>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

17.12.2018cal

17.12.2018

Урахування плати за супутні послуги з електропостачання


при розрахунках за спожиту електричну енергію не побутовими споживачами

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
17.12.2018cal

Як закупити електричну енергію, як універсальну послугу?


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
17.12.2018cal

Звертаємо увагу, що 14 грудня постановою НКРЕКП


було встановленотарифи на послугипостачальника «останньої надії»

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.12.2018cal

14.12.2018

Постанова НКРЕКП


Про встановлення тарифу на передачу електричної енергії ДП «НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2019 рік

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.12.2018cal

Постанова НКРЕКП


Про затвердження прогнозованої оптової ринкової ціни на 2019 рік

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
Поглиблене навчання за Законом «Про публічні закупівлі» від початківця до професіонала.  Особливості роботи з майданчиками, веб-порталом prozorro.gov.ua, та модулями аналітики у закупівлях. Моніторинг у закупівлях: що чекає на замовника. 

Дати проведення м. Київ:
5 - 7 грудня для початківців група набрана
17 - 19 грудня для початківців група набрана
23 - 25 січня для початківців

Варіанти проживання у готелях м. Київ. ЗАВАНТАЖИТИ
Навчання проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель. На запитання відповідатимуть: представник МЕРТУ, та представник Державної казначейської служби.
 Поспішайте зареєструватися! Кількість місць обмежена. Групи не більше 15-20 осіб. МИ НАВЧАЄМО, А НЕ ЗБИРАЄМО МАСОВКИ
Вартість участі — 2490 грн. Можлива участь за листом, що гарантує оплату.
  У вартість входять:
- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/;
- індивідуальні консультації під час навчання та доступ до безкоштовної телефонної гарячої лінії з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер протягом двох місяців після навчання;
- інформаційно-лекційне обслуговування;
- конференц-набір;
- бізнес-ланч;
- видача сертифікатів про навчання.
Також проводимо навчання в будь-якому місті України по вашій заявці, за доступними цінами.
НАВЧАЄМО ПРАВИЛЬНО ПРОВОДИТИ ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ 
ПЛАН НАВЧАННЯ 
Час
Тема виступу
1-й день
 9:15 - 9:30
 Реєстрація учасників
 Відкриття. Вступне слово.
 9:30– 11:00
 Загальна частина:
- загальний огляд системи prozorro.gov.ua, рекомендації по реєстрації на майданчиках;
 Тендерний комітет та уповноважені особи замовника:
- склад тендерного комітету, засади діяльності;
- коли замовник не створює тендерний комітет?
- основні питання функціонування комітету та уповноваженої особи (як розподіляються повноваження, як складається поіменний протокол засідання комітету та інші);
- затвердження положення про тендерний комітет та уповноважену особу;
- рекомендації щодо пакету документів для забезпечення діяльності тендерного комітету;
- ЕП - на кого оформити, хто повинен підписувати документи ЕП.
11:00 - 11:15  Перерва на каву
 11:15-12:00
 Визначаємо предмет закупівлі:
- практичні поради визначення предмета закупівлі: товарів та послуг;
- цікаві пошуки для визначення предмета закупівлі;
- недійсний договір через не поділ предмета закупівлі з метою уникнення процедури відкритих торгів;
- адміністративна відповідальність за поділ предмета закупівлі;
- приклади ділення предмета закупівлі та відповідальність;
- особливості визначення предмета закупівлі ліків та закупівля їх за нац. переліком;
- послуги з поточного ремонту: особливості закупівлі та як проводити закупівлю поточного ремонту обладнання?
- особливості визначення предмета закупівлі робіт та особливості закупівлі робіт: проектування, авторський нагляд, технічний нагляд – це послуги чи роботи?
- як закуповувати еквівалент?
- сервіс визначення предмета закупівлі від КШЕ, пошук в ДК на сайті журналу
 12:00 – 13:00
  Бізнес-ланч
 13:00 – 14:00
 Обговорення основних питань у сфері закупівель з представником  МЕРТУ (Уповноваженого органу)
 14:00 - 15:00   Планування процедур закупівлі:
- як визначити очікувану вартість предмета закупівлі (проведення моніторингу перед закупівлею)?;
- судова практика по моніторингу;
