Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Навчання / Семінари2 — Семінари для замовників1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

19.01.2018

Верховна Рада ухвалила Закон про приватизацію державного і комунальногомайна

Цей Закон, розроблений з урахуванням кращого міжнародного досвіду та норм англійського права

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.01.2018
Читати всю статтю ...

18.01.2018

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника»

Дискримінаційні вимоги тендерної документації - поради учасникам

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.01.2018
Читати всю статтю ...

МЕРТУ надало офіційні рекомендації для оформлення банківських гарантій

Як зазначають в Міністерстві, вимоги до оформлення гарантії є прозорими та доступними для всіх

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.01.2018
Читати всю статтю ...

17.01.2018

Встановлення вимоги стосовно наявності матеріально-технічної бази

Позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України  https://youtu.be/ZO_N0arSrTc

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.01.2018
Читати всю статтю ...

16.01.2018

Уряд затвердив методику оцінювання фіскальних ризиків діяльності підприємств держсектору

Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 11.01.2018 № 7

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.01.2018
Читати всю статтю ...

СЕМІНАРИ-тренінги ПО ПІДВИЩЕННЮ ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ ЗАМОВНИКІВ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

    Семінари-тренінги для замовників на тему: Публічні закупівлі в системі Prozorro, новинки та аналітика. Моніторинг у закупівлях: що чекає на замовника. Розставляємо акценти: “допороги” та “надпороги”. 

Для тих, хто вже розпочав працювати за Законом "Про публічні закупівлі."

Ви поринете у тендерний вир подій та отримаєте цінну інформацію.
 Ми не будемо банально переказувати закони та нормативні акти. Наша головна мета — навчити вас роботі з майданчиками, визначати предмет закупівлі по-новому, орієнтуватись у нововведеннях нового Закону «Про публічні закупівлі», формувати тендерний комітет та призначати уповноважену особу, встановлювати критерії оцінки, правильно проводити допорогові та надпорогові закупівлі, встановлювати вимоги до учасників. Та розповісти, як набуті навички допоможуть вам у повсякденній роботі в тендерному комітеті. 
А завдяки практичним завданням і розгорнутим відповідям ви отримаєте достатньо знань для вирішення питань щодо публічних закупівель.
Цей семінар-тренінг саме для Вас. Поспішайте кількість місць обмежена. 
  Семінар проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель.

Вартість участі у семінарі — 680 грн. Всім учасникам надається 30% знижка на передплату журналу на 2017 рік.
Можлива участь у семінарі за листом, що гарантує оплату.

Заявка на участь у семінарі (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВКУ)

Варіанти проживання у готелях м. Київ. ЗАВАНТАЖИТИ

ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ:

26 січня м. Львів  Вартість 860 грн приймає Готель «Reikartz Дворжец Львів»
7 лютого 2018р. м. Київ Вартість 680 грн
9 лютого м. Одеса Вартість 860 грн приймає Готель Чорне Море Парк Шевченка
21 лютого м. Київ Вартість 680 грн
5 березня м. Київ Вартість 680 грн
При наборі групи 5 осіб і більше можливі індивідуальні семінари-тренінги для організацій в будь-який зручний для вас день. 
Також замовляйте семінари, навчання та підвищення кваліфікації по публічних закупівлях у Вашому місті за доступними цінами.

Заявка на участь в семінарі (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВКУ)

Аудіо та відеозйомка семінарів заборонена.

Щоб взяти участь у семінарі, прохання заповнити заявку (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВКУ) та відправити:

факсом: (044) 451-85-71
або e-mail:  radnukdz@gmail.com
  З питань детальної інформації та реєстрації звертайтеся за тел. (044) 451-85-71
У вартість участі в семінарі входять:
- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/
- індивідуальні консультації під час тренінгу та по телефону після участі; 
- інформаційно-лекційне обслуговування; 
- конференц-набір; 
- бізнес-ланч; 
- видача сертифікатів про навчання.

Дізнаємось та користуємось новинками у сфері публічних закупівель та в prozorro 2017

Час

Тема виступу

09:15 – 9:30

 Реєстрація учасників семінару

 Відкриття семінару. Вступне слово.

9:30 -10:00

  Загальна частина:
- допороги і надпороги вартісні межі та особливості;
- «звіт про укладенні договори» - коли та у які строки  звітуємо?;
- яку інформацію по звіту про укладений договір розміщуємо в систему?; 
- знайомимось з новим законопроектом  №4738-д, який розширює повноваження Державної аудиторської служби Україну (ДАСУ) у сфері моніторингу публічних закупівель.
- розгляд практичних ситуацій. 

10:00 – 10:45 

  Планування процедур закупівлі:

- як визначити очікувану вартість предмета закупівлі (проведення моніторингу перед закупівлею)?;
- алгоритм дій при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку;
- як краще планувати – на рік: наперед чи поступово? 
- які можуть бути штрафи за нерозміщення річного плану?
- як правильно встановлювати КЕКВ в річному плані та додатку до річного плану?
- порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
- недійсність договору через поділ предмета закупівлі;
- чи потрібно додатково розміщувати річні плани  відповідно до Закон України «Про доступ до публічної інформації»?;
- розгляд практичних ситуацій

10:40 – 12:00   Допорогові  електронні  закупівлі:
- хто і коли проводить допорогові закупівлі;
- принципи проведення допорогових закупівель;
- перші кроки замовника по створенню допорогової закупівлі;
- алгоритм проведення допорогової закупівлі; 
- основні поради замовникам, щодо проведення допорогових торгів;
- як призначити  відповідальну особу для роботи в системі електронних закупівель?;
- як провести аналіз за торгами, які вже відбулись у інших замовників?;
- що можуть зробити учасники, які не виграли аукціон?;
- що робити замовнику з учасниками, які не виходять на зв’язок?;
- Увага! Моніторинговий портал Dozorro.

 12:00 – 12:30

 Бізнес-ланч

12:30 – 14:00

 Особливості складання тендерної документації
- складаємо тендерну документацію;
- скільки пропозицій може подати один учасник?
- в якій формі та яким способом учасники і замовники повинні подавати інформацію по закупівлям?
- завірення документів учасника  печаткою. Що зінилося?
- ЕЦП: вимагати чи ні?
- якою мовою подавати документи на закупівлю?
- чи потрібно встановлювати вимогу паспорту і як правильно вимагати?
- вимоги документації, які є дискримінаційними;
- формальні помилки;
- санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
- забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; хто надає; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
- вимога еквіваленту обов’язкова чи ні, як таку вимогу встановлювати та прописувати?
- чи повинні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачати застосування заходів із захисту довкілля?

14:00 – 15:25

 Кваліфікаційні критерії за статтею 16 Закону:
- встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону;
- на які предмети закупівлі не потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?;
- практичний розгляд критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- практичний розгляд критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- практичний розгляд критерію  - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів»;
- чи можна вимагати документи, які не передбачені законодавством?

15:25 – 16:30

  Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:
- які договори можна укладати без проведення процедур закупівель?;
- чи обов’язково включати в тендерну документацію проект договру?;
- істотні умови договору, що обов’язково повинен містити договір?
- захист інтересів за договором;
- види оперативно-господарських санцій;
- штрафні санкції за договором
- строки укладання договорів;
- вимоги для укладання договору;
- зміна істотних умов договору про закупівлю;
- як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
- продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
- недійсність договору про закупівлю;
- інші питання стосовно укладення договору та внесення змін;
- закупівля електричної енергії в 2018 році – що нового чекає замовника?

16:30 – 17:00
 Звітування за процедурами закупівлі:
- проблеми автоматичного формування звіту про результати проведення процедури закупівлі;
- коли необхідно розміщувати повідомлення про внесення змін до договору?;
- звіт про виконання договору проблемні моменти та рішення суду;
- модуль аналітики  - bi.prozorro.org; пошуково-аналітична система - 007.org.ua; ризик-індикатори.
- законопроект про моніторинг публічних закупівель ДАСУ – що очікувати замовнику).

17:00 – 17:15

 Підсумки семінару. Відповіді на питання. Бліц опитування з призами від редакції