>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

21.08.2018cal

21.08.2018

#Поради_від_Радника


Мінрегіон збільшив рівень кошторисної заробітної плати: чи може замовник збільшити вартість договору про закупівлю?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
21.08.2018cal

Казначейство: 10 вересня закінчується перехідний період на нові рахунки для сплати податків


 Державна казначейська служба України звертає увагу платників податків

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
21.08.2018cal

27 серпня у Системі ProZorro враховується як вихідний день


 Адміністратор системи ProZorro оприлюднив повідомлення для користувачів системи

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.08.2018cal

20.08.2018

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника»


  тема: «Нюанси оскарження дискримінаційних вимог замовника при встановленні кваліфікаційних критеріїв до учасників».

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.08.2018cal

На ProZorro.Продажі відбувся перший успішний аукціон малої приватизації


 Першим лотом, який був проданий на ProZorro.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
Навчання м. Одеса 9-11 серпня: Прозорі закупівлі: від рішень Антимонопольного до судової практики та моніторингу
Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком!
Навчаємось та відпочиваємо разом з фахівцями журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го, 10–го, та 11-го серпня
На Вас чакає:
  • Новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень;
  • Останні новини у сфері публічних  закупівель, практичні рекомендації досвідчених спеціалістів;
  • Проживання в готелі з 9 – 11 серпня* в двомісних номерах з окремими ліжками;
  • Кава – перерви, смачні обіди, та сніданки;
  • Роздаткові матеріали (методично-практичні матеріали  - ТОМ V, блокнот, ручка, календарі, папка);
  • Доступ до практичних матеріалів на сайті журналу  «Радник в сфері державних закупівель», який постійно оновлюється з урахуванням змін;
  • Презентації;
  • Інформаціно-лекційне обслуговування;
  • Звіт після навчання по проблемним питанням;
  • Безкоштовні консультації з 16:00 до 17:30 (крім п’ятниці протягом 2х місяців після навчання);
  • Видача сертифікатів про навчання.
  • Зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю.
*Готель «Raziotel Маренеро Одеса», заселення 09.08.2018 після 14:00  та виїзд 11.08.2018 до 12:00
 Вартість з проживанням 4920 грн
 Вартість без проживання  3920 грн.
https://reikartz.com/media/cache/f9/55/f955b3c9fca9e91ddf62a0d74449fc42.jpgГотель Раціотель Маренеро Одеса – новий сучасний готель в індустріальній частині Одеси. Готель розташований лише в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Відмінна транспортна розв'язка дозволяє швидко і без проблем дістатися до будь-якої точки міста громадським транспортом, а для гостей на автомобілі готель пропонує власну безкоштовну парковку.
НАВЧАЄМО ПРАВИЛЬНО ПРОВОДИТИ ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ 
ПЛАН НАВЧАННЯ 

Час

Тема виступу

1-й день 9 серпня

 9:30 - 10:00

  Вітальна кава. Реєстрація учасників навчання.

 Відкриття навчання. Вступне слово.

 10:00– 11:00

 
Загальна частина та аналітичні інструменти Prozorro:
  • загальний огляд системи prozorro.gov.ua, рекомендації по реєстрації на майданчиках;
  • аналітичні інструменти в Prozorro: чим можна скористатися:
  • аналітичні модулі bi.prozorro.org та Clarity Project;
  • цікаві пошуки: сервіс визначення предмета закупівлі від КШЕ, пошук в ДК на сайті журналу;
  • аналітично-пошукова система 007;
  • конструктор специфікацій. Як сконструювати технічне завдання;
  Увага! Моніторинг: портал Dozorro, ризик-індикатори, антикорупційний монітор.
11:00 - 12:00
Проблематика визначення предмета закупівлі:
  • практичні поради визначення предмета закупівлі: товарів та послуг;
  • цікаві пошуки для визначення предмета закупівлі: сервіс визначення предмета закупівлі від КШЕ, пошук в ДК на сайті журналу;
  • недійсний договір через не поділ предмета закупівлі з метою уникнення процедури відкритих торгів;
  • адміністративна відповідальність за поділ предмета закупівлі;
  • приклади ділення предмета закупівлі та відповідальність;
  • особливості визначення предмета закупівлі ліків та закупівля їх за нац. переліком;
  • послуги з поточного ремонту: особливості закупівлі та як проводити закупівлю поточного ремонту обладнання?
  • особливості визначення предмета закупівлі робіт та особливості закупівлі робіт: проектування, авторський нагляд, технічний нагляд – це послуги чи роботи?
  • як закуповувати еквівалент?