- на що звертають увагу аудитори при визначенні очікуваної вартості;
- плани Prozorro, чи реальність – закупівля з річного плану;
- приклад створення закупівлі з річного плану на майданчику;
- алгоритм дій при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку;
- чим відрізняється додаток від річного плану?;
- як краще планувати – на рік: наперед чи поступово?;
- які можуть бути штрафи за нерозміщення річного плану?;
- порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
- додатково виділені кошти судова практика
15:00 - 15:15  Перерва
15:15 - 16:00 
 Допорогові  електронні закупівлі:
- хто і коли проводить  допорогові закупівлі;
- принципи проведення допорогових закупівель;
- «звіт про укладенні договори» - коли та у які строки  звітуємо?;
- яку інформацію по звіту про укладений договір розміщуємо в систему?; 
- розгляд практичних ситуацій;
- аналіз Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.03.2016 № 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель»;
- перші кроки замовника при проведенні допорогового аукціону;
- порядок створення допорогової закупівлі;
- порядок проведення аукціону та визначення переможця;
- порядок відміни закупівлі;         
- терміни укладання допорогового договору; 
- основні поради замовникам, щодо проведення допорогових торгів;
- Увага! Моніторинговий портал Dozorro.
2-й день
09:30 – 11:00
 Особливості складання тендерної документації
- чи потрібно використовувати примірну тендерну документацію?;
- скільки пропозицій може подати один учасник?;
- як правильно викладати тендерну документацію одним файлом чи окремо з додатками?;
- в якій формі та яким способом учасники і замовники повинні подавати інформацію по закупівлям?
- завірення документів учасника  печаткою. Що змінилося?
- ЕЦП чи КЕП: вимагати чи ні?
- якою мовою подавати документи на закупівлю  учаснику та як правильно прописати вимогу замовнику?;
- вимоги документації, які є дискримінаційними;
- формальні помилки чи потрібно прописувати?;
- санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
- забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; хто надає; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
- вимога еквіваленту обов’язкова чи ні, як таку вимогу встановлювати та прописувати?;
- чи повинна тендерна документація містити обґрунтування закупівлі конкретного предмета закупівлі?;
- чи повинні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачати застосування заходів із захисту довкілля?;
- яким способом встановлювати вимогу  в тендерній документації щодо надання ліцензії та дозволу;
- приклади рішень Антимонопольного комітету та судова практика;
конструктор специфікацій. Як сконструювати технічне завдання.
11:00 - 11:15  Перерва на каву
11:15 – 12:15
 Кваліфікаційні критерії стаття 16 Закону про публічні , як вимагати інформацію та документи від учасників?:
- встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону;
- на які предмети закупівлі не потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?;
- практичний розгляд критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- практичний розгляд критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- практичний розгляд критерію  - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів»;
- чи можна вимагати документи, які не передбачені законодавством?
12:00 – 13:00
 Бізнес-ланч
13:00 – 14:20  Вимоги до учасників за статтею 17 Закону про публічні закупівлі:
- коли замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника?;
- які є відкриті реєстри і як в них переглянути інформацію?;
- які документи та інформацію вимагати від учасника, а які документи  від учасника-переможця за статтею 17 Закону?;
- як перевірити інформацію, що учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення?;
- як перевірити інформацію, що учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)?;
- чи потрібно вимагати довідку МВС, та в якій формі, як її перевірити?;
- як перевірити що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура?;
- чи необхідно відхиляти учасника у разі якщо  у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевих бенефіціарних власників контролерів ?;
- чи необхідно в учасника та в учасника переможця вимагати антикорупційну програму?;
- які підприємства повинні мати антикорупційну програму та за якою формою її складати?
