>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

19.04.2019cal

19.04.2019

В статті Георгій Яковлєв розкриває тему основних засобів як предмету закупівлі.


випуск журналу № 4 (91) за квітень 2019 року, 33-39

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
Навчання за Законом «Про публічні закупівлі» від початківця до професіонала.  Особливості роботи з майданчиками, веб-порталом prozorro.gov.ua, та модулями аналітики у закупівлях. Моніторинг закупівель у дії: аналізуємо»

Дати проведення м. Київ:
10 - 12 квітня група набрана
15 - 17 травня
12 - 14 червня

Варіанти проживання у готелях м. Київ. ЗАВАНТАЖИТИ
Навчання проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель. На запитання відповідатимуть: представник МЕРТУ, та представник Державної казначейської служби.
 Поспішайте зареєструватися! Кількість місць обмежена. Групи не більше 15-20 осіб. МИ НАВЧАЄМО, А НЕ ЗБИРАЄМО МАСОВКИ
Вартість участі — 3980 грн.
Передплатникам журналу знижка 680 грн. на кожного учасника.
 Можлива участь за листом, що гарантує оплату.
  У вартість входять:
- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/;
- роздаткові матеріали (методично-практичні матеріали  - ТОМ VII, блокнот, ручка, календарі, папка);
- індивідуальні консультації під час навчання та доступ до безкоштовної телефонної гарячої лінії з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер протягом двох місяців після навчання;
- інформаційно-лекційне обслуговування;
- конференц-набір;
- бізнес-ланч;
- видача сертифікатів про навчання.
Також проводимо навчання в будь-якому місті України по вашій заявці, за доступними цінами.
НАВЧАЄМО ПРАВИЛЬНО ПРОВОДИТИ ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ 
ПЛАН НАВЧАННЯ 
Час
Тема виступу
1-й день
 9:15 - 9:30
 Реєстрація учасників
 Відкриття. Вступне слово.
 9:30– 11:00
 Загальна частина:
  Останні новини закупівельного процесу, що змінилось:
  • Наказ  №35 про допорогові закупівлі скасовано, чим його замінили та на які зміни чекати замовникам та учасникам?
  • новий модуль в системі ProZorro як альтернатива допороговим закупівлям та прямим договорам – Е-Каталог;
  • загальний огляд системи prozorro.gov.ua, рекомендації по реєстрації на майданчиках;
  • скільки потрібно сплатити учаснику, щоб прийняти участь в закупівлі, коли кошти повертаються?;
 Тендерний комітет та уповноважені особи замовника:
  • склад тендерного комітету, засади діяльності;
  • коли замовник не створює тендерний комітет?
  • основні питання функціонування комітету та уповноваженої особи (як розподіляються повноваження, як складається поіменний протокол засідання комітету та інші);
  • затвердження положення про тендерний комітет та уповноважену особу;
  • рекомендації щодо пакету документів для забезпечення діяльності тендерного комітету;
  • ЕЦП чи КЕП: що змінилося, на кого оформити, хто повинен підписувати документи електронним підписом, приклади підпису документів електронним підписом.
11:00 - 11:15  Перерва на каву
 11:15-12:00
 Визначаємо предмет закупівлі:
- практичні поради визначення предмета закупівлі: товарів та послуг;
- цікаві пошуки для визначення предмета закупівлі;
- недійсний договір через не поділ предмета закупівлі з метою уникнення процедури відкритих торгів;
- адміністративна відповідальність за поділ предмета закупівлі;
- приклади ділення предмета закупівлі та відповідальність;
- особливості визначення предмета закупівлі ліків та закупівля їх за нац. переліком;
- послуги з поточного ремонту: особливості закупівлі та як проводити закупівлю поточного ремонту обладнання?
- особливості визначення предмета закупівлі робіт та особливості закупівлі робіт: проектування, авторський нагляд, технічний нагляд – це послуги чи роботи?
- як закуповувати еквівалент?
- сервіс визначення предмета закупівлі від КШЕ, пошук в ДК на сайті журналу
 12:00 – 13:00
  Бізнес-ланч
 13:00 – 15:00
 Планування закупівель: нюанси та судова практика
  • моніторинг цін з метою визначення очікуваної вартості закупівлі;
  • судова практика щодо моніторингу вартості закупівлі;
  • чи звертають увагу аудитори на очікувану вартість?;
  • плани ProZorro: чи реальність – закупівля з річного плану?;
  • інформація про які закупівлі відображається у річному плані?;
  • чим відрізняється додаток від річного плану?;
  • як краще планувати: на рік наперед чи поступово?;
  • складання, затвердження та оприлюднення річного плану (додатку) та змін до нього;
  • адміністративна відповідальність за неоприлюднення річного плану;
  • порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
  • додатково виділені кошти судова практика.
15:00 - 15:15  Перерва
 15:15 - 16:00   Допорогові закупівлі (звіт про укладені договори та допороговий аукціон):
  • хто і коли проводить  допорогові закупівлі;
  • принципи проведення допорогових закупівель;
  • проведення допорогових закупівель без застосування електронної системи;
  • звіт про укладенні договори: нюанси складання та строки для оприлюднення;
  • яку інформацію та/або документи по звіту про укладений договір розміщуємо в систему?;
  • практичні рекомендації в розрізі окремих ситуацій;
  • перші кроки замовника при проведенні допорогового аукціону;
  • порядок створення допорогової закупівлі;
  • порядок проведення аукціону та визначення переможця;
  • порядок відміни закупівлі;         
  • терміни укладання допорогового договору;
  • основні поради замовникам, щодо проведення допорогових торгів;
  • судова практика;
  • портал громадсько моніторингу закупівель Dozorro.
2-й день
09:30 – 11:00
 
Помилки при складані тендерної документації. Знайомимось з  практикою АМКУ:
  • чи необхідно використовувати примірну тендерну документацію?;
  • як правильно викладати тендерну документацію одним файлом чи окремо з додатками?;
  • скільки пропозицій може подати один учасник?;
  • в якій формі та яким способом учасники і замовники повинні подавати інформацію по закупівлям?
  • завірення документів учасника  печаткою: що змінилося?
  • ЕЦП чи КЕП: що змінилося та вимагати від учасника чи ні?
  • якою мовою замовнику та учаснику подавати документи на закупівлю та що має врахувати замовник при формулюванні вимоги у тендерній документації щодо документів учасника?;
  • дискримінація та вимоги документації, які є дискримінаційними;
  • формальні помилки чи потрібно прописувати?;
  • санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
  • забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
  • вимога еквіваленту: обов’язкова чи ні, як встановлювати таку вимогу?;
  • чи повинна тендерна документація містити обґрунтування закупівлі конкретного предмета закупівлі?;
  • чи повинні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачати застосування заходів із захисту довкілля?;
  • яким способом встановлювати вимогу  в тендерній документації щодо надання ліцензії та дозволу;
  • приклади рішень Антимонопольного комітету України та судова практика.
11:00 - 11:15  Перерва на каву
11:15 – 12:15
 Кваліфікаційні критерії стаття 16 Закону про публічні , як вимагати інформацію та документи від учасників?:
- встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону;
- на які предмети закупівлі не потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?;
- практичний розгляд критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- практичний розгляд критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- практичний розгляд критерію  - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів»;
- чи можна вимагати документи, які не передбачені законодавством?
12:00 – 13:00
 Бізнес-ланч
13:00 – 14:20  Вимоги до учасників за статтею 17 Закону про публічні закупівлі:
- коли замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника?;
- які є відкриті реєстри і як в них переглянути інформацію?;
- які документи та інформацію вимагати від учасника, а які документи  від учасника-переможця за статтею 17 Закону?;
- як перевірити інформацію, що учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення?;
- як перевірити інформацію, що учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)?;
- чи потрібно вимагати довідку МВС, та в якій формі, як її перевірити?;
- як перевірити що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура?;
- чи необхідно відхиляти учасника у разі якщо  у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевих бенефіціарних власників контролерів ?;
- чи необхідно в учасника та в учасника переможця вимагати антикорупційну програму?;
- які підприємства повинні мати антикорупційну програму та за якою формою її складати?
- чи може замовник прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?;
- на яку дату вимагати довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
- як можна перевірити довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?.
 14:20 -  14:30  Перерва
14:30 - 16:00  Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:
- які договори можна укладати без проведення процедур закупівель?;
- чи обов’язково включати в тендерну документацію проект договору?;
- чи вважається проект договору невід’ємною частиною тендерної документації?; 
- істотні умови договору, що обов’язково повинен містити договір;
- яку умову можна передбачити в договорі, щоб змінити його умови?;
- захист інтересів за договором: відшкодування збитків, внесення забезпечення виконання договору про  закупівлю, застосування штрафних санкцій, застосування оперативно-господарських санкцій;
- на кого покладає обов’язок Закон про публічні закупівлі укласти договір? 
- строки укладання договорів;
- вимоги для укладання договору;
- зміна істотних умов договору про закупівлю;
- зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків коли може відбуватися і яким чином підтвердити та коли можна змінити?;
- як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
- продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
- недійсність договору про закупівлю, судова практика.
3-й день
10:30 – 12:00   Комплайенс-эксперт тренер YouControl:
вивчаємо функціонал аналітичної системи YouControl.
12:00 – 12:30  Бізнес-ланч
12:30 – 14:30   Процедура проведення відкритих торгів за Законом про публічні закупівлі
  • алгоритм проведення процедури відкритих торгів;
  • створюємо оголошення про закупівлю;
  • відповідаємо на питання учасників закупівлі;
  • вносимо зміни до тендерної документації;
  • розглядаємо тендерну пропозицію учасника: відхиляємо або визначаємо переможцем;
  • як правильно та на яких підставах  відмінити процедуру закупівлі або визнанти торги такими, що не відбулись;
  • строки укладення договору про закупівлю;
  • звіт за процедурою;
  • перегляд усіх документів сформованих за процедурою закупівлі на prozorro.gov.ua;
  • про що можна дізнатись за допомогою пошуково-аналітичної системи - 007.org.ua;
  • основні відмінності між відкритими торгами за «українською» та «міжнародною» процедурою.
 Практичні ситуації.
14:30  -14:50  Звітування за процедурами закупівлі:
  • проблеми автоматичного формування звіту про результати проведення процедури закупівлі;
  • коли необхідно розміщувати повідомлення про внесення змін до договору?;
  • звіт про виконання договору проблемні моменти та рішення суду.
14:50  -15:00
 Перерва
15:00 – 16:00  Моніторинг закупівлі як вид державного фінансового контролю:
  • орган виконавчої влади, уповноважений на здійснення моніторингу;
  • що таке моніторинг закупівлі?;
  • період, протягом якого проводиться моніторинг;
  • підстави проведення моніторингу закупівлі;
  • строки при моніторингу закупівлі;
  • взаємодія замовника та Держаудитслужби під час проведення моніторингу;
  • висновок про результати проведення моніторингу та подальші дії замовника;
  • індикатори ризику: що і для чого?;
  • приклади результатів моніторингу окремих закупівель;
  • публічний модуль аналітики https://bi.prozorro.org як інструмент збору та аналізу даних щодо процедур у статусі моніторингу.
16:00 – 16:30  Тестування. Підсумки навчання. Бліц опитування з подарунками від редакції. 
 Відповіді на питання учасників навчання.