>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

12.11.2018cal

12.11.2018

#Поради_від_Радника


Чи зареєструє ДКСУ на початку 2019 року договір укладений, наприклад, 11.12.2018 року з терміном поставки товарів з 01.01.2019 до 31.12.2019 ?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
12.11.2018cal

Закупівлі лікарських засобів. Практика, проблеми, шляхи вирішення


14 листопада та 16 січня безкоштовний семінар

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
12.11.2018cal

03 грудня 2018 року семінар на тему


Оскарження процедури закупівлі до АМКУ в системі ProZorro. Типові помилки при оскарженні

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
09.11.2018cal

09.11.2018

Що таке електронні довірчі послуги?


роз'яснення від Мін'юсту

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
09.11.2018cal

Миколаївське обласне територіальне відділення АМКУ


оштрафувало дві фірми за махінації з торгами

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

 Навчання та підвищення кваліфікації для учасників закупівель на тему «Продаємо в Prozorro. Практика та теорія перемоги у електронних торгах»

Наша головна мета: навчити вас роботі з майданчиками, особливостям участі в конкурсних торгах за Законом «Про публічні закупівлі», нововведенням нового закону, підготовці тендерної пропозиції без помилок, порядку оскарження дій замовника під час проведення тендерів, коригуванні умов договору, зміні ціни, номенклатури, обсягу.     А завдяки практичним завданням і розгорнутим відповідям ви отримаєте достатньо знань для вирішення питань щодо участі в публічних закупівлях.

 На вас чекають: фахівці з публічних закупівель, тренінг – практикум по підготовці пропозицій для участі в торгах, індивідуальні обговорення ваших проблемних питань, безліч роздаткового матеріалу з врахуванням останніх змін, смачний бізнес-ланч, та сертифікат. 

Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ)

Навчання проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель.

Варіанти проживання у готелях м. Київ. ЗАВАНТАЖИТИ

 Поспішайте зареєструватися! Кількість місць обмежена. Групи не більше 15-20 осіб.
МИ НАВЧАЄМО, А НЕ ЗБИРАЄМО МАСОВКИ

 Вартість участі - 1920 грн. за другого та кожного наступного учасника фіксована знижка 7%.
Для передплатників журналу - 1720 грн. за другого та кожного наступного учасника фіксована знижка 7%.

 місце проведення м. Київ. Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ)

ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ
 м. Київ 29 - 30 жовтня
м. Київ 11 - 12 грудня

 Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ) та відправити:

факсом: (044) 451-85-71
або e-mail:  radnukdz@gmail.com
  З питань детальної інформації та реєстрації звертайтеся за тел. (044) 451-85-71
У вартість навчання входять:

- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/;
- індивідуальні консультації під час тренінгу та по телефону після участі; 
- інформаційно-лекційне обслуговування; 
- конференц-набір; 
- бізнес-ланч; 
- видача сертифікатів про навчання.

Аудіо та відеозйомка заборонена.

Також проводимо навчання в будь-якому місті України по вашій заявці, за доступними цінами.

НАВЧАЄМО ПЕРЕМАГАТИ В ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЛЯХ

ПЛАН НАВЧАННЯ 

Час

Тема виступу

Перший день

 9:15 - 9:30

 Реєстрація учасників 
Відкриття. 
Вступне слово.

 9:30– 10:30

Електронні торги в системі Рrozorrо   (Допорогові електронні закупівлі):
  • Закон про публічні закупівлі: допороги і надпороги, вартісні межі та особливості;
  • аналітичні інструменти в Prozorro: чим може скористатись учасник:
  •  перевіряємо потенційного партнера за допомогою пошукових та аналітичних модулів: 007.org.ua, bi.prozorro.org; Clarity Project;
  • цікаві пошуки: сервіс визначення коду предмета закупівлі від КШЕ, пошук в ДК на сайті журналу;
  • коли учаснику повертаються кошти сплачені за участь у закупівлі?
  • принципи здійснення закупівель;
  • аналіз основних положень Наказу ДП «Зовнішторгвидав» № 35;
  • перші кроки учасника допорогових закупівель;
  • алгоритм проведення допорогової закупівлі;
  • регламент та особливості аукціону в  системі Рrozorrо;
  • моніторинговий портал DoZorro - як інструмент оскарження допорогових закупівель.
 

