>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

26.06.2017

#Поради_від_Радника

Чи має право замовник вносити зміни до тендерної документації в частині зміни предмета закупівлі та його очікуваної вартості?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.06.2017
Читати всю статтю ...

23.06.2017

Парламент прийняв Закон України «Про енергетичну ефективність будівель»

Верховна Рада України 22 червня 2017 року прийняла Закон України «Про енергетичну ефективність будівель», який визначено одним з ключових законів у реформі енергоефективності. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.06.2017
Читати всю статтю ...

21.06.2017

Мінекономрозвитку закликає державні підприємства якомога швидше сформувати незалежні наглядові ради

20 червня відбувся одноденний семінар для представників державних підприємств

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.06.2017
Читати всю статтю ...

20.06.2017

Висновок про оцінку впливу на довкілля замість державної екологічної експертизи.

З 18 червня набув чинності Закон України від 23.05.2017 № 2059-VIII “Про оцінку впливу на довкілля”.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.06.2017
Читати всю статтю ...

СЕМІНАРИ-тренінги ПО ПІДВИЩЕННЮ ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ ЗАМОВНИКІВ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

    Семінари-тренінги для замовників "Дізнаємось та користуємось новинками у сфері публічних закупівель 2017". Для тих, хто вже розпочав працювати за Законом "Про публічні закупівлі."

Ви поринете у тендерний вир подій та отримаєте цінну інформацію:
- скільки вибрати майданчиків для реєстрації та проведення торгів?;
- як правильно встановити крок аукціону?;
- що буде з процедурою, якщо виграє платник єдиного податку?;
- як правильно внести зміни до договору (ціна, строк, кількість та інші…)?;
- звіт про виконання договору – чи потрібно його публікувати і коли?
Цей семінар-тренінг саме для Вас. Поспішайте кількість місць обмежена. 
   Завдяки практичним завданням і розгорнутим відповідям ви отримаєте достатньо знань для вирішення питань щодо публічних закупівель.

Семінар проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель.

Вартість участі у семінарі — 590 грн. Всім учасникам надається 30% знижка на передплату журналу на рік.
Можлива участь у семінарі за листом, що гарантує оплату.

Заявка на участь в семінарі (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВКУ)

ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ:

4 липня м. Київ Вартість 590 грн
15 серпня м. Київ Вартість 590 грн
При наборі групи 5 осіб і більше можливі індивідуальні семінари-тренінги для організацій в будь-який зручний для вас день. 
Також замовляйте семінари, навчання та підвищення кваліфікації по публічних закупівлях у Вашому місті за доступними цінами.

Заявка на участь в семінарі (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВКУ)

Аудіо та відеозйомка семінарів заборонена.

Щоб взяти участь у семінарі, прохання заповнити заявку (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВКУ) та відправити:

факсом: (044) 451-85-71
або e-mail:  radnukdz@gmail.com
  З питань детальної інформації та реєстрації звертайтеся за тел. (044) 451-85-71
У вартість участі в семінарі входять:
- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/
- індивідуальні консультації під час тренінгу та по телефону після участі; 
- інформаційно-лекційне обслуговування; 
- конференц-набір; 
- бізнес-ланч; 
- видача сертифікатів про навчання.

Дізнаємось та користуємось новинками у сфері публічних закупівель та в prozorro 2017

Час

Тема виступу

09:15 – 9:30

Реєстрація учасників семінару

Відкриття семінару. Вступне слово.

9:30 -10:00

  Загальна частина:
- скільки майданчиків вибрати для роботи?;
- рекомендації по реєстрації на майданчиках;
- «звіт про укладенні договори» - коли подаємо та за якими договорами звітуємо?
 З початку 2017 року визначаємо предмет закупівлі по-новому:
- алгоритм дій замовника при визначенні предмета закупівлі з урахуванням останніх змін;
- приклади визначення предметів закупівлі (газ, тепло, вода, електроенергія, бензин, медикаменти, поточний ремонт, роботи);
- практичні завдання щодо визначення предмету закупівлі по-новому.

10:00 – 10:40 

 Планування процедур закупівлі:
- алгоритм дій при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку;
- приклади оприлюднення плану та додатку на веб-порталі Уповноваженого органу через майданчик;
- приклади внесення змін та корегування планів і додатків на майданчиках;
- порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
- додатково розміщуємо річні плани  відповідно до Закон України «Про доступ до публічної інформації».
10:40 – 12:00   Допорогові  електронні  закупівлі:
- принципи проведення допорогових закупівель;
- порядок створення допорогової закупівлі;
- порядок проведення аукціону та визначення переможця;
- терміни укладання допорогового договору; 
- основні поради замовникам, щодо проведення допорогових торгів;
- оскарження допорогових процедур.

 12:00 – 12:30

 Бізнес-ланч

12:30 – 14:00

 Особливості складання тендерної документації
- складаємо тендерну документацію;
- вимоги документації, які є дискримінаційними;
- формальні помилки;
- санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
- забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; хто надає; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
- заходи із захисту довкілля.

14:00 – 15:30

 Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників за статтями 16 та 17 Закону:
- встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону;
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
- приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів»;
- встановлення вимог за статтею 17 Закону про публічні закупівлі;
- відкриті реєстри. Як вимагати замовникам пропозиції відповідно до статті 17 Закону;
- вимоги, які регламентують положення статті 17 Закону.  

15:30 – 16:30

 Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:
- захист інтересів за договором;
- строки укладання договорів;
- вимоги для укладання договору;
- зміна істотних умов договору про закупівлю;
- як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
- продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
- недійсність договору про закупівлю;
- інші питання стосовно укладення договору та внесення змін.

16:30 – 17:00

 Звітування за процедурами закупівлі:
- звіт про результати проведення процедури закупівлі;
- повідомлення про внесення змін до договору;
- звіт про виконання договору;
- звіт про укладені договори;
- модуль аналітики  - bi.prozorro.org;

17:00 – 17:50

 Підсумки семінару. Відповіді на питання. Бліц опитування з призами від редакції