читати всю статтю ...

18.01.2018

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника»

Дискримінаційні вимоги тендерної документації - поради учасникам

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.01.2018
Читати всю статтю ...

МЕРТУ надало офіційні рекомендації для оформлення банківських гарантій

Як зазначають в Міністерстві, вимоги до оформлення гарантії є прозорими та доступними для всіх

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.01.2018
Читати всю статтю ...

17.01.2018

Встановлення вимоги стосовно наявності матеріально-технічної бази

Позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України  https://youtu.be/ZO_N0arSrTc

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.01.2018
Читати всю статтю ...

16.01.2018

Уряд затвердив методику оцінювання фіскальних ризиків діяльності підприємств держсектору

Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 11.01.2018 № 7

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.01.2018
Читати всю статтю ...

 Навчання та підвищення кваліфікації для замовників закупівель на тему: Купуємо за Законом про публічні закупівлі. Практичні та теоретичні аспекти публічних закупівель в системі Рrozorro, модулі аналітики та державний моніторинг закупівель. Для тих, хто вже розпочав працювати за Законом "Про публічні закупівлі."

Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ)

Дати проведення м. Київ
Січень Лютий Березень
1 - 2 лютого 1 - 2 березня
8 - 9 лютого 15-16 березня
18-19 січня  15 - 16 лютого 22-23 березня 
25 - 26 січня 22 - 23 лютого 29-30 березня

Для передплатників журналу знижка 155 грн  

 Навчання проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель. На запитання відповідатимуть: представник МЕРТУ, та представник Державної казначейської служби.

 Поспішайте зареєструватися! Кількість місць обмежена. Групи не більше 15-20 осіб.
МИ НАВЧАЄМО, А НЕ ЗБИРАЄМО МАСОВКИ
Навчання по Україні проводяться на даний момент тільки за індивідуальними заявками
 Вартість участі м. Київ:

 1920 грн  за одну особу
 2880 грн  за 2 особи - 1440 з учасника
 2997 грн  за 3 особи - 999 з учасника
 999 грн. За кожного наступного учасника
Для передплатників журналу та членів Асоціації Закупників України знижка 155 грн

Можлива участь у семінарі за листом, що гарантує оплату.

Всім учасникам надається 30% знижка на передплату журналу на 2017 рік.  

Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ)

Варіанти проживання у готелях м. Київ. ЗАВАНТАЖИТИ

  У вартість входять:
- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/;
- індивідуальні консультації під час навчання та доступ до безкоштовної телефонної гарячої лінії з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер протягом двох місяців після навчання;
- інформаційно-лекційне обслуговування;
- конференц-набір;
- бізнес-ланч;
- видача сертифікатів про навчання.

Також проводимо навчання в будь-якому місті України по вашій заявці, за доступними цінами.

НАВЧАЄМО ПРАВИЛЬНО ПРОВОДИТИ ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ 

ПЛАН НАВЧАННЯ 

Час

Тема виступу

1-й день

 9:15 - 9:30

 Реєстрація учасників
 Відкриття. Вступне слово.

 9:30– 10:00

 Загальна частина:
- допороги і надпороги: вартісні межі та особливості;
- система Рrozorrо та електронні майданчики, загальний огляд та рекомендації по роботі з ними;
- скільки потрібно сплатити учаснику, щоб прийняти участь в закупівлі, коли кошти повертаються?;
- «звіт про укладенні договори» - коли та у які строки  звітуємо?;
- яку інформацію по звіту про укладений договір розміщуємо в систему?; 
- розгляд практичних ситуацій. 
 З початку 2017 року визначаємо предмет закупівлі по-новому:
- алгоритм дій замовника при визначенні предмета закупівлі товарів та послуг з урахуванням змін від 17.01.2017;
- особливості визначення предмета закупівлі лікарських засобів;
- як правильно визначати предмет закупівлі послуг з поточного ремонту;
- предмет закупівлі робіт, на що потрібно звертати увагу;
- приклади визначення предметів закупівлі (газ, тепло, вода, електроенергія, бензин, медикаменти, поточний ремонт, роботи);
- практичні завдання щодо визначення предмету закупівлі по-новому

 10:00-10:40

 Планування процедур закупівлі:

як визначити очікувану вартість предмета закупівлі (проведення моніторингу перед закупівлею)?;
- алгоритм дій при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку;
- приклади оприлюднення плану та додатку на веб-порталі Уповноваженого органу через майданчик;
- як краще планувати – на рік: наперед чи поступово? 
- які можуть бути штрафи за нерозміщення річного плану?
- як правильно встановлювати КЕКВ в річному плані та додатку до річного плану?
- порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
- недійсність договору через поділ предмета закупівлі;
- чи потрібно додатково розміщувати річні плани  відповідно до Закон України «Про доступ до публічної інформації»?;
- розгляд практичних ситуацій

 10:40 – 12:00  Допорогові  електронні  закупівлі:
- хто і коли проводить  допорогові закупівлі;
- принципи проведення допорогових закупівель;
- аналіз основних положень Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.03.2016 № 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель»;
- перші кроки замовника по створенню допорогової закупівлі;
- аукціон та порядок визначення переможця/відхилення учасника;
- підстави для відміни процедури;         
- як призначити  відповідальну особу для роботи в системі електронних закупівель?;
- як провести аналіз за торгами, які вже відбулись у інших замовників?;
- що можуть зробити учасники, які не виграли аукціон?;
- що робити замовнику з учасниками, які не виходять на зв’язок?;
- дії замовника при оскарженні допорогових торгів за наказом № 45.
- Увага! Моніторинговий портал Dozorro.

