>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

23.06.2018cal

23.06.2018

УВАГА!


безкоштовна телефонна гаряча лінія буде працювати у суботу 23 червня з 10:00 по 12:00

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.06.2018cal

20.06.2018

#Поради_від_Радника


Чи правомірна дія замовника, якщо прийняття рішення про намір укласти договір і оприлюднення цього рішення відбувається в один і той же день?

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.06.2018cal

Нагадуємо


з 01.07.2018 доступ до Реєстрів Мін’юсту буде можливим виключно з використанням захищених носіїв особистих ключів ЕЦП

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.06.2018cal

Проведення позапланових технічних робіт


Єдиних та Державних реєстрів

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
План семінару м. Одеса
Публічні закупівлі в системі Prozorro, новинки та аналітика. Моніторинг у закупівлях: що чекає на замовника. Вивчаємо позиції АМКУ та судову практику.
Час
Тема виступу
9:15 - 9:30
Реєстрація учасників  Відкриття семінару. Вступне слово.
9:30– 10:30
Загальна частина та аналітичні інструменти Prozorro:
  • загальний огляд системи prozorro.gov.ua, рекомендації по реєстрації на майданчиках;
  •  аналітичні інструменти в Prozorro: чим може скористатись замовник:
  • аналітичні модулі bi.prozorro.org та Clarity Project;
  • цікаві пошуки: сервіс визначення предмета закупівлі від КШЕ, пошук в ДК на сайті журналу, аналітично-пошукова система 007;
  • конструктор специфікацій. Як сконструювати технічне завдання.
  • Увага! Моніторинг: портал Dozorro, ризик-індикатори, антикорупційний монітор.
10:30-11:00
Кава-пауза
11:00-12:00
Помилки при плануванні процедур закупівель і судова практика:
  • як визначити очікувану вартість предмета закупівлі (проведення моніторингу перед закупівлею)?;
  • алгоритм дій при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку;
  • як краще планувати – на рік: наперед чи поступово?;
  • які можуть бути штрафи за нерозміщення річного плану?;
  • порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
  • недійсність договору через поділ предмета закупівлі;
  • чи потрібно додатково розміщувати річні плани  відповідно до Закон України «Про доступ до публічної інформації»?;
  • розгляд практичних ситуацій.
12:00-13:45
Помилки при складані тендерної документації. Знайомимось з  практикою АМКУ:
  • вимоги документації, які є дискримінаційними;
  • скільки пропозицій може подати один учасник?
  • в якій формі та яким способом учасники і замовники повинні подавати інформацію по закупівлям?
  • ЕЦП: вимагати чи ні?
  • якою мовою подавати документи на закупівлю?
  • чи потрібно встановлювати вимогу паспорту і як правильно вимагати?
  • формальні помилки;
  • санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
  • забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; хто надає; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
  • вимога еквіваленту обов’язкова чи ні, як таку вимогу встановлювати та прописувати?;
  • чи повинні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачати застосування заходів із захисту довкілля?
  • Обережно. Нецінові критерії.
13:45-14:15
Кава-пауза
14:15-16:00
Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:
  • які договори можна укладати без проведення процедур закупівель?;
  • чи обов’язково включати в тендерну документацію проект договру?;
  • істотні умови договору, що обов’язково повинен містити договір?
  • захист інтересів за договором;
  • види оперативно-господарських санцій;
  • штрафні санкції за договором
  • строки укладання договорів;
  • вимоги для укладання договору;
  • зміна істотних умов договору про закупівлю;
  • як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
  • продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
  • недійсність договору про закупівлю;
  • інші питання стосовно укладення договору та внесення змін.
16:00–17:00
Державна аудиторська служба, як орган контролю у сфері публічних закупівель
  • які види перевірок може здійснювати Державна аудиторська служба?;
  • порядок проведення перевірок закупівель?;
  • чи будуть аудитори перевіряти допорогові закупівлі?;
  • підстави для настання адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель
Моніторинг публічних закупівель ДАСУ – що очікувати замовнику).
  • хто приймає рішення про початок моніторингу закупівлі, та за наявності яких підстав?;
  • як працюють автоматичні індикатори ризиків?;
  • яким чином буде здійснюватися обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником?;
  • коли  особа  не притягається  до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель?;
  • що буде якщо замовник не усуне порушення, визначене у висновку?;
коли орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі?