>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

15.08.2018cal

15.08.2018

Мінекономрозвитку оприлюднило лист рекомендаційного характеру


 від 07.08.2018 № 3304-04/33947-06 щодо відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі  

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

14.08.2018

#Поради_від_Радника


Заборона здійснення державних закупівель як санкція.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

Отримання позивачем індивідуальної податкової консультації


зміст якої відповідає нормам чинного законодавства

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.08.2018cal

13.08.2018

Підсумки навчання 9-10 серпня м. Одеса


 "Прозорі закупівлі: від рішень Антимонопольного до судової практики та моніторингу”

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

 Навчання та підвищення кваліфікації для замовників закупівель на тему: Купуємо за Законом про публічні закупівлі. Практичні та теоретичні аспекти публічних закупівель в системі Рrozorro, модулі аналітики та державний моніторинг закупівель. Для тих, хто вже розпочав працювати за Законом "Про публічні закупівлі."


Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ)

Дати проведення м. Київ
Липень Серпень Вересень
5 - 6 2 - 3 6 - 7 вересня
12 -13 - 13 - 14
19 - 20 - 20 - 21
26 - 27 27 - 28
Інші міста

Для передплатників журналу знижка 155 грн  

 Навчання проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель. На запитання відповідатимуть: представник МЕРТУ,  представник Державної казначейської служби, представник Державної аудиторської служби

 Поспішайте зареєструватися! Кількість місць обмежена. Групи не більше 15-20 осіб.
МИ НАВЧАЄМО, А НЕ ЗБИРАЄМО МАСОВКИ
Навчання по Україні проводяться на даний момент тільки за індивідуальними заявками
 Вартість участі м. Київ:

 1920 грн  за одну особу
 2880 грн  за 2 особи - 1440 з учасника
 3600 грн  за 3 особи - 1200 з учасника
1200 грн. За кожного наступного учасника
Для передплатників журналу знижка 155 грн

Можлива участь за листом, що гарантує оплату.

Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ)

Варіанти проживання у готелях м. Київ. ЗАВАНТАЖИТИ

  У вартість входять:

- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/;
- індивідуальні консультації під час навчання та доступ до безкоштовної телефонної гарячої лінії з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер протягом двох місяців після навчання;
- інформаційно-лекційне обслуговування;
- роздаткові матеріали (методично-практичні матеріали - ТОМ V, блокнот, ручка, календарі, папка);
- конференц-набір;
- бізнес-ланч;
- видача сертифікатів про навчання;
- звіт після навчання по проблемним питанням;
- презентації;

Також проводимо навчання в будь-якому місті України по вашій заявці, за доступними цінами.

НАВЧАЄМО ПРАВИЛЬНО ПРОВОДИТИ ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ 

ПЛАН НАВЧАННЯ 

Час

Тема виступу

1-й день

 9:15 - 9:30

 Реєстрація учасників
 Відкриття. Вступне слово.

 9:30– 9:45

  Загальна частина та аналітичні інструменти Prozorro:
- загальний огляд системи prozorro.gov.ua, рекомендації по реєстрації на майданчиках;
- аналітичні інструменти в Prozorro: чим можна скористатися:
- аналітичні модулі bi.prozorro.org та Clarity Project;
- цікаві пошуки: сервіс визначення предмета закупівлі від КШЕ, пошук в ДК на сайті журналу;
- аналітично-пошукова система 007;
- конструктор специфікацій. Як сконструювати технічне завдання;
- моніторингові ресурси: портал Dozorro, ризик-індикатори, антикорупційний монітор.
9:45 - 11:00  Планування процедур закупівлі:
- як визначити очікувану вартість предмета закупівлі (проведення моніторингу перед закупівлею)?;
- судова практика по моніторингу;
- на що звертають увагу аудитори при визначенні очікуваної вартості;
- плани Prozorro, чи реальність – закупівля з річного плану;
- алгоритм дій при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку;
- чим відрізняється додаток від річного плану?;
- як краще планувати – на рік: наперед чи поступово?;
- які можуть бути штрафи за нерозміщення річного плану?;
- порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
- додатково виділені кошти судова практика

 11:00-11:15

 Перерва

  11:15 – 12:00  Допорогові закупівлі (звіт про укладені договори та допороговий аукціон):
- хто і коли проводить  допорогові закупівлі;
- принципи проведення допорогових закупівель;
- «звіт про укладенні договори» - коли та у які строки  звітуємо?;
- яку інформацію по звіту про укладений договір розміщуємо в систему?; 
- розгляд практичних ситуацій;
- перші кроки замовника при проведенні допорогового аукціону;
- основні етапи допорогового аукціону;
- Увага! Моніторинговий портал Dozorro.
  12:00 – 12:45  Бізнес-ланч
 12:45 – 14:50  Особливості складання тендерної документації
- чи потрібно використовувати примірну тендерну документацію?;
- скільки пропозицій може подати один учасник?;
- як правильно викладати тендерну документацію одним файлом чи окремо з додатками?;
- в якій формі та яким способом учасники і замовники повинні подавати інформацію по закупівлям?
- завірення документів учасника  печаткою. Що змінилося?
- ЕЦП: вимагати чи ні?
- якою мовою подавати документи на закупівлю  учаснику та як правильно прописати вимогу замовнику?;
- вимоги документації, які є дискримінаційними;
- формальні помилки чи потрібно прописувати?;
- санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
- забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; хто надає; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
- вимога еквіваленту обов’язкова чи ні, як таку вимогу встановлювати та прописувати?;
- чи повинна тендерна документація містити обґрунтування закупівлі конкретного предмета закупівлі?;
- чи повинні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачати застосування заходів із захисту довкілля?;
- яким способом встановлювати вимогу  в тендерній документації щодо надання ліцензії та дозволу;
- приклади рішень Антимонопольного комітету та судова практика.

 14:50 – 15:00

  Перерва

 15:00 – 16:00

  Кваліфікаційні критерії за статтею 16 Закону:
- встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону;
- на які предмети закупівлі не потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?;
- практичний розгляд критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- практичний розгляд критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- практичний розгляд критерію  - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів»;
- чи можна вимагати документи, які не передбачені законодавством

16:00 - 16:30  Відповіді на питання учасників навчання

2-й день

09:00 – 10:30

 Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:
- які договори можна укладати без проведення процедур закупівель?;
- чи обов’язково включати в тендерну документацію проект договору?;
- чи вважається проект договору невід’ємною частиною тендерної документації?; 
- істотні умови договору, що обов’язково повинен містити договір;
- яку умову можна передбачити в договорі, щоб змінити його умови?;
- захист інтересів за договором: відшкодування збитків, внесення забезпечення виконання договору про  закупівлю, застосування штрафних санкцій, застосування оперативно-господарських санкцій;
- на кого покладає обов’язок Закон про публічні закупівлі укласти договір? 
- строки укладання договорів;
- вимоги для укладання договору;
- зміна істотних умов договору про закупівлю;
- зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків коли може відбуватися і яким чином підтвердити та коли можна змінити?;
- як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
- продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
- недійсність договору про закупівлю, судова практика.
10:30 – 10:40  Перерва на каву

10:40 – 12:00

 Процедура проведення відкритих торгів за Законом про публічні закупівлі
- алгоритм проведення процедури відкритих торгів;
- розглядаємо та відповідаємо на питання та вимоги учасників закупівлі;
- вносимо зміни до тендерної документації;
- розглядаємо тендерну пропозицію учасника: відхиляємо або визначаємо переможцем;
- як правильно та на яких підставах  відмінити процедуру закупівлі або визнанти торги такими, що не відбулись;
- строки укладення договору про закупівлю;
- звіт за процедурою;
- відмінності між “українською” та “міжнародною” процедурою відкритих торгів”;
- перегляд усіх документів сформованих за процедурою закупівлі на prozorro.gov.ua; 
- про що можна дізнатись за допомогою пошуково-аналітичної системи - 007.org.ua;
- практичні ситуації

12:00 – 13:0

 Бізнес-ланч
13:00 – 14:00   Порядок організації та проведення переговорної процедури закупівлі за новим Законом:
  • підстави для  застосування переговорної процедури;
  • “підводні камені” проведення переговорної процедури на підставі двічі відмінених відкритих торгів;
  • які документи вимагати від учасника?;
  • алгоритм проведення переговорної процедури;
  • особливості оприлюднення рішення про намір укласти договір;
  • коли відміняємо переговорну процедури закупівлі;
  • строки оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу договору, повідомлення про внесення змін та звіту про виконання договору;
  • закупівля електричної енергії в 2018 році – що нового чекає замовника:
  1. Закон України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019 – VIII, що змінилося з його прийняттям?
  2. постачання електричної енергії споживачам будуть здійснювати окремі юридичні особи-електропостачальники, які будуть обиратися споживачами, за вільними (ринковими) цінами;
  3. коли необхідно оголошувати процедуру відкритих торгів на постачання електричної енергії?;
  4. до якого числа необхідно обрати собі електропостачальника та укласти з ним договір постачання електричної енергії?
14:00 - 14:45
 Звітування за процедурами закупівлі:
- звіт про укладений договір: особливості розміщення та зазначення інформації в ньому;
- проблеми автоматичного формування звіту про результати проведення процедури закупівлі;
- коли необхідно розміщувати повідомлення про внесення змін до договору?;
- звіт про виконання договору проблемні моменти та рішення суду;
- звітуємо на є-дата: хто, коли і де повинен звітувати?;
- адміністративна відповідальність за не оприлюднення інформації на є-дата;
- модуль аналітики  - bi.prozorro.org; пошуково-аналітична система - .007.org.ua, антикорупційний монітор.
14:45 – 14:55  Перерва
14:55 – 16:00   Державна аудиторська служба, як орган контролю у сфері публічних закупівель
- які види перевірок може здійснювати Державна аудиторська служба?;
- порядок проведення перевірок закупівель?;
- чи перевіряють аудитори допорогові закупівлі?;
- підстави для настання адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель
 Моніторинг публічних закупівель ДАСУ – що очікувати замовнику).
- хто приймає рішення про початок моніторингу закупівлі, та за наявності яких підстав?;
- як працюють автоматичні індикатори ризиків?;
- яким чином буде здійснюватися обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником?;
- коли  особа  не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель?;
- що буде якщо замовник не усуне порушення, визначене у висновку?;
- коли орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі?;
- звільнення від адміністративної відповідальності, або коли адмін. відповідальність не настає

16:00 – 16:15

 Тестування. Підсумки навчання. Бліц опитування. 
 Відповіді на питання учасників навчання. Подарунки від редакції.