>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

27.07.2017

Підсумки навчання 20-21 липня 2017 року на тему:

 «Закон України “Про публічні закупівлі” від теорії до практики. Особливості роботи з майданчиками та веб-порталом prozorro.gov.ua»

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
27.07.2017
Читати всю статтю ...

З наступного року заклади охорони здоров'я будуть звітувати за зібрані благодійні внески з фізичних та юридичних осіб

25 липня Міністерство охорони здоров’я України підписало наказ №848

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
27.07.2017
Читати всю статтю ...

26.07.2017

3-4 та 10-11 серпня м. Київ.

Навчання та підвищення кваліфікації для замовників 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

Міністерство юстиції внесло зміни в порядок реєстрації юросіб

25 липня набув чинності наказ Міністерства юстиції України від 30.06.2017 № 2063/5

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

НКРЕКП зобов'язав ліцензіатів, які здійснюють розподіл електричної енергії користуватись ProZorro

раніше НКРЕКП вже внесло аналогічну вимогу до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва та постачання електричної енергії

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

 Навчання та підвищення кваліфікації для учасників закупівель на тему «Нова система, новий закон – перемагаємо по-новому».

Наша головна мета: навчити вас роботі з майданчиками, особливостям участі в конкурсних торгах за Законом «Про публічні закупівлі», нововведенням нового закону, підготовці тендерної пропозиції без помилок, порядку оскарження дій замовника під час проведення тендерів, коригуванні умов договору, зміні ціни, номенклатури, обсягу.     А завдяки практичним завданням і розгорнутим відповідям ви отримаєте достатньо знань для вирішення питань щодо участі в публічних закупівлях.

 На вас чекають: фахівці з публічних закупівель, тренінг – практикум по підготовці пропозицій для участі в торгах, індивідуальні обговорення ваших проблемних питань, безліч роздаткового матеріалу з врахуванням останніх змін, смачний бізнес-ланч, та сертифікат. 

Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ)

Семінар проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель.

 Поспішайте зареєструватися! Кількість місць обмежена. Групи не більше 15-20 осіб.
МИ НАВЧАЄМО, А НЕ ЗБИРАЄМО МАСОВКИ

 Вартість участі - 1920 грн. за другого та кожного наступного учасника фіксована знижка 7%.
Для передплатників журналу та членів Асоціації Закупників України- 1720 грн. за другого та кожного наступного учасника фіксована знижка 7%.

 місце проведення м. Київ. Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ)

ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ
м. Київ  21-22 вересня (є вільні місця)

Всім учасникам надається 30% знижка на передплату журналу на рік.

 Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ) та відправити:

факсом: (044) 451-85-71
або e-mail:  radnukdz@gmail.com
  З питань детальної інформації та реєстрації звертайтеся за тел. (044) 451-85-71
У вартість участі в семінарі входять:

- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/;
- індивідуальні консультації під час тренінгу та по телефону після участі; 
- інформаційно-лекційне обслуговування; 
- конференц-набір; 
- бізнес-ланч; 
- видача сертифікатів про навчання.

Аудіо та відеозйомка семінарів заборонена.

Також проводимо навчання в будь-якому місті України по вашій заявці, за доступними цінами.

НАВЧАЄМО ПЕРЕМАГАТИ В ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЛЯХ

ПЛАН НАВЧАННЯ 

Час

Тема виступу

Перший день

 9:15 - 9:30

 Реєстрація учасників
 Відкриття. Вступне слово.

 9:30– 11:30

 Електронні торги. (Допорогові електронні закупівлі):
•    основні джерела інформації про тендери;
•    нова система rialtotenders.com.ua;
•    комерційні закупівлі на майданчику;
•    система ProZorro;
•    розмір плати за участь в допорогових торгах;
•    робота на майданчику(реєстрація, участь та перемога);
•    практичні поради участі в допорогових закупівлях;
•    особливості підготовки пропозицій учасниками;
•    особливості участі в допорогах;
•    особливості оскарження дій та рішень при проведенні електронних допорогових закупівель.

 11:30-12:30

 Участь в процедурах закупівель передбачених Закон України «Про публічні закупівлі»:
•    як стати учасником, та як отримати тендерну документацію;
•    скільки пропозицій може подати учасник;
•    як підписати тендерну пропозицію;
•    як завантажити тендерну пропозицію
•    на що потрібно звернути увагу у тендерній документації;
•    забезпечення пропозиції та забезпечення виконання договору;
•    санкційне законодавство вплив його на закупівлі.

 12:30 – 13:00

Бізнес-ланч

 13:00 – 13:20

 Особливості оцінки за неціновими критеріями

 13:20 - 13:40   Кваліфікаційні критерії за статтею 16 Закону
13:40 - 14:30

 Вимоги статті 17 Закону, коли замовник може прийняти рішення про відмову в участі у закупівлі
•    питання договору у тендерній документації.

14:30 - 15:00 

 Тренінг – практикум по підготовці пропозицій для участі в торгах.
 Аналіз результатів тренінгу
 Відповіді на питанн

Другий день

09:30 – 11:30

 Відкриті торги по новому: 
•     пошук оголошення закупівлі;
•     розгляд основних положень документації та підготовка реєстру необхідних документів для участі;
•     звернення до замовника за роз’ясненнями та пропозиції щодо внесення змін  до документації, продовження строку подання пропозицій;
•    порядок подання пропозицій, право  учасника внести зміни або відкликати свою пропозицію;
•     розкриття пропозицій;
•    розгляд пропозиції, звернення до учасника за роз’ясненням змісту їх пропозиції, виправлення арифметичних помилок, право замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, недостовірність поданої інформації);
•    відхилення пропозиції та відміна закупівлі (звернення до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації);
•    повідомлення про намір укласти договір (звернення до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію, визнану найбільш економічно вигідною за результатами оцінки, подання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, повторне визначення переможця);
•    пошуково-аналітична система - .007.org.ua.

11:30 – 12:30

 Особливості проведення відкритих торгів у разі, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:
- для товарів і послуг - 133 тисячам євро;
- для робіт - 5150 тисячам євро.
12:30 – 13:00  Бізнес-ланч
13:00 – 14:00  Порядок оскарження дій замовника під час проведення торгів:
•    види скарг в Антимонопольний комітет України, їх зміст та порядок подання;
•    розмір плати за подання скарги до АМКУ;
•    документальне підтвердження порушень замовника під час підготовки скарги;
•    порядок та строки  розгляду скарг Антимонопольним комітетом України, практичні поради учасникам під час розгляду скарг Антимонопольним комітетом України;
•    джерела розміщення інформації  по скаргам;

14:00 – 14:20

 Тренінг – практикум по оскарженню.

14:20 – 14:45

 Антиконкурентні узгоджені дії:
•    приклади антиконкурентних узгоджених дій;
•    відповідальність за антиконкурентні узгоджені;
Модуль аналітики - http://bi.prozorro.org, яким чином може бути корисним учаснику
Офіційний веб-сайт моніторингового порталу електронних публічних закупівель DoZorro

14:45 – 15:00

 Підсумки семінару. Бліц опитування з призами від редакції.
 Відповіді на питання.