 10:30-11:30

Участь бізнесу у публічних закупівлях: переваги та недоліки:
  • Публічні та комерційні закупівлі: в чому різниця?
  • Де інтереси державних замовників перетинаються з інтересами бізнесу?
  • Як участь у публічних закупівлях зробити конкурентною перевагою бізнесу?

Недоліки участі у публічних закупівлях: міфи та реальність

11:30-12:30  
Участь в процедурах закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»:
  •  вивчаємо тендерну документацію;
  • вимоги документації, які є дискримінаційними, що каже Закон?
  • як виглядає документація-матрьошка;
  • приклади прихованих вимог в тендерній документації;
  • форма подачі інформації під час закупівлі;
  • завірення документів печатками, що змінилось?
  • якщо замовник вимагає підписувати тендерну пропозицію електронно-цифровим підписом (ЕЦП)? 
  • мова тендерної пропозиції: документи складені іноземною мовою: перекладати чи ні?;
  • формальні та арифметичні помилки: про що каже Закон;
  • коли вимагається довідка про застосування заходів із захисту довкілля;
  • санкційне законодавство - пам'ятка учаснику;
  • все що потрібно знати про забезпечення пропозиції та виконання договору.

 12:30 – 13:30

Бізнес-ланч

 13:30 – 14:30

 

Вимоги статті 17 Закону, коли замовник може прийняти рішення про відмову в участі у закупівлі:
  • підтверджуємо відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції за статтею 17: що каже Закон?
  • перелік відкритих державних реєстрів: перевіряємо себе та конкурентів;
  • довідки, які учасник може замовити он-лайн;
  • перевіряємо чи порушували конкуренти законодавство про захист конкуренції;
  • хто такі бенефіціари і коли інформація про них не оприлюднюється?
  • визначаємось, коли учаснику потрібна антикорупційна програма і за якою формою її складати.
 14:30 - 15:00 
 Відповіді на питання

Другий день

09:15 – 11:00

       Відкриті торги по-новому: 
- як і у які терміни звернутись до замовника?
- готуємо та подаємо тендерну пропозицію через майданчик;
- замовник вносить зміни: про що потрібно пам’ятати;
- як підготуватися до аукціону та технічно себе захистити;
- рекомендації щодо участі та перемоги в аукціоні; 
- основні правила аукціону;
- стратегії участі в аукціоні;
- якщо не виграли – не здаємось;
- процедура розгляду тендерної пропозиції;
- Ви-переможець, як не впустити свою перемогу;
- відхилення пропозиції та відміна закупівлі (звернення до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації);
- основні етапи та ключові моменти процедури відкритих торгів: підбиваємо підсумки.

11:00 – 11:20

Практичні ситуації.
11:20 - 12.00  Міжнародні торги:
- приймаємо участь у відкритих торгах з публікацією англійською мовою (міжнародні торги);
- відмінності між відкритими торгами за «українською» та «міжнародною» процедурою;
- аналіз найбільш поширених помилок учасника міжнародних торгів. 
12:00 – 13:00  Бізнес-ланч
13:00 – 14:00  Порядок оскарження дій замовника під час проведення торгів:
- види скарг до постійно діючої адмінколегії Антимонопольного комітету України та строки їх подання;
- розмір плати за подання скарги до АМКУ;
- оформлюємо скаргу правильно;
- документальне підтвердження порушень замовника під час підготовки скарги;
- типові помилки при подачі скарги;
- порядок та строки  розгляду скарг колегією;
- чи можна оскаржити рішення адмінколегії;
- розставляємо акценти: розгляд окремих рішень колегії;
- практичні поради щодо процедури оскарження. 

14:00 – 14:30

 Антиконкурентні узгоджені дії:
- приклади антиконкурентних узгоджених дій;
- відповідальність за антиконкурентні узгоджені.

14:30 – 15:30

 Формування плану розвитку тендерного відділу на 2019 р.
- Моніторинг конкурентної ситуації
- Зв'язок зі стратегіями бізнесу
- Вартість підготовки тендерних пропозицій
- Планування витрат та прибутків
- Визначення профілю замовника
- Вплив тендерних договорів на операційну діяльність, управління та персонал компанії
Оцінка ризиків

15:30 – 16:00

 Підсумки. Бліц опитування з призами від редакції.
 Відповіді на питання.