>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

27.07.2017

Підсумки навчання 20-21 липня 2017 року на тему:

 «Закон України “Про публічні закупівлі” від теорії до практики. Особливості роботи з майданчиками та веб-порталом prozorro.gov.ua»

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
27.07.2017
Читати всю статтю ...

З наступного року заклади охорони здоров'я будуть звітувати за зібрані благодійні внески з фізичних та юридичних осіб

25 липня Міністерство охорони здоров’я України підписало наказ №848

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
27.07.2017
Читати всю статтю ...

26.07.2017

3-4 та 10-11 серпня м. Київ.

Навчання та підвищення кваліфікації для замовників 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

Міністерство юстиції внесло зміни в порядок реєстрації юросіб

25 липня набув чинності наказ Міністерства юстиції України від 30.06.2017 № 2063/5

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

НКРЕКП зобов'язав ліцензіатів, які здійснюють розподіл електричної енергії користуватись ProZorro

раніше НКРЕКП вже внесло аналогічну вимогу до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва та постачання електричної енергії

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

 Навчання та підвищення кваліфікації для замовників закупівель на тему Закон «Про публічні закупівлі» від теорії до практики.  Особливості роботи з майданчиками та веб-порталом prozorro.gov.ua. Для тих, хто вже розпочав працювати за Законом "Про публічні закупівлі."

Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ)

Дати проведення м. Київ
Липень Серпень Вересень
6-7 липня  3-4 серпня 7-8 вересня 
 13-14 липня 10-11 серпня 14-15 вересня 
20-21 липня  17-18 серпня 28-29 вересня 
27-28 липня 24-25 серпня

17-18 cерпня м. Одеса. Вартість участі - 1380 грн. (Готель Чорне Море Парк Шевченка Маразліївська вулиця, 1/20)
Для передплатників журналу та членів Асоціації Закупників України знижка 155 грн

 Навчання проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель. На запитання відповідатимуть: представник МЕРТУ, та представник Державної казначейської служби.

 Поспішайте зареєструватися! Кількість місць обмежена. Групи не більше 15-20 осіб.
МИ НАВЧАЄМО, А НЕ ЗБИРАЄМО МАСОВКИ
Навчання по Україні проводяться на даний момент тільки за індивідуальними заявками
 Вартість участі м. Київ:

 1920 грн  за одну особу
 2880 грн  за 2 особи - 1440 з учасника
 2997 грн  за 3 особи - 999 з учасника
 999 грн. За кожного наступного учасника
Для передплатників журналу та членів Асоціації Закупників України знижка 155 грн

Можлива участь у семінарі за листом, що гарантує оплату.

Всім учасникам надається 30% знижка на передплату журналу на рік.  

Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ)

  У вартість входять:
- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/;
- індивідуальні консультації під час навчання та доступ до безкоштовної телефонної гарячої лінії з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер протягом двох місяців після навчання;
- інформаційно-лекційне обслуговування;
- конференц-набір;
- бізнес-ланч;
- видача сертифікатів про навчання.

Також проводимо навчання в будь-якому місті України по вашій заявці, за доступними цінами.

НАВЧАЄМО ПРАВИЛЬНО ПРОВОДИТИ ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ 

ПЛАН НАВЧАННЯ 

Час

Тема виступу

1-й день

 9:15 - 9:30

 Реєстрація учасників
 Відкриття. Вступне слово.

 9:30– 10:00

 Загальна частина:
- загальний огляд системи prozorro.gov.ua, рекомендації по реєстрації на майданчиках;
- скільки потрібно сплатити учаснику, щоб прийняти участь в закупівлі, коли кошти повертаються?;
- «звіт про укладенні договори» - коли подаємо та за якими договорами звітуємо;
скільки потрібно сплатити учаснику, щоб прийняти участь в закупівлі. У яких випадках такі кошти повертаються?.
 З початку 2017 року визначаємо предмет закупівлі по-новому:
- алгоритм дій замовника при визначенні предмета закупівлі з урахуванням змін від 17.01.2017 р.;
-  приклади визначення предметів закупівлі (газ, тепло, вода, електроенергія, бензин, медикаменти, поточний ремонт, роботи);
-  практичні завдання щодо визначення предмету закупівлі по-новому.

