>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

23.06.2018cal

23.06.2018

УВАГА!


безкоштовна телефонна гаряча лінія буде працювати у суботу 23 червня з 10:00 по 12:00

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.06.2018cal

20.06.2018

#Поради_від_Радника


Чи правомірна дія замовника, якщо прийняття рішення про намір укласти договір і оприлюднення цього рішення відбувається в один і той же день?

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.06.2018cal

Нагадуємо


з 01.07.2018 доступ до Реєстрів Мін’юсту буде можливим виключно з використанням захищених носіїв особистих ключів ЕЦП

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.06.2018cal

Проведення позапланових технічних робіт


Єдиних та Державних реєстрів

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
Поглиблене навчання за Законом «Про публічні закупівлі» від початківця до професіонала.  Особливості роботи з майданчиками, веб-порталом prozorro.gov.ua, та модулями аналітики у закупівлях. Моніторинг у закупівлях: що чекає на замовника. 

Дати проведення м. Київ:
9-11 липня для початківців
13-15 серпня для початківців

Варіанти проживання у готелях м. Київ. ЗАВАНТАЖИТИ
Навчання проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель. На запитання відповідатимуть: представник МЕРТУ, та представник Державної казначейської служби.
 Поспішайте зареєструватися! Кількість місць обмежена. Групи не більше 15-20 осіб. МИ НАВЧАЄМО, А НЕ ЗБИРАЄМО МАСОВКИ
Вартість участі — 2490 грн. Можлива участь за листом, що гарантує оплату.
  У вартість входять:
- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/;
- індивідуальні консультації під час навчання та доступ до безкоштовної телефонної гарячої лінії з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер протягом двох місяців після навчання;
- інформаційно-лекційне обслуговування;
- конференц-набір;
- бізнес-ланч;
- видача сертифікатів про навчання.
Також проводимо навчання в будь-якому місті України по вашій заявці, за доступними цінами.
НАВЧАЄМО ПРАВИЛЬНО ПРОВОДИТИ ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ 
ПЛАН НАВЧАННЯ 
Час
Тема виступу
1-й день
 9:15 - 9:30
 Реєстрація учасників
 Відкриття. Вступне слово.
 9:30– 10:30
 Загальна частина:
- загальний огляд системи prozorro.gov.ua, рекомендації по реєстрації на майданчиках;
- скільки потрібно сплатити учаснику, щоб прийняти участь в закупівлі, коли кошти повертаються?;
- «звіт про укладенні договори» - коли подаємо та за якими договорами звітуємо;
- хто повинен проводити допорогові та над порогові процедури закупівель?;
- хто несе відповідальність за звіт про укладений договір?
- чи можуть працювати разом тендерний комітет та уповноважена особа замовника?;
- нова посада фахівець з публічних закупівель;
- як правильно оформити рішення тендерного комітету?;
- які документи необхідно підписати ЕЦП і хто повинен їх підписувати?
10:30 - 10:40  Перерва на каву
 10:40-11:10
  З початку 2017 року визначаємо предмет закупівлі по-новому:
- за яким порядком визначається предмет закупівлі?;
- як правильно прописувати предмет закупівлі;
- алгоритм дій замовника при визначенні предмета закупівлі;
- приклади визначення предметів закупівлі (газ, тепло, вода, електроенергія, бензин, медикаменти, поточний ремонт, роботи);
- практика визначення предмета закупівлі;
- цікаві пошуки для визначення предмета закупівлі. 
 11:10 – 12:00
 Планування процедур закупівлі:
- як визначити очікувану вартість предмета закупівлі (проведення моніторингу перед закупівлею)?;
- алгоритм дій при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку;
- приклади оприлюднення плану та додатку на веб-порталі Уповноваженого органу через майданчик;
- приклади внесення змін та корегування планів і додатків на майданчиках;
- порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
- судова практика
 12:00 – 12:45
  Бізнес-ланч
 12:45 – 13:30
 Допорогові  електронні закупівлі:
- принципи проведення допорогових закупівель;
- кому необхідно проводити допорогові закупівлі;
- аналіз Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.03.2016 № 35
«Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель»;
- порядок створення допорогової закупівлі;
- порядок проведення аукціону та визначення переможця;
- порядок відміни закупівлі;         
- терміни укладання допорогового договору; 
- основні поради замовникам, щодо проведення допорогових торгів;
- Увага! Моніторинговий портал Dozorro;
- Конструктор специфікацій. Як сконструювати технічне завдання.
 13:30 - 14:30   Обговорення основних питань у сфері закупівель з представником  МЕРТУ (Уповноваженого органу)
14:30 - 14:40  Перерва
14:40 - 15:40 
 Особливості складання тендерної документації
- складаємо тендерну документацію;
- вимоги документації, які є дискримінаційними;
- формальні помилки;
- звернення за роз’ясненнями до тендерної документації;
- вносимо зміни і надаємо роз’яснення;
- санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
- забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; хто надає; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
- граничні суми витрат замовників;
- заходи із захисту довкілля;
15:40  - 16:00  Оцінка тендерних пропозицій. Як прописати  методику оцінки в ТД 
- критерії та методика оцінки за Законом про публічні закупівлі;
- нецінові критерії оцінки, як їх застосовувати.
2-й день
09:30 – 10:30
 Кваліфікаційні критерії стаття 16 Закону про публічні , як вимагати інформацію та документи від учасників?:
- встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону;
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
- приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів». 
10:30 - 10:40  Перерва на каву
10:40 – 12:00
  Вимоги до учасників за статтею 17 Закону про публічні закупівлі:
- коли замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника?
- які документи вимагати від учасника а які від учасника-переможця за статтею 17 Закону?;
- як перевірити інформацію про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, що її не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення?;
- як перевірити інформацію, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пу. 4 ч. 2 ст. 6, пунктом 1 ст. 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)?;
- чи потрібно вимагати довідку МВС, як її перевірити?;
- як перевірити що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура?;
- чи необхідно перевіряти самостійно, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня або наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"?;
- чи необхідно в учасника та в учасника переможця вимагати антикорупційну програму?;
- яким підприємствам необхідно складати антикорупційну програму?;
- чи може замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та чи може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?;
- на яку дату вимагати довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
- як можна перевірити довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?;
- які є відкриті реєстри і як в них переглянути інформацію?;
- електронна довідка видана відповідним органом (МВС).
12:00 – 13:00
 Бізнес-ланч
13:00 – 14:30  Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:
- захист інтересів за договором;
- строки укладання договорів;
- вимоги для укладання договору;
- зміна істотних умов договору про закупівлю;
- як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
- продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
- недійсність договору про закупівлю;
- інші питання стосовно укладення договору та внесення змін.
 14:30 -  14:40  Перерва
14:40 - 16:00  Процедура проведення відкритих торгів за Законом про публічні закупівлі
- оголошення процедури;
- внесення змін в тендерну документацію;
- подання пропозицій учасниками;
- аукціон (оцінка);
- розгляд та відхилення тендерних пропозицій;
- рішення про намір укласти договір про закупівлю;
- відміна процедури закупівлі;
- договір про закупівлю;
- звіт за процедурою;
- перегляд усіх документів сформованих за процедурою закупівлі на prozorro.gov.ua;
- тренінг-практикум по відкритим торгам.
3-й день
09:30 – 10:30
 Особливості проведення відкритих торгів у разі, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:
- для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро
- особливості подання оголошення англійською мовою;
- внесення змін в тендерну документацію;
- особливості подання пропозицій учасниками;
- розгляд та відхилення тендерних пропозицій;
- аукціон (оцінка);
- рішення про намір укласти договір про закупівлю;
- відміна процедури закупівлі;
- договір про закупівлю;
- звіт за процедурою.
 10:30 -  10:40  Перерва на каву
 10:40 – 11:00  Порядок організації та проведення переговорної процедури закупівлі за новим Законом про публічні закупівлі:
- умови застосування переговорної процедури;
- рішення про намір укласти договір;
- відміна переговорної процедури закупівлі;
- строки оприлюднення повідомлення про намір укласти договір;
- укладання договору про закупівлю і його публікація;
- закупівля електричної енергії в 2018 році – що нового чекає замовника?
11:30 – 12:00  Звітування за процедурами закупівлі:
- строки зберігання документів;
- звіт про результати проведення процедури закупівлі;
- повідомлення про внесення змін до договору;
- звіт про виконання договору;
- звіт про укладені договори;
- звітуємо на є-дата;
- модуль аналітики  - bi.prozorro.org; пошуково-аналітична система - 007.org.ua
12:00 – 13:00  Бізнес-ланч
13:00 – 14:00  Порядок оскарження дій замовника під час проведення торгів:
- види скарг в Антимонопольний комітет України, їх зміст та порядок подання;
- розмір плати за подання скарги до АМКУ;
- документальне підтвердження порушень замовника під час підготовки скарги;
- порядок та строки  розгляду скарг АМКУ, виконання рішень АМКУ учасниками та замовником, практичні поради учасникам під час розгляду скарг АМКУ;
- джерела розміщення інформації  по скаргам;
- можливість оскаржити рішення АМКУ до суду;
- тренінг – практикум  по оскарженню.
14:00  -16:00 
 Обговорення основних питань у сфері закупівель з представником  Державної аудиторської служби
Державна аудиторська служба, як орган контролю у сфері публічних закупівель

- які види перевірок може здійснювати Державна аудиторська служба?;
- порядок проведення перевірок закупівель?;
- чи будуть аудитори перевіряти допорогові закупівлі?;
- підстави для настання адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель
Моніторинг публічних закупівель ДАСУ – що очікувати замовнику).
- хто приймає рішення про початок моніторингу закупівлі, та за наявності яких підстав?;
- як працюють автоматичні індикатори ризиків?;
- яким чином буде здійснюватися обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником?;
- коли  особа  не притягається  до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель?;
- що буде якщо замовник не усуне порушення, визначене у висновку?;
- коли орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі?
16:00 – 16:15  Тестування. Підсумки навчання. Бліц опитування з подарунками від редакції. 
 Відповіді на питання учасників навчання.