>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

12.11.2018cal

12.11.2018

#Поради_від_Радника


Чи зареєструє ДКСУ на початку 2019 року договір укладений, наприклад, 11.12.2018 року з терміном поставки товарів з 01.01.2019 до 31.12.2019 ?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
12.11.2018cal

Закупівлі лікарських засобів. Практика, проблеми, шляхи вирішення


14 листопада та 16 січня безкоштовний семінар

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
12.11.2018cal

03 грудня 2018 року семінар на тему


Оскарження процедури закупівлі до АМКУ в системі ProZorro. Типові помилки при оскарженні

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
09.11.2018cal

09.11.2018

Що таке електронні довірчі послуги?


роз'яснення від Мін'юсту

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
09.11.2018cal

Миколаївське обласне територіальне відділення АМКУ


оштрафувало дві фірми за махінації з торгами

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
Семінар на тему «Закупівля робіт «З перших вуст». Практика, проблеми, шляхи вирішення»
Семінар проходить за участі:
- начальника управління кошторисів, організації будівництва та економічного планування;
- начальника управління тендерних закупівель;
- представника редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель».
ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ:
19 листопада м. Київ Закупівля робіт Вартість 1350 грн
На Вас чакає:
  • Відповіді на питання, що виникли у вас по закупівлі робіт;
  • Практичні рекомендації досвідчених спеціалістів;
  • Кави – перерви;
  • Роздаткові матеріали (методично-практичні матеріали  - ТОМ V, блокнот, ручка, календарі, папка);
  • Доступ до практичних матеріалів на сайті журналу  «Радник в сфері державних закупівель», який постійно оновлюється з урахуванням змін;
  • Презентації;
  • Інформаціно-лекційне обслуговування;
  • Звіт після навчання по проблемним питанням;
  • Видача сертифікатів про участь у семінарі.
 Вартість  1350 грн
ПЛАН НАВЧАННЯ 

Час

Тема виступу

 9:15 - 9:30

  Знайомство. Анонс тем.

 9:30– 10:00

 
Визначаємо предмет закупівлі – роботи:
  • роботи та супровідні роботам послуги. Що каже Закон про публічні закупівлі?;    
  • інформація, яка має бути врахована Замовником ще до підготовчого етапу планування тендеру;
  • порядок визначення предмету закупівлі  у разі, якщо за інвесторською кошторисною документацією передбачено роботи разом з матеріалами/обладнанням;
  • перелік основних нормативно-правових актів та ДБН;
  • що таке об'єкт будівництва?;
  • приклади проведення закупівель робіт. Капітальний та поточний ремонт, як відрізнити. 
10:00 - 10:30   Закуповуємо проектні роботи та супровідні роботам послуги:
  • види інвесторської кошторисної  документації;
  • затвердження та корегування проектно-кошторисної документації, перезатвердження у разі змін законодавства;
  • як визначити очікувану вартість робіт з проектування, технічного нагляду, авторського нагляду, експертизи?

 10:30 - 11:30

 Визначаємо вартість будівельних робіт: 
- що в обов'язковому порядку включає кошторис та його обов'язкові складові?;
- перелік витрат, які складають вартість будівельно-монтажних робіт;
- порядок використання коштів закладених в кошторисі на покриття інфляції та ризиків учасників.

 11:30 - 12:30  Перелік документів для перевірки тендерної пропозиції учасника та факту виконання робіт:
- договірна ціна з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, які включають види та обсяги робіт;
- відомість матеріалів та обладнання, що використовуватиметься під час виконання робіт;
- графік виконання робіт, складений відповідно до чинних Державних будівельних норм;
- документи, які підтверджують виконання робіт (КБ-2в, КБ-3).
  12:30 – 13:15   Бізнес-ланч
  13:15 – 14:15   Особливості складання тендерної документації на закупівлю робіт:
- основні вимоги до учасників;
- рекомендації по встановленню кваліфікаційних критеріїв;  
- субпідрядники: нюанси їх залучення у публічних закупівлях та зміна субпідрядника в процесі реалізації договору.
 14:10 – 15:15  Особливості укладення, виконання та внесення змін до договору про закупівлю (договору генпідряду), а саме:
1) динамічна і тверда ціна, що це? Як застосовується? Як відображається в договорі? Як це видно з проекту?
2) тверда чи динамічна ціна:
- переваги та ризики при виконанні договору;
- застосування ст. 36 Закону відповідно до твердої/динамічної ціни;
- шаблон договорів по твердій/ динамічній ціні з урахуванням всіх можливих ризиків невиконання договору з боку Учасника.
3) чи можна перекривати перевитрати по окремим статтям кошторису за рахунок економії по іншим?;
4) як враховувати в публічних закупівлях показники вартості, які публікує Мінрегіон. Чи можна змінювати вартість договору про закупівлі, якщо піднялася заробітна плата рекомендована Мінрегіоном

15:15 – 15:30

 Кава - перерва
15:30 - 17:00
 Практика та проблемні питання закупівлі робіт:
- як правильно закуповувати роботи в умовах недостатнього бюджетного фінансування;
- особливості реєстрації в Казначействі договору  ген підряду зі строком виконання понад 1 рік.
Підведення підсумків. Вручення сертифікатів