 10:00-10:40

 Планування процедур закупівлі:
-  алгоритм дій при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку;
-  приклади оприлюднення плану та додатку на веб-порталі Уповноваженого органу через майданчик;
- приклади внесення змін та корегування планів і додатків на майданчиках;
- порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
- додатково розміщуємо річні плани  відповідно до Закон України «Про доступ до публічної інформації».

 10:40 – 12:00  Допорогові  електронні  закупівлі:
- принципи проведення допорогових закупівель;
- кому необхідно проводити допорогові закупівлі;
- аналіз Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.03.2016 № 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель»;
- порядок створення допорогової закупівлі;
- порядок проведення аукціону та визначення переможця;
- порядок відміни закупівлі;         
- терміни укладання допорогового договору; 
- основні поради замовникам, щодо проведення допорогових торгів;
- оскарження допорогових процедур

 12:00 – 12:30

  Бізнес-ланч

 12:30 – 14:30

 Особливості складання тендерної документації
- складаємо тендерну документацію;
- вимоги документації, які є дискримінаційними;
- формальні помилки;
- звернення за роз’ясненнями до тендерної документації;
- вносимо зміни і надаємо роз’яснення;
- санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
- забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; хто надає; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
- граничні суми витрат замовників;
- заходи із захисту довкілля;
 Оцінка тендерних пропозицій. Як прописати  методику оцінки в ТД 
- критерії та методика оцінки по новому Закону;
- нецінові критерії оцінки, як їх застосовувати.

 14:30 - 16:00   Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників за статтями 16 та 17 Закону:
- встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону;
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
- приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів»;
- встановлення вимог за статтею 17 Закону про публічні закупівлі;
- відкриті реєстри. Як вимагати замовникам пропозиції відповідно до статті 17 Закону;
- вимоги, які регламентують положення статті 17 Закону. 

16:00 - 16:30 

 Відповіді на питання учасників семінару

2-й день

09:00 – 9:35

 Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:
- захист інтересів за договором;
- строки укладання договорів;
- вимоги для укладання договору;
- зміна істотних умов договору про закупівлю;
- як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
- продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
- недійсність договору про закупівлю;
- інші питання стосовно укладення договору та внесення змін;
- відповідальність згідно ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

9:35 – 10:20

 Процедура проведення відкритих торгів за Законом про публічні закупівлі
- оголошення процедури;
- внесення змін в тендерну документацію;
- подання пропозицій учасниками;
- аукціон (оцінка);
- розгляд та відхилення тендерних пропозицій;
- рішення про намір укласти договір про закупівлю;
- відміна процедури закупівлі;
- можливі етапи відміни процедури закупівлі;
- договір про закупівлю;
- звіт за процедурою;
- перегляд усіх документів сформованих за процедурою закупівлі на prozorro.gov.ua

10:20 – 11:10

 Особливості проведення відкритих торгів у разі, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:
- для товарів і послуг - 133 тисячам євро;
- для робіт - 5150 тисячам євро
11:10 – 11:45  Порядок організації та проведення переговорної процедури закупівлі за новим Законом про публічні закупівлі:
- умови застосування переговорної процедури;
- рішення про намір укласти договір;
- відміна переговорної процедури закупівлі;
- строки оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу стосовно наміру укласти договір, його укладання, внесення змін та звіту про виконання договору. 
11:45 - 12:30  Бізнес-ланч
12:30 – 14:00  Звітування за процедурами закупівлі:
- строки зберігання документів;
- звіт про результати проведення процедури закупівлі;
- повідомлення про внесення змін до договору;
- звіт про виконання договору;
- звіт про укладені договори;
- звіт 1-торги;
- вітуємо на є-дата;
- модуль аналітики  - bi.prozorro.org;
- пошуково-аналітична система - 007.org.ua

14:00 – 15:30

- Оскарження! На що потрібно звернути увагу замовнику?;
- Приклади цікавих позицій постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

15:30 – 16:00

 Тестування. Підсумки навчання. Бліц опитування. 
 Відповіді на питання учасників навчання.