>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

21.06.2017

Мінекономрозвитку закликає державні підприємства якомога швидше сформувати незалежні наглядові ради

20 червня відбувся одноденний семінар для представників державних підприємств

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.06.2017
Читати всю статтю ...

20.06.2017

Висновок про оцінку впливу на довкілля замість державної екологічної експертизи.

З 18 червня набув чинності Закон України від 23.05.2017 № 2059-VIII “Про оцінку впливу на довкілля”.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.06.2017
Читати всю статтю ...

19.06.2017

ДП “ПРОЗОРРО” повідомило про те, що з 16 червня ProZorro інтегрується з Єдиним Державним Реєстром.

Тепер замовник при оцінці пропозицій може швидко і безоплатно  отримати розширену інформацію про учасника в електронній формі. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.06.2017
Читати всю статтю ...

Підсумки навчання 12-14 червня 2017 року на тему:

 «Поглиблене навчання за Законом України “Про публічні закупівлі”: від перших кроків до проведення процедур та основної практики. Особливості роботи з майданчиками, веб-порталом prozorro.gov.ua та модулями аналітики у закупівлях»

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.06.2017
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника

 Прямий договір замість переговорної процедури: чи можливо та за яких умов? 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.06.2017
Читати всю статтю ...

  Поглиблене навчання за Законом «Про публічні закупівлі» від перших кроків до проведення процедур та основної практики.  Особливості роботи з майданчиками, веб-порталом prozorro.gov.ua, та модулями аналітики у закупівлях.

Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ)

Дати проведення м. Київ:
7 - 9 серпня

Навчання проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель. На запитання відповідатимуть: представник МЕРТУ, та представник Державної казначейської служби.

 Поспішайте зареєструватися! Кількість місць обмежена. Групи не більше 15-20 осіб. МИ НАВЧАЄМО, А НЕ ЗБИРАЄМО МАСОВКИ

Вартість участі в семінарі — 2490 грн. Можлива участь у семінарі за листом, що гарантує оплату.

Всім учасникам надається 30% знижка на передплату журналу на рік.  

  У вартість входять:
- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/;
- індивідуальні консультації під час навчання та доступ до безкоштовної телефонної гарячої лінії з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер протягом двох місяців після навчання;
- інформаційно-лекційне обслуговування;
- конференц-набір;
- бізнес-ланч;
- видача сертифікатів про навчання.

Також проводимо навчання в будь-якому місті України по вашій заявці, за доступними цінами.

НАВЧАЄМО ПРАВИЛЬНО ПРОВОДИТИ ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ 

ПЛАН НАВЧАННЯ 

Час

Тема виступу

1-й день

 9:15 - 9:30

 Реєстрація учасників
 Відкриття. Вступне слово.

 9:30– 10:20

 Загальна частина:
- загальний огляд системи prozorro.gov.ua, рекомендації по реєстрації на майданчиках;
- скільки потрібно сплатити учаснику, щоб прийняти участь в закупівлі, коли кошти повертаються?;
-  «звіт про укладенні договори» - коли подаємо та за якими договорами звітуємо;
- скільки потрібно сплатити учаснику, щоб прийняти участь в закупівлі. У яких випадках такі кошти повертаються?;
- хто повинен проводити допорогові та над порогові процедури закупівель?;
- хто несе відповідальність за звіт про укладений договір?
- чи можуть працювати разом тендерний комітет та уповноважена особа замовника?;
- нова посада фахівець з публічних закупівель;
- як правильно оформити рішення тендерного комітету/уповноваженої особи?;
- які документи необхідно підписувати ЕЦП і хто повинен їх підписувати?

 10:20-11:00

 З початку 2017 року визначаємо предмет закупівлі по-новому:
- яким  нормативним документом регулюється порядок визначається предмета закупівлі?;
- як правильно прописувати предмет закупівлі;
- алгоритм дій замовника при визначенні предмета закупівлі з урахуванням змін від 17.01.2017 р.;
- приклади визначення предметів закупівлі (газ, тепло, вода, електроенергія, бензин, медикаменти, поточний ремонт, роботи);
- практичні завдання щодо визначення предмету закупівлі по-новому.

 11:00 – 12:00  Планування процедур закупівлі:
- алгоритм дій при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку;
- приклади оприлюднення плану та додатку на веб-порталі Уповноваженого органу через майданчик;
- приклади внесення змін та корегування планів і додатків на майданчиках;
- порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
- додатково розміщуємо річні плани відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». 

 12:00 – 13:00

  Бізнес-ланч

 13:00 – 14:00

 Допорогові електронні закупівлі:
- принципи проведення допорогових закупівель;
- кому необхідно проводити допорогові закупівлі;
- аналіз Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.03.2016 № 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель»;
- порядок створення допорогової закупівлі;
- порядок проведення аукціону та визначення переможця;
- порядок відміни закупівлі;         
- терміни укладання допорогового договору; 
- основні поради замовникам, щодо проведення допорогових торгів;
- оскарження допорогових процедур;
- тренінг-практикум по допороговим закупівлям.

 14:00 - 15:00   Обговорення основних питань у сфері закупівель з представником  МЕРТУ (Уповноваженого органу)

15:00 - 15:30 

 Особливості складання тендерної документації
- складаємо тендерну документацію;
- вимоги документації, які є дискримінаційними;
- формальні помилки;
- звернення за роз’ясненнями до тендерної документації;
- вносимо зміни і надаємо роз’яснення;
- санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
- забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; хто надає; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
- граничні суми витрат замовників;
- заходи із захисту довкілля
15:30 – 16:00  Оцінка тендерних пропозицій. Як прописати методику оцінки в ТД 
-  критерії та методика оцінки за Законом про публічні закупівлі;
- нецінові критерії оцінки, як їх застосовувати.

2-й день

09:30 – 10:30

 Кваліфікаційні критерії (стаття 16 Закону про публічні закупівлі), як вимагати інформацію та документи від учасників?:
- встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону;
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
- приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів».

10:30 – 12:00

 Вимоги до учасників за статтею 17 Закону про публічні закупівлі:
- коли замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника?
- які документи вимагати від учасника, а які від учасника-переможця за статтею 17 Закону?;
- як перевірити інформацію про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, що її не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення?;
- як перевірити інформацію, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)?;
- чи потрібно вимагати довідку МВС, як її перевірити?;
- як перевірити, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура?;
- Чи необхідно перевіряти самостійно, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня або наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"?;
- чи необхідно в учасника та в учасника переможця вимагати антикорупційну програму?;
- яким підприємствам необхідно складати антикорупційну програму, і яку саме програму необхідно складати?;
- чи може замовник прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та чи може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?;
- на яку дату вимагати довідку про відсутність заборгованісті із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?;
- як можна перевірити довідку про відсутність заборгованісті із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?;
- які є відкриті реєстри і як в них переглянути інформацію?

12:00 – 13:00

 Бізнес-ланч
13:00 – 14:30  Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:
- захист інтересів за договором;
- строки укладання договорів;
- вимоги для укладання договору;
- зміна істотних умов договору про закупівлю;
- як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
- продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
- недійсність договору про закупівлю;
- інші питання стосовно укладення договору та внесення змін.
14:30 - 16:00  Процедура проведення відкритих торгів за Законом про публічні закупівлі
- оголошення процедури;
- внесення змін в тендерну документацію;
- подання пропозицій учасниками;
- аукціон (оцінка);
- розгляд та відхилення тендерних пропозицій;
- рішення про намір укласти договір про закупівлю;
- відміна процедури закупівлі;
- можливі етапи відміни процедури закупівлі;
- строки укладання договору про закупівлю;
- звіт за процедурою;
- перегляд усіх документів сформованих за процедурою закупівлі на prozorro.gov.ua;
- теренінг-практикум по відкритим торгам.
3-й день

09:30 – 10:20

 Особливості проведення відкритих торгів у разі, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:
- для товарів і послуг - 133 тисячам євро;
- для робіт - 5150 тисячам євро
- оголошення процедури;
- особливості подання оголошення англійською мовою;
- внесення змін в тендерну документацію;
- особливості подання пропозицій учасниками;
- розгляд та відхилення тендерних пропозицій;
- аукціон (оцінка);
- рішення про намір укласти договір про закупівлю;
- відміна процедури закупівлі;
- можливі етапи відміни процедури закупівлі;
- строки укладання договіру про закупівлю;
- звіт за процедурою;
- тренінг-практикум по міжнародній процедурі закупівлі.
 10:20 – 11:20  Порядок організації та проведення переговорної процедури закупівлі за Законом про публічні закупівлі:
- умови застосування переговорної процедури;
- рішення про намір укласти договір;
- відміна переговорної процедури закупівлі;
- строки оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу стосовно наміру укласти договір;
- укладення договору про закупівлю і його публікація;
- звіт за результатами процедури закупівлі.
11:20 – 12:00  Звітування за процедурами закупівлі:
- строки зберігання документів;
- звіт про результати проведення процедури закупівлі;
- повідомлення про внесення змін до договору;
- звіт про виконання договору;
- звіт про укладені договори;
- звіт 1-торги;
- звітуємо на є-дата;
- модуль аналітики  - bi.prozorro.org;
- пошуково-аналітична система - 007.org.ua.
12:00 – 13:00  Бізнес-ланч
13:00 – 14:00  Порядок оскарження дій замовника під час проведення торгів:
- види скарг до Антимонопольного комітету України, їх зміст та порядок подання;
- розмір плати за подання скарги до АМКУ;
- документальне підтвердження порушень замовника під час підготовки скарги;
- порядок та строки  розгляду скарг Антимонопольним комітетом України, види рішень,  виконання рішень Антимонопольного комітету України учасниками та замовником, оскарження рішень Антимонопольного комітету України, практичні поради учасникам під час розгляду скарг Антимонопольним комітетом України;
- джерела розміщення інформації  по скаргам;
- можливість оскаржити рішення АМКУ до суду;
- тренінг-практикум  по оскарженню.

14:00  -16:00 

 Відповідальність у сфері закупівель:
- підстави для настання адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель;
- хто має право складати протоколи про адміністративні правопорушення  за статтею 164-14 КУпАП?;
- вимоги до протоколу про складання адміністративного правопорушення;
- розгляд справ про адміністративне правопорушення;
- порядок апеляційного оскарження постанови у справі про адміністративне правопорушення за статтею 164-14 КУпАП;
- виконання постанови про накладення штрафу.

16:00 – 16:15  Тестування. Підсумки навчання. Бліц опитування з подарунками від редакції. 
 Відповіді на питання учасників навчання.