 12:00 – 12:30

  Бізнес-ланч

 12:30 – 14:30

 Особливості складання тендерної документації
- складаємо тендерну документацію;
- скільки пропозицій може подати один учасник?
- в якій формі та яким способом учасники і замовники повинні подавати інформацію по закупівлям?
- завірення документів учасника  печаткою. Що зінилося?
- ЕЦП: вимагати чи ні?
- якою мовою подавати документи на закупівлю?
- чи потрібно встановлювати вимогу паспорту і як правильно вимагати?
- вимоги документації, які є дискримінаційними;
- формальні помилки;
- санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
- забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; хто надає; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
- граничні суми витрат замовників;
- вимога еквіваленту обов’язкова чи ні, як таку вимогу встановлювати та прописувати?
- чи повинні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачати застосування заходів із захисту довкілля?

 14:30 - 15:30   Кваліфікаційні критерії за статтею 16 Закону:
- встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону;
- на які предмети закупівлі не потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?;
- практичний розгляд критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- практичний розгляд критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- практичний розгляд критерію  - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів»;
- чи можна вимагати документи, які не передбачені законодавством?

15:30 - 16:15

 Встановлення вимог за статтею 17 Закону:
- відкриті реєстри: які реєстри віднесені до відкритих і хто складає їх перелік;
- як правильно встановити вимоги до учасника/переможця за статтею 17 Закону;
- аналіз підстав для відхилення тендерної пропозиції за статтею 17;
- як замовник може самостійно перевірити інформацію надану учасником/переможцем? 
- електронна довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів;
- електронна довідка видана відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, та про те, що така особа не має незнятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку.
16:15 - 16:30   Відповіді на питання учасників семінару

2-й день

09:00 – 10:20

 Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:
- які договори можна укладати без проведення процедур закупівель?;
- чи обов’язково включати в тендерну документацію проект договору?;
- істотні умови договору, що обов’язково повинен містити договір?
- захист інтересів за договором;
- строки укладання договорів;
- вимоги для укладання договору;
- зміна істотних умов договору про закупівлю;
- як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
- продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
- недійсність договору про закупівлю;
- інші питання стосовно укладення договору та внесення змін;
- відповідальність згідно ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

10:20 – 12:00

 Процедура проведення відкритих торгів за Законом про публічні закупівлі
- алгоритм проведення процедури відкритих торгів;
- відповідаємо на питання учасників закупівлі;
- вносимо зміни до тендерної документації;
- розглядаємо тендерну пропозицію учасника: відхиляємо або визначаємо переможцем;
- Як правильно та на яких підставах  відмінити процедуру закупівлі або визнанти торги такими, що не відбулись;
- строки укладення договору про закупівлю;
- звіт за процедурою;
- відмінності між “українською” та “міжнародною” процедурою відкритих торгів”;
- перегляд усіх документів сформованих за процедурою закупівлі на prozorro.gov.ua
- про що можна дізнатись за допомогою пошуково-аналітичної системи - 007.org.ua;
- практичні ситуації.

12:00 – 12:45

 Бізнес-ланч
12:40 – 13:45
 Порядок організації та проведення переговорної процедури закупівлі за новим Законом про публічні закупівлі:
- підстави для  застосування переговорної процедури;
- “підводні камені”  проведення переговорної процедури на підставі  двічі відмінених відкритих торгів;
- які документи вимагати від учасника?;
- алгоритм проведення переговорної процедури;
- особливості оприлюднення рішення про намір укласти договір;
- коли відміняємо переговорну процедури закупівлі;
- строки оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу договору, повідомлення про внесення змін та звіту про виконання договору;
- закупівля електричної енергії в 2018 році – що нового чекає замовника?
13:45 - 14:45
  Звітування за процедурами закупівлі:
- проблеми автоматичного формування звіту про результати проведення процедури закупівлі;
- коли необхідно розміщувати повідомлення про внесення змін до договору?;
- звіт про виконання договору проблемні моменти та рішення суду;
- звітуємо на є-дата: хто, коли і де повинен звітувати?;
- адміністративна відповідальність за неоприлюднення інформації на є-дата;
- модуль аналітики  - bi.prozorro.org, ризик-індикатори;
- контроль та відповідальність у сфері публічних закупівель (законопроект про моніторинг публічних закупівель ДАСУ – що очікувати замовнику).
14:45 – 15:45  Оскарження! На що потрібно звернути увагу замовнику?
- теоретично-практичні аспекти оскарження за Законом про публічні закупівлі;
- склад та повноваження постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг;
- процедура розгляду скарги;
- як потрібно діяти, якщо надійшла скарга: рекомендації замовнику;
- коли розблоковується закупівля;
- узагальнені приклади  цікавих позицій постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
       - якщо учасник не є платником ПДВ;
       - чому не можна вимагати взірець продукції від учасника;
       - порушує Закон не тільки замовник;
- оскаржуємо рішення  постійно діючої адміністративної колегії АМКУ.

15:45 – 16:15

 Тестування. Підсумки навчання. Бліц опитування. 
 Відповіді на питання учасників навчання. Подарунки від редакції.