>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

19.07.2018cal

19.07.2018

Пов’язані особи в публічних закупівлях: кого відхиляємо, а кого залишаємо?


Випадок 3. Учасники пов’язані між собою

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
18.07.2018cal

18.07.2018

Уряд вніс зміни до Порядку подання фінансової звітності.


Документ приведено у відповідність до Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
18.07.2018cal

#Поради_від_Радника


Чи можна тендерному комітетові засідати у вихідні дні (датувати протоколи вихідними)?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
17.07.2018cal

17.07.2018

Жертви змови на торгах: як поводитися?


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
16.07.2018cal

16.07.2018

Увага!


З 17 липня наберуть чинності зміни до Порядку нормативної оцінки земель населених пунктів

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

СЕМІНАРИ-тренінги ПО ПІДВИЩЕННЮ ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ ЗАМОВНИКІВ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

    Семінари-тренінги для замовників на тему: Публічні закупівлі в системі Prozorro, новинки та аналітика. Моніторинг у закупівлях: що чекає на замовника. Розставляємо акценти: “допороги” та “надпороги”. 

27 січня 2018 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законів України щодо здійснення моніторингу закупівель».
Чого ж очікувати замовникам і учасникам в зв’язку з прийнятими змінами:
  • моніторинг закупівлі будуть здійснювати центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю);
  • моніторинг закупівлі буде здійснюватися протягом проведення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю та його виконання;
  • моніторинг не буде проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону;
  • рішення про початок моніторингу закупівлі не зупиняє проведення процедур закупівель, визначених цим Законом;
  • строк здійснення моніторингу закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів;
  • автоматичні індикатори ризиків - критерії із заданими наперед параметрами, використання яких дає можливість автоматично здійснювати вибір процедур закупівель, що містять ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
На наших семінарах ви дізнаєтеся:
  • коли  особа не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель?;
  • що буде якщо замовник не усуне порушення, визначене у висновку?;
  • коли орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі?;
  • яким чином буде здійснюватися обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником?;
  • хто приймає рішення про початок моніторингу закупівлі, та за наявності яких підстав?;
  • як працюють автоматичні індикатори ризиків, використання яких дає можливість автоматично здійснювати вибір процедур закупівель, що містять ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель?; 

Для тих, хто вже розпочав працювати за Законом "Про публічні закупівлі."

Ви поринете у тендерний вир подій та отримаєте цінну інформацію.
 Ми не будемо банально переказувати закони та нормативні акти. Наша головна мета — навчити вас роботі з майданчиками, визначати предмет закупівлі по-новому, орієнтуватись у нововведеннях нового Закону «Про публічні закупівлі», формувати тендерний комітет та призначати уповноважену особу, встановлювати критерії оцінки, правильно проводити допорогові та надпорогові закупівлі, встановлювати вимоги до учасників. Та розповісти, як набуті навички допоможуть вам у повсякденній роботі в тендерному комітеті. 
А завдяки практичним завданням і розгорнутим відповідям ви отримаєте достатньо знань для вирішення питань щодо публічних закупівель.
Цей семінар-тренінг саме для Вас. Поспішайте кількість місць обмежена. 
  Семінар проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель.

На запитання відповідатиме: або представник МЕРТУ, або представник Державної казначейської служби, або представник Державної аудиторської служби України.

Вартість участі у семінарі — 860 грн. 
Можлива участь у семінарі за листом, що гарантує оплату.

Заявка на участь у семінарі (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВКУ)

Варіанти проживання у готелях м. Київ. ЗАВАНТАЖИТИ

ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ:

4 липня м. Київ Вартість 860 грн
6 серпня м. Київ Вартість 860 грн
При наборі групи 5 осіб і більше можливі індивідуальні семінари-тренінги для організацій в будь-який зручний для вас день. 
Також замовляйте семінари, навчання та підвищення кваліфікації по публічних закупівлях у Вашому місті за доступними цінами.

Заявка на участь в семінарі (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВКУ)

Аудіо та відеозйомка семінарів заборонена.

Щоб взяти участь у семінарі, прохання заповнити заявку (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВКУ) та відправити:

факсом: (044) 451-85-71
або e-mail:  radnukdz@gmail.com
  З питань детальної інформації та реєстрації звертайтеся за тел. (044) 451-85-71
У вартість участі в семінарі входять:
- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/
- індивідуальні консультації під час тренінгу та по телефону після участі; 
- інформаційно-лекційне обслуговування; 
- конференц-набір; 
- бізнес-ланч; 
- видача сертифікатів про навчання.

Час

Тема виступу

09:15 – 9:30

 Реєстрація учасників семінару

 Відкриття семінару. Вступне слово.

9:30 -10:30

  Загальна частина та аналітичні інструменти Prozorro:
- загальний огляд системи prozorro.gov.ua, рекомендації по реєстрації на майданчиках;
- аналітичні інструменти в Prozorro: чим можна скористатися:
- аналітичні модулі bi.prozorro.org та Clarity Project;
- цікаві пошуки: сервіс визначення предмета закупівлі від КШЕ, пошук в ДК на сайті журналу;
- аналітично-пошукова система 007;
- конструктор специфікацій. Як сконструювати технічне завдання.
- Увага! Моніторинг: портал Dozorro, ризик-індикатори, антикорупційний монітор.
10:30 – 10:40   Перерва на каву

10:40 – 12:00

 Помилки при плануванні процедур закупівель і судова практика:
- як визначити очікувану вартість предмета закупівлі (проведення моніторингу перед закупівлею)?;
- судова практика по моніторингу;
- на що звертають увагу аудитори при визначенні очікуваної вартості;
- плани Prozorro, чи реальність – закупівля з річного плану;
- приклад створення закупівлі з річного плану на майданчику;
- алгоритм дій при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку;
- чим відрізняється додаток від річного плану?;
- як краще планувати – на рік: наперед чи поступово?;
- які можуть бути штрафи за нерозміщення річного плану?;
- порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
- додатково виділені кошти судова практика.

 12:00 – 12:40

 Бізнес-ланч

12:40 – 14:10

 Помилки при складані тендерної документації. Знайомимось з  практикою АМКУ:
- чи потрібно використовувати примірну тендерну документацію?;
- скільки пропозицій може подати один учасник?;
- як правильно викладати тендерну документацію одним файлом чи окремо з додатками?;
- в якій формі та яким способом учасники і замовники повинні подавати інформацію по закупівлям?
- завірення документів учасника  печаткою. Що змінилося?
- ЕЦП: вимагати чи ні?
- якою мовою подавати документи на закупівлю  учаснику та як правильно прописати вимогу замовнику?;
- вимоги документації, які є дискримінаційними;
- формальні помилки чи потрібно прописувати?;
- санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
- забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; хто надає; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
- вимога еквіваленту обов’язкова чи ні, як таку вимогу встановлювати та прописувати?;
- чи повинна тендерна документація містити обґрунтування закупівлі конкретного предмета закупівлі?;
- чи повинні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачати застосування заходів із захисту довкілля?;
- яким способом встановлювати вимогу  в тендерній документації щодо надання ліцензії та дозволу;
- приклади рішень Антимонопольного комітету та судова практика.
- Обережно. Нецінові критерії.

14:10 – 14:20

 Перерва

14:20 – 16:00

  Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:
- які договори можна укладати без проведення процедур закупівель?;
- чи обов’язково включати в тендерну документацію проект договору?;
- чи вважається проект договору невід’ємною частиною тендерної документації?; 
- істотні умови договору, що обов’язково повинен містити договір;
- яку умову можна передбачити в договорі, щоб змінити його умови?;
- захист інтересів за договором: відшкодування збитків, внесення забезпечення виконання договору про  закупівлю, застосування штрафних санкцій, застосування оперативно-господарських санкцій;
- на кого покладає обов’язок Закон про публічні закупівлі укласти договір? 
- строки укладання договорів;
- вимоги для укладання договору;
- зміна істотних умов договору про закупівлю;
- зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків коли може відбуватися і яким чином підтвердити та коли можна змінити?;
- як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
- продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
- недійсність договору про закупівлю, судова практика.
16:00 – 17:00
  Державна аудиторська служба, як орган контролю у сфері публічних закупівель
- які види перевірок може здійснювати Державна аудиторська служба?;
- порядок проведення перевірок закупівель?;
- чи перевіряють аудитори допорогові закупівлі?;
- підстави для настання адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель
 Моніторинг публічних закупівель ДАСУ – що очікувати замовнику).
- хто приймає рішення про початок моніторингу закупівлі, та за наявності яких підстав?;
- як працюють автоматичні індикатори ризиків?;
- яким чином буде здійснюватися обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником?;
- коли  особа  не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель?;
- що буде якщо замовник не усуне порушення, визначене у висновку?;
- коли орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі?;
 звільнення від адміністративної відповідальності, або коли адмін. відповідальність не настає.

17:00 – 17:15

 Підсумки семінару. Відповіді на питання. Бліц опитування з призами від редакції