>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

19.04.2018

Аналіз проекту закону

Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

Вносяться зміни в граничні суми

на придбання окремих товарів державними органами/установами/організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

Столиця у лідерах по провадженню ЕСКО-проектів у бюджетній сфері

На сесії Київської міської ради затверджено істотні умови для рекордної кількості ЕСКО-договорів – 49 контрактів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

18.04.2018

#Поради_від_Радника

 Чи є порушенням складання та оприлюднення тендерної документації одним файлом?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.04.2018
Читати всю статтю ...
План семінару м. Київ
Публічні закупівлі в системі Prozorro, новинки та аналітика. Моніторинг у закупівлях: що чекає на замовника. Розставляємо акценти: “допороги” та “надпороги”. 

Час

Тема виступу

09:15 – 9:30

 Реєстрація учасників семінару

 Відкриття семінару. Вступне слово.

9:30 -10:30

  Загальна частина та аналітичні інструменти Prozorro:
- загальний огляд системи prozorro.gov.ua, рекомендації по реєстрації на майданчиках;
-  аналітичні інструменти в Prozorro: чим може скористатись замовник:
- аналітичні модулі bi.prozorro.org та Clarity Project;
- цікаві пошуки: сервіс визначення предмета закупівлі від КШЕ, пошук в ДК на сайті журналу, аналітично-пошукова система 007;
- конструктор специфікацій. Як сконструювати технічне завдання. 
- Увага! Моніторинг: портал Dozorro, ризик-індикатори, антикорупційний монітор.
10:30 – 10:40   Перерва на каву

10:40 – 12:00

 Помилки при плануванні процедур закупівель і судова практика:
- як визначити очікувану вартість предмета закупівлі (проведення моніторингу перед закупівлею)?;
- алгоритм дій при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку;
- як краще планувати – на рік: наперед чи поступово?;
- які можуть бути штрафи за нерозміщення річного плану?;
- порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
- недійсність договору через поділ предмета закупівлі;
- чи потрібно додатково розміщувати річні плани  відповідно до Закон України «Про доступ до публічної інформації»?;
- розгляд практичних ситуацій.

 12:00 – 12:40

 Бізнес-ланч

12:40 – 14:10

 Помилки при складані тендерної документації. Знайомимось з  практикою АМКУ:
- вимоги документації, які є дискримінаційними;
- скільки пропозицій може подати один учасник?
- в якій формі та яким способом учасники і замовники повинні подавати інформацію по закупівлям?
- ЕЦП: вимагати чи ні?
- якою мовою подавати документи на закупівлю?
- чи потрібно встановлювати вимогу паспорту і як правильно вимагати?
- формальні помилки;
- санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
- забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; хто надає; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
- вимога еквіваленту обов’язкова чи ні, як таку вимогу встановлювати та прописувати?;
- чи повинні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачати застосування заходів із захисту довкілля?
- Обережно. Нецінові критерії.

14:10 – 14:20

 Перерва

14:20 – 16:00

  Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:
- які договори можна укладати без проведення процедур закупівель?;
- чи обов’язково включати в тендерну документацію проект договру?;
- істотні умови договору, що обов’язково повинен містити договір?
- захист інтересів за договором;
- види оперативно-господарських санцій;
- штрафні санкції за договором
- строки укладання договорів;
- вимоги для укладання договору;
- зміна істотних умов договору про закупівлю;
- як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
- продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
- недійсність договору про закупівлю;
- інші питання стосовно укладення договору та внесення змін.

16:00 – 17:00
 Державна аудиторська служба, як орган контролю у сфері публічних закупівель
- які види перевірок може здійснювати Державна аудиторська служба?;
- порядок проведення перевірок закупівель?;
- чи будуть аудитори перевіряти допорогові закупівлі?;
- підстави для настання адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель
 Моніторинг публічних закупівель ДАСУ – що очікувати замовнику).
- хто приймає рішення про початок моніторингу закупівлі, та за наявності яких підстав?;
- як працюють автоматичні індикатори ризиків?;
- яким чином буде здійснюватися обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником?;
- коли  особа  не притягається  до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель?;
- що буде якщо замовник не усуне порушення, визначене у висновку?;
- коли орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі?

17:00 – 17:15

 Підсумки семінару. Відповіді на питання. Бліц опитування з призами від редакції