ГоловнаПослугиПередплата/АкціїКалендар навчаньНавчання / СемінариПрактичні матеріалиЖурналНормативна базаЕлектронний журналВаші питанняКонтактиПошук ДК 021:2015radnuk.localкурс валют
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

Добірка новин за 21 травня


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

20.05.2019

По гарячих слідах моніторингу: коротко про основне.


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Інтенсивний курс для постачальників: Як перемагати в тендерах? 

Від теорії до практики

 Бажаєте працювати з державою без посередників? Редакція журналу “Радник в сфері державних закупівель” розробила новий інтенсивний курс для учасників публічних закупівель.
16 академічних годин (2 дні, 2 бізнес-ланча, сертифікат про проходження курсу)

Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ)

В нашому інтерактивному класі Ви зможете одразу, під час навчання, перевірити набуті навички. 50% - ТЕОРІЇ, 50% - ПРАКТИКИ на ноутбуках.
 
Після закінчення практичного курсу Ви зможете:
- знайти і оцінити закупівлі;
- підготувати переможну тендерну пропозицію;
- отримаєте досвід та практичні поради під час вирішення проблемних питань.
 
Крім того, Ви дізнаєтесь:
- чим замінили Наказ  №35 про допорогові закупівлі?;
- останні новини в державних закупівлях;
- нові альтернативи допороговим закупівлям та прямим договорам – Е-Каталог;
- останню практику АМКУ та судову практику по закупівлям;
- на практиці навчимося перевіряти потенційного партнера за допомогою пошукових та аналітичних модулів: 007.org.ua, bi.prozorro.org; Clarity Project;
- про функціонал аналітичної системи YouControl на практиці.
Кожному учаснику: 2 місяці безкоштовних юридичних консультацій по телефону, методично-практичні матеріали  - ТОМ VIІI та доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/;

Варіанти проживання у готелях м. Київ. ЗАВАНТАЖИТИ

 Поспішайте зареєструватися! Кількість місць обмежена. Групи не більше 15-20 осіб.
МИ НАВЧАЄМО, А НЕ ЗБИРАЄМО МАСОВКИ

 Вартість участі - 2960 грн. за другого та кожного наступного учасника фіксована знижка 7%.
Для передплатників журналу знижка 15 %.

ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ
 26 - 27 червня м. Київ
 23 -24 липня м. Київ
 13 -14 серпня м. Київ

 Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ) та відправити:

факсом: (044) 451-85-71
або e-mail:  radnukdz@gmail.com
  З питань детальної інформації та реєстрації звертайтеся за тел. (044) 451-85-71
У вартість навчання входять:

- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/;
- індивідуальні консультації під час тренінгу та по телефону після участі; 
- інформаційно-лекційне обслуговування; 
- конференц-набір; 
- бізнес-ланч; 
- видача сертифікатів про навчання.

Аудіо та відеозйомка заборонена.

Також проводимо навчання в будь-якому місті України по вашій заявці, за доступними цінами.

НАВЧАЄМО ПЕРЕМАГАТИ В ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЛЯХ

ПЛАН НАВЧАННЯ 

Час

Тема виступу

Перший день

 9:15 - 9:30

 Реєстрація учасників 
Відкриття. 
Вступне слово.

 9:30– 10:30

Загальна частина:
Останні новини закупівельного процесу, що змінилось:
  • Наказ  №35 про допорогові закупівлі скасовано, чим його замінили та на які зміни чекати замовникам та учасникам?;
  • новий модуль в системі ProZorro як альтернатива допороговим закупівлям та прямим договорам – Е-Каталог.
Електронна система закупівель РroZorrо:
  • поради по вибору та роботі на майданчиках  РroZorrо;
  • Закон «Про публічні закупівлі»: допороги та надпороги, вартісні межі та особливості;
  • кошти за участь у закупівлі, випадки повернення учаснику;
  • принципи здійснення закупівель;
  • перші кроки учасника допорогових закупівель;
  • алгоритм проведення допорогової закупівлі;
  • аукціон в системі РroZorrо, регламент та принципи;
  • моніторинговий портал DoZorro - як інструмент оскарження допорогових закупівель.
10:30– 10:40   Кава-перерва

 10:40-12:00

 
Приймаємо участь в публічних закупівлях, вивчаємо та виконуємо вимоги ТД замовника:
  • вивчаємо тендерну документацію;
  • вимоги документації, які є дискримінаційними, що каже Закон?;
  • як виглядає документація-матрьошка;
  • приклади прихованих вимог в тендерній документації;
  • форма подачі інформації під час закупівлі;
  • завірення документів печатками, що змінилось?;
  • вимога, щодо ЕП(електронного підпису) пропозиції, як діяти учаснику?; 
  • мова тендерної пропозиції: документи складені іноземною мовою: перекладати чи ні?;
  • формальні та арифметичні помилки - що каже Закон;
  • коли вимагається довідка про застосування заходів із захисту довкілля;
  • санкційне законодавство - пам'ятка учаснику;
  • все що потрібно знати про забезпечення пропозиції та виконання договору.

 12:00 – 13:00

Бізнес-ланч

 13:00 – 14:45

 Кваліфікаційні критерії за статтею 16 Закону 
- встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону;
- що може вимагати замовник?;
- практичний розгляд критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- практичний розгляд критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- практичний розгляд критерію  - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів»;
- чи може замовник вимагати від учасника документи, які не передбачені законодавством

14:45 - 15:00   Кава-перерва
 15:00 - 16:00 
 
 Аналітичні інструменти в ProZorro, вчимося користуватись:
  • перевіряємо потенційного партнера за допомогою пошукових та аналітичних модулів: 007.org.ua, bi.prozorro.org; Clarity Project;
  • цікаві пошуки: сервіс визначення коду предмета закупівлі від КШЕ, пошук в ДК на сайті журналу;
  • вивчаємо функціонал аналітичної системи YouControl.
16:00 - 16:30  Відповіді на питання

Другий день

09:30 – 12:00

  Відкриті торги:

- як і у які терміни звернутись до замовника?
- готуємо та подаємо тендерну пропозицію через майданчик;
-  замовник вносить зміни: про що потрібно пам’ятати;
- як підготуватися до аукціону та технічно себе захистити;
- рекомендації щодо участі та перемоги в аукціоні;
- основні правила аукціону;
- стратегії участі в аукціоні;
-  якщо не виграли – не здаємось;
- процедура розгляду тендерної пропозиції;
- Ви-переможець, як не впустити свою перемогу;
-  відхилення пропозиції та відміна закупівлі (звернення до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації);
·         основні етапи та ключові моменти процедури відкритих торгів: підбиваємо підсумки;
·         основні відмінності між відкритими торгами за «українською» та «міжнародною» процедурою.

Практичне заняття на комп’ютері.

12:00 – 12:30

 Бізнес-ланч
12:30 - 14.00  
Вимоги статті 17 Закону, коли замовник може прийняти рішення про відмову в участі у закупівлі:
  • підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції - що каже Закон?;
  • перелік відкритих державних реєстрів: перевіряємо себе та конкурентів;
  • довідки, які учасник може замовити он-лайн;
  • перевіряємо чи порушували конкуренти законодавство про захист конкуренції;
  • хто такі бенефіціари і коли інформація про них не оприлюднюється?;
  • визначаємось, коли учаснику потрібна антикорупційна програма і за якою формою її складати.
14:00 – 14:10   Кава-перерва

14:10 – 15:30

 Порядок оскарження дій замовника під час проведення торгів:
  • види скарг до постійно діючої адмінколегії Антимонопольного комітету України та строки їх подання;
  • розмір плати за подання скарги до АМКУ;
  • оформлюємо скаргу правильно;
  • документальне підтвердження порушень замовника під час підготовки скарги;
  • типові помилки при подачі скарги;
  • порядок та строки  розгляду скарг колегією;
  • чи можна оскаржити рішення адмінколегії;
  • розставляємо акценти: розгляд окремих рішень колегії;
  • практичні поради щодо процедури оскарження;
  • реальні приклади антиконкурентних узгоджених дій.

15:30 – 16:00

 Підсумки. Інтерактивне тестування з призами від редакції.
 Відповіді на питання.