- чи може замовник прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?;
- на яку дату вимагати довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
- як можна перевірити довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?.
 14:20 -  14:30  Перерва
14:30 - 16:00  Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:
- які договори можна укладати без проведення процедур закупівель?;
- чи обов’язково включати в тендерну документацію проект договору?;
- чи вважається проект договору невід’ємною частиною тендерної документації?; 
- істотні умови договору, що обов’язково повинен містити договір;
- яку умову можна передбачити в договорі, щоб змінити його умови?;
- захист інтересів за договором: відшкодування збитків, внесення забезпечення виконання договору про  закупівлю, застосування штрафних санкцій, застосування оперативно-господарських санкцій;
- на кого покладає обов’язок Закон про публічні закупівлі укласти договір? 
- строки укладання договорів;
- вимоги для укладання договору;
- зміна істотних умов договору про закупівлю;
- зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків коли може відбуватися і яким чином підтвердити та коли можна змінити?;
- як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
- продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
- недійсність договору про закупівлю, судова практика.
3-й день
09:30 – 11:00
 Процедура проведення відкритих торгів за Законом про публічні закупівлі
-
алгоритм проведення процедури відкритих торгів;
- створюємо оголошення про закупівлю;
- відповідаємо на питання учасників закупівлі;
- вносимо зміни до тендерної документації;
- розглядаємо тендерну пропозицію учасника: відхиляємо або визначаємо переможцем;
- як правильно та на яких підставах  відмінити процедуру закупівлі або визнати торги такими, що не відбулись;
- строки укладення договору про закупівлю;
- звіт за процедурою;
- перегляд усіх документів сформованих за процедурою закупівлі на prozorro.gov.ua
- про що можна дізнатись за допомогою пошуково-аналітичної системи - 007.org.ua.
 11:00 -  11:15  Перерва на каву
 11:15 – 12:15   Звітування за процедурами закупівлі:
- звіт про укладений договір: особливості розміщення та зазначення інформації в ньому;
- проблеми автоматичного формування звіту про результати проведення процедури закупівлі;
- коли необхідно розміщувати повідомлення про внесення змін до договору?;
- звіт про виконання договору проблемні моменти та рішення суду;
 Практичне завдання по групам:
- розгляд реальних практичних ситуацій:
- аналіз та висновок кожної практичної ситуації. 
12:15 – 13:00  Бізнес-ланч
13:00 – 14:30   Порядок організації та проведення переговорної процедури закупівлі за новим Законом про публічні закупівлі:
- підстави для  застосування переговорної процедури;
- “підводні камені” проведення переговорної процедури на підставі двічі відмінених відкритих торгів;
- які документи вимагати від учасника?;
- алгоритм проведення переговорної процедури;
- особливості оприлюднення рішення про намір укласти договір;
- коли відміняємо переговорну процедури закупівлі;
- строки оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу договору, повідомлення про внесення змін та звіту про виконання договору;
- закупівля електричної енергії в 2019 році – що нового чекає замовника?
14:30  -14:45
 Перерва
14:45 – 15:45  Контроль та відповідальність у сфері публічних закупівель:
- органи, які мають право здійснювати контроль;
- які види перевірок може здійснювати Державна аудиторська служба?;
 Моніторинг публічних закупівель ДАСУ – що очікувати замовнику).
- хто приймає рішення про початок моніторингу закупівлі, та за наявності яких підстав?;
- як працюють автоматичні індикатори ризиків?;
- яким чином буде здійснюватися обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником?;
- коли особа не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель?;
- що буде якщо замовник не усуне порушення, визначене у висновку?;
- коли орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі?;
- звільнення від адміністративної відповідальності, або коли адмін. відповідальність не настає.
15:45 – 16:00  Тестування. Підсумки навчання. Бліц опитування з подарунками від редакції. 
 Відповіді на питання учасників навчання.