>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

24.05.2018

II професійна премія«ZAKUPKI.КРАЩI»

Рушійна сила ринку закупівель – це ти!

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.05.2018
Читати всю статтю ...

21.05.2018

#Поради_від_Радника

 Хто повинен ініціювати укладення договору про закупівлю?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

Уряд врегулював питання використання Prozorro для закупівель енергосервісу

На Урядовому порталі опубліковано прийняту 16 травня постанову Кабінету Міністрів України від 16.05.2018 № 380

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

18.05.2018

Президент підписав Указ № 126/2018 від 14 травня 2018 року

Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.05.2018
Читати всю статтю ...

СЕМІНАРИ-тренінги ПО ПІДВИЩЕННЮ ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ ЗАМОВНИКІВ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

    Семінари-тренінги для замовників на тему: Публічні закупівлі в системі Prozorro, новинки та аналітика. Моніторинг у закупівлях: що чекає на замовника. Розставляємо акценти: “допороги” та “надпороги”. 

27 січня 2018 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законів України щодо здійснення моніторингу закупівель».
Чого ж очікувати замовникам і учасникам в зв’язку з прийнятими змінами:
  • моніторинг закупівлі будуть здійснювати центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю);
  • моніторинг закупівлі буде здійснюватися протягом проведення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю та його виконання;
  • моніторинг не буде проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону;
  • рішення про початок моніторингу закупівлі не зупиняє проведення процедур закупівель, визначених цим Законом;
  • строк здійснення моніторингу закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів;
  • автоматичні індикатори ризиків - критерії із заданими наперед параметрами, використання яких дає можливість автоматично здійснювати вибір процедур закупівель, що містять ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
На наших семінарах ви дізнаєтеся:
  • коли  особа не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель?;
  • що буде якщо замовник не усуне порушення, визначене у висновку?;
  • коли орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі?;
  • яким чином буде здійснюватися обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником?;
  • хто приймає рішення про початок моніторингу закупівлі, та за наявності яких підстав?;
  • як працюють автоматичні індикатори ризиків, використання яких дає можливість автоматично здійснювати вибір процедур закупівель, що містять ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель?; 

Для тих, хто вже розпочав працювати за Законом "Про публічні закупівлі."

Ви поринете у тендерний вир подій та отримаєте цінну інформацію.
 Ми не будемо банально переказувати закони та нормативні акти. Наша головна мета — навчити вас роботі з майданчиками, визначати предмет закупівлі по-новому, орієнтуватись у нововведеннях нового Закону «Про публічні закупівлі», формувати тендерний комітет та призначати уповноважену особу, встановлювати критерії оцінки, правильно проводити допорогові та надпорогові закупівлі, встановлювати вимоги до учасників. Та розповісти, як набуті навички допоможуть вам у повсякденній роботі в тендерному комітеті. 
А завдяки практичним завданням і розгорнутим відповідям ви отримаєте достатньо знань для вирішення питань щодо публічних закупівель.
Цей семінар-тренінг саме для Вас. Поспішайте кількість місць обмежена. 
  Семінар проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель.

На запитання відповідатиме: або представник МЕРТУ, або представник Державної казначейської служби, або представник Державної аудиторської служби України.

Вартість участі у семінарі — 860 грн. 
Можлива участь у семінарі за листом, що гарантує оплату.

Заявка на участь у семінарі (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВКУ)

Варіанти проживання у готелях м. Київ. ЗАВАНТАЖИТИ

ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ:

30 травня м. Київ Вартість 860 грн
7 червня м. Маріуполь  Reikartz Марiуполь Вул. Георгіївська, 79, Маріуполь, Вартість 1090 грн
27 червня м. Рівне Optima Рівне вул. Словацького, 9, Рівне Вартість 1090 грн
4 липня м. Київ Вартість 860 грн
При наборі групи 5 осіб і більше можливі індивідуальні семінари-тренінги для організацій в будь-який зручний для вас день. 
Також замовляйте семінари, навчання та підвищення кваліфікації по публічних закупівлях у Вашому місті за доступними цінами.

Заявка на участь в семінарі (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВКУ)

Аудіо та відеозйомка семінарів заборонена.

Щоб взяти участь у семінарі, прохання заповнити заявку (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВКУ) та відправити:

факсом: (044) 451-85-71
або e-mail:  radnukdz@gmail.com
  З питань детальної інформації та реєстрації звертайтеся за тел. (044) 451-85-71
У вартість участі в семінарі входять:
- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/
- індивідуальні консультації під час тренінгу та по телефону після участі; 
- інформаційно-лекційне обслуговування; 
- конференц-набір; 
- бізнес-ланч; 
- видача сертифікатів про навчання.

Час

Тема виступу

09:15 – 9:30

 Реєстрація учасників семінару

 Відкриття семінару. Вступне слово.

9:30 -10:30

  Загальна частина та аналітичні інструменти Prozorro:
- загальний огляд системи prozorro.gov.ua, рекомендації по реєстрації на майданчиках;
-  аналітичні інструменти в Prozorro: чим може скористатись замовник:
- аналітичні модулі bi.prozorro.org та Clarity Project;
- цікаві пошуки: сервіс визначення предмета закупівлі від КШЕ, пошук в ДК на сайті журналу, аналітично-пошукова система 007;
- конструктор специфікацій. Як сконструювати технічне завдання. 
- Увага! Моніторинг: портал Dozorro, ризик-індикатори, антикорупційний монітор.
10:30 – 10:40   Перерва на каву

10:40 – 12:00

 Помилки при плануванні процедур закупівель і судова практика:
- як визначити очікувану вартість предмета закупівлі (проведення моніторингу перед закупівлею)?;
- алгоритм дій при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку;
- як краще планувати – на рік: наперед чи поступово?;
- які можуть бути штрафи за нерозміщення річного плану?;
- порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
- недійсність договору через поділ предмета закупівлі;
- чи потрібно додатково розміщувати річні плани  відповідно до Закон України «Про доступ до публічної інформації»?;
- розгляд практичних ситуацій.

 12:00 – 12:40

 Бізнес-ланч

12:40 – 14:10

 Помилки при складані тендерної документації. Знайомимось з  практикою АМКУ:
- вимоги документації, які є дискримінаційними;
- скільки пропозицій може подати один учасник?
- в якій формі та яким способом учасники і замовники повинні подавати інформацію по закупівлям?
- ЕЦП: вимагати чи ні?
- якою мовою подавати документи на закупівлю?
- чи потрібно встановлювати вимогу паспорту і як правильно вимагати?
- формальні помилки;
- санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
- забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; хто надає; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
- вимога еквіваленту обов’язкова чи ні, як таку вимогу встановлювати та прописувати?;
- чи повинні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачати застосування заходів із захисту довкілля?
- Обережно. Нецінові критерії.

14:10 – 14:20

 Перерва

14:20 – 16:00

  Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:
- які договори можна укладати без проведення процедур закупівель?;
- чи обов’язково включати в тендерну документацію проект договру?;
- істотні умови договору, що обов’язково повинен містити договір?
- захист інтересів за договором;
- види оперативно-господарських санцій;
- штрафні санкції за договором
- строки укладання договорів;
- вимоги для укладання договору;
- зміна істотних умов договору про закупівлю;
- як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
- продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
- недійсність договору про закупівлю;
- інші питання стосовно укладення договору та внесення змін.

16:00 – 17:00
 Державна аудиторська служба, як орган контролю у сфері публічних закупівель
- які види перевірок може здійснювати Державна аудиторська служба?;
- порядок проведення перевірок закупівель?;
- чи будуть аудитори перевіряти допорогові закупівлі?;
- підстави для настання адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель
 Моніторинг публічних закупівель ДАСУ – що очікувати замовнику).
- хто приймає рішення про початок моніторингу закупівлі, та за наявності яких підстав?;
- як працюють автоматичні індикатори ризиків?;
- яким чином буде здійснюватися обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником?;
- коли  особа  не притягається  до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель?;
- що буде якщо замовник не усуне порушення, визначене у висновку?;
- коли орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі?

17:00 – 17:15

 Підсумки семінару. Відповіді на питання. Бліц опитування з призами від редакції