>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

20.11.2017

Поради_від_Радника

Чи може останній день кінцевого строку подання пропозицій припадати на вихідний?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд визначив пріоритетним казначейське обслуговування через систему "Клієнт казначейства - Казначейство"

На Урядовому порталі оприлюднено постанову Кабінету Міністрів Українивід 15.11.2017 № 816-р 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.11.2017
Читати всю статтю ...

МЕРТУ оприлюднило лист з рекомендаціями для складання тендерної документації

В п’ятницю на офіційному веб-порталі Мінекономрозвитку України було оприлюднено лист від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.11.2017
Читати всю статтю ...

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

  Поглиблене навчання за Законом «Про публічні закупівлі» від перших кроків до проведення процедур та основної практики.  Особливості роботи з майданчиками, веб-порталом prozorro.gov.ua, та модулями аналітики у закупівлях.

Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ)

Дати проведення м. Київ:

29 - 1 грудня для початківців

18-20 грудня для початківців

22-24 січня 2018р. для початківців

Варіанти проживання у готелях м. Київ. ЗАВАНТАЖИТИ

Навчання проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель. На запитання відповідатимуть: представник МЕРТУ, та представник Державної казначейської служби.

 Поспішайте зареєструватися! Кількість місць обмежена. Групи не більше 15-20 осіб. МИ НАВЧАЄМО, А НЕ ЗБИРАЄМО МАСОВКИ

Вартість участі — 2490 грн. Можлива участь за листом, що гарантує оплату.

Всім учасникам надається 30% знижка на передплату журналу на рік.  

  У вартість входять:
- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/;
- індивідуальні консультації під час навчання та доступ до безкоштовної телефонної гарячої лінії з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер протягом двох місяців після навчання;
- інформаційно-лекційне обслуговування;
- конференц-набір;
- бізнес-ланч;
- видача сертифікатів про навчання.

Також проводимо навчання в будь-якому місті України по вашій заявці, за доступними цінами.

НАВЧАЄМО ПРАВИЛЬНО ПРОВОДИТИ ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ 

ПЛАН НАВЧАННЯ 

Час

Тема виступу

1-й день

 9:15 - 9:30

 Реєстрація учасників
 Відкриття. Вступне слово.

 9:30– 10:20

 Загальна частина:
- хто  повинен працювати за Законом про публічні закупівлі;
- допороги і надпороги: вартісні межі та особливості;
- система Рrozorrо та електронні майданчики, загальний огляд та рекомендації по роботі з ними;
- скільки потрібно сплатити учаснику, щоб прийняти участь в закупівлі, коли кошти повертаються?;
- «звіт про укладенні договори» - коли та у які строки  звітуємо?;
- яку інформацію по звіту про укладений договір розміщуємо в систему?; 
- хто несе відповідальність за звіт про укладений договір?
- хто повинен проводити допорогові та над порогові процедури закупівель?;
- чи можуть працювати разом тендерний комітет та уповноважена особа замовника?;
- організовуємо роботу тендерного комітету: необхідні документи та вимоги до членів тендерного комітету;
- нова посада фахівець з публічних закупівель;
- вимоги до уповноваженої особи;
- правильно оформлюємо рішення тендерного комітету/уповноваженої особи;
- які документи необхідно підписати ЕЦП і хто повинен їх підписувати?
- розгляд практичних ситуацій. 

 10:20-11:00

 З початку 2017 року визначаємо предмет закупівлі по-новому:
- алгоритм дій замовника при визначенні предмета закупівлі товарів та послуг з урахуванням змін від 17.01.2017;
- особливості визначення предмета закупівлі лікарських засобів;
- як правильно визначати предмет закупівлі послуг з поточного ремонту;
- предмет закупівлі робіт, на що потрібно звертати увагу;
- приклади визначення предметів закупівлі (газ, тепло, вода, електроенергія, бензин, медикаменти, поточний ремонт, роботи);
- вираз “або еквівалент” у предметі закупівлі - чому не потрібно цього робити?
- практичні завдання щодо визначення предмету закупівлі по-новому.

 11:00 – 12:00  Планування процедур закупівлі:
- алгоритм дій при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку;
- приклади оприлюднення плану та додатку на веб-порталі Уповноваженого органу через майданчик;
- як краще планувати – на рік: наперед чи поступово? 
- які можуть бути штрафи за нерозміщення річного плану?
- як правильно встановлювати КЕКВ в річному плані та додатку до річного плану?
- порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
- недійсність договору через поділ предмета закупівлі;
- чи потрібно додатково розміщувати річні плани  відповідно до Закон України «Про доступ до публічної інформації»?;
- розгляд практичних ситуацій.

 12:00 – 13:00

  Бізнес-ланч

 13:00 – 14:00

 Допорогові  електронні закупівлі:
- хто і коли проводить допорогові закупівлі;
- принципи проведення допорогових закупівель;
- аналіз основних положень Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.03.2016 № 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель»;
- перші кроки замовника по створенню допорогової закупівлі;
- алгоритм проведення допорогової закупівлі;
- як проходить аукціон?  
- порядок визначення переможця/відхилення учасника;
- підстави для відміни процедури;  
- все про договір з переможцем допорогової закупівлі;       
- як призначити  відповідальну особу для роботи в системі електронних закупівель?;
- як провести аналіз за торгами, які вже відбулись у інших замовників?;
- що можуть зробити учасники, які не виграли аукціон?;
- що робити замовнику з учасниками, які не виходять на зв’язок?;
- дії замовника при оскарженні допорогових торгів за наказом № 45.
- Увага! Моніторинговий портал Dozorro.

 14:00 - 15:00   Обговорення основних питань у сфері закупівель з представником  МЕРТУ (Уповноваженого органу)

15:00 - 16:30 

 Особливості складання тендерної документації
- складаємо тендерну документацію;
- скільки пропозицій може подати один учасник?
- в якій формі та яким способом учасники і замовники повинні подавати інформацію по закупівлям?
- завірення документів учасника  печаткою. Що зінилося?
- ЕЦП: вимагати чи ні?
- якою мовою подавати документи на закупівлю?
- чи потрібно встановлювати вимогу паспорту і як правильно вимагати?
- вимоги документації, які є дискримінаційними;
- формальні помилки;
- санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
- забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; хто надає; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
- граничні суми витрат замовників;
- вимога еквіваленту обов’язкова чи ні, як таку вимогу встановлювати та прописувати?
- чи повинні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачати застосування заходів із захисту довкілля?
- критерії та методика оцінки за Законом про публічні закупівлі;
- нецінові критерії оцінки, як їх застосовувати.

2-й день

09:30 – 10:30

 Кваліфікаційні критерії стаття 16 Закону про публічні , як вимагати інформацію та документи від учасників?:
- встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону;
- на які предмети закупівлі не потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?;
- практичний розгляд критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- практичний розгляд критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- практичний розгляд критерію  - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів»;
- чи можна вимагати документи, які не передбачені законодавством?

10:30 – 12:00

 Вимоги до учасників за статтею 17 Закону про публічні закупівлі:
- коли замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника?
- які є відкриті реєстри і як в них переглянути інформацію?
- які документи вимагати від учасника а які від учасника-переможця за статтею 17 Закону?;
- як перевірити інформацію про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, що її не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення?;
- як перевірити інформацію, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)?;
- чи потрібно вимагати довідку МВС, як її перевірити?;
- як перевірити що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура?;
- чи необхідно перевіряти самостійно, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня або наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"?;
- чи необхідно в учасника та в учасника переможця вимагати антикорупційну програму?;
- яким підприємствам необхідно складати антикорупційну програму, і яку саме програму необхідно складати?;
- чи може замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та чи може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?;
- на яку дату вимагати довідку про відсутність заборгованісті із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
- як можна перевірити довідку про відсутність заборгованісті із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?

12:00 – 13:00

 Бізнес-ланч
13:00 – 14:30  Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:
- які договори можна укладати без проведення процедур закупівель?;
- чи обов’язково включати в тендерну документацію проект договору?;
- істотні умови договору, що обов’язково повинен містити договір?
- захист інтересів за договором;
- строки укладання договорів;
- вимоги для укладання договору;
- зміна істотних умов договору про закупівлю;
- як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
- продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
- недійсність договору про закупівлю;
- інші питання стосовно укладення договору та внесення змін.
14:30 - 16:00  Процедура проведення відкритих торгів за Законом про публічні закупівлі
- оголошення процедури;
- відповідаємо на питання учасників закупівлі
- внесення змін в тендерну документацію;
- подання пропозицій учасниками;
- аукціон (оцінка);
- розглядаємо тендерну пропозицію учасника: відхиляємо або визначаємо переможцем;
- рішення про намір укласти договір про закупівлю. Нюанси Закону про публічні закупівлі;
- як правильно та на яких підставах  відмінити процедуру закупівлі або визнанти торги такими, що не відбулись;
- строки укладення договору про закупівлю;
- звіт за процедурою;
- строки звітування про зміни та виконання договору про закупівлю;
- перегляд усіх документів сформованих за процедурою закупівлі на prozorro.gov.ua;
- про що можна дізнатись за допомогою пошуково-аналітичної системи - 007.org.ua;
- теренінг-практикум по відкритим торгам.
3-й день

09:30 – 10:20

 Особливості проведення відкритих торгів у разі, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:
- для товарів і послуг - 133 тисячам євро;
- для робіт - 5150 тисячам євро
- оголошення процедури;
- особливості подання оголошення англійською мовою;
- внесення змін в тендерну документацію;
- особливості подання пропозицій учасниками;
- розгляд та відхилення тендерних пропозицій;
- аукціон (оцінка);
- рішення про намір укласти договір про закупівлю;
- відміна процедури закупівлі;
- підстави для  відміни процедури закупівлі;
- договір про закупівлю;
- звіт за процедурою;
- відмінності між “українською” та “міжнародною” процедурою відкритих торгів”.
 10:20 – 11:20  Порядок організації та проведення переговорної процедури закупівлі за новим Законом про публічні закупівлі:
- підстави для  застосування переговорної процедури;
- “підводні камені”  проведення переговорної процедури на підставі  двічі відмінених відкритих торгів;
- які документи вимагати від учасника?;
- алгоритм проведення переговорної процедури;
- особливості оприлюднення рішення про намір укласти договір;
- коли відміняємо переговорну процедури закупівлі;
- укладання договору про закупівлю і його публікація;
- звіт за результатами процедури закупівлі.
11:20 – 12:00  Звітування за процедурами закупівлі:
- строки зберігання документів;
- проблеми автоматичного формування звіту про результати проведення процедури закупівлі;
- коли необхідно розміщувати повідомлення про внесення змін до договору?;
- звіт про виконання договору проблемні моменти та рішення суду;
- звітуємо на є-дата: хто, коли і де повинен звітувати?;
- адміністративна відповідальність за неоприлюднення інформації на є-дата;
- модуль аналітики  - bi.prozorro.org, ризик-індикатори.
12:00 – 13:00  Бізнес-ланч
13:00 – 14:00  Порядок оскарження дій замовника під час проведення торгів:
- теоретично-практичні аспекти оскарження за Законом про публічні закупівлі;
- склад та повноваження постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг;
- процедура розгляду скарги;
- як потрібно діяти, якщо надійшла скарга: рекомендації замовнику;
- коли розблоковується закупівля;
- узагальнені приклади  цікавих позицій постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
       - якщо учасник не є платником ПДВ;
       - чому не можна вимагати взірець продукції від учасника;
       - порушує Закон не тільки замовник;
- оскаржуємо рішення  постійно діючої адміністративної колегії АМКУ.

14:00  -16:00 

Контроль та відповідальність у сфері закупівель:
- перелік державних органів, які мають повноваження здійснювати контроль та проводити моніторинг в сфері публічних закуупівель;
- підстави для настання адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель;
- хто має право складати протоколи про адміністративні правопорушення  за статтею 164-14 КУпАП?;
- вимоги до протоколу про складання адміністративного правопорушення;
- розгляд справ про адміністративне правопорушення;
- порядок апеляційного оскарження постанови у справі про адміністративне правопорушення  за статтею 164-14 КУпАП;
- виконання постанови про накладення штрафу;
- кримінальна відповідальність за порушення в сфері закупівель.

16:00 – 16:15  Тестування. Підсумки навчання. Бліц опитування з подарунками від редакції. 
 Відповіді на питання учасників навчання.