>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

18.03.2019cal

18.03.2019

Е – Каталог майбутньому інструменту в ProZorro - бути.


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
15.03.2019cal

15.03.2019

Уряд відмінив держрегулювання цін на медичні вироби


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.03.2019cal

14.03.2019

«Договірна робота як окремий процес закупівлі»


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.03.2019cal

13.03.2019

#Моніторинг_закупівель_у_дії 


 По гарячих слідах моніторингу: коротко про основне.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

СЕМІНАРИ-тренінги ПО ПІДВИЩЕННЮ ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ ЗАМОВНИКІВ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

    Семінари-тренінги для замовників на тему: Ефективно проводимо публічні закупівлі в 2019 році. Поради по уникненню, вирішенню та подальшим діям при моніторингу, оскарженні АМКУ та судових спорах. 

 З часу впровадження ProZorro минуло вже три роки,і більшість замовників, звісно, за цей період навчилися ефективно проводити закупівлі. Але всім відомо, що сфера закупівель не стоїть на місті. Тому замовникам необхідно постійно бути у вирі подій.
Про що дізнаєтесь
Нову інформацію та про зміни в законодавстві, нові інноваційні впровадження на майданчиках, плани ProZorro на майбутнє, ЕЦП чи КЕП (що змінилося та вимагати від учасника чи ні). Розглянемо порушення, виявлені після моніторингу в тендерній документації, розповімо, що робити з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін, покажемо цікаві рішення колегії Антимонопольного комітету, судову практику та висновки щодо моніторингу й навчимо проводити закупівлі ефективно та без помилок.     

Для тих, хто вже розпочав працювати за Законом "Про публічні закупівлі."

Цей семінар-тренінг саме для Вас. Поспішайте кількість місць обмежена. 
  Семінар проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель.

На запитання відповідатиме: або представник МЕРТУ, або представник Державної казначейської служби, або представник Державної аудиторської служби України.

Вартість участі у семінарі — 1490 грн. 
Можлива участь у семінарі за листом, що гарантує оплату.

Заявка на участь у семінарі (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВКУ)

Варіанти проживання у готелях м. Київ. ЗАВАНТАЖИТИ

ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ:

22 березня м. Одеса  Raziotel Маренеро Одесса
ул. Черноморского Казачества, 23,
5 квітня м. Івано-Франківськ
Готель «Станіславів»
Івано-Франківськ, вул. Чорновола, 7
 1 квітня   м. Київ 
23 квітня м. Київ  закупівля робіт 
5 червня м. Київ 
14 червня м. Львів
27 червня м. Одеса
При наборі групи 5 осіб і більше можливі індивідуальні семінари-тренінги для організацій в будь-який зручний для вас день. 
Також замовляйте семінари, навчання та підвищення кваліфікації по публічних закупівлях у Вашому місті за доступними цінами.

Заявка на участь в семінарі (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВКУ)

Аудіо та відеозйомка семінарів заборонена.

Щоб взяти участь у семінарі, прохання заповнити заявку (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВКУ) та відправити:

факсом: (044) 451-85-71
або e-mail:  radnukdz@gmail.com
  З питань детальної інформації та реєстрації звертайтеся за тел. (044) 451-85-71

У вартість участі в семінарі входять:
- роздаткові матеріали (методично-практичні матеріали  - ТОМ VII, блокнот, ручка, календарі, папка);
- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/
- індивідуальні консультації під час тренінгу та по телефону після участі; 
- інформаційно-лекційне обслуговування; 
- конференц-набір; 
- бізнес-ланч; 
- видача сертифікатів про навчання.

Час

Тема виступу

09:15 – 9:30

 Реєстрація учасників семінару.  Відкриття семінару. Вступне слово.

9:30 -11:15

  Планування закупівель (судова практика та практика АМКУ):
- Визначаємо очікувану вартість, моніторинг цін за допомогою сервісу КШЕ (KSE).
- Судова практика щодо моніторингу вартості закупівлі.
- Чи звертають увагу аудитори на очікувану вартість?
- Плани ProZorro: чи реальність — закупівля з річного плану?
- Некоректні пункти плану — https://bi.prozorro.org
- Інформація про які закупівлі відображається в річному плані?
- Чим відрізняється додаток від річного плану?
- Як краще планувати: на рік наперед чи поступово?
- Судова практика.
11:15– 11:30   Перерва на каву
11:30 – 12:00  Проблемні питання при закупівлі електричної енергії.

 12:00 – 12:40

 Бізнес-ланч

12:40 – 14:10

 Звертаємо увагу на нюанси при складанні тендерної документації. Приклади рішень АМКУ, судова практика та моніторинг:
- Яку документацію беремо за зразок?
- В якій формі та яким способом учасники і замовники повинні подавати інформацію щодо закупівель?
- Завірення документів учасника печаткою: що змінилося?
- ЕЦП чи КЕП: що змінилося та вимагати від учасника чи ні?
- Дискримінація та вимоги документації, які є дискримінаційними.
- Формальні помилки: чи потрібно прописувати?
- Санкційне законодавство та його роль у закупівлях.
- Вимога еквівалента: обов’язкова чи ні, як встановлювати таку вимогу?
- Чи повинна тендерна документація містити обґрунтування закупівлі конкретного предмета закупівлі?
- Яким способом встановлювати вимогу в тендерній документації щодо надання ліцензії та дозволу?
- Приклади рішень Антимонопольного комітету України та судова практика.
- Порушення, виявлені після моніторингу в тендерній документації.

14:10 – 14:20

 Перерва

14:20 – 16:00

  Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:
- Чи вважається проект договору невід’ємною частиною тендерної документації?
- Істотні умови договору, що обов’язково повинен містити договір.
- Яку умову можна передбачити в договорі, щоб змінити його умови?
- Захист інтересів за договором: відшкодування збитків, внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, застосування штрафних санкцій, застосування оперативно-господарських санкцій.
- На кого покладає обов’язок Закон про публічні закупівлі укласти договір? 
- Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків: коли може відбуватися і яким чином підтвердити та коли можна змінити?
- Як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?
- Продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року.
- Недійсність договору про закупівлю, судова практика.
16:00 – 16:30
  Моніторинг закупівлі як вид державного фінансового контролю:
- Що таке моніторинг та який орган виконавчої влади уповноважений на здійснення моніторингу?
- Період, протягом якого триває моніторинг.
- Підстави проведення моніторингу закупівлі.
- Строки при моніторингу закупівлі.
- Взаємодія замовника та Держаудитслужби під час проведення моніторингу.
- Висновок про результати проведення моніторингу та подальші дії замовника.
- Індикатори ризику: що і для чого?
- Приклади результатів моніторингу окремих закупівель.
- Публічний модуль аналітики https://bi.prozorro.org як інструмент збирання та аналізу даних щодо процедур у статусі моніторингу.

16:30 – 17:00

 Підсумки семінару. Відповіді на питання. Бліц опитування з призами від редакції