ГоловнаПослугиПередплата/АкціїКалендар навчаньНавчання / СемінариПрактичні матеріалиЖурналНормативна базаЕлектронний журналВаші питанняКонтактиПошук ДК 021:2015radnuk.localкурс валют
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

24.05.2019

Добірка новин за 23 травня


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

23.05.2019

Добірка новин за 22 травня


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Добірка новин за 21 травня


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

ПІДВИЩЕННя ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ ЗАМОВНИКІВ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

    Тренінг для замовників на тему: "Секрети ефективних закупівель"

Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує замовників публічних закупівель відвідати семінар для підвищення своєї кваліфікації: «Секрети ефективних закупівель». 

Фахівці підвищать кваліфікацію, вивчать нові практики, отримають консультації і поспілкуються з однодумцями.
 
Програма курсу:
 
- аналізуємо зміни у сфері закупівель;
- як підготувати тендерну документацію щоб уникнути моніторингу та оскарження;
- особливості укладання договору про закупівлю та чи можна вносити зміни до істотних умов;
- індикатори ризиків: що і для чого?;
- алгоритми для уникнення порушень в публічних закупівлях.
Про що дізнаєтесь?
 Нову інформацію та про зміни в законодавстві щодо впровадження е-Каталогу. Дізнаєтесь про скасування Наказу №35 про допорогові закупівлі, чим його замінили та на які зміни чекати замовникам та учасникам, нові інноваційні впровадження на майданчиках, плани ProZorro на майбутнє, ЕЦП чи КЕП (що змінилося та вимагати від учасника чи ні). Розглянемо порушення, виявлені після моніторингу в тендерній документації, розповімо, що робити з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін, покажемо цікаві рішення колегії Антимонопольного комітету, судову практику та висновки щодо моніторингу й навчимо проводити закупівлі ефективно та без помилок.  

Для тих, хто вже розпочав працювати за Законом "Про публічні закупівлі."

Поспішайте кількість місць обмежена. 
 

Семінар проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель.

На запитання відповідатиме: або представник МЕРТУ, або представник Державної казначейської служби, або представник Державної аудиторської служби України.

Вартість участі у семінарі — 1490 грн. 
 

Можлива участь у семінарі за листом, що гарантує оплату.

Заявка на участь у семінарі (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВКУ)

Варіанти проживання у готелях м. Київ. ЗАВАНТАЖИТИ

ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ:

5 червня м. Київ 
14 червня м. Львів
Дворжец Львів 
вул. Городоцька, 107
27 червня м. Одеса
Маренеро Одеса вул. Чорноморського Козацтва, 23,  
12 липня м. Одеса
29 липня м. Київ 
9 серпня  м. Львів
12 серпня м. Київ 
При наборі групи 5 осіб і більше можливі індивідуальні семінари-тренінги для організацій в будь-який зручний для вас день. 
Також замовляйте семінари, навчання та підвищення кваліфікації по публічних закупівлях у Вашому місті за доступними цінами.

Заявка на участь в семінарі (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВКУ)

Аудіо та відеозйомка семінарів заборонена.

Щоб взяти участь у семінарі, прохання заповнити заявку (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВКУ) та відправити:

факсом: (044) 451-85-71
або e-mail:  radnukdz@gmail.com
  З питань детальної інформації та реєстрації звертайтеся за тел. (044) 451-85-71

У вартість участі в семінарі входять:
- роздаткові матеріали (методично-практичні матеріали  - ТОМ VIІI, блокнот, ручка, календарі, папка);
- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/
- індивідуальні консультації під час тренінгу та по телефону після участі; 
- інформаційно-лекційне обслуговування; 
- конференц-набір; 
- бізнес-ланч; 
- видача сертифікатів про навчання.

Час

Тема виступу

09:15 – 9:30

 Реєстрація учасників семінару.  Відкриття семінару. Вступне слово.

09:30 – 9:45
 Останні новини закупівельного процесу, що змінилось:
- Наказ №35 про допорогові закупівлі скасовано, чим його замінили та на які зміни чекати
замовникам та учасникам?
- новий модуль в системі ProZorro як альтернатива допороговим закупівлям та прямим договорам –
Е-Каталог.
- Зміни у Наказ № 490 про затвердження форм документів, на що звернути увагу.

9:45 -11:15

  Планування закупівель (судова практика та практика АМКУ):
- Визначаємо очікувану вартість, моніторинг цін за допомогою сервісу КШЕ (KSE).
- Судова практика щодо моніторингу вартості закупівлі.
- Чи звертають увагу аудитори на очікувану вартість?
- Плани ProZorro: чи реальність — закупівля з річного плану?
- Некоректні пункти плану — https://bi.prozorro.org
- Інформація про які закупівлі відображається в річному плані?
- Чим відрізняється додаток від річного плану?
- Як краще планувати: на рік наперед чи поступово?
- Судова практика.
11:15– 11:30   Перерва на каву
11:30 – 12:00  Проблемні питання при закупівлі електричної енергії.

 12:00 – 12:40

 Бізнес-ланч

12:40 – 14:10

 Звертаємо увагу на нюанси при складанні тендерної документації. Приклади рішень АМКУ, судова практика та моніторинг:
- Яку документацію беремо за зразок?
- В якій формі та яким способом учасники і замовники повинні подавати інформацію щодо закупівель?
- Завірення документів учасника печаткою: що змінилося?
- ЕЦП чи КЕП: що змінилося та вимагати від учасника чи ні?
- Дискримінація та вимоги документації, які є дискримінаційними.
- Формальні помилки: чи потрібно прописувати?
- Санкційне законодавство та його роль у закупівлях.
- Вимога еквівалента: обов’язкова чи ні, як встановлювати таку вимогу?
- Чи повинна тендерна документація містити обґрунтування закупівлі конкретного предмета закупівлі?
- Яким способом встановлювати вимогу в тендерній документації щодо надання ліцензії та дозволу?
- Приклади рішень Антимонопольного комітету України та судова практика.
- Порушення, виявлені після моніторингу в тендерній документації.

14:10 – 14:20

 Перерва

14:20 – 16:00

  Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:
- Чи вважається проект договору невід’ємною частиною тендерної документації?
- Істотні умови договору, що обов’язково повинен містити договір.
- Яку умову можна передбачити в договорі, щоб змінити його умови?
- Захист інтересів за договором: відшкодування збитків, внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, застосування штрафних санкцій, застосування оперативно-господарських санкцій.
- На кого покладає обов’язок Закон про публічні закупівлі укласти договір? 
- Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків: коли може відбуватися і яким чином підтвердити та коли можна змінити?
- Як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?
- Продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року.
- Недійсність договору про закупівлю, судова практика.
16:00 – 16:30
  Моніторинг закупівлі як вид державного фінансового контролю:
- Що таке моніторинг та який орган виконавчої влади уповноважений на здійснення моніторингу?
- Період, протягом якого триває моніторинг.
- Підстави проведення моніторингу закупівлі.
- Строки при моніторингу закупівлі.
- Взаємодія замовника та Держаудитслужби під час проведення моніторингу.
- Висновок про результати проведення моніторингу та подальші дії замовника.
- Індикатори ризику: що і для чого?
- Приклади результатів моніторингу окремих закупівель.
- Публічний модуль аналітики https://bi.prozorro.org як інструмент збирання та аналізу даних щодо процедур у статусі моніторингу.

16:30 – 17:00

 Підсумки семінару. Відповіді на питання. Бліц опитування з призами від редакції