 12:00-13:00

Планування процедур закупівлі:
  • як визначити очікувану вартість предмета закупівлі (проведення моніторингу перед закупівлею)?;
  • судова практика щодо закупівель за завищеними цінами;
  • на що звертають увагу аудитори при визначенні очікуваної вартості;
  • закупівля з річного плану: плани чи  реальність системи Prozorro?;
  • приклад створення закупівлі з річного плану на майданчику;
  • алгоритм дій при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку;
  • чим відрізняється додаток від річного плану?;
  • як краще планувати – на рік: наперед чи поступово?;
  • які можуть бути штрафи за нерозміщення річного плану?;
  • порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
  • додатково виділені кошти. Судова практика.
  13:00 – 14:30   Бізнес – ланч. Поселення в готель
  14:30 – 16:00   
Особливості складання тендерної документації
  • чи потрібно використовувати примірну тендерну документацію?;
  • скільки пропозицій може подати один учасник?;
  • як правильно викладати тендерну документацію одним файлом чи окремо з додатками?;
  • в якій формі та яким способом учасники і замовники повинні подавати інформацію по закупівлям?
  • завірення документів учасника  печаткою. Що змінилося?
  • ЕЦП: вимагати чи ні? Практика АМКУ і думка ДАСУ.
  • якою мовою подавати документи на закупівлю  учаснику та як правильно прописати вимогу замовнику?;
  • вимоги документації, які є дискримінаційними;
  • формальні помилки чи потрібно прописувати?;
  • санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
  • забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; хто надає; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
  • вимога еквіваленту обов’язкова чи ні, як таку вимогу встановлювати та прописувати?;
  • чи повинні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачати застосування заходів із захисту довкілля?;
  • яким способом встановлювати вимогу в тендерній документації щодо надання ліцензії та дозволу;
  • приклади рішень Антимонопольного комітету та судова практика.
 16:00 – 16:30   Відповіді на питання учасників навчання. Вільний час

2-й день 10 серпня

08:00 – 9:00

 Ранковий сніданок
9:00 – 10:30
Вимоги до учасників за статтею 17 Закону про публічні закупівлі:
  • коли замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника?;
  •  які документи та інформацію вимагати від учасника, а які документи  від учасника-переможця за статтею 17 Закону?;
  • як перевірити інформацію, що учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення?;
  • як перевірити інформацію, що учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)?;
  • в якій формі вимагати довідку МВС та перевірити її легитимність;
  • як перевірити що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура?;
  • чи завжди необхідно відхиляти учасника у разі якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевих бенефіціарних власників контролерів?;
  • чи коли необхідно вимагати від учасника/учасника переможця наявність антикорупційну програму?;
  • чи може замовник прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?;
  • на яку дату вимагати довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
  • як можна перевірити довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?.

10:30 – 10:45

 Кава - перерва
10:45 – 12:00  
Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:
  • які договори можна укладати без проведення процедур закупівель?;
  • чи обов’язково включати в тендерну документацію проект договору?;
  • чи вважається проект договору невід’ємною частиною тендерної документації?;
  • істотні умови договору, що обов’язково повинен містити договір;
  • яку умову можна передбачити в договорі, щоб змінити його умови?;
  • захист інтересів за договором: відшкодування збитків, внесення забезпечення виконання договору про  закупівлю, застосування штрафних санкцій, застосування оперативно-господарських санкцій;
  • на кого покладає обов’язок Закон про публічні закупівлі укласти договір?
  • строки укладання договорів;
  • вимоги для укладання договору;
  • зміна істотних умов договору про закупівлю;
  • зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків коли може відбуватися і яким чином підтвердити та коли можна змінити?;
  • як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
  • продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
  • недійсність договору про закупівлю судова практика;
12:00 – 12:45  Бізнес-ланч
12:45 – 13:30   
Звітування за процедурами закупівлі:
  • звіт про укладений договір: особливості розміщення та зазначення інформації в ньому;
  • проблеми автоматичного формування звіту про результати проведення процедури закупівлі;
  • коли необхідно розміщувати повідомлення про внесення змін до договору?;
  • звіт про виконання договору проблемні моменти та рішення суду;
  • звітуємо на є-дата: хто, коли і де повинен звітувати?;
  • адміністративна відповідальність за не оприлюднення інформації на є-дата;
13:30 – 14:00
Купуємо електричну енергію по-новому:  замість переговорної процедури - відкриті торги:
  • Закон України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019 – VIII, що змінилося з його прийняттям?
  • постачання електричної енергії споживачам будуть здійснювати окремі юридичні особи-електропостачальники, які будуть обиратися споживачами, за вільними (ринковими) цінами;
  • коли необхідно оголошувати процедуру відкритих торгів на постачання електричної енергії?;
  • до якого числа необхідно обрати собі електропостачальника та укласти з ним договір постачання електричної енергії?
14:00 – 15:00
 Державна аудиторська служба, як орган контролю у сфері публічних закупівель
  • які види перевірок може здійснювати Державна аудиторська служба?;
  • порядок проведення перевірок закупівель?;
  • чи перевіряють аудитори допорогові закупівлі?;
  • підстави для настання адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель
  Моніторинг публічних закупівель ДАСУ – що очікувати замовнику).
  • хто приймає рішення про початок моніторингу закупівлі, та за наявності яких підстав?;
  • як працюють автоматичні індикатори ризиків?;
  • яким чином буде здійснюватися обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником?;
  • коли  особа  не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель?;
  • що буде якщо замовник не усуне порушення, визначене у висновку?;
  • коли орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі?;
  • звільнення від адміністративної відповідальності, або коли адмін. відповідальність не настає.

15:00 – 15:30

 Тестування. Підсумки навчання. Відповіді на питання учасників навчання. Розіграш подарунків від редакції. Вільний час.​​​​​​​

3-й день – 11 серпня
 8:00 – 10:00  Ранковий сніданок. Вільний час
 до 12:00  Виселення